Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Ο ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΙΣΧΥΝΕΤΑΙ ή ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ ΣΕΡΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΟΣ;

Ο ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΙΣΧΥΝΕΤΑΙ

ή ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ

ΣΕΡΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΟΣ;

 

Καποιος αρχιμανδριτης Σεραφειμ Δημητριου το ονομα, αγνωστος σε ποια Οικουμενιστικη και πλανεμενη μητροπολι ανηκει, της κρατικης και της υποτεταγμενης και της προσκυνημενης Εκκλησιας των Ματ και των Κανιβαλικων μεταμοσχευσεων της Ελλαδος κληρικος, εσπευσε πρωτος και χωρις στοιχειωδη ντροπη, να κατακρινη τον Αγιωτατο μητροπολιτη Ρασκας και Πριζρενης ΑΡΤΕΜΙΟ που χειροτονησε εναν νεο επισκοπο στην Εκκλησια των Κατακομβων της Σερβιας οπου επεζησε και επιβιωσε Χαριτι Θεου η Ορθοδοξια απο το Πληρως Αλωμενο Οικουμενιστικο και Πανθρησκειακο πατριαρχειο της Σερβιας.

Αντι ο εν λογω κληρικος να ραψη με χιλια ραμματα το στομα του και να σιωπηση, αφου ο ιδιος κολυμπαει κυριολεκτικα μεσα στα νερα της Αιρετικης εκκλησιας του, σε οποια μητροπολι της λεγομενης εκκλησιας της Ελλαδος και αν αυτος ανηκει και υπηρετει, αφου ολες οι μητροπολεις της Ελλαδος ειναι ΜΟΛΥΣΜΕΝΕΣ και ΜΑΓΑΡΙΣΜΕΝΕΣ απο τον Αιρεσιαρχη Βαρθολομαιο και απο τους αλλους πολλαπλους γνωστοτατους Φαναριωτες ή Ελλαδιτες Αιρετικους αρχιερεις, αυτος ελαβε το θρασος και την αναιδεια μυριων πιθηκων για να ελεγξη τον μοναδικο πιστο στον Αγιο Ποποβιτς επισκοπο της Σερβιας τον Αγιωτατο ΑΡΤΕΜΙΟ και να τον αποκαλει νεο ....Ματθαιο Καρπαθακη!

Γνωριζει ο εν λογω αρχιμανδριτης (;;;) Σεραφειμ Δημητριου τα συμβαινοντα στην Σερβια; 

Και τα εγκρινει; 

Και δεν δικαιολογει τις ποικιλλες Θεοκινητες και Πατερικοτατες  ενεργειες και πραξεις της Εκκλησιας των Κατακομβων της Σερβιας υπο των Αγιωτατο ΑΡΤΕΜΙΟ;

Και εγκρινει τα αισχη και τις παναθλιοτητες και τις βρωμεροτητες των Οικουμενιστων του ΠΡΟΔΟΤΙΚΟΥ Σερβικου πατριαρχειου;

Εαν εκανε καλα ή δεν εκανε καλα ο Αρτεμιος και χειροτονησε επισκοπο ειναι ενα μελετωμενο ζητημα το οποιο εξεταζεται και θα εξετασθη.

Αλλο ομως η πραξι του αυτη και αλλο οι μεχρι σημερα ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΤΑΤΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ.

Οταν ολοι οι εκει αρχιερεις, με πρωτο και καλυτερο τον αγραμματο και αστοιχειωτο Αχυρενιο Ειρηναιο και τα αλλα τρια Προσκυνημενα ....ζαγαρια, στους υπηρετες των δολοφονων Αμερικανων και στους Πανθρησκειαστες της Νεας Ταξης Πραγματων Μπουλοβιτς, Ραντοβιτς και Γιεφτιτς, καταντησαν φερεφωνα οργανα της Σατανικης Πανθρησκειας του Οικουμενισμου, τι δουλεια εχουν με αυτους τους διαβολανθρωπους οι πιστοι λαϊκοι και κληρικοι της Αμωμητης Ορθοδοξιας μας;

Δεν οφειλουν να Αποτειχισθουν οπως επιτασσουν Ιεροι Κανονες αλλα και ολοι οι Αγιοι Πατερες της Ορθοδοξιας, ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ δηλαδη ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, ΩΣ ΑΠΟ ΟΦΕΩΣ;

 

Για ποιες κανονικες εκκλησιες, μας μιλαει ο ανιστορητος και αστοιχειωτος και δουλοπρεπεης αυτος παπας της ελλαδικης πλανεμενης και Οικουμενιστικης εκκλησιας, κατα τον πατερα Θεοδωρο Ζηση;

Τοσο αναπαυτικα αισθανεται να πολυθρονιαζει και να κοινωνει με τους Αντιχριστους Οικουμενιστες και Πανθρησκειαστες;

Ομως οι φιλοδοξιες των αρχιμανδριτων της Ελλαδος τους τυφλωνουν και τους κατευθυνουν εκει που βαδιζουν ολοι δηλαδη στην ευρεια οδο της απωλειας.

Δεν συμβουλευεται τον αγιο πατερα Παϊσιο για να μαθη, απο ποιους ειναι γεματη η Κολασι;

Δεν πληροφορηθηκε οτι οι περισσοτεροι κληρικοι γινονται οι μονιμοι και αιωνιοι αποικοι της;

Ο πατηρ Σεραφειμ Δημητριου, ως φαινεται, δεν υπακουει ουτε στον ιδιο το Θεο, ουτε στους Αγιους του Θεου αλλα μονο στους δικους του "κανονικους" επισημους αρχιερεις και πατριαρχες της υποταγης στον Διαβολο και στα οργανα του. 

Με για του και με χαρα του και με απολαυσι του και ΚΑΛΗ ΚΟΛΑΣΙ πατερ Σεραφειμ Δημητριου.

Ιδου το αναιδεστατο κειμενο του εν λογω αρχιμανδριτου της υποταγης και της δουλοπρεπειας δημοσιευμενο στο υποταγμενο στους ανομους και πονηρευομενους αρχιερεις του δεσποτικου ιστολογιου Ρομφαια.

===============================

 

Aρτέμιος αντιγράφει Ματθαίο;

rask



Του Αρχιμανδρίτη Σεραφείμ Δημητρίου

Η Εκκλησία της Σερβίας 67 χρόνια μετά από την Εκκλησία της Ελλάδος, καλείτε να ζήσει ένα όμοιο πειρασμό με αυτόν που βιώνει από το 1948 η Ελλαδική και κατ΄ επέκταση η Ελληνόφωνος στην Οικουμένη Ορθοδοξία, χωρίς να μένουν απείραστα τα νεώτερα Πατριαρχεία και η Εκκλησία της Κύπρου.
Τότε κατά μήνα Σεπτέμβριο, ο αντικανονικά χειροτονηθείς το 1935 Επίσκοπος Βρεσθένης Ματθαίος Αγιορείτης (με επώνυμο Καρπαθάκης ή Καρμπαδάκης) και αφού είχε καθαιρεθεί της Αρχιερωσύνης λίγο μετά την λήψη της, μαζί με τους ακόμα τρείς που χειροτονήθηκαν προ αυτού, αλλά και τους τρείς χειροτονήσαντας, προβαίνει σε χειροτονία Επισκόπου.
mataioΠροβάλλοντας τον εαυτό του ως τον μόνο επί γης ορθόδοξο Επίσκοπο, και ενώ ζουν ο ένας από του χειροτονητές και υπάρχει ως Επίσκοπος Παλαιοημερολογίτης και ένας από αυτούς που χειροτονήθηκαν μαζί του, χειροτονεί τον αρχιμανδρίτη Γεδεών Ξενοφωντινό (με επώνυμο Πάσιος), Επίσκοπο Τριμυθούντος και μαζί του χειροτονεί ακόμα τρεις. 
Σήμερα από αυτές τις χειροτονίες υπάρχουν τέσσερεις αλληλομαχόμενες παρατάξεις επισκόπων, που θεωρούν εαυτούς τους μόνους επί γης γνήσιους Ορθοδόξους Χριστιανούς.
Μετά από σημερινό δημοσίευμα του Επισκόπου πρώην Ζαχουμίου Αθανασίου, επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες που διακινούνται τις τελευταίες μέρες, ότι στην Σερβία έχουμε επανάληψη του τολμήματος του Βρεσθένης Ματθαίου από τον επίσης καθηρημένο από την εκεί τοπική Εκκλησία, Επίσκοπο Ράσκας και Πριζρένης Αρτέμιο.
Ο Αρτέμιος, γεννημένος ο ίδιος το 1935, χειροτόνησε μόνος του την Κυριακή 26 Απριλίου, 2015, ως "Χωρεπίσκοπο του", με τον τίτλο Παλαιάς Ράσκας και Λόζνιτσα τον επίσης καθηρημένο Ηγούμενο Νικόλαο.
sinergatesΤούτο αν κρίνουμε από τα εν Ελλάδι, θα οξύνει περισσότερο το πράγματα, αφού ενώ όλοι εύχονταν ή περίμεναν το γεγονός της επιστροφής στην κανονικότητα του Αρτεμίου και των οπαδών του, το κίνημα του πλέον, μπορεί να χρονίσει, παρασύροντας αφελείς κάτω από τον μανδύα της γνησιότητας.
Η ένσταση και η με ελευθερία διαφωνία μας για λόγια ή πράξεις σε θέματα πίστεως ή παρεμφερή, ακόμα και ανωτέρων μας κληρικών, πρέπει να γίνονται εντός της Εκκλησίας, όσο και αν αυτό σημαίνει πως ο διαμαρτυρόμενος θα βρεθεί στο πυροβλητό των ελγχομένων.
Σχίσματα και αποτοιχίσεις δεν φέρνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά ταλανίζουν το σώμα της Εκκλησίας και την ενότητα για την οποία μίλησε ο Χριστός στην Αρχιερατική προσευχή του. 
Ας ευχηθούμε να διαψευσθούν οι φόβοι μας και να μην βιώσουν οι αδελφοί Σέρβοι κάτω από το "αντιοικουμενιστικό λάβαρο" τα όσα υπό το λάβαρο του παλαιοημερολογιτισμού βιώνει η Ελλάδα με τις κοντά είκοσι "Συνόδους Επισκόπων" των αυτοαποκαλουμένων Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών.

raska 

17 σχόλια:

  1. "Σχίσματα και αποτοιχίσεις " γράφει προς το τέλος ο π. Σεραφείμ. Λάθος ορθογραφικό.
    Δεν είναι "αποτοιχίσεις", είναι "αποτειχίσεις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δουλοπρεπής κληρικός μιας δουλοπρεπούς στον σατανά εκκλησίας πονηρευομένων, όπως την αποκαλεί ο ψαλμωδός, έσπευσε να κατακρίνει την φαινομενικά αντικανονική κίνηση του Μητροπολίτου Αρτεμίου. Έστω ότι όπως ισχυρίζεται θυμίζει την λανθασμένη κίνηση του πρώην Βρεσθένης Ματθαίου Καρπαθάκη, κρίμα που ποτέ δεν διάβασε την απάντηση του π Βασίλειου Σακκά στον π Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο, θα του την μεταφέρουμε εδώ με δικά μας λόγια. Τόσο πολύ σας ένοιαξε παπά Δημήτρη, η αντικανονική (σε εισαγωγικά) κίνηση του πρώην Βρεσθένης Ματθαίου τότε και η νυν του Ράσκας και Πριζρένης Αρτεμίου που ξεσηκώνεται τον κόσμο και αρχίζετε να εκσφενδονίζεται κατηγορίες από δω και κει; Για τις αντικανονικότητες όμως των οικουμενιστών και την προδοσία της πίστεως που συντελείτε από αυτούς ούτε κιχ παπά Δημήτρη δεν σας ακούσαμε να κάνετε, ούτε εσάς ούτε κανέναν άλλο παπά της Ελλαδικής Εκκλησίας που έχετε λυσσάξει με τις αντικανονικότητες των γνήσιων Ορθοδόξων Χριστιανών στην Ελλάδα και αλλού. Για τον οικουμενισμό πότε θα σας ακούσουμε να μιλάτε και να πράττεται επιτέλους κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεγεται οτι αυτος ο Σεραφειμ Δημητριου ανηκει στον γνωστο και μη αξαιρετεο Καρπαθακη του Διδυμοτειχου.
      Τωρα καταλαβαμε.
      Ε, ρε, τι ειχαν τα ερμα και ψοφουσαν;;;

      Διαγραφή
  3. Και αν ευοδωθούν οι προσπάθειες που γίνονται για τον Επίσκοπο Αρτέμιο, για επιστροφή του στη Σερβική Εκκλησία (η διαίρεση της Μητρόπολης Ράσκας και Πριζρένης δεν έχει πραγματοποιηθεί, παρά την εξαγγελία), τότε τι θα λέμε, ότι η Σερβική Εκκλησία δεν είναι οικουμενιστική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ4 Μαΐου 2015 στις 4:24 μ.μ.

    Διάβασα το άρθρο του π. Σεραφείμ, καθώς και ανάλογο άρθρο, περισσότερο ήπιο, του γνωστού Τελεβάντου. Και στα δύο άρθρα υπάρχει, στο βάθος, ένας κοινός φόβος, μήπως τελικά το πνευματικό κίνημα του Σεβασμιωτάτου Αρτεμίου, που ξεκίνησε μεν λόγω της αντικανονικής εκθρόνισής του παράλληλα με τον Αντιοικουμενιστικό χαρακτήρα που εμπεριέχει, εξελιχθεί σταδιακά, όπως στην Ελλάδα ή στην Ρουμανία ή στην Ρωσία με τη διασπορά της ή στη Βουλγαρία σε μία νέα Γνήσια Ορθόδοξη Εκκλησία . Και ναι μεν υπάρχουν πράγματι πολλές Σύνοδοι στον χώρο των Γνησίων Ορθοδόξων, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία κλήρου και Λαού ευρίσκεται σε αυτές τις τέσσερεις ενωμένες πλέον Τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες. Αγαπητοί συγγραφείς των δύο άρθρων, ο φόβος σας θα επαληθευθεί ιστορικά , άλλωστε οι πνευματικοί σας ηγέτες ( Φιλοοικουμενιστές) κάνουν ότι μπορούν για να βοηθήσουν αυτό το πλησίασμα των αληθινών Ορθοδόξων με τις Οικουμενιστικές τους πράξεις και ιδιαίτερα με την Μεγάλη ή Πανορθόδοξη Σύνοδο που προετοιμάζουν, όπου θα νομιμοποιήσουν ουσιαστικά όλες τις μέχρι σήμερα φιλοοικουμενιστικές πράξεις, δηλώσεις και πρακτικές τους. Αγαπητοί ο φόβος σας θα επαληθευτεί και όχι μόνο στην Σερβία, αλλά και σε άλλες Ορθόδοξες Χώρες, έστω και αν στην ευλογημένη αντίσταση ευρίσκονται μέρος μόνο των Πιστών, ναι είναι οι λιγότεροι αριθμητικά, αλλά οι πλέον ζέοντες πνευματικά. Αγαπητοί, οι φόβοι σας θα επαληθευτούν ιστορικά, αυτοί οι λιγότεροι αριθμητικά από σας θα κρατήσουν τελικά την Πίστη και θα σας κρίνουν Εκκλησιαστικά, εάν δεν μετανοήσετε εσείς και οι ηγέτες σας. Με την Χάρι Του Θεού, παρά τα κάποια ιάσιμα Κανονικά ελλείματα, μία νέα Γνήσια Ορθόδοξη Εκκλησία όντως γεννιέται στη Σερβία, δικαιολογημένος ο φόβος σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Ορθόδοξος Ιεράρχης Αρτέμιος να χειροτονήσει και άλλους Ορθόδοξους επισκόπους και ιερείς πριν ο Κύριος τον πάρει κοντά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είκοσι "Συνόδους Επισκόπων" των αυτοαποκαλουμένων Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών... Εγώ γνώριζω οτι υπάρχουν 4 Σύνοδοι Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών. Που είναι οι υπόλοιπες 16;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαφωνώ με τον αγαπητό μου φίλο Διονύσιο Πολυμενόπουλο. Η πράξη του Αρτεμίου αποδεικνύει ότι δεν αναγνωρίζει κανέναν ορθόδοξο επίσκοπο επί της γης (σε αυτό αντέγραψε τον Ματθαίο - βέβαια ο π. Σεραφείμ δεν μπορεί να μιλάει όταν είναι βουτηγμένος σε άλλου είδους ακαθαρσία, πολύ πιο βρωμερή) και αγνοεί επιδεικτικά τους ανά τον κόσμο Γνησίους Ορθοδόξους. Θα ήθελα όμως να γνώριζα τι λέει στα ελληνικά το πρωτότυπο κείμενο (εδώ: http://www.eparhija-prizren.org/component/content/article/1352-rec-o-hirotoniji.html ) με το οποίο δικαιολογεί ο Αρτέμιος την πράξη του αυτή, για να μην τον αδικήσω. Αναμένω επίσης και την επίσημη τοποθέτηση των νεοαποτειχισμένων (Τρικαμηνά, Σημάτη) για να γελάσουμε (ή να κλάψουμε), ειδικά όταν θυμηθούμε τί λέγαν για τους Παλαιοημερολογίτες τόσα χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητε δάσκαλε με τον ΤΡΙΚΑΜΗΝΑ (;;;) ή τον Σηματη δεν γελαμε, ουτε κλαιμε, μονο απανταμε σοβαρα και οχι γελοια και αστεια γιατι τα κειμενα τους ειναι Πατερικα θεμελιωμενα και Ιστορικα τοποθετημενα και βεβαιωμενα.
    Πιο προσεκτικα λοιπον στο τι γραφετε γιατι το ζητημα της Πιστεως δεν ειναι για γελια ή για κλαμματα, αλλα εμεις οι ...αλλοι οι...κοαζοντες ειμαστε για γελια ή για κλαμματα..
    Η πραξι του Αγιωτατου Αρτεμιου ερευναται εις βαθος και καθημερινα ανακαλυπτουμε και εις το Πηδαλιο και σε συγκεκριμμενους Κανονες στηριγματα.
    Λοιπον περιμενουμε ολοι μας και τις θεοφωτιστες τοποθετησεις του π. Ευθυμιου αλλα και τις θεολογικοτατες τοποθετησεις του κ. Σηματη και θα σταθμισουμε και εμεις οι αλλοι τις αποφασεις μας.
    Μηπως οσα συνεβησαν στην Σερβια προ του Οικουμενιστικου αδιεξοδου ηταν επιβεβλημενο να γινη;
    Θελει να μην προτρεχουμε και κανουμε σε ολα τον δασκαλο αλλα τον λογο εχουν οι θεοφωτιστοι ανθρωποι με τα Πατερικα και Κανονικα επιχειρηματα και στηριγματα.
    Εκεινοι πρεπει να μας κατευθυνουν σε ολα μας τα βηματα, εννοω στην Γραφη, στους Πατερες και στους Κανονες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δὲν ἐκπλήσσομαι. Σὲ ἀρκετὰ ἄρθρα ἔχω τονίσει εἰς τοὺς ἀγαπητοὺς ἀποτειχισμένους ὅτι θὰ ἀναγκαστοῦν νὰ πράξουν χειροτονίες (ἐὰν θέλουν νὰ ἐπιβιώσουν), ἀλλὰ καὶ εἰς τὸ μέλλον θὰ ἀναγκαστοῦν νὰ κατοχυρώσουν καὶ τὶς μυστηριακές τους πράξεις ἐὰν τὸ ποίμνιο τοὺς αὐξηθεῖ. Ὁπότε......

    Πρὶν ὅμως τοποθετηθῶ θὰ ἀναμένω καὶ γῶ τὶς ἀπαντήσεις Τρικαμηνᾶ, Σημάτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ5 Μαΐου 2015 στις 8:47 μ.μ.

    Να είσαι καλά Δάσκαλε, Χριστός Ανέστη, εάν θέλουμε κάποτε να οικοδομήσουμε την ενότητα, την τόσο αναγκαία στις μέρες μας, ανάμεσα στους αληθινούς Ορθοδόξους νομίζω, ότι μάλλον πρέπει να βλέπουμε το Δάσος και όχι το Δένδρο. Η υπό ενός Χειροτονία Επισκόπου, απόλυτα Δογματικώς υποστατή και κάποιες φορές σε εξαιρετικές περιπτώσεις ίσως ιστορικά αναγκαία, είναι ένα καταρχάς Κανονικό έλλειμα εύκολα ιάσιμο από την Εκκλησία, εάν πίσω από αυτή υπάρχει ταπείνωση και καλή πρόθεση, έστω και αν αυτή η πρόθεση έχει κάποιες ατέλειες ανάλογα με το βαθμό ωρίμανσης ως προς το πρακτέο. Αυτό το θέμα, εάν υπάρχει πνεύμα Θεού μελλοντικά τακτοποιείται, η Ενότητα όμως των Αληθινών Ορθοδόξων, εάν δεν έχουμε όλοι μας πνεύμα υπέρβασης των δευτερευόντων, δυστυχώς δεν γίνεται. Αδελφοί Χριστός Ανέστη η Ορθοδοξία Νίκησε και πάλι θα νικήσει το Σκότος των Αιρέσεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ κ. Τσολογιάννη, καταρχάς ευχαριστώ για το βήμα και την έγκριση των σχολίων (να διδάσκονται και μερικά "αντιοικουμενιστικά" ιστολόγια για το περί ελευθερίας του λόγου ζήτημα).
    Αν σας σκανδάλισε το "Τρικαμηνάς" ζητώ συγγνώμη. Δεν το έγραψα με σκοπό να προσβάλω τον π. Ευθύμιο, αλλά καθαρά πάνω στη ρύμη του λόγου, μιας και συχνά χρησιμοποιεί κανείς το επίθετο κάποιου με το οποίο είναι γνωστός. Το ίδιο άλλωστε κάνατε και εσείς γράφοντας "Καρπαθάκης" και όχι "επίσκοπος Βρεσθένης Ματθαίος".
    Τώρα για τα γέλια και τα κλάμματα (τρόπος του λέγειν και αυτό, διότι μόνο για κλάμματα είναι η κατάσταση) περιμένω μετά την τοποθέτηση των νεοαποτειχισμένων να πω περισσότερα (αν κριθεί αναγκαίο). Πάντως δεν ξεχνώ τα βαρύγδουπα άρθρα τους περί των αντικανονικοτήτων των Παλαιοημερολογιτών, την αμφισβήτηση των χειροτονιών τους και άλλα "θεοφώτιστα" κατά τη γνώμη σας, αλλά υπερφίαλα, υπερήφανα και γεμάτα αυτοδικαίωση και ακαμψία, κατά την δική μου γνώμη, άρθρα τους.
    Αλλά επιτρέπει ο Θεός χαστούκια (ή μάλλον χαστούκες) για να μην ξεφεύγουμε.
    Εχθρός της Εκκλησίας δεν είναι μόνο ο Άρειος, αλλά και ο Λουκίφερος, όχι μόνο ο Μεταξάκης, αλλά και ο Καρπαθάκης, δηλαδή όχι μόνο ο αιρετικός, αλλά και ο -εις το όνομα της Ορθοδοξίας- αυτοδικαιωμένος διασπαστικός που θεωρεί τον εαυτό του ως τον μόνο σωστό.
    Αν δεν έχουμε φρόνημα ενοποιό, δηλαδή αληθινά πατερικό, δεν θα δημιουργηθεί ποτέ ένα ενιαίο μέτωπο κατά των παναιρετικών που έχουν καταλάβει τους θρόνους των επισήμων Εκκλησιών.
    Ας το καταλάβουμε επιτέλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αθανάσιος Καλογερόπουλος5 Μαΐου 2015 στις 10:33 μ.μ.

    "ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ'

    "Τά ὅρια αὐτά εἰς τά ὁποῖα ὀφείλει κάθε ἀποτειχισμέ-
    νος νά εὑρίσκεται εἶναι, ἀφ’ ἑνός μέν νά μήν ἔχη καμμία
    ἐκκλησιαστική ἐπικοινωνία μέ τόν αἱρετικό Ἐπίσκοπο εἰς
    τόν ὁποῖον ὑπάγεται, ἤ τήν αἱρετική Σύνοδο ἐάν πρόκει-
    ται περί ἀποτειχίσεως Ἐπισκόπου, καί μέ ὅσους ἐπικοι-
    νωνοῦν ἐκκλησιαστικά μέ αὐτούς, καί ἀφ’ ἑτέρου νά μήν
    δημιουργήση ὁ ἴδιος κάποια ἄλλη Σύνοδο, ἐάν πρόκειται
    γιά ἀποτειχισμένο Ἐπίσκοπο, ἤ ὑπαχθοῦν εἰς αὐτήν, ἐάν
    πρόκειται περί κληρικῶν καί λαϊκῶν, ἐφ’ ὅσον δέν ἔχη
    καταδικασθῆ ἡ αἵρεσις ἐπισήμως καί συνοδικῶς καί δέν
    ἔχουν τοποθετηθῆ ὀρθόδοξοι Ἐπίσκοποι στίς θέσεις τῶν
    αἱρετικῶν ἤ οἱ ἴδιοι οἱ αἱρετικοί Ἐπίσκοποι δέν μετενόησαν,
    ὥστε νά ἀποκατασταθοῦν στήν Ὀρθοδοξία.
    Ὁ σκοπός δηλαδή τῆς ἀποτειχίσεως εἶναι ἡ ἀπομάκρυν-
    σις ἀπό τήν αἵρεσι καί ἡ μή συμμετοχή διά τῆς ἐκκλησι-
    αστικῆς ἐπικοινωνίας εἰς αὐτήν καί ἡ ἀποκατάστασις τῆς
    Ὀρθοδόξου πίστεως διά τῆς ἐπισήμου καί συνοδικῆς κατα-
    δίκης τῆς αἱρέσεως καί τῆς τοποθετήσεως ὀρθοδόξων ποι-
    μένων εἰς τίς θέσεις τῶν αἱρετικῶν. Αὐτό ὀνομάζεται ἀπό
    τόν ἅγ. Θεόδωρο τόν Στουδίτη «ἀναλαμπή τῆς Ὀρθοδοξίας»
    ἤ «Ὀρθοδοξίας αἰθρία» ἤ «καιρός Ὀρθοδόξου Συνόδου».
    Ἄν δημιουργηθῆ κάποια Σύνοδος παράλληλος πρός
    τήν αἱρετική ἤ τοποθετηθῆ κάποιος Ἐπίσκοπος σέ κά-
    ποια Ἐπισκοπή, χωρίς προηγουμένως νά καταδικασθῆ
    ὁ ὑπάρχων αἱρετικός, τότε σταματᾶ ἡ ἀποτείχισις, ἀφοῦ
    δημιουργεῖται μιά ἄλλη νέα «Ἐκκλησία». Χωρίς τήν κατα-
    δίκη, δηλαδή, τῆς αἱρέσεως, γίνεται μία «κατά τό δοκοῦν»
    ἀποκατάστασις, χωρίς τήν κανονική ἐκκλησιαστική ὁδό,
    δημιουργεῖται ἕνα δικέφαλο σῶμα, στό ὁποῖο ἡ μέν μία
    κεφαλή ἀντιστρατεύεται στήν Ὀρθόδοξο πίστι καί ἡ ἄλλη
    στήν Ἀποστολική διαδοχή (ἡ Ἀποστολική διαδοχή νοεῖται
    ὡς πρός τήν κανονική ἐκλογή, χειροτονία καί τοποθέτησι
    τοῦ Ἐπισκόπου) καί ἐπί πλέον δημιουργοῦνται οἱ προϋπο-
    θέσεις τοῦ σχίσματος, διότι τό δικέφαλο αὐτό σῶμα δέν
    θά δυνηθῆ νά θεραπεύση τά αἴτια αὐτῆς τῆς καταστάσεως
    καί τίς ὑπερβάσεις ἑκάστης κεφαλῆς, μέ ἀποτέλεσμα τήν
    διαιώνισι αὐτῆς τῆς καταστάσεως". (Από τις σελίδες 244-245 του βιβλίου: "Ἡ Διαχρονικὴ Συμφωνία τῶν Ἁγίων Πατέρων γιὰ τὸ Ὑποχρεωτικὸ τοῦ 15ου Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου περὶ Διακοπῆς Μνημονεύσεως Ἐπισκόπου Κηρύσσοντος ἐπ’ Ἐκκλησίας Αἵρεσιν" του Ιερομονάχου Ευθυμίου Τρικαμινά, Degiorgio Εκδόσεις, Τρικαλα 2012).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Μηπως για ολα αυτα πρωταρχικη αιτια και πηγη ειναι η παναιρεσις του αντιχριστου και αθεου οικουμενισμου ο οποιος με την σατανικην μεθοδον του συγκρητισμου οδηγει εις την ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ την οποιαν κατευθυνουν οι γνωστες σκοτεινες δυναμεις που κατευθυνουν την ανθρωποτητα και προετοιμαζουν το εδαφος δια την ελευσιν του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ? Διατι περι της μεγαλυτερας αιρεσεως των αιωνων δεν γινεται καν λογος ? Διατι οι υπεραμυνομενοι της παναιρεσεως δεν ευρησκουν καμμιαν ευθυνην εις τους οικουμενιστας δι οσα συμβαινουν εις την Ορθοδοξον Εκκλησιαν του Χριστου ? Τι φοβουνται η μηπως ειναι και αυτοι πιστοι οπαδοι του οικουμενισμου ? Ο Οικουμενισμος ειναι απο μονος του Κατεγνωσμενη και Καταδικασμενη και Αναθεματισμενη ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΣ . Ποια συνοδος των οικουμενστων θα καταδικαση τον εαυτων της ? Οι χειροτονιες του Ματθαιου και του Αρτεμιου δι αυτους ειναι αντικανονικαι και τους ενοχλουν, η Πανθρησκεια των οικουμενιστων που κατευθυνεται απο την διεθνη εβραιομασσωνια και οδηγουν την ορθοδοξιαν εις χοανην τς πανθρησκειας δεν τους ενοχλει ? Διατι ? Μηπως ειναι οργανα αυτων ? Μηπως ?

      Διαγραφή
    2. Μαλιστα απο Δογματικης και Εκκλησιολογικης αποψεως σωστη η παρατηρησις σας . Αι συμπροσευχαι , αι συλλειτουργιαι με Αιρετκους παπικους,προτεσταντας,μονοφυσιτας ,νεστοριανους ,αρμενιους και ολην την συνομοσπονδιαν των Αιρεσεων , με αλλοθρησκους , βουδιστας ,μωαμεθανους,ειδωλολατρας, κομφουκιστας ,εβραιους, συμπροσευχες στις συναγωγες των εβραιων οι λεγομενοι πατριαρχαι αρχιεπισκοποι,επισκοποι, αι συμπροσευχαι της ασσιζης με ολες τις θρησκειες , και με τους σατανιστας, αυτα δεν ενοχλουν τους ομοφρονας οικουμενιστας κληρικους και λα ι κους , τους ενοχλησαν αι χειροτονιαι του Ματθαιου και του Αρτεμιου ,οι οποιοι ξεχωρησαν τον εαυτον τους απο τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ . Ας βαλλουν διπλα διπλα τις δυο πραξεις αυτες ,τις χειροτονιες απο την μιαν πλευραν , και απο την αλλην τις αλληλοαναγνωρησεις ,συλλειτουργιες ,συμπροσευχες με αλλοθρησκους ,σατανιστας ,συναγωγες εβραιων , μασσωνων κλπ , κλπ, ποια ειναι κατακρριτεα και ποια ειναι αξια επαινου, μονο με την κοινην λογικην και οχι συμφωνως με το ΚΑΝΟΝΙΚΟΝ και ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΝ ΔΙΚΑΙΟΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ? Εαν σημερον ησαν οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ,ο Μεγας Βασιλειος , ο Αγιος Ιωαννης Χρυσοστομος, ο Θεολογος Γρηγοριος, ο Μεγας Αθανασιος, ο Αγιος Κυριλλος Αλεξανδρειας, ο Αγιος Ομολογητης Μαξιμος, ο Μεγας Φωτιος ,ο Αγιος Ταρασιος, ο Αγιος Ιωαννης ο Δαμασκηνος , ο Αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης , ο Αγιος Γρηγοριος ο Παλαμας, ο Αγιος Μαρκος ο Ευγενικος κλπ, με ποιους θα ηταν , με τους Αιρετικους Οικουμενιστας , τον βαρθολομαιον ,τον θεοφιλον κλπ , η με τους αγωνιζομενους υπερ της Ορθοδοξου Πιστεως της Μιας Αγιας Καθολικης και Αποστολικης ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ του ΧΡΙΣΤΟΥ? Η ΧΟΑΝΗ της ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΑΘΕΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ εχει ενωσει ολους αυτους οι οποιοι δεν ανηκουν εις την Εκκλησιαν του Χριστου.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου