Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013



Κατά τον Ζακύνθου, 

οι εικόνες του Θεού 

είναι τυφλοπόντικες




Η αποκρουστική και αμετανόητη Επισκοπική γλώσσα του υποκόσμου και της αλητείας πλημμύρισαν και πάλι το διαδίκτυο!








Ο άνθρωπος που φέρει το όνομα του «Χρυσο»-στόμου και την ιδιότητα του Επισκόπου πρώην Ζακύνθου και νυν Δωδώνης, ακούει δε στο επώνυμο «Συνετός»,  δεν αξίζει απαντήσεως, αλλά επειδή η αδράνεια και η αδιαφορία μας για τους υβριστές του ιερού ράσου που φορούν τους αποθρασύνει, επιβάλλεται η δημοσίευση ενός σχολίου από το διαδίκτυο.

Η αφορμή γνωστή. 
Κάποιοι κατεδίκασαν την πράξη του να παραστεί με πολιτικά όχι για ιδιωτική του επίσκεψη, αλλ’ ως εκπρόσωπος της Εκκλησίας. 
Όταν το έμαθε, θύμωσε και άνοιξε το «συνετό» στόμα του και στολίζοντας όλους αυτούς με ανοίκειο για επίσκοπο χαρακτηρισμό,είπε:

''Τυφλοπόντικες ανέδειξαν ένα ανύπαρκτο θέμα''



Διάβασα στο διαδίκτυο γι’ αυτή του την απάντηση:

«Ο υβριστής των πάντων πρ. Ζακύνθου Χρυσόστομος «Έχει εισαγάγει την αλητεία στην Εκκλησία» (όπως είπε ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος)
Η γλώσσα του υποκόσμου και της αλητείας πλημμύρισαν και πάλι το διαδίκτυο. 
Ο Χρυσόστομος μίλησε. 
Επειδή είμαι ένας από τους τυφλοπόντικες, θυμίζω στον υβριστή των πάντων Επίσκοπο, πως υπάρχουν και άλλα ζώα, που για χάρη του επισκοπικού αξιώματος που αναξίως φέρει δεν θα ονομάσω. 
Θα θυμίσω όμως στους αναγνώστες υβριστικές φράσεις του (και με σεξουαλικά υπονοούμενα) που έχει εκστομίσει το στόμα του Χρυσόστομου:
 



Για τον Καλαβρύτων Αμβρόσιο είπε: είστε «νυμφαγωγός ανηθίκων κληρικών» και «κάνετε εξαγωγή κιναίδων (ιερέων) στη Συγγρού»!
 


Για Χριστόδουλο: «είναι βουτηγμένος στο παραδικαστικό μέχρι το καλυμαύχι του».
 


Για Αρχιεπίσκοπο: «ο Iερώνυμος... αποδείχτηκε ανίκανος και επικίνδυνος... η Εκκλησία μας, χρειάζεται εκκλησιαστικό ηγέτη με ήθος, χαρακτηριστικά που ΔΕΝ διαθέτει ο Ιερώνυμος ο Β΄».
 

Για μητροπ. πρ. Ιωαννουπόλεως Σεραφείμ: "Φύγε από εδώ "μωρή"!!! (αυτήκοος μάρτυς ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κ. Στεφανόπουλος).
 


Το ερώτημα πιστών και απίστων: από που παίρνει αυτός ο κύριος το θράσος να υβρίζει τους πάντες; 
Μήπως επειδή έχει τις πλάτες των εξουσιαστών του πλανήτη; 
Μήπως επειδή κρατά στα χέρια του καυτά έγγραφα εκκλησιαστικών ηγετών; 
Και επειδή ο ίδιος μόνο υβριστικά μπορεί να απαντήσει, ας απαντήσουν οι εκκλησιαστικά ανώτεροί του».

(http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2013/06/blog-post_4950.html#more).


8 σχόλια:

  1. Έχει σχολιαστεί από κάθε άποψη το θέμα, σε προηγούμενη ανάρτηση.

    α) Το ράσο δεν κάνει τον παπά.

    β) Αν λέει αλήθειες, έστω σε μερικά από τα λόγια του, ας μην μας πειράζει η γλώσσα που χρησιμοποιεί, ανάλογη των παραπτωμάτων που θίγει. Πώς να εκφραστεί κανείς, όταν αναφέρεται σε καταστάσεις "περίεργες"; Τι αλλάζει αν πεις κάποιον "κλέφτη" ή "αποσπαστή αλλοτρίων αντικειμένων";
    Κλέφτη θα τον πεις!!!

    γ) Οιοσδήποτε άσχετα από την προσωπικότητά του (που μπορεί να μας αρέσει ή όχι), δεν αποκλείεται να διατυπώσει κάποιες αλήθειες και να περιγράψει πραγματικά γεγονότα. Ιδίως όταν γνωρίζει, εφόσον είναι μπασμένος σε σχετικά κλίματα. Η γλώσσα του μας ενοχλεί, αντί να μας ενοχλούν τα καταγγελλόμενα;

    δ) Και ο ιστολόγος της Αποτείχισης σε εφαρμογή των β, γ, χρησιμοποιεί στο ιστολόγιο "αποτείχιση" εδώ και καιρό μια παράγραφο που διατύπωσε ο πρώην Δωδώνης. Διαβάστε δεξιά!

    ε) Εμείς θα συνεχίσουμε να κατηγορούμε όχι τον ένοχο αλλά τον καταγγέλλοντα και μόλις κάποιος αναφερθεί σε σκάνδαλα, ανηθικότητες, αντικανονικότητες, αντιευαγγελικότητες, θα του λέμε ... σσσσσσσσ !!! Κοιμήσου κι εσύ μαζί μ΄ εμάς, έλα μαζί μας στην απόλαυση της αυταπάτης της εθελοθρησκείας μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν μπορουμε να κατανοησωμε την ειδοποιο διαφορα μεταξυ ενος υπευθηνου καταγγελλοντος που εχει το αναλογο ειδικο βαρος και ενος ....λαικου δικαστηριου δεν κανουμε τιποτα.Θα γυρναμε γυρο-γυρο απο τον εαυτο μας και μαλιστα χωρις αποτελεσμα.

      Διαγραφή
  2. Αν δε του αρεσει σς παει στην Νιγηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Συνετός εξήγησε γιατί το έκανε!Κατά τα άλλα η γλώσσα πολλών και κυρίως του ιστολόγου ΔΕΝ είναι ό,τι το καλύτερο!Εκείνο που μου άρεσε πάντως είναι προς τον Γλυφάδας-σήμερον εορτάζοντα:Άντε εσύ
    να παίξεις με τις κούκλες σου!!Όσο για κίναιδους,που μιλάει:στου
    κρεμασμένου το σπίτι ΔΕΝ μιλάνε για σκοινί!!!!!
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ να ασχολείσθε με το Συνετό,που όχι μόνο θα έχει αυτή τη
    γλώσσα,αλλά και χειρότερη,αφού δεν έχει να ΦΟΒΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ!!Τους
    κρατάει ΟΛΟΥΣ στο χέρι εδώ και 40 χρόνια έχει διεισδύσει με τις πλά
    τες του μακαριστού Τίκα στα ενδότατα του καταπετάσματος!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για την περιπτωσι σου πουλανε φαρμακα

      Διαγραφή
    2. Και ποια ηταν η εξηγηση;στο οτι οι αρχες δεν του επετρεψαν να φορεσει ρασο;Εγω δεν θα χρησιμοποιησω το επιχειρημα που λενε καποιοι,γιατι π.χ.ο Πατριαρχης της Ρωσιας με την συνοδια του πηγαν με ρασα.Ισως ενα Πατριαρχη και μαλιστα μιας δυναμης σαν την Ρωσια τον αντιμετωπισαν αλλιως.Το θεμα ομως ειναι οτι εφ'οσον δεν αφησαν τον Δωδωνης με ρασα(αν δεν τον αφησαν) τι δουλεια ειχε να παει εκει ετσι;Και σ' αυτο φταιει (μαλλον)και η επισημος εκκλησια την οποια ο Δωδωνης θα επρεπε (;)βεβαια να ενημερωνε.Οσο για σενα 9:43 να προσεχει εκει που περπατας μην σκονταψεις.Δεν σε βλεπω καλα.

      Διαγραφή
  4. Η γλώσσα μας μερικές φορές είναι και πρέπει να είναι ανάλογη με εκείνους που απευθύνται, τις πράξεις τους και την πρόθεση μετανοίας μερικών ή αντίθετα την "μουλαρωμένη" αμετανοησία άλλων. Όπως ξανασχολίασα, υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις όπου το καθήκον μας δεν είναι να μην κρίνουμε κατά το "μη κρίνετε ίνα μη κριθήτε" αλλά είναι να "πάρουμε θέση" ( ο επίσκοπος, ο πρεσβύτερος, αλλά κάποτε και ο τελευταίος πιστός, ο φύλαξ της Ορθοδοξίας ευσεβής λαός). Δικαιούμαστε να μιλάμε όταν υπερασπιζόμαστε όχι προσωπικά συμφέροντα, αλλά θέματα πίστεως, δόγματος, κανόνων, ηθικών αξιών.

    Με άλλον τρόπο θα εκφραστείς όταν πρόκειται για έναν άσημο, άγνωστο ταπεινό αμαρτωλό, με πτώσεις αλλά πρόθεση μετανοίας, ο οποίος δεν επιμένει ότι αυτό που κάνει είναι σωστό. Ένας ή δύο χριστιανοί, ή ο ποιμένας, κατ΄ιδίαν θα του αναφέρουν ότι αυτό που κάνει είναι εφάμαρτο ώστε να μετανοήσει.

    Διαφορετικά όμως θα εκφραστεί ο επίσκοπος, ο δημοσιογράφος που εκπροσωπεί κι εκφράζει τη γνώμη του ευσεβούς λαού, ο κάθε "προφητικός" πιστός, για ένα σημαίνον στην κοινωνία πρόσωπο και ιδίως εκκλησιαστικό, το οποίο αμαρτάνοντας ασύστολα και κατ΄εξακολούθηση, και "νομιμοποιώντας" την ηθική κατάπτωσή του, με το κακό παράδειγμά του συντελεί στην εξάπλωση της αμαρτίας στο λαό. Θέλετε παράδειγμα; Η Ελλάδα δεν είχε τόση διαφθορά, όση απέκτησε τα τελευταία 30 χρόνια, όταν εκ των άνω (το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι) οι μίζες, τα λαδώματα, τα φακελλάκια, η φοροδιαφυγή, οι "κομπίνες", η κλοπή ΦΠΑ με την μη έκδοση αποδείξεων, κ.ά. εξαπλώθηκαν και στον λαό.

    Μελετήσατε γλώσσα προφητών, Χριστού, Απ .Παύλου, Χρυσοστόμου, Καντιώτη, Τσολογιάννη: Φλογέρα για τα πρόβατα, αστραπές κεραυνοί σφενδόνη για τους λύκους! "Τους δημοσίως αμαρτάνοντας ενώπιον πάντων έλεγχε ίνα και οι λοιποί φόβον έχωσι", "ει τις έρχεται προς υμάς και ταύτην την διδαχήν ου φέρει, μη λαμβάνετε αυτόν εις οικίαν, και χαίρειν αυτώ μη λέγετε", "φεύγετε ουν αυτούς αδελφοί, και την προς αυτούς κοινωνίαν" "εί τις υμάς ευαγγελίζεται παρ’ ό παρελάβετε, κάν άγγελος εξ ουρανού, ανάθεμα έστω", "οργίζεσθε και μη αμαρτάνετε", "κήρυξον τον λόγον, επίστηθι εὐκαίρως ακαίρως, ΕΛΕΓΞΟΝ, ΕΠΙΤΙΜΗΣΟΝ, παρακάλεσον, εν πάση μακροθυμία και διδαχή", "Εγώ γαρ οίδα τούτο, ότι εισελεύσονται μετά την άφιξίν μου λύκοι βαρείς εις υμάς μη φειδόμενοι του ποιμνίου" (άρα πρέπει να κρίνουμε ποιοι και αν), "πειθαρχείν δεί Θεώ μάλλον ή ανθρώποις", "Ο φύλαξ της Ορθοδοξίας, το σώμα της Εκκλησίας τουτέστι ο λαός αυτός έστι", "επὶ της Μωσέως καθέδρας εκάθισαν οἱ γραμματείς και οι Φαρισαίοι. πάντα ούν όσα εὰν είπωσιν υμίν τηρεῖν, τηρείτε και ποιείτε, κατά δε τα έργα αὐτών μη ποιείτε"
    "Φεύγωμεν το φοβερόν της σιωπής κρίμα, η σιωπή μέρος συγκαταθέσεως" (Θεόδ.Στουδίτης), "μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιωσύνης" (για να διωχθούμε, κρίναμε, και υπερασπισθήκαμε την δικαιοσύνη). Κάθε έλεγχος από αρμοδίους είναι πράξη αγάπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε δεν ξέρεις τι λες. 1. Με παιδική αφέλεια δέχεσαι τις εξηγήσεις του "Συνετού"! Ζήλεψες τη σύνεσή του, φαίνεται. Ωσάν να μη κατάλαβες ότι αυτό είναι δικαιολογία. Ωσάν να μη είδες τον Πατριάρχη Ρωσίας μετά της κουστωδίας του να κυκλοφορούν με ράσα στην Κίνα.
    2. Επειδή κάποιος σκοτώνει και κανείς δεν τον αγγίζει (διότι, ας πούμε, χρησιμοποιεί καλά το εξάσφαιρο), θα πρέπει να τον αφήσουμε ασύδοτο;
    3. Σου άρεσαν λοιπόν τα "υπονοούμενα" για τον Γλυφάδας. Εμάς δεν μας αρέσουν, γι' αυτό θεωρούμε αναγκαία την ανάρτηση του ιστολογίου, μπας και κάποιοι ξεστραβωθούν. Κι αν δεν πιστεύεις ότι γράφοντας κάτι γίνεται, τότε εσύ γιατί γράφεις; Μήπως νομίζεις ότι είχαμε ανάγκη τις εξυπνάδες σου. Πάψε να γράφεις και να διαβάζεις και θα λυθεί το πρόβλημά σου. (Αμ δε, που δεν θα γράψεις. Θα γράψεις και μάλιστα επιθετικά).
    4. Τώρα, ποιο σπίτι και ποιο σκοινί, δεν μας εξήγησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου