Γιατί οι Ευρωπαίοι
μισούν τους Ἐλληνες
του αρχιμανδριτου
Αθανασιου Σιαμακη
Σ΄ ένα βιβλίο με τίτλο «Σκυλάνθρωποι» είναι καταγεγραμμένη η
ενδιαφέρουσα αφήγηση μιας Ελβετίδας, οι οποία εξηγεί γιατί οι Ευρωπαίοι, και
γενικότερα οι ξένοι, συμπεριφέρονται με ελεεινό τρόπο κατά των Ελλήνων.
«Τα ζώα» λέει «δεν συγχωρούν ποτέ στον άνθρωπο
τη βελτίωση της συμπεριφοράς τους, γιατί νιώθουν ότι αυτή η βελτίωση τ΄ απομακρύνει
από τη φύση τους… Και όποτε δίνεται η ευκαιρία το μίσος εκρήγνυται».
Για να κατανοήσει ο αναγνώστης τη δήλωση, η Ελβετίδα κάνει
τον εξής εκπληκτικό παραλληλισμό.
«Είναι ακριβώς αυτό
που συμβαίνει μ’ εμάς τους Ευρωπαίους και τους Ἐλληνες! Αν υπάρχει μια φυλή
στον κόσμο, που κυριολεκτικά τη μισώ αφόρητα, αυτή η φυλή είναι οι Έλληνες»!
Και τεκμηριώνει την άποψή της λέγοντας ότι στα γυμνασιακά
της χρόνια ένιωθε ‘ ψυχικά καταπιεσμένη’
γιατί
« οι Σοφοί μας
Διδάσκαλοι δεν μας δίδαξαν τίποτα που να μην το είχαν ήδη ανακαλύψει, εξηγήσει,
να μην το είχαν τεκμηριώσει, να μην το είχαν τελειοποιήσει οι Αρχαίοι Έλληνες»!
Κι αν κάποτε ανέφεραν κανένα άλλον συγγενή της Γνώσης και της Σοφίας, που δεν
ήταν Έλληνας, στο τέλος πάντα κατέληγαν ότι η γνώση του και η σοφία του ήταν
βασισμένη επάνω στη σοφία κάποιου Έλληνα Φιλόσοφου! Σιγά σιγά ένιωθα πως οι
γνώσεις μου, οι σκέψεις μου, τα αισθήματά μου, η προσωπικότητά μου, ο κόσμος
μου, η ύπαρξή μου ως το πιο έσχατο κύτταρό μου ήταν όλα επηρεασμένα, ήταν
ταγμένα σε αυτό που σήμερα ονομάζουμε «Φιλοσοφία των Αρχαίων Ελλήνων»!
Αυτά όλα καταστάλαζαν στα βάθη της ψυχής της Ελβετίδας ένα
φλογερό μίσος για καθετί το ελληνικό! Και η συνέχεια.
«Αργότερα στο
πανεπιστήμιο η κατάσταση έγινε δραματική. Ο Ασκληπιός από τη μια, ο Ιπποκράτης
απ΄ την άλλη! Ο Γαληνός τη μια μέρα, ο Ορειβάσιος την επομένη! Αέτιος το πρωί,
Αλέξανδρος Τραλλιανός τ’ απόγευμα! Ο Παύλος Αιγινίτης από ‘δώ, Στέφανος
Αθηναίος από ‘κει… Δεν μπορούσα ν’ ανοίξω βιβλίο χωρίς να βρω μπροστά μου την
ελληνική παρουσία. Δεν τολμούσα να πιάσω στα χέρια μου λεξικό για να βρω μια
δύσκολη, σπάνια, μια χρήσιμη, μια έξυπνη, μια όμορφη, μια μεστωμένη λέξη. Όλες
ελληνικές Και άλλες αμέτρητες σαν την άμμο των θαλασσών και των ποταμών,
ελληνικής κι αυτές προέλευσης!
Πρόκειται για
φαινόμενο ομαδικό! Έτσι αισθανόμαστε λίγο πολύ όλοι μας απέναντι στους Έλληνες.
Τους μισούμε όπως τα ζώα τους θηριοδαμαστές. Και μόλις μας δίνεται η ευκαιρία
χιμάμε, τους δαγκώνουμε και τους κατασπαράζουμε. Γιατί στο βάθος ξέρουμε ότι
κάποτε ήμαστε ζώα μ’ όλη τη σημασία της λέξης, κι είναι αυτοί, οι Ἐλληνες,
πάντα οι Έλληνες, που μας εξώσανε από τη ζωώδικη υπόσταση και μας ανεβάσανε
στην ίδια με τους εαυτούς τους ανθρώπινη βαθμίδα!...
Δεν αγαπάμε κάτι που
θαυμάζουμε… Ρίξε μια ματιά στην ιστορία και θα διαπιστώσεις ότι όλοι οι
Ευρωπαίοι, με αρχηγούς τους Λατίνους και το Βατικανό, λυσσάξαμε να τους
εξαφανίσουμε τους Έλληνες από το πρόσωπο της γης! Δεν θα βρεις και δεν θα φανταστείς συνδυασμό [ ] και εγκλήματος,
πλεκτάνης και παγίδας που δεν το σκαρφιστήκαμε και δεν το πραγματώσαμε για να
τους εξολοθρεύσουμε!...
Η ιστορία με το μίσος
κατά των Ελλήνων δεν ξέφτισε. Ο σύγχρονος πολιτισμένος άνθρωπος είναι ο ίδιος
και χειρότερος… Δεν θα επιτρέψει ποτέ το Βατικανό να επιβιώσει στην αυλόπορτα
της Ευρώπης, στα πλευρά της Ασίας, και στο κατώφλι της Αφρικής ο Ελληνισμός, γιατί
θεωρούν ότι τους αφαιρεί σεβασμό και Κύρος!
Γι’ αυτό, παρόλο που τους μισώ, γιατί δεν
προέρχομαι από τη φυλή τους, δεν μπορώ να μην τους θαυμάζω και να μην τους
σέβομαι και θα συνεχίσω να μελετάω τον Πλάτωνα, το Σωκράτη και τον Περικλή όσο
θα ζω, διδάσκοντας στα παιδιά μου τη δύναμη της Σοφίας τους και την επιρροή της
στη Ζωή μας και στην ευτυχία μας!».
(Αναδημοσίευση από τα «ΝΕΑ» του Αιτωλικού, Ιούλιος 2012, αρ.
φ. 139, ηλεκτρ. διεύθυνση GALDIN@in.gr και WWW.nereniapolis.gr, με φροντίδα του Αθνανασίου Γ.
Σιαμάκη, αρχιμανδρίτου)
Συνεπῶς τὸ ἄρθρο δὲν εἶναι τοῦ π. Ἀθανασίου (δέν θὰ συνιστοῦσε ὀ π. Ἀθανάσιος μελέτη τῶν Πλάτωνα καὶ Σωκράτη) ἀλλὰ ἀναδημοσιεύεται ἀπὸ τὰ "ΝΕΑ" Αἰτωλικοῦ τοῦ Ἰουλίου 2012. Ἔχει τὴ σημασία της ἡ παρατήρησι αὐτή, διότι ὑπάρχουν μεταγενέστερες τοῦ 2012 ἀναρτήσεις στό διαδίκτυο πού ἀμφισβητοῦν τὴν γνησιότητα τοῦ κειμένου, ἄν καὶ αὐτὸ δὲν ἔχει σημασία. Ἐμείς στὰ λυκειακά μας ἔτη μάθαμε ὅτι τὸ μῖσος κατὰ τῶν Ἑλλήνων, παράλληλα μὲ τὸ θαυμασμό του τὸ εἶχε διατυπώσει ὁ Νίτσε. Δέν ἔχει τόση σημασία λοιπόν ποιὸς καὶ ἐὰν τὰ εἶπε. Σημασία, ὅμως, ἔχει καὶ τὸ ὅτι οἱ Εὐρωπαῖοι, οἱ Ἀμερικανοί, οἱ Κορεᾶτες, οἱ Ἰάπωνες, ἀνέπτυξαν πολιτισμό καὶ ἐπιστήμη, ὥστε ὅλα τὰ τεχνολογικά ἀγαθὰ ποὺ χρησιμοποιοῦμε στὴν Ἑλλάδα νὰ εἶναι εἰσαγωγῆς. Ἐμεῖς, τόσον οἱ θρησκόλπητοι βυζαντινοπρεπέστατοι, ὅσο καὶ οἱ ἐπίδοξοι ἀρχαιολᾶτρες, παρακμάσαμε τόσο πολιτειακὰ ὅσο καὶ ἐκκλησιαστικά καὶ παραδοθήκαμε στὴν μακραίωνη δουλεία, ὅταν οἱ λοιποί Εὐρωπαῖοι προόδευαν. Ἄλλωστε προσωπικά ἀποδέχομαι τὸ ὅτι οἱ χειρότεροι ἐχθροί τῶν πολιτισμένων, ἡθικῶν, νομοταγῶν, εὐγενικῶν, ἀλτρουῖστῶν, ἐπιστημόνων, πιστῶν, Ἑλλήνων, εἶναι οἱ (ἄλλοι μισοί) ἀπολίτιστοι, ἀνήθικοι, παράνομοι, ἀγενεῖς, ἀπάνθρωποι, ἀμόρφωτοι πλὴν λογοκλέπται, θρησκόληπτοι Ἕλληνες. Σήμερα μόνοι μας καταντήσαμε στὰ μνημόνια, λόγω της διαφθορᾶς, τῆς φοροδιαφυγῆς, τῆς δικῆς μας κατάντιας (τῶν μισῶν εἰς βάρος τῶν ἄλλων μισῶν). Ἡ δὲ εὐθύνη τῆς διοικοῦσας Ἑκκλησίας διαχρονικῶς ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήἸωάννης Μ.
http://neaflorina.gr/2019/01/poioi-tan-o-maniodeis-di-ktes-ka-dimioi-to-chrysostomoy/
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε επιμέλεια και επιλογή κειμένου υπό του π. Αθανασίου Σιαμάκη, από κείμενο του Σ.Κ. (; να υποθέσουμε Κων/νου Σιαμάκη;) με θέμα τους διωγμούς του ιερού Χρυσοστόμου και τους πραγματικούς διώκτες και δολοφόνους του.