Μια γρηγορη απαντησι
στις πονηρες ρησεις Βαρθολομαιου
Στο δημοσιευμένο της Καθημερινης (πιο πανω) κείμενο βλέπουμε μια εωσφορική τακτική του "ορθόδοξου" πατριάρχη, ο οποίος φέρεται σαν γνήσιος οικουμενιστής, δηλ., άλλα να λέει την μια φορά και άλλα την άλλη, για «να κερδίσει χρόνο», όπως εξάλλου, κατά τον Μ. Αθανάσιο, συνηθίζουν να κάνουν οι αιρετικοί.
Ασφαλώς και δεν εκφράζεται υμνολογικά για την Ένωση (αυτού του βαθμού ευφυΐα την έχει, όπως και περισσή πονηρία για παραπλάνηση των αφελών), συντηρεί, όμως έτσι τον Διάλογο, ο οποίος αποβαίνει μακροχρονίως εις βάρος της Ορθοδοξίας, αφού αμβλύνει τα αισθητήρια των πιστών και Ουνιτικοποιεί, ιδίως την τελευταία δεκαετία, ραγδαίως τα μέλη της Εκκλησίας, ιερωμένους και λαϊκούς, οι οποίοι σαν ναρκωμένοι δεν αντιδρούν, ωσάν η Ένωση να έχει γίνει ή να μην τους ενδιαφέρει.
Πέρα, όμως, από αυτά, ο πατριάρχης έχει καταπατήσει και καταπατεί Ι. κανόνες, ευαγγελικά και αποστολικά παραγγέλματα, η παράβαση των οποίων ισοδυναμεί με την αυτοαφορισμό από την αλήθεια της Εκκλησίας, την απόσχιση/αποκοπή δηλ. από τον Χριστό.
Έστω κι αν αυτή η αποκοπή δεν έχει επισημοποιηθεί με πράξη της Εκκλησίας.
Εντολή του Χριστού, των αποστόλων και των Αγίων Πατέρων είναι, η απομάκρυνση από τους «αιρετικούς μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν».
Εδώ, όχι μόνο δεν απομακρυνόμαστε από τους αιρετικούς, αλλά συζητάμε μαζί τους χωρίς να τους νουθετούμε, τους αποδεχόμαστε ως έχοντας ιερωσύνη και μυστήρια, δεχόμαστε ότι αποτελούν και αυτοί Εκκλησία και ότι έχουμε μαζί τους την ίδια αποστολή (οι ορθόδοξοι με τους αιρετικούς), με αποτέλεσμα οι πιστοί να μιμούνται τους «αδελφούς» παπικούς και προτεστάντες σε πολλά θέματα, εκκοσμικεύοντας την εκκλησιαστική ζωή τους.
Το αν αυτή η ασθένεια συναντάται και στο παρελθόν, ουδείς λογικός άνθρωπος μπορεί να ισχυρισθεί ότι πρέπει να την επιτρέψουμε και σήμερα, γιατί αυτό αποτελεί υιοθέτηση της ασθένειας, ανταρσία κατά των Εντολών του Θεού, ο οποίος όχι μόνο δεν «χαίρεται» τις κατά καιρούς παραβάσεις και ακαταστασίες, αλλά κυρίως δεν συγχωρεί αυτούς που τις επαναλαμβάνουν ή τις δικαιολογούν με μια αμοραλιστική λογική.
Τέλος, στην ομιλία του ο πατριάρχης, ζήτησε από τους μοναχούς υπακοή.
Και πάλι παραπλανώντας όχι τους μοναχούς (αυτοί, ασχέτως κι αν δεν αντιδρούν, γνωρίζουν τα περί υπακοής), αλλά τους εκτός Αγίου Όρους αποδέκτες των λόγων του.
Επικαλέστηκε, λοιπόν, τον λόγο του απ. Παύλου «πείθεσθε τοις ηγουμένοις υμών και υπείκετε», ξεχνώντας φαναριώτικα ότι ο απόστολος συνεχίζει και μας συνιστά την προσοχή, σε ποιούς ηγουμένους θα υπακούομε.
Και μας συμβουλεύει, πως αιρετικούς ηγουμένους σαν τον πατριάρχη, και αδιάφορους ηγουμένους, σαν κι αυτούς που υποδέχονται τον αιρετικό πατριάρχη, ΔΕΝ πρέπει να τους ακούμε και ακολουθούμε.
Θα εξετάσουμε πρώτα την συμπεριφορά τους και την ορθοδοξία τους και μετά θα τους ακολουθήσουμε, ως εάν να ακολουθούμε το Χριστό: «ων αναθεωρούντες την έκβασιν της αναστροφής, μιμείσθε την πίστιν»!
Ο πατριάρχης, λοιπόν, έχει δώσει εξετάσεις, έχει διαπιστωθεί η αιρετίζουσα συμπεριφορά του και ουδείς ορθόδοξος μπορεί να τον ακολουθήσει.
Μόνο προσευχή για τη μετάνοιά του μπορεί κανείς να κάνει, προσευχή για τη μετάνοιά μας, που επειδή είμαστε τέτοιοι, «τοιούτους» ηγουμένους επιτρέπει ο Θεός να έχουμε.
Π.Σ.
Υπ. ιστολογιου:
Τα ...λαγωνικα του Βαρθολομαιου απο το Φαναρι μας παρακολουθουν ανελλιπως και επι 24ωρου βασεως.
Εχουμε καθημερινα απο την ....Ισταμπουλ 3μεχρι και 5παρακολουθησεις.
Χαιρομαστε που συνεχως τους ενοχλουμε αλλα και λαμβανουν απο μας γνησια και ηλεγμενη ενημερωσι.
"Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε" (L. Pirantello).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαρτάται από ποιά οπτική γωνία βλέπει κανείς τον Βαρθολομαίο. Αν τον έχεις τοποθετήσει Αιρετικό, τότε ότι λέγει είναι αιρετικό. Αν τον έχεις τοποθετήσει Ορθόδοξο, τότε ότι λέγει είναι ορθόδοξο.
Θεωρούμε, ότι τα λεχθέντα στο κείμενο (και μόνο στο κείμενο) δεν δείχνουν να αποπνέουν αίρεση:
Οι διάλογοι, ακόμη και με τον Σατανά δεν απαγορεύονται. Εδώ έχουμε διάλογο του Σατανά με τον ίδιο το Θεό και όχι βέβαια για να μεταπεισθεί (Ιώβ).
Στούς διαλόγους, αν έστω και ένας διαγνώσει την ορθόδοξη πίστη και επηρεαστεί και αλλάξει, κέρδος θα υπάρχει.
Και βέβαια η έννοια της πρώτης και δευτέρας νουθεσίας δεν είναι δυο φορές, όπως και το εβδομηκοντάκις επτά δεν σημαίνει 490 φορές!
Δεν είναι σημαντική η διαπίστωση, ότι η ένωση προϋποθέτει ταυτότητα στην πίστη και ότι οι άλλοι αντί να συγκλίνουν αποκλίνουν;
Βέβαια, δεν γνωρίζουμε τι υπάρχει στο πίσω μέρος του κεφαλιού του Βαρθολομαίου. Αν, ο σκοπός είναι ιερός τότε "ωσαννά", αν όχι τότε "εις το πυρ το εξώτερον".
Πάντως, σε καμία περίπτωση, δεν μπορούμε να καταστούμε κριτές της Οικουμένης
ΙΚ
Λυπούμαστε βαθύτατα για την κατάντια των Αγιορειτών Πατέρων, να υποδέχονται έναν αιρεσιάρχη ωσάν να μη συμβαίνει τίποτε. Να υποδέχονται τον νέο Βέκκο και να ψάλλουν πανηγυρικά τροπάρια. Εμείς λαϊκοί όντες ανατριχιάζουμε μπροστά σ'αυτή την προδοσία τους. Μας παρηγόρησαν αυτοί οι γενναίοι πατέρες που αντέστησαν και διαμαρτυρήθηκαν φραστικά στον αιρετικό πατριάρχη του Φαναρίου. Αναλογιζόμαστε μήπως ήλθε η ώρα να εκπληρωθεί η προφητεία του Αγ. Νείλου που λέει ότι η χάρις της Παναγίας μας θα φύγει, θα εγκαταλείψει το αγιώνυμον Όρος και αισθητώς και νοερώς. Μετά την τελευταία αυτή προδοσία τί άλλο να προσδοκούμε; Ποιά ελπίδα μας απόμεινε για να τινάξουμε από πάνω μας το βαρύ φορτίο της αιρέσεως του Οικουμενισμού; Χάθηκε και η τελευταία μας ελπίδα, έσβησε το τελευταίο φώς του Ἀθωνος, σφραγίσθηκε το στόμα όλων των μεγαλόσχημων αγιορειτών ηγουμένων αφού έσκυψαν δουλικά το κεφάλι κάνοντας υπακοή στον προβατόσχημο λύκο. Θεέ μου μην τους καταλογίσεις την αμαρτία αυτή και χάρισέ μας το έλεός σου. Επιστάτα απολλύμεθα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοβαρευτείτε επιτέλους!!! Δεν διαφέρετε καθόλου απο τις ανά γης προτεστάντικές ομάδες που πολλαπλασιαζονται σαν τα μικρόβια,θεωρώντας κάθε μια χωριστά, πως κατέχει ολόκληρη την αλήθεια..Έτσι καταντήσατε και εσείς,δυστυχώς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εμμονή σας δύναται να εξηγηθεί υπό το πρίσμα της ψυχιατρικής ως μία μορφή Επινεμόμενης Ψυχωτικής Διαταραχής ( Folie ά Deux ). Μην αφήνετε να υποτροπιάζει άλλο..
Aπο που κραταει η σκουφια σου Ναρση Σαμπαζιωτη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕισαι εσυ ορθοδοξος χριστιανος ή η φωνη του διαβολου;
Ποιος σε διδαξε οτι οι αρχιερεις ειναι ανεξελεγκτοι και ασυδοτοι;
Το δικο σου Ευαγγελιο ή το κατα Βαρθολομαιο ευαγγελιο;
Αυτα να πας και να τα πης στους κοσμικους που ειναι ο χυδην οχλος και οχι σε εμας που γνωριζουμε ποιο ειναι το θελημα του Θεου και ποιο των Αιρεσιαρχων των ημερων μας σαν τον εκλεκτο σου Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο.
Κανεις λαθος αγαπητε ΙΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι δυνατον να λες, οσα λες, αν γνωριζεις οσα ειπε και οσα λεγει ο Βαρθολομαιος και να τον αμνηστευεις.
Και αυτα που ειπε χθες στο ορος, περι ενωσεως Εκκλησιων κλπ αηδιες, δεν σε ταραξαν;
Μονο το "πειθεσθε τοις ηγουμενοις" εμαθε ο ανοητος και οχι το "ων αναθεωρουντες την εκβασιν της αναστροφης" κλπ;
Η μεχρι σημερα αναστροφη τους ποια ειναι;
Δεν οφειλουμε να την ερευνησουμε;
Υστερα το "μετα πρωτην και δευτεραν..." πιστευω εχει σχεδον κυριολεκτικην σημασιαν διοτι αφορα την πιστι, ενω το "εβδομηκοντακις" αφορα την δικη μας συγχωρητικοτητα.
Αλλο η Πιστις και αλλο η συφχωρησι.
Πολυ μου τα συγχεεις.
Θα προσπαθήσουμε να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1/ από το κείμενο του Βαρθολομαίου δεν αποπνέεται αίρεση Οικουμενισμού, παρά μόνο διάθεση διαλόγου με τους αιρετικούς, μήπως και κάποιος από αυτός (και όχι υποχρεωτικά ο Βενέδικτος) κατανοήσει και επιστρέψει στην Ορθοδοξία. Αυτό θα είτανε κέρδος, έστω και ένας να σωθεί. Από την άλλη παραδέχεται, ότι ο διάλογος καρκινοβατεί και η "ένωση" απομακρύνεται, εξ αιτίας των άλλων, που εισήγαγαν αλλότρια δόγματα.
2/ Να μην πολυχρησιμοποιούμε τον Βέκκο σαν υπόδειγμα αιρετικού, γιατί τότε ερχόμαστε σε σύγκρουση με τον άγιο Νεκτάριο, που τον θεωρεί ορθοδοξότατο: «Ο Βέκκος ουχί παλινωδήσας αύθις επάπισεν, αλλά γενναιόφρων ων ανήρ δεν ηνείχετο να διαπράττωνται υπό των άκρως ζηλωτών δήθεν του δόγματος αδικίαι, να εξορίζωνται και διώκωνται αρχιερείς και ιερείς….. τούτων δε ένεκα εζήτησε να κληθή και απολογηθή αύθις ενώπιον Συνόδου και εάν δόξη καινοφρονών να καταδικασθή, εάν όμως δόξη ορθοφρονών, παύση η κατηγορία η τοσούτων κακών γενομένη αιτία. ούτος είναι ο λόγος δι’ ον εζήτησε να απολογηθή αύθις» (Τα αίτια του Σχίσματος, τ. Β΄, σελ. 163). Οι συνοδικοί «ηρκέσθησαν εις μόνην την παραίτησιν, η δε Σύνοδος ανεκήρυξεν αυτόν ορθοδοξότατον και ευσεβέστατον δια σημειώματος….. Διότι ουδ’ ο Βέκκος το δοκούν εκείνο ολίσθημα εκ πονηρίας ή κακουργίας ή αλλοτριόφρονος γνώμην έπαθεν, αλλ’ αγωνιζόμενος υπέρ του δεινού πολέμου ανακοπήναι και Ρωμαίων αίματα περιποιηθήναι κινδυνευόντων έπαθεν. εάν ως άνθρωπος ημάρτησε πλανηθείς, η απολογία του όμως ηθώου αυτόν (ως ανωτέρω, σελ. 166-167). Πάντως «Περί της καταδίκης ταύτης (του Βέκκου) δεν έχω ή να εκφράσω την λύπην μου» (ως ανωτέρω, σελ. 164).
3/ Θα αντιτείνουν ορισμένοι: "ναι καλά είναι τα λόγια, αλλά στα έργα εμφανίζεται καταπατώντας τους Κανόνες και ως αιρετικός". Απαντούμε:
Αν ζούσε σήμερα ο απ. Παύλος, σίγουρα θα κατηγορείτο ως αιρετικός από τους υπερορθόδοξους, διότι έλεγε το εξής φοβερό: «Ελεύθερος γαρ ων εκ πάντων πάσιν εμαυτόν εδούλωσα, ίνα τους πλείονας κερδήσω και εγενόμην τοις Ιουδαίοις ως Ιουδαίος, ίνα Ιουδαίους κερδήσω. Τοις υπό νόμον ως υπό νόμον, ίνα τους υπο νόμον κερδήσω, τοις ανόμοις ως άνομος, μη ων άνομος Θεώ, άλλ’ έννομος Χριστώ, ίνα κερδήσω ανόμους. Εγενόμην τοις ασθενέσιν ως ασθενής, ίνα τους ασθενείς κερδήσω. Τοις πάσι γέγονα τα πάντα, ίνα πάντως τινάς σώσω (Κορ. Α΄ 9. 19-22). Και επεξηγεί ο Χρυσόστομος: «Επιδεικνύμενος μόνον, ουκ ων δε, ουδέ εκ διανοίας ταύτα πράσσων ούτως εχούσης….. Ου μόνον άνομος ουκ ων, αλλ’ ουδέ απλώς έννομος, αλλά τον πολλώ του παλαιοτέρου νόμου υψηλότερον έχων, τουτέστι του Πνεύματος και της χάριτος, διό και επήγαγε Χριστού». Δηλ. έδειχνε ότι ήταν τέτοιος (άνομος κ.λπ.), χωρίς να είναι και όλα αυτά για χάρη του Χριστού.
Δηλαδή, τι λέγει ο Παύλος εδώ; «έκανα τον εβραίο, για να κερδίσω τους εβραίους, εγώ που είχα το νόμο του Χριστού και όχι του Μωϋσή, έκανα τον άπιστο («τοις ανόμοις»), για να κερδίσω τους άπιστους (τους άθεους). Έκανα τον ολιγόπιστο (τον ασθενή στην πίστη), για να κερδίσω τους ολιγόπιστους. Έκανα τα πάντα (θα τολμούσαμε να πούμε «έκανα ακόμη και τον αιρετικό»), για να σώσω με κάθε τρόπο ορισμένους, έστω και έναν.
Εδώ φαίνεται, ότι ο Παύλος το’ παιζε, πότε εβραίος, πότε άθεος, πότε ολιγόπιστος, πότε αιρετικός, ανάλογα με την περίσταση, χωρίς να είναι τίποτε απ’ όλα αυτά, για τη σωτηρία ενός προβάτου (μέσα στα εκατό).
Μήπως αυτό θέλει να μας διδάξει κάτι στην παρούσα συγκυρία; Εκτός και εάν θεωρούμε όλα αυτά του Παύλου, ως εκμυστηρεύσεις του, που αφορούν προσωπικά αυτόν και όχι εμάς.
ΙΚ
Τι θα έλεγε για το Βαρθολομαίο ο ευεργετηθείς απ τους Αγγελοπουλαίους ΙΚ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ' αρχήν, από ότι μπορούμε να γνωρίζουμε, ήταν τόση η ευεργεσία των Αγγελοπουλαίων προς τον ΙΚ, ώστε ο τελευταίος τους κατήγγειλε στην Επιθεώρηση Εργασίας, για αδικαιολόγητη μείωση μισθών, την οποίαν και κέρδισε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα, όσον αφορά τον Βαρθολομαίο, ότι είχε να ειπεί το είπε.
ΙΚ
Απο την Ορμύλια Χαλκιδικής βαστά η σκούφια μου..
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς φαινεται Ναρση το Οικουμενιστικο Σιμωνοπετριτικο μοναστηρι της Ορμυλιας σε κατελαβε εξ ολοκληρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ειναι αυτα που μας γραφεις;
Ιστορια δεν γνωριζεις;
Πατερες δεν διαβαζεις;
Για ποιο ζητημα μας χαρακτηριζεις ψυχασθενεις και μαλιστα ολους, και δεν ντρεπεσαι;
Άκουσα ότι ο προηγούμενος γέροντας της Ι.Μ.Σ.Π. Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης είχε ευλογήσει από κοινού με καρδινάλιο τους μοναχούς στη διάρκεια Θείας Λειτουργίας στο μοναστήρι. Ισχύει;
ΑπάντησηΔιαγραφή"Θα προσπαθήσουμε να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1/ από το κείμενο του Βαρθολομαίου δεν αποπνέεται αίρεση Οικουμενισμού, παρά μόνο διάθεση διαλόγου με τους αιρετικούς,"
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_09/10/2011_409942
"Συνεπώς, ουδόλως τυγχάνει αληθές ότι παρασυρόμεθα εις μίαν απροϋπόθετον ένωσιν των εκκλησιών, ούτε είναι αληθές ότι παραβλέπομεν τας διαφοράς αι οποίαι εμποδίζουν την ένωσιν».
-Δεν ξέρει ο Πατριάρχης ότι η Πίστη δεν διαπραγματεύεται και ως εκ τούτου δεν έρχεται ποτέ σε διάλογο αλλά αυτό που επιτρέπεται και επιβάλλεται είναι η ομολογία και η νουθεσία;
Όταν λέει ότι συνεχίζει το διάλογο με τους αιρετικούς για να πείσει τους καλοπροαίρετους δεν παρουσιάζει τον εαυτό του ανώτερο από τον Απόστολο Παύλο που έλεγε μία με δύο νουθεσίες και μετά παραιτού; Πιστεύει ότι δεν έχει καταλάβει ότι ο λαός του Θεού γνωρίζει ότι οι εκπρόσωποί του στους Διαλόγους δεν είναι ομολογητές αλλά οικουμενιστές; Πιστεύουν οι Οικουμενιστές ότι δεν είναι αντιληπτό ότι οι Διάλογοι γίνονται επί ίσοις όροις εξισώνοντας την Αλήθεια με το ψέμα; Για να μην πούμε ότι θεωρούνται οι Ορθόδοξοι κατώτεροι, λέει ο Πάπας ότι είμαστε κοντά στην αλήθεια, μας λείπει μόνο η αναγνώριση του Πρωτείου που νομίζει ότι έχει!
-Όταν αποκαλεί τον Παπισμό "εκκλησία" δεν αποπνέει Οικουμενισμό;
Όταν λέει "«Η ένωσις είναι ο τελικός στόχος, αλλά πρό αυτού, πρέπει να επιτευχθεί η ταυτότης εν τη πίστει»."
και προβαίνει στον ασπασμό της ειρήνης με τον Πάπα δεν δηλώνει ότι ήδη υπάρχει πλήρης ταύτιση στη Πίστη;
Όταν λέει " ο «πρώτος όρος είναι η υπακοή»" δίχως διάκριση ορθοδόξου και αιρετικού επισκόπου, τότε δεν παγιώνει τον Οικουμενισμό;
Με ποιο τρόπο ο Βαρθολομαίος υλοποιεί αυτό που αναφέρει "κλείνοντας την ομιλία του επικαλέστηκε ένα εδάφιο της επιστολής του Ιακώβου: «Αδελφοί, εάν τις εν υμίν πλανηθή από της αληθείας και επιστρέψη τις αυτόν, γινωσκέτω ότι ο επιστρέψας αμαρτωλόν εκ πλάνης οδού αυτού σώσει ψυχήν εκ θανάτου και καλύψει πλήθος αμαρτιών (Ιακ. Ε' 19-20)»." όταν συμπροσεύχεται με αιρετικούς και αλλοθρήσκους, όταν προσεύχεται μπροστά στο είδωλο της γης, όταν λέει ότι η Ορθόδοξος Εκκλησία δεν θέλει να πείσει κανένα για την αλήθεια Της, όταν το Κοράνιο είναι ιερό και Ιουδαίοι, Μουσουλμάνοι και Χριστιανοί πιστεύουμε στον ίδιο Θεό;;; Πολύ απλά ως καλός μασόνος λέει σε κάθε θρησκευόμενο αυτό που θέλει να ακούσει...
Ναι, θα προσπαθήσουμε και πάλι να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, για όσους αγνοούν εκκλ. ιστορία:
ΑπάντησηΔιαγραφή1/ Δεν παρασυρόμεθα από κανέναν και από τίποτε, ούτε προσπαθούμε να παρασύρουμε τον Πάπα, αλλά έστω και έναν γύρω από αυτόν, οπότε όφελος θα υπάρξει.
2/ Δεν διαπραγματευόμεθα την Πίστη, αλλά ούτε και πρέπει να υποχωρούμε στο πρωτείο του Πάπα, για την Πίστη, όπως έκαναν οι Πατέρες της Γ΄και Δ΄Οικουμενικών (κατά τον άγιο Νεκτάριο).
3/ Ο λαός του Θεού, δυστυχώς, δεν παίρνει είδηση από τους διαλόγους, εξ ου και οι επευφημίες του προς τον Βαρθολομαίο (όρα Λαγκαδάς).
4/ Ο Πάπας δεν νομίζει, ότι έχει το πρωτείο. Εμείς του το δώσαμε, για να μην τον χάσουμε: Του το έδωσαν 5 Σύνοδοι (2 Οικουμενικές), 20 άγιοι της Εκκλησίας, 44 αυτοκράτορες, με αποκορύφωμα την 131 νεαρά του αγίου Ιουστινιανού: «Σύμφωνα με απόφαση των τεσσάρων Συνόδων, ορίζουμε όπως, ο άγιος Πάπας της αρχαίας Ρώμης να είναι πρώτος από τους Επισκόπους και ο αγιώτατος Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως και Νέας Ρώμης να είναι δεύτερος». Ο νόμος δηλώνει, ότι ο Πάπας Ρώμης είναι πρώτος από τους Επισκόπους και όχι πρώτος μεταξύ ίσων Επισκόπων ή ότι έχει τα πρεσβεία τιμής σύμφωνα με τον γ΄ της Β΄ και τον κη΄ της Δ΄. Ο Ιουστινιανός υπερέβη κάθε όριο όταν το 545 δημοσίευσε αυτή τη νεαρά, με την οποία αναγνώριζε το πρωτείο του επισκόπου Ρώμης, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση της Εκκλησίας της Β. Αφρικής (Μητροπολίτη Πισιδίας Μεθόδιου, Έλληνες και Λατίνοι, σελ. 70). Επίσης ο Ιουστινιάνειος Κώδικας καταγράφει (Ι,Ι): «Θέλουμε να δούμε όλους τους λαούς που βρίσκονται υπό την τακτική δικαιοδοσία μας, να ζουν στην πίστη την οποία ο άγιος Απόστολος Πέτρος μετέδωσε στους Ρωμαίους ποντίφηκες…..».
5/ Και οι Πατέρες ανέφεραν αιρετικές ομάδες, ως εκκλησίες, αλλά και ο ίδιος ο Εφέσου Μάρκος χαρακτηρίζει τις Εκκλησίες Ανατολής και Δύσης ως «Αδελφές Εκκλησίες», οι οποίες πρέπει με τη βοήθεια του Θεού να συμφιλιωθούν και αποκαταστήσουν την ειρήνη μεταξύ των. Έτσι λέγει: «Επειδή τοίνυν δια της εκφωνήσεως ταύτης (ήτοι του filioque) η αγάπη λυθείσα συνδιέλυσε την ειρήνην και από τούτου το σχίσμα παρηκολούθησε, νυν δε ευδοκία Θεού βουληθείσα η ρωμαϊκή εκκλησία την ειρήνην ανακαλέσασθαι δια της αγάπης ήρξατο τούτο ποιείν, και αύθις η ημετέρα εκκλησία μετά της αυτής αγάπης προσέδραμε προς την αδελφήν αυτής, μάλλον δε προς αδελφάς. ελπίς έστι άχρι τέλους, του Θεού συνεργούντος, επακολουθήσειν και την ειρήνην και τα σκάνδαλα εκ μέσου γενήσεσθαι, και καθάπερ επί των νοσημάτων, επενεχθήσεσθαι την διόρθωσιν» (Acta Graecorum, σ. 52). Ασφαλώς, ο άγιος Μάρκος θα γνώριζε, ότι η Ρώμη (400 χρόνια μετά το Σχίσμα) ήταν αιρετική, την αποκαλεί όμως "εκκλησία".
6/ Πως γνωρίζουμε, ότι ο Βαρθολομαίος είναι μασόνος; Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε με τεκμηρίωση βέβαια.
ΙΚ
Εξαιρετική εργολαβία αναλάβατε με την κατασυκοφάντηση του Πατριάρχη ο οποίος φυλά Θερμοπύλες σε ένα λίαν εχθρικό, για την Χριστιανοσύνη, περιβάλλον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια μαρτυρία αγάπης εκφράζει η αισχρή, εμπαθή, ανήθικη και άκρως υβριστική στάση απέναντι στον Πατριάρχη, στην κοινότητα του Αγίου Όρους, σε ιεράρχες, ιερείς, λαϊκούς και γενικότερα όποιο πρόσωπο δεν ταιριάζει με την αυτιστική ιδιωτική θεολογία που έχετε κατασκευάσει; Αλήθεια, τι σχέση μπορεί να έχει ένας Θεός τιμωρός και εκδικητής βγαλμένος μέσα από τις τρομακτικές ιστορίες του Μεσαίωνα με τον Νυμφίο Ιησού που γνωρίζει και βεβαιώνει το εκκλησιαστικό σώμα 2000 χρόνια τώρα; Απολύτως καμία!
Ο Θεός που πιστεύετε είναι ένα είδωλο του εαυτού σας. Η θεολογία που κατασκευάσατε είναι εντελώς αποκομμένη από την θυσιαστική αγάπη που μεταμορφώνει, ανακαινίζει και μπολιάζει το κάθε μέλος της εκκλησίας με τον Χριστό.
Η νοσηρή φαντασίωση που τρέφετε ως απεσταλμένοι δικαστές από τον Θεό, έχει δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι συνεχίζετε το έργο των Πατέρων. Και δεν ντρέπεστε γι’ αυτό!! Συγχέετε την κακία, την μικρότητα, την χυδαιολογία με την ‘’αυστηρότητα εν αγάπη’’ των Πατέρων.
Συμμαζευτείτε! Δεν είναι ότι γίνεστε γραφικοί, αυτό θα ήταν το λιγότερο, γίνεστε επικίνδυνοι προβάλλοντας μια εκκλησία απάνθρωπη, απογυμνωμένη από την αίσθηση της οικογένειας που συνέχει και προσκαλεί στην αγκαλιά της, μια εκκλησία που λειτουργεί ως στρατόπεδο στρατολογώντας ορθόδοξους μουτζαχεντίν..
Ρε τους καθαρούς!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείτε το παρακατω βιντεο, το οποιο ονομαζετε ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΣΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, για να νοησετε την αποστασια....
ΑπάντησηΔιαγραφήwww.youtube.com/watch?v=_n_FTBTOafs