Σάββατο, 5 Ιανουαρίου 2013


ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΩΝ – ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ, ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΔΟΥΝΑΙ ΚΑΙ ΛΑΒΕΙΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ!!!


Πέντε χρόνια μετά την παράνομη αλλαξοπατριαρχία στα Ιεροσόλυμα σημαντικά έγγραφα άρχισαν να διαρρέουν από την Αρχιγραμματεία του Πατριαρχείου και τα οποία ρίχνουν φώς στο παρασκήνιο που προηγήθηκε της «αστικής» αναγνώρισης του κ. Θεόφιλου από το Ισραήλ, όρο που εισήγαγε για πρώτη φορά ο τότε υφυπουργός Εξωτερικών κ. Θ. Κασσίμης.Ένα από τα ντοκουμέντα που αποκλειστικά προβάλλουμε σήμερα έχει τον τίτλο «ΠΡΑΚΤΙΚΟΝ» και είναι μια συμφωνία μεταξύ του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως και του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, ώστε να υπαχθούν υπό την δικαιοδοσία της Αρχιεπισκοπής Αμερικής οι Ιορδανικές και Παλαιστινιακές Εκκλησίες των Ιεροσολύμων στις ΗΠΑ.


Τα επίσημα έγγραφα (τέσσερις σελίδες) υπογράφτηκαν στις 28 Φεβρουαρίου 2007 και είναι το αποτέλεσμα των συνομιλιών που είχαν για το ζήτημα της ποιμαντικής μέριμνας του κλήρου και των ενοριών του Αραβόφωνου ποίμνιου το πέραν του Ατλαντικού οι κ.κ. Βαρθολομαίος και Θεόφιλος ήδη από τις 26 Μαιου 2006.







Υπενθυμίζεται πως εκεινο το διάστημα προσωπικά ο ίδιος ο κ. Βαρθολομαίος ασκούσε αφόρητες πιέσεις προς την Ισραηλινή κυβέρνηση για να αναγνωσριστεί ο κ. Θεόφιλος. Να τι έγραφε έγκυρο ρεπορτάζ της εφημερίδας «Ελεύθερη ώρα» στις 21 Μαρτίου 2006 και δεν διαψεύστηκε ποτέ...


Έκκληση προς την κυβέρνηση του Ισραήλ να αναγνωρίσει τον κ. Θεόφιλο, έκανε «εκ μέρους του Φαναρίου και όλης της Ορθοδοξίας» ο κ. Βαρθολομαίος και κατά την συνέντευξή του στο τότε αναβαθμισμένο δορυφορικό πρόγραμμα της ΕΡΤ(Ελεύθερος τύπος, 13 Δεκ. 2005).
Γεγονός αδιαμφισβήτητο πάντως είναι ότι η συμφωνία που παρουσιάζουμε σήμερα προκάλεσε την οργή των Αράβων Ορθοδόξων της διαποράς.Ο Γεώργιος Maayeh, εκπρόσωπος τύπου των Ελληνορθοδόξων εκκλησιών των Ιεροσολύμων Βορείου Αμερικής σε επιστολή του στις 18 Οκτωμβρίου 2008 προς τον κ. Θεόφιλο αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «ποτέ δεν θα εγκαταλείψουμετο δικαίωμα μας να ανήκουμε στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και δεν πρόκειται ποτέ να σωπάσουμε». Ολόκληρη η καταγγελτική επιστολή έχει ως εξής:




Γιατί ο κ. Θεόφιλος εξωθεί το αραβόφωνο ποίμνιο να ενσωματωθεί σε άλλες Εκκλησίες; 
Η καταγγελία του Μαρουάν Τουμπάσι, επικεφαλής αντιπροσωπείας των Αράβων ορθοδόξων της Παλαιστίνης, που ήρθε τον Ιανουάριο στην Αθήνα για να διαμαρτυρηθεί στον υφυπουργό κ. Κουβέλη για την τρέχουσα ηγεσία του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, είναι συγκλονιστική: 

 «Οι Ορθόδοξοι ήταν πριν από 30 χρόνια το 17% των Παλαιστινίων και τώρα είναι το 1,5%»! 

Με βάση τη συγκεκριμένη, επίσημη διαπίστωση, η συνεχής συρρίκνωση του αριθμού των Αράβων ορθοδόξων δεν θα έπρεπε να απασχολήσει τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες της ελληνικής διπλωματίας για το που οδηγούν τάχα μου οι «ακρίτες του ελληνισμού» την αρχαιότερη ορθόδοξη Εκλησία στους Αγίους Τόπους, ενόσω εμείς τα κορόϊδα σε τέτοιες εποχές τα ακουμπάμε κανονικά μέσω του υπουργείου Εξωτερικών για να περνάνε μπέικα εκεί κάτω;

απο Εθνικα θεματα

φωνή Δικαίου, φωνή Θεού!….

θεοφάνεια
Δεν σπούδασε στο Χάρβαρντ και ούτε υιοθετήθηκε από τη Μπίλντεμπεργκ…

Όπως συμβαίνει στις μέρες μας με κάποιους πρωθυπουργούς και άλλους συμπαρατρεχάμενους, που «διαπρέπουν» ως αρχιπροδότες της πατρίδας τους.

Επιλεγμένοι προφανώς από τη διεθνή πολιτικοοικονομική συμμορία για τον ειδικό αυτό σκοπό, ως οι βλακίστεροι των εφιαλτών και οι εφιαλτικότεροι των βλακών…

Γιατί βέβαια και στην εποχή του Προδρόμου υπήρχαν ανάλογες πανεπιστημιακές, φιλοσοφικές και ρητορικές σχολές: Στην Αθήνα, την Αλεξάνδρεια, την Αντιόχεια, κλπ…

Ούτε σπούδασε νομικά. Και μάλιστα σε βάθος και σε πλάτος. Ώστε το μαφιόζικο κατεστημένο να του αναθέσει να χαλκεύσει το πλέον επονείδιστο κλεφτοσύνταγμα και ληστοσύνταγμα.

Όπως στις μέρες μας συμβαίνει με κάποιους πασίγνωστους μεγαλοαπατεώνες συνταγματολόγους…
Οι οποίοι μερίμνησαν επιμελώς, ώστε να προστατεύονται και να αμνηστεύονται με ασυλίες και παραγραφές οι ληστοσυμμορίες των αλληλέγγυων, με αυτούς, πολιτικών απατεώνων.

Ακόμη δεν φαίνεται να είχε σχέσεις με τη νομική και θρησκευτική αριστοκρατία των γραμματέων και των φαρισαίων.
 
Που εγκυμονούσαν τον κίνδυνο των ηθικών και πνευματικών στρεβλώσεων και παραμορφώσεων.
Δεδομένου ότι και ο Χριστός, θα επισημάνει αργότερα στους μαθητές του και το λαό τον ηθικό και πνευματικό κίνδυνο από τη «ζύμη των γραμματέων και φαρισαίων»!…

Γύρισε, λοιπόν, σε όλα και όλους αυτούς την πλάτη. Και τράβηξε κατά την έρημο.

Για να φορέσει το καμωμένο από τρίχες καμήλου χιτώνα και να τρέφεται με μέλι άγριο. Για να κάμει εκεί τις βασικές και «μεταπτυχιακές» του σπουδές. Και να διατηρήσει, έτσι, την ηθική και πνευματική του αυθεντικότητα…

Η μόνη του αναφορά στους φαρισαίους, όπως βέβαια αργότερα και του Χριστού, ήταν να τους χαρακτηρίσει φίδια και οχιόπουλα.

Και να τους επισημάνει πως, αν δεν μετανοήσουν, το τσεκούρι του Θεού είναι έτοιμο να τους κόψει σύριζα και να τους πετάξει στη φωτιά.

Στους τελώνες-τους εφοριακούς της εποχής-έλεγε να μην γίνονται φοροληστές.

Όπως δυστυχώς, είναι στις μέρες μας, όχι μόνο οι τοκογλύφοι, αλλά και οι πάσης φύσεως λακέδες και γλείφτες του καθεστώτος της εξουσίας και της λαμογιάς.

Στους στρατιωτικούς και αστυνομικούς συνιστούσε να μην τρομοκρατούν το λαό.

Όπως κάνουν στις μέρες μας τα διαβόητα ΜΑΤ και τα ΜΜΕ της διαπλοκής. Να μη χαφιεδίζουν και φακελώνουν το λαό. Όπως τώρα η ηλεκτρονική διαβολοκυβέρνηση μεθοδεύει με την υποχθόνια κάρτα του…αλήτη (που, κατ’ ευφημισμόν, τη λένε «κάρτα του πολίτη»).
Κι ακόμη να μην πλιατσικολογούν. Όπως συνέβη στην εποχή του χρηματιστηρίου και σε πλάτος και βάθος και πανελλήνια έκταση γίνεται, τώρα, με τις μνημονιακές ληστρικές κυβερνήσεις.

«Μετανοείτε»! έλεγε στο λαό.

Κι όταν εκείνοι τον ρωτούσαν τι πρέπει να κάμουν, για να μετανοήσουν, τους διευκρίνιζε:
Να γίνετε φυσιολογικοί άνθρωποι, αρκούμενοι στ’ απαραίτητα. Και τα υπόλοιπα να τα δίνετε σ’ αυτούς, που στερούνται ακόμη και τ’ αναγκαία.

Να μην είστε, δηλαδή, και να μη γίνετε ανθρωπόμορφα τέρατα.

Όπως όλοι αυτοί, που καταδικάζουν χιλιάδες και εκατομμύρια ανθρώπους σε θάνατο απ’ την πείνα και την αρρώστια, προκειμένου να σωριάζουν τερατώδη πλούτη.
Σάμπως να έχουν χιλιάδες και εκατομμύρια σώματα να ντύσουν και στομάχια να χορτάσουν. Και σάμπως ο αφέντης τους ο διάβολος να τους έχει εξασφαλίσει χιλιάδες χρόνια ζωής.

Ο λαός, έχοντας αιώνες να ξαναδεί και ξανακούσει παρόμοιο προφήτη και θαυμάζοντας την υποδειγματική ασκητική του ζωή, τον ρωτούσε, αν είναι αυτός ο αναμενόμενος Μεσσίας.

Κι εκείνος τους αποκρινόταν πως ο αναμενόμενος Μεσσίας θα είναι,ασύγκριτα, ανώτερος του.
Τόσο, που ο ίδιος δεν θα είναι άξιος ούτε το κορδόνια των παπουτσιών του να λύσει. Και πως, αν εκείνος τους βάφτιζε με το νερό του Ιορδάνη, ο Μεσσίας θα τους βαφτίσει με τη φωτιά και το Άγιο Πνεύμα.

Και είναι, μάλλον, αδύνατο να φανταστούμε το συγκλονισμό του Προδρόμου, όταν είδε το Χριστό να προσέρχεται σ’ αυτόν, για να βαφτιστεί.

Και πολύ περισσότερο όταν κατά τη διαδικασία του βαπτίσματος συνέβησαν όλα εκείνα τα συνταρακτικά γεγονότα:
Όταν άνοιξαν οι ουρανοί, για ν’ αποκαλυφθεί ο Τριαδικός Θεός, Απ’ όπου προέκυψε και τ’ όνομα της γιορτής: Θεοφάνια. Και αποκαλύφθηκε (ήλθε στην επιφάνεια) η, κρυμμένη ως τότε, θεότητα του Χριστού, για να έχουμε το όνομα της γιορτής, ως Επιφάνια.

Για να επικρατήσει τελικά στην παράδοση του λαού το όνομα: Φώτα.

Εξαιτίας των πολλών φώτων, που χρησιμοποιούσαν κατά τη βάπτιση των κατηχουμένων, που συνηθιζόταν να γίνεται κατά το μεσονύκτιο (μεταξύ της5ης και 6ης Ιανουαρίου) στην αρχαία Εκκλησία.
Απ’ όπου διατηρήθηκε και η τελετή του αγιασμού, που έπαιρναν οι χριστιανοί, προτού οι κατηχούμενοι μπουν στο αγιασμένο νερό των βαπτιστηρίων.

Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι το βασικό τελετουργικό μέσο του αγιασμού είναι ο Σταυρός.
 
Γεγονός που υποδηλώνει βαθύτατο συμβολισμό και υπογραμμίζει το χαρακτήρα του χριστιανικού μας πολιτεύματος. Που οφείλει να είναι πολίτευμα αγώνα και θυσίας. Κι όχι ραστώνης, ιδιοτέλειας και αδιαφορίας…

Κι ακόμη χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως τη γιορτή των Φώτων αγιάζουμε και τις θάλασσες.

Γιατί, πέρα απ’ τις τρικυμίες και τις φουρτούνες των θαλασσών μας, θάλασσες τρικυμισμένες και φουρτουνιασμένες είναι και οι ψυχές και οι καρδιές μας. Και κατ’ επέκταση και η κοινωνία μέσα στην οποία ζούμε.

Ιδιαίτερα μάλιστα στις μέρες μας. Που πρωτοφανείς και πολύμορφοι κυκλώνες και τυφώνες μας συγκλονίζουν.
 
Απ’ τ’ αδιέξοδα των οποίων μπορούμε να διαφύγουμε και να γαληνέψουμε μόνο και μόνο, αν κάμουμε τρόπο της ζωής μας τη σταυροαναστάσιμη πορεία και πολιτεία του Χριστού.

Που σημαίνει ν’ ακούσουμε τη φωνή του Δικαίου και τη φωνή του Θεού!…

παπα-Ηλίας

http://papailiasyfantis.wordpress.com
e-mail: yfantis.ilias@gmail.com





ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ: Ο ΚΥΚΛΩΠΑΣ και το ....δικαιο του, ειναι το μοναδικο υποδειγμα που απομιμειται ο Διεθνης Αρχιτρομοκρατης και Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος και οι ομοιοι υποδουλοι του.

 





Αποτειχισι: Αυτος, ο Ναβουχοδονοσορας της εποχης μας, ο Παγκοσμιος και Διεθνης Αρχιτρομοκρατης, που τολμησε αυθαιρετα και αυταρχικα, θρασυτατα και ετσιθελικα, αφορισμους και καθαιρεσεις πατριαρχων, αρχιεπισκοπων και επισκοπων τoυ πατριαρχειου Κωνσταντινουπολεως και αλλων πατριαρχειων και αλλων Εκκλησιων, με το Κυκλωπειο ....δικαιο, που θελει οι παντες να τον εξυμνουν, να τον προσκυνουν και να του σκυβουν το κεφαλι, ενω ειναι ενας ωμος, αναιδης και απροκαλυπτος Αρχιαιρεσιαρχης, που παιζει με τις κατασκανδαλισμενες συνειδησεις των Ορθοδοξων, τολμησε ο αλιτηριος να διαπραξη "αφορισμον" και του Πρυτανι των Ελληνων Θεολογων, του Ομολογητου Θεολογου Νικολαου Σωτηροπουλου και επιμενει με πεισμα Σατανικον, μαλλον Σατανικοτατον, να τον διατηρει εδω και 19 ολοκληρα χρονια.
Δεν υπαρχει πλεον εις αυτην την χωραν και εις αυτην την Εκκλησιαν, ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ, ΝΑΙ, ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ, και ΕΝΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ, και ΕΝΑΣ ΚΛΗΡΙΚΟΣ, για να τον καταγγειλη για τις τρομερες αιρεσεις του, που γυμνη τη κεφαλη και στεντορεια τη φωνη συνεχως διακηρυττει, για να εκβληθη πυξ λαξ απο την Μανδρα της Ορθοδοξου Εκκλησιας; 


 



Ο ΧΑΛΚΕΝΤΕΡΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ, "αφορισθεις" δια την Καθαροτητα της Ορθοδοξου Πιστεως, το καυχημα και η δοξα, της Αγιας του Χριστου Εκκλησιας.




«Τὸ κακὸ μὲ τοὺς 

Οἰκουμενιστὲς ἐκκλ. ἡγέτες 

παράγινε»

 


κ. Νικόλαος Σωτηρόπουλος κα πάλι βρίσκεται στ μάτι το κυκλνα τν Οκουμενιστν, ο ποοι μανιάζουν, πειδ πανλθε τ θέμα το παράνομου, παράτυπου κα φασιστικο φορισμο του π τ Πατριαρχεο, πο πραγματοποιήθηκε πρν 19 χρόνια π τν διεύθυνση το ρχηγέτη τν Οκουμενιστν Πατριάρχη Βαρθολομαίου.

Κα ρωτμε ατούς, πο μπορε κατ τ λλα ν χουν χίλιες δυ διαφωνίες μ τν κ. Σωτηρόπουλο:

Γιατί, ν τ θέμα πο πανλθε στ πικαιρότητα εναι ατ το  δικου κα παράνομου φορισμο του, ατο παραβλέπουν ποκριτικ τν φορισμ κα σχολονται μόνο μ τς ναντίον του κατηγορίες; 
Γιατί ρνονται ν πάρουν θέση γι τ θέμα το μεσαιωνικο φορισμο, δίκην ερς ξετάσεως, πο το πεβλήθη μ τν ψηλ γκριση το κ. Βαρθολομαίου;


φορίστηκε, να χι, χωρς ν κληθε σ πολογία;  
φορίστηκε, να χι, χωρς ν το χει ποσταλε ς κα σήμερα τ κατηγορητήριο, χωρς ν το χει ποσταλε ς κα σήμερα πίσημη πόφαση το φορισμο
Ατ λέγει γία Γραφή, ο . Κανόνες, τ στοιχειδες νθρώπινο δίκαιο; 
Ατ φασιστικ εκόνα-μορφ τς «κκλησίας» τος κφράζει;

κόμη κα ο βραοι, ν κα δίκασαν μ μι δίκη παρωδίας τν Κύριο κα τν πρωτομάρτυρα Στέφανο, τος πέτρεψαν ν πολογηθον. 
Ο σύγχρονοι Οκουμενιστς ξεπέρασαν κα τος χθρος το Χριστο βραίους. 
Τ χαμόγελα, τς καλωσύνες κα τς νοιχτς γκαλις τς χουν γι τος τερόδοξους. 
Γι τος πιμένοντας ρθόδοξα, χουν τος κφοβισμούς, τς πειλές, τος φορισμούς. 
Θυμίζουν τν συμπεριφορ τν ουδαίων ναντι το πρωτομάρτυρα: 
«Ἀκούοντες δὲ ταῦτα διεπρίοντο ταῖς καρδίαις αὐτῶν καὶ ἔβρυχον τοὺς ὀδόντας ἐπ' αὐτόν» (Πράξ. 7, 54).

Δν νομίζουμε πς χρειάζεται ν σχοληθε κανες περισσότερο μ’ ατούς.

Μ φορμ λο ατν τν θόρυβο, δημοσιεύουμε δύο μικρ κείμενα το κ. Σωτηρόπουλου. 
Τ να δημοσιεύτηκε στν «ρθόδοξο Τύπο», φ. 1680, 2007 μ τίτλο "Σαθρ πιχειρήματα".  
Τ λλο εναι πομαγνητοφώνηση π συμμετοχή του σ συζήτηση στ Πατριν κανάλι SuperB τ τος 1996. 
Κα τ δυ καταφέρονται κατ το Οκουμενισμο.  
κ. Σωτηρόπουλος εναι  νας π τος λίγους συγχρόνους θεολόγους πο μ τν τρόπο του μάχεται ναντίον τν αρέσεων κα διαίτερα το Οκουμενισμο
Δν φοβται ν λέγξει τος ψηλ σταμένους τς κκλησιαστικς γεσίας γι τ αρετικά τους φρονήματα γι’ ατ κα εσέπραξε τν δικο φορισμό, ποος ποτελε τιμ γι τν διο κα μομφ κα νειδος γι΄ ατος πο τν πέβαλαν.








Α΄.  ΣΑΘΡΑ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ







 του Ομολογητου Θεολογου 


Νικολαου Σωτηροπουλου



ΤΟ ΚΑΚΟ μὲ τοὺς οἰκουμενιστὲς ἐκκλησιαστικοὺς ἡγέτες παράγινε. 
Καὶ ἀπὸ τὶς διαμαρτυρίες τῶν εὐσεβῶν δὲν ἱδρώνουν τὰ αὐτιά τους. 
Ὅλο τὸν ἱδρῶτα τους ἔχυσαν κατὰ τὸν ἀγῶνα καὶ τὴν ἀγωνία τους ν΄ ἀναρριχηθοῦν στοὺς ὑψηλοὺς ἐκκλησιαστικοὺς θρόνους. 
Καὶ γιὰ ἄλλη περίπτωση δὲν ἄφησαν οὔτε μιὰ σταγόνα ἱδρῶτος. 
Γι’ αὐτὸ οἱ εὐσεβεῖς ζητοῦν νὰ γίνη κατὰ τῶν οἰκουμενιστῶν ἐκκλησιαστικῶν ἡγετῶν κάτι ἰσχυρότερο ἀπὸ τὶς διαμαρτυρίες. 
Καὶ ἰσχυρότερο ἀπὸ τὶς διαμαρτυρίες εἶνε τὸ νὰ παύσουν κληρικοὶ τὸ μνημόσυνο προϊσταμένων, ἰδίως δὲ τοῦ ἀρχιοικουμενιστοῦ Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου. 
Ἡ παῦσι τοῦ μνημοσύνου θὰ στοιχίση στοὺς ἐνόχους. 
Καὶ ἴσως σκεφθοῦν τὶς εὐθῦνες καὶ τὴν ἐνοχή τους, καὶ ἀλλάξουν μυαλὸ καὶ τακτική.

Ἀλλ' ἐκτὸς τῆς Ἱ. Μονῆς Ἐσφιγμένου τοῦ Ἁγίου Ὄρους, τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ καὶ ἑνὸς ἢ δύο ἀκόμη κληρικῶν, θὰ εὑρεθοῦν ἄλλοι ἥρωες κληρικοί, γιὰ νὰ παύσουν καὶ αὐτοὶ τὸ μνημόσυνο ἐνόχων στὸ ὕψιστο ζήτημα τῆς Πίστεως; 
Ἡ παῦσι τοῦ μνημοσύνου δὲν στοιχίζει μόνο στοὺς ἐνόχους· στοιχίζει καὶ σ’ αὐτοὺς ποὺ παύουν τὸ μνημόσυνο, στοιχίζει ἀπηνεῖς διωγμούς. 
Γι’ αὐτὸ καὶ κληρικοί, οἱ ὁποῖοι προηγουμένως ἦταν ὑπὲρ τῆς παύσεως τοῦ μνημοσύνου, τώρα, κατόπιν, ὅπως φαίνεται, καταθλιπτικῶν πιέσεων, καὶ ὑπολογισμοῦ συνεπειῶν, κόστους δηλαδὴ σ’ αὐτούς, λέγουν, ὅτι δὲν πρέτει νὰ παυθῆ τὸ μνημόσυνο τοῦ Πατριάρχου καὶ ἄλλων. 
Καὶ γιὰ νὰ δικαιολογήσουν τὴν παλινῳδία τους φέρουν δύο ἐπιχειρήματα.

Δὲν πρέπει, λέγουν, νὰ γίνη παῦσι τοῦ μνημοσύνου χάριν τῆς ἑνότητος τῆς ἐκκλησίας, καὶ γιὰ νὰ μὴ καθαιρεθοῦν οἱ παύοντες τὸ μνημόσυνο καὶ βρεθοῦν ἐκτὸς Ἐκκλησίας.

Σαθρὰ τὰ ἐπιχειρήματα καὶ ἀντίθετα πρὸς τοὺς Ι. Κανόνες, τὸν ΛΑ΄ Ἀποστολικὸ καὶ τὸν ΙΕ' τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου, ἐπὶ τῇ βάσει τῶν ὁποίων δύναται κληρικὸς νὰ παύση τὸ μνημόσυνο προϊσταμένου γιὰ θέμα πίστεως καὶ δικαιοσύνης.

Κατὰ τὸν ΙΕ' Κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου οἱ παύοντες τὸ μνημόσυνο δὲν προσβάλλουν τὴν Ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλ' ἐνεργοῦν ὑπὲρ τῆς ἑνότητας· δὲν δημιουργοῦν σχίσμα, ἀλλ' ἐνεργοῦν κατὰ τοῦ σχίσματος. 
Ἐπὶ λεξει ὁ Κανὼν λέγει:  

«Οκ πισκόπων, λλ ψευδεπισκόπων κα ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, κα ο σχίσματι τν νωση τς κκλησίας κατέτεμαν, λλ σχισμάτων κα μερισμν τν κκλησίαν σπούδασαν ρύσασθαι».

Ἐπίσης ὁ Κανὼν γι' αὐτοὺς τοὺς κληρικοὺς λέγει, ὅτι, ὄχι μόνο δὲν ὑπόκεινται σὲ ἐπιτίμιο, ἄλλα καὶ εἶνε ἄξιοι τιμῆς. 
Καὶ συνεπῶς, ἂν ἀδίκως καθαιρεθοῦν, δὲν εἶνε ἐκτὸς Ἐκκλησίας, ἀλλ' ἀξιώτερα μέλη τῆς Ἐκκλησίας. 
Καθαιρέθηκαν ἀδίκως καὶ μεγάλοι Πατέρες καὶ εἶνε οἱ ἀκαθαίρετοι πύργοι τῆς ἐκκλησίας

Ἂς παυθῆ λοιτὸν τὸ μνημόσυνο τῶν προδοτῶν τῆς Πίστεως, μήπως μετανοήσουν καὶ σωθοῦν. 
Αὐτὸ ἐπιβάλλει ἡ ἀγάπη πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία, ἀλλὰ καὶ πρὸς αὐτούς.





____________________________________________________________





 Β΄ 



Κανάλι Πατρν SuperB τος 1996

κπομπ Βαγγέλη Κουτρουμπέλη

Θέμα: «Τ γιον Πνεμα κα λήθεια»

Καλεσμένος κ. Νκος Σωτηρόπουλος

Στο http://www.youtube.com/watch?v=2ZQumY-eFNM&feature=player_embedded





Σωτηρόπουλος: Νὰ σᾶς διακόψω. Εἴπατε ὅτι ἑτοιμάζεται μιὰ νέα Φερράρα-Φλωρεντία. 
Δὲν ἑτοιμάζεται, ἤδη ἔχει γίνει μιὰ νέα Φερράρα-Φλωρεντία τὸ 1993 στὸ Μπάλαμαντ τοῦ Λιβάνου, ὅπου ἀπὸ τὶς δεκαπέντε (15) τοπικὲς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, οἱ ἐκπρόσωποι τῶν ἐννέα (9) Ὀρθοδόξων τοπικῶν Ἐκκλησιῶν  τῶν περισσοτέρων ὑπέγραψαν τὴν ἐπαίσχυντη συμφωνία, σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία ἡ Ὀρθοδοξία δὲν εἶναι ἡ Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία, ἀλλὰ ἐξισώνεται μὲ τὸν Παπισμό· καὶ μάλιστα ὁ Παπισμὸς ἔχει τὸ προβάδισμα. Ἔγινε ἡ νέα Φερράρα-Φλωρεντία. 
Στὴ συμφωνία αὐτὴ λένε ὅτι ἡ Ρωμαιοκαθολικὴ Ἐκκλησία (ποὺ δὲν εἶναι Ἐκκλησία, εἶναι αἵρεσις), αὐτὴ, λέει, ἔχει τὴ συνείδηση ὅτι εἶναι ἡ ἀληθινὴ Ἐκκλησία καὶ κατόπιν ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι ἀπὸ ἀντίδραση καὶ ἀπὸ ἀντιζηλία πρὸς τοὺς Παπικοὺς εἴπαμε, ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι εἴμαστε ἡ Ἐκκλησία. 
Ἀγαπητὲ τηλεθεατά, ἔγινε ἡ Φερράρα καὶ ἡ Φλωρεντία καὶ κοιμᾶται ὁ πολὺς Ὀρθόδοξος κόσμος, γιατὶ οἱ συνειδητοὶ χριστιανοὶ ποὺ διαμαρτύρονται εἶναι λίγοι».



(SuperB, κπομπ Βαγγέλη Κουτρουμπέλη μ θέμα «Τ γιον Πνεμα κα λήθεια», Καλεσμένος κ. Νκος Σωτηρόπουλος. Πάτρα 1996, 1:15:40-1:18:30).



«Οἱ κοσμικοὶ Δεσποτάδες... εἶναι ἀντιπρόσωποι τοῦ Χριστοῦ; 
Μόνο τὰ μυστήρια ἰσχύουν ἀπ’ αὐτούς, ἐπειδὴ εἶναι χειροτονημένοι Ὀρθόδοξοι. 
Κατὰ τὰ ἄλλα εἶναι συμφορά. 
Νὰ δοξάζουμε, ὅμως, ἐπαναλαμβάνω τὸ Θεό, διότι ἔχουμε καὶ ...καλοὺς ἐπισκόπους... κι ἔχουμε καὶ πολλοὺς καλοὺς ἱερεῖς ἀκόμα. 
Ἐκεῖνο ποὺ πάλι σπανίζει, εἶναι τὰ ἡρωϊκὰ πνεύματα. 
Στὴν Ἀθήνα τρεῖς τέσσερις ἱερεῖς, ὅταν μὲ εἶδαν στὸ Ναό, ἦρθαν ὅλοι καὶ μὲ ἠσπάσθησαν. 
Νὰ πῶ καὶ κάτι ποὺ ντράπηκα, μερικοὶ ἔσκυψαν νὰ μοῦ φιλήσουν τὸ χέρι...

Λέω.. 
Νὰ ῤθῶ τὴν ἄλλη Κυριακὴ νὰ μιλήσω στὸ ναό σας;

Ξέρεις, λένε, ἀναγνωρίζουμε ὅλο τὸ δίκαιό σας· ἐὰν ἔρθεις καὶ μιλήσεις μᾶς κλάδεψε ὁ Δέσποτας.

Δὲν ἔχουμε ἥρωες. 
Ἔχουμε καλοὺς ἱερεῖς, ἀλλὰ ὄχι τόσο καλούς, ὥστε νὰ μὴν εἶναι δειλοί. 
Τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, εἶναι πνεῦμα δυνάμεως καὶ ὄχι δειλίας, νὰ δώσει στοὺς ἱερεῖς δύναμη ἀπὸ τὴ δύναμη ποὺ ἔδωσε τὴν Πεντηκοστή, ὥστε νὰ γεννηθοῦν ἥρωες μέσα στὴν Ἐκκλησία, ποὺ νὰ μὴν ὑπολογίζουν κακοὺς ἐπισκόπους, ἀλλὰ νὰ ὑπολογίζουν τὸ Χριστό.

Τηλεθεατής: Γιατί αὐτοὶ οἱ καλοὶ Ἐπίσκοποι, δὲν κόβουν τὸ Μνημόσυνό του;

Σωτηρόπουλος: Γιατὶ δὲν εἶναι τόσο καλοί, ὥστε νὰ μὴν εἶναι δειλοί. Δὲν θέλουν νὰ ἔχουν περιπέτειες...



Ὁ Οἰκουμενισμὸς δὲν εἶναι παναίρεση, εἶναι πανθρησκεία, θρησκευτικός συγκρητισμός. 
Εἶναι χειρότερος κι ἀπὸ τὸν Ἀρειανισμό, διότι θέλει νὰ ἑνώσει ὅλες τὶς αἱρέσεις κι ὅλες τὶς ψεύτικες θρησκεῖες μὲ τὴν Ὀρθοδοξία. 
Εἶναι ἀνατροπὴ τῶν πάντων».


(SuperB, κπομπ Βαγγέλη Κουτρουμπέλη μ θέμα «Τ γιον Πνεμα κα λήθεια», Καλεσμένος κ. Νκος Σωτηρόπουλος. Πάτρα 1996, 2:10:40-1:20:00).



Πηγή: «Πατερικὴ Παράδοση»

Παρασκευή, 4 Ιανουαρίου 2013

A N A Ρ M O Δ I O T H T A





του Θεολογου κ. Νικολαου Πανταζη 

απο τη Μελβουρνη της Αυστραλιας




Αγαπητέ Κωστα Νουση


Σε αγαπώ σαν άνθρωπο, μισώ όμως τις αιρετικές σου αντιλήψεις και τη διπλωματική σου διαβολή να μετατρέπεις κατά το δολιοτόκο σου δοκούν, την αδικία σε "θεολογούμενο" και διφορούμενο. 

Η θεολογική σου σύγχυση αποκαλύπτει άλλες παραμέτρους στις οποίες δεν θα τολμήσω να επεισέλθω, αυτό είναι ευθύνη του πνευματικού σου. Όσο γράφεις εναντίον του κ. Νικολάου Σωτηροπούλου,ξεσκεπάζεται η αυτοδοξάζουσα έπαρσή σου και εκτίθεσαι ανεπανόρθωτα. 
Δεν εκφράζεις ταπεινή συναίσθηση της αμαρτωλότητος αλλ' ύπουλη ταπεινολογία η οποία πάλι επεξεργάζεται και εξυπηρετεί την ενδόμυχη τάση σου για αυτοεξύμνηση. 



Η τρομερή σου υπεροψία ξεπερνά τα όρια του παραλόγου και εγγίζει τη σφαίρα της δαιμονοπληξίας. 
Δεν είχα την αφέλεια να εθελοτυφλώ με το να σου ζητώ να γράψεις επιστολή προς τον Πατριάρχη, παρ' ότι η παράκληση έγινε "εν Χριστώ". 
Άχρηστη η επίκληση για σένα. 
Προγνώριζα χωρίς τη κατοχή ιδιαιτέρου χαρίσματος, πως ο πληγωμένος σου εγωισμός δεν θα σου επέτρεπε κάτι τέτοιο. 



Η επιπόλαιη και βεβιασμένη σου δικαιολογία συμμαρτυρεί αδιάψευστα το μέγεθος της πλάνης σου. "Δεν είναι αυτό αρμοδιότητα δική μου", αποφαίνεσαι πονηρότατα. 
Και είναι αρμοδιότητά σου, να επικυρώνεις ως έγκυρο έναν ευθύς εξ’ αρχής άκυρο, γελοίο, κωμικο-τραγικό ψευτο-αφορισμό που οι ίδιοι οι έγκριτοι Κανονολόγοι απορρίπτουν ως αυθύπαρκτα άκυρο; 
Και είναι στην αρμοδιότητά σου να ανακρίνεις, να λοιδορείς ως "δειλό λαγωό" και να κατακρίνεις εμπαθέστατα πρεσβύτερό σου Θεολόγο, εντιμότατο και πολυγραφότατο με παγκόσμια ιεραποστολική αναγνώριση και Διεθνή Αντιαιρετική δράση; 



Αλήθεια, εσύ πόσους αιρετικούς και πλανεμένους επέστρεψες με τις "αρθρογραφικές σου παρεμβάσεις", στη μία ποίμνη του Χριστού; 
Είναι αρμοδιότητα δική σου, αυτόκλητος και αυτοσύστατος να εκπροσωπείς πρεσβυγενή πατριαρχεία, να ελέγχεις και να διορθώνεις ως υψίστη αυθεντία Αγιασμένους και πεφωτισμένους Γέροντες Αρχιμανδρίτες, να ορθώνεις ιεροεξεταστικό ανάστημα σε διάφορες Μητροπόλεις, να επιτελείς λεπτομερή, νομοκανονικό έλεγχο σε δικαιοδοσίες και αρμοδιότητες Μητροπολιτών, να διεισδύεις σε θεολογικές θέσεις και σχέσεις Αρχιεπισκόπων, να καταδύεις σε ωκεάνια βάθη με μάσκες έπαρσης και υπερβολικά γεμάτες μποτίλιες εγωισμού, να εξαπολύεις βέλη καταδικασμού και ξίφη κατακρίσεως, και να αναδύεις τελικά σα διαδυκτιακός ψυχοσώστης και ψυχαναλυτής από παράλογες, παράτολμες αναρμοδιότητές σου; 



Τα υπεροπτικά σου "πάψε, πάψε..." που στην απάδουσα προστακτική αραδιάζεις, παραπέμπουν αλλού, σε χώρο που ταιριάζει τέλεια με τη δική σου φαυλότητα και φαρισαϊκότητα. 
Ναι, οι Γέροντες όπως λες, ήταν ευγενικοί με όλους, χωρίς ποτέ και πουθενά να αποδεχτούν την έστω και "ακούσια" βλάσφημη θεολογία του Αυστραλίας Στυλιανού, ενώ του κ. Νικολάου Σωτηροπούλου εκτίμησαν και θαύμασαν την θεολογία, τις ερμηνευτικές ικανότητες και τις αντιαιρετικές δεινότητες, το ήθος, την οξυδέρκεια και μεγαλοσύνη αυτού του ιερωτάτου Ανδρός.
 



Δεν είπα ούτε υπενόησα πως αυτό τον "απενοχοποιεί συλλήβδην" (τί πεζό...) γιατί απλούστατα δεν είναι ένοχος πουθενά, αλλά και πάλι "ΔΕΝ είναι δική σου αρμοδιότητα" να επιρρίπτεις ως υπερδικαστής των πάντων επί πάσι, ενοχές και ευθύνες. 
Λες, ότι "στην Εκκλησία προέχει ο πνευματικός και όχι ο κοσμικός νόμος." 
Λάθος. 
Η κλήση σε απολογία ΕΙΝΑΙ επιβεβλημένος πνευματικός, Αγιοπνευματικός, Αγιογραφικός, Συνοδικός, Εκκλησιαστικός Νόμος Κανονικού Δικαίου. 



Ισχυρίζεσαι πάλι φαρισαϊκώς και συμβουλεύεις ως ανώτερος αφ' υφηλού: 
"Το καλύτερο είναι να την ξαναστείλει ο ίδιος ο Ν.Σ. και να ξεχάσει τα παλιά, αυτό είναι ανωτερότητα και πνεύμα ταπείνωσης."
 




Κώστα, πάλι δεν είναι δική σου αρμοδιότητα να υποδείξεις εσύ το καλύτερο. 
Η Εκκλησία και η Ορθόδοξη Θεολογία σε απόλυτη αρμονία και συνάφεια με την ορθόδοξη υγιή συνείδηση, άπαντες οι Αγιοι Πατέρες και Εκκλησιαστικοί Συγγραφείς,
δεν δίδαξαν ποτέ "να ξεχνούμε τα παλιά", ιδίως όταν αυτά τα παλιά είναι βλασφημίες και αιρέσεις. 

Οι ιδιωτικές αδικίες σε προσωπικό επίπεδο επί προσωπικών θεμάτων, ναι πρέπει να συχγωρούνται και να ξεχνούνται.
 Όταν όμως διώκεσαι και στέλνεσαι στον πνευματικό εκτελεστικό  απόσπασμα "ένεκεν του ονόματος Αυτού" εξ' αιτίας βλασφημιών και αιρετικών διδασκαλιών, τότε όχι μόνο καθίστασαι ΜΑΚΑΡΙΟΣ πανευτυχής και αείποτε ευλογημένος, όχι μόνο δεν "ξεχνιούνται τα παλιά" αλλά γίνεσαι τύπος και υπογραμμός παρρησίας και ομολογίας για τις επερχόμενες γενεές και η μνήμη σου επεκτείνεται νυν και αείποτε και εις τους αιώνας... 



Όταν πάλι κηρύττεις αίρεση, από τον Άρειο μέχρι και τον παραμικρότερο και ασήμαντο διδάσκαλο της πλάνης, όταν χαίρεσαι και υπερασπίζεσαι αδικίες γενόμενες εις βάρος του Χριστού και της Ορθοδοξίας, τότε πάλι "δεν ξεχνιούνται τα παλιά" αλλά καταδικάζονται και αναθεματίζονται, νυν και αεί. 



Να και ένας ακόμη λόγος Κώστα, που πάλι συστηματικώς λανθάνεις όταν υποστηρίζεις την άρση των αναθεμάτων. 
Είμαι απολύτως σίγουρος και σφοδρώς πεπεισμένος ότι στα τρίσβαθα της συνειδήσεώς σου, γνωρίζεις κάλιστα πως η άρση των Αναθεμάτων ήταν όχι μόνο αντορθόδοξη και αντίθεη αλλά κατά βάθος εξυπηρετεί την μοιχώδη τάση των ενόχων οικουμενιστών όχι μόνο για ενοποίηση, αλλά κατά την καταγεγραμμένη και αξιόποινη μάλιστα δήλωση του Αρχιεπισκόπου μας Αυστραλίας κ. Στυλιανού, "όχι μόνο να συνεορτάζουμε αλλά γιατί όχι και να συναμαρτήσουμε μαζί!"... 



Η Εκκλησία λοιπόν και ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος δεν ξεχνά "τόσο εύκολα τα παλιά". 
Να είσαι σίγουρος πως ακόμη και μέσα από την κόλαση, μη γένοιτο να κολαστεί, ("και πολλάκις αυτός ηυχόμην ανάθεμα" να είμαι υπέρ της σωτηρίας του διδασκάλου μου) ακόμη και μέσα από την κόλαση θα έχει το Προδρομικό Σθένος να ελέγχει βλασφημίες και αιρέσεις. 



Και απαντώ στο επόμενο ερώτημα σου. 
Ναι, όχι μόνο τον γνωρίζω, αλλ' ευχαριστώ και δοξάζω μέρα νύχτα το Θεό που εχρημάτισα ανάξιος μαθητής του. 
Οσο για αυτούς και για σένα που νομίζετε, ω νομισματοκόποι του ψεύδους, ότι τον ειδωλοποιώ ή ότι είμαι κατευθυνόμενος και στημμένος, με αδικείτε, Κύριος οίδεν. 
Τρομάζω στη σκέψη της κολασιμότητας της αδικίας και παρακαλώ το Θεό να σας συγχωρέσει. 
Δεν έχω "έννομα συμφέροντα". 
Έχεις εσύ όμως συμφέρον της ψυχής σου, να μετανοήσεις για τις άδικες επιθέσεις. 




Και καταλλήγεις: 
 "παψε επισης να αγωνιας για τον Ν.Σ. φαινεται σαν να εχεις ενα "κολλημα" μαζι του. ακομα και αν σε ωφελησε παλιοτερα, να θυμασαι πως απλα ηταν το οργανο του Θεου. ο Χριστος σε ευεργετησε, οχι ο Ν.Σ., οπως και καθε ν.σ. που αργοτερα μπορει να απολεσθει."
 Όπως ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΙ ΕΓΩ μπορούμε να απολεσθούμε Κώστα Νούση. 
Δεν έχω κανένα "κολλημα", και ότι "φαίνεται" δεν σημαίνει ότι "είναι". 
Μου λες "να θυμάμαι πως ήταν απλά όργανο του Θεού και ότι ο Χριστός με ωφέλησε, όχι ο Ν.Σ." 



Θυμάμαι, Κώστα, και πολύ καλά μάλιστα, πολύ παραστατικά και ολοζώντανα πως δεν ήταν "απλά", όργανο του Θεού, αλλά εκλεκτό και πολύ σημαδιακό. 
Εμπειρεύτηκα ξέχωρες θεοσημείες μαζί του και στάθηκα μάρτυρας της μεγάλης αγάπης των Αγίων Γερόντων προς το πρόσωπό του. 



Είμαι σίγουρος πως αν τον γνώριζες από κοντά, και συζητούσες μαζί του ταπεινά, δίχως προκατάληψη και εμπάθεια, θα τον αγαπούσες υπερβολικά και δεν θα τον έκρινες τόσο επιφανειακά και άδικα. 
Θα σε παρακαλούσα, εφ' όσον δεν εξυπηρετείς σκοπιμότητες δικές σου ή του Παναγιώτη, και εφ' όσον έχεις, όπως λες αγάπη Χριστού, να τερματίσεις τις άδικες επιθέσεις σου και να τερματίσουμε τον άκαρπο διάλογο. 
Ας το αφήσουμε όπως λες στην προσευχή.
Ποια ειναι η αληθεια και μονον η Αληθεια για τον ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ ΘΕΟΛΟΓΟ; 




Γιατι "αφορισθηκε" ο Αγωνιστης Ανιδιοτελης Θεολογος Νικολαος Σωτηροπουλος;



Μα, γιατι ξεσκεπασε και ...ξεπουπουλιασε τον Στυλιανο Χαρκιανακη, και τον παρουσιασε  "γυμνο και τετραχηλισμενο" και ακαταλληλο για αρχιεπισκοπο.



Γι αυτο και εκεινος κυριολεκτικα ...λυσσαξε και καταφερε μεσω της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ της Σφηκοφωληας του Φαναριου, με την συμμετοχη των φαιδροτερων και γελοιωδεστερων αρχιερεων της αισχυνης, να τον "αφορίσουν". 


Προταθηκε απο αρχιερεα, προς επαινο του, να κληθη ο Θεολογος για να δωση εξηγησεις και ο Διεθνης Τρομοκρατης Μεγαλομαχαραγιας, αρνηθηκε.



Και προτιμησαν να εφαρμοσουν, οπως συνηθιζουν οι Κυκλωπες αρχιερεις, το Κυκλωπειο δικαιο.


Ομως μια τετοια αποφασι ειναι ΑΚΥΡΗ εκ προοιμιου και καταπτυστη εις τους αιωνας των αιωνων.


Η αληθεια πρεπει να αποκαλυφθη ολοκληρη και θα αποκαλυφθη.


Θα αναλυθη και το δημοσιευθεν κειμενο της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ.



Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου