Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Τα οργια του .....ετεροθαλους βραχιονος

Αποτειχισι: 

ΠΟΥ ΒΟΣΚΟΥΝ ΟΙ

ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ 

Ζησης, Μεταλληνος, ΚΑΙ ΣΙΑ;

  ===============

Να απομακρυνθεί ο Λαός του Θεού,

από τους αιρετικούς Οἰκουμενιστὲς 

καὶ τοὺς σιωπώντας Επισκόπους, 

για να διασώσουμε ό,τι απέμεινε.

 Πηγή: Τρελογιάννης

 







Ασύδοτος ο μητροπολίτης Περγάμου Ιωάννης, απ τη μια καταφρονεί το γράμμα και το πνεύμα των ιερών κανόνων, οι οποίοι, επινεύσει του Παναγίου Πνεύματος, ρυθμίζουν τις σχέσεις των Ορθοδόξων με τους αιρετικούς, κι απ την άλλη περιφρονεί σκαιότατα την ευαισθησία του Ορθοδόξου εκκλησιαστικού πληρώματος επί θεμάτων Ορθοδόξου Δόγματος,εκλαμβάνοντας, προφανώς,(είθε να τον αδικώ), το τελευταίο, σαν απρόσωπο όχλο και άθροισμα μουζίκων. 



Πόθεν αρύεται ο Ιωάννης Ζηζιούλας την ορθόδοξη εκκλησιαστική νομιμοποίηση, προκειμένου, να προβαίνει, από μεθόδου και εκ συστήματος, σε ενέργειες έκνομες, άθεσμες και εκθεμελιωτικές του Ορθοδόξου Ήθους;
Ο ...ετεροθαλης Βαβανατσιος Ζηζιούλας φιλά το χέρι του αιρετικού Πάπα!






Πώς ελαφρά τη καρδία και γυμνή τη κεφαλή καταστρατηγεί πλειάδα θεοπνεύστων ιερών κανόνων που απαγορεύουν ρητώς και αυστηρώς τις συμπροσευχές μετά των ετεροδόξων; 



Και ας μην προσπαθούν κάποιοι να "χρυσώσουν το χάπι", κατά το κοινώς λεγόμενο, ισχυριζόμενοι, σοφιστικώ τω τρόπω, ότι οι εν λόγω συμπροσευχές δεν προσκρούουν δήθεν στο πνεύμα αλλά μόνο στο γράμμα των σχετικών ιερών κανόνων, διότι θα προκύψει κλαυσίγελως επί τη προβολή τοιούτου φαιδρού "επιχειρήματος" και συλλογισμού! 



Μα το πνεύμα των κανόνων επηρεάζεται και θίγεται και εξ αυτού ακριβώς του γεγονότος γεννάται η καθολική αντίδραση του ορθοδόξως φρονούντος ποιμνίου.



Με τις συμπροσευχές, θίγεται αφεύκτως ο πυρήνας της δογματικής διαφοροποιήσεως της Ορθοδόξου Εκκλησίας από τις αιρετικές, "χριστιανικές", κοινότητες και εξυπηρετείται ανυπερθέτως ο δογματικός μινιμαλισμός και σχετικισμός. 



Κι όμως! 
Κορυφαίοι εκκλησιαστικοί αξιωματούχοι, εντεταλμένοι θεόθεν να προφυλάσσουν το Ορθόδοξο Δόγμα από νοθεύσεις, αλλοιώσεις και προσθαφαιρέσεις,και να περιφρουρούν την ποίμνη τους απ' το συγκρητισμό και τον οικουμενισμό, υπηρετούν με πιστότητα τον τελευταίο, κατασκανδαλίζοντας τους πιστούς, πυροδοτώντας εντάσεις και σχίσματα, και, το χείριστον όλων, πλανώμενοι οι ίδιοι, καθιστούν θύματα πλάνης και τα μέλη του ποιμνίου τους, ακυρώνοντας στη συνείδησή τους τη μοναδικότητα της Ορθοδόξου Εκκλησίας ως αποκλειστικού φορέως της Αληθείας με κατάδηλες σωτηριολογικές συνέπειες!




Μερικοί, ευλόγως, θα αναρωτηθούν; Μα δεν υφίσταται, "προϊσταμένη αρχή", για τον τολμητία επίσκοπο, προκειμένου να τον ανακαλέσει στην τάξη; Δυστυχώς, καθώς τυγχάνει και τυφλώ δήλον, ο ειρημένος επίσκοπος δρα και κινείται με την ανοχή και ενθάρρυνση του πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου, συνευδοκούντων και των προκαθημένων και λοιπών εκκλησιαστικών αξιωματούχων των υπολοίπων Ορθοδόξων Πατριαρχείων και Τοπικών Αυτοκεφάλων Εκκλησιών. "Τυφλός εάν τυφλόν οδηγεί, αμφότεροι εις βόθυνον πεσούνται"! 




Ο "ορθοδοξος πατριαρχης" Βαρθολομαίος, διώκτης των αιρετικών (κατά τους Πατέρες), ασπάζεται τον  αιρετικό "λύκο" Πάπα Φραγκίσκο, και τον αναγνωρίζει ως Επίσκοπο.



 Άλλωστε οι τελευταίοι "αμιλλώνται" και "διαγκωνίζονται" στην καταπάτηση των ιερών κανόνων, των καθοριζόντων τις σχέσεις της Ορθοδοξίας με τις αιρέσεις. 


Κλασσικό παράδειγμα η Σερβική Εκκλησία, που "πτύει", με την εν γένει διαχριστιανική και διαθρησκειακή πολιτική της, τις άγιες υποθήκες των αγίων Νικολάου Βελιμίροβιτς και Ιουστίνου Πόποβιτς, ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΙΝΕΤΈΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟΥ, ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΡΑΣΚΑΣ ΚΑΙ ΠΡΙΖΡΕΝΗΣ ΑΡΤΕΜΙΟΥ, ΓΝΗΣΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΤΕΚΝΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ! 


Στρέφοντας κάποιος τους οφθαλμούς στα καθ ημάς, τουτέστιν εντός της περιοχής της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος, καταλαμβάνεται από βαθεία  θλίψη που τάχιστα μετατρέπεται σε αγανάκτηση.




Το Ορθόδοξο Δόγμα προδίδεται και οι επίσκοποί μας συνευωχούνται και συμποσιάζονται!  


Οι προδοτικές δηλώσεις και ενέργειες του Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου έχουν καταγραφεί λεπτομερώς και έχουν ελεγχθεί αρμοδίως, ούτως ώστε να παρέλκουν η εκ νέου αναπαραγωγή και ο σχολιασμός τους. 


Εκείνο όμως που δύσκολα μπορεί να παραμείνει ασχολίαστο είναι η συμπεριφορά ενίων Ελλαδιτών μητροπολιτών απέναντι στα πατριαρχικά ατοπήματα. 


Όχι μόνο έχουν επιλέξει σαν μέθοδο "προσέγγισης" των εν θέματι ατοπημάτων την "αγία σιωπή", (πόσο άραγε αγία μπορεί να είναι εν προκειμένω η σιωπή;), αλλά και σπεύδουν "αγαλλομένω ποδί" στην υποδοχή και απόδοση τιμών στον καταπροδίδοντα την Ορθοδοξία πατριάρχη και τη συνοδεία του αποξενούμενοι, κατ αυτόν τον τρόπο, απ τον πιστό λαό που αλγεί  αντιμετωπίζοντας την αφωνία και το συμβιβασμό των ποιμένων του.




Ποιος μπορεί άραγε να λησμονήσει τα γεγονότα της Καστοριάς, των Γρεβενών, της Φλώρινας, της Σιάτιστας, της Κοζάνης κ.ά.! 



Λίγοι μητροπολίτες, μετρημένοι δυστυχώς στα δάκτυλα της μιας χειρός, αγωνίζονται ουσιαστικά εναντίον του οικουμενισμού και των θεραπόντων του. Οι λοιποί έχουν συμβιβασθεί. 


Οι πλείστοι, θεωρητικά έχουν ταχθεί κατά του οικουμενισμού, αλλά σιωπούν αιδημόνως όταν κάποιοι συνεπίσκοποί τους ασχημονούν υπηρετώντας τον τελευταίο.




Πού είναι σήμερα οι μιμητές των Φλωρίνης Αυγουστίνου, Ελευθερουπόλεως Αμβροσίου, Παραμυθίας Παύλου, Τρίκκης Διονυσίου, Κερκύρας Μεθοδίου, Μηθύμνης Ιακώβου που αγωνίστηκαν με σφοδρότητα κατά του οικουμενισμού κατονομάζοντας και τους ηγέτες του στην εποχή τους; Μήπως οι υγιώς φρονούντες επίσκοποι των ημερών μας, μιμούμενοι το παράδειγμα των τριών πρώτων,θα πρέπει στα σοβαρά να προσανατολισθούν, εδώ που έχουν φθάσει τα πράγματα, προς τη διακοπή του μνημοσύνου του παραπαίοντος σε θέματα Ορθοδόξου Πίστεως, πατριάρχη Βαρθολομαίου;




Μήπως έχουν πια εξαντληθεί τα περιθώρια της υπομονής του θρησκεύοντος λαού; 


Μήπως ο λέβητας της οργής του κινδυνεύει να εκραγεί με απρόβλεπτες συνέπειες; 


Απευκταία, οπωσδήποτε, για κάθε μέλος της Ορθοδόξου Εκκλησίας ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΕΤΑΙ ΑΠ’ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗς ΕΝΟΤΗΤΑς, μία τέτοια εξέλιξη (τουτέστιν η διακοπή του μνημοσύνου). 


Μήπως όμως εκ των πραγμάτων καθίσταται αναγκαία; 


Το ερώτημα είναι κρίσιμο και θα πρέπει όλους μας να μας προβληματίσει!





ΣΧΟΛΙΟ:

      Ἀγαπητέ γιατρέ, κ. Νάνη, ἀκριβὴς καὶ ἡ διάγνωσή σας καὶ ἡ θεραπεία, ποὺ δὲν εἶναι οὔτε δική σας, οὔτε κάποιων ἄλλων, ἀλλὰ ἡ προτεινόμενη ἀπὸ τὸν Χριστό, τὴν Γραφή, τοὺς Ἁγίους.
 
     Μία μόνο παρατήρηση. 
Ἡ ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας δὲν ὑπάρχει στὴν ἐξωτερικὴ καὶ φαινομενικὴ ἑνότητα ὅσων λέγονται Χριστιανοί, ἀλλὰ στὴν ἑνότητα ὅσων ἀκολουθοῦν τὴν Ἀλήθεια, δηλ. τὸν Χριστὸ καὶ Θεό μας καὶ ὄχι, ὅσων ἀκολουθοῦν τὶς κακόδοξες ἰδέες τοῦ Περγάμου κ. Ζηζιούλα καὶ τοῦ Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου. 


Οἱ κακοδοξίες τους πλέον δὲν εἶναι μόνο θεωρητικὲς , ἀλλὰ καὶ πρακτικές, ἐπίμονες, συνεχεῖς ἐπὶ χρόνια καὶ ἐπιβαλλόμενες μὲ πεῖσμα, δόλο καὶ τὴ σύγχρονη μανία καὶ νεοταξικὴ βία, νεοταξικὲς μέθοδοι μὲ τὶς ὁποῖες συμβαδίζει ὁ Φαναριώτικος εσμός.
 
    Ἄρα, τὴν ἑνότητα τὴν ἔχουν  Ο Χ Ι  ἁπλῶς 
ΔΙΑΤΑΡΑΞΕΙ, ἀλλὰ διαρρήξει οἱ παραπάνω μὲ τὶς αἱρετικές τους πράξεις, ἐμεῖς δέ, δὲν ἔχουμε κάνουμε παρὰ τὸ αὐτονόητο. 


Φεύγουμε ἀπ' αὐτούς, γιὰ θέλουμε να εἴμαστε ἑνωμένοι μὲ τὸ Χριστό.

     
Καθοδηγητικὸς καὶ ἀξιομίμητος ἐνταῦθα ὁ λόγος τοῦ ἁγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικού: 

     

"Πέπεισμαι γὰρ ἀκριβῶς, ὅτι ὅσον ἀποδιΐσταμαι ἀπὸ τούτου (τοῦ λατινόφρονος Πατριάρχου) καὶ τῶν τοιούτων, ἐγγίζω τῷ Θεῷ καὶ πᾶσι τοῖς πιστοῖς, καὶ ἁγίοις πατράσι. Καὶ ὡσπερ τούτων χωρίζομαι, οὕτως ἑνοῦμαι τῇ ἀληθείᾳ καὶ τοῖς ἁγίοις πατράσι τῆς Ἐκκλησίας"!


 Π.Σ.



4 σχόλια:

  1. ΜΑΣΣΩΝΙΑ ΕΝ ΚΡΑΝΙΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παλαιότερα [το 1971] που κόψαμε το μνημόσυνο του πατριάρχου [Αθηναγόρα] είμεθα τρείς [επίσκοποι], ο μακαρίτης Αμβρόσιος [ο Ελευθερουπόλεως], ο Παύλος της Παραμυθίας που απέθανε [και ο ίδιος] και πράγματι έφερε αποτέλεσμα, γιατί είχαν σκοπό να φέρουν την πλήρη επικοινωνία με τους καθολικούς και να κοινωνήσουν εκ του αυτού ποτηρίου, αλλά δεν επέτρεψε ο Θεός…»
    O Φλωρίνης Αυγουστίνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ


    Το έχουμε ξαναγράψει:

    Η τηλεόραση και το Ιντερνέτ μεταδίδίδουν ακαριαία όλες τις ασχήμιες των ταγών Επισκόπων μας με τις συμπροσευχές, τα συλλείτουργα και όλα τα παρελκόμενα με τους αιρετικούς παπικούς.

    Τι θα λέγαμε όμως αν βλέπαμε Ορθοδόξους Επισκόπους να συμμετέχουν σε Βατικάνεια σύνοδο, να συμπροσεύχονται και να αναγνωρίζουν το πρωτείο εξουσίας του Πάπα; Και όλα αυτά τώρα; Όχι, πριν από 800 χρόνια! Πράγματι:

    Το 1215, 161 χρόνια μετά το Σχίσμα, Ορθόδοξοι Επίσκοποι του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, υπό τον Νικόλαο Α΄, μετείχαν στη 12η οικουμενική σύνοδο του Παπισμού (4η Λατερανού) και αναγνώρισαν το πρωτείο του Πάπα Ιννοκέντιου Γ΄ και τούτο 11 χρόνια μετά την άλωση της ΚΠολης, με την ευλογία του Πάπα.

    Με τα σημερινά μέτρα, ο Νικόλαος Α΄, που αναγνώρισε επίσημα το πρωτείο του Ιννοκέντιου, δεν θα χαρακτηριζόταν, ως αρχι-οικουμενίσταρος, που προδίδει την Πίστη; Και όμως δεν συνέβη τίποτε, από κανένα από τα Πατριαρχεία (Αντιοχείας, Ιεροσολύμων), που είχαν κοινωνία με το Βατικανό, αλλά ούτε και από την ΚΠολη (Μάξιμος Β΄), που δεν είχε κοινωνία.

    Επομένως, απλώς η ιστορία επαναλαμβάνεται, αλλά τώρα τα νέα τρέχουν ιλιγγιωδώς.

    Όσον αφοράτο λέβητα της οργής του πιστού λαού, θα με συγχωρήσει ο αρθρογράφος να διατυπώσω, ότι ούτε μπρίκι δεν είναι, δεδομένου, ότι η συντριπτική πλειονότητα του πιστού λαού δεν ξέρει τι του γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό θα είναι αγαπητέ κε Καρδάση να αναγνώσετε, αν δεν το έχετε ήδη κάνει, το εξαίρετο πόνημα του μακαριστού πατρός Σπυρίδωνος Μπιλάλη με τίτλο "Ορθοδοξία και Παπισμός", προκειμένου να διαπιστώσετε την καθολική αντίδραση του Ορθοδόξου Πληρώματος, απέναντι στη Σύνοδο της Φερράρας-Φλωρεντίας, υπό την καθοδήγηση μεγίστων εκκλησιαστικών φυσιογνωμιών. Δυστυχώς για τους σημερινούς χριστιανούς, στο παρελθόν υπήρχε μεγαλύτερος βαθμός ευαισθησίας του πληρώματος, απέναντι σε προδοτικές συμπεριφορές. Πάντα θα υπάρχει όμως το το εκλεκτό "λείμμα", που θα αντιστέκεται. Επ ουδενί θα πρέπει να απογοητευόμαστε.
      Λ.Ν.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου