Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009


ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ

ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ.....

Η παρακάτω επιστολή εστάλη πριν από 10 μήνες στον μακ. αρχιεπίσκοπο κυριο Ιερώνυμο. Θα περιμέναμε από την πλευρά του μακαριωτάτου καποια κίνησι καλής θελήσεως και στα δύο παρατιθέμενα ζητήματα.

Και στο μεν πρώτο επραξε τα αντίθετα από όσα του γράψαμε και όσα του περιγράψαμε. Εδωσε πράσινο φως στον αρχιαιρεσιάρχη πατριάρχη για να ενεργεί στον ελλαδικό χώρο, όπως ενεργεί. Αδέσποτα.

Στο δεύτερο μείζον εκκλησιαστικό ζήτημα το ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΤΗ΅ΛΑΡΙΣΑΣ, μέχρι αυτής της στιγμής, ουδέν επραξε. Να ελπίζουμε ότι θα γίνουν κάποια βήματα έστω και τώρα; Λέμε ότι, η ελπίδα πάντα πεθαίνει τελευταία. !!! Ιδωμεν!!!

Μακαριώτατε Αρχιεπίσκοπε πατέρα Ιερώνυμε

Εύχεσθε υπέρ εμού και της κατ’ οίκον εκκλησίας μου.

Επιθυμώ και θέλω να τείνετε ευήκοον το ούς, για να σας ανοίξω την καρδιά μου και να σας μιλήσω σαν ένα μικρό παιδί και ένα απλό μέλος της Εκκλησίας μας, προς έναν πραγματικό και φιλόστοργο πατέρα.

Μεγάλη χαρά , μακαριώτατε, μου προξένησε η επιλογή σας για την θέση της αρχιεπισκοπής Αθηνών και της προεδρίας του Σώματος της Ιεραρχίας, της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Και αυτή η χαρά έγινε ενθουσιασμός από τις πρώτες εντυπωσιακές σας ενέργειες, κατά τις επόμενες ημέρες από της ανόδου σας, γιατί μας αναπτερώσατε την ελπίδα, τον πόθο και την λαχτάρα, να δούμε μια άσπρη ημέρα στον εκκλησιαστικό μας χώρο, μετά από τον καταστροφικό ανεμοστρόβιλο που διήλθε και διαπέρασε, που γκρέμισε και σκόρπισε ερείπια και χαλάσματα και σε όλους τους εκκλησιαστικούς τομείς.

Οφείλω να σας ομολογήσω, ότι ψάχνουμε και όλο ψάχνουμε, να ανακαλύψουμε στον εκκλησιαστικό μας ορίζοντα, έναν Μυριήλ του Βίκτωρος Ουγκώ, για να φέρη στις καρδιές μας την χαράν την μεγάλην, την εμπρέπουσαν εγκαύχησιν και την ειρήνην την πάντα νούν υπερέχουσαν.

Βέβαια, για να μην σας κουράσω προς το παρόν- γιατί ελπίζω να βρεθή στο μέλλον κάποια άλλη ευκαιρία για να συνομιλήσουμε δια ζώσης - σας αναφέρω δύο καυτά ζητήματα που απασχολούν εμάς αυτούς, αλλά και πολλούς άλλους ανθρώπους της Εκκλησίας, αλλά και αναμένουν εναγωνίως, την άμεση και ευεργετική παρέμβασι σας.

ΠΡΩΤΟΝ. Για μας, μακαριώτατε, το σπουδαιότερο από όλα τα εκκλησιαστικά ζητήματα, είναι ο πολύτιμος θησαυρός της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ που ενεπιστεύθη ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, σε όλους τους ανά τους αιώνας πιστούς και κυριαρχικά απαιτεί να την διατηρήσουν ανόθευτη και αλώβητη, από παντός σχίσματος και από πάσης αιρέσεως, αντί πάσης θυσίας.

Αυτά όμως που συντελούνται εδώ και πολλές δεκαετίες μπροστά στα μάτια μας, από διαφόρους εκκλησιαστικούς ηγέτες, είτε στην Ελλάδα, είτε αλλαχού, προκαλούν εις ημάς θλίψιν και μόνον θλίψιν, θλίψιν άφατον και πόνον απερίγραπτον. H αντοχή και η υπομονή μας, σχεδόν εξαντλούνται.

Ενεοί δε και διαπορούντες, αναλογιζόμαστε, που θα πάη αυτή η καταστασι ;

Πού οδηγούν, οι επιλήσμονες της ιεράς αποστολής τους εκκλησιαστικοί ηγέτες, την Ιεράν Ολκάδα Κυρίου Παντοκράτορος;

Προσέξατε, προσέξατε, μακαριώτατε, γιατί και η ιδική σας ευθύνη, είναι τεραστία. Και εμείς αναμένουμε να λάβετε την εμπρέπουσα ορθόδοξη στάση και να εμποδίσετε τους αναιδείς μειοδότας, από τον κατήφορο που τους έχει καταλάβει.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ. Δεν αγνοείτε, ασφαλώς, τα συμβαίνοντα εις την Λάρισαν την πολύπαθον πόλιν, εκεί όπου χτυπά η καρδιά της Ελλάδος.

Στον επισκοπικό θρόνο, δυστυχώς, ανήλθε άνθρωπος τελείως ακατάλληλος.

Με τα ΜΑΤ ήλθε και εγκαταστάθηκε και με την βία και το στανιό «διαποιμαίνει» τον λαό της Λάρισας. Ομιλώ, ως αυτόπτης και αυτήκοος, αφού ήμουν παρών στα γεγονότα, κατά την αξιοθρήνητη «ενθρόνισί του».


Όσοι δεν τον αποδέχονται αυτόν τον άνθρωπο, που συνείργησε απαραδέκτως κατά του αειμνήστου κεχαριτωμένου Θεολόγου και κατά εκατοντάδων χριστιανών που καταχτυπήθηκαν και αιμάτωσαν, από τα ροπαλοφόρα ΜΑΤ της άθεης κοσμικής εξουσίας, τους παραπέμπει στα δικαστήρια και απολαμβάνοντας της δικαστικής ευνοίας, τους καταδικάζει σε πολύμηνες φυλακίσεις και εμφανίζεται εκεί με το πρόσωπο ενός ανηλεούς διώκτου, απαραδέκτου από πάσης επόψεως, παρομοίου με τους βαρβάρους και ανηλεείς διώκτας, μοιχεπιβάτας Αρσάκιον και Αττικόν, της εποχής του ιερού Χρυσοστόμου.

Σταματήστε , μακαριώτατε, αυτό το ΜΑΚΕΛΕΙΟ, το μακελειό της Λάρισας.


Είναι εφιαλτικό και να το σκεφθή κανείς, να υπάρχει χριστιανός που να έχη παραπεμφθεί στα δικαστήρια 350 φορές. Να εχη κάτσει στο εδώλιο 350 ΦΟΡΕΣ. Φρικη ! ! ! Φρίκη, πραγματική. Εδώ ξεπεράσαμε το Νταχάου της Γερμανίας και τα Γκουλάγκ της Σιβηρίας ! ! !


Καθημερινά, και εξ αιτίας του κ. Λάππα, παραπέμπονται δεκάδες και εκατοντάδες χριστιανοί. Ναί, ΚΑ-ΘΗ-ΜΕ-ΡΙ-ΝΑ ! ! ! Τα δικαστήρια της Λαρισαϊκής πόλεως, είναι γεμάτα, κάθε λίγο και λιγάκι, από δικαζόμενους και καταδικαζόμενους χριστιανούς. Όπως και στο παρελθόν, από τον απεχθή Αρσάκιο και τον απεχθέστερο Αττικό, που ελεεινολογουσε ο ιερός Πατήρ.


Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά σ ή μ ε ρ α, εμείς οι χριστιανοί των άλλων πόλεων της Ελλάδος, απαθέστατοι, άδομεν και ψάλλομεν και τραγουδάμε τον «έρωτα» του Χριστού μας. Αλήθεια, μακαριώτατε, ΠΟΙΟΥ, ΧΡΙΣΤΟΥ; Του Χριστού του σφαγιασθέντος αγαθότατου Θεολόγου; Των διωκομένων και καταδικαζομένων καθημερινά χριστιανών της πολυπαθούς Λάρισας;

Η του Χριστού, όλων ημών των άλλων, που δεν μας στοιχίζει τίποτα;


Και πώς είναι δυνατόν και επιτρεπτόν, να ασκηθή «ποιμαντική» από ένα τέτοιο «δεσπότη», που ορθά αποδοκιμάζεται από τους πιστούς ανθρώπους, για την αντικανονικότητά του, και την εν γένει συμπεριφορά του;

Καλείσθε, εσείς, μακαριώτατε, να παύσετε αυτήν την εξωφρενική εμφάνισι, ενός που ισχυρίζεται ότι εκπροσωπεί τον Ιησούν Χριστόν και έχει απλώσει τον φόβον και τον τρόμον στην τοπική κοινωνία.

Δεν είναι δυνατόν ο κύριος αυτός, να εμφανίζει φωτογραφίες του με την μακαριότητα σας, και να κορδώνεται και να διαδίδη, ότι είστε και σεις κρύφιος υποστηρικτής του και συμπαραστάτης του, όλων αυτών των αθλιοτήτων.


Οι πιστοί χριστιανοί της Λάρισας που πέραν της εικοσιπενταετίας, μαρτυρικά κακοπάθησαν από φρικτούς μιτροφόρους διώκτας, άθλια και πανάθλια κακέκτυπα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, αναμένουν την άμεση παρέμβασί σας, ίνα καταπαύση ο κλύδων.


Την 15ην του τρέχοντος μηνός Απριλίου, μετά από τις ασταμάτητες μηνύσεις και τα ασφαλιστικά μέτρα του διώκτου επικαθημένου του θρόνου, παραπέμπονται στο εδώλιο του κατηγορουμένου - ακολουθούντες τον άγιο ορμαθό των μαρτύρων καταδιωκομένων χριστιανών - άλλοι δεκαοκτώ τον αριθμόν (18) πολύτεκνοι χριστιανοί, που απλά και μόνο εκφράζουν με αποδοκιμασίες την αντίθεσι τους να τον αποδεχθούν ως επίσκοπό τους.


Και εκείνος αγωνίζεται, πάση θυσία, όχι μόνον να τους αναγκάση με το στανιό να τον αποδεχθούν και να τον αναγνωρίσουν, αλλά λυσσωδώς επιδιώκει να σταθμίση και αυτήν την αναπνοή τους, γιά να πάψουν να φωνάζουν και να διαμαρτύρωνται. Και, ακούσατε, ακούσατε, ζητάει και να τον αποζημιώσουν ο καθένας ξεχωριστά από 20.000 ευρώ, για να τα δώση στά ……φιλανθρωπικά ιδρύματά του. Αλήθεια, είναι να γελάη κανείς ή να κλαίη; Ιδού, ανακαλύφθηκε σήμερα και μία νεα μορφή …. «αγίας» φιλανθρωπίας.

Σταματήστε, μακαριώτατε, επιτέλους αυτήν την απαράδεκτη κατάστασι, που εκθέτει ανεπανόρθωτα στα μάτια του κόσμου τούτου, την Εκκλησία του Χριστού και βλασφημείται το όνομά του Κυρίου μας, εν τοις έθνεσιν.


Οι ευσεβείς χριστιανοί της Λάρισας έδωσαν κατά το παρελθόν, μία υπόσχεσι:

Ότι θα δεχθούν οποιονδήποτε σταλεί εκεί και είναι αμέτοχος στις πανάθλιες καταδιώξεις του αγνού και πεφιλημένου ποιμενάρχου τους Θεολόγου.


Αναμένουμε την άμεση και επείγουσα παρέμβασι σας.

Εύχομαι διακαώς, ο Κύριός μας να σας ευλογή και να σας δίνη δύναμι και κουράγιο να προχωρήσετε στην ιερά αποστολή σας και να μείνετε στην ιστορία ως ο νέος Μυριήλ, που θα αναπαύση τους χριστιανούς και θα δοξάση το όνομα του Θεού και την αγία Του Εκκλησία.

Η χαρά μου θα είναι μεγάλη,, εάν μου δείχνατε, έστω και με ένα μικρό ….σημαδάκι, ότι με ακούσατε. Θα το περιμένω.

Μετά της προσηκούσης τιμής και του απεριόριστου σεβασμού μου

5 σχόλια:

  1. Οσοι θελετε να καμετε τα σχολια σας.
    ==========================================
    Αφου γραψετε το σχολιο σας,(εαν θελετε να γραψετε το ονομα σας το γραφετε μετα το κειμενο στο τελος του σχολιου, αλλοιως θα παρουσιασθη ως ανωνυμος), πατε στην υποβολη σχολιου και επιλεγετε το Ανωνυμος. Πατατε καταχωρισι σχολιου και αν δεν το καταχωρισει, ξαναπατατε την καταχωρισι σχολιου.
    Ετσι γινεται κανονικα η καταχωρισι.
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι τοσο μόκας ο ανθρωπος που μας απαγοητευσε τελειως.
    Πως θα τα βαλη εμ αυτους που τον ψηφισαν;
    Αστειευεσθε ασφαλως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο απεχθής όμως Αρσάκιος και ο απεχθέστερος Αττικός, για τους οποίους ο ιερός Χρυσόστομος αναφέρει: «Ήκουσα δε και δια τον φλύαρον εκείνον Αρσάκιον, τον οποίον εκάθισεν η βασίλισσα πατριάρχην εις τον θρόνον μου, ότι καθ’ υπερβολήν έθλιψε τους αδελφούς και τας παρθένους, οίτινες με υπερησπίζοντο και δεν ηθέλησαν να συγκοινωνήσωσι με αυτόν, εκ των οποίων πολλοί και απέθανον εν τη φυλακή δι’ αγάπην μου. Εκείνος, λέγω ο προβατόσχημος λύκος, ο οποίος έχει μεν σχήμα επισκόπου, είναι δε μοιχός κατ’ αλήθειαν, διότι καθώς η γυνή ονομάζεται μοιχαλίς, όταν, ζώντος του ανδρός της, λάβη άλλον άνδρα, ούτω αυτός είναι μοιχός ουχί κατά σάρκα, αλλά κατά πνεύμα, επειδή ζώντος εμού του επισκόπου της Κωνσταντινουπόλεως, αυτός ήρπασε τον θρόνον μου», δια τον πρώτον και: «πάσης μηχανής τεχνίτης κατά του Ιωάννου» δια τον δεύτερον, είναι άγιοι της Εκκλησίας μας, τιμώμενοι την 11.10 και 8.1 αντίστοιχα. Όπως άγιοι είναι και άλλοι πέντε διώκτες του ιερού Πατέρα, υπαίτιοι της εξορίας και του Μαρτυρικού θανάτου του: Ο άγιος Κύριλλος, που ως διάκονος στη Δρυ συνέβαλε αποτελεσματικά στην καταδίκη του, αλλά και ως Αλεξανδρείας αρνήθηκε να αποκαταστήσει και μνημονεύει τον Ιωάννη, ο άγιος Επιφάνιος, παρών στη Δρυ συνέβαλε αποφασιστηκά στην καταδίκη του και αρνήθηκε κοινωνία μαζί του, οι άγιοι Ιερώνυμος και Αυγουστίνος, που προσπάθησαν να πείσουν τον Ιννοκέντιο Α΄ να προσυπογράψει την καταδίκη, αλλά εις μάτην και τέλος ο άγιος (κατά την Εκκλησία των Ιεροσολύμων) Αρκάδιος, ο αυτοκράτορας (27 Αυγούστου)!
    Επτά λοιπόν άγιοι συνείργησαν για να εξοριστεί και να μαρτυρήσει ο Μέγιστος αυτός Πατέρας της Εκκλησίας και εσύ Οδυσσέα πασχίζεις για το Θεολόγο; Ποιός να σε ακούσει; Τα αυτιά των ελεφάντων;
    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γραφεις, αιρετικε, οτι και ο Επιφανιος ελαβε μερος στη παρα την Δρυ συνοδο. Μηπως αυτο ειναι λαθος;
    Εγω γνωριζω οτι δεν ελαβε μερος. Εφυγε και δεν ξαναγυρισε ουτε στη μητροπολι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σωστά. Δεν έλαβε ακριβώς μέρος στη Δρυ, αλλά είχε συμβάλει στην προετοιμασία της ληστρικής αυτής Συνόδου.
    Το Μάρτιο του 403, έφτασε στην Κων/πολη ο Επιφάνιος, που αντικανονικά και προσβλητικά αρνήθηκε τις τιμές από τον Χρυσόστομο, την φιλοξενία του και την κοινωνία με αυτόν, έχοντας υιοθετήσει όσα κατηγορούσαν τον Χρυσόστομο στην Κων/πολη οι εχθροί του και ο Αλεξανδρείας Θεόφιλος (θείος του αγίου Κυρίλλου). Θεωρούσε τον Χρυσόστομο ακόμα και αιρετικό. Τότε ο Χρυσόστομος υποχρεώθηκε να τηρήσει αυστηρή στάση έναντι του Επιφανίου, ο οποίος όμως είχε τώρα την ευκαιρία να διαπιστώσει, από τις εξηγήσεις των «Μακρών αδελφών», ότι δεν ήταν ωριγενιστές. Έτσι, διαπίστωσε, ότι ο αγώνας του πλέον δεν είχε λόγο παρά μόνο τα σχέδια του Θεόφιλου, του οποίου μάλλον υποψιάστηκε ότι έγινε όργανο. Γι’ αυτό σε λίγους μήνες, χωρίς να κοινωνήσει με τον Χρυσόστομο, εγκατέλειψε την Κων/πολη και πέθανε στο ταξίδι, πριν πατήσει την γη της Κύπρου (Παπαδόπουλου Στ. Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, σελ. 46).
    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου