Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Το ΑΙΣΧΟΣ της Μικτης Μονης του ΕΣΣΕΞ, ο Ψευτοαγιος Σαχαρωφ και ο μητροπολιτης Ναυπακτου Ιεροθεος, απο το ανεκδοτο βιβλιο του πατρος Ιωαννη Διωτου.



Ὁ Ναυπάκτου 
ὑμνητὴς τῆς μικτῆς Μονῆς τοῦ Essex
                         
                         3ον




ς κτίθεται κατωτέρω, Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. ερόθεος, δι ν στηρίξ τν «γιότητα» το Σωφρονίου Σαχάρωφ, δν δίστασε ν κηρύξ τι μικτ Μον το Essex εναι «Εδοκία το Θεο», «προβολ τς ρθοδοξίας» κα «κήρυγμα το σκητικο πνεύματος», ς κατωτέρω. Καταφανς περιφρόνησις τν ερν Κανόνων κα τν σίων Πατέρων π το πισκόπου κ. εροθέου Βλάχου. Πρόκλησις μεγάλη. δο κόμη:

θαυμαστς τς ντικανονικς μικτς Μονς το σσεξ κ. ερόθεος φιερώνει ες ατν τ κρινόμενον βιβλίον του: «Στν δελφότητα τς ερς Μονς Τιμίου Προδρόμου Essex γγλίας» (σελ. 7). ς καταγγέλλει κ. Μάριος Πηλαβάκης, Διδάκτωρ τς Βυζαντινς Φιλολογίας, κτς π τν ντικανονικότητα δρύσεως κα λειτουργίας της, Μον ατ «ερίσκεται ες πλήρη ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ μετ τς ν Γαλλί διοτύπου τραγελαφικς ″κκλησίας», ξένης πρς τν ρθοδοξίαν, μεταδιδούσης τ Μυστήρια «ες θέους κα θρήσκους» κα «νεχομένης, ς λέγεται, πν εδος σεξουαλικν πιδόσεων κα σατανικν δραστηριοτήτων μεταξ μελν της». Ατν τν ψευδο-κκλησίαν χει ποδοκιμάσει τ Οκουμενικν Πατριαρχεον, ν κ. ερόθεος, ς φαίνεται, ναγνωρίζει ατν μμέσως, πειδ παινε διθυραμβικς κα χει φιερώσει τ βιβλίον του ες τν Μονήν, ποία χει πλήρη κοινωνίαν μ τν σχετον πρς τν ρθοδοξίαν ψευδο-κκλησίαν ατήν.

*

Τν συγγραφν το βιβλίου του περ τς Μονς κα το δρυτο ατς Σωφρονίου Σαχάρωφ θεωρε Ναυπάκτου «ς δωρεν το Θεο. Γράφει: «Εχαριστ ν δοξολογί τν Τριαδικ Θε γι τν δωρε ατ» (σελ. 17). ν συνεχεί εχαριστε «κα λη τν δελφότητα γιατ διαφυλάσσει τν πνευματικ κληρονομία το ειμνήστου μεγάλου Γέροντος Σωφρονίου, μέσα στν ποία ζησε κατ διαστήματα κα γράφων κα γνώρισε κα τν δική τους γάπη».

Ποία εναι ατ «πνευματικ κληρονομία»; δρυσις μικτν Μονν. Ατ εναι τ κορυφαον ργον το π. Σωφρονίου, δρυσις τς μικτς Μονς το Essex, ποία ποτελε προκλητικν σκάνδαλον.

*

πίσης, μ μεγάλην πνευματικν κανοποίησιν γράφει Ποιμενάρχης τς Ναυπάκτου: «Παρέμεινα στ Μοναστήρι περίπου νάμιση μνα κα στν συνέχεια, σχεδν κάθε καλοκαίρι κα γι πολλ χρόνια, πισκεπτόμουν τ Μοναστήρι» (σελ. 238).

«Πιστεύω τι δρυσις κα παρξις τς ερς Μονς Τιμίου Προδρόμου (Essex) ποτελε εδοκία το Θεο. Εναι προβολ τς ρθοδοξίας κα κήρυγμα το σκητικο πνεύματος τς κκλησίας μας» (σελ. 318).

Ναυπάκτου θετε μ ατ τ ποα γράφει τος προαναφερθέντας δύο αστηροτάτους ερος Κανόνας Οκουμενικν Συνόδων κα λους τος λλους ερος Κανόνας, ο ποοι παγορεύουν μ συγκλονιστικν αστηρότητα τν συνείσακτον Μοναχισμόν, καθς κα τ σχετικ αστηρ Πατερικ κείμενα.

θέτησις εναι κατ πολ χειροτέρα τς παραβάσεως. θέτησις, ν προκειμέν, εναι ΑΙΡΕΣΙΣ. Πς διενοήθη κα κατ ποον τρόπον σκέφθη Δεσπότης τς Ναυπάκτου κα πς πετόλμησεν, ς πίσκοπος τς ρθοδόξου κκλησίας, ν διδάξ τι μία μικτ Μον εναι «εδοκία το Θεο», τι ποτελε κορυφαον παράδειγμα «προβολς τς ρθοδοξίας» κα τι εναι «κήρυγμα το σκητικο πνεύματος τς κκλησίας μας»; δρύων μικτν Μονν εναι καθαιρετέος, ς πιτάσσουν ο προαναφερθέντες ερο Κανόνες Οκουμενικν Συνόδων.

Πάντα τατα εναι νατρεπτικ κα περιφρονητικ τν προαναφερθέντων ερν Κανόνων. ρα εναι σαφς θέτησις κα πομένως πάρχει αρεσις, ες τν ποίαν πέπεσεν Ναυπάκτου κ. ερόθεος μετ το ψευδο-«γίου» του Σωφρονίου Σαχάρωφ.

*

Συνεχίζει Ναυπάκτου ν διακηρύσσ τς συμβιωτικς ξάρσεις του ες τν μικτν Μονν το Essex: « παραμονή μου ες τν ερν Μονν συνδέεται μ σχυρ για βιώματα, δυναμικς ποφάσεις, συγκλονιστικς μπειρίας… τ νεργεί το γίου Πνεύματος» (σελ. 264).

Ναυπάκτου, μ τ τόσα ποδεδειγμένα ψεύδη, τ ποα επε κα γραψε κατ τς περιφήμου κα μεγάλης ερς Μονς Μεταμορφώσεως το Σωτρος ν Ναυπάκτ, Μονς τς Μητροπόλεώς του, κα διαιτέρως κατ το κτίτορος κα γουμένου τς Μονς ατς π. Σπυρίδωνος Λογοθέτου, κατηγόρησε πρς πσαν κατεύθυνσιν τν ερν ατν Μονν δι κοσμικν δθεν πνεμα κα προτεσταντικν νοοτροπίαν, πειδ χει ξιόλογον Συνεδριακν Κέντρον, αδιοφωνικν Σταθμόν, ντυπωσιακν χθυοτροφεον ες τ βουνν κ.λπ. Παραλλήλως, μως, προβάλλει ς πρότυπον τν σφοδρς καταδικαζομένην π τν ερν Κανόνων μικτν Μονν το σσεξ !!!

Τραγικ ντιφατικότης του. Προκλητικ συνέπειά του. Ναυπάκτου εναι φανατικς θαυμαστς τς μικτς Μονς το Essex, ποία δρύθη κα λειτουργε κατ παράβασιν αστηρν ερν Κανόνων, θεσπισθέντων μάλιστα π Οκουμενικν Συνόδων, κα συγχρόνως σκληρς διώκτης τς εροκανονικς κα λειτουργούσης ερύθμως μεγάλης ερς Μονς Μεταμορφώσεως το Σωτρος ν Ναυπάκτ. Μόνον συνέπεια πάρχει ες τν συμπεριφοράν του ατήν; Εναι δραματικς κτεθειμένος ες τν κοινν γνώμην Σεβασμιώτατος.

*

Ναυπάκτου μπλέκει δ σεβς κα τ γιον Πνεμα. «Τ νεργεί το γίου Πνεύματος», γράφει, πρξεν κρως φέλιμος παραμονή του ες τν μικτν Μονν το Essex.

Ο κρως παγορευτικο δρύσεως μικτν Μονν ερο Κανόνες θεσπίσθησαν π τν Οκουμενικν Συνόδων ν Πνεύματι γί. Ναυπάκτου λέγει τι· τώρα τ γιον Πνεμα συνευδοκε ες τν δρυσιν κα λειτουργίαν μικτν Μονν κα ες τν συνδιαίτησιν Μοναχν κα Μοναστριν, που «μοιχεία μεσολαβε» (κ΄ Κανν τς Ζ΄ Οκουμενικς Συνόδου). Δεσπότης τς Ναυπάκτου παρουσιάζει τ γιον Πνεμα ς ν ατοαναιρται. Φρικιαστικ βλασφημία !

Ν προσέλθ Ναυπάκτου ες πνευματικόν – ξομολόγον, φο προηγουμένως ποπτύσει τς πολλαπλς θεολογικς πλάνας κα κακοδοξίας του, δημοσίως κα γγράφως.

*

«Μέσα στν παρξή μου νώθηκε ερ Μον το Essex μ τ γιον ρος. Ασθανόμουν τι τ σα ζησα στν ερ Μον το Essex… ταν να στάδιο προετοιμασίας γι ν γνωρίσω καλύτερα τ γιον ρος κα τν βαθύτερη “καρδι του’’» (σελ. 280).

Ναυπάκτου διακηρύσσει τι, ἐὰν δν εχε συνδεθ μ τν καταδεδικασμένην π τν ερν Κανόνων μικτν Μονν το Essex, δν θ δύνατο ν ντιληφθ τν μεγάλην ξίαν το γίου ρους.

Εναι χαρις κα νιαρς σχολιασμς κειμένων τοιούτου πιπέδου. Τί ν επω; Κα πάλιν πιπολαιότης! Κα πάλιν νευθυνότης!  Κα πάλιν γελοιότης !

*

«Γνώριζα π τν λλάδα, τι πάρχει κε μία ζωνταν ρθόδοξη παρουσία ( μικτ Μον Essex) κι’ ναψε μέσα μου κόρεστη κα σβεστη δίψα ν τν πολαύσω… Τν μορφι μως πο κρύβει τ μέρος ατ τν καταλαβαίνει κανες ταν ζήσ μερικς μέρες, λλ κα ρες κόμη, τόσο πολ πο εναι σχεδν δύνατον ν μπορέσ ν τν περιγράψλοι κινονται μέσα στν συχαστικ παράδοση τς κκλησίας. Στν Μον πάρχει γνήσιο ρθόδοξο φρόνημα κα ληθινς μοναχικς – συχαστικς βίος» («Καιρς το ποισαι», σελ. 269, 270 κα 288).

Οτε δι τ γιον ρος σθάνθη Ναυπάκτου τόσην «κόρεστη κα σβεστη δίψα» δι ν τ πισκεφθ, σην δι τν μικτν Μονν το Essex, ες τν ποίαν τηρεται δθεν «συχαστικ παράδοση τς κκλησίας» κα πάρχει «ληθινς μοναχικς – συχασμός» μ τν «συγκατοίκησιν» νδρν κα γυναικν, ς γράφει τς Ναυπάκτου Ποιμενάρχης ερόθεος Βλάχος ξ ωαννίνων. Προβάλλει Ναυπάκτου μίαν νέαν κα κσυγχρονισμένην «συχαστικν παράδοσιν τς κκλησίας» κα να ξωραϊσμένον «μοναχικν συχασμόν» μ τν «συνδιαίτησιν» μοναχν κα μοναζουσν ες τν μικτν Μονν το Essex τς γγλίας, που πάρχει «κοιν προσευχ κα κοιν Τράπεζα» κα που «μοιχεία μεσολαβε τν συνδιαίτησιν», ς νωτέρω.

*

Τέλος, «περεκκλησιολογικς» κα «μύντωρ» τν ερν Κανόνων πίσκοπος Ναυπάκτου κ. ερόθεος Βλάχος προσεπάθησε ν ποβαθμίσ τν κραυγάζουσαν ντικανονικότητα τς μικτς Μονς το Essex. Γράφει σχετικς:

«Ο Πατέρες πο σκονται κε γνωρίζουν τι τρόπος ατς δν εναι συνηθισμένος κα πάρχουν προβληματισμο π τν πλευρ τν ερν Κανόνων… χουμε μπιστοσύνη στ μεγάλη μορφ το ρχιμ. Σωφρονίου… Ατς χει πληροφορίες π τν Θεό» (νθ. ν., σελ. 287-288). Σαχάρωφ θεόπνευστος ο ερο Κανόνες προβληματικοί !!!  Κα μ χειρότερα !

Ν μάθ Ναυπάκτου τι δν πάρχουν «προβληματισμο π τν πλευρ τν ερν Κανόνων». Ο ερο Κανόνες δν εναι «προβληματικοί». κκλησία δέχεται κα τηρε ς θεοπνεύστους τος προαναφερθέντας ερος Κανόνας, ο ποοι παγορεύουν αστηρς τν δρυσιν κα λειτουργίαν μικτν Μονν, δι’ ενοήτους λόγους, αωνοβίως δεδοκιμασμένους. Εναι ητο κα σαφέστατοι ο ερο Κανόνες. ρίζουν καθαίρεσιν κα φορισμν δι τος κληρικος κείνους, ο ποοι δρύουν μικτς Μονάς. Γράφει Ναυπάκτου τι χει «μπιστοσύνη στ μεγάλη μορφ το ρχιμ. Σωφρονίου… Ατς χει πληροφορίες π τν Θεό». δρυτς ατς τς μικτς Μονς το Essex εναι καθαιρετέος, πειδ δρυσε μικτν Μονήν. λαβε λοιπν πληροφορίαν π τν Θεν ν δρύ μικτς Μονάς; Ναυπάκτου κατασκανδαλίζει τος ρθοδόξους Χριστιανούς, δι ν ξάρ τν ψευδοαγιότητα το Σωφρονίου Σαχάρωφ.

Πάντα, σα κακόδοξα, δαιμονοληπτικ κα ξωφρενικ γραψε κα επεν ερομόναχος Σωφρόνιος Σαχάρωφ γκρίνει, υοθετε, ποστηρίζει μετ φανατισμο, δημοσιεύει κα προβάλλει περηφάνως Ναυπάκτου κ. ερόθεος κα συνεπς θεωρονται κα καταλογίζονται παντα ατ κα ς δικά του κείμενα κα ς δικοί του λόγοι, δι’ ατ κα συναριθμονται ες τ π κδοσιν βιβλίον μου «ΤΑ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ» μ τ προσωπικά του θεολόγητα.

ξ λλου, Ναυπάκτου πεφάνθη, αθαιρέτως κα ντιεκκλησιαστικς, τι Σωφρόνιος Σαχάρωφ εναι «γιος» κα ς γιον τιμ ατόν, πρς τν ποον κα προσεύχεται (βλ. κατωτέρω). Τ γεγονς ατ ποτελε τν μεγαλυτέραν πόδειξιν τι Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. ερόθεος περθεματίζει κα συμφωνε ν παντ μ λας τς κακοδόξους δέας, παραδόξους σκέψεις κα συγκεχυμένας πόψεις το Σωφρονίου Σαχάρωφ.

2 σχόλια:

  1. Το πιό επηρμένο φίδι που έως τώρα συναντήσαμε, ο Αμέθυστος, τολμά για επηρμένα φίδια να λέει . έχει ένα μαδέρι στο χέρι και το χτυπάει δεξιά αριστερά, επάνω κάτω, και δεν το βλέπει, και βλέπει τα ξύλα σε χέρια άλλων και τη δοκό του εγωϊσμού του που περνάει τον πάσα ένα γεννεές δεκατσέσερις πού να την αντικρίσει; Περαστικά σου Αμέθυστε, κι όταν ανανύψεις από την εωσφορική σου αλαζονία, ζήτα συγγνώμη ιεροκατήγορε από όσους προλάβεις. Τις βλακείες του Αμέθυστου που έχει πάρει πολύ ψηλά τον αμαννε δείτε της στο link http://amethystosbooks.blogspot.gr/2015/11/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολα τα ....ρεμάλια σαν αυτόν τον Αμέθυστο που του γράφουν γιατί δεν γράφουν τις αντιρρήσεις τους στην Ομολογία και τα γράφουν σε εκείνον που υβρίζει χυδαία τους Ιερούς Κανόνες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου