Γιατί, σεβασμιώτατοι, περιφρονήσατε την έμπονη και αγωνιώδη κραυγή αγωνίας του ποιμνίου σας υπέρ του οποίου υπάρχετε;
Πρόκειται
για αποφράδα ημέρα που θα χαραχθεί με μελανά γράμματα στις δέλτους της Ιστορίας
της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος.
Με μία οικτρή, άφρονα και προδοτική απόφασή τους οι υποτιθέμενοι θεματοφύλακες
της Ορθοδόξου χριστιανικής πίστεως και παραδόσεως παρέπεμψαν το όλο φλέγον,
ακανθώδες, χρήζον αμέσου αντιμετωπίσεως και μη επιδεχόμενο χρονοτριβής και
μεταθέσεως στο απώτερο μέλλον ζήτημα στις καλένδες διά της παγίας και
δοκιμασμένης πρακτικής της συγκροτήσεως επιτροπών με προφανέστατο σκοπό να
καθησυχάσουν τις δεινώς ταραχθείσες συνειδήσεις των αγωνιούντων και αλγούντων
ψυχικώς πιστών, να αμβλύνουν την ένταση και έκταση των άχρι τούδε προκληθεισών
αντιδράσεων και να προετοιμάσουν το έδαφος για την αναγνώριση, στο μέλλον, από
την πλευρά του εκκλησιαστικού σώματος των αποφάσεων της επαράτου και ολεθρίας
ψευδο-συνόδου του Κολυμπαρίου διά της "διαφωτίσεως", γράφε δια-σκοτίσεως
του πομνίου την οποία θα αναλάβουν να υλοποιήσουν και θα "αβαντάρουν"
εκκλησιαστικοί και θεολογικοί παράγοντες, κατηχητικά σχολεία, συνάξεις κύκλων
μελέτης Αγίας Γραφής κ.λ.π.
Η
σημερινή εξέλιξη αποκαλύπτει εναργώς το μέγεθος της αλλοτριώσεως του
εκκλησιαστικού φρονήματος από το οποίο μαστίζεται η πλεονότητα των μελών του
ιεραρχικού σώματος της Αυτοκεφάλου (υποτίθεται) Εκκλησίας της Ελλάδος.
Αλήθεια,
μπορεί κανείς να ισχυρισθεί με το αζημίωτο ότι οι πλείστοι των ποιμένων και
διδασκάλων μας τυγχάνουν άξιοι των περιστάσεων και του υψηλού αξιώματός τους
και δεν προδίδουν τη θεία και ιερή αποστολή τους;Ότι "ορθοτομούν τον λόγον
της αληθείας" και δεν καινοτομούν;
Γιατί,
σεβασμιώτατοι, περιφρονήσατε την έμπονη και αγωνιώδη κραυγή αγωνίας του
ποιμνίου σας υπέρ του οποίου υπάρχετε;
Γιατί
δεν διακηρύξατε στεντορεία τη φωνή και ομοθυμαδόν την ακλονήτου κύρους αλήθεια
επί τη βασει της οποίας μόνο η Ορθόδοξη Εκκλησία διαθέτει εκκλησιαστική
υπόσταση και δύναται να ονομάζεται με τον όρο Εκκλησία εν εντιθέσει με τις
εκτός Ορθοδοξίας αιρετικές κοινότητες και ομάδες της δυτικής χριστιανοσύνης που
στερούνται εκκλησιαστικότητος και επ ουδενί δύνανται να ονομάζονται Εκκλησίες;
Γιατί
δεν αποδοκιμάσατε την αήθη και αντιεκκλησιαστική "εισπήδηση" του
Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου στα εσωτερικά ζητήματα της Αυτοκεφάλου
Εκκλησίας μας;
Γιατί
πυροδοτείτε σχίσματα και διαιρέσεις; Δεν μας φθάνει το παλαιοημερολογητικό
σχίσμα; Έχουμε την "πολυτέλεια" και για άλλα;
Γιατί διευρύνατε
ακόμη περισσότερο το ψυχικό χάσμα που σας χωρίζει από το ποίμνιο που δεν
ανέχεται να προδίδεται ελαφρά τη καρδία και άνευ αιδούς και συστολής η πίστη
των πατέρων του;
Σκεφθήκατε,
άραγε, το σάλο που θα εγερθεί από τη σημερινή άφρονα απόφασή σας;
Αναλογισθήκατε
τις συνέπειες των πράξεών σας;
Υ.Γ. Αύριο ολοκληρώνεται η θλιβερή συνεδρία του ανωτάτου διοικητικού σώματος της Ελλαδικής Εκκλησίας. Και την επομένη κάποιοι αρχιερείς θα πάνε στα πανηγύρια εορταζόντων ναών σαν να μη συμβαίνει τίποτε για να συνευωχηθούν και παράσχουν την αρχιερατική ευλογία τους στον πιστό λαό. Έτσι απλά...
Τα γιατί είναι εύλογα, τα διότι είναι άδηλα. Τι υποκρύπτεται πίσω από την ατολμία ακόμα κι όσων έχουν εκφραστεί κατά της εγκυρότητης της διαδικασίας αλλά και των αποφάσεων της ψευδοσυνόδου; Αν για παράδειγμα ήταν δυνατόν να γίνει στατιστική μελέτη των ποοόοοοΟΟΟΟΟΟΟόοοοοοσων περιφορών και "υποδοχών" λειψάνων, προσκυνημάτων, εσθήτων, εικόνων θαυματουργών και μη, πρωτοτύπων και αντιγράφων, ζωνών, τριχών, γυαλιών, παντοφλών, πασουμιών, φανελλών, έχουν τεθεί με γεωμετρικά αυξανόμενη πρόοδο στην εποχή μας προς προσκύνηση σε κάθε μα σε κάθε μα σε κάθε πανήγυρι εορτάζοντος ναού, με συμμετοχή αρχιερέων συνήθως σε πολυαρχιερατικά συλλείτουργα νυυμένων με παρδαλά χρυσά και αδαμαντοστόλιστα αυτοκρατορικά ενδύματα, μίτρες, μπαστούνες, μανδύες με ...ουρές που τις σέρνουν οι ... ιερόπαιδες, ε, τότε, από μια τέτοια θρησκευτικότητα ΔΕΝ περιμένουνε τίποτε σωστό. Δεν τους μένει και χρόνος, δεν θέλουν να αλλάξει και η κατάσταση. Βολεύοναι με τον πάπα της ανατολής και της δύσης οι οποίοι συνάδοντας ή κανοναρχώντας στην νοσηρή θρησκευτικότητα (άλλωστε πόσα λείψανα είναι αμφισβητούμενα εκ των γνωστών υπογείων της εσπερίας) τους χαιδεύουν τα ώτα της συνειδήσεως. Ο σώζων εαυτόν σωθήτω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Νάνη ορθή η διαμαρτυρία σας, αλλά στις ημέρες μας δυστυχώς η αλήθεια της Πίστεως και η υπακοή στους Κανόνες της Εκκλησίας έρχονται δεύτεροι, καθώς πρωτεύει η επίπλαστη Ενότητα, με τη μέθοδο της χρήσης της Οικονομίας στα παραπάνω. Επίσης ορθά δεν επιθυμείτε Σχίσματα στην Εκκλησία, αλλά στην Εκκλησιαστική Ιστορία υπάρχουν δύο ειδών Σχίσματα, τα κατακριτέα που είναι κατάρα και πρέπει να αποφεύγονται και τα Επαινετά, όταν υπάρχουν σοβαρά Δογματικά ή Κανονικά προβλήματα, που είναι Ευλογία για Την Εκκλησία, γιατί μέσω αυτών διασώζεται η ακρίβεια της Εκκλησίας και η Πίστις παραμένει αλώβητος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Λυκούργε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς πότε θα φιλογούμε
τ' ατέρμονα "γιατί"
και θα εθελοτυφλούμε;
Ως πότε θα τους ικετεύουμε
και θα χαρτοπολεμούμε;
Οι μισοί τους μασόνοι
και οι υπόλοιποι
υποχείρια των μασόνων.
Τί είναι για σένα
Η ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ;
Ποιόν επίσκοπο μνημονεύει
αυτός που σου παρέχει
την Θεία Κοινωνία;
Πιστεύεις στην ενότητα
εν τη Θεία Ευχαριστία;
Και συ, Λυκούργε,
με ποιούς ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΣΑΙ;
Με ποιούς διατηρείς
εκκλησιαστική κοινωνία;
Μήπως με όλους αυτούς τους
ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ
και ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΕΣ;
Υπάρχει ακόμα καιρός,
υπάρχει λύση,
υπάρχει η αποκλειστική
Αγιοπατερική Οδός
την λένε ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ!
Πολλοι οι κλιτοι,λιγοι οι εκλεκτοι
ΑπάντησηΔιαγραφή