Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Mε αυτό το θηρίο της Αβύσσου

ερωτοτροπούν και κοινωνούν

οι Πατρομάχοι Φαναριώτες.

Και οι δεσποτάδες της Ελλάδος

αντί να τους καταγγέλουν,

αυτοί συγκοινωνούν μαζί τους,

συνεορτάζουν, συνευοχούνται

και αλληλοεπαινούνται μεταξύ τους.

Οι Πατέρες μας επιτάσσουν:

Μακρυά από τους κοινωνούντας

με τους Ακοινωνήτους.

Μακρυά.

Τους ακούμε;

Αν οχι, μήπως και εμείς

συνεργούμε στην Πατρομαχία;

14 σχόλια:

  1. ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου συνοψίζει το μήνυμα που έστειλε χθες η Ευρωπαϊκή Ένωση και λέει: «Έχει σημασία να ερμηνεύσουμε σωστά το μήνυμα που έστειλε σήμερα η Ευρωπαϊκή Ένωση, η Ευρωζώνη στις αγορές. Έστειλε ένα αίτημα για παγκόσμια οικονομική διακυβέρνηση

    Συνέντευξη Τύπου στις Βρυξέλλες | 21.07.2011

    21.07.2011 ΑΙΤΗΜΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ(BINTEO)

    http://agiooros.org/viewtopic.php?f=76&t=5807

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και τι το παράξενο στο αίτημα για παγκόσμια οικονομική διακυβέρνηση;

    Ακόμη και στο αίτημα για Παγόσμια Διακυβέρνηση.

    Ο Χριστός γεννήθηκε με παγκόσμια διακυβέρνηση: "Αυγούστου μονσρχήσαντος επί της γης, η πολυαρχία των ανθρώπων επαύσατο", αλλά και οι Απόστολοι και οι Πατέρες της Εκκλησίας. Διαμαρτυρήθηκε κανείς για την Παγκόσμια Διακυβέρνηση;

    Έτσι, η πρώτη έλευση του Χριστού στη γη (ίνα σώσει) έγινε με παγκόσμια διακυβέρνηση. Ένας ο μονάρχης, ένας και ο Αντίχριστος. Επί Αντιχρίστου λοιπόν ήρθε ο Χριστός στον κόσμο.

    Μήπως η δεύτερη έλευση του Χριστού στη γη (ίνα κρίνει) προϋποθέτει ξανά ένα μονάρχη επί της γης, που θα είναι και ο Αντίχριστος; Αλλά Αντίχριστος με πολυαρχία δεν γίνεται. Πρέπει να υπάρχει μοναρχία, ενος ανδρός (Αντιχρίστου) αρχή. Αυτό όμως μόνο με παγκόσμια διακυβέρνηση μπορεί να γίνει.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι, μακρυά από τους κοινωνούντες με τους ακοινώνητους, αλλά όχι αποτειχιζόμενοι, όχι παύοντες το μνημόσυνο.

    Η κοινωνία με ακοινώνητο αποτελεί παράβαση κανόνα, οπότε το μνημόσυνο διατηρείται.

    Η κοινωνία με διδάσκοντα αίρεση αποτελεί παράβαση δόγματος, οπότε το μνημόσυνο παύεται.

    Να μην μπερδεύουμε τις δυο αυτές ξέχωρες καταστάσεις και γινόμεθα Κριτές της Οικουμένης.

    Ως προς το θηρίο με τα κόκκινα, που φοράει λευκά, θα πρέπει να διερωτηθούμε στα της καθ' ημάς Ανατολής, ποιός Πατριάρχης φοράει λευκά, που τα έχει πάρει από αυτόν και ποιός άλλος Πατριάρχης φοράει την τιάρα αυτού του πρώτου.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. -Δεν έχουμε εμπιστοσύνη στο Θεό. Δεν πιστεύουμε ότι τηρεί τις υποσχέσεις του. Δεν πιστεύουμε ότι ούτε μια τρίχα δεν πέφτει από τα μαλλιά μας αν δεν το θελήσει. Δεν πιστεύουμε ότι αν ζητούμε πρώτα απ' όλα τη βασιλεία των Ουρανών, όλα τα άλλα θα μας προστεθούν.

    -Ασχολήθηκαν οι Απόστολοι και ο ίδιος ο Χριστός με το πολίτευμα της εποχής τους; Όχι, ασχολήθηκαν με το Ουράνιο Πολίτευμα.

    -Εμείς λοιπόν γιατί φοβόμαστε και ασχολούμαστε αποκλειστικά με την παγκόσμια διακυβέρνηση και κυβέρνηση; Δεν πρέπει να φοβόμαστε, αλλά να έχουμε εμπιστοσύνη στο Θεό. Όπως αναφέρθηκε δεν ξέρουμε στο κάτω κάτω αν είναι σχέδιο του Θεού.

    Εμείς "ουκ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν αλλά την μέλλουσαν επιζητούμεν", "ημών το πολίτευμα εν ουρανοίς υπάρχει", "συνεκάθισεν ημάς εν τοις επουρανίοις εν Χριστώ", είμαστε πολίτες του ουρανού, ουρανοπολίτες, στη γη είμαστε πάροικοι και παρεπίδημοι!

    Η Εκκλησία μας από την εποχή του Χριστού ιδρύθηκε και ήταν επί 1800 χρόνια υπό καθεστώς παγκόσμιας διακυβέρνησης, με την Ρωμαϊκή, Βυζαντινή, Οθωμανική αυτοκρατορία. Για λιγότερο από 200 χρόνια από το 1823 είμαστε μόνοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Δεν πρέπει να φοβόμαστε, αλλά να έχουμε εμπιστοσύνη στο Θεό"

    ΚΧ :
    Η παπική και η προτεσταντική αλλοτρίωση από τον άγιο Θεό δηλώνεται με αυτό το φαινομενικά ασήμαντο γλωσσικό ατόπημα. Διότι δεν εμπιστευόμαστε, αλλά πιστεύουμε, τον άγιο Θεό.

    "Πιστεύω εις ένα Θεό" ομολογούμε σε όλα τα άρθρα του Συμβόλου της Πίστεως. Ποτέ δεν λέμε "εμπιστεύομαι εις ένα Θεό". Όταν λοιπόν αναφερόμαστε εις Αυτόν, δηλώνουμε, μαρτυρούμε και ομολογούμε πίστη και όχι εμπιστοσύνη.

    Η εμπιστοσύνη αφορά στις μεταξύ των ανθρώπων κοινωνικό ή άλλου τύπου σχέσεις. Σχέσεις, δηλαδή, που είναι ανύπαρκτες όσον αφορά στα του Θεού και του ανθρώπου και οι οποίες διδάσκονται από άμβωνος και από τις πανεπιστημιακές έδρες. Η "θεολογία" της σχέσης καλά κρατεί και μας έχει αλλάξει τα φώτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Της σοφιστίας υμών το ανάγνωσμα :

    "Η κοινωνία με ακοινώνητο αποτελεί παράβαση κανόνα, οπότε το μνημόσυνο διατηρείται

    Η κοινωνία με διδάσκοντα αίρεση αποτελεί παράβαση δόγματος, οπότε το μνημόσυνο παύεται"

    Δεν μας λέει ο σοφιστής για ποιο λόγο ο ακοινώνητος, με τον οποίο κοινωνούμε, κρίθηκε ως ακοινώνητος;

    Για να ξέρουμε πότε ο ακοινώνητος είναι διδάσκαλος (διδάσκει) αίρεσης και πότε είναι απλός φορέας αυτής.

    Ο ακοινώνητος είναι φορέας "ενταλμάτων ανθρώπων" ή δεν είναι;

    Φυσικά αναφερόμαστε στις κεφαλές των ακοινωνήτων και όχι σε μεμονωμένα άτομα με τα οποία συγχρωτιζόμαστε στην καθημερινή μας ζωή.
    Δεν ζητάμε από αυτούς πιστοποιητικό θρησκευτικών φρονημάτων για να ψωνίσουμε από το μαγαζί τους ή να έρθουμε σε κάποια άλλη συναλλαγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Της σοφιστίας το ανάγνωσμα βρίσκεται στο ιε΄ της ΑΒ΄ Συνόδου, που καλόν είναι να αναγνώσουμε.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελικά, αναγνώστη, πες μας εσύ σε παρακαλώ, πού βρίσκεται της σοφιστείας το ανάγνωσμα, αφού πρώτα διαβάσεις τα παρακάτω :

    Ο ᾿Αρχιμανδρίτης ᾿Ιωάννης (γνωστὸς Ρῶσος Κανονολόγος), ἔχων ὑπ᾿ ὄψιν τὰς ἱστορικὰς περιστάσεις τῆς ᾿Εκκλησίας τῆς Ρωσίας, παρατηρεῖ ἐν τῇ ἑαυτοῦ ἑρμηνεία τοῦ παρόντος Κανόνος πάντῃ ὀρθῶς καὶ ὑπὸ τὴν αὐστηρὰν ἔννοιαν τῆς Κανονικῆς ἐπιστήμης, ὅτι ὁ λόγῳ αἱρετικῆς διδασκαλίας τοῦ οἰκείου ᾿Επισκόπου ἀποσχιζόμενος Πρεσβύτερος δὲν θὰ εἶναι ἔνοχος, ἀλλ᾿ ἀξιέπαινος, πλὴν ὅμως μόνον τότε, ἂν ὁ εἰρημένος ᾿Επίσκοπος ἄρξηται κηρύσσων διδασκαλίαν ἀναφανδὸν ἀντιβαίνουσαν πρὸς τὴν διδαχὴν τῆς ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας καὶ ἐπισήμως καταδικασθεῖσαν ὑπὸ τῆς ᾿Εκκλησίας, καὶ ἄν ταύτην τὴν ψευδῆ διδασκαλίαν παῤῥησίᾳ καὶ δημοσίᾳ ἐπ᾿ ἐκκλησίας διακηρύττῃ, προτιθέμενος ἀποφασιστικῶς νὰ καταρρίψῃ τὴν ᾿Ορθόδοξον διδασκαλίαν καὶ νὰ στερεώσῃ τὴν αἵρεσιν· εἰδ᾿ ἄλλως, ἐὰν δηλαδὴ ᾿Επίσκοπός τις ἐξενέγκῃ ποιάν τινα ἰδιάζουσαν ἐπὶ ζητημάτων πίστεως καὶ ἤθους γνώμην αὐτοῦ, δυναμένην μὲν νὰ φανῇ τινι ὡς μh ὀρθή, μh οὖσαν ὅμως ἰδιαιτέρως σπουδαίαν καὶ ἐπανορθουμένην εὐχερῶς, τοῦ ἐν λόγῳ ᾿Επισκόπου μήπω ἐπὶ ἐσκεμμένῃ ἀνορθοδοξίᾳ ἐνοχοποιουμένου, ἢ ἐὰν πάλιν ὁ διαληφθεὶς ᾿Επίσκοπος ἐξενέγκῃ ἐσφαλμένην τινὰ διδασκαλίαν αὐτοῦ ἐν στενωτέρῳ κύκλῳ ὡρισμένων προσώπων, ὥστε εἶναι ἐφικτὸν νὰ διορθωθῇ ἡ ἐν προκειμένῳ διδασκαλία ἐντὸς τοῦ στενωτέρου τούτου κύκλου, τῆς εἰρήνης τῆς ᾿Εκκλησίας μ ἀθετουμένης), ἐν τοιαύτῃ περιπτώσει οὐδεὶς Πρεσβύτερος κέκτηται τὸ δικαίωμα τοῦ ἀποχωρίζεσθαι αὐθαιρέτως τοῦ οἰκείου Επισκόπου καὶ τοῦ δημιουργεῖν σχῖσμα·

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ: ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΕ΄ ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ ΑΒ΄ ΣΥΝΟΔΟΥ http://entoytwnika.blogspot.com/2009/11/blog-post_3123.html#ixzz1T89TQ3U6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και έτσι ο ρώσος Αρχιμανδρίτης είναι πάνω από τον άγιο Νικόδημο.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kύριε Ικ,

    Από δικής μου πλευράς έγραψα τα ερμηνευτικά σχόλια του ιε΄ Κανόνος της ΑΒ Συνόδου . Γιατί δεν κάνετε κι εσείς τον κόπο να μας δώσετε να διαβάσουμε τι γράφει ο αγ. Νικόδημος;

    Πετάτε ένα σύνθημα και τέλος. Αλλά αυτή η μέθοδος δεν σας βοηθά και δεν βοηθά κι αυτούς που ενδεχομένως διαβάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κανὼν ιε´ τῆς ΑΒ´ Συνόδου. Περὶ σχίσματος μητροπολιτῶν ἀπὸ τῶν ἰδίων Πατριαρχῶν.

    Τὰ ὁρισθέντα ἐπὶ πρεσβυτέρων καὶ ἐπισκόπων καὶ μητροπολιτῶν, πολλῷ μᾶλλον καὶ ἐπὶ πατριαρχῶν ἁρμόζει. Ὥστε, εἴ τις πρεσβύτερος ἤ ἐπίσκοπος ἢ μητροπολίτης τολμήσειεν ἀποστῆναι τῆς πρὸς τὸν οἰκεῖον πατριάρχην κοινωνίας καὶ μὴ ἀναφέρει τὸ ὄνομα αὐτοῦ, κατὰ τὸ ὡρισμένον καὶ τεταγμένον, ἐν τῇ θείᾳ μυσταγωγίᾳ, ἀλλὰ πρὸ ἐμφανείας συνοδικῆς καὶ τελείας αὐτοῦ κατακρίσεως σχίσμα ποιήσει, τοῦτον ὥρισεν ἡ ἁγία σύνοδος, πάσης ἱερατείας παντελῶς ἀλλότριον εἶναι, εἰ μόνον ἐλεγχθείη τοῦτο παρανομήσας. Καὶ ταῦτα μὲν ὥρισται καὶ ἐσφράγισται περὶ τῶν προφάσει τινῶν ἐγκλημάτων τῶν οἰκείων ἀφισταμένων προέδρων καὶ σχίσμα ποιούντων καὶ τὴν ἕνωσιν τῆς Ἐκκλησίας διασπώντων. Οἱ γὰρ δι᾿ αἱρεσίν τινα, παρὰ τῶν ἁγίων Συνόδων ἢ Πατέρων κατεγνωσμένην, τῆς πρὸς τὸν πρόεδρον κοινωνίας ἑαυτοὺς διαστέλλοντες, ἐκείνου τὴν αἵρεσιν δηλονότι δημοσίᾳ κηρύττοντος καὶ γυμνῇ τῇ κεφαλῇ ἐπ᾿ ἐκκλησίας διδάσκοντος, οἱ τοιοῦτοι οὐ μόνον τῇ κανονικῇ ἐπιτιμήσει οὐχ ὑποκείσονται, πρὸ συνοδικῆς διαγνώσεως ἑαυτοὺς τῆς πρὸς τὸν καλούμενον ἐπίσκοπον κοινωνίας ἀποτειχίζοντες, ἀλλὰ καὶ τῆς πρεπούσης τιμῆς τοῖς ὀρθοδόξοις ἀξιωθήσονται. Οἱ γὰρ ἐπισκόπων, ἀλλὰ ψευδεπισκόπων καὶ ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, καὶ οὐ σχίσματι τὴν ἕνωσιν τῆς ἐκκλησίας κατέτεμον, ἀλλὰ σχισμάτων καὶ μερισμῶν τὴν ἐκκλησίαν ἐσπούδασαν ῥύσασθαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστούμε για την παράθεση:

    "Οι γαρ δι' αίρεσιν τινά..... αποτειχίζοντες"

    Δηλ. αποτειχίζεται κάποιος από τον Επίσκοπο, όταν αυτός διδάσκει γνωστή αίρεση στην Εκκλησία και μόνον τότε.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η "ιδιωτική" άρσις των αναθεμάτων δεν είναι αίρεση

    Οι συμπροσευχές και τα συλλείτουργα δεν είναι

    Η μνημόνευση στα Δίπτυχα δεν είναι

    Οι πατέρες πλανήθηκαν υπό του αρχεκάκου δεν είναι

    Το "άγιον Κοράνιον" δεν είναι

    Τα περιβαλλοντικά και τα πράσινα με κοινές προσευχές θρησκευτικών εκπροσώπων δεν είναι

    Ο ένας θεός για όλους δεν είναι (μας βάζει και σφαζόμαστε, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).

    Οι ευλογημένες μεταμοσχεύσεις δεν είναι

    Η αναπαραγωγή ανθρώπων δια του σωλήνα δεν είναι

    Όλα έχουν αποκατασταθεί, εμείς θα είμαστε το καθαρτικόν πυρ, που θα αφθαρτίζει τους άλλους ή μήπως το αντίστροφο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάλλον το αντίστροφο, αφού μπερδεύουμε την παράβαση του δόγματος με την παράβαση του κανόνα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου