Τρίτη, 25 Απριλίου 2017

Και Οικουμενιστικό ύδωρ!

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ
(ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ)




Καὶ ἐμφιαλωμένη οἰκουμενιστικῆ ἐκκλησιαστικότητα!
Ἄρα ἀπ' αὐτὸ τὸ νερὸ χρησιμοποιεῖ
 ὁ Παναγιώτατος;
  Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος επισκέπτεται την Ελβετία στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 50 χρόνια λειτουργίας του Ορθόδοξου Κέντρου του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Σαμπεζύ, καθώς και στο πλαίσιο της επετείου των 20 χρόνων από την ίδρυση του Ινστιτούτου Μεταπτυχιακών Σπουδών στην έδρα του ίδιου Κέντρου.
Σήμερα, 24 Απριλίου 2017, 12:00 τοπική ώρα, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος πραγματοποίησε ανοιχτή δημόσια διάλεξη στην έδρα του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών (ΠΣΕ) στη Γενεύη. 

  Ο Πατριάρχης αναφέρθηκε σε ζητήματα που σχετίζονται με την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθοδόξου Εκκλησίας, η οποία πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο έτος στην Κρήτη, όπως επίσης και σε ζητήματα που αφορούν τις σύγχρονες περιβαλλοντικές προκλήσεις και την προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών. 
Ακολούθησε γεύμα προς τιμήν του Πατριάρχου, όπου έγινε και ανταλλαγή δώρων. 


Δεξιά, ὁ μέγας πρωτοπρεσβύτερος τοῦ Φαναρίου π. Γ. Τσέτσης χωρὶς ράσο! Γιατί; Καὶ καλὰ στὴν Τουρκία ἰσχυρίζονται ὅτι φοβοῦνται τοὺς Τούρκους!  Ἐκεῖ ποιόν φοβᾶται ὁ "ἀθεόφοβος"!!! 

3 σχόλια:

  1. Το να βλέπει ο Βαρθολομαίος εγκυρα τα μυστήρια της παναίρεσης εεε της παναίρεσης είναι ... παναιρετικά θα πεί ..
    Το να βλέπουν τα μυστήρια του Βαρθολομαίου εγκυρα όσοι λένε οτι δεν είναι της παν αίρεσης εεε ... κάποιο λάκο έχει η φάβα ΟΙ αιρετικοί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ αλλά του Αντιχρίστου .

    Και όποιος αναγνωρίζει σε αυτούς την εκκλησία του και τον θεό του είναι της εκκλησίας των πονηρευομένων και του σατανά.

    https://paterikiparadosi.blogspot.gr/2017/04/blog-post_601.html#more
    Τρίτη, 25 Απριλίου 2017 Διευκρινίσεις περί Οικονομίας και Ακριβείας του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά
    ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ
    ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ – ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ
    Διαβαζει ο π Τρικαμηνάς " «Περί οὗ δέ πρεσβυτέρου ἐκέλευσας σημᾶναι οὕτως καί οὕτως, εἶναί τε καί ἐκλελυτρῶσθαι τῆς βαρβαρικῆς αἰχμαλωσίας συνίσμεν, πρός αὐτοῦ τούτου ἕκαστα ἐκμεμαθηκότες. ἀλλ’ ὁ ἀνήρ οὐ βούλεται εἴτουν οὐκ ἀνέχεται τῷ καθ’ ἡμᾶς τύπῳ κεκανονίσθαι· οἶσθα γάρ, θεοτίμητε, ὅτι κοινῇ ψήφῳ τῶν τε ἔτι ὑπέρ γῆν ὄντων, καί τῶν ἔναγχος ἐκδημησάντων πρός Κύριον ὁμολογητῶν, τούς ἅπαξ ἑαλωκότας τῇ αἱρετικῇ κοινωνίᾳ ἱερωμένους εἶρχθαι τῆς ἱερουργίας διώρισται, ἕως δῆλον ὅτι καιροῦ ἐπισκοπῆς τῆς ἄνωθεν προνοίας. καί πῶς ἄν δυνηθείημεν λῦσαι τόν κανόνα, καί διά τῆς τοῦ ἑνός παραδοχῆς νόμον ἐπί ἅπαντας τούς προειργομένους ἀποῖσαι, κἀν τούτῳ ὑπεναντία μέν δρᾶσαι τῷ θείῳ ἡμῶν καί πρωτάρχῳ καθηγεμόνι, ὅτι μηδέ ἁπλῶς αὐτός τούς τοιούτους εὐλογεῖν κοινήν βρῶσιν ἀνέχεται, μή ὅτι γε πλέον τι ἐνεργεῖν ἱερατικῶς, τούς ἄλλους τε τῶν ὁμολογητῶν σκανδαλίσαι, καί ὑποῖσαι διχόνοιαν τούς ἀκριβείας ἀντεχομένους;» (Φατ.545,824,12-P.G.99,1636)."

    Και τι κρατά και προβάλει ? Ὁ ὅσιος τελικῶς ἀναφέρει εἰς τόν ἅγιο Εὐθύμιο ὅτι δέν δύναται νά κάνη κάτι ἄλλο διά νά μή παραβῆ αὐτή τήν ἀπόφασι τῶν Ἀποτειχισμένων Πατέρων καί γίνη αἰτία νά σκανδαλισθοῦν πολλοί
    Ερώτημα Υπάρχει κανόνας που λέει οτι ο εκπεσων σε αιρεση Ιερέας που προδίνει ΑΠΑΞ , όχι πολλές φορές αλλά απαξ , απέχει της ιερουργίας της Θείας Ευχαριστίας?
    Δεν θα σας τον βρώ ... να τον βρείτε !
    Αυτό τον κανόνα στηρίζει η πλειοψηφία της Εκκλησίας Η Θριαμβεύουσας Εκκλησία . Αυτό είναι το Θέλημα του Θεού που δεν παραβιάζεται .

    ? Είναι παρανομιτέον και όχι οικονομητέον ακόμα και ο ΜΕΤΑΝΟΗΜΕΝΟΣ και ΝΥΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ιερέας που μετά την αποστασία Βαρθολομαίου μνημόνευσε Βαρθολομαίο να τελέσει το μυστήριο .
    Τι είναι οικονομητέον ? Σε μεγάλη ανάγκη άντε να μεταδόσει τα μυστήρια που έκανε ένας Ιερέας που δεν πρόδωσε
    Πόσο μάλλον δεν είναι οικονομητέον αλλά παρονομητέον να αναγνωριστεί το μόλυσμα των αιρετικών και να παραπέμπονται σε αυτούς οι αιρετικοί ...

    Ουκ έξεστι σε όποια πλειοψηφία αποτειχισμενων το παρανομητέον !!!
    Ολοι οπου γής να μαζευτείτε Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΑΛΛΆΖΕΙ
    Ο μετανοήμένος εκπεσών ιερέας αγιος γίνεται πλήν όμως θυσιαστήριο δεν πλησιάζει στον αιώνα .Αλλο ιερατικής τιμής άξιος , άλλο και επισκοπικής τιμής άξιος και άλλο ιερουργεί θέία Ευχαριστία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και σωστά προβάλει ο π Τρικαμηνάς οτι οι Ἀποτειχισμένοι Πατέρες ἐν συνάξει καί ὄχι προσωπικῶς ἀπεφάσιζον
    Τι δεν μας λέει ? Τι δεν χρησιμοποιεί ? Την λέξη ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ
    Δεν υφίσταται πάτερ εκκλησία "Ἀποτειχισμένων Πατέρων" απο την μιά και εκκλησία απο την άλλη . Αλλά τι υπάρχει ? Η Εκκλησία του Χριστού απο την μία και η εκκλησία των πονηρευομένων του "Χριστού " δηλαδή του αντιχρίστου απο την άλλη .

    οι Ἀποτειχισμένοι Πατέρες ἐν συνάξει είναι η ΙΕΡΗ ΣΥΝΟΔΟΣ της Εκκλησίας του Χριστού .

    Γράφει ο π Τρικαμηνάς " ἱερέας, ὁ ὁποῖος προφανῶς εἶχε δι’ ὑπογραφῆς καί ὁμολογίας ὑποταχθῆ εἰς τήν αἵρεσι καί τώρα μετενόησε "
    και ποιός ρωτάει ? Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ !

    Μετανοεί ο ιερέας ? Πάει στον επίσκοπο , ο επίσκοπος με το μυστήριο της εξομολόγησης τον δέχεται . (Κανονικά ζητά και δημόσια αποκύρηξη της αίρεσης και δημόσια ομολογία ... πλήν όμως αν θα τον δεχθεί και πως θα τον δεχτεί είναι της αρμοδιότητας του .. αλλά κανονικά χρειάζεται ο "λίβελος" εκεί όπου πρόδωσε θα γυρίσει και θα ομολογήσει την πίστη ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ τις όποιές με την προδοσία προσπάθησε να αποφύγει ....
    Και μετά μυστηριακό θα τον επανεντάξει στην εκκλησία .. ως προσκλέοντα ή με επιτίμιο ή δεν ξέρω πώς δουλειά του επισκόπου είναι . Και κάποια στιγμή ναι , κάνει το τυχόν κανόνα και κρίνεται αξιος να μεταλαβει .. Αλλο αυτό και άλλο να τελέσει την Θεία Ευχαριστία ! Αντε να κοινωνήσει όπως οι ιερείς με τους ιερείς και όχι τους λαϊκούς και να τον τιμάμε ΣΑΝ ιερέα αλλά θυσιαστήριο ΓΙΟΚ ! Αντέ στην έσχατη ανάγκη "καί μεταδιδόναι τῶν ἁγιασμάτων προτετελεσμένων καί ἐξ ἀκρατήτου (ἀχράντου) ἱερέως. " Θυσιαστήριο ΓΙΟΚ!
    Ουτε ο επίσκοπος έχει την δυνατότητα να τον αποκαταστήσει σε αυτό γιατί ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΏΛΥΜΑ εκ του Ευαγγελίου και απόφαση Ιερής Συνόδου που ξεκαθάρισε τι γίνεται με τους πεπτωκότας .
    Τουλάχιστον μέχρι ΝΙΚΗΣ της Ορθοδοξίας και Οικουμενικής που την αποκαθιστά και οικονομεί τα πράγματα για ΤΟΥΣ ΕΝΤΟΣ της Εκκλησίας .
    Γιατί ουδέποτε υπήρξε οικονομία για τους ΕΚΤΌΣ όσο είναι εκτός . Αλλά όταν γυρίζουν οικονομούνται .
    Ούτε πάλι στις μάχες δείχνουν οι στρατοί έλεος στους πολεμίους όσο η μάχη βαστά , ούτε μετά την νίκη σε όσους δεν υποτάσσονται αλλά μετά την νίκη οικονομούν όσους παύουν τον πόλεμο .

    Πεπτοκότες δεν είναι μόνο αυτοί πατερ Τρικαμηνά που θυσίασαν σε θεό αλλότριο αλλά και όσοι ΔΕΝ θυσίασαν αλλά προμηθεύτηκαν πλαστό ποιστοποιητικό φορούσαν δηλαδή την φενάκη για να αποφύγουν την ομολογία και τις συνέπειες της.
    Ε !!! Πόσο μάλλον στις μέρες μας πεπτοκότες είναι όσοι επικαλούνται πιστοποιήσεις και εύσημα οικουμενιστών για να αποφύγουν την ομολογία και τις συνέπειες της και κάνουνε κολοτούμπες για να μην χάσουνε τον μισθό ή το εκκλησάκι τους . Και φτάνουνε να αναγνωρίσουν μυστήρια εκτός εκκλησίας και να στέλνουν κόσμο στην αίρεση .

    Λοιπόν π Τρικαμηνά ο Θεός σε φύλαξε να μην μνημονεύσης τον Βαρθολομαίο όχι μόνο μετά την ληστρική σύνοδο αλλά ουτε τότε που μν
    ημόνευσε Πάπα .Δεν είσαι μεταξύ των πεπτοκότων αλλά κοίτα μη πέσης!! Και παρ όλο ότι δεν έπεσες αλλά έπαθες για την ορθοδοξία Και δεν δικαίωσες εαυτόν αλλα πήγες στον π Αρτέμιο και κατα κάποιο τρόπο τακτοποιήθηκες . Να πάνε και οι άλλοι τουλάχιστον να τακτοποιηΘούν και να μην αυτο δικαιώνονται
    Αν δεν είναι εφικτό να γίνουν όλα κατα γράμμα ε .. τουλάχιστον ας γίνει ότι είναι δυνατόν σε αυτή την κατεύθυνση . Και να στείλουν νέους άφθαρτους να χειροτονηθούν ιερείς και επίσκοποι και αυτοί που μνημόνευσαν να αφήσουν χώρο στους νέους και να τους βάλουνε μπροστά και ας κρατήσουνε μια θέση λίγο πιο "κάτω" Ας παραχωρήσουν τις πρωτοκαθεδρίες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν πατερ Ευθύμιε
    Τι γράφεις" Ὁ ὅσιος τελικῶς ἀναφέρει εἰς τόν ἅγιο Εὐθύμιο ὅτι δέν δύναται νά κάνη κάτι ἄλλο διά νά μή παραβῆ ..."
    Οπως τότε ο όσιος αναφέρει στον Επίσκοπο Ευθύμιο έτσι και τώρα εγώ ο ανόσιος αναφέρω σε σένα πατήρ Ευθύμιε
    Πατερ ο Αγιος Ευθύμιος αγίασε και Αγιος ... οικονομόντας αν θέλεις τους κανόνες ΑΛΛΑ μη παρανομώντας . Μη υπερβαίνοντας τα όρια .
    Το ίδιο κάνε και σύ για να γίνεις απο πατήρ Ευθύμιος σε αγιος Ευθύμιος γιατί κανάνας μα ΚΑΝΕΝΑΣ που παρανομεί δεν αγιάζει .
    Και δεν σου λέω αν αυτός που ήταν Επίσκοπος ταπεινωνόταν και ζητούσε γνώμη απο ένα μοναχό και δεν έλεγε εγώ επίσκοπος αυτός ούτε καν ιερέας δεν είναι ... αλλά σου θυμίζω τον άγιο εκείνο ασκητή που τον ωφέλιμο λόγο απο την πόρνη εδέχθη . Χριστός Ανέστη
    Σωτήριος Ζουρίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου