Μιὰ πρώτη ἀπάντηση στὶς θέσεις τοῦ π. Βασίλειου Βολουδάκη περὶ Ἀποτειχίσεως ποὺ δημοσιεύσαμε ἐδῶ.
http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2014/09/blog-post_3.html
http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2014/09/blog-post_3.html
Εἶναι γνωστὸ ὅτι ὁ π. Βασίλειος
Βολουδάκης εἶχε πνευματικὴ σχέση μὲ τὸν ἀείμνηστο Μητροπολίτη Νικοπόλεως Μελέτιο.
Ἐπειδὴ ὁ π. Βασίλειος εἶναι προκατειλημμένος μὲ τοὺς ἀποτειχισμένους, δὲν θὰ ἀρχίσουμε
νὰ τοῦ παραθέτουμε κείμενα ἀπὸ δικές μας ἀναρτήσεις καὶ βιβλία, ἀλλὰ θὰ ξεκινήσουμε
ἀπὸ τὸ βιβλίο «Ἡ Πέμπτη Οἰκουμενικὴ Σύνοδος» τοῦ Μελετίου (Καλαμαρᾶ),
μητροπολίτου Νικοπόλεως.
Ἂς δεῖ ὁ π. Βασίλειος τὶς
θέσεις τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως διατυπώθηκαν στὴν Ε΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο καὶ καταγράφονται
ἀπὸ τὸν μητροπ. Μελέτιο. Ἂς προσέξει ὅτι κατὰ τὴν Ε΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο ἡ «ἑνότης» τῆς Ἐκκλησίας εἶναι πρωτίστως «πνευματικῆς μορφῆς» καὶ ἐκ δευτέρου διοικητικῆς-θεσμικῆς μορφῆς καὶ «παρασαλεύεται μόνον ἀπὸ τὰς ἑτεροδοξίας».
Γι’ αὐτὸ καὶ ὁ αἱρετικός (ὡς ὁ πατρ. Βαρθολομαῖος) «παύει
νὰ ἔχῃ τὴν ἑνότητα τῆς πίστεως καὶ τὴν κοινωνίαν τοῦ ἁγίου Πνεύματος»!
Ἂς προσέξει, ἐπίσης, ὅτι ὁ πατρ. Βαρθολομαῖος καὶ ὅσοι τὸν ἀκολουθοῦν (σύμφωνα μὲ τὴν διδασκαλία τῆς Ε΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ὅπως μᾶς τὴν μεταφέρει ὁ μητροπ. Μελέτιος) ἐκπίπτουν ἀπὸ τὴν πίστη καὶ τὰ μυστήρια ποὺ τελοῦν μιαίνονται.
Γράφει: «Ἡ ἔκπτωσις ἱερέων ἀπὸ τὴν ἑνότητα τῆς πίστεως
μιαίνει τὰ ὑπ’ αὐτῶν τελούμενα μυστήρια καὶ αἴρει ἀπὸ αὐτοὺς τὸ χάρισμα τῆς πνευματικῆς πατρότητος.
Ἀντὶ ποιμένων ἀποβαίνουν λύκοι»! Γι’
αὐτὸ καὶ ἡ Ε΄ Οἰκουμενικὴ ἀποδέχεται τὴν
ἀπόφαση τοῦ αὐτοκράτορα Ἰουστινιανοῦ ὅτι «οὐδέποτε θὰ ἀνεχθῆ νὰ
λάβῃ τὴν θείαν κοινωνίαν» ἀπὸ
ἱερεῖς, ὄχι ἐπειδὴ εἶναι αἱρετικοί, ἀλλὰ μόνο καὶ μόνο ἐπειδὴ εἶναι «ὕποπτοι ἐπὶ αἱρέσει»!
Τέλος: «Εἰς τὰ
δίπτυχα τῶν ζώντων ἀναγράφονται καὶ ἐκφωνοῦνται τὰ ὀνόματα τῶν “κοινωνικῶν” ὀρθοδόξων ἀρχιερέων καὶ πατριαρχῶν».
Παραθέτουμε
τὸ συγκεκριμένο ἀπόσπασμα:
«Κατὰ ἀδιαμφισβήτητον
ἐκκλησ. ἀρχὴν ἡ ἑνότης τῆς Ἐκκλησίας δὲν εἶναι διοικητικῆς-θεσμικῆς
μορφῆς. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι ἐν Πνεύματι μία· εἶναι ἑνωμένη ἐν τῷ
ὀνόματι τοῦ Χριστοῦ. “Εἷς Κύριος· μία Πίστις·
ἓν Βάπτισμᾳ· εἷς Θεὸς καὶ Πατὴρ πάντων, ὁ ἐπὶ πάντων καὶ διὰ πάντων καὶ ἐν πᾶσιν
ἡμῖν”. Ἡ ἑνότης αὐτὴ παρασαλεύεται
μόνον ἀπὸ τὰς ἑτεροδοξίας. Ὁ ἑτέρως,
παρ’ ὃ παρέλαβε, φρονῶν, παύει νὰ ἔχῃ τὴν ἑνότητα τῆς πίστεως καὶ τὴν κοινωνίαν
τοῦ ἁγίου Πνεύματος. Διὰ τοῦτο κατὰ τὴν Ε΄ Σύνοδον (Πρᾶξ. Α΄ §3, 17) ὑπέρτατο
χρέος τῶν ἱερέων, φυλάκων τῆς Ἐκκλησίας, εἶναι ἡ περιφρούρησις τῆς πίστεως. Ἡ ἔκπτωσις
ἱερέων ἀπὸ τὴν ἑνότητα τῆς πίστεως μιαίνει
τὰ ὑπ’ αὐτῶν τελούμενα μυστήρια καὶ αἴρει ἀπὸ αὐτοὺς τὸ
χάρισμα τῆς πνευματικῆς πατρότητος. Ἀντὶ
ποιμένων ἀποβαίνουν λύκοι, κατατρώγοντες τὸ ποίμνιόν τους (βλ. Πρᾶξ. ΣΤ΄
§15, 10 καὶ Πρᾶξ. Α΄ 3, 14). Διὰ τοῦτο ὁ Ἰουστινιανὸς δηλοῖ (καὶ ἡ Σύνοδος
ἐπικυρώνει τὴν ”θέσιν” αὐτὴν (ἐν Πράξει Ζ΄ §16, 1-2), ὅτι οὐδέποτε θὰ ἀνεχθῆ νὰ λάβῃ
τὴν θείαν κοινωνίαν ἀπὸ ἱερεῖς ὑπόπτους ἐπὶ αἱρέσει. Καὶ οἱ ὀρθόδοξοι
καθ’ ὅλον τὸ διάστημα τοῦ ἀκακιανοῦ
σχίσματος ἠρνήθηκαν νὰ κοινωνήσουν
τῶν ἀχράντων μυστηρίων ἀπὸ χειρῶν ἁπλῶς ὑπόπτων.
“Ἀκοινώνητοι διὰ τί μένομεν ἐπὶ τοσαῦτα (35) ἔτη; Διὰ τί οὐ κοινωνοῦμεν; (Α.C.O. 3, σελ. 72). Ἱερεῖς καὶ πατέρες εἶναι μόνον οἱ τηροῦντες
τὴν πίστιν ἀνόθευτον (Πρᾶξ. A΄ §3, 14).
Κάθε ἱερεὺς τελεῖ τὰ
ἄχραντα μυστήρια ἀξίως καὶ ἐπὶ ἁγιασμῷ, μόνον ἐφ΄ ὅσον εἶναι ἡνωμένος μὲ τὴν
πίστιν τῆς Ἐκκλησίας. Πρὸς δήλωσιν καὶ παραφυλακὴν αὐτῆς τῆς ἑνότητος γίνεται ἡ
μνημόνευσις τῶν ἱερῶν διπτύχων. Εἰς μὲν τὰ δίπτυχα τῶν ζώντων ἀναγράφονται καὶ
ἐκφωνοῦνται τὰ ὀνόματα τῶν “κοινωνικῶν” ὀρθοδόξων ἀρχιερέων καὶ πατριαρχῶν. Διὰ
τοῦτο δὲ καὶ ἡ Σύνοδός μας, πρὸς περιφρούρησιν τῆς καθαρότητος τῶν ἁγίων
μυστηρίων διαγράφει ἀπὸ τὰ ἱερὰ δίπτυχα τὸ ὄνομα τοῦ τότε ἀρχιερατεύοντος πάπα
Βιγιλίου (βλ. Πρᾶξ. Ζ΄ §16-17). Εἰς τὰ δίπτυχα τῶν κεκοιμημένων μνημονεύονται
μόνον οἱ ὀρθόδοξοι πατέρες καὶ διδάσκαλοι. Διὰ τοῦτο καί, ὅταν διεπιστώθη ὅτι ὁ
Θεόδωρος ἐκήρυττεν ἑτεροδιδασκαλίας, διεγράφη τὸ ὄνομά του ἀπὸ τὰ δίπτυχα τῆς
ἐν Μοψουεστίᾳ Ἐκκλησίας. Εἶναι “ἀλλότριον τῶν χριστιανῶν νὰ δέχωνται τὴν
ἀσέβειαν (=αἵρεσιν) ἐξ ἴσου μὲ τὴν ὀρθόδοξον πίστιν” (Πρᾶξ. Α΄ §3, 13). Ὅλοι οἱ
ἱερεῖς πρέπει νὰ ἔχουν μία καὶ μόνον γνώμην (Πρᾶξ. Β΄ § 5, 7).
(«Ἡ Πέμπτη Οἰκουμενικὴ Σύνοδος» τοῦ Μελετίου (Καλαμαρᾶ), μητροπ. Νικοπόλεως, Ἀθῆναι 1985, σελ. 104-17).




Συγχαίρουμε τον κ Σηματης για την θεολογικοτατη απάντηση στα όσα ανεπερειστα κι έωλα μας είπε ο π. Βολουδακης
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπούμαστε για τον πατέρα Βοολουδάκη και τις εωλες και επιπόλαιες θεσεις του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι κρίμα.
Ξέρουμε, ξέρουμε πάτερ Βασίλειε.
Το γνωρίζουμε.
Ολοι εσεις που αντιδράτε στην Αποτείχιση, ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΤΕ ΤΑ ΕΠΙ ΕΤΗ ΠΟΛΛΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΣΑΣ.
Είναι ΒΑΡΥΣ ο σταυρός της Ορθοδοξίας.
Μέχρι σήμερα μάς αρεζε η ειρηνική Ορθοδοξία.
Ηρθε η ώρα των δύσκολων αποφασεων.
Πόσοι θα τηρήσουν αραγε τα ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΑ;
Και ο Κύριος αμφιβάλη αν θα εύρη την Πίστιν επί της Γής.
Ο ίδιος ο Κύριος.
Αυτή είναι και για σας η ΑΠΑΝΤΗΣΗ του ίδιου του Κυρίου.
Μη και υμείς θέλετε υπάγειν;
Ιδιο είναι και το σημερινό Του ερώτημα πρός ΕΣΑΣ πατέρα Βασίλειε..
ΟΛΙΓΟΙ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ, πατέρα Βασίλειε.
Και μια παρατήρηση " Εἰς μὲν τὰ δίπτυχα τῶν ζώντων ἀναγράφονται καὶ ἐκφωνοῦνται τὰ ὀνόματα τῶν “κοινωνικῶν” ὀρθοδόξων ἀρχιερέων καὶ πατριαρχῶν. "
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος Αδης , ποιος προδότης της Πίστης είς τα δίπτυχα τῶν κεκοιμημένων θα αναγράψει όνομα ανθρώπου που σε κοινωνία με την αίρεση απεβίωσε ?
Ποίος θα μολύνει την Θεία Κοινωνία ?
http://www.monastiriaka.gr/gnorizeisoti_details.php?keyi=48849
"Από άλλα τμήματα του Προσφόρου εξάγονται οι μερίδες υπέρ των ζώντων και των κεκοιμημένων, οι οποίοι ανήκουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Αυτές τοποθετούνται εμπρός από τον Αμνό και, όταν πριν τη Θεία Κοινωνία κατά τη συστολή (ένωση) Σώματος και Αίματος ο Λειτουργός τις ρίχνει στο Δισκοπότηρο....."
Οὐκ ἔξεστί σοι Ιερέα το τοιούτον ατόπημα
Οπως αυτός που αυτοκτονεί είναι αρνητής έτσι και αυτός που πνευματικά αυτοκτονεί και με την κοινωνία της αίρεσης τελευτά είναι αρνητής Θεού
Οὐκ ἔξεστί σοι Ιερέα το τοιούτον ατόπημα και επίσκοπος ακόμη αν ήσουν
Και όποιος Ιερέας απο άγνοια το διέπραξε να μετανοήσει
Δεν ξέρω αν όποιος κατουρά στή Θάλασσα θα το βρεί στο αλάτι
αλλά όποιος προσθέτει αιρετικό στον Άγιο Ποτήριο αιρετικό και οχι Ιησού Χριστό θα κοινωνήσει .
"Πρὸς δήλωσιν καὶ παραφυλακὴν αὐτῆς τῆς ἑνότητος γίνεται ἡ μνημόνευσις τῶν ἱερῶν διπτύχων. Εἰς μὲν τὰ δίπτυχα τῶν ζώντων ἀναγράφονται καὶ ἐκφωνοῦνται τὰ ὀνόματα τῶν “κοινωνικῶν” ὀρθοδόξων ἀρχιερέων καὶ πατριαρχῶν."
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αιρετικός Πάπας της Ρώμης δεν μνημονεύεται στα Δίπτυχα ως Ορθόδοξος Αρχιερέας;
Μνημονευτικε , μνημονεύεται και θα μνημονεύεται
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια αυτό είναι κατ επίγνωση προδότες και αρνητές Θεού και για αυτό θα είναι απο μας ακοινωνητοι ζωντανοί ή πεθαμένοι οσοι μεταλαμβάνουν Πάπα αντί οπως εμεις Θεία Ευχαριστία .