Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011



Ο ΧΡΙΣΤΟΣ των Χριστιανων


και ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ


των Εβραιων


του μητροπολίτου Πειραιώς κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ


Ραββίνος τς Θεσσαλονίκης κ. Μορντεχάϊ Φριζής, γγονός το ειμνήστου συνταγματάρχου Μαρδοχαίου Φριζ, ρωος το λβανικο πους, ες συνέντευξιν ατο νεφέρθη ες τόν ναμενόμενον πό το ουδαϊσμο «Μεσσίαν» καί παρέθεσε τά στοιχεα τς προσωπικότητός του καί το ργου τό ποον θά πιτελέσ ες τόν βραϊκόν λαόν λλά καί τήν νθρωπότητα. συνέντευξις το κ. Μορντεχέϊ Φριζ βιντεοσκοπηθεσα παρουσιάζεται στό Διαδίκτυο (http://orthodox-watch.blogspot.com/2011/06/blog-post_4501. html) καί ες ατήν καθορίζεται πακριβς καί χρόνος μφανίσεως το «Μεσσία» πού θά πισυμβε κριβς σέ 229 χρόνια πό σήμερα «κτός καί ν φαρμοσθ τό σενάριο τς Γρήγορης Λύτρωσης» καί μάλιστα διακηρύσσεται τι μετ’ ατήν θά πακολουθήσει χιλιετής βασιλεία το «Μεσσία» πού θά βασιλεύσει στό λαό το σραήλ καί σέ λόκληρη τήν νθρωπότητα. «Μεσσίας» κατά τόν Ραββίνο κ. Φριζ δέν θά διαθέτει θεϊκές δυνάμεις, θά εναι μως «μεγαλύτερος θρησκευτικός, πολιτικός καί στρατιωτικός γέτης πού θά μφανισθ πό τήν ποχή το Μωϋσ, πιλεγμένος πό τόν Θεό».


ν μως σοφολογιώτατος κ. Φριζς διασαλπίζει τι εναι ερά ποχρέωσις κάθε βραίου νά τηρε τούς 613 κανόνες τς Τορά (Νόμου) μέ σα στήν συνέντευξή του σχυρίζεται, πού βέβαια δέν ποτελον πλς δικές του «συλλήψεις» λλά πάγιες διϊστορικές καί διαχρονικές θέσεις τν Ραββίνων το βραϊκο θνους, λλοιώνει, διαστρέφει καί παρερμηνεύει πλήρως τήν Τορά καί βέβαια τόν Προφητισμόν τς Παλαις Διαθήκης ς θά ποδειχθ. ναφέρεται σαύτως καί ες τήν Καμπαλά κ. Φριζς πού δθεν ποτελε τήν σωτερικήν γνώσιν τς Τορά. Καμπαλά μως, πως ο διοι Ραββίνοι ναφέρουν στά κείμενά τους (Scholem, Εσαγωγή στήν Καμπάλα, Roihlini, τέχνη τς Καμπαλά, Waite AE The Doctrine and Literature of the Kabalah, Hall MP The secret teaching of all ages), δέν ποτελε τήν σωτερική γνώση τς Παλαις Διαθήκης, λλά τήν πόλυτη διαστροφή της σέ τέτοιο βαθμό στε νά θεωρεται τι Θεός εναι μιά πρόσωπη θεότητα τό Εin Sof «τό πόλυτο τίποτα».


δημιουργία θεωρεται ς μιά συνεχής ξέλιξη-κδήλωση το «Θεο τίποτα», τήν ποία ο μυστικιστές Ραββίνοι προβάλλουν μέ τόν κρατο ποφατισμό μέσ τς ποκρυφιστικς τεχνικς το διαλογισμο, ς δθεν προορισμένη νά ναγεννηθ τήν ποχή τς λευσης το δθεν Μεσσία νούμενη μέ τόν ωσφόρο. Καμπαλά εναι δρόμος τς νώσεως τν νθρώπων μέ τούς δαίμονες.


πομένως καί σοφολογιώτατος κ. Φριζς μέ τίς ναφορές του πιμαρτυρε καί πιβεβαιώνει τι θεϊσμός τς Παλαις Διαθήκης τν δικαίων καί τν Προφητν μετεβλήθη πό τό Ραββινικό κατεστημένο το ουδαϊκο θνους σέ φρικώδη ωσφορισμό καί σατανολατρεία. Δι’ ατόν κριβς τόν λόγο ο Ραββίνοι συνέγραψαν τό φρικιαστικό Ταλμούδ μέ τό ποο λλοίωσαν πλήρως λο τό πνευματικό καί ντολογικό μέγεθος το Νόμου καί τν Προφητν ρνούμενοι μετά μανίας καί τρομακτικς μπαθείας τόν μόνο ληθ Μεσσία, τόν νσαρκωθέντα Υόν καί Λόγον το Θεο Πατέρα, ησον Χριστόν.


δαμάντινον πιστέγασμα τς φύσει καί οσί θεότητος το ληθος Μεσσίου Κυρίου ησο Χριστο ποτελε Προφητισμός, τόν ποον σκεμένως θέλει νά γνοε κατόπιν τν νωτέρω ουδαϊσμός.

προφητάναξ Δαυϊδ ες τόν ΡΘ΄ Ψαλμόν γράφει: «Επεν Κύριος τ Κυρί μου κάθου κ δεξιν μου ως ν θ τούς χθρούς σου ποπόδιον τν ποδν σου».

μεγαλοφωνότατος σαΐας Ζ΄14 «διά τοτο δώσει Κύριος ατ σημεον: δού Παρθένος ν γαστρί ξει καί τέξεται υόν καί καλέσεις τό νομα ατο μμανουήλ», Θ΄6 «τι παιδίον γεννήθη μν υός καί δόθη μν, ο ρχή γεννήθη πί το μου ατο καί καλεται τό νομα ατο μεγάλης βουλς γγελος, θαυμαστός σύμβουλος, Θεός σχυρός, ξουσιαστής, ρχων ερήνης, πατήρ το μέλλοντος αἰῶνος», ΛΕ΄3-10 «δού Θεός μν κρίσιν νταποδίδωσι καί νταποδώσει, ατός ξει καί σώσει μς». ΝΒ΄ 13-14,

«δο συνσει πας μου κα ψωθσεται κα δοξασθσεται κα μετεωρισθσεται σφδρα. ν τρπον κστσονται π σ πολλο οτως δοξσει π τν νθρπων τ εδς σου κα δξα σου π υἱῶν νθρπων» ΝΓ΄1-12

«Κύριε, τς πστευσε τ κο μν; κα βραχων Κυρου τνι πεκαλφθη; νηγγελαμεν ς παιδον ναντον ατο, ς ρζα ν γ διψσ. οκ στιν εδος ατ οδ δξα· κα εδομεν ατν, κα οκ εχεν εδος οδ κλλος· λλ τ εδος ατο τιμον κα κλεπον παρ πντας τος υος τν νθρπων· νθρωπος ν πληγ ν κα εδς φρειν μαλακαν, τι πστραπται τ πρσωπον ατο, τιμσθη κα οκ λογσθη. οτος τς μαρτας μν φρει κα περ μν δυνται, κα μες λογισμεθα ατν εναι ν πν κα ν πληγ π Θεο κα ν κακσει. ατς δ τραυματσθη δι τς μαρτας μν κα μεμαλκισται δι τς νομας μν· παιδεα ερνης μν π’ ατν.

τ μλωπι ατο μες ἰάθημεν. πντες ς πρβατα πλανθημεν, νθρωπος τ δ ατο πλανθη· κα Κριος παρδωκεν ατν τας μαρταις μν. κα ατς δι τ κεκακσθαι οκ νογει τ στμα ατο· ς πρβατον π σφαγν χθη κα ς μνς ναντον το κεροντος ατν φωνος, οτως οκ νογει τ στμα. ν τ ταπεινσει κρσις ατο ρθη· τν δ γενεν ατο τς διηγσεται; τι αρεται π τς γς ζω ατο, π τν νομιν το λαο μου χθη ες θνατον. κα δσω τος πονηρος ντ τς ταφς ατο κα τος πλουσους ντ το θαντου ατο· τι νομαν οκ ποησεν, οδ ερθη δλος ν τ στματι ατο.

κα Κριος βολεται καθαρσαι ατν π τς πληγς. ἐὰν δτε περ μαρτας, ψυχ μν ψεται σπρμα μακρβιον· κα βολεται Κριος φελεν π το πνου τς ψυχς ατο, δεξαι ατ φς κα πλσαι τ συνσει, δικαισαι δκαιον ε δουλεοντα πολλος, κα τς μαρτας ατν ατς νοσει. δι τοτο ατς κληρονομσει πολλος κα τν σχυρν μεριε σκλα, νθ΄ ν παρεδθη ες θνατον ψυχ ατο, κα ν τος νμοις λογσθη· κα ατς μαρτας πολλν ννεγκε κα δι τς μαρτας ατν παρεδθη».


Πρέπει νά πισημειωθ νταθα τι τά φληναφήματα τν Ραββίνων τι δθεν τό κείμενο ατό ναφέρεται ες τόν ουδαϊκό λαό εναι καταγέλαστα διότι κ τν συμφραζομένων παρουσιάζεται Μεσσίας ς τομον διακρινόμενον το λαο, διά τάς μαρτίας το ποίου καί ποθνήσκει. Εναι σαφής καί ναντίρρητος προφητική ρσις το σαΐου διά τήν πί γς πορείαν καί τό ερόν ργον το ληθος Μεσσίου πού διϊστορικς φαρμόζεται μόνον ες τόν Κύριον ησον Χριστόν.


σαύτως γκόλιθος συντριπτικός διά τάς ψευδολογίας τν ραββίνων το βραϊκο θνους ποτελε Προφητεία το Δανιήλ Θ΄ 21-27 «κα τι μο λαλοντος ν τ προσευχ κα δο νρ Γαβριλ, ν εδον ν τ ρσει ν τ ρχ, πετμενος κα ψατ μου σε ραν θυσας σπερινς. κα συντισ με κα λλησε μετ' μο κα επε·

Δανιλ, νν ξλθον συμβιβσαι σε σνεσιν· ν ρχ τς δεσες σου ξλθε λγος, κα γ λθον το ναγγελα σοι. τι νρ πιθυμιν ε σ· κα ννοθητι ν τ ρματι κα σνες ν τ πτασίᾳ. βδομκοντα βδομδες συνετμθησαν π τν λαν σου κα π τν πλιν τν γαν σου το συντελεσθναι μαρταν κα το σφραγσαι μαρτας κα παλεψαι τς νομας κα το ξιλσασθαι δικας κα το γαγεν δικαιοσνην αἰώνιον κα το σφραγσαι ρασιν κα προφτην κα το χρσαι γιον γων.

κα γνσ κα συνσεις· π ξδου λγου το ποκριθναι κα το οκοδομσαι ερουσαλμ ως χριστο γουμνου βδομδες πτ κα βδομδες ξηκονταδο· κα πιστρψει κα οκοδομηθσεται πλατεα κα τεχος, κα κκενωθσονται ο καιρο. κα μετ τς βδομδας τς ξηκονταδο ξολοθρευθσεται χρσμα, κα κρμα οκ στιν ν ατ· κα τν πλιν κα τ γιον διαφθερε σν τ γουμν τ ρχομν κα κκοπσονται ν κατακλυσμ, κα ως τλους πολμου συντετμημνου τξει φανισμος.

κα δυναμσει διαθκην πολλος, βδομς μα· κα ν τ μσει τς βδομδος ρθσετα μου θυσα κα σπονδ, κα π τ ερν βδλυγμα τν ρημσεων, κα ως τς συντελεας καιρο συντλεια δοθσεται π τν ρμωσιν».


πρ. Δανιήλ μιλε τι Θεός εσπαγχνίσθη τόν λαόν Του καί τήν γίαν πόλιν Του καί δέν πομένουν παρά 70 βδομάδες γιά νά καταλυθ τό κράτος τς μαρτίας, νά παύσουν ο προφητεες καί ο ράσεις καί νά χρισθ γιος τν γίων. Καί βέβαια δέν ναφέρεται σέ βδομάδες μερν λλά σέ βδομάδες τν, πως καί ο διοι ο Ραββίνοι Saabia Gaon καί Aben Esra ποδέχονται.


πρ. Δανιήλ μιλε περί 70 βδομάδων πού ποδιαιρε ες τρες περιόδους. (στ. 25), πτά βδομάδες ποτελον τήν πρώτη περίοδο πού ρχίζει πό το χρόνου κδόσεως διατάγματος πρός νοικοδόμηση τς ερουσαλήμ, δευτέρα περίοδος ποτελεται πό 62 βδομάδες καί τρίτη περίοδος εναι μία βδομάς, κατά τήν ποία θά νεφανίζετο Μεσσίας. πτά βδομάδες κπροσωπον 49 χρόνια καί 70 βδομάδες 490 χρόνια, τά ποία θά παρήρχοντο πό τήν νοικοδόμηση τς ερουσαλήμ μέχρι τς λεύσεως το Μεσσία.


νοικοδόμησις τς ερουσαλήμ μετά τν τειχν ατς ρχισε πό τό διάταγμα το ρταξέρξου Μακρόχειρος (455 π.Χ.) καί συνεπς α βδομήκοντα βδομάδες τν ληξαν τό τος 34 μ.Χ. τελευταία βδομάς ρχεται πό το τους 28 π.Χ. καί κατά τό μισυ της κατά τό 31 μ.Χ. ναπέμπεται πρός τόν ορανό θυσία καί σπονδή διά το σταυρικο θανάτου το Υο το Θεο καί ληθος Μεσσία ησο Χριστο, μετά τήν ναφορά τς ποία, βεβηλώνεται ρημούμενον τόν ερόν το Θεο καί δέν παρέρχονται παρά λίγα χρόνια διά καί καταστροφήν τν εροσολύμων πό τόν ωμαο ατοκράτορα Ττο τό 70 μ.Χ.


πολύκροτη ατή προφητεία το Δανιήλ πού μέ στορική κρίβεια καθορίζει καί τόν χρόνο τς πιφανείας καί τόν θάνατον το ληθος Μεσσίου ποτελε αώνιον κόλαφον κατά τς διαστροφικς μανίας κατά τς ληθείας τν Ραββίνων το βραϊκο θνους.


Δέν εναι μως μόνο, ο Προφητεες ατές πού προαναγγέλουν τήν νανθρώπιση το αωνίου Λόγου – Υο ν τ Κυρί μν ησο Χριστ. πάρχουν καί λλες ξαιρετικς πολλές προκαθορίσασαι σαφς καί ν κρα λεπτομερεί:


Α. Τό χρονον το Λόγου Υο. Ψαλμ. Β:1-10


Β. Τήν προσκύνησιν τν μάγων. Ψαλμ. ΟΑ(ΟΒ):10-11


Γ. Τήν διδασκαλία καί τό πολυτρωτικό καί κοσμοσωτήριο ργο Του Γεν. ΜΘ:10, Ψαλμ. Β:1-10, ΟΑ(ΟΒ):6-18, Μιχ. Δ:2-3, σ. Θ:1-8, ΝΒ:13-15, ΝΓ:4, ΝΕ:13, Ξ:1-7, Ζαχ. ΙΓ:1-7.


Δ. Τά θαύματά Του σ. ΛΕ:1-6.


Ε. Τήν ες εροσόλυμα εσοδόν Του πί πώλου νου Ζαχ. Θ:9.


Στ. Τήν προδοσία το ούδα καί τά τριάκοντα ργύρια καί τήν δι’ ατν τήν γορά το γρο το κεραμέως Ζαχ. ΙΑ:12-13.


Ζ. Τήν γκατάλειψή Του πό τν μαθητν Του Ψαλμ. ΛΖ(ΛΗ):12-15, Ζαχ. ΙΓ:6-7


Η. Τούς μπαιγμούς, τά ραπίσματα, τόν στέφανον ξ κανθν, τόν διαμερισμόν τν νδυμάτων Του διά κλήρου, τόν κάλαμον μέ τήν χολήν καί τό ξος σ. Ν:6, ΝΓ:4-7, Ψαλμ. ΚΑ(ΚΒ):17-19, Ψαλμ. ΞΗ(ΞΘ):22


Θ. Τήν σταύρωσή Του μεταξύ δύο κακούργων καί τόν σκοτισμό το λίου σ. ΝΓ:12, Δαν. Θ:26, Ζαχ. ΙΓ:6


ΙΑ. Τήν ν θριάμβ κάθοδον ες τόν δην ώβ ΛΗ:17


ΙΒ. Τήν κ νεκρν νάστασιν Ψαλμ. ΙΕ(Ις):9-10, Νς, ΞΗ:19


ΙΓ. Τήν διάδοσιν τς διδασκαλίας Του ες λον τόν κόσμον σ. ΜΒ:1-5, ΝΒ:13-15, ΝΕ:4-5, ΞΑ:4-14 κλπ.


πό τν θεοεικέλων προφητν το σραήλ προεφητεύθη σαφς νανθρώπησις το αωνίου Θεο Λόγου, προανηγγέλθη μετά τήν νανθρώπισι θεανδρική Του δρσις, σταύρωσίς Του καί νάστασίς Του κ νεκρν καί διάδοσις τς διδασκαλίας Του ες πάντα τά θνη. Θά δυνάμεθα νά γράφωμεν πί μέρας διά τήν νατροπήν τν κακοδοξιν καί τς ναληθείας τν ραββίνων το σραήλ λλά μποδιζόμεθα πό τόν χρον.


Κατακλείομεν μως μέ τήν κυρίαν πισήμανσι το μακαριστο πρώην αβίνου Δαυΐδ Κοπερ, προσελθόντος ες τήν ρθοδοξίαν, ποος ες τό πολυσήμαντον βιβλίον του «Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ» πού «ξηφανίσθη» διά παρεμβάσεως το διεθνος Σιωνισμο πέδειξε τι ληθής Θεός τς Παλαις Διαθήκης εναι Τρισυπόστατος νας καί μοναδικός Θεός, Πατήρ, Υός καί τό Πανάγιο Πνεμα.


δθεν τρομερά μολογία το σραήλ πού πικαλονται μετ’πιτάσεως ο ραββίνοι ατο τι Θεός εναι «ες» Δευτ. ΣΤ:4 πού ες τήν μετάφρασιν τν Ο΄ χει ς ξς: «κουε σραήλ Κύριος Θεός μν Κύριος ες στίν» ποτελε τήν πλέον εγλωττον διακήρυξιν το θεόπτου Μωϋσέα διά τό Τριαδικόν δόγμα διότι ες τό Μασσοριτικό κείμενο λέξι Θεός μν ναγράφεται διά τς συνθέτου λέξεως «λωέ» ποία εναι συνεζευγμένη κατάσταση τς λέξεως «λωίμ» καί σημαίνει πάλι «ο Θεοί» καί τς λέξεως «νο» πού σημαίνει «μν». πομένως τό χωρίο σέ κριβ μετάφραση χει ς ξς: «κουε σραήλ Κύριος ο Θεοί μν, Κύριος ες στί». λέξις μως «ες» το ερο κειμένου εναι λέξις «χάδ» πού χει σύνθετη ννοια καί σημαίνει μονάδα σύνθετον (Πρβλ. Γεν. Α:5, Β:24, εζ. ΛΖ:17 κ) καί δέν ννοεται συνεπς πόλυτος μονάς διά τς λέξεως ατς, διότι τότε θά γράφετο ντ’ ατς λέξις «γιαχίδ». Συνεπς θεόπτης Μωϋσς διακηρύσσει τι Θεός κατά τήν οσία καί τήν φύση ατο εναι ες λλά ποστατικς εναι Τριάς. Ες Θεός ν τρισί ποστάσεσι.


ς μήν νοχλονται λοιπόν ο Ραββίνοι το βραϊκο θνους, ταν σύμφωνα μέ τίς διακηρύξεις τν Γραφν κκλησία διαχρονικς διασαλπίζει τι ναμενόμενος πό ατούς Μεσσίας εναι φρικτός ντίχριστος. λλωστε νασχόλησις μέ τήν Καμπάλα καί τόν ποκρυφισμόν της, τίς πικλήσεις δαιμόνων καί τήν μαύρη μαγεία, τήν χρσι τς Σολωμονικς τούς «προευπρεπίζει» κανς.

9 σχόλια:

  1. Όλα ωραία και καλά αυτά που καταγράφει ο Σεβασμιώτατος, αλλά σε ποιούς απευθύνονται;

    Απευθύνονται στους Εβραίους, στους οποίους παρουσιάζεται το πόσο σωστός, καλός και ωραίος είναι ο Χριστιανισμός και το πόσο διεστραμμένος είναι ο Εβραϊσμός; Ευελπιστεί, δηλαδή, ότι Εβραίοι το θρήσκευμα θα μεταπηδήσουν στην Εκκλησία; Πολύ δύσκολο και αν γίνεται, γίνεται περισσότερο με τους μεικτούς γάμους Εβραίων με Χριστιανούς.

    Απευθύνεται στους Χριστιανούς και τους λέει πόσο διεστραμμένος είναι ο Εβραϊσμός, φοβούμενος ίσως μεταπήδηση Χριστιανού στον Εβραϊσμό; Ακόμα ποιό δύσκολη περίπτωση από την προηγούμενη.

    Για τους Χριστιανούς ο Εβραϊσμός δεν αποτελεί κίνδυνο, όπως υπήρξε για την Εκκλησία τους 3 πρώτους αιώνες. Τώρα ο κίνδυνος αυτός έχει εκλείψει τελείως.

    Ο κίνδυνος για τον Χριστιανό είναι εκ Δυσμών και όχι εξ Ανατολών. Ο μεγάλος κίνδυνος είναι ο ΡΚαθολικισμός, που φέρει την δορά προβάτου του Χριστού, αλλά από μέσα είναι λύκος βαρύς. Πολύ πιο εύκολα παρασύρεται κάποιος Χριστιανός από έναν που πιστεύει (στραβά μεν) στο Χριστό, παρά από έναν που δεν πιστεύει στο Χριστό ή που μισεί τον Χριστό. Εξ άλλου στον Εβραϊσμός δεν υπάρχει ο Δούρειος Ίππος της Ουνίας, ενώ στον ΡΚαθολικισμό υπάρχει και κάνει καλή δουλειά (όρα το ελληνικό ουνίτικο πολυνησιακό συγκρότημα). Εκεί με την Ουνία χρειάζεται πολύ δουλειά, γιατί είναι πάρα πολύ επικίνδυνη και αφθονεί στον Ελλαδικό χώρο. Ο Εβραϊσμός είναι αυτός που είναι, άκαμπτος και δεν ασκεί προσηλυτισμό, γι' αυτό και δεν έχει καμία εξάπλωση ανά τους αιώνες. Το αν λέει αυτά που λέει εναντίον του Χριστού, αυτά είναι γνωστά και δεν έχουν αλλάξει και δεν μας αφορούν. Δικαίωμά τους να μην πιστεύον στο Χριστό, δικαίωμά μας να πιστεύουμε.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στη Θεσσαλονίκη για τον Ραββίνο, ακούσαμε καλά λόγια, ότι συνεργάζεται αρμονικά με την Ορθόδοξη Εκκλησία στα τυπικά, είναι δε ευγενικός και στις προσωπικές σχέσεις. Η παράθεση των προφητειών και των χωρίων της Κ.Δ. από τον Σεβ. Πειραιώς είναι χρήσιμη. Για τα περί καμπάλας κ.λπ. δεν είναι τα του οίκου μας και δεν μας αφορούν άμεσα πλην εγκυκλοπαιδικώς, αλλά όσο αφορά την Παλαιά Διαθήκη, που την έχουμε ως Αγία Γραφή κοινή με τους Εβραίους, τις προφητείες της και την εκπλήρωσή τους στην Κ.Διαθήκη όπως πιστεύουμε εμείς, ο διάλογος και η αντιπαραβολή είναι χρήσιμη και για τις δύο πλευρές.

    Ο κάθε άνθρωπος έχει την ελεύθερη επιλογή να αποδέχεται τις προφητείες ή όχι, και την εκπλήρωσή τους ή όχι, αλλά ο κάθε επίσκοπος και έχει υποχρέωση να τις υπενθυμίζει ευκαίρως ακαίρως, ιδίως όταν εκπροσωπεί Πίστη που πιστεύει ότι ο Μεσσίας ήρθε πριν από 2011 χρόνια, κάτι που αποδεχόμαστε και εμείς οι Χριστιανοί, ενώ ο Ραββίνος διδάσκει ότι ο Μεσσίας θα έρθει σε 229 χρόνια από σήμερα. Ευκαίρως ακαίρως οφείλουν να ομιλούν οι Επίσκοποι, όταν τίθενται θέματα για τον Χριστό που πιστεύουν και διδάσκουν, και δεν είναι περίεργο που ο Άγιος Πειραιώς ασχολήθηκε, έστω και ως απολογητική μελέτη, για οικοδομή των Χριστιανών που δεν έχουν όλοι τις γνώσεις ούτε διαθέτουν την σημαντική σειρά των παραπομπών χωρίων Π.Δ. και Κ.Δ. που παρατίθενται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή μελετώντας Γραφή και Πατέρες κατανοούμε ότι θα επιστρέψουν και θα πιστέψουν στον Ιησού και όλες οι φυλές του Ισραήλ, οι Εβραίοι, όπως κατά σύμπτωση ο π.Βασίλειος Βολουδάκης και ο π. Επιφάνειος Θεοδωρόπουλος αναφέρουν στο επόμενο άρθρο, υπάρχουν αντιρρήσεις για την διατύπωση του Σεβ. Πειραιώς, στην τελευταία παράγραφο περί ποίου Μεσσία αναμένουν οι Εβραίοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Για τους Χριστιανούς ο Εβραϊσμός δεν αποτελεί κίνδυνο, όπως υπήρξε για την Εκκλησία τους 3 πρώτους αιώνες. Τώρα ο κίνδυνος αυτός έχει εκλείψει τελείως. Ο κίνδυνος για τον Χριστιανό είναι εκ Δυσμών και όχι εξ Ανατολών".

    Σωστή η παρατήρηση. Ξεχάσατε και τους υπαρκτούς ή ανύπαρκτους διεθνείς συνωμότες. Ο μεγαλύτερος όμως εν απολύτω εννοία κίνδυνος ίσως προέρχεται από τους Εντός, ποιμένες τυχόν προβατόσχημους, λύκους βαρείς, μη φειδόμενους του ποιμνίου, λυχνίες σβηστές κρυμμένες υπό τον μόδιον, άλας μωρανθέν.

    Οι Επίσκοποι οφείλουν να κρατούν σφενδόνη για τους λύκους και φλογέρα για το ποίμνιο, να χρησιμοποιούν τον Θείο Λόγο, την πύρινη γλώσσα και πνοή της Πεντηκοστής. Τότε δεν θα κινδυνεύουμε από κανέναν. Και πάντως, το σχέδιο του Θεού πραγματοποιείται παντού και πάντοτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μια παρατήρηση:

    Ο Μαρδοχαίος Φριζής, γιός του ραβίνου της Θεσ/νίκης είναι ήρωας του Αλαβανικού έπους.

    Ο εβραίος Φριζής έπεσε μαχόμενος υπερ πίστεως, υπέρ πίστεως και πατρίδος ή μόνον υπέρ πατρίδος;

    Πάντως, αν έπεσε μόνον υπέρ πατρίδος, να που και μη χριστιανοί πίπτουν υπέρ πατρίδος!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στο εύστοχο σχόλιο του ΙΚ να συμπληρωθεί ότι τότε εχθρός ήταν ο Ιταλο-Γερμανικός άξονας που εδίωκε τους Εβραίους σε όλη την Ευρώπη, και ο ήρωας Μαρδοχαίος Φριζής είχε διπλή φλόγα να αμυνθεί στην απρόκλητη επίθεση, και ως Έλληνας πολίτης και ως Εβραϊκού γένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επομένως έπεσε υπέρ πίστεως (της εβραϊκής, η οποία εδιώκετο από χριστιανούς) και υπέρ πατρίδος (της ελληνικής πατρίδος, η οποία, αν και υπό φασιστικό καθεστώς, εδιώκετο από φασίστες).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάλλον πρέπει να τεθούν εισαγωγικά, στη λέξη "χριστιανούς", γιατί Χριστιανοί άνευ εισαγωγικών δεν είναι δυνατόν να επιτίθενται αναίτια, να σκοτώνουν και να κάνουν όσα έκαναν κατά των Χριστιανών Ορθοδόξων Ελλήνων, των Εβραϊκής καταγωγής και των άλλων Χριστιανικών λαών της Ευρώπης.

    Δήθεν "χριστιανοί" λοιπόν οι του Χίτλερ, που αντί Χριστού πίστευε στον υπεράνθρωπο του Νίτσε και στους μάγους. Όσο για τη λέξη "φασιστικό καθεστώς", ίσως και εκεί να χρειάζονται εισαγωγικά, διότι ο μεν "φασίστας" Ιωάννης Μεταξάς, εξέφρασε στην κρίσιμη στιγμή την θέληση ολόκληρου του Ελληνικού λαού λέγοντας το ΟΧΙ, και είχε προετοιμαστεί αμυντικά οχυρώνοντας τα σύνορα, με τα οχυρά, ενώ αυτοί που υποτίθεται ότι ήταν δημοκράτες, ονόμαζαν ιμπεριαλιστικό πόλεμο το έπος του '40 λόγω του μυστικού συμφωνου Στάλιν-Χίτλερ! Μόνο όταν ο Χίτλερ επιτέθηκε στη Ρωσία παραβιάζοντας το Σύμφωνο, τότε οι ονομαζόμενοι δημοκράτες πήραν θέση κατά του Ιταλογερμανικού Άξονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και ποιός είπε, ότι οι δημοκράτες με εισαγωγικά δεν είναι φασίστες χωρίς εισαγωγικά;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου