Κυριοι Εκπαιδευτικοι του Παιδαγωγου.
Επειδη μεχρι σημερα ΥΠΝΟΒΑΤΟΥΣΑΤΕ μακαριως και δεν βλεπατε μπροστα σας, δεν επιτρεπεται να συνεχιζετε την ιδια τακτικη της ΥΠΝΟΒΑΣΙΑΣ, ειναι και αυτο αμαρτια προς θανατον.
Πριν απο τον πατερα Νικολαο Μανωλη διωχθηκαν και "καθαιρεθηκαν" λογω του Αντιοικουμενισμου τους ο πατηρ Σταυρος Βαϊος και ο πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας.
Γι αυτους δεν ειπατε και δεν γραψατε τιποτα μεχρι σημερα.
Δηλαδη ενεργουσατε ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ και τακτικιστικα σαν καποιους ...Αγιορειτες.
Γι αυτους γιατι δεν τολματε ουτε και σημερα να μιλησετε ευθαρσως;
Παθαινετε ΑΓΚΥΛΩΣΙ και ΓΛΩΣΣΟΔΕΤΗΝ;
Τοιουτοτροπως αποδεικνυεστε μη αληθινοι και μαλλον ψευδομενοι.
Γιατι συνεχιζετε να εφαρμοζετε τα δυο μετρα και τα δυο σταθμα;
Νομιζετε οτι με την ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΣΑΣ, αυτη, θα σας ευλογηση ο Θεος;
Μηπως κανετε λαθος;
Ετσι γραφει το δικο σας "ευαγγελιο" της σκοπιμοτητας;
Προσεξτε μηπως παθετε και εσεις την ...αφιλοτιμον προδοσιαν του σκιτσου σας !!!
ΝΑΙ, ΝΑΙ, μην το παιρνετε αψηφιστα, κυριοι του Παιδαγωγου.
Εστι δικης οφθαλμος, ος τα ΠΑΝΘ' ΟΡΑ.
Γιατι το ξεχνατε;
Νομιζετε οτι μπορειτε να κρυπτεσθε;
==============
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός". Έφτασε η ώρα να μιλήσουμε ευθαρσώς! (Και σχόλιο Ν. Χειλαδάκη)
Σχολιασμός της «Ομάδος Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"» για τις
τελευταίες εξελίξεις στην Ι.Μ. Θεσσαλονίκης σχετικά με την υπόθεση του π.
Νικολάου Μανώλη
Μόλις διαβάσαμε τις δυσάρεστες εξελίξεις. Τελικά κάποιοι δεν έζησαν ούτε Σαρακοστή ούτε Ανάσταση. Όπως ο Ιούδας μελετούσε πως θα παραδώσει τον Κύριο, έτσι κάποιοι, όλο αυτό τον καιρό, έστηναν τις δολοπλοκίες τους και προετοίμαζαν τα νέα καταχθόνια σχέδια τους.
Αρκετά
σιώπησαν οι πιστοί. Αρκετά ανεχθήκαμε. Γέμισε η εκκλησία μας με
παραδόπιστους και κίναιδους ιερωμένους, που δεν ντρέπονται να κυκλοφορούν
με πολύχρωμα ράσα και να μιλάνε με την γνωστή χαρακτηριστική φωνή.

Γέμισε η
εκκλησία μας με ιερωμένους που προτιμούν να κυκλοφορούν σχεδόν ξυρισμένοι. Που
επιλέγουν να εμφανίζονται δημοσίως με κουστούμι αντί με το ευλογημένο ράσο.
Δεν
προλαβαίνουμε να παρακολουθούμε τις διαρκείς εκτροπές:
Τούρτες
γενεθλίων με προσωπογραφίες δεσποτάδων, αρχιερατικά συλλείτουργα στις
ονομαστικές εορτές μητροπολιτών και δώρα, δώρα, άφθονα δώρα, μητροπολίτες να
αφήνουν την τελευταία πνοή στην πισίνα τους, μητροπολίτες με καταθέσεις
εκατομμυρίων ευρώ, παρασημοφορήσεις(!) μητροπολιτών, υπερπολυτελή φιέστες προς
τιμήν του Πατριάρχη, πόστερ του Πατριάρχη με την φωτογραφία του και αεροπανό,
κοσμική δόξα που θα ζήλευε ακόμη και ο Πάπας.
![]() |
Το πιο
σημαντικό όμως είναι ότι καθημερινά βλέπουμε νέες συμπροσευχές και συμμετοχές
σε τελετές και ιεροπραξίες αιρετικών.. Ο Πάπας αλωνίζει από τα Ιεροσόλυμα στο
Φανάρι, απαγγέλει το Πάτερ Ημών εντός ακολουθίας, κι όμως οι περισσότεροι κάνουν
ότι δεν βλέπουν όλα αυτά τα έκτροπα.
Και αντί να
ακούγεται η ανάγκη κάθαρσης μέσα στην εκκλησία μας, αντί να φοβούνται όλοι
αυτοί μήπως εξοργιστεί ο πιστός λαός με τις παρεκτροπές τους, εκτοπίζονται ο
ένας μετά τον άλλον οι αγνοί, σεβάσμιοι, ασυμβίβαστοι ιερείς που έχουν φόβο
θεού.
Δεν υπάρχει
πλέον κανένα περιθώριο. Ο πιστός λαός καλείται να πράξει το χρέος του. Ο καθένας
οφείλει να τοποθετηθεί.
Ως
εκπαιδευτικοί, ως πνευματική ηγεσία αυτού του τόπου, αλλά κυρίως ως συνειδητά
μέλη της Ορθόδοξης εκκλησίας μας, δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να πάρουμε
θέση. Από σήμερα, θα βρισκόμαστε δίπλα στον αγωνιστή αντιοικουμενιστή ιερέα
π.Νικόλαο Μανώλη. Δεσμευόμαστε ότι θα στηρίζουμε κάθε ειρηνική διαμαρτυρία
της συντονιστικής επιτροπής των ενοριτών του Προφήτη Ηλία Άνω Πόλης
Θεσσαλονίκης. Εκκλησία δεν είναι μόνον οι μητροπολίτες (που μόνον ο Θεός ξέρει
με τι δολοπλοκίες αρκετοί από αυτούς κατάφεραν να αποκτήσουν τον θρόνο τους).
Εκκλησία είναι και ο πιστός Ορθόδοξος λαός και οφείλουν να τον ακούσουν. Αρκετά
στερήθηκαν οι ενορίτες του Προφήτη Ηλία τον ιερέα και πνευματικό τους.
Έφτασε η ώρα
να αντιδράσουμε επί τέλους στον Οικουμενισμό και στην Δεσποτοκρατία.
Φτάνει πια. Αρκετά ανεχθήκαμε τους "λύκους" να "τρώνε τα
πρόβατα".
Από σήμερα
θα είμαστε στις επάλξεις. Αναστέλλουμε τις εκπαιδευτικού χαρακτήρα αναρτήσεις μας και ξεκινάμε τον
αγώνα. Αυθόρμητα η φωνή μας γεμίζει με την κραυγή του αγωνιστή επισκόπου
Φλωρίνης Πρεσπών και Εορδαίας κυρού Αυγουστίνου Καντιώτη: "Ζητούμε
ελευθέρα και ζώσα εκκλησία".
Και ΣΧΟΛΙΟ:
Είναι οι ίδιοι που συν προσεύχονται με τους καθολικούς στην οδό Φράγκων, που προωθούν το τμήμα ισλαμικών σπουδών στην Θεολογική, (βλέπε Θολογοκή), Σχολή Θεσσαλονίκης. Οι ίδιοι που συμβουλεύουν όσους γράφουν κατά της παναίρεσης του Οικουμενισμού να… πάνε να εξομολογηθούν, είναι οι ίδιοι που κατάντησαν την ελληνική εκκλησία έρμαιο διαφόρων θεομπαιχτών πολιτικών, που δεν διστάζουν δήθεν για το καλό της χώρας να δωρίζουν την εκκλησιαστική περιουσία λες και είναι τσιφλίκι τους χωρίς καμία συνοδική απόφαση.
Κάπου έχουν ξεφύγει όλοι αυτοί και οι διώξεις ιερέων που ευτυχώς στέκονται στο ύψος τους και δεν υποκύπτουν στις οικουμενιστικές πιέσεις, δείχνουν πως διακατέχονται από τον πανικό της αποστασίας τους.
Και ΣΧΟΛΙΟ:
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ 29 Απριλίου 2015 - 11:03 π.μ.
Η
επίμονη του μητροπολίτη κ Άνθιμου να «λερώσει» το τέλος της θητείας του
στην αιγοτόκο Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, μπορεί να εξηγηθεί από τις
πιέσεις που δέχεται από κάποιους οικουμενιστκούς παράγοντες και από
κάποιους «άλλους», όπως τον αριχιεξορκιστή ηγούμενο της Αγίας Θεοδώρας,
που χαρακτήρισε τον πάτερ Νικόλαο Μανώλη σαν δαιμονισμένο.Είναι οι ίδιοι που συν προσεύχονται με τους καθολικούς στην οδό Φράγκων, που προωθούν το τμήμα ισλαμικών σπουδών στην Θεολογική, (βλέπε Θολογοκή), Σχολή Θεσσαλονίκης. Οι ίδιοι που συμβουλεύουν όσους γράφουν κατά της παναίρεσης του Οικουμενισμού να… πάνε να εξομολογηθούν, είναι οι ίδιοι που κατάντησαν την ελληνική εκκλησία έρμαιο διαφόρων θεομπαιχτών πολιτικών, που δεν διστάζουν δήθεν για το καλό της χώρας να δωρίζουν την εκκλησιαστική περιουσία λες και είναι τσιφλίκι τους χωρίς καμία συνοδική απόφαση.
Κάπου έχουν ξεφύγει όλοι αυτοί και οι διώξεις ιερέων που ευτυχώς στέκονται στο ύψος τους και δεν υποκύπτουν στις οικουμενιστικές πιέσεις, δείχνουν πως διακατέχονται από τον πανικό της αποστασίας τους.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr









Η απάντηση μας:
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Κατ αρχήν πρέπει να αντιληφθείτε ότι είμαστε Ιστολόγιο και Ομάδα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. Δεν είμαστε εκκλησιαστικό ιστολόγιο για να ασχολούμαστε διαρκώς με την εκκλησιαστική επικαιρότητα. Δεν μπορούμε να ασχολούμαστε με κάθε τι που συμβαίνει είτε στην πολιτική,είτε στην εκκλησιαστική, είτε στην κοινωνική ζωή του τόπου.
Όταν ξεκινήσαμε, μία από τις κύριες προθέσεις μας ήταν να συγκεντρώσουμε χρήσιμο υλικό για εορτές του σχολείου (εθνικές και θρησκευτικές) για να αξιοποιείται από συναδέλφους. Δεν είχαμε φανταστεί ότι τα περιστατικά Οικουμενιστικών προκλήσεων θα πολλαπλασιαστούν τόσο γρήγορα.
2) Όταν γράφετε αρνητικό σχόλιο για κάποιον, παρακαλούμε να του το κοινοποιείται για να έχει την δυνατότητα να το πληροφορηθεί και να απαντήσει.
3) Στις 14/2/2015, (σχετικά με την δίωξη του π.Νικολάου Μανώλη) γράψαμε:
Άραγε τι θα γινόταν αν το θέμα δεν έπαιρνε δημοσιότητα; Αν ο παπά-Νικόλαος δεν ήταν γνωστός και δεν στηριζόταν από ιστολόγια; (...) Πολύ, φοβόμαστε ότι γνωρίζαμε εκ των προτέρων το αποτέλεσμα: Μία φωνή αντι-Οικουμενιστικού αγώνα λιγότερη. Όπως "εκτοπίστηκαν" όλοι οι προηγούμενοι ιερομόναχοι..
και λίγο παρακάτω γράψαμε:
(...) Αρκετά ανεχθήκαμε ως πιστός λαός. Αρκετά παραμεριστήκαμε. Αρκετά σιωπήσαμε όλες τις προηγούμενες φορές -που διώχθηκαν αντι-οικουμενιστές ιερείς- και αισθανόμαστε ενοχή γι αυτό. Έχουμε και εμείς, ο πιστός λαός, θέση μέσα στην εκκλησία.(...)
http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/02/blog-post_14.html#more
Συνεπώς η θέση μας για τους 2 ιερωμένους που αδίκως εκδιώχθηκαν, είναι απολύτως ξεκάθαρη. Δεν μπορείτε να μας κατηγορείτε ούτε για "διγλωσσία", ούτε για "δύο μέτρα και δύο σταθμά". Ούτε "υπνοβατούμε, ούτε πάθαμε "αγκύλωση".
4) Το θέμα του πατρός Ευθυμίου Τρικαμηνά το πληροφορηθήκαμε δυστυχώς αρκετά αργά, και αφού είχαν ήδη ληφθεί οι αποφάσεις.
Αν ζητούσατε ως ιστολόγιο στήριξη, έχοντας πληροφορηθεί ποιος είναι ο πατήρ Ευθύμιος Τρικαμηνάς, σας βεβαιώνουμε ότι θα σας την παρείχαμε.
Αντιθέτως ο π.Νικόλαος Μανώλης δραστηριοποιόταν στην Θεσσαλονίκη, γνωρίζαμε πνευματικά παιδιά και ενορίτες του, το ιστολόγιο του ενημέρωνε διαρκώς για τις δράσεις τους. Έτσι πληροφορηθήκαμε έγκαιρα το θέμα και το προβάλαμε εξ αρχής. Πριν αποδώσετε λοιπόν χαρακτηρισμούς για "αγκυλώσεις" και "γλωσσοδέτες", πολύ περισσότερο ότι "δρούμε προδοτικά", να αναζητάτε και τις πιθανές δικές σας ευθύνες στην ενημέρωση.
5) Όπως μπορείτε να διαβάσετε στο υποσέλιδο του ιστολογίου μας, η ομάδα μας άλλαξε ριζικά οργανωτή δομή. Ένας από τους λόγους ήταν ότι κάποιοι δεν αποδεχόμασταν τις άνωθεν εντολές για διαγραφή αναρτήσεων και την επιδίωξη για σταδιακή ενσωμάτωσή μας στον τομέα εκπαιδευτικών γνωστού συλλόγου της Θεσσαλονίκης που αν και πολύ νεότερος, προσπαθεί να έχει την πρωτοκαθεδρία στα Ορθόδοξα σωματεία της πόλης. Όσοι λοιπόν συμμετέχουμε στη νέα οργανωτή δομή, διατηρήσαμε την αυτονομία μας. Γι αυτό και συμμετέχουμε συλλογικά, αμεσοδημοκρατικά, συναποφασίζουμε και δεν υπάρχει πλέον κανείς "ανώτερος" ή ιερωμένος στην ομάδας μας (με όλο τον σεβασμό στον σεβάσμιο ιερωμένο που έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στην δημιουργία της).
6) Αν αναζητείτε εχθρούς, μπορείτε εύκολα να τους εντοπίσετε. Τους βλέπουμε όλοι. Άλλοι βγάζουν μάτι με τις προκλήσεις τους, άλλοι πιο έξυπνοι, προσπαθούν να τα έχουν καλά με όλους και αλώνουν την εκκλησία μας σταδιακά.
Πάντως αν πράγματι επιθυμείτε το καλό της εκκλησίας μας, ένας άλλος τρόπος αγώνα είναι να επαινείτε όσους τολμούν να μιλήσουν, να προσπαθείτε να δίνετε κοινούς αγώνες με όσους αγωνίζονται, αντί να τους κατηγορείτε αδίκως τους πάντες.
Με εκτίμηση
Ιστολόγιο-Ομάδα Εκπαιδευτικών Ο Παιδαγωγος.
"1) Κατ αρχήν πρέπει να αντιληφθείτε ότι είμαστε Ιστολόγιο και Ομάδα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. Δεν είμαστε εκκλησιαστικό ιστολόγιο για να ασχολούμαστε διαρκώς με την εκκλησιαστική επικαιρότητα. "
ΔιαγραφήΚαι όμως το ιστολόγιο παιδαγωγός ασχολείται διαρκώς με την εκκλησιαστική επικαιρότητα και με την περίπτωση του π.Νικολάου αναρτώντας μακροσκελείς αρθρογραφίες θεμάτων γύρω από πρόσωπα που έχουν πνευματική σχέση με τον π.Νικόλαο.
Ιδού η πρόσφατη ανάρτηση τους : http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/05/blog-post_28.html
Που αποσκοπεί λοιπόν αυτή η στήριξη και η εμμονή του ιστολογίου Παιδαγωγός στην περίπτωση του συγκεκριμένου ιερέα από την στιγμή που δεν είναι εκκλησιαστικό ιστολόγιο ;
Γιατί φιμώνει ευπρεπείς απόψεις τεκμηριωμένες με αγιοπατερικά επιχειρήματα ;
Λόγω αδυναμίας να απαντήσει επί αυτών των απόψεων ή λόγω σύγκλησης στο άκρο του ζηλωτισμού ;
Ανώνυμε 10:33 πμ,
ΔιαγραφήΓράψε και το Λ.Κ. από κάτω.
Γιατί ντρέπεσαι;
"Γράψε και το Λ.Κ. από κάτω.
ΔιαγραφήΓιατί ντρέπεσαι;"
Διότι στα σχόλια δεν είναι αναγκαίο να γράφουμε πάντα αρχικά . Οπότε δεν υπάρχει καμία ντροπή .Είναι δική μας επιλογή . Επιλογή των ανωνύμων .
Εσείς από την άλλη ως ιστολόγιο και ως συντακτική ομάδα γιατί δεν έχετε κάποιον υπεύθυνο στην διαχείριση ; Τι φοβάστε ;
Ποιος από εσάς ελέγχει π.χ αν παραβιάζονται ή όχι οι κανόνες σας ;
Όπως έγινε με την δημοσίευση του υβριστικού σχολίου που παραβίαζε την ευπρέπεια του ιστολογίου σας ;
Λ.Κ
Κάποιοι τόσο καιρό δεν αντιδρούσαν στις διώξεις ιερωμένων και αντιδρούν τώρα, γιατί άραγε; Μήπως αυτό είναι το πονηρό πνεύμα της γεροντολατρίας που έχει εμφανιστεί σε αυτούς τους έσχατους καιρούς; Άνθρωποι αδιάφοροι για τον οικουμενισμό, δειλοί που από φόβο και αδιαφορία δεν ομιλούν επειδή έτσι τους λέει ο γέροντας τους. Μόλις όμως ο γέροντας απειληθεί τότε γίνονται λύκοι, λιοντάρια για να προστατεύσουν τον αγαπημένο τους Άγιο γέροντα που για αυτούς είναι εις τύπον και τόπον Χριστού. Ο Άγιος γέροντας βρίσκεται επάνω από Κανόνες, Συνόδους ακόμα και αυτήν την Ιερά παράδοση και την Αγία Γραφή. Ο λόγος του και το παράδειγμα του είναι οι οδοδείκτες των πνευματικών του παιδιών. Αυτά δεν θα κάνουν τίποτε που να μην έχει την έγκριση του γέροντα. Μόνο όταν μιλήσει ο γέροντας ή απειληθεί τότε τα πνευματικό παίδια του θα αντιδράσουν. Ο γέροντας βρίσκεται πάνω απ'όλους και όλα. Αυτή είναι η γεροντολατρία της σύγχρονης εποχής (για αυτό και οι τόσο διαφημιζόμενη γέροντες).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤολμάτε (κε Π.Μ. 30 Απρ. 4:55 μ.μ.) και περιγράφετε μια από τις μεγαλύτερες εκτροπές του νεοχριστιανισμού της εποχής μας: την "τυφλή υπακοή", τι λέγω, την υποταγή σε "θεοποιημένους" γέροντες, στάρετς, "τους γεροντίους και τη συνομοταξία αυτών" όπως τους έλεγε ο π. Αυγουστίνος, οι οποίοι εν ονόματι του χριστιανισμού ποδηγετούν ζωές και ψυχές. Ευκαιρία να μάθουν ιδίως οι νέοι, ότι οι λαϊκοί δεν είμαστε μοναχοί, και η τυφλή υπακοή σε γεροντάδες δεν είναι καθήκον των λαϊκών! Αν συμβή να εκτιμήσουμε κάποιον πνευματικό πατέρα, και συνοδοιπορήσουμε μαζί του είναι διότι κι εκείνος ταυτίζεται με την Αγία Γραφή, την Ιερά Παράδοση, τις Συνόδους. Και τέτοιο πνευματικοί πατέρες είναι συνήθως διωκόμενοι ή δεδιωγμένοι που σηκώνουν το Σταυρό του ψυχολογικού μαρτυρίου. Αλλά πάντως, όχι τυφλή υπακοή σαν μαριονέτες. Σε κανέναν εκτός από το Χριστό, το Λόγο του και την Εκκλησία του. Τα πάντα τα περνάμε υπό την γνωστή κρισάρα.
ΔιαγραφήΟ π. Αυγουστίνος, για πολλά θέματα λίγα έλεγε δημοσίως, σε κλειστό κύκλο όμως, ανοιγόταν.
π. Αυγουστίνος Καντιώτης: " Δυστυχῶς, ὑπάρχει μία ἐσφαλμένη γραμμὴ τῶν πνευματικῶν πατέρων καὶ ἐξομολόγων. Τί λέγουν; «Ἐμεῖς τὴν ψυχούλα μας νὰ κοιτάξουμε. Τί κάνει ὁ διάκος στὴν ἐκκλησία, τί κάνει ὁ παπᾶς, τί κάνει ὁ δεσπότης; (σσσσ δείχνει με το χέρι, σιωπή = μη μιλάει κανείς). Τὴν ψυχούλα μας νὰ κοιτάξουμε; Τὸ θεωρῶ σατανικό τὸ ρῆμα τοῦτο.
Τὴν ψυχούλα μας νὰ κοιτάξουμε καὶ ν᾽ἀφήσουμε τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ στὰ χέρια τῶν καθαρμάτων καὶ τῶν Γεροντίων καὶ τῶν ἐκφύλων; Ἔτσι λέτε; Πολύ καλά.
Εἶνε σὰν νὰ λένε· Νὰ καίγεται τὸ σπίτι καὶ τὴν ψυχούλα σου κοίταξε· νὰ μὴν σβήσῃς τὴ φωτιά...
Σὰν νὰ λένε· Νὰ ἔχῃς μαντρί μὲ πρόβατα καὶ νὰ μὴν ἐνδιαφέρεσαι νὰ διώξῃς τοὺς λύκους.
Σὰν νὰ λένε· Νὰ ἔχεις ὡραῖο ἀμπέλι μὲ σταφύλια καὶ ν᾽ ἀφήσῃς τ᾽ ἀγριογούρουνα νὰ πᾶνε μὰ τὶς μουτσοῦνες τους νὰ τὸ καταστρέψουν...
Ἐάν εἶσαι χριστιανὸς καὶ πονεῖς τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ· πρέπει κοντά στὸν ἄλλο ἀγῶνα ποὺ κάνεις γιὰ τὸν ἑαυτόν σου, ν᾽ ἀγωνισθῇς γιὰ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Ἡ ἀνοχή αὐτή ποὺ δεικνύουμε γιὰ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ εἶνε ἐνοχή καὶ ἔγκλημα, εἶνε ἀμαρτία. Τὴν ψυχούλα μας νὰ κοιτάξουμε καὶ ν᾽ ἀφήσουμε τὴν Ἐκκλησία νὰ περιέλθῃ στὰ καθάρματα καὶ τὰ ἀποφώλια τέρατα καὶ στοὺς γεροντίους καὶ στὴν συνοματαξία αὐτῶν; Τὴν ψυχούλα μας νὰ κοιτάξουμε. Τὸ βιολὶ αὐτό τῶν κακῶν πνευματικῶν πατέρων ποὺ εὐνούχισαν τὸν εὐσεβή Ἑλληνικό λαό… " πηγή: http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=46999
Ερωτώ σοβαρα, μπορείτε να μου απαριθμησετε μια (1) ορθόδοξη ενέργεια του μητροπολίτη Ανθίμου απο το 1974 και εντεύθεν ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Μαΐου 2015 - 11:21 π.μ.
Χριστός Ανέστη αδελφέ μου Χρήστο. Πάρα πολύ ξεκάθαρο το άρθρο σου από πλευράς Ορθοδοξης Πίστης και ζωής. Ελπίζω να βοηθήσει κάποιους δειλούς και πλανεμένους που παρασυρμένοι από λόγια πλάνα κάποιων, απέμειναν αποτειχισμένοι δήθεν, χωρίς πνευματικό όμως, που αυτό όπως πολύ καλά εξηγείς, είναι πνευματική αυτοκτονία. Σε ασπάζομαι εν Κυρίω, παπα Νικόλας Μανώλης.
http://katanixis.blogspot.gr/2015/05/blog-post_91.html#comment-form
"Γιατι συνεχιζετε να εφαρμοζετε τα δυο μετρα και τα δυο σταθμα; "
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ δημοσιεύουν σχόλιo αστήριχτo υβρεολογικού περιεχομένου παραβιάζοντας τον όρο περί ευπρέπειας που οι ίδιοι έθεσαν στο ιστολόγιο τους και έπειτα κλείνουν το θέμα με την δικαιολογία της "στείρας" αντιπαράθεσης περνώντας σε λογοκρισία των ευπρεπών σχολίων και όχι σε απαγόρευση της δημοσίευσης υβρεολογικού σχόλιου .!
Ιδού έκφραση δημοσιευμένου σχόλιου στο εν λόγο ιστολόγιο στης 21 Μαΐου 2015 - 11:48 μ.μ. :
"Είσαι γλυφτρακι της Μητροπολης!"
http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/05/blog-post_14.html
Επί της ουσίας ως ιστολόγιο με αυτήν την δημοσίευση του συγκεκριμένου σχολίου αποδεικνύουν ότι δεν έχουν κανένα σεβασμό προς την διαφορετική προς εκείνους άποψη . Και ασφαλώς επιδεικνύουν έλλειψη διαγωγής μιας και με την δημοσίευση του συγκεκριμένου σχολίου επικρότησαν την ύβρη εις βάρος της ευπρέπειας .!
Ο Κύριος να τους Ελεήσει !
Λ.Κ
Τελευταίες βδομάδες ο Λ.Κ. ξημεροβραδιαζόταν στο ιστολόγιο μας, γράφοντας σχόλια σε όλες τις παλιές αναρτήσεις που είχαμε αναφερθεί στο θέμα του π.Νικολάου Μανώλη. Λες και τον είχαν βάλει επί τούτου. Τέτοιο πάθος. Τέτοιος επαγγελματισμός.
ΔιαγραφήΣκεφθείτε ότι μόνον στην ανάρτηση μας, που ο ίδιος προτρέπει να επισκεφθείτε, και για την οποία διαμαρτύρεται, έχει γράψει ο ίδιος πάνω από 10 σχόλια, σχεδόν όλα μακροσκελή και τα είχαμε δημοσιεύσει όλα αυτούσια. Δεχθήκαμε τις διαμαρτυρίες αναγνωστών και φυσικά οφείλαμε να πάρουμε θέση αφού πλέον δεν γινόταν διάλογος αλλά στείρα επανάληψη.
Έτσι ανακοινώσαμε ότι δώσαμε την ευκαιρία ήδη 10 φορές στον κύριο Λ.Κ. να τοποθετηθεί εκτενώς (σε μια ανάρτηση που τα σχόλια δεν ξεπερνούσαν τα 20-25) και πολλαπλώς (10 σχόλια), και δεν του επιτρέπουμε άλλο να σχολιάσει.
Και τώρα ήρθε σε εσάς να κατηγορήσει εμάς για λογοκρισία!
Ότι ακριβώς έκανε και σε εμάς που κατηγόρησε το Κατάνυξης ότι του κόβει σχόλια (εν τω μεταξύ επισκεφθείτε την προχθεσινή ανάρτηση του Κατάνυξης, για την εκλογή του Νέας Κρήνης κ Καλαμαριάς http://katanixis.blogspot.gr/2015/05/blog-post_97.html
και θα δειτε ότι υπάρχει το σχόλιο του Λ.Κ.,)
Συνοψίζοντας, δεν διαγράψαμε κανένα σας σχόλιο. Απλά σταματήσαμε να δημοσιεύουμε τα νεότερα σχόλια σας.
Ύβρη κύριε Λ.Κ. σημαίνει ξεπέρασμα του μέτρου. Αν φθάνετε τους αναγνώστες σε σημείο να βγαίνουν από τα ρούχα τους, εσείς είστε αυτός που κάνει ύβρη και όχι όσοι τολμούν να αντιδράσουν στην -ύποπτη- επιμονή σας.
Αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι κάποιοι επιδιώκουν να φιμώσουν και να συκοφαντήσουν τα αγωνιστικά ιστολόγια.
Και πάλι ο ιστολόγος του παιδαγωγού παραπληροφορεί τα πράγματα .
ΔιαγραφήΓια ποιές παλιές αναρτήσεις αναφέρεται ; Εκείνες γράφτηκαν στο παρελθόν και όχι τις τελευταίες εβδομάδες όπως λανθασμένα ισχυρίζεται .
Επίσης για ποια στείρα επανάληψη ισχυρίζεται ;
Για στείρα αντιπαράθεση έκανε λόγο ο ιστολόγος στο σχόλιο 25 Μαΐου 2015 - 3:20 μ.μ. και όχι για στείρα επανάληψη . Ιδού :
"Όταν γίνεται στείρα αντιπαράθεση, δεν έχει νόημα."
http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/05/blog-post_14.html
Η μόνη στείρα αντιπαράθεση ήταν εκείνη που ξεκινάει από τους άλλους αναγνώστες που επιτίθενται προσωπικά προς εμένα χωρίς να δέχονται την διαφορετική άποψη .
Δεν γνωρίζει ο παιδαγωγός ότι εκείνα τα σχόλια που αναγάγουν τον δημόσιο διάλογο σε προσωπικό είναι και εκείνα που δεν έπρεπε να δημοσιευτούν ;
Ποια λοιπόν σχόλια ήταν εντός θεματολογίας του νήματος για τον παιδαγωγό και ποια όχι ; Τα δικά μου που σχολιάζουν την αρθρογραφία και το δημόσιο πρόσωπο της αρθρογραφίας ή εκείνα των άλλων που σχολιάζουν προσωπικά εμένα ; Δηλαδή ένα ανώνυμο πρόσωπο ;
Ο ανώνυμος με τα αρχικά Λ.Κ δεν ήταν το θέμα της συγκεκριμένης αρθρογραφίας , ούτε δημόσιο πρόσωπο ώστε να σχολιασθεί , αλλά ο π. Νικόλαος .
Οπότε από αυτό εύκολα καταλαβαίνει κανείς ποια σχόλια ήταν εκτός της αρθρογραφίας και δεν έπρεπε να δημοσιευτούν .
Ισχυρίζεται επίσης ο παιδαγωγός περί διαμαρτυρίας των άλλων αναγνωστών . Αλλά δεν μας είπε περί τίνως διαμαρτυρίας ;
Όταν η διαμαρτυρία είναι επάνω σε κόσμια και ευπρεπή σχόλια , τότε η διαμαρτυρία πέφτει στο κενό , μιας και ο σκοπός που γίνετε είναι επειδή δεν μπορούν να ανεχθούν αναρτημένη την διαφορετική άποψη και όχι να την αποδεχτούν . Δεν τους ανάγκασε άλλωστε κανένας να την αποδεχτούν ή να την διαβάσουν .
Όσον αφορά για το ιστολόγιο Κατάνυξη έχω κάνει σαφές ότι κόβει εκείνα τα σχόλια που επικρίνουν τον συγκεκριμένο ιερέα και όχι γενικά τα σχόλια επί παντός αρθρογραφίας . Ιδού : Σχόλιο μου στης 16 Μαΐου 2015 - 8:58 π.μ.
"Αυτό σας τιμάει και σας διαφοροποιεί από το συγκεκριμένο ιστολόγιο που υπερασπίζεται τον συγκεκριμένο ιερέα το οποίο κόβει τα επικριτικά σχόλια που του γίνονται ."
http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/05/blog-post_14.html
Τα επικριτικά λοιπόν σχόλια .!
"Συνοψίζοντας, δεν διαγράψαμε κανένα σας σχόλιο. Απλά σταματήσαμε να δημοσιεύουμε τα νεότερα σχόλια σας."
Τα υβριστικά έπρεπε να σταματήσετε και όχι τα ευπρεπή σχόλια .
" Αν φθάνετε τους αναγνώστες σε σημείο να βγαίνουν από τα ρούχα τους, "
Την άποψη μου εξέφρασα σύμφωνα με τον κανόνα της ευπρέπειας που θέσατε στο ιστολόγιο σας και όχι σύμφωνα με την άποψη του κάθε ανωνύμου . Για αυτό και λέγετε διαφορετική άποψη .
Άποψη για το τι θέλει ο κάθε ανώνυμος να εκφράσει ελεύθερα σύμφωνα με την ευπρέπεια και όχι για το τι ακριβώς θέλει να ακούσει ο αναγνώστης που θα διαβάσει το νήμα σύμφωνα με τα δικά του θέλω .
Δεν υπαγορεύεται η ελεύθερη άποψη .!
" και όχι όσοι τολμούν να αντιδράσουν στην -ύποπτη- επιμονή σας."
Αν η καχυποψία σας , κάνει την κάθε διαφορετική άποψη από την δική σας , "ύποπτη" , "ένοχη" ή "βαλτή" , τότε το πρόβλημα το έχετε προσωπικά εσείς . Μιας και δεν ανέχεστε ως ιστολόγιο αυτήν την άποψη και την χαρακτηρίζεται με αυτούς τους χαρακτηρισμούς .
"Αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι κάποιοι επιδιώκουν να φιμώσουν και να συκοφαντήσουν τα αγωνιστικά ιστολόγια. "
Προς το παρόν το δικό σας ιστολόγιο φιμώνει την δημόσια ελεύθερη ευπρεπή άποψη . Συνηθίζεται άλλωστε όταν υπάρχει έλλειψη επιχειρημάτων που να αντικρούσουν αυτήν την άποψη , να εφευρίσκουν διάφορες δικαιολογίες περί στείρας αντιπαραθέσεως και μακρυγορίας για να την σνομπάρουν και να βάλουν ένα τέλος σε αυτήν την άποψη υποβαθμίζοντας την .
Λ.Κ
Κύριε ΛΚ
ΔιαγραφήΣας δημοσίευσαν 10 σχόλια στην ίδια ανάρτηση και διαμαρτύρεστε! Με πόσα θα είσασταν ευχαριστημένος; Πόσα σχόλια χρειάζεστε για να διατυπώσετε την άποψη σας;
Τα σχόλια σας ήταν κατά το λαϊκώς αποκαλούμενο "μασούρια" σε μήκος, όπως το 2ο σχόλιο σας;
Μην τα θέλετε όλα δικά σας.
Προς Ανώνυμο 29 Μαΐου 2015 - 12:21 π.μ.
ΔιαγραφήΔεν έκανα παράπονο για τα 10 σχόλια , αλλά για την τοποθέτηση του ιστολόγου . Δεν μας φταίει η ευπρεπή άποψη αν κάποιοι δεν μπορούν να την ανεχθούν αναρτημένη . Δουλειά του ιστολόγου είναι να κοιτάει να τηρούνται οι κανόνες και όχι να δημοσιεύει τα υβριστικά σχόλια που προκαλούν , παραβιάζουν και που είναι εκτός αρθρογραφίας . Εκεί μπαίνει φίμωτρο .!
"Τα σχόλια σας ήταν κατά το λαϊκώς αποκαλούμενο "μασούρια" σε μήκος, όπως το 2ο σχόλιο σας;"
Το δεύτερο σχόλιο ήταν μακροσκελή διότι σχεδόν όλα τα σχόλια από όλους που απαντούν σε κατηγορίες είναι μακροσκελή προκειμένου να αποκαταστήσουν την Αλήθεια .
Αν εγώ απευθυνόμενος σε εσάς , διαστρέβλωνα την πραγματικότητα και σας κατηγορούσα για χίλια δύο ανυπόστατα πράγματα ανοίγοντας πολλά θέματα εις βάρος σας , θα μπορούσατε εσείς θέλοντας να απαντήσετε ικανοποιητικά σε όλα αυτά μέσα στα πλαίσια μιας μικρής παραγράφου ; Πόσο εφικτό και ανθρωπίνως δυνατό είναι αυτό ;
Λ.Κ
Να ενημερώσω και εδώ τους αναγνώστες ότι η καχυποψία του Ιστολόγου του Παιδαγωγός δεν είναι τωρινό φαινόμενο , αλλά είναι γνωστό από το Μάρτιο του 2015 .!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε επισήμανση μου από το σχόλιο στης 18 Μαρτίου 2015 - 4:59 μ.μ.
Ιδού : "Βγάλτε την καχυποψία από μέσα σας .! Η διαφορετική άποψη δεν είναι βαλτή ούτε πληρωμένη .!"
Όπως επίσης και το ότι συγκλήνουν στο δρόμο του ακραίου ζηλωτισμού :
Ιδού : "Και σε εμάς τους αντι-οικουμενιστές δεν συγκλίνουν οι απόψεις μας . Κυρίως διότι μια μερίδα συγκλίνει προς τα άκρα και η άλλη μερίδα οδεύει στην μεσαία οδό . Εκείνη η μερίδα που συγκλίνει στα άκρα κατηγορεί την άλλη μερίδα για στημένους και βαλτούς . "
http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/03/blog-post_7.html#more
Είχαν συνειδητοποιήσει το λάθος τους και την παρεκτροπή τους στην συμπεριφορά τους , και με σχόλιο απάντηση προς το σχόλιο μου , στης 18 Μαρτίου 2015 - 8:51 μ.μ. μου είχαν υποβάλει την Δημόσια Συγνώμη τους παραδεχόμενοι το ότι είναι ως ένα βαθμό καχύποπτοι .!
Ιδού : "Ζητούμε συγνώμη για την "προκατάληψη" μας. Πράγματι, είναι αλήθεια, η εμπειρία μας, μας έκανε σε κάποιο βαθμό καχύποπτους."
http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/03/blog-post_7.html#more
Απλώς η καχυποψίας τους κορυφώθηκε .
Εύχομαι ο Κύριος να τους ελεήσει να την ξεπεράσουν και να πιάσει το κερί που τους άναψα την Κυριακή της Πεντηκοστής .!
Λ.Κ
ΛΚ, εισαι πολυ κουραστικος.
ΔιαγραφήΑπο τον Μαρτιο 2015 τους εχεις ζαλισει με σχολια, και αντι να πεις ενα ευχαριστω που από τοτε τα φιλοξενουσαν τους ειρωνευοσουν οπως και τον πατερα Νικολαο.
Και απομονωνεις φρασεις τους για να αποδειξεις οτι σου ζητουσαν και συγνωμη. Διαβασε τι σου εγραφαν τοτε. Αυτο κατάλαβες εσυ; οτι σου ζητουσαν συγνωμη;
Μας εχεις για χαζους:
Αφου ΕΣΥ εγραψες το :
"Και σε εμάς τους αντι-οικουμενιστές δεν συγκλίνουν οι απόψεις μας . Κυρίως διότι μια μερίδα συγκλίνει προς τα άκρα και η άλλη μερίδα οδεύει στην μεσαία οδό . Εκείνη η μερίδα που συγκλίνει στα άκρα κατηγορεί την άλλη μερίδα για στημένους και βαλτούς . "
"Ιδου" λες και παρουσιαζεις ο ιδιος οσα εγραψες!
Πολυ πονηρουλης μου φαινεσαι. Παρα πολυ πονηρος και με πολλες εμμονες.
Αγαπητέ Ανώνυμε 9:34 μ.μ.
ΔιαγραφήΘα πρέπει να καταλάβουν κάποια στιγμή πως δεν μπορούν όλοι να συμφωνούν μαζί τους . Και αυτοί που διαφωνούν δεν είναι βαλτοί όπως καχύποπτα νομίζουν .!
""Ιδου" λες και παρουσιαζεις ο ιδιος οσα εγραψες! "
Συρραφή της επισήμανση μου είναι . Για αυτό και ενδιάμεσα αναφέρω το "όπως επίσης" . Δεν αρνούμαι την επισήμανση μου . Την παρουσιάζω με το "ιδού" . Διάβαζε καλύτερα το σχόλιο μου .!
Λ.Κ
"τους ειρωνευοσουν οπως και τον πατερα Νικολαο."
ΔιαγραφήΔεν τους ειρωνευόμουν . Την άποψη έλεγα και τότε . Με την τακτική του πατέρα Νικολάου και με την δική τους διαφωνώ λόγω ελλείψεως ανεξικακίας και αμνησικακίας με την οποία κρίνουν .
Συγκεκριμένα όσον αφορά τον π.Νικόλαο , οι λόγοι που επιπλέον διαφωνώ είναι διότι :
1. Είναι έγγαμος κληρικός και όχι μοναχός για να ελέγχει δημοσίως επισκόπους .! Από αυτό συνεπάγεται ότι δεν μπορεί να μεταχειρίζεται έργα μοναχικής πολιτείας και από την άλλη να γυρνάει και να βλέπει την οικογένεια του και να επικαλείται το αμετάθετο των έγγαμων κληρικών . Αυτό εκκλησιαστικά είναι ασυμβίβαστο!
2. Έχει κατά την δική μου κρίση ανθρωπαρέσκεια και αυτό φαίνεται από την απόλαυση των κολακειών του έργου του από τον κόσμο στα βίντεο όπου προβάλετε μέσο των ιστολογίων .!
Αυτό σημαίνει πως όταν κάτι μας εμποδίζει να φτάσουμε στην τελείωση , δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να το περιφρονούμε για να συνεχίσουμε να κρίνουμε και να ελέγχουμε επισκόπους .
Διότι ο έλεγχος γίνετε από και ανήκει σε ανθρώπους που λαλούν υπό πνεύματος φερόμενοι .! Άνθρωποι που έχουν φτάσει όσο το δυνατόν πλησιέστερα στην τελείωση .! Πολύ πνευματικά ανεβασμένοι .! Άγιοι άνθρωποι του Θεού .! Απαλλαγμένοι από τέτοια πάθη .! Άγιοι άνθρωποι μοναχικής πολιτείας !
Όταν η ενασχόληση με ένα σκάνδαλο ενός επισκόπου , μας εμποδίζει στον προσωπικό πνευματικό μας αγώνα , στο να φτάσουμε στον Θεό , τότε αυτό το σκάνδαλο το περιφρονούμε και δεν ασχολούμαστε .
" Αυτο κατάλαβες εσυ; οτι σου ζητουσαν συγνωμη; "
Ζήτησαν συγνώμη , για αυτό και παραδέχτηκαν ότι ως κάποιο βαθμό είναι καχύποπτοι . Αν δεν ζητούσαν συγνώμη , τότε ούτε θα ανέγραφαν την λέξη συγνώμη , αλλά ούτε θα απολογούνταν στην συνέχεια για την καχυποψία τους .
"Αφου ΕΣΥ εγραψες το : "
Αυτό που παραθέτεις είναι δική μου επισήμανση και αποτελεί συρραφή στο σχόλιο μου μέσο της εκφράσεως "όπως επίσης" .
Λ.Κ
Να ενημερώσω και εδώ τους αναγνώστες , για να μην δημιουργηθεί ενδεχομένως η λανθασμένη εντύπωση σε κάποιους ότι μόνο ένας ανώνυμος Λ.Κ διαφωνεί με την λανθασμένη τακτική που ακολουθεί ο συγκεκριμένος ιερέας και με εκείνοι που τον υπερασπίζονται λογοκρίνοντας τα σχόλια του , σχόλια που δεν συμφωνούν μαζί τους , ότι θέση επί του θέματος πήρε και ο ιστολόγος "Την ενότητα της Πίστεως" με το σχόλιο του στης 9 Ιουνίου 2015 - 8:18 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδού : " Θλιβερές κορώνες αυτοδικαίωσης και ετεροκατηγορίας από ιερέα! Τα συλλυπητήριά μας, πάτερ, για την πολλαπλή αυτοδιαφήμισή σας (για το ότι λέτε την αλήθεια, για το ότι κάνετε αγώνα εναντίον αίρεσης, για τα καλά σας έργα που είναι παγκοσμίως (!) γνωστά, για την ταύτισή σας με τον ναό του προφήτη Ηλία λόγω του έργου σας κλπ), για τα δηλητηριώδη βέλη κατά του μητροπολίτη, των συνοδικών επισκόπων, του πρωτοσυγκέλλου κλπ, αλλά και για το «θάψιμο» του συλλειτουργού σας π. Φιλουμένου (να μάθει να μην πατάει επί πτωμάτων, σας έβλαψε εν γνώσει του κλπ). Αν ήταν έτσι οι «ομολογητές», η ορθοδοξία θα ήταν προτεσταντισμός... Κρίμα για τους ανθρώπους που εμφανέστατα εγκλωβίστηκαν στην προσωπολατρεία, την επισκοπομαχία και τις τάσεις για φατρία. Το ποίμνιο είναι του Χριστού και όχι οιουδήποτε αυτοπροβαλλόμενου ιερέα. Ας διαβάσουμε όλοι τον βίο του αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου, προτού σκεφτούμε ότι «διωκόμαστε» άδικα...
Γνωρίζουμε πως δεν θα δημοσιεύσετε το σχόλιό μας, όπως κάνετε με όλα τα σχόλια που δεν σας βρίσκουν σύμφωνους. "
http://katihisis.blogspot.gr/2015/06/2015_8.html#more
Όντως κρίμα για εκείνους που τον υπερασπίζονται σύμφωνα με τα συμπεράσματα του ιστολόγου και που δυστυχώς για τους ίδιους αποδεικνύεται δημόσια ότι και άλλοι υπάρχουν που διαφωνούν με την τακτική τους .!
Λ.Κ