Τά βήµατα τῆς Νέας Μασωνικῆς Ἐποχῆς
προϋποθέτουν καί πολιτικές σκοπιµότητες
Β' συνεχεια
του Αιδεσιμ. π. Βασιλειου Βολουδακη
Γι’ αὐτόν
τους τόν σκοπό οἱ µασῶνοι ἐργάζονται
συστηµατικά ἀπό τό 1893 καί προχωροῦν µεθοδικά, γνωρίζοντες ὅτι «ταῦτα πάντα δέν
δύνανται νά ἐπιτευχθῶσι ἐν βραχείᾳ προσπαθείᾳ», ἀλλά –ὅπως γράφουν
στό µηνιαῖο τεκτονικό περιοδικό σύγγραµµά τους «ΑΘΗΝΑ»
(ἐν Ἀθήναις,
Μάρτιος 1893, σελ. 43) – γιά νά «φθάσωµεν εἰς τόν σκοπόν τοῦτον, ὦ Ἀδελφοί, εἶναι µακρός ὁ δρόµος»!
Μέ µεθοδικότητα, ἀπό τήν ἐποχή τοῦ Ἰωσήφ
Γαριβάλδη, πού ὑπῆρξε –κατά τά γραφόµενα τοῦ Τέκτονος G. Leti– ἀπό
γεννησιµιοῦ του µασῶνος
(σηµ.: γεννήθηκε τό 1807), οἱ Τέκτονες ἑτοιµάζουν τήν ὁλοκληρωτική
ἀνατροπή καί ἀντικατάσταση
τοῦ Χριστιανισµοῦ µέ τήν «Νέα Ἐποχή»! Αὐτό τεκµηριώνεται ἐκτός τῶν ἄλλων καί ἀπό τόν τίτλο «The
New Age» τοῦ ἐπισήµου ὀργάνου τοῦ Ὑπάτου Συµβουλίου τῆς Νοτίου Δικαιοδοσίας τῶν Ἡνωµ. Πολιτειῶν, τό ὁποῖο
μασωνικό Ἔντυπο µνηµονεύεται ἤδη ἀπό τό Μάρτιο τοῦ 1933 στό ἐπίσης
ἐπίσηµο ὄργανο τοῦ Ὑπάτου Συµβουλίου τοῦ 33ουο -καί τῆς Μεγάλης Ἀνατολῆς τῆς Ἑλλάδος «ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ-ΓΝΩΜΩΝ». Νά ὑπογραμμίσουμε ὅτι
περί τῆς Νέας Ἐποχῆς ἀκούσαμε νά γίνεται δηµόσιος
λόγος μόνο κατά τίς τελευταῖες δεκαετίες,
οἱ µασῶνοι
ὅµως ἑτοιµάζουν καί
µιλοῦν µεταξύ τους γιά τήν «Νέα Ἐποχή» ἀπό τά τέλη τοῦ
19ου αἰῶνος!
Τά βήµατα τῆς Νέας Μασωνικῆς Ἐποχῆς προϋποθέτουν
καί πολιτικές σκοπιµότητες, ἀντίθετες
πολλές φορές ἀπό τίς πεποιθήσεις τῶν µασώνων πολιτικῶν
πού ἀσκοῦν
τήν συγκεκριμένη πολιτική. Αὐτό δέν τό ἰσχυριζόμεθα ἐμεῖς γιά νά συκοφαντήσουμε τούς Μασώνους, ἀλλά τό ὁμολογοῦν οἱ ἴδιοι!
Ἔτσι, ὅπως ἀναφέρει ὁ G. Leti στό ἄρθρο
του «Ἰωσήφ
Γαριβάλδης, Ἐλεύθερος
Τέκτων», ὁ Γαριβάλδης, «ἀποσπάσας ἀπό τούς Βουρβώνους τήν Νότιον Ἰταλίαν καί τή Σικελίαν ἐδώρησε ταύτας, δηµοκράτης αὐτός, εἰς τόν βασιλέα
τῆς Ἰταλίας, διά λόγους πολιτικῆς σκοπιµότητος» (Πυθαγόρας-Γνώµων,
Τεῦχος 3, Μάρτιος 1933, σελίς 73)!
Ἀκολουθῶντας µέχρι σήµερα καί οἱ µασῶνοι πολιτικοί µας τήν ἴδια τακτική, ἔκαµαν
καί κάνουν πάµπολλες παλινῳδίες λόγῳ, ἀκριβῶς, τῶν ἀναγκαίων κατ’ αὐτούς
πολιτικῶν σκοπιµοτήτων, µέ τελευταῖο παράδειγµα τόν σηµερινό Πρωθυπουργό κ. Τσίπρα, ὁ ὁποῖος ἀπό υἱός μονίμου ἐργολήπτου
Δηµοσίων Ἔργων κατά τήν περίοδο τῆς Ἑπταετίας(!), µετεστράφη
σέ ἀκροαριστερό ἰδεολόγο πολιτικό καί, ἐν συνεχείᾳ, καί σέ χρόνο ρεκόρ ἐξελέγη
ἀρχηγός Ἀριστεροῦ Κόμματος. Τελικά, ἀφοῦ ἔγινε Πρωθυπουργός,
παρουσιάζεται σήµερα, ἀπό τήν µιά µεριά ὡς ἐφαρµογέας ἐντελῶς ἀντίθετης, δηλαδή Κεντροδεξιᾶς φιλελεύθερης Οἰκονοµίας(!), κατά τίς ἐπιταγές τῆς Ἀµερικῆς, τῆς µητέρας τῆς
µασωνίας καί, ἀπό τήν ἄλλη µεριά, συµπεριφέρεται ἐπιβάλλοντας τήν πολιτική του µέ φασιστικότητα ἀκροδεξιοῦ, καί µάλιστα
σέ τέτοιον βαθµό, ὥστε, κατά τήν ὁμολογία τῶν πρώην συντρόφων του, νά ἔχει γίνει ἀγνώριστος! Ἴδιος ὁ κ. Τσίπρας µέ
τόν Γαριβάλδη! Καί ὁ Γαριβάλδης ἄν καί «δηµοκράτης καί Σοσιαλιστής... κατεσίγασε πολλά
σχετικά αἰσθήµατά του
καί ηὐνόησε τήν βασιλικήν
πολιτικήν τοῦ Οἴκου τῆς Σαβοΐας»(!), ὅπως καί πάλι µᾶς πληροφορεῖ ὁ Leti. Τί σοῦ εἶναι ἡ Μασωνία!
Ἡ «Νέα Ἐποχή» σφυρηλατήθηκε
ἰδιαιτέρως ἀπό
τόν Γαριβάλδη, ἀκολουθήθηκαν δέ οἱ “Ὁδηγίες” του µέ θρησκευτική εὐλάβεια ἀπό τούς
µασώνους πολιτικούς τοῦ µέλλοντος. Ὁ Leti γράφει στό ἄρθρο
του ὅτι ὁ
Γαριβάλδης «ἐπροφήτευε τόν
σοσιαλισµόν, τόν ὁποῖον ὠνόµαζεν “ἥλιον τοῦ µέλλοντος”».
Βεβαίως, δέν πρόκειται γιά προφητεία ἀλλά
γιά ὑπαγόρευση “Ὁδηγίας”,
τήν ὁποία –πάντοτε κατά τόν Γαριβάλδη– «οἱ µεταγενέστεροι ἡµῶν, ἐάν κατά καλήν των τύχην
καί πρός δόξαν ἡµῶν θά ἐπιτύχωσι τῶν σκοπῶν οὕς ἡµεῖς διαγράφοµεν σήµερον, δέν θά αἰσθανθῶσιν διά τοῦτο
ἐλαττουµένην τήν σπουδαιότητα τῆς ἀποστολῆς των. Θ’ ἀντικρύσωσιν
εὐρυτέρους ὁρίζοντας,
θά ἔχωσι τήν συνείδησιν ἄλλων ἀναγκῶν καί λαµβάνοντες ὑπ’
ὄψει τούς καιρούς καί τάς διαφόρους περιστάσεις, θά
καθιερώσωσι προγράµµατα νέα, στρεφόµενοι, ὅπως ἡµεῖς
στρέφοµεν πρός τό φῶς καί τάς ἐπαγγελίας ἐνδοξοτέρου
µέλλοντος. Διότι –ἄν δέν ἀπατῶµαι– θά συµβῆ τοῦτο ὥστε αἱ µελέται καί
τό ἔργον τῶν
φιλανθρώπων (δηλ. τῶν µασώνων) µέ τήν
πάροδο οὐχί τῶν αἰώνων ἀλλά τῶν ἐτῶν νά ἐναγκαλισθῶσι τάς ἀνάγκας καί τάς ἐπιθυµίας
ὁλοκλήρου τοῦ ἀνθρωπίνου γένους. Τότε τό ἰδεῶδες τοῦ
Τεκτονισµοῦ θά πραγµατοποιηθῆ» (Τεκτονικό Περιοδικό «ΑΘΗΝΑ», Μάρτιος 1893, σελ.
43)!
Πράγµατι, ὄχι µετά ἀπό αἰῶνες ἀλλά πολύ
σύντομα, µετά ἀπό δεκαετίες ἔλαβε ἐντολή ὁ Ἀνδρέας Παπανδρέου ἀπό τό Ὕπατο Συµβούλιο τῆς Ἀµερικῆς νά ἐφαρµόση µέ ἀπόλυτη ἀκρίβεια στήν Πατρίδα µας τόν Γαριβάλδειο Σοσιαλισμό, ὅπερ καί ἔπραξε µέχρι κεραίας σάν φρόνιµος µαθητής, βάζοντας,
µάλιστα, σάν ἔµβληµα τοῦ Κόµµατός του, τοῦ ΠΑΣΟΚ, τόν Ἥλιο τοῦ Γαριβάλδη!
Προϋπόθεση τῆς «Νέας Ἐποχῆς» εἶναι ἡ Παγκοσµιοποίηση
Προϋπόθεση τῆς «Νέας Ἐποχῆς» εἶναι ἡ Παγκοσµιοποίηση. Ὁ
Γαριβάλδης, τό 1867, µέ τήν ἰδιότητα τοῦ Μεγάλου Διδασκάλου ὁλοκλήρου
τοῦ Ἰταλικοῦ Τεκτονισµοῦ ἔγραφε στούς Σικελούς Τέκτονες: «Ἀνήκει εἰς τόν τεκτονισµόν νά ὠθήσει πρός τά ἐµπρός τήν Ἀνθρωπότητα, διά τῆς διδασκαλίας καί τοῦ παραδείγµατος, τῇ ἀντιλήψει
καί ὁδηγίᾳ τοῦ Μ...Α...Τ...Σ...» (=Ὁ θεός τῶν Μασώνων, ὁ
Μέγας Ἀρχιτέκτων τοῦ Σύμπαντος). Καί προσέθετεν ὅτι
οἱ Τέκτονες ὀφείλουσι
ν’ ἀποβλέπωσι πρός “τήν παγκόσµιον ἀδελφοποίησην τῶν ἐθνῶν”» (βλ.ἄρθρο Leti, ὅ.ἀ. σελ. 76)!
Γιά τήν ἐπίτευξη τῆς
Παγκοσµιοποιήσεως ἔπρεπε νά ληφθοῦν σειρά ἀντιχριστιανικῶν µέτρων, τά ὁποῖα ἔλαβαν διαδοχικά ὅλα τά πολιτικά µορφώµατα καί κόµµατα ἀπό τῆς δολοφονίας
τοῦ Καποδίστρια µέχρι σήµερα. Διαβάζοντας τό
περιοδικό τῶν Τεκτόνων «ΑΘΗΝΑ», τοῦ Μαρτίου 1893, νοµίζει κανείς πώς ἀκούει τούς σηµερινούς πολιτικούς, οἱ ὁποῖοι ἔχουν πάψει πρό πολλοῦ νά σκέπτονται ἀλλά
µόνο παπαγαλίζουν τό “εὐαγγέλιο” τοῦ Γαριβάλδη ἀλλά
καί τῶν ἄλλων
κατά πνεῦµα συγγενῶν
του. Γι’ αὐτό καί ἡ
Φωλιά πού ἐκτρέφει τά σηµερινά κολοβά φίδια τῆς πολιτικῆς δέν ἐνδιαφέρεται πλέον γιά τήν πνευµατική καί ἐπιστηµονική κατάρτιση τῶν ἑκάστοτε Ὑπουργῶν, ὅπως τοῦ σηµερινοῦ Ὑπουργοῦ Παιδείας, ὁ ὁποῖος στερεῖται
Πανεπιστημιακῆς μορφώσεως!
Οἱ Μασωνικές
Μεταρρυθμίσεις: Πολιτικός Γάμος καί Διαζύγιο!
Δέν θέλω νά κουράσω ἄµετρα τούς φίλους ἀναγνῶστες καί γι’ αὐτό
θά ἀπαριθµήσω ἁπλῶς τά ὅσα διέταξαν οἱ Τέκτονες καί πραγµατοποίησαν καί πραγµατοποιοῦν µέχρι σήµερα οἱ
πολιτικοί µας, µέ τό ἀποκλειστικά μασωνικό προσωνύµιο «µεταρρυθµίσεις»,
τό ὁποῖο
εἶναι ὁ ἀναιρέτης τῶν ρυθμίσεων τοῦ Θεοῦ μας. Ὡστόσο, αὐτοί, γιά νά ἐξαπατοῦν τόν λαό, ἐξωραΐζουν
τό νόημα τῆς λέξεως αὐτῆς σάν νά πρόκειται γιά πορεία σέ μιά ἀληθινή πρόοδο! Ἄς
θυμηθοῦμε γιά παράδειγμα τήν διαβόητη «Ἐκπαιδευτική Μεταρρύθμιση» τοῦ ἀθεϊστῆ Παπανούτσου, ἡ ὁποία ἦταν ἡ ἀπαρχή γιά τήν ἀπορρύθμιση καί τό κατρακύλισμα τῆς Παιδείας μας.
Διαβάζουµε στό περιοδικό «ΑΘΗΝΑ»:
1. «Ὁ γάµος ἐν
ταῖς σχέσεσι αὐτοῦ µετά τοῦ λαϊκοῦ καθεστῶτος, οὐδέν ἔδει νά περιβάλληται θρησκευτικόν κῦρος καί ὡς πόρισµα τῆς
µεταρρυθµίσεως ταύτης, ὡς
προπύργιον κατά τῆς φρικώδους ἀπάτης, ὡς ἐγγύησιν τῆς ἠθικῆς ὑπεστήριζα
ὅτι ἔπρεπε νά καθιερωθῆ νοµοθετικῶς ἡ ὑπεροχή τοῦ πολιτικοῦ ἀπέναντί του θρησκευτικοῦ γάµου καί τό Διαζύγιον»! Δηλαδή ἡ εἰσαγωγή τοῦ Πολιτικοῦ Γάµου ἔγινε σαφῶς µἐ τήν ὑπαγόρευση τῆς
Μασωνίας, ἡ ὁποία ἀποκαλεῖ, µάλιστα, τό
Μυστήριο τῆς Ἐκκλησίας «φρικώδη ἀπάτην»!
2. «Ἡ ἄλλη
µεταρρύθµισις, τό Διαζύγιον, ἐπολεµήθη τά µάλιστα πεισµόνως ὑπό τῶν
κληρικοφρόνων. Μόνω ἐν
τούτῳ ἡµεῖς
θά δυνηθῶµεν νά εὕρωµεν τό µέγιστον τῶν πρός ὑποστήριξιν αὐτῆς ἐπιχείρηµα»!
Παρακινοῦνται,
λοιπόν, οἱ πολιτικοί ἀπό
τούς Μασώνους νά κατηγοροῦν τούς Κληρικούς ὅταν ἐπιχειρηµατολογοῦν κατά τοῦ Διαζυγίου, ἐνῷ οἱ Μασῶνοι ὑποκριτικά συνεχῶς ἐπαναλαµβάνουν ὅτι
ἐργάζονται ὑπέρ
τοῦ ἀγαθοῦ καί τῆς ἀρετῆς, σάν νά εἶναι τό Διαζύγιο ἡ ὁδός
γιά τήν ἀπόκτηση τῆς ὑπερτάτης
ἀρετῆς, τήν ὁποία ἀρετή πολεμοῦν οἱ Κληρικοί!
Μέ ἐντολή τῆς Μασωνίας
ἀπομακρύνθηκε
ἡ Ἐκκλησία ἀπό τήν ἐποπτεία τῆς Παιδείας
Γιά νά φιµωθοῦν οἱ Κληρικοί καί νά ἐκδιωχθοῦν ἀπό τά Σχολεῖα,
ἐντέλλονται οἱ
Πολιτικοί ὅτι πρέπει νά νοµοθετοῦν, τάχα «ἐκ σεβασµοῦ πρός τήν ἐλευθερίαν τῆς συνειδήσεως», ὅτι «δέν πρέπει εἰς τάς Δηµοσίας Σχολάς νά διδάσκηται οὐδεµία κατήχησις»! Αὐτή τήν µασωνική “ὁδηγία” ἀκολούθησαν καί οἱ Ὑπουργοί τῆς Ν.
Δηµοκρατίας, τοῦ ΠΑΣΟΚ καί ὁ σηµερινός ἀνεκδιήγητος
Ὑπουργός Παιδείας καί γι’ αὐτό ἀρνεῖται,
μέ πρωτοφανές ἀλλά εὐεξήγητο, λόγῳ τῆς μασωνικῆς “ὁδηγίας”, πάθος, ὁποιαδήποτε
Ὀρθόδοξη Κατήχηση τῶν
Νέων µας µέσῳ τοῦ
µαθήµατος τῶν Θρησκευτικῶν!
Ὅμως –γιά νά εἴμαστε ἀκριβοδίκαιοι– τοῦ σημερινοῦ Ὑπουργοῦ Παιδείας προηγήθηκαν ἄλλοι, ὅλων τῶν κομματικῶν ἀποχρώσεων,
πού κυβέρνησαν μέχρι σήμερα, ἰδίως τῶν λεγομένων
Δεξιῶν, οἱ ὁποῖοι, ἐνῶ σφετερίσθηκαν ἐκλογικά τούς ἐκκλησιαζομένους
καί τούς Ποιμένες τους, ἔβλαψαν καίρια τό ἔργο τῆς Ἐκκλησίας μας! Ὅλοι
αὐτοί οἱ
Πολιτικοί, ἔγιναν πιστοί ἀκόλουθοι καί “εὐλαβικοί” ὑπηρέτες τῶν κελευσμάτων
τοῦ «Ὑπάτου Συμβουλίου τοῦ Ἀρχαίου
καί Ἀποδεδεγμένου Σκωτικοῦ Δόγματος τῆς Νοτίου Δικαιοδοσίας τῶν Ἡνωμένων
Πολιτειῶν», τό ὁποῖο μέ ἀπόλυτον τρόπο
διεσάλπισε urbi et orbi τά ἑξῆς: «Ἀρνούμεθα νῦν, ὡς πάντοτε ἠρνήθημεν, τό δικαίωμα εἰς οἱανδήποτε ἐκκλησίαν ἤ ἐκκλησιαστικήν ἀρχήν, ξένην ἤ ἡμεδαπήν, νά ἐλέγχη ἤ νά ἐπιβλέπη τό ἐλεύθερον Δημόσιον Ἐκπαιδευτικόν Σύστημα τῶν Ἡνωμένων
Πολιτειῶν, εἴτε τό Ἐκπαιδευτικόν Σύστημα οἱουδήποτε κράτους ἤ ἔθνους ὁπουδήποτε γῆς εὑρισκομένου»(ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ,
Μηνιαῖον Ὄργανον
τῆς Ἐλευθέρας
Τεκτονικῆς, τεῦχος
Αὐγούστου 1931, σέλ. 306-307)!
Μιλοῦν οἱ Τέκτονες ὡς παντοδύναμοι δικτάτορες, ἀσάλευτοι καί ἰσόβιοι κυβερνῆτες τῆς ἀνθρωπότητος. Μιλοῦν
σάν νά ἀντλοῦν ἀπό τόν Οὐρανό τίς ὁδηγίες, τίς ὁποῖες εἴτε θέλουν εἴτε δέν θέλουν οἱ ἄνθρωποι, θά ὑποχρεωθοῦν νά τίς ὑποστοῦν, καί, κατόπιν, ἔχουν
τό θράσος νά μιλοῦν καί περί τῶν ἰδεωδῶν τῆς θρησκευτικῆς καί πολιτικῆς ἐλευθερίας, τά ὁποῖα ἰδεώδη τάχα ὑπηρετοῦν!
Διαβάστε: «Πιστεύομεν νῦν, ὡς πάντοτε ἐπιστεύομεν, εἰς τά ἰδεώδη τῆς ἐλευθερίας, τῆς τε θρησκευτικῆς
καί πολιτικῆς, ὡς διετυπώθησαν ὑπό τῶν ἀρχῶν,
ἅς ἐξήνεγκεν ἡ Προκήρυξις τῆς Ἀνεξαρτησίας καί ἀνέγραψεν ὁ Καταστατικός Χάρτης τῆς Δημοκρατίας ἡμῶν… Τιμῶμεν νῦν, ὡς ἐτιμήσαμεν ἀείποτε, τήν ἀφοσίωσιν τοῦ Ἐλευθεροτεκτονισμοῦ πρός τά ἰδεώδη τῆς ἀγωγῆς, ἐκπαιδεύσεως
καί διαφωτίσεως τῶν μαζῶν, διότι θεωροῦμεν τά ἰδεώδη ταῦτα ὡς τούς θανασίμους ἐχθρούς τοῦ φανατισμοῦ ἐκείνου καί τῆς θρησκοληψίας, ἥτις
καταδιώκει διά πεποιθήσεις καί διεγείρει σταυροφορίας κατά παντός, ὅν θεωρεῖ ἀντίθετον πρός τόν νόμον τοῦ Θεοῦ καί πρός τήν ἀλήθειαν τοῦ δόγματος» (βλ.ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ,
ὅ. ἀ.)!
Μέ ἄλλα λόγια, ἀπαγορεύουν
οἱ Μασῶνοι
“μέ τό ἔτσι θέλω” τήν Διδασκαλία τοῦ Ἀληθινοῦ Θεοῦ στήν Δημόσια Ἐκπαίδευση καί τήν ἀντικαθιστοῦν μέ τήν διδασκαλία τῶν ἰδεωδῶν τῆς ἀγωγῆς, ἐκπαιδεύσεως καί
διαφωτίσεως τῶν μαζῶν, πού διδάσκει ὁ Ἐλευ-θεροτεκτονισμός! Καί γιά ὅλα αὐτά ποιόν
ρώτησαν; Ποιός τούς ἐξουσιοδότησε νά γίνουν
θεοί στή θέση τοῦ Θεοῦ, νά ἀποφασίζουν καί
νά διατάζουν τούς λαούς; Ποιός τούς ἐπέλεξε
γιά νά κρίνουν τί εἶναι σωστό καί τί λάθος;
Πότε ἔκαμαν δημοψήφισμα ὥστε νά ἀποφανθῆ ἐπ’ αὐτοῦ ὁ λαός;
Καί ὅμως! Οἱ Πολιτικοί
μας, ὄχι μόνο δέν ἀντετάχθησαν σ’ αὐτές τίς ἀντίθεες αὐθαιρεσίες, ἀλλά ὡς γνήσιοι καί
πιστοί Μασῶνοι φρόντισαν νά ἐγκαινιασθῆ καί νά παγιωθῆ καί στήν Ἑλληνική
Βουλή ὁ ἐξοβελισμός
τῆς Ἐκκλησίας
ἀπό τήν Παιδεία τοῦ Ἔθνους μας, τήν Ὁποία,
μάλιστα, Εὐεργέτιδα τοῦ Ἔθνους μας Ἐκκλησία,
ὑπεβίβασαν τά τελευταῖα
χρόνια καί σέ ἁπλό φορέα(!), τόν ὁποῖον –ὅπως ἀναίσχυντα ἐπαναλαμβάνουν– ἐρωτοῦν γιά ἐκπαιδευτικά
ζητήματα, ὅπως ἐρωτοῦν καί τούς ἄλλους
φορεῖς τοῦ
Κράτους!
η συνεχεια και το τελος στο επομενο
"Πολλοί θα σπεύσουν να ανταλλάξουν την Ἐλευθερία τους με την εὐκολία τους http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2016/09/blog-post_71.html "
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Μεγάλη Στοά της Ελλάδος αναφέρει μεταξύ των μελών της 6 επίλεκτα μέλη της Εκκλησίας, Πατριάρχες και Αρχιεπισκόπους:
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίλειος Γ΄, Οικουμενικός Πατριάρχης
Βενέδικτος, Πατριάρχης Ιεροσολύμων
Ιωακείμ Γ΄, Οικουμενικός Πατριάρχης
Μελέτιος Β΄, Οικουμενικός Πατριάρχης
Φώτιος, Πατριάρχης Ιεροσολύμων
Χρύσανθος, Αρχιεπίσκοπος Αθηνών
Μήπως φταίνε οι Μασόνοι γι΄ αυτούς;
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.ΜΑΣΟΝΟΙ ΠΑΝΤΟΥ.ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΛΗΡΟ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.ΑΛΛΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ.
ΔιαγραφήΔιόρθωση ημαρτημένου:
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώτιος, Πατριάρχης Αλεξανδρείας.