Finis
Christi
Με την νέα Εκκλησιολογία της Λατινικής Εκκλησίας, στην οποία δεν έχει πλέον θέση ούτε ο Κύριος ούτε τα Μυστήριά Του, εμφανίζεται σιγά-σιγά και η “Ορθόδοξη” νέα Εκκλησιολογία, από την οποία απουσιάζει επίσης ο Ιησούς Χριστός.
Δύο σοκαριστικά γεγονότα μας αποκάλυψαν τον θάνατο του Χριστού που έχουν ήδη πραγματοποιήσει οι εκκλησίες Του!
Διότι η Δύση σκότωσε τον Θεό και εκκοσμικεύτηκε με όλες τις φοβερές συνέπειες για την ποιότητα των ανθρώπων.
Εδώ και αιώνες ο Δυτικός άνθρωπος ψυχραίνει, αργοπεθαίνει, με μοναδική του σημαία τον “Θάνατο του Θεού”, με μοναδική του ταυτότητα το Εγώ του, πούλησε τα πρωτοτόκιά του για μια “χούφτα χάπια”, γίνεται όλο και πιο σωστός, ειρηνικός, αλλά και πιο βλάκας, ικανοποιημένος, “χάπι” (happy)!
Κάθε πρωί δεν πλένει πλέον την όψη του, πλένει τον εγκέφαλό του!
Η Δύση ζει πλέον την πραγματοποίηση του Αμερικανικού ονείρου, το χάπι εντ!
Ήρθε όμως το πλήρωμα του χρόνου να τακτοποιηθεί και η Ανατολή.
Να ευτυχίσει και αυτή η μελαγχολική μεγάλη κυρία, από την οποία πήγασαν όλοι οι πολιτισμοί!
Το τίποτα εξάλλου είναι δική της ανακάλυψη.
Ο Ειρηνικός ωκεανός την περιβάλλει σαν υπόσχεση του Νιρβάνα που ποθούν οι γερασμένες ψυχές της βαθειάς Ανατολής!
Αφού κατεστράφη υλικώς ο «Βυζαντινός» πολιτισμός, αφού αντικατεστάθη η Ελληνική σοφία και το Ελληνικό μέτρο από την Γερμανική Ελλάδα, αναπόφευκτα ήρθε η ώρα της Εκκλησίας του Χριστού να αντικατασταθεί από την Ρωμαϊκή Εκκλησία του πάπα!
Το Ιστορικό δεδομένο είναι πως όλα έγιναν χωρίς αντίσταση!
Από αιώνες τώρα οι “ορθόδοξοι” κράζουν κουρασμένοι “θεέ μου, θεέ μου, γιατί δεν μας εγκαταλείπεις;;”
Να ζήσουμε ευτυχισμένοι με τους άλλους;
Με τους Συν-τρόφους!
Ο Φιλάνθρωπος Θεός μας άκουσε στις μέρες μας δυστυχώς και απεσύρθη θλιμμένος.
Λίγοι Χριστιανοί έχουν απομείνει εδώ κι εκεί, ανάμεσα σε ψεύτες και ιδεοληπτικούς πιστούς !
Οι Σύν-τροφη της νέας εκκλησίας συγκεντρώθηκαν στην Ζάκυνθο για να γιορτάσουν την νίκη τους!
Ο Αρχηγός τους Ιερώνυμος έθεσε τις πρώτες Αρχές της νέας Εκκλησιολογίας!
Εξυμνώντας τον Άρχοντα της Ζακύνθου είπε:
Υπηρέτησε για 50 χρόνια το θυσιαστήριο σαν εκκλησιαστική προσφορά και 15 χρόνια τώρα προσφέρει τον εαυτό του στην γενέτειρά του!
Σαν λοιπόν, μην ξεχνιώμαστε!
Στην πραγματικότητα περιποιούμαστε την γη η οποία θα δεχθεί την κορμάρα μας που τόσο περιποιηθήκαμε, για να παραδοθεί στα σκουλήκια, όπως της αξίζει.
Και ο έτερος μεγάλος φονιάς του Χριστού, ο Βαρθολομαίος μιλώντας στην Συναγωγή των Εβραίων στην Νέα Υόρκη, στις 28 Οκτωβρίου, που εμείς γιορτάζαμε το ΟΧΙ, ανακήρυξε το ΝΑΙ.
Στην προδοσία, στο ψέμα, στην καλοπέραση, στην δόξα, στην κενοδοξία!
Τα σημεία της ομιλίας του που “κρύβουν” τις νέες Αρχές της Εκκλησιολογίας χωρίς Χριστό είναι τα εξής:
* ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ.
* Για να σώσουμε το περιβάλλον πρέπει «να μιμηθούμε τον προπάτορά μας Αβραάμ που δέχτηκε την απρόσμενη επίσκεψη των τριών ξένων...
Ο πατριάρχης του Ισραήλ δεν θεώρησε αυτούς τους ξένους απειλή ή κίνδυνο για τον τρόπο ζωής του ή την περιουσία του.
Δεν ήταν καταραμένος με ξενοφοβία αλλά γεμάτος φιλοξενία, αγάπη για τον ξένο.
Αυθόρμητα μοιράστηκε μαζί τους την φιλία του και το φαγητό του!»
[Σε διαφορετικές εποχές ο άνθρωπος αυτός θα είχε ήδη κλεισθεί σε φρενοκομείο. Βλέπουμε όμως καθαρά την ανθρωπολογική αντιστροφή της αλήθειας.]
* Όπως και ο διάδοχος του Αγίου Πέτρου, ο αδελφός μας , η αγιότητά του ο πάπας Βενέδικτος ήταν εδώ πέρυσι, έτσι και εμείς, σαν διάδοχοι του Αγίου Ανδρέα...» [Έχουμε και εμείς το πρωτείο μας και τη διαδοχή μας.
Στο ίδιο πλαίσιο που και οι Σκοπιανοί είναι διάδοχοι του Μ. Αλεξάνδρου.
Η κατα χάριν Σωτηρία ξεχάστηκε ήδη και το Άγιο Πνεύμα μεταλλάχθηκε σε αίμα κληρονομούμενο.]
* Το πιο επείγον έργο των θρησκευτικών κοινοτήτων είναι η παγκόσμια συνεργασία μας για την προώθηση μεγαλύτερης ανεκτικότητας και κατανόησης ανάμεσα στους ανθρώπους, τις φυλές και τις θρησκείες του πλανήτη μας.
[Κάποιος νεαρός μια φορά κι έναν καιρό έγραψε μία διδακτορική διατριβή πως οι μελλοντικοί πόλεμοι θα είναι θρησκευτικοί!
Επειδή κοίταζε με όλη του την προσοχή το μέλλον δεν κατόρθωσε να συλλάβει πώς οι θρησκευτικοί πόλεμοι είχαν ήδη πραγματοποιηθεί στο παρελθόν.
Βαλθήκαμε λοιπόν να εξισώσουμε τις θρησκείες για να γλιτώσουμε την Αιτία του πολέμου.
Ο Χριστός λοιπόν προέκυψε πολύ σύντομα το μεγάλο πρόβλημα επειδή είναι και θα είναι πάντοτε σημείο αντιλεγόμενο, έπρεπε να τον ξεφορτωθούμε. Κάτι που έγινε ήδη.]
* Καλούμαστε να γίνουμε προφητικές κοινωνίες μετατροπής [κάτι σαν Εσσαίοι, σαν οπαδοί του Moon].
Προφητικές κοινωνίες ειρήνης σε μία παγκόσμια κοινωνία που απειλείται με πόλεμο, προφητικές κοινωνίες διαλόγου, προφητικές κοινωνίες συμφιλίωσης με την δημιουργία του Θεού σε μία εποχή που διακυβεύεται το μέλλον της Γης!
* Ας αντιμετωπίσουμε αυτούς τους στόχους μαζί.
Το χρωστάμε στο Θεό μας, στους κοινούς πατριάρχες μας Αβραάμ, Ισαάκ, Ιακώβ, σε όλους εμάς και στον κόσμο.
[Και ποιος είναι ο Θεός μας;
Οι Εβραίοι δεν έχουν Θεό όπως είναι γνωστό, γι’ αυτό λατρεύουν το Μηδέν, το Άπειρο, το Κενό.
Το Μηδέν από όπου προήλθαμε ίσως;
Μήπως άρχισε η μεγάλη επιστροφή; Μήπως χρειάζεται να προμηθευτούμε εισιτήρια;]
Οι Σύν-τροφη πέτυχαν μεγαλειώδη νίκη!
Ο διάλογος είναι συστατικό στοιχείο της νέας Εκκλησιολογίας, επομένως και οι μπουφέδες και τα Κοκτέιλς, Ψυχή μου φάε, πίε, ευφραίνου!
Δεν είδατε πώς ακόμη και ο ασκητικός κύριος Ζηζιούλας λόγω της υπερβολικής του συμμετοχής στους Διαλόγους, πόσα παραπανίσια, ευτυχισμένα, πιστά κιλά μεταφέρει προς το αγαπημένο του Μηδέν;
Αμέθυστος
ερώτηση: Ο Οδυσσέας είναι βέβαια ο αγαπητός μας κ. Τσολογιάννης ο ιδιοκτήτης και διαχειριστής του ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αμέθυστος ποιος είναι;
Ο/Η ΟΔΥΣΣΕΑΣ είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήO αμεθυστος, αγαπητε μου, κ. Τελεβαντο, ειναι ενα blog ευσεβων ανθρωπων που αγωνιζονται τον καλον αγωνα της πιστεως. Η διευθυνσι του ειναι amethystosbooks.blogspot.com
20 Νοέμβριος 2009 4:15 μμ
Καλησπέρα κ. Οδυσσέα. Άκουσα προχτές σε ένα κύκλο, που κάνει κάποιος θεολόγος ιερεύς σε ενορία των Πα-
ΑπάντησηΔιαγραφήτρων και είχε σαν θέμα τον Οικουμενισμο, ότι οι διά-
λογοι αποβλέπουν στο να αναγνωρισθεί το πρωτείο του
Πάπα με βάση την ιδεολογία του και σαν μικρό "αντίδω-
ρο να αποδεσμεύσει την Ουνία πνευματικά και να την
"δώσει" στην Ορθόδοξη εκκλησία! Άρα αυτό είναι η πε-
ρίφημη "Ενωση"; Να αναγνωρίσουμε το πρωτείο και τα πα
ρεπόμενα του και να "κοινωνήσουμε" με τους Ρωμαιοκα-
θολικούς; Δε νομίζω ότι μας χρειάζεται κάτι τέτοιο!
Ένωση, όπως την καταλαβαίνω εγώ και και, όπως μας την είπε ο ιερεύς είναι να γυρίσει η Ρωμαιοκαθολική
"εκκλησία στην προ του Α΄σχίσματος κατάσταση ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ!! Να αποκηρύξει δηλαδή ΟΛΕΣ τις κακοδοξί-
ες της, να μετανοήσει γιαυτές ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ και τότε-ΜΟ-
ΝΟ ΤΟΤΕ-να επέλθει η των "πάντων ένωση". Νομίζω ότι ό,τι και να αποφασίσουν στους "διαλόγους-διαβόλους τους", αν ο λαός διαφωτιζόμενος από τους ακραιφνείς θεολόγους, δεν το ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ δε θα κάνουν ΤΙΠΟΤΑ! Για-
τί, όπως μας είπε εκκλησία είναι ο πιστός ΛΑΟΣ του Θεού και μετά ο κλήρος, γιατί κλήρος χωρίς πιστούς είναι ΜΗΔΕΝ!! Σ.Κ.
Ο τίτλος Finis Christi αλλά και εν πολλοίς το περιεχόμενο του άρθρου είναι ιδιαίτερα προβληματικό από θεολογικής σκοπιάς.
ΑπάντησηΔιαγραφή.
Aγαπητε μου κυριε Τελεβαντο,
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστα θα δεχθουμε μια κριτικη στο αρθρο του αμεθυστου.
Αν και οπου πασχει θεολογικα επιδεχεται τον ελεγχο.
Ευχαρίστως! Μόλις ο συντάκτης του αποκαλύψει το όνομά του.
ΑπάντησηΔιαγραφήAγαπητε μου, κυριε Τελεβαντο,
ΑπάντησηΔιαγραφήτα προσωπα που εχουν το blog Αμεθυστος μου ειναι γνωστά.
Επικοινωνω μαζι τους και ειναι αγωνισται της πιστεως.
Δεν ειναι σαν καποιους ανωνυμους που γραφουν ανευθυνα και χρειαζονται διαφορετικης μεταχειρισεως.
Ετσι επαθα και εγω σε καποιο σχολιο σου.
Δεν ειδα, εκ παραδρομης, το όνομα σου και απαντησα διαφορετικα.
Οταν το αντιληφθηκα το ονομα σου, εδωσα διαφορετικην απαντησι.
Οι ανθρωποι του αμεθυστου μου ειναι γνωστοι. Μιλαμε μαζι τηλεφωνικα. Δεν ειναι αγνωστοι.
Προσωπικα θα ηθελα να δω να εκθετετε την ενστασι σας.
Καταρχήν το άρθρο είναι κουτσομπολίστικο. Ασχολείται με τα παραπανίσια κιλά του Περγάμου που κατά πάσαν πιθανότητα είναι λιγότερα από όσα έβαλε ο "αμέθυστος". Ισως μάλιστα ο Περγάμου να αντιμετωπίζει λιγότερα προβλήματα υγείας από ότι ο "αμέθυστος" εξαιτίας των παραπανίσιων κιλών που πήρε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟποιος θέλει να κάνει κριτική του Ζηζιούλα καλύτερα να αφήσει κατά μέρος το κατινίστικο κουτσομπολιό και να ασχοληθεί με τη "βαπτισματική θεολογία" που είναι αγγλικανικής έμπνευσης κακοδοξία και να την αναλύσει εξ απόψεως ορθοδόξου.
Πολλά είναι τα θεολογικά προβλήματα αυτού του κουτσομπολίστικου άρθρου.
Καταρχήν αναγνωρίζει ως Εκκλησία τον Παπισμό. Τον ονομάζει "λατινική Εκκλησία". Αλλο να μιλούμε για Λατίνους και για Παπισμό και άλλο να μιλάμε για καθολική, ρωμαιοκαθολική, Λατινική ή Παπική Εκκλησία.
Υστερα θεωρεί ότι μέχρι τώρα οι αιρέσεις είχαν το Χριστό ενώ τώρα κινδυνεύουν να Τον χάσουν. Η αλήθεια είναι ότι ο Χριστός είναι η κεφαλή της Εκκλησίας της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και όχι των όποιων αιρέσεων.
Οσοι πιστεύουν ότι ο Χριστός, η χάρις, η Εκκλησία και τα μυστήρια βρίσκονται εκτός της Ορθόδοξης Εκκλησίας επιγνώστως ή ανεπιγνώστως είναι οπαδοί της "βαπτισματικής θεολογίας", της θεολογίας των "αδελφών Εκκλησιών", των "δύο πνευμόνων" και της "θεωρίας των κλάδων".
Οι αιρέσεις (εν προκειμένω η αίρεση του Παπισμού) δεν κινδυνεύει να χάσει το Χριστό επειδή Τον έχασε πριν χίλια τόσα χρόνια στις 20 Ιουλίου του 1054 και δεν θα Τον ξαναβρεί πριν οι Παπικοί αποπτύσσουν τις αιρέσεις τους και επιστρέψουν εν μετανοία στην Εκκλησία.
Πολλά άλλα άτοπα θα μπορούσα να επισημάνω στο άρθρο. Διευκρινίζω πάντως προκαταβολικά ότι δεν έχω πρόθεση να μπω σε ατέρμονα διάλογο με τον "αμέθυστο" ή τον οποιοδήποτε άλλο "ανώνυμο".
Και μια τελευταία ερώτηση στον "αμέθυστο": Ελαβε μέρος στη φιέστα του Ζακύνθου ή όχι;
Αν μπορουσα να μπω στη συζητησι,
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπητε κυριε Τελεβαντο,
μονο για κατι συμπληρωματικο.
Ως προς τα περι Ζακυνθου.
Νομιζω, οι ανθρωποι αυτοι, δεν εχουν καμμία σχεσι.
Οσον αφορα τους Παπικους, το φωναζω και το διακηρυττω παντοτε,οτι οχι μονο δεν πρεπει να τους αποκαλουμε Εκκλησια, ουτε και Δυτικη Εκκλησια, ουτε οποιαδηποτε αλλη ονομασια που θα μοιαζει με Εκκλησια.
Ειναι αθεοι οι Φραγκολατινοι.
Μονον ως Φραγκολατινους μπορουμε να τους χαρακτηριζουμε και τιποτα περισσοτερο απο αυτο.
Εγω αυτον τον τιτλο τους αποδιδω παντοτε.
Νομιζω τους εκφραζει απολυτα.
Οσον αφορα τα υπολοιπα, νομιζω οτι θα απαντηση ο αμεθυστος.
Αν θελη.
Δεν είχα καμιά αμφιβολία κ. Τσολογιάννη ότι οι δυο μας συμφωνούμε ότι ο Παπισμός δεν είναι Εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αμφιβολίες που εξέφρασα αφορούσαν αποκλειστικά το συντάκτη του άρθρου.
Οσο για την πεποίθησή σας ότι δεν συμμετείχαν στις φιέστες του Ζακύνθου θα προτιμούσα να δω τη διάψευση από τον ίδιο το συντάκτη ΑΦΟΥ φυσικά μας αποκαλύψει πρώτα το όνομά του.
Aγαπητέ έχουμε και στο εσωτερικό της Ορθοδόξου Εκκλησίας Σχίσμα, αλλά δεν έχουμε αίρεση! Μερικοί φανατικοί και από τις δύο πλευρές εκτοξεύουν κάθε τόσο την κατηγορία της αιρέσεως στον αντίπαλό τους! Οι ίδιες ακριβώς κατηγορίες καταφέρονται εναντίον του Παλαιού από το Νέο. Δεν είναι Εκκλησία, δεν διαθέτει διαδοχή και χάρη! Οι διαφορές Σχίσματος και αιρέσεως πρέπει να διευκρινίζονται! Να ορίζονται! Οι μεγαλύτεροι ορθόδοξοι θεολόγοι σήμερα και χτες, έχουν σπουδάσει σε καθολικά πανεπιστήμια, ορισμένοι δε και με υποτροφίες των παν/μίων αυτών!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβάσαμε το κείμενο περί «Βαπτισματικής θεολογίας» στον Ορθόδοξο Τύπο και «φωτιστήκαμε»! Οι έννοιες, οι λέξεις, τα συνθήματα δεν είναι πράγματα! Γιατί ονομάζεις την Βαπτισματική κακοδοξία, Θεολογία; Αμέθυστος είναι το όνομα ενός blog, δεν σημαίνει Ανώνυμος! Δεν γνωρίζεις ούτε αυτή τη διαφορά; Εκτός κι άν παίζεις άλλο παιχνίδι! Τότε πάμε πάσο! Εκτός κι αν είσαι ο Σωτήρας μας!!! Εμείς την δουλειά μας κάνουμε! Με τις δυνάμεις μας! Τόσα έχουμε! Εσύ φαίνεσαι Ιδιαίτερα προικισμένος! Θα σε παρακολουθήσουμε! Πιστεύουμε θα είναι ευχαριστημένος κι ο αγαπητός Οδυσσέας με τα ωραία λογάκια που του αφιερώνεις! Έστω!
ΑΜΕΘΥΣΤΟΣ
Τελεβάντε, διάβασε έναν τίτλο: Αγίου Νεκταρίου, Μελέτη Ιστορική Περί των Αιτίων του σχίσματος, Περί της διαιωνίσεως αυτού και περί του δυνατού ή αδυνάτου της ενώσεως των δυο Εκκλησιών της Ανατολικής και Δυτικής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ τι θές να βγείς πάνω απο τον Άγιο Νεκτάριο;
Και να σε πιστέψουμε κι απο πάνω;
Μεγάλο καλάμι δεν καβάλησες;
Η απάντηση του αμέθυστου επιεβεβαιωσε τους φόβους μου στο ακέραιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦτωχό κείμενο, ρηχό, κουτσομπολίστικο. Περιέχει πολλές κακοδοξίες.
Ο συντάκτης του πρέπει να είναι προσεκτικός, στο μέλλον, όταν μιλά για θέματα πίστεως, για να μην εκτίθεται και για να μην κάνει κακόδοξη κατήχηση στους πιστούς με τις ετεροδιδασκαλίες του.
Δεν πιστεύουμε να είναι κανένας σχισματικός παλαιοημερολογίτης, Θεός φυλάξοι, ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, που βλαστημά το Αγιο Πνεύμα αφού αρνείται την εγκυρότητα των μυστηρίων της Ορθόδοξης Εκκλησίας;
Δεν είναι έτσι;
Ούτε φαντάζομαι να συμμετέσχε ο ίδιος στις φιέστες του Ζακύνθου; Γιατί αν τυχόν παρεβρέθη υπάρχουν πολλά ερωτήματα που χρειάζεται να απαντηθούν.
Δεν είναι έτσι;
Σε κάθε περίπτωση απάντηση ακόμη δεν πήραμε ποιος είναι ο αμέθυστος και αν πήγε στις φιέστες του Ζακύνθου και φυσικά καθόλου δεν μας απάντησε επί της ουσίας. Αν θεωρεί τον Παπισμό Εκκλησία.
Γιατί ερωτά ο "αμέθυστος" εν τη πανθαυμάστω αυτού σοφία ονομάζω τη "βαπτισματική θεολογία" θεολογία; Μμμ! Δύσκολη ερώτηση. Πρέπει να έχει κανείς την οξύνοια του Πλάτωνα, την πολυμάθεια του Αριστοτέλη και τη μαθηματική ιδιοφυία του Νεύτωνα και προ παντός το θεολογικό νου του Μεγάλου Βασιλείου για να την απαντήσει.
Γι' αυτό όταν τυχόν βρεθεί κάποιος που θα έχει τόσα πολλά πνευματικά και διανοητικά χαρίσματα τότε θα πάρετε και την απάντηση κ. "αμέθυστε". Οπως θα πάρετε και απάντηση γιατί μιλούν ΟΛΟΙ οι θεολόγοι ΑΚΟΜΗ και οι πιο παραδοσιακοί για Προτεσταντική και Παπική θεολογία κοκ.
Κάποιοι όμως σαν τον "αμέθυστο" επιλέγουν να ονομάζουν τον Παπισμό Εκκλησία ενώ οι παραδοσιακοί πιστοί τον αποκαλούν Παπισμό ή Φραγκολατίνους, κτλ.(Πόποβιτς, Επιφάνιος κτλ.).
Η αναφορά σας στο θέμα του σχίσματος και της αιρέσεως αξίζει ιδιαίτερης απάντησης όπως και οι απόψεις σας για την ανωνυμία. Δυστυχώ ςυπάρει τέτοια τρικυμία εν κρανίω στη σκέψη σας που θα μας αναγκάσετε να επανέλθουμε για πολλά θέματα.
Συμφωνώ με τον Τελεβάντο σε όσα λέει για τον αιρετικό. Μας έχει πνίξει με τις αιρετικότητές του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με τον προλαλίσαντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι, όποιος δεν γνωρίζει την Πίστη του, ό,τι δεν το καταλαβαίνει, το κατατάσσει στην αίρεση.
Αιρετικός (ή .....)