στον άσωτο...
Άδεια ψυχή κι άδεια καρδιά!…
Που την περιουσία σου άσωτα σπατάλησες την τόση…
Και ζητιανεύεις μάταια στης ασωτείας την ερημιά…
Εκεί κανείς και τίποτε δεν έχει να σου δώσει!
“ Καλότυχοι” αυτοί, που στον παμπόνηρο καιρό
Μπόρεσαν τη συνείδησή τους να τη στραγγαλίσουν…
Και σαν γουρούνια μες στο βούρκο
Της προδοσίας και τοκογλυφίας
Κολυμπούν το βρωμερό….
Κι αδιάκοπα μες σε λαγούμια και υπόγειες στοές
Συνωμοτούν
Πώς τις ψυχές και τις ζωές ανθρώπων και λαών
να διαγουμίσουν…
Και “ τρισαλίμονο” σε σένα το “ δειλό”!
Που στης συνείδησής σου μπλέχτηκες τα βρόχια….
Και σπαρταράς σαν ψάρι έξω απ’ το νερό…
Άμποτε να ’σουν δούλος ταπεινός!
Στα πατρικά σου υποστατικά
Και στα μετόχια…
Παπα-Ηλίας
http://papailiasyfantis.wordpress.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
-
Νεομάρτυρες. Φωτογραφία: pravoslavie Ο διωγμός της Εκκλησίας κατά τον 20ο αιώνα είναι πρωτοφανής σε κλίμακα και διάρκειά. Κατά την αρχή τη...
-
της Έφης Ευθυμίου Μια σημαντική εξέλιξη αναφορικά με τη σχέση της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και το Πατριαρχείο Μόσχας σημειώ...
Όλα ωραία και καλά για τον νεώτερο υιό, που σπατάλησε "το επιβάλλον μέρος της ουσίας" και επέστρεψε στον "οίκο του πατρός του".
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίποτε όμως δεν ακούμε και δεν ακούσαμε, δια τον "υιόν αυτού τον πρεσβύτρον", που δεν κατασπατάλησε "την ουσίαν" και ευρίσκετο πάντοτε "μετ' αυτού" και οργίστηκε, διότι ο Πατέρας του "ανέστησε νεκρόν".
Μήπως, ο υιός ο πρεσβύτερος είναι ο παρά τω θυσιαστηρίω ευρισκόμενος -και όπως αποδεικνύεται αναξίως- και θέλει τον Πατέρα αποκλειστικά δικό του;
Μήπως, όλοι αυτοί οι πρεσβύτεροι υιοί θεωρούν ότι έχουν το Πατέρα στο "τσεπάκι" τους και θεωρούν εαυτούς σεσωσμένους, επειδή βρίσκονται "παρά τω Πατρί" και διακονούν συνεχώς τον Πατέρα και τον θέλουν αποκλειστικά δικό τους, τους δε νεώτερους αδελφούς τους, ως τους μόνους αμαρτωλούς και αποβλήτους και υποψηφίους "δια την γέεναν του πυρός" και μόνον δι' αυτήν, εκτός και εάν θα έπρεπε ο Πατέρας να εκζητήσει πρότερον την άδειαν των διακονούντων.
Η παραβολή δεν λέγει τη συνέχεια. Άραγε θα μπορούσαμε να την φανταστούμε και να την περιγράψουμε ή η άρνηση αυτή των διακονούντων περνάει απαρατήρητη;
ΙΚ
Μπράβο ΙΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας βάζεις στη θέση μας.
ΙΜ