Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

π. Θεόδωρος Ζήσης: ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΩΝ!



ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ
ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ
ΣΤΟ ΠΑΓΚ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ!
 
 
Χθές, Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας, ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης σὲ κήρυγμα ποὺ ἐκφώνησε, εἶπε μεταξὺ ἄλλων καὶ κάποια πράγματα, ποὺ πρέπει νὰ τὰ σκεφθοῦν κάποιοι Ὀρθόδοξοι ἀδελφοί, οἱ ὁποῖοι θέλουν νὰ ἀγωνιστοῦν κατὰ τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλὰ παραμένουν ὑπὸ τὴν σκέπην τῶν Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων.
 
 
Ὁ π. Θεόδωρος ἦταν σαφής: «Οἱ Προτεστάντες εἶναι Εἰκονομάχοι», ἀφοῦ «ἔχουν κατεβάσει τὶς Ἅγιες Εἰκόνες... εἶναι Εἰκονομάχοι»! Κι ὅμως, «ἐμεῖς εἴμαστε μαζὶ μὲ αὐτοὺς στὸ Π.Σ.Ε. Τοὺς ἀναγνωρίζουμε ὡς Ἐκκλησίες»! «Ὅποιος, ὅμως, ἔχει κοινωνία μὲ τοὺς Προτεστάντες, ἰσχύουν καὶ γι΄ αὐτὸν τὰ ἀναθέματα αὐτά»!


«Ὑπάρχουν χριστιανοὶ Εἰκονομάχοι. Καὶ ὑπάρχουν, ἐπίσης, καὶ δικοί μας ὀρθόδοξοι, συμπαθοῦντες τοὺς Εἰκονομάχους. Κι ἔχοντες κοινωνία μὲ τοὺς Εἰκονομάχους. 
Οἱ Προτεστάντες τί εἶναι, δὲν εἶναι Εἰκονομάχοι; Πᾶτε σὲ κανένα Προτεσταντικὸ Ναὸ μέσα, θὰ δεῖτε πουθενὰ νὰ ὑπάρχει Ἁγία Εἰκόνα; Τὶς ἔχουνε κατεβάσει. 
 
Ὅπως οἱ Εἰκονομάχοι, ἔχουν κατεβάσει τὶς Ἅγιες Εἰκόνες. Κι ὅμως ἐμεῖς εἴμαστε μαζὶ μὲ αὐτοὺς στὸ Π.Σ.Ε. Ἐκκλησία καὶ αὐτοί. Τοὺς ἀναγνωρίζουμε ὡς Ἐκκλησίες. 
 
Ἑπομένως τὰ ἀναθέματα ἰσχύουν καὶ γιὰ τοὺς δικούς μας, οἱ ὁποῖοι συμμετέχουν στὸ Π.Σ.Ε. Διότι, ὅποιος κοινωνεῖ μὲ τοὺς Εἰκονομάχους, ὅποιος ἔχει κοινωνία μὲ τοὺς Προτεστάντες, καὶ γι΄ αὐτὸν ἰσχύουν τὰ ἀναθέματα αὐτά, καὶ γι’ αὐτὸ φοβοῦνται, γιατὶ ἀναθεματίζουν οἱ ἴδιοι τοὺς ἑαυτούς τους. 
 
Πῶς νὰ ἀναθεματίσουν οἱ Ἐπίσκοποι, ἡ Ἱεραρχία μας –οἱ περισσότεροι, ὑπάρχουν καὶ μερικοὶ οἱ ὁποῖοι ἀντιδροῦν–, πῶς νὰ ἐπιτρέψουν νὰ ἀκουστοῦν τὰ ἀναθέματα, ἀφοῦ οἱ ἴδιοι θὰ ἀναθεματίζουν τοὺς ἑαυτούς τους, γιατὶ ἔχουν κοινωνία μὲ τοὺς Εἰκονομάχους· δὲν τοὺς ἀναθεματίζουν, δὲν τοὺς ἀποκηρύσσουν, ἀλλὰ εἴμαστε ὅλοι μαζὶ στὸ Π.Σ.Ε.
 
Τὸ κακὸ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ τῆς προδοσίας τῆς Πίστεώς μας διαρκῶς ἐπεκτείνεται καὶ διαρκῶς βαθαίνει».
Ἀπομαγνητοφώνηση ἀπό:     http://aktines.blogspot.gr/2014/03/2014_10.html

24 σχόλια:

  1. Μας χόρτασε πάλι με λόγια ο π. Θεόδωρος, μας χόρτασε με τον χαρτοπόλεμό του, ενάντια στον Οικουμενισμό.
    Αυτά τα έχουμε ακούσει πολλές φορές, τόσες που τα έχουμε βαρεθεί.
    Αμ' εκείνο τον τίτλο του "πρωτοπρεσβυτέρου του Οικουμενικού θρόνου", γιατί τον κρατάει;
    Αλλά το σπουδαιότερο. Γιατί δεν κόβει το μνημόσυνο του Επισκόπου του; Γιατί δεν αποτειχίζεται;
    Γιατί εξακολουθεί να θέλει να είναι μέλος μιας Εκκλησίας, που μετέχει στο ΠΣΕ;
    Γιατί ακολουθεί τη γραμμή του π. Επιφάνιου; Μήπως επειδή δεν σκανδαλίζεται και όλα αυτά τα λόγια αφορούν αποκλειστικά εμάς και όχι αυτόν;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να και μια δημοσίευση του κ Καρδάση που συνυπογράφω .
      Σωστά τα λέτε εδώ .
      Και θα είσασταν και σωστός αν τα λέγατε αυτά αποτειχισμένος ων .
      Ομως ουτε αποτειχισμένος είστε ούτε το έχετε σκοπό απο ότι μας λέτε μέχρι τώρα .
      Αλλά τότε γιατί συμβουλεύετε κάτι που ό ιδιος δεν θα κάνατε ?

      Διαγραφή
    2. Διότι προσπαθώ να μην φαρισαϊζω.
      Ως προς την αποτείχιση ακολουθώ τον "πλανεμένο" π. Επιφάνιο.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    3. Ε! Συμερίζεστε κύριε οτι ο Αρχ. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος έλεγε :http://www.impantokratoros.gr/0E59A0BF.el.aspx
      " ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ
      Ανοικτή επιστολή
      Αρχιμανδρίτης Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος

      Παναγιώτατε, Από τινων ετών κατώδυνον το Πλήρωμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας, το συνειδητώ πιστεύον πλήρωμα , παρίσταται θεατής επικινδύνων προς την Πίστην ακροβασιών του Πρώτου της Ορθοδοξίας Επισκόπου. Ούτως, ίνα παραλίπωμεν άλλου είδους ακροβασίας, η προς τον Πάπαν και τον Παπισμόν συμπεριφορά Υμών και τινών Υμετέρων αντιπροσώπων, ρίπτει εις άφατον θλίψιν, αλλά και φοβεράν ψυχικήν δοκιμασίαν, τα αληθώς ορθοδοξούντα τέκνα της Εκκλησίας. Αλληλογραφείτε μετά του Πάπα εν πάση εκκλησιαστική τάξει, ως εάν έζωμεν εις τον Ε' μ.Χ. αιώνα. Υποβάλλεσθε εις τας ταλαιπωρίας μακρινών ταξιδιών προς συνάντησιν αυτού. Ανταλλάσετε μετ' αυτού τρυφεράς περιπτύξεις και αδελφικούς ασπασμούς. Καλείτε αυτόν «Πρώτον Επίσκοπον της Χριστιανοσύνης» και υμάς Αυτόν δεύτερον. Διακηρύσσετε urbi et orbi ότι «ουδεμία διαφορά χωρίζει τας δύο Εκκλησίας». Συμπροσεύχεσθε μετ' αντιπροσώπων αυτού και φέρεσθε προς αυτούς σχεδόν όπως και προς τους Ορθοδόξους Επισκόπους. Αίρετε εκ μέσου αιωνοβίους αφορισμούς, οίτινες, έστω και αν επιβλήθεισαν υπό το κράτος των εντυπώσεων εκ στιγμιαίων γεγονότων πρωτοφανούς οξύτητας και ως αντίδρασις εις τα γεγονότα εκείνα, ουχ ήττον δε εξέφραζον ει μη το καθολικόν φρόνημα της αμωμήτου και θεοφόρου Ορθοδοξίας και δεν απετέλουν ειμή απλήν εφαρμογήν, καθυστερημένη μάλιστα, των διατάξεων του Κανονικού της Εκκλησίας Δικαίου, επιβαλλουσών την αποπομπήν εκ της θεοτεύκτου Μάνδρας των «ανιάτως και προς θάνατον νοσούντων» προβάτων, των αιρετικών δηλαδή και φθορέων της Πίστεως.Παναγιώτατε, Τι εκ των δύο συνέβη; Ο Πάπας προσεχώρησε εις την Ορθοδοξίαν ή Υμείς εις τον Παπισμόν; Εάν τοπρώτον, αναγγείλατε τούτο, ίνα πάντες φαιδρώς πανηγυρίσωμεν μετ' αλλήλων και χορεύσωμεν. Εάν το δεύτερον, ομιλήσατε μετ' ειλικρινείας και ευθύτητος, ίνα βεβαιωθώμεν ότι, μετά της παλαιάς, απώλετο και η νέα Ρώμη και κατεπόθη υπό της αιρέσεως. Εάν δε ουδέν εκ τούτων συνέβη, αλλά και Υμείς και ο Πάπας εμένετε εν τοις οικείοις έκαστος όροις, τότε πως ερμηνεύονται αι προεκτεθείσαι ενέργειαι Υμών; Πώς είναι δυνατόν ο αιρετικός Πάπας να είναι ο Πρώτος Επίσκοπος της Χριστιανοσύνης και Υμείς ο δεύτερος; Πότε η Εκκλησία ημών συνηρίθμησεν ομού μετά των Ορθοδόξων Επισκόπων τους Επισκόπους των αιρετικών; Δογματικής και κανονικής ακριβείας γλώσσαν ομιλείτε ή ευελίκτου διπλωματικής υποκρισίας; Επίσκοπος είσθε ή διπλωμάτης; Πώς δ' ακόμη είναι δυνατόν να αίρωνται αι κανονικαί της Εκκλησίας ποιναί, όταν το αντικείμενον αυτών (η αίρεσις) ου μόνον εξακολουθή να υπάρχει, αλλά και αισίως αύξεται και μεγενθύνεται και γαυριά; Και εάν δεν υπήρχον αφορισμοί κατά των παπικών διά τας υπ' αυτών αποτολμηθείσας αλλοιώσεις εν τη Πίστει, θα έδει ούτοι να εκφωνηθώσι σήμερον από κοινής των Ορθοδόξων Εκκλησιών ψήφου, υπεικουσών εις ρητάς και σαφείς των Ιερών Κανόνων επιταγάς. Πώς λοιπόν και διατί, υπάρχοντες, αίρωνται;"
      Συμερίζεστε κύριε οτι ο Αρχ. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος έλεγε ?

      Διαγραφή
    4. Άκουσε αγαπητέ μου

      Και βέβαια συμμερίζομαι τα γραφέντα παρά του π. Επιφανίου προς τον Αθηναγόρα.
      Αλλά αυτά αφορούν τον Αθηναγόρα, όχι εμένα.
      Εμένα με αφορούν, όσα ο π. Επιφάνιος με συμβουλεύει να κάνω, έναντι του Αθηναγόρα, και βρίσκονται στην επιστολή του προς τον π. Νικόδημο.
      Εκεί λέγει:
      α/ να προσεύχομαι για τον Αθηναγόρα
      β/ να μη διακόψω το μνημόσυνο του Αθηναγόρα
      γ/ ο Αθηναγόρας δεν είναι αιρετικός, άσχετα αν συμπροσεύχεται με αιρετικούς
      δ/ ο Αθηναγόρας είναι παραβάτης Κανόνων και μόνον.
      ε/ δεν έχει κριθεί ακόμη από Σύνοδο
      ς/ όποιος διακόψει το μνημόσυνό του προκαλεί σχίσμα στην Εκκλησία
      Συμμερίζεσαι λοιπόν και εσύ, όσα ο π. Επιφάνιος γράφει στην επιστολή αυτή;

      ΙΚ

      Διαγραφή
    5. Ανάθεμα για ποιόν; Για μένα, για τον π. Επιφάνιο, για τους δυο μας ή έτσι γενικά και αόριστα;
      Πάντως, για το πάπλωμα ούτε κουβέντα.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    6. Δεν ξέρω και όντως ρωτώ για να μάθω ο Επιφάνιος τι δίδαξε ? Οταν θα δείτε τον Πάπα να βάζει τον Θρόνο του στο πτερύγιο του ιερού να τον μνημονεύσετε σαν Πρώτο Επίσκοπο της Εκκλησίας , σαν ποιμένα και ποιμενάρχη , να τον προσκυνήσετε και να βάλετε τα κοπελάκια να του φυλάνε το χέρι πριν να μεταλάβουν ? Είπε τέτοιο πράμα ?
      Η σας είπε οτι δεν είναι σωστό το : Όταν λοιπόν ίδητε το βδέλυγμα της ερημώσεως, το λαληθέν διά του προφήτου Δανιήλ, ιστάμενον εν τω τόπω τω αγίω -ο αναγινώσκων ας εννοή- τότε οι εν τη Ιουδαία ας φεύγωσιν επί τα όρη ... ?
      Αλλά μήπως δεν φταίει αυτός ο Επιφάνιος που βλέπετε τον Θρόνο του Πάπα και τον θεωρείται ευλογία και οχι βδέλυγμα ? Η μήπως δεν φταίει αυτός ο Επιφάνειος που βλέπετε τον Θρόνο του Πάπα και δεν βλέπετε οτι είναι στο πτερύγιο του Ιερού ? Μήπως δεν φταίει ο Επιφάνιος αλλά θέλουν κολλύριο τα ματάκια σας ?
      Σας δίδαξε αυτός ο Επιφάνιος οτι δεν θα συμβεί ποτέ αυτό που λέει η αποκάληψη : Και από του καιρού, καθ' ον η παντοτινή θυσία αφαιρεθή και το βδέλυγμα της ερημώσεως στηθή, θέλουσιν είσθαι ημέραι χίλιαι διακόσιαι και ενενήκοντα.?
      Μήπως σας δίδαξε οτι πάντα θα υπάρχουν και επίσκοποι και ιερείς να ιερουργούν προσφέρουν την παντοτινή θυσία ? Αυτό θα ήταν πολύ χοντρό γιατί για την αποστασία απο τον καιρό των αποστόλων μέχρι σήμερα και έχουν πεί και έχουν γράψει τόσοι και τόσοι ...
      Ουτε πάλι πιστεύω να σας είπε οτι αν δείτε τους επισκόπους να μνημονεύουν Πάπα να βγάζουν κέρατα και ουρίτσες να τους ακολουθείτε μεχρι την κολαση γιατί τάχα μου η σύνοδος των επισκόπων έχει το παπικό αλάθητο και η υπακοή είναι καλό πράμα !
      Και αυτό πολύ χοντρό είναι . Ολοι ξέρουμε για τις ληστρικές συνόδους της εικονομαχίας πχ . Και όλοι ξέρουμε οτι και όλοι οι επίσκοποι μαζί αν προσκυνήσουν αντίχριστο Πάπα του Παπα είναι του αντίχριστου ας πάνε το λοιπόν στον πατέρα τους τον αντίχριστο μα εμεις δεν τους ακολουθάμε . Μα τι δίδαξε αυτός ο Επιφάνιος ?
      Ακου δόγμα της άχρι καιρού οικονομίας ! Τι λέει αυτό το δόγμα ? Αχρι καιρού προσκύνα τον σατανά Βαρθολομαίο εδώ και τώρα και άσε για το μέλλον το : Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και αυτόν μόνον θέλεις λατρεύσει ? Οποιος για λόγους οικονομίας , δικαίωμα του , ακολουθεί τον σατανά άχρι καιρού , τον Παπικό λέω Βαρθολομαίο στον Αντίχριστο ας πάει εκεί και ακόμα παραπέρα . Και επειδή είμαι του σήμερα Α Ν Α Θ Ε Μ Α τον ! Σκέψου να πεθάνω σήμερα και να μην τον έχω αναθεματίσει ? Τι ψυχή θα παραδώσω αν παρακόυσω το συνοδικό της Κυριακής της Ορθοδοξίας ? Ανάθεμα τον και ανάθεμα και σε όποιον δεν τον αναθεματίζει διότι η σωτηρία της ψυχής ανευ της υπακοής στο Θεόπνευστο συνοδικό είναι θεολογικό ανέκδοτο και έχω ψυχή να παραδώσω .

      Διαγραφή
    7. Μνημόνευσε Πάπα ο Βαρθολομαίος ? Αρα κατεποντίσθη εις τα πελάγη της αιρέσεως και αυτός και όσοι τον μνημονεύουν . Η Εκκλησία του Χριστού δεν προσκυνά Αντίχριστο Πάπα και αναθεματίζει και αυτόν και όποιον τον μνημονεύει . Και μη λένε τα παπικά στόματα , οι πύλες του Αδη οτι θα την νικήσουν Οτι μεθ ημών ο Θεός ‘καὶ πύλαι Ἅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς’ (Ματθ. 16:18)

      Μη γένοιτο, αδελφέ μου, να αποδεχθώμεν τοιαύτην βλασφημίαν ως η μνημόνευση του Αντίχριστου Παπα . Τι μας λέει ο Αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης ? Ἐντολή γάρ Κυρίου μή σιωπᾶν ἐν καιρῷ κινδυνευούσης Πίστεως.
      Ὥστε ὅτε περί Πίστεως ὁ λόγος, οὐκ ἐστιν εἰπεῖν, ἐγώ τίς εἰμί;
      Ἱερεύς;
      ἀλλ' οὐδαμοῦ.
      Ἄρχων;
      καί οὐ δ’ οὕτως.
      Στρατιώτης;
      καί ποῦ;
      Γεωργός;
      καί οὐ δ' αὐτό τοῦτο.
      Πένης, μόνον τήν ἐφήμερον τροφήν ποριζόμενος, οὐδείς μοι λόγος καί φροντίς περί τοῦ προκειμένου. Οὐά, οἱ λίθοι κράξουσι, καί σύ σιωπηλός καί ἄφροντις ?

      Διαγραφή
  2. www.tovima.gr/politics/article/?aid=574910http://www.
    Ο γνωστός οικουμενιστής Αλβανίας Αναστάσιος σε μια θλιβερή του συνέντευξη στο ΒΗΜΑ απαξιώνει όσους αντιτίθενται στο διάλογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Αλβανίας από πού αντλεί τη νομιμοποίηση για να συμπροσεύχεται με ψευτοεπισκοπίνες και ψευτοπαπαδίνες στο ΠΣΕ του οποίου διετέλεσε πρόεδρος; Ή για να συμμετέχει με την παρουσία του σε συναυλία κοσμικότατης μουσικής στον άγιο Παντελεήμονα Αχαρνών κατασκανδαλίζοντας τους πιστούς; Ή για να τρέχει στα καραγκιοζιλίκια της Ασσίζης;
      υ.γ. είναι ο εκλεκτός των καθεστωτικών μίντια λόγω του οικουμενισμού και του κοσμοπολιτισμού του.

      Διαγραφή
  3. "Οἱ προσβληθέντες ἐκ τοῦ μιάσματος τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἔχουν πνευματικόν δαλτωνισμόν. Δέν διακρίνουν τά διαφοράς μεταξύ Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἑτεροδόξων, ἔτι δέ καί ἀλλοθρήσκων. Οὗτοι βλέπουν μόνον ὁμοιότητας. Καί χάριν τῶν ὁμοιοτήτων καλοῦν ὅλους νά ἑνώσουν ὅλας τάς πίστεις νά γίνουν ἕν! ...Ἐντός τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἡ Ὀρθοδοξία χάνει τό χρῶμα καί τό ἄρωμά της, τό αἷμα καί τήν εὐωδίαν Χριστοῦ».
    Μακαριστός Φλωρίνης Αυγουστίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. Kατι που πολυ με απογητευσε, ειναι το ο Π. Ευθυμιος Τρικαμηνας, ενω αγωνιζεται ισχυρα, κανει εινα τραγικο λαθος, το οποιο θαβει ολο τον αγωνα του: Δεχεται το μυρωμα ως βαπτισμα στους αιρετικους οταν ερχονται στην Ορθοδοξια. Το λεει ξεκαθαρα σε μια του ομιλια.

    Να παρει θεση και να απαντησει σ αυτο το σχολιο παρακαλω.

    Αλεξανδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mπορειτε να μας στειλετε την ομιλια που λεει κατι τετοιο ο π. Ευθυμιος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. http://www.youtube.com/watch?v=ElScvz_b-so

      Π. ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ - Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

      Πηγαινετε απο το 28 λεπτο και μετα. Αυτο που λεει δεν ειναι καθολου Ορθοδοξο. Παρακαλω να μας δωσετε απαντηση. Οπως και ο ιδιος ο Π. Ευθυμιος.

      Ευχαριστω Αλεξανδρος

      Διαγραφή
  6. Aγαπητε Αλεξανδρε το ζητημα αφορα τον π. Ευθυμιο.
    Θα τον ενημερωσουμε και θα σε απαντηση στο ζητημα αυτο.
    Η δικη μας αποψι ειναι οτι στο παρελθον η Εκκλησια αποφασισε και τηρησε πραγματα που μας φαινονται απαραδεκτα αλλα η Εκκλησια τα αποφασισε και εγιναν οπως τα αποφασισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι επειδη τα αποφασισε, βασει οικουμενιστικης οικονομιας, πρεπει εμεις να τα δεχομαστε; Τι λεει ο Α. Νικοδημος ο Αγιορειτης για το θεμα αυτο και τι λενε οι κανονες των Αγιων Πατερων;

      Εγω ξερω τοσους και τοσους πατερες στην Ελλαδα, οχι παλαιοημερολογιτες, που μυρωμα στους αιρετικους δεν το δεχονται με τιποτα. Μονον απο την αρχη τριπλη καταδυση και μετα μυρωμα. Απλοι Ιερεις που τηρουν τους κανονες. Για ρωτηστε και τον κυριον Νικολαο Σωτηροπουλο να σας το διαβεβαιωσει, για το οτι των αιρετικων τα μυστηρια δεν εχουν καμμια ισχυ. Αυτες ειναι εκκλησιες διαβολικες. Εχει ο διαβολος Αγιοτητα παρακαλω; απο ποτε; Αν το παρουμε ετσι, ο οποιοδηποτε ανθρωπος κατα συνεπεια μπορει να βαπτισει καποιον μεσα στο δρομο με μια λεξη. Ειναι το ιδιο ακριβως. Μετα θα ισχυει δηλαδη και θα γινει μονο μυρωμα; Ελεος Θεε μου.

      Με αγαπη εν Χριστω τα λεω αυτα κυριε Οδυσσεα.

      Ευχαριστω

      Αλεξανδρος

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ αδελφέ

      Σχετικά με το βάπτισμα των Λατίνων επικρατεί ένα αλαλούμ:

      - Η Πανορθόδοξη Σύνοδος της ΚΠολης το 1484 δέχεται τους Λατίνους μόνο με χρίσμα, δεχόμενη τους κανόνες των Β΄ και Πενθέκτης Οικουμενικών.
      - Η Σύνοδος της Μόσχας του 1621 δέχεται τους Λατίνους με βάπτισμα.
      - Η Πανορθόδοξη Σύνοδος της Μόσχας του 1667 δέχεται τους Λατίνους μόνο με Χρίσμα.
      - Η Πανορθόδοξη Σύνοδος της ΚΠολης του 1755 δέχεται τους Λατίνους με βάπτισμα.
      - Η Εκκλησία της ΚΠολης δέχεται σήμερα τους Λατίνους μόνο με χρίσμα.
      - Η Εκκλησία της Ρωσίας δέχεται σήμερα τους Λατίνους μόνο με χρίσμα.
      - Η Εκκλησία της Ελλάδος δέχεται σήμερα τους Λατίνους με βάπτισμα.
      - Ο Εφέσου Μάρκος δέχεται τους Λατίνους μόνο με χρίσμα, παρ' όλον ότι αποκηρύσσει το ράντισμα των Λατίνων (Καρμίρης, "τα Δογματικά.....", σελ. 981).
      - Ο Ιεροσολύμων Δοσίθεος δέχεται τους Λατίνους με βάπτισμα.

      Διαλέγεις και παίρνεις.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστω πολυ για την απαντηση.

      Διαλεγω αυτο που εκανε ο ιδιος ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ: εβαπτισθη με τριπλη καταδυση. Το ειχε αναγκη ο ιδιος ο Θεος; Ειχε αναγκη να βαπισθει; Ετσι ελεγε και στους μαθητες του να κανουν το βαπτισμα.

      Ετσι και μονον το κανουν και οι Αγιορειτες. Μονον τετοιους πνευματικους δεχομαι εγω προσωπικα. Οτι εκανε ο Χριστουλης μου. Ουτε Αγιος ειμαι ουτε τιποτα. Θελω μονον τον ΚΥΡΙΟΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΟΥ. Ετσι οπως ειναι. Μηπως και σωθω κι εγω ο αναξιος.

      Και κατι αλλο, προκοπη εχω δει μονον απο Ιερεις και γεροντες, που δεν δεχονται κανεναν αιρετικο, ουτε μονοφυσιτη, κι αυτοι ειναι το ιδιο αιρετικοι, χωρις βαπτιση απο την αρχη με τριπλη καταδυση.

      Και παλι ευχαριστω.

      Αλεξανδρος

      Διαγραφή
    4. Άκουσε αγαπητέ:

      Θα μου επιτρέψεις να σου πω να είσαι πιο προσεκτικός.

      1/ Οι αναφορές σε χωρία της Κ.Δ. δεν λύνουν το θέμα.
      2/ Ο αγιορείτης Εφραίμ ο Φιλοθεϊτης έτσι το έκανε στην Αριζόνα, αλλά όταν πήγε ο Βαρθολομαίος και "του έβαλε πάγο" σταμάτησε να το κάνει.
      3/ Αυτοί οι αγιορείτες που το κάνουν έτσι, μνημονεύουν όμως Βαρθολομαίο.
      4/ Ποτέ δεν λέμε το Χριστό, Χριστούλη, ούτε και στα παιδιά.
      5/ Οι ιερείς και γεροντάδες αγιοταφίτες, που συμπροσεύχονται με τους αιρετικούς Μονοφυσίτες, έχουν προκοπή;
      6/ Ο Εφέσου Μάρκος, που δέχεται τους Λατίνους μόνο με Χρίσμα, δεν είναι με τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό;

      ΙΚ

      Διαγραφή
    5. Κυριε ΙΚ,

      ουτε τον εξυπνο κανω ουτε και τον πολυμαθη!

      Επειδη εγω προσωπικα, ημουν μονον κατα το βαπτισμα Ορθοδοξος, δεν ειχα ομως καμμια σχεση με την μοναδικοτητα της μόνης Αγιας Ορθοδοξου Εκκλησιας,

      δυο λογια Θα σου πω μονον:

      Η εισοδος μου στον χωρο της πιστεως εγινε μετα απο Αποκαλυψη Κυριου!!!

      Οσο για το Χριστουλης, εχεις δικιο! Μην το παρατραβαμε ομως το θεμα στην απολυτη αυστηροτητα.

      Βεβαιως και ηταν ανθρωπος και μαλιστα Αγιος του Θεου ο Μαρκος εφεσου.

      Οπως ξερεις ομως πολυ καλα ηταν και ο Δοσιθεος Ιεροσολυμων Αγιος, και ειχε διαφωνια με τον Αγιο Μαρκο σε αυτο το θεμα και δεχοταν μονον κανονικο βαπτισμα απο την αρχη με τριπλη καταδυση.

      Λοιπον, επειδη συμβαινει να ειμαι απολυτα κατα των αιρεσεων και του χειριστου αυτων του παναιρετικου Οικουμενισμου, εγω διαλεγω μονον το κανονικο βαπτισμα, που μας εδειξε ο ιδιος ο Θεανθρωπος Ιησου Χριστος, οπως εγραψα παραπανω! Μηπως δεν ειναι Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ;
      Τελεία και παυλα και σε οποιον αρεσει. Ειναι δικο μου θεμα καταλαβες;

      Εχω γνωρισει Αγιους τωρινους εν Ζωη, οι οποιοι δεν δεχονται στους αιρετικους εισοδο στην Ορθοδοξια με μυρωμα με κανεναν τροπο. Αυτοι δε, εμενα, επειδη ειμαι τρομερα δυσπιστος και σκεπτικιστης, μου αλλαξαν ολη μου την ζωη με την Χαρη που τους εδωσε ο ιδιος Θεος. Εχω ζησει και ζω θαυματα!!!

      Εγινα κατανοητος, η μηπως χρειαζεται φροντιστηριο το θεμα;

      Νασαι καλα

      Αλεξανδρος

      Διαγραφή
    6. Ας μετανοήσουν και ας τους δεχτούμε μετα φανών και λαμπάδων !
      Ομως μέχρι να μετανοήσουν ΑΝΑΘΕΜΑ σε όποιον δεν τους αναθεματίζει .

      Διαγραφή
  7. Ο νοων νοητω...

    Ο γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης για το Βάπτισμα των ετεροδόξων:

    Σε άλλη περίπτωση επισκέφθηκαν το Μοναστήρι δύο αγιορείτες ιερομόναχοι και μια ηλικιωμένη κυρία Καθολική, ρωσικής καταγωγής, που είχε αποφασίσει να γίνει Ορθόδοξη.
    Όταν στο Γέροντα αναφέρθηκε ότι, κατόπιν αποφάσεως της Ιεράς Συνόδου, στα άτομα αυτά είναι αρκετό το μυστήριο του Χρίσματος, χωρίς το Βάπτισμα, ο Γέροντας είπε:
    -Δεν γνωρίζω τι αποφάσισε η Ιερά Σύνοδος. Εκείνο που γνωρίζω είναι ότι το Ευαγγέλιο λέει: «ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται». Γι’ αυτό πρέπει να γίνεται κανονικά το μυστήριο του Βαπτίσματος και του Χρίσματος.
    Και σε ένα τρίτο περιστατικό ενός Καθολικού, που θέλησε να βαπτισθεί, αφού ο Γέροντας τον προέτρεψε να επισκεφθεί τον επίσκοπο της περιοχής του, απ’ όπου
    επέστρεψε με τη σύσταση ότι δεν χρειάζεται βάπτισμα άλλα μόνο χρίσμα, χωρίς να σχολιάσει την παραπάνω αντιμετώπιση, έφερε μία μεγάλη κολυμβήθρα στο Μοναστήρι και, βοηθούμενος από ένα αρχιμανδρίτη, πνευματικό του τέκνο, βάπτισε κανονικά τον εν λόγω άνθρωπο στο παρεκκλήσι του Αγίου Χαραλάμπη.

    Αλεξανδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέγοντες γάρ τώ εξεταζομένω: Πιστεύεις αιώνιον ζωήν καί άφεσιν αμαρτιών λαμβάνειν; ουκ άλλο τι λέγομεν, ει μή ό,τι εν τή καθολική Εκκλησία δοθήναι δύναται. Παρά δέ τοίς αιρετικοίς, όπου Εκκλησία ουκ έστιν, αδύνατον αμαρτημάτων άφεσιν λαβείν. Καί διά τούτο οι τών αιρετικών συνήγοροι ή τήν επερώτησιν εναλλάξαι οφείλουσιν ή τήν αλήθειαν εκδικήσαι, ειμή τι αυτοίς καί τήν Εκκλησίαν προσνέμουσιν, ούς βάπτισμα έχειν διαβεβαιούνται. Ανάγκη δέ εστι καί χρίεσθαι τόν βεβαπτισμένον, ίνα, λαβών χρίσμα, μέτοχος γένηται Χριστού. Αγιάσαι δέ έλαιον ου δύναται ο αιρετικός, ο μήτε θυσιαστήριον έχων, μήτε Εκκλησίαν. Όθεν ου δύναται χρίσμα τό παράπαν παρά τοίς αιρετικοίς είναι. Πρόδηλον γάρ εστιν ημίν, μηδαμώς δύνασθαί παρ' εκείνοις αγιάζεσθαι έλαιον εις ευχαριστίαν. Ειδέναι γάρ καί μή αγνοείν οφείλομεν, ότι γέγραπται: Έλαιον αμαρτωλού μή λιπανάτω τήν κεφαλήν μου, ό δή καί πάλαι εμήνυσε τό Πνεύμα τό άγιον εν Ψαλμοίς. Μήπως, εξιχνιασθείς τις καί από τής ευθείας οδού πλανηθείς, παρά τοίς αιρετικοίς, τοίς τού Χριστού αντιπάλοις, χρισθή. Πώς δέ εύξεται υπέρ τού βαπτισθέντος ουχί ιερεύς, αλλ' ιερόσυλος καί αμαρτωλός, λεγούσης τής Γραφής, ότι ο Θεός αμαρτωλών ουκ ακούει, αλλ' εάν τις θεοσεβής ή καί τό θέλημα αυτού ποιή, τούτου ακούει; Διά τής αγίας Εκκλησίας νοούμεν άφεσιν αμαρτιών: τίς δέ δύναται δούναι, όπερ αυτός ουκ έχει ή πώς δύναται πνευματικά εργάζεσθαι ο αποβαλών Πνεύμα άγιον; Διά τούτο καί ανανεούσθαι οφείλει ο πρός τήν Εκκλησίαν ερχόμενος, ίνα έσω διά τών αγίων αγιασθή, γέγραπται γάρ ότι: Άγιοι έσεσθε, καθώς εγώ άγιός ειμι, λέγει Κύριος, ίνα καί ο πλάνη βουκοληθείς εν τώ αληθεί καί εκκλησιαστικώ βαπτίσματι καί αυτός τούτο αποδύσηται, όστις πρός Θεόν ερχόμενος άνθρωπος καί ιερέα επιζητών εν πλάνη ευρεθείς, ιεροσύλω προσέπεσε. Δοκιμάζειν γάρ εστι τό τών αιρετικών καί σχισματικών βάπτισμα, τό συνευδοκείν τοίς υπ' εκείνων βεβαπτισμένοις. Ου γάρ δύναται εν μέρει υπερισχύειν: ει ηδυνήθη βαπτίσαι, ίσχυε καί άγιον Πνεύμα δούναι: ει ουκ ηδυνήθη, ότι έξω ών, Πνεύμα άγιον ουκ έχει, ου δύναται τόν ερχόμενον βαπτίσαι, ενός όντος τού βαπτίσματος, καί ενός όντος τού αγίου Πνεύματος, καί μιάς Εκκλησίας τού Χριστού τού Κυρίου ημών, επάνω Πέτρου τού αποστόλου, αρχήθεν λέγοντος, τής ενότητος τεθεμελιωμένης. Καί διά τούτο τά υπ' αυτών γινόμενα, ψευδή καί κενά υπάρχοντα, πάντα εστίν αδόκιμα. Ου γάρ δύναταί τι δεκτόν καί αιρετόν είναι παρά τώ Θεώ τών υπ' εκείνων γινομένων, ούς ο Κύριος πολεμίους καί αντιπάλους αυτού λέγει εν τοίς Ευαγγελίοις: Ο μή ών μετ' εμού κατ' εμού εστί, καί ο μή συνάγων μετ' εμού σκορπίζει. Καί ο μακάριος απόστολος Ιωάννης, εντολάς Κυρίου τηρών, εν τή επιστολή προέγραψεν: Ηκούσατε, ότι ο αντίχριστος έρχεται, καί νύν δέ αντίχριστοι πολλοί γεγόνασιν: όθεν γινώσκομεν, ότι εσχάτη ώρα, εστίν. Εξ ημών εξήλθον, αλλ' ουκ ήσαν εξ ημών. Όθεν καί ημείς συνιέναι οφείλομεν καί νοείν, ως οι εχθροί Κυρίου καί οι αντίχριστοι ωνομασμένοι, δυνατοί ουκ είεν χάριν δούναι τώ Κυρίω. Καί διά τούτο ημείς οι σύν Κυρίω όντες καί ενότητα Κυρίου κρατούντες καί κατά τήν αξίαν αυτού χορηγούμενοι, τήν ιερατείαν αυτού εν τή Εκκλησία λειτουργούντες, όσα οι αντικείμενοι αυτώ, τουτέστι πολέμιοι καί αντίχριστοι, ποιούσιν αποδοκιμάσαι καί αποποιήσαι καί απορρίψαι καί ως βέβηλα έχειν οφείλομεν. Καί τοίς από πλάνης καί στρεβλότητος ερχομένοις, επί γνώσει τής αληθινής καί εκκλησιαστικής πίστεως, δούναι καθόλου θείας δυνάμεως μυστήριον ενότητός τε καί πίστεως καί αληθείας.
      ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΑΝΟΝΩΝ: Αποστολικοί μς’, μζ’, ξη’- Β’ ζ’ – ΣΤ , κε’ - Λαοδικείας μη’"


      Τώρα στην χειρότερη θέση δεν είναι ο άθεος η ο αιρετικός αλλά εκείνος ο Ορθοδοξος που ενώ είναι του Θεού αμαρτάνει , που ενώ είναι του Θεού Τον προδίδει Τον αρνείται που δίνει τα Άγια στα σκυλιά "
      Ματ. 7:6 Μη δώσητε το άγιον εις τους κύνας μηδέ ρίψητε τους μαργαρίτας σας έμπροσθεν των χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αυτούς με τους πόδας αυτών και στραφέντες σας διασχίσωσιν."

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου