Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

Οι μοναχές της Σουρωτης 

αμφισβητούν το τελευταίο 

θαύμα του π. Παϊσίου 





"Ύστερα από λίγα δευτερόλεπτα και αφού ανέβαιναν στα σκαλοπάτια κάτω από το κωδωνοστάσι, τους συνάντησε με απορία μία Μοναχή όπου και τους ρώτησε με έκπληξη: - Καλά πώς μπήκατε μέσα; Δεν είναι κλειστά;
-'Οχι! Ένας μοναχός μας άνοιξε και μας είπε να έρθουμε εδώ!
-Ποιος Μοναχός; ρώτησε η Καλόγρια.
-Ένας ηλικιωμένος.

 Τότε δείχνοντάς τους η ευλαβής Μοναχή την φωτογραφία του π. Παϊσίου έμειναν με το στόμα ανοικτό διαπιστώνοντας πως αυτός ο Μοναχός ήταν που πριν λίγο τους προσήγαγε με βεβαιότητα μέσα στο ησυχαστήριο, όπως κάποιος βάζει τους καλεσμένους του στο δικό του σπίτι.
Την επομένη ημέρα, και αφού έγιναν οι σχετικές εξετάσεις στο διαβαλκανικό, διαβεβαίωσαν οι γιατροί πως το παιδάκι είναι τελείως καθαρό και υγιή από κάθε αρρώστια!!! ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΝ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΑΥΤΟΥ»! 




Αυτά και αλλα πολλα εγραψαν αυτες τις μερες πολλα ιστολογια παιρνοντας την ειδησι το ενα απο το αλλο χωρις να ερευνησουν αν ειναι αληθινα ή ψευτικα.
Πιστευουμε οτι ο π. Παϊσιος δεν εχει αναγκη απο ψευτικα θαυματα, αλλα θελει να ανακοινωνονται μονο τα αληθινα.


Επειδη μπηκε μεσα μας μια υπονοια, αποφασισαμε να κανουμε ερευνα.
Πως αυτη η οικογενεια που αποφασισε να παη στον ταφο του γεροντα χωρις να εχει δει ποτε την φωτογραφια του (ενω οι φωτογραφιες του γεροντα κυκλοφορουν πλεον παντου και δεν υπαρχει Ελληνας ή Ελληνιδα που να μην την εχει δει ποτε) και μολις τους την επεδειξε η μοναχη αυτοι εμειναν ...εκπληκτοι και ...με το στομα ανοιχτο, αφου αυτος ηταν ο μοναχος που τους ανοιξε την πορτα;


Μια και μενουμε ενα χιλιομετρο απο το μοναστηρι της Σουρωτης σπευσαμε να το ερευνησουμε.
Και ιδου το αποτελεσμα:
Οι μοναχες της μονης αμφισβητουν το θαυμα αφου δεν υπαρχει εκεινη η μοναχη που λεγεται οτι .....τους μιλησε!!!!


Βεβαια δεν μειναμε μονο σε αυτη την ερευνα αλλα τηλεφωνησαμε και στον κληρικο που υπογραφει το ...θαυμα και μας παρεπεμψε  για τις πληροφοριες του στην .....ΝΑΤΑΛΙΑ!!!
Τωρα, ποια ειναι αυτη η Ναταλια, το αφηνουμε για να το ανακαλυψετε μονοι σας.


Αλλα επιπλεον θελω να υποβαλω το ερωτημα.
Αφου εγινε ενα θαυμα απο τον π. Παϊσιο σε καποιον ασθενη γιατι γραφεται οτι καποιος, καπου, καποτε, ειδε ενα θαυμα και θεραπευτηκε και αυτοι που το λενε αυτο δεν το υπογραφουν;

Ονομα δεν εχουν;

Γιατι το κρυβουν;

Ποιον φοβουνται;

Το παιδακι που θεραπευτηκε πως λεγεται;

Γιατι δεν λενε το ονομα του;


Κυριες και κυριοι, επιτελους παψτε να μιλατε οπως μιλατε και δημιουργειτε ετσι ποικιλλες αμφιβολιες και ετσι βλασφημειται το ονομα του Θεου και των Αγιων του εν τοις εθνεσι.

21 σχόλια:

  1. Με κάτι τέτοια και με κάτι άλλα του τύπου:

    "Αγαπητέ μου αδελφέ Ιωάννη, Εύχομαι ο Θεός να δώση γρήγορα να έλθη η χάση του τούρκικου φεγγαριού....Πιστεύω δεν θα την αφήση την Αγία Σοφία μας στα χέρια των βρώμικων Τούρκων. Είναι ένας λαός σαν τους γύφτους βρώμικος και φοβιτσιάρικος..... Μοναχός Παϊσιος"

    περιμένουμε να υπογράψει την αγιοκατάταξη του γέροντα, ο Βαρθολομαίος;

    Ας προσέχουμε λιγάκι, γιατί μόνο βλάβη προξενούμε με αυτά τα αντι-τουρκικά ξεσπάσματα ή ακόμη και με τα αντι-χριστολογικά και συνωμοσιολογικά, που κυκλοφορούν και λέγεται ότι έχουν πηγή τον μακαριστό γέροντα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μωρέ καλά σας τα γράφει ο Ανδριόπουλος. Και λιγα σας λέει!!! ΟΦΕΙΣ,ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΕΧΙΔΝΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tελικα οπως παει η δουλεια και οσο φευγουν οι παλιοι ιερεις και ερχονται κανουργιοι που ζυμωνοντε σε αυτο το κλιμα ινδουιστικης ορθοδοξιας θα γινεται το εξης . Θα πηγαινουμε για εξομολογηση και δεν θα μας ρωτανε αν πιστευουμε στην ανασταση του Χριστου αλλα αν πιστευουμε οτι ο πορφυριος διακτινιζοταν και ο παισιος μιλουσε με φιδια . Οσοι θα απαντουμε οτι τετοιες μπουρδες δεν τις πιστευουμε θα μας κατηγορουν σαν προτεσταντιζοντες και θα αρνουντε να μας εξομολογησουν . Περι διακτινισμου του γεροντα πορφυριου δεν το λεω ετσι το ακουσα σε βιντεο στο youtube . Ποτε θα καταλαβουν καποιοι οτι οι πραγματικα προτεσταντιζοντες ειναι αυτοι που πιστευουν αυτες τις τερατολογιες ; Που θυμιζουν τα ψευτοθαυματα στους ναους των βαπτιστων στις καθυστερημενες πολιτειες των ΗΠΑ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν διάβασα το σχόλιο, είπα Δόξα τω Θεώ, υπάρχει ακόμα λαός που πιστεύει στον αληθινό Θεό.

      Διαγραφή
  4. ΒΑΔΡΑΧΑΝΗ ΠΑΡΕ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΗΣΥΧΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλά άδικο είχε ο Γέροντας που εγραψε οτι οι Τούρκοι είναι βρώμικοι από πάση απόψεως σαν τους Γύφτους;
    Αλήθεια έλεγε, με τον αυθορμητισμό του.
    Τώρα άν ζητούμε από τον Διάτρυτο Βαρθολομαίο να τον ....αγιοποιήση είμαστε γιά το φρενοκομείο, μου φαίνεται.
    Ποτέ να μην γίνη.
    ΕΙΝΑΙ ηδη αγιος ο Γέροντας και δεν χρειάζεται επιβεβαίωσι από εναν Αιρετικό και Κορανιοδιδάχο ψευτοπατριάρχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν πρόκειται για τον Βαρθολομαίο. Αφορά και τους επόμενους, που αναγκαστικά είναι Τούρκοι υπήκοοι και ας μην χαρίσουν Κοράνια.

      Μπορεί ένας Τούρκος Πατριάρχης να συναινέσει ποτέ, στο ότι οι Τούρκοι είναι βρωμολαός;

      ΙΚ ή Βαδραχάνης

      Διαγραφή
    2. Η σωστή μεταμφίεση θα απαιτούσε αντί του δ, τ και αντί του ν, κ!

      Ας αφήσουμε όμως τον Κριτή να κρίνει ποιος θα σωθή και ποιος όχι, ποιος είναι άγιος και ποιος όχι.

      Διαγραφή
    3. Σ' αυτά τα δ,τ και ν,κ μάστορας είναι ένας, εκείνος της Αστόρια.

      Από την άλλη μεριά, ποιός μίλησε για σωτηρία;

      ΙΚ

      Διαγραφή
    4. Όλοι εμείς που μιλούμε για αγιοκατάξεις (ή για αγιοποιήσεις), προφανώς μιλούμε και για σωτηρία. Άγιοι είναι όλοι οι χριστιανοί, άγιοι μετά την κοίμησή τους είναι οι σεσωσμένοι, των οποίων όμως τη σωτηρία ή όχι θα αποφασίσει κατά την μελλοντική φοβερά ώρα της Κρίσεως, ΕΝΑΣ και μόνον, ο Κριτής. Έως τότε, πάλι, μόνο Εκείνος γνωρίζει ποιος είναι άγιος και ποιος όχι και δεν φαίνεται να εκχώρησε την εξουσία αυτή σε κανένα. Αν για τη Σωτηρία ενός εκάστου θα αποφασίσει ο Κριτής κατά την Μέλλουσα Κρίση, πώς για την ... Αγιοκατάταξη μπορεί να αποφασίσουν άλλοι αντ'Αυτού;

      Διαγραφή
    5. Για να μην μπερδεύουμε τα πράγματα:

      Άλλο αγιοκατάταξη, πράξη που τελεί η Εκκλησία και άλλο εισδοχή στη Βασιλεία των Ουρανών, κατά την τελική κρίση, που επιτρέπει ο Κύριος.

      Ο Παύλος προτρέπει τους Χριστιανούς να λύνουν τις διαφορές τους, όχι σε δικαστήρια αδίκων, αλλά σε δικαστήρια αγίων (Κορ. Α΄ 6. 1). Καλά, που ήξερε ο Παύλος ποιοί ήταν αυτοί οι άγιοι και αν συμφωνούσε και ο Κύριος σ' αυτή του τη διαπίστωση:

      Έτσι, η Εκκλησία σύμφωνα με τι βιωτή κάποιου και διάφορα θαυμαστά σημεία ανακηρύσσει κάποιον ως άγιο, ανεξάρτητα από το αν τον έχει και ο Θεός άγιο, στα κατάστιχά του.

      Εξ άλλου σε ορισμένες περιπτώσεις και κατά παραχώρηση Θεού, θεωρείται κάποιος ως άγιος. Παράδειγμα: Στη θ. κοινωνία και ενώ ψέλενεται το "εις άγιος εις Κυριος Ιησούς Χριστός....." προσέρχονται να κοινωνήσουν πρόσωπα που δεν έχουν ασφαλώς εγνωσμένη αγιότητα. Στο σημείο αυτό κάνει ανάλυση ο άγιος Νικόλαος Καβάσιλας και λέγει, ότι άγιοι αυτή τη στιγμή είναι οι εγνωσμένης αγιότητας, οι φωτισμένοι, οι καθαρμένοι, αλλά και αυτοί ακόμη που προσπαθούν να καθαρθούν.

      Είναι δε γνωστό, ότι εκτός από την τελική κρίση υπάρχει και η μερική κρίση. Σ' αυτήν υποβάλλεται όποιος αποβιώσει και ανάλογα με την βιωτή του εισέρχεται είτε στον Άδη, είτε στον Παράδεισο. Αυτή η κατάσταση θεωρείται ως αρραβώνας της μέλλουσας τελικής κρίσης, που είναι ο γάμος. Στην τελική κρίση έχουμε ανάσταση κρίσεως, όπου οι εν τω Άδει εισέρχονται στην Κόλαση και ανάσταση ζωής, όπου οι εν τω Παραδείσω εισέρχονται στη Βασιλεία των Ουρανών.

      Πάντως, αυτή τη στιγμή που μιλάμε και που δεν έχει γίνει η τελική κρίση, ουδείς βρίσκεται στην Βασιλεία των Ουρανών. Οι πωρωμένοι βρίσκονται στον Άδη και οι καθαρμένοι, φωτισμένοι και άπαντες οι άγιοι βρίσκονται στον Παράδεισο και αναμένουν την τελική κρίση.

      Ένα μόνον πρόσωπο δεν αναμένει την τελική κρίση, αλλά ήδη βρίσκεται στη Βασιλεία των Ουρανών: η Παναγία Θεοτόκος.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    6. Όλα σωστά Κε ΙΚ και σας Ευχαριστούμε. Όπως αναφέρετε, στην εκφώνηση "Τα άγια τοις αγίοις" (Τα Άγια Τίμια Δώρα στους αγίους), απαντάει ο λαός διά του χορού των ψαλτών και λέει "είς Άγιος, είς Κύριος" (ένας είναι ο απόλυτος Άγιος, Ένας ο Κύριος ο Ιησούς Χριστός και εμείς δεν είμαστε άγιοι εν απολύτω εννοία αλλά κατά χάριν, και κοινωνούμε του Σώματός και Αίματός Του για να μετέχουμε της Αγιότητος Αυτού), συν τοις όσοις παραθέτετε ότι λέγει ο άγιος Νικόλαος ο Καβάσιλας.

      Στην Εκκλησιαστική διάλεκτο άγιοι καλούνται όλα τα μέλη της στρατευομένης Εκκλησίας, και οι κληρικοί (π.χ. άγιος επίσκοπος, η αγία Ηγουμένη, μερικοί μάλιστα προσφονούνται τυπικώς όχι απλώς άγιοι ούτε καν πανάγιοι αλλά παναγιώτατοι, όπως ο Παναγιώτατος Θεσσαλονίκης, ο Παναγιώτατος Κωνσταντινουπόλεως) αλλά και οι λαϊκοί, αποκαλούμε ο ένας τον άλλο "άγιε του Θεού", η δε Γραφή και η εκκλησιαστική ορολογία περιγράφουν τα συνειδητά μέλη της στρατευομένης Εκκλησίας ως αγίους. Όσο αφορά τα μέλη της θριαμβεύουσας εκκλησίας, τα περιγράφετε στο σχόλιό σας, και βέβαια οι διά μαρτυρίου τελειωθέντες, οι εν σημείοις διαλάμποντες κ.λπ., θεωρούνται σχεδόν με βεβαιότητα άγιοι, αλλά ο Κριτής αποφασίζει. Αν διαβάζαμε την Κ.Δ, θα βλέπαμε ότι ο Θεός δεν θα αφήσει εκτός νυμφώνος κανέναν πιστό, αγνό και αγωνιζόμενο που ποθεί και αγωνίζεται να σωθή, εκτός αν ο ίδιος ο πιστός θελήσει να απαρνηθεί τη σωτηρία του.

      Όπως το σχόλιό σας άγιε του Θεού Ιωάννη Κ. είναι πολύ σωστό και ωραίο, υπέροχο θεωρώ και το σχετικό σχόλιο άλλου επισκέπτη, στην επόμενη ανάρτηση για την μοναχή Μυρτιδιώτισσα ή Σοφία:

      Ανώνυμος24 Ιουλίου 2012 2:12 μ.μ.
      Η εκκλησια πολυ σοφα εχει την εορτη των Αγιων Παντων . Σε αυτη την εορτη εορταζουν ολοι οσοι ειναι στον Παραδεισο . Μπορει να ειναι και οι μακαριτες γονεις μας η οι παπουδες μας και γιαγιαδες μας . Για αυτο τον λογο πολλοι που ζητουν αγιοποιησεις για ινδαλματα τους προωρα ας αρκεστουν στους αναγνωρισμενους Αγιους και στην εορτη των Αγιων Παντων

      Διαγραφή
    7. Το ερώτημα του ΙΚ "που ήξερε ο Παύλος ποιοί ήταν αυτοί οι άγιοι και αν συμφωνούσε και ο Κύριος σ' αυτή του τη διαπίστωση", είναι άτοπο, αφού η Καινή Διαθήκη αποκαλεί όλα τα μέλη της Εκκλησίας, όλους τους Χριστιανούς, "αγίους", "κλητούς αγίους" κ.λπ.

      Σε κάθε αρχή επιστολής, σχεδόν σ' όλες, ο Απ. Παύλος αρχίζει "Παύλος απόστολος Χριστού" προς τους "αγίους" ή "κλητός απόστολος προς κλητούς αγίους". Δηλ. όταν στην προς Φιληππισίους λέει "προς όλους τους αγίους που είναι στους Φιλίππους", όταν στην προς Κολοσσαείς λέει "προς τους αγίους και πιστούς αδελφούς εν Χριστώ" δεν καταλαβαίνουμε ότι εννοεί όλα τα μέλη της εκκλησίας; Θα έπρεπε να "ψάξουν" ποιοι έιναι άγιοι και ποιοι όχι;

      Βέβαια εν απολύτω εννοία "Άγιος" είναι Είς!

      Διαγραφή
    8. Η Κ. Διαθήκη αποκαλεί όλα τα μέλη της Εκκλησίας, ως αγίους, γιατί εξ ορισμού Εκκλησία είναι το Σώμα του Χριστού, το Σώμα των αγίων. Όλα αυτά τα μέλη είναι αλάνθαστα και αναμάρτητα; Ασφαλώς όχι. Όλα αυτά είναι αμαρτωλά. Αλλά, κατά χάριν είναι άγια. Και αυτή είναι η Εκκλησία του Παρακλήτου, που ζούμε και σήμερα.

      Τα πραγματικά όμως αλάνθαστα και αναμάρτητα μέλη θα υπάρχουν μόνον στη Βασιλεία των Ουρανών μετά την τελική κρίση, οπότε θα έχουμε την Εκκλησία των Εσχάτων, των αναμάρτητων πλέον αγίων.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    9. Και για να μην εκπλησσόμαστε ή ακόμη και σκανδαλιζόμαστε με τους πομπώδεις τίτλους: "Παναγιώτατε", "Μακαριώτατε", "Σεβασμιώτατε", "Πανοσιολογιώτατε", "Αιδεσιμολογιώτατε", κ.λπ. θα παραθέσουμε τον τίτλο προσφώνησης του Αντιοχείας αγίου Ιγνατίου, προς τον Σμύρνης άγιο Πολύκαρπο:

      "Θεομακαριστώτατε".

      ΙΚ

      Διαγραφή
  6. Ποιά είναι η ΝΑΤΑΛΙΑ, κύριε Οδυσσέα;
    Μην μας στέλνετε στο ψάξιμο, σας παρακαλούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σημερα ο Ψυχασθενης κουκουλοφορος της Αστορια μας εστειλε τρια σχολια του ιδιου περιεχομενου.
    Ενα το πιο πανω και αλλα δυο σε αλλα θεματολογια.
    Σας γραψαμε οτι εχουμε συνεχεις παρομοιες πολιορκιες απο τον ΨΥΧΑΣΘΕΝΗ.
    Επιτηδες εβαλα τα σημερινα για να μην νομιζετε οτι δεν σας λεμε την αληθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ
    ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΒΙΝΤΕΟ
    http://agiooros.org/viewtopic.php?f=7&t=6605

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα όμως, που δεν ήταν ασκήτρια, εξωμολογείτο και κοινωνούσε από τους ιερείς της Μητρόπολης Καστοριάς και την εξόδιο ακολουθία τέλεσαν οι ίδιοι οι ιερείς!

      ΙΚ

      Διαγραφή
  9. Πας μη Παϊσιακός αιρετικός!!!

    Όλοι αυτοί που υπεραμύνονται σφόδρα για την αγιότητα του π. Παϊσιου
    μπορούν άνετα και αμφισβητούν την αγιότητα του Αγίου Κωνσταντίνου και άλλων αγίων όπως Αγίου Επιφανείου Κύπρου, παλαιών Αγίων, αναγνωρισμένων από αιώνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσον αφορά τον άγιο Κων/νο, η αγιότητά του δεν αναφέρεται 350 χρόνια από την κοίμησή του από την ΣΤ΄ Οικουμενική Σύνοδο, όπου στον α΄ κανόνα αναφέρει: «Τάξις αρίστη παντός αρχομένου….. έτι δε και των τριακοσίων δέκα και οκτώ αγίων και μακαρίων πατέρων των εν Νικαία συνελθόντων επί Κωνσταντίνου του γενομένου ημών βασιλέως κατά Αρείου του δυσσεβούς….......…..».

      Ο άγιος Κωνσταντίνος αναγνωρίσθηκε επίσημα ως άγιος 830 χρόνια μετά την κοίμησή του, το 1166 με Νεαρά του αυτοκράτορα Μανουήλ Α΄ Κομνηνού, ενώ σε αντίστοιχα κείμενα προγενέστερων χρόνων δεν γίνεται μνεία της εορτής του.

      ΙΚ

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου