Ὁ π. Βασίλειος Βολουδάκης τὴν
Κυριακὴ 27.8.2014 στὴν αἴθουσα τῆς πνευματικῆς ἑστίας "ΥΠΑΚΟΗ" (Μαυρομιχάλη
96, στὴν Ἀθήνα) καὶ στὰ πλαίσια τῶν ὁμιλιῶν ποὺ ἐκεῖ πραγματοποιεῖ, μίλησε, ἀπαντώντας
ὡς φαίνεται σὲ ἐρωτήματα ἐνοριτῶν του, γιὰ τὸ θέμα τῆς στάσεώς μας ἔναντι τῶν αἱρετικῶν
Οἰκουμενιστῶν, καὶ ἀναφέρθηκε στὸ θέμα τῆς Ἀποτειχίσεως.
Ἡ ὁμιλία του (παραθέτουμε στὸ τέλος σὲ Βίντεο τὸ σχετικὸ ἀπόσπασμα, ποὺ δημοσιοποιήθηκε) μᾶς γέμισε θλίψη· γιατί, ἂν καὶ ἱερεῖς σὰν τὸν π. Βασίλειο συσκοτίζουν σὲ τέτοιο βαθμὸ τὴν ἀλήθεια, τότε σὲ ποιόν (ἀνθρωπίνως) νὰ ἐλπίζει κανείς;
Στὴν ὁμιλία αὐτὴ ὁ π. Βασίλειος ἀπεδύθη σὲ μιὰ προσπάθεια δικαιολόγησης τῶν ἀδικαιολόγητων, παρουσίασε μιὰ ἀλλοπρόσαλλη ἐκκλησιολογία ἀλληλοαναιρούμενων ἐκκλησιολογικῶν θέσεων, μὲ μοναδικὸ στόχο καὶ σκοπὸ νὰ καταδικάσει τὴν Ἀποτείχιση ὡς πράξη ὁδηγοῦσα ἐκτὸς Ἐκκλησίας!
Εἶναι κρίμα, π. Βασίλειε, νὰ ἐκτίθεστε κατὰ τέτοιο τρόπο καὶ νὰ κρημνίζετε ἀφ’ ἑαυτοῦ τὴν θεολογική σας φήμη! Περισσότερο δὲ καὶ οὐσιαστικὰ εἶναι κρίμα (γιατὶ αὐτὸ τὸ κρίμα ἔχει αἰώνιες διαστάσεις, ἐὰν δὲν γίνει κάποια ἐπανόρθωση) νὰ γίνεσθε κακοδιδάσκαλος καὶ διαστροφέας τῆς Ἁγιοπατερικῆς μας Παραδόσεως. Ἀκόμα καὶ ὁ πνευματικός σας Πατέρας, ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος, εἶχε ἀποφανθεῖ περὶ ἀποτειχίσεως ξεκάθαρα, τότε ποὺ ὁ Οἰκουμενισμὸς ἦταν στὰ σπάργανα: ἡ ἀποτείχιση εἶναι κανονικὴ πράξη ποὺ προβλέπεται ἀπὸ τοὺς Ἱ. Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας! Εἶχε συγκεκριμένα γράψει:
«Ἂν δὲ ἡ συνείδησίς τινος δὲν
ἀνέχηται νὰ μνημονεύῃ τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ, ἔχει τὸ δικαίωμα, προβαίνων ἔτι
περαιτέρω, νὰ παύσῃ
τὸ μνημόσυνον του,
συμφώνως τῶ ΙΕ΄ Κανόνι τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου. Τοῦτο ὅμως εἶνε τὸ ἔσχατον βῆμα, εἰς ὃ
δύναται νὰ προχωρήσῃ, ἂν θέλῃ νὰ μὴ εὑρεθῆ εἰς σχίσματα καὶ εἰς ἀνταρσίας"
(σελ. 89).
Ἡ ἀποτείχιση εἶναι, «κανονικὸν
δικαίωμα... Ἄν τις, χρησιμοποιῶν τὸ δικαίωμα αὐτοῦ, παύσῃ τὸ μνημόσυνον, καλῶς ποιεῖ!» (Τὰ Δύο Ἄκρα, σελ.
90).
Παραθέτουμε τὴν ὁμιλία τοῦ π.
Βασιλείου καὶ θὰ ἐπανέλθουμε γιὰ τὸν σχολιασμό της.
π. Βασίλειος
Βολουδάκης:
Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΛΥΣΗ;
Ὁ ὅρος «Ἀποτείχιση» εἶναι ἀπορριπτέος, διότι (ὅταν) ἀποτειχίζεται κάποιος, βγαίνει ἀπὸ τὰ τείχη τῆς Ἐκκλησίας. Δηλαδή, ἐκτὸς τῶν τειχῶν, εἶσαι ἐξω ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία. Τί θὰ πεῖ «ἀποτειχίζομαι»; Μόνος σου, δηλαδή ὁμολογεῖς ὅτι εἶσαι ἐκτὸς Ἐκκλησίας. Ἄρα, τί ἐπιδιώκεις; Ἡ λέξη αὐτὴ εἶναι ἀδόκιμη, διότι οἱ Ἱεροὶ Κανόνες μιλοῦν ὅτι, ἐὰν κοινωνήσει κάποιος μὲ ἀκοινώνητο, ἀκοινώνητος θὰ εἶναι κι ἐκεῖνος. Τώρα, ποιός εἶναι ἐκεῖνος ποὺ κοινωνεῖ μὲ ἀκοινωνήτους. Ἐὰν ἐννοήσουμε ὅτι κάποιος ὀρθόδοξος Ἱεράρχης μετέχει σὲ συμπροσευχή –γιατὶ καὶ ἡ ἁπλῆ προσευχὴ εἶναι ἐφάμαρτη– μετέχει σὲ συμπροσευχὴ μὲ αἱρετικό, αὐτὸς ὁ Ἐπίσκοπος κατὰ Θεὸν εἶναι ἀκοινώνητος πλέον, δηλαδὴ ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ ὁ ἄνθρωπος αὐτός, ὁ Ἐπίσκοπος αὐτός, χάνει τὴν Θεία Χάρη, δὲν λογίζεται ἀπὸ τὸ Θεὸ Ἐπίσκοπος.
Ὅμως ἡ ἐπίγεια Ἐκκλησία ἔχει μία ἀποστολὴ νὰ προστατεύει
τοὺς πιστούς, ὥστε νὰ λαμβάνουν τὴ Θεία Χάρη, ὁσάκις πλησιάζουν νὰ δεχθοῦν τὰ
μυστήρια καὶ δὲν ἔχουν τὴν δυνατότητα, τὴν ἐνημέρωση νὰ πληροφορηθοῦν τὸ τί
ἔχει κάνει ὁ κάθε ἱερεὺς καὶ κάθε ἐπίσκοπος, ὥστε νὰ ξέρουν κι αὐτοὶ ποῦ θὰ
ἀπευθυνθοῦν ἢ νὰ φυλαχθοῦν ἀπ’ αὐτὸν τὸν ἄνθρωπο. Ἕως ὅτου λοιπὸν ἡ Ἐκκλησία,
ὡς Σῶμα, δὲν ἀποφανθεῖ ὅτι αὐτὸς εἶναι ἀκοινώνητος, δὲν μπορεῖ ὁ καθένας ἀπὸ
μᾶς νὰ τὸν θεωρεῖ ἀκοινώνητο, διότι τότε πλέον παίρνουμε ἐμεῖς τὴν θέση τῆς
Ἐκκλησίας, ὑποκαθιστοῦμε τὴν Ἐκκλησία καὶ παίρνουμε ἐμεῖς ἀποφάσεις, ὁ καθένας
ἀπὸ μᾶς, λέγοντας ὅτι Ἐκκλησία δὲν ὑπάρχει, εἶμαι ἐγὼ ἡ Ἐκκλησία.
Δὲν εἶναι ἔτσι. Ἰσχύει ἐδῶ, αὐτὸ τὸ ὁποῖον ἔλεγε ὁ
θεῖος Χρυσόστομος: «Ὁ Θεὸς οὐ πάντας χειροτονεῖ, ἀλλὰ διὰ πάντων ἐνεργεῖ διὰ τὸ σωθῆναι τὸν λαόν».
Ὁ Θεὸς (δηλαδή) δὲν χειροτονεῖ τὸν καθένα, ἐπειδὴ ἔχει
συμμαρτυρία ἀπ’ τὸν πνευματικό του, ἢ τὸν χειροτονεῖ ὁ Ἐπίσκοπος, αὐτοὶ μπορεῖ
νὰ πέσανε ἔξω, δὲν τὸν χειροτονεῖ ὁ Θεός· ἐφόσον, ὅμως, ἡ ἐπίγεια Ἐκκλησία τὸν
χειροτόνησε καὶ ὁ λαὸς τὸν ξέρει ὡς κληρικό, ἐνεργεῖ ὁ Θεός, δηλαδὴ
συμμορφώνεται καὶ ὁ Θεός, ταπεινώνεται ὁ Θεός, ὑπακούει ὁ Θεὸς στὴν ἐπίγεια
ἱεραρχία, καὶ ἐνεργεῖ διὰ μέσου αὐτοῦ, «διὰ τὸ σωθῆναι τὸν λαόν».
Μπορεῖ ὁ ἴδιος ὁ ἱερεὺς ποὺ τελεῖ νὰ μὴν κοινωνεῖ,
διότι ἡ Χάρις συστέλλεται καὶ δὲν ἐπιτρέπει ὁ Θεὸς νὰ δεχθεῖ τὴ Χάρη, κοινωνεῖ
κρασὶ καὶ ψωμὶ ὁ ἀνάξιος, ὡστόσο, μεταδίδει Σῶμα καὶ αἷμα Χριστοῦ.
Λοιπόν, εἶναι
πολὺ λεπτὰ θέματα αὐτά, διότι, ἐὰν ἀκολουθήσουμε αὐτὴν τὴν λογικὴ καὶ ὁ καθένας
ἀπὸ μᾶς ἀποφασίζει ποιός εἶναι ἀκοινώνητος, τότε πλέον θὰ γίνουμε χίλια
κομμάτια ὡς Ἐκκλησία. Θέλει πάρα πολὺ προσοχὴ λοιπόν.
Ἄλλο πρᾶγμα εἶναι νὰ
καταφερθοῦμε ἐναντίον τῶν πράξεων αὐτῶν, ἐναντίον τῶν ἀντικανονικῶν καὶ
ἀντιθεολογικῶν καὶ ἀντιπνευματικῶν ἐνεργειῶν κάποιων ἐπισκόπων ἢ καὶ ἱερέων,
καὶ ἄλλο πρᾶγμα εἶναι νὰ τοὺς θεωρήσουμε ἤδη ὅτι εἶναι ἐκτὸς Ἐκκλησίας.
Βεβαίως, ὅσο μποροῦμε, δὲν θὰ συλλειτουργοῦμε μὲ αὐτούς, ὅσο μποροῦμε, ἀλλά,
ἐάν, φερ’ εἰπεῖν, ἔρθει ὁ Πατριάρχης ποὺ εἶναι ὁ ὑπ’ ἀριθμὸν ἕνα ποὺ ἔχει
ἐπικοινωνία ὄχι μόνο μὲ αἱρετικούς, ἀλλὰ καὶ μὲ ἀλλοθρήσκους, σᾶς λέω, ἔγινε τὸ
συλλείτουργο τῶν Προκαθημένων τῶν Ἐκκλησιῶν στὴν Κων/πολη, ὄχι μόνο τώρα, ἀλλὰ
καὶ πρὸ ἐτῶν ποὺ ζοῦσε ὁ Ἅγιος Πατριάρχης ὁ Παῦλος, ὁ Σερβίας, Ἅγιος, δὲν συλλειτούργησε
μὲ ὅλους; Εἶπε ὅτι ἐγὼ δὲν συλλειτουργῶ, γιατὶ εἶναι ἀκοινώνητοι αὐτοί; Ἐφ’
ὅσον λοιπόν, ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν συλλειτουργεῖ στὸ συλλείτουργο τῶν
Προκαθημένων τῶν Ἐκκλησιῶν, μὲ αὐτὴ τὴν λογικὴ ποὺ λένε οἱ ἄνθρωποι αὐτοί,
μεταφέρει τὴν ἀκοινωνησία σὲ ὁλόκληρη τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος. Διότι ποιός δὲν
θὰ λειτουργήσει μὲ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο; Ἐὰν δεχθοῦμε, λοιπόν, ὅτι ἐπειδὴ
συλλειτούργησε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος μὲ τὸν Πατριάρχη, ὁ ὁποῖος μετέχει σὲ
λειτουργίες ἑτεροδόξων ἢ συμπροσευχὲς καὶ δὲν ξέρω τί ἄλλο, ἄρα εἶναι
ἀκοινώνητος, ἐὰν εἶναι ἀκοινώνητος ὁ Πρῶτος τῆς ἑλλαδικῆς Ἱεραρχίας, τότε ποιός
εἶναι αὐτὸς ποὺ θὰ εἶναι καθαρὸς ἀπὸ ρύπου τέτοιου εἴδους. Βλέπετε ποῦ ὁδηγούμεθα;
Γι’ αὐτὸ θὰ στηλιτεύουμε τὴν πλάνη, δὲν θὰ συμμετέχουμε, ἀλλὰ μέχρι ἑνὸς ὁρίου.
Αὐτοῦ τοῦ εἴδους οἱ ἀποτειχίσεις εἶναι ἀποτυχημένες. Αὐτὴ εἶναι ἡ ἀλήθεια.
Ἀκροατής: Καὶ φέρνουν ὡς παράδειγμα παλαιότερες ἐποχὲς
τῶν πρώτων χριστιανικῶν αἰώνων, ποὺ ἕνας Ἅγιος, ἂς ποῦμε ὁ ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής,
στήριζε τὴν ἀλήθεια, ἐνῶ ὅλοι οἱ ἄλλοι τὴν εἶχαν προδώσει...
π. Βασίλειος: Ἔ λοιπόν, ὁ ἅγιος Μάξιμος τί εἶχε κάνει,
δική του Ἐκκλησία; Ὁ ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης; Ὑπῆρχε μεγαλύτερος ἀγωνιστὴς τῶν
πατρώων παραδόσεων; Ὄχι, δὲν ὑπῆρξε. Εἶχε διακόψει τὴν κοινωνία τὴν ἐκκλησιαστική;
Ἐδῶ, εἶχε διατάξει ὁ αὐτοκράτορας νὰ τὸν ραβδίζουν, νὰ τὸν δέρνουν, ἐπειδὴ ἦταν
ὑπέρμαχος τῶν ἁγίων Εἰκόνων καὶ ἔλεγε: Σᾶς παρακαλῶ πάμε σὲ ἕνα μέρος ἐρημικὸ νὰ
μὲ δείρετε, νὰ μὴ διασυρθεῖ τὸ βασιλικὸ ἀξίωμα ὅτι δέρνετε ἕνα μοναχό.
Τέτοιες
εὐαισθησίες, τέτοια λεπτὀτητα εἶχαν οἱ Ἅγιοι καὶ τολμοῦμε νὰ συγκρίνουμε τοὺς ἑαυτούς
μας μὲ αὐτοὺς τοὺς Ἁγίους; Νὰ μὴν διασύρετε, δηλαδή, τὸ βασιλικό, τὸ αὐτοκρατορικὸ
ἀξίωμα, ὅτι δέρνουν ἕναν Ἡγούμενο μέσ’ στὸ Μοναστῆρι! Λοιπόν, ἀκόμα κι ὁ Ἰούδας
θαυματουργεῖ, τὸ λέγει ἡ ὑμνολογία τῆς Ἐκκλησίας: τί σοῦ ὑστέρησα καὶ ἔγινες
προδότης; Κι αὐτὸ τὸ ἐπέτρεψε ὁ Θεὸς νὰ γίνει γιὰ νὰ μᾶς δείξει ὅτι ἡ ἱερωσύνη,
ἀσχέτως τῆς ἀρετῆς τῶν κληρικῶν, θαυματουργεῖ!

«Επί τα εντός» εκκλησίας «και επί τα αυτά» λέγοντες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα, με τον συνταγματολόγο Βενιζέλο και τις διασταλτικές ερμηνείες του Συντάγματος, που δίνει κατά καιρούς, έχουμε και τους ειδικούς "διαστολείς" στα θεολογικά : στα ιεροκανονικά, στα εκκλησιαστικά και στα δογματικά.
Προσέξτε διασταλτική ερμηνεία :
Ὁ ὅρος «Ἀποτείχιση» εἶναι ἀπορριπτέος, διότι (ὅταν) ἀποτειχίζεται κάποιος, βγαίνει ἀπὸ τὰ τείχη τῆς Ἐκκλησίας. Δηλαδή, ἐκτὸς τῶν τειχῶν, εἶσαι ἐξω ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία.
Τι θέλει με αυτά να μας πει ο π. Βασίλειος ; Ότι στην Εκκλησία δεν υπάρχουν τείχη, αφού ο όρος "αποτείχιση" είναι απορριπτέος. Αρα, το "εκτός τειχών" σημαίνει εκτός εκκλησίας. Απλά είναι τα πράγματα, ή θα είσαι εντός εκκλησίας, ή θα είσαι εκτός εκκλησίας. Ο π. Βασίλειος αποδεικνύεται ειδικός στην διαστολή, σε βαθμό κατακρήμνισης, των τοίχων και των τειχών.
Αν είχαμε τον μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιο, υποθέτω κατά πάντα ομόφρονα με τον π. Βασίλειο, θα μας έλεγε : Η Εκκλησία δεν έχει ανάγκη τειχών, την προστατεύει ο Κύριος ! Θα παραλείψει να μας πει το «καὶ ἐπὶ ταύτῃ τῇ πέτρᾳ οἰκοδομήσω μου τὴν ἐκκλησίαν». Σημείωση, είθισται παλαιά με τις πέτρες να οικοδομούνται τα τείχη.
Είδατε, λοιπόν, πόσο μας χρειάζεται ο διασταλτικός συνταγματολόγος κ. Βενιζέλος - μας κυβερνούν με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου διασταλτικών εννοιών - και πόσο ο π. Βασίλειος ; Ο οποίος απλουστεύει τα πράγματα, καταργεί τον όρο "αποτείχιση", είναι απορριπτέος λέγει, και αφήνει ελευθέρα τειχών - πως να το κάνουμε, τα τείχη περιορίζουν - την εκκλησία. Την προστατεύει ο Κύριος «καὶ πύλαι ᾅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς». Η εκκλησία δεν μας έχει ανάγκη, έτσι δεν είναι ; Εμείς την έχουμε ανάγκη, οπότε τι καλύτερο από το forget the Church. Follow Jesus (*). Και άλλη σημείωση, προσέξτε προτεσταντική πανουργία : Το Church είναι θεσμός θεανθρώπινος, το Jesus μόνο ανθρώπινος.
«Επί τα εντός» εκκλησίας είναι όλοι οι «και επί τα αυτά» λέγοντες μετά των αδελφών εκκλησιών - μη ξεχνάμε. Εκτός αυτής, είναι όλοι οι παρασυνάγωγοι, όπως μας πληροφορεί ένας υπερθετικά ακαινοτόμητος παλαιοημερολογίτης, πιθανόν δε και αποσυνάγωγοι, όπως θα προτιμούσε, μάλλον, ο π. Βασίλειος.
(*) Βλέπε εξώφυλλο (Cover story) περιοδικού Newsweek , Απριλίου 17, 2012, άρθρο κ. Andrew Sullivan
Διαστρέφει την Ελληνική γλώσσα όποιος λέει : " Ὁ ὅρος «Ἀποτείχιση» εἶναι ἀπορριπτέος, διότι (ὅταν) ἀποτειχίζεται κάποιος, βγαίνει ἀπὸ τὰ τείχη τῆς Ἐκκλησίας. Δηλαδή, ἐκτὸς τῶν τειχῶν, εἶσαι ἐξω ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία. "
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ κατ αρχάς χρειάζεται μια παραπομπή σε λεξικό
http://greek_greek.enacademic.com/23167/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%AF%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%B9%CF%82
αποτείχισις
ἀποτείχισις, η (Α)
ανέγερση οχυρωματικού τείχους, οχύρωση.
http://greek_greek.enacademic.com/23168/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%AF%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1
αποτείχισμα
ἀποτείχιμα, το (Α)
τείχος για αποκλεισμό, περιτείχισμα.
http://greek_greek.enacademic.com/23169/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%B9%CF%87%CE%AF%CE%B6%CF%89
αποτειχίζω
ἀποτειχίζω (Α)
Ι. 1. περιβάλλω πόλη ή τόπο με τείχος για οχύρωση ή αποκλεισμό
2. κρατώ μακριά, εμποδίζω κάποιον ή κάτι με οχυρωματικά τείχη
3. αποχωρίζω, χωρίζω
II. (-ομαι)
1. ανεγείρω μεσότοιχο, τοίχο για διαχωρισμό
2. ανεγείρω οχυρώματα.
Οπως παλιά σε καιρό εχθρικής επιδρομής κατέφευγαν στα τείχη δια να σώσουν την ζωή τους και να αμυνθούν κατα των πολεμίων ετσι και σε καιρό αιρετικής πνευματικής επιδρομής απο τους αντίχριστους αιρετικούς καταφεύγουν οι χριστιανοί στα τείχη της Εκκλησίας δια να σώσουν την πίστη τους και να αμυνθούν κατα των αιρετικών .
28 Μαΐου Σύναξις Ὑπεραγίας Θεοτόκου τοῦ «νοητοῦ τείχους»
Εορτάζει σήμερον το νοητό τείχος μας , η θερμή προστάτις και βοηθός
μας , η τας των εναντίων εφόδους αποτειχίζουσα, και προς σωτηρίαν
καθοδηγούσα .
Το «Ιδού η δούλη Κυρίου, γένοιτό μοι κατά το ρήμα σου» είναι η
θεολογική βάση της αποτείχισης μας απο τας εφόδους του σατανά
απο τας εφόδους του παπικού Βαρθολομαίου , του αιρεσιάρχη του ΠΣΕ και
της μασονικής πανθρησκείας
Το «Ιδού η δούλη Κυρίου, γένοιτό μοι κατά το ρήμα σου» είναι η
αναγκαία και ικανή προϋπόθεση για την Θεία κοινωνία το μυστήριο της
ενανθρωπήσεως του Θεού και της θεοποιήσεως του ανθρώπου
Είναι το "συμπύκνωμα " των 3 αποταγών
Η πρώτη αποταγή : Με άρτον μόνον δεν θέλει ζήσει ο άνθρωπος, αλλά με
πάντα λόγον εξερχόμενον διά στόματος Θεού
Ειναι αποταγή του κόσμου με την κάθαρση της καρδιάς απο το "κοσμικο το
υλιστικο φρονημα " προς χαρη του Θειου Λογου
Η δεύτερη αποταγή :Πάλιν είναι γεγραμμένον, δεν θέλεις πειράσει Κύριον
τον Θεόν σου.
Ειναι η «εκκοπή του ιδίου θελήματος»... εσωτερική πάλη του ανθρώπου με
τα πάθη και τις επιθυμίες που οδιγει στον φωτισμό
Η τρίτη αποταγή :Ύπαγε, Σατανά· διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον
Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει....
Είναι η αποταγή της «κενοδοξίας» .. ή παράδοση στο θέλημα του Θεού που
οδιγει στην Θεωση
Στον παπισμό , στον οικουμενισμό Το «Ιδού η δούλη Κυρίου, γένοιτό μοι
ΑπάντησηΔιαγραφήκατά το ρήμα σου» και οι τρεις αποταγες ειναι φανερό οτι δεν υπαρχουν
ουτε σαν πραξη ουτε σαν ζητουμενο Εκει ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ το ακριβώς
αντίθετο ...Το χρυσό και όχι τον Χριστό λατρεύουν . Την κοσμική
εξουσία , τον κόσμο τούτο ορέγονται και με υλικό φρόνιμα προσκυνούν
τον σατανά ....
Ύπαγε, Σατανά Βαρθολομαίε · διότι είναι γεγραμμένον, Κύριον τον Θεόν
σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει και εσύ
προσκυνάς τον Θεό του Πάπα , των πρωτεσταντών , των μονοφυσιτών ,των
μουσουλμάνων ,των εβραίων της μάρας της σάρας και του κακού
συναπαντήματος .
Το «Ιδού η δούλη Κυρίου, γένοιτό μοι κατά το ρήμα σου» θεολογεί περι της ορθής χρήσεως του αυτεξουσίου εν τω αγώνι της αποτάξεως του Σατανά και της συντάξεως τω Θεώ .Της συνδρομής της οικείας προαιρέσεως του ανθρώπου εις τον έργον Χάριτι Θεία θεώσεως του , την αποδοχήν του Θείου θελήματος περί αυτού .
“οὐδεὶς οἰκέτης δύναται δυσὶ κυρίοις δουλεύειν· ἢ γὰρ τὸν ἕνα μισήσει καὶ τὸν ἕτερον ἀγαπήσει, ἢ ἑνὸς ἀνθέξεται καὶ τοῦ ἑτέρου καταφρονήσει ... Ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά”
Οπως η Εύα δουλεύοντας τον σατανα εργάζεται το θάνατο
έτσι απεργάζεται και τον πνευματικό θάνατο ο Παπικός Βαρθολομαίος , ο οικουμενιστής του ΠΣΕ , ο απόστολος της πανθρησκείας .
Οπως περιφρόνησε η Ευα τον Νόμο του Θεού ακούγοντας το φίδι έτσι και ο αιρεσιάρχης περιφρονεί τον Νομο ακούγοντας τους μασόνους .
Ο Βαρθολομαίος και οι "εξ εσπερίας παπικοί υπότροφοι θεολόγοι του προσκυνοῦν τὸ θηρίο τῆς Ἀποκαλύψεως, τὸν θρησκευτικὸ συγκρητισμὸ τοῦ Ἀντιχρίστου, τὴν ἰσοπέδωση θρησκειῶν καὶ ὁμολογιῶν, τὸ πολυπολιτισμικὸ καὶ πολυθρησκευτικὸ μοντέλο τῆς δῆθεν Νέας Ἐποχῆς, ποὺ ἐπαναφέρει τὸν κόσμο στὸ σκοτάδι καὶ στὴν διαφθορὰ τῆς πρὸ Χριστοῦ ἐποχῆς, ἡ ὁποία εἶχε γεράσει καὶ φθαρῆ μέσα σὲ πάθη ἀτιμίας. Κατὰ τὸ μέτρο ποὺ ἐκδιώκεται ὁ Χριστὸς καὶ ἀποχριστιανίζεται ὁ κόσμος, καὶ μάλιστα ὁ δυτικὸς καὶ «πολιτισμένος», μὲ εὐθύνη τοῦ Παπισμοῦ καὶ τοῦ Προτεσταντισμοῦ, κατὰ τὸ ἴδιο μέτρο τὸ κενὸ καλύπτει ὁ Διάβολος. Μεταλλάσσεται ἡ ἀλήθεια τοῦ Θεοῦ, ἡ ἀληθινὴ θεογνωσία τοῦ Εὐαγγελίου, μὲ τὸ ψεῦδος τῆς νέας εἰδωλολατρίας τοῦ πολυπολιτισμοῦ καὶ τοῦ συγκρητισμοῦ, μὲ συνέπεια νὰ ἀτονήσῃ ἡ τήρηση τῶν ἐντολῶν καὶ νὰ φθάσουν οἱ ἄνθρωποι εἰς «ἀδόκιμον νοῦν» «πεπληρωμένοι πάσης κακίας», ἀκόμη καὶ στὴν διάπραξη τῆς πιὸ ἀπεχθοῦς ἀκαθαρσίας τοῦ Σοδομισμοῦ, τῆς ἐπαινούμενης καὶ ἀσκούμενης ἀκόμη καὶ ἀπὸ κληρικοὺς ὁμοφυλοφιλίας, ὅπως ἀκριβῶς παρουσιάζει ὁ Ἀπόστολος Παῦλος τὴν πρὸ Χριστοῦ ἐποχὴ στὸ πρῶτο κεφάλαιο τῆς Πρὸς Ρωμαίους Ἐπιστολῆς, στὴν ὁποία θέλουν νὰ μᾶς ἐπαναφέρουν ὡς δῆθεν Νέα Ἐποχὴ οἱ τοῦ συγκρητισμοῦ καὶ τῆς Πανθρησκείας.
Σε όλα αυτά αντιτάσεται η θερμή προστάτης και βοηθός μας , η τας των εναντίων εφόδους αποτειχίζουσα, και προς σωτηρίαν καθοδηγούσα με Το «Ιδού η δούλη Κυρίου, γένοιτό μοι κατά το ρήμα σου»που είναι η θεολογική βάση της αποτείχισης μας απο τας εφόδους του σατανά απο τας εφόδους του παπικού Βαρθολομαίου , του Αιρεσιάρχη του ΠΣΕ και της μασονικής πανθρησκείας
Ας ακούσουμε αδελφοί και σήμερα την φωνή της αποτειχίζουσας
«Μην ανοίξετε σήμερα τις πύλες της μονής, αλλά ανεβείτε στα τείχη και διώξτε τους πειρατές».
Ας κλείσουμε την πόρτα της ψυχής μας στους αιρετικούς και ας αναβούμε στα νοητά τείχη της πίστεως να διώξουμε τους πειρατές του Βαρθολομαίου
Οδυσσεα γιατι βαζεις αναρτησεις του κακοδοξου και πλανεμενου ιερεως βολουδακη?????
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν βλεπεις που διαστρεφει το Κανονικο Δικαιο και την Πραξη της Εκκλησιας???? με τις βλασφημιες που γραφει??????
Αφου τον βλεπεις οδυσσεα τον βολουδακη ειναι ενας προσκυνητης του μασονικου συστηματος και δουλευει για αυτους με το ενδυμα του ορθοδοξου.
Exω γραψει και παληοτερα οτι αν ο π. Βασιλειος κακοδοξει θα τον ελεγξουμε αυστηρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχως αυτην την στιγμη δειχνει σοβαρες κακοδοξιες.
Οι αποτειχισμενοι θα ελεγξουν αυστηρα οτι κακοδοξο λεγεται και πραττεται.
Η Αποτειχισι ειναι κανονικοτατο δικαιωμα κληρου και λαου ταυτοχρονα.
Και ΟΥΔΕΙΣ εχει το δικαιωμα να την κακολογει διοτι αυτοματα θα καταστει υποδικος.
Μεχρι σημερα οι Αποτειχισμενοι ειναι ΑΧΤΥΠΗΤΟΙ.
Ετσι αποδεικνυονται.
Κονιορτοποιηθηκαν ΟΛΟΙ οι αντιτιθεμενοι.
Και δεν τολμησαν να απαντησουν.
Κανενας τους.
Ουτε οι Σιγονταροοικουμενιστες, ουτε ο μητρ. Γορτυνος, ουτε ο πατηρ Κωστανταρος, ουτε το γραφειο της Μητρ. Πειραιως, ουτε και αλλοι επωνυμοι ,ή ανωνυμοι.
Ολοι τους ελακησαν και εσιωπησαν και ετσι εμεις κερδισαμε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΧΕΣ.
Η Αποτειχισι ειναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.
΄Η εισαι με την Πιστι των Πατερων μας, ή εισαι Οικουμενιστης και καθε αλλη κακοδοξια δηλαδη ΝΟΘΟΝ ονομα και πραγμα.
Και ασφαλως ΕΚΤΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.
Εκτος Εκκλησιας.
Διαλεγετε και παιρνετε.
Σημερα διαβαζω αυτο το κειμενο περι αποτειχεισεως και παρετηρησα πως λανθασμενα η δολιως αναφερεστε στον π.Επιφανιο Θεοδωροπουλο για το ανωτερω κειμενο. Αν παρατηρουσατε σωστα η μαλλον αν δεν διαστρεφατε τα λογια του θα βλεπατε πως ο ιδιος με επιστολες του κατεδικαζε ενεργειες του πατριαρχου Αθηναγορα, ευρισκομενος εντος της εκκλησιας και οχι εξω αυτης και φυσικα μνημονευε τον Πατριαρχη. Το ιδιο ειχε κανει και ο αγιος Ιωαννης Χρυσοστομος οταν καθηρεθη απο αιρετικους μονοφυσιτες και εξορισθη, προτρεποντας τους πιστους να ακολουθουν τον νεο αρχιεπισκοπο(μονοφυσιτη) και να μη σχισουν την εκκλησια του Χριστου. Ολα τα αλλα ειναι εκ του πονηρου.
ΑπάντησηΔιαγραφή