Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Με Εγκύκλιο ο Μεσογαίας Νικόλαος προπαγανδίζει υπέρ του Οικουμενισμού!





Φοβεροὶ οἱ καιροί μας, ἀποκαλυπτικοί, ἐσχατολογικοί. 


Ὁ Σωτηρικὸς Μητροπολίτης Μεσογαίας κ. Νικόλαος εὐτελίζοντας ἁγιογραφικὰ χωρία καὶ χρησιμοποιώντας τὰ μέσα ποὺ ἔχει ἡ Ἐκκλησία γιὰ νὰ διασώσει τὴν Πίστη καὶ νὰ οἰκοδομήσει τοὺς πιστούς, κάνει αἰσχίστου εἴδους προπαγάνδα ὑπὲρ τῆς ἐφαρμογῆς τῶν σχεδίων Βατικανοῦ καὶ Φαναρίου γιὰ τὴν Ἕνωση τῶν Ἐκκλησιῶν. 


Μετὰ τὴν προπαγάνδα ὑπὲρ τοῦ Ἐγκεφαλικοῦ Θανάτου, καὶ ἀνακατεύοντας ἀλήθειες καὶ πλάνη, θεωρεῖ «σημαντικὸ γεγονὸς ἐκκλησιαστικοῦ χαρακτῆρος» τὴν συνάντηση Πάπα καὶ Πατριάρχη στὰ Ἱεροσόλυμα μὲ ἀφορμὴ τὰ πενῆντα χρόνια τῆς ἄρσεως τῶν ἀναθεμάτων, καὶ δικαιώνει τὸν ἀγῶνα τοῦ Πατριάρχη Ἀθηναγόρα γιὰ αὐτὴν τὴν «ἄρση»!



Νὰ τὸν χαίρονται οἱ ἱερεῖς του, τὸ ποίμνιό του καὶ οἱ «σωτηρικοὶ» φίλοι του πού, χρόνια τώρα, ἀμνηστεύουν τὶς κακόδοξες θέσεις του!



 Πηγή: "Ἀκτίνες"



Μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος



"Στήκετε ν τ πίστει"



Κυριακὴ  Ἁγίων Πατέρων, 1 Ἰουνίου 2014



Ε Γ Κ Υ Κ Λ Ι Ο Σ 99H



Πρὸς τοὺς εὐλαβεῖς ἐφημερίους 


καὶ τὸν εὐσεβῆ λαὸ τῆς καθ’ ἡμᾶς ἱερᾶς Μητροπόλεως


Ἀγαπητοὶ πατέρες καὶ ἀδελφοί,





Τέλειωσε γιὰ φέτος ἡ ἀναστάσιμη περίοδος, καὶ ζοῦμε πλέον μὲ τὴν προσδοκία τῆς Πεντηκοστῆς. Ἡ ψυχή μας παλινδρομεῖ ἀνάμεσα στὴ χαρὰ τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου καὶ στὴν ἐλπίδα τῆς χάριτος τοῦ Ἁγ. Πνεύματος. «Δόξα τῷ Θεῷ πάντων ἕνεκεν». Εὔχομαι σὲ ὅλους πλούσια τὴν εὐλογία τοῦ Παρακλήτου. Ἤδη παρῆλθε καὶ ἡ ἐκκρεμότητα τῶν ἐκλογῶν τῆς Τοπικῆς Αὐτοδιοίκησης καὶ τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Κοινοβουλίου, καὶ ὅπως πάντα τὴν ἔνταση τῶν μεταξύ μας διαιρέσεων τὴν διαδέχεται τώρα ἡ πρόκληση τῆς ἑνότητος καὶ κοινῆς προσπάθειας, ὥστε ὅλοι μαζὶ νὰ ἀντιμετωπίσουμε τὴν ἐπίθεση τῆς δυσβάσταχτης πλέον καθημερινότητος. Εἶναι τόσο δύσκολα τὰ προβλήματά μας, ποὺ ἴσως αὐτοὶ ποὺ ἔχασαν στὶς ἐκλογὲς θὰ πρέπει νὰ νοιώθουν περισσότερο ἀνακουφισμένοι ἀπὸ ὅσους κέρδισαν. Ἐμεῖς εὐχόμαστε καλὴ δύναμη καὶ ἐπιτυχία στὴν ἀποστολή τους.


Εἶμαι βέβαιος ὅτι οἱ ἐκλεγμένοι ἐκπρόσωποι τῶν τοπικῶν κοινωνιῶν μὲ ἀνανεωμένο τὸν ἐνθουσιασμό τους θὰ κάνουν ὅ,τι καλύτερο μποροῦν ὅλοι μαζὶ γιὰ νὰ ἀνακουφίσουν τὸν τσακισμένο ἀπὸ τὴν γενικευμένη κρίση λαό μας. Κι ἐμεῖς ὡς Ἐκκλησία, στὸ μέτρο ποὺ μᾶς ἀναλογεῖ καὶ στὸν βαθμὸ ποὺ θὰ μᾶς ζητηθεῖ, θὰ στηρίξουμε κάθε καλὴ προσπάθεια μὲ ὅλες μας τὶς δυνάμεις. Ἡ συνεργασία ὅλων μας εἶναι κυρίως σήμερα καὶ ἀναγκαία καὶ τεράστια σὲ δύναμη.


Ἡ περασμένη ὅμως Κυριακὴ σφραγίσθηκε καὶ ἀπὸ ἕνα ἄλλο σημαντικὸ γεγονὸς ἐκκλησιαστικοῦ χαρακτῆρος: τὴ συνάντηση τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχη μας κ. Βαρθολομαίου μὲ τὸν Πάπα Ρώμης κ. Φραγκίσκο στὰ Ἱεροσόλυμα, μπροστὰ στὸν Πανάγιο Τάφο, 50 χρόνια μετὰ τὴν ἄρση τῶν ἀναθεμάτων.



Τὰ ΜΜΕ πρόβαλαν τὸ γεγονὸς καὶ μίλησαν γιὰ ἀγάπη, συμφιλίωση, συγχωρητικότητα, ἀμοιβαία κατανόηση καὶ πρόοδο στὶς σχέσεις τῶν ἐκκλησιῶν. Κάποιες ἄλλες φωνὲς ἔκαναν λόγο γιὰ προδοσία τῆς πίστης, συμβιβασμὸ καὶ ὑποταγὴ σὲ ὑποδείξεις τῆς νέας ἐποχῆς καὶ τοῦ παγκόσμιου συγκρητισμοῦ.


Ἐπειδὴ πιθανὸν ὅλα αὐτὰ νὰ ἐκφράζουν τὸ καθένα ξεχωριστὰ μέρος τῆς ἀλήθειας ἀλλὰ καὶ ἀπὸ μόνα τους νὰ σκεπάζουν τὸ μυστικό της ἢ καὶ νὰ ὁδηγοῦν τὸν λογισμό μας καὶ τὸ αἴσθημα τῆς πίστεως σὲ λάθος κατευθύνσεις, θεώρησα ὅτι ἔπρεπε νὰ ἐπικοινωνήσω μαζί σας μὲ τὴν πνευματική εὐθύνη μου ὡς ἐπισκόπου τῆς περιοχῆς μας.


Ποιός θὰ μποροῦσε νὰ ἰσχυριστεῖ ὅτι ἡ ἀγάπη, ἡ συγχώρηση καὶ ἡ συμφιλίωση εἶναι ἔννοιες ποὺ ἀντιβαίνουν στὴν εὐαγγελικὴ ἀλήθεια; Σὲ τί ἆραγε θὰ βοηθοῦσε τὸ νὰ συντηροῦνται ἀναθέματα μιᾶς περίπου χιλιετίας, ποὺ στὴν οὐσία στέρησαν τὴν κοινωνία καὶ ἀπέκοψαν ἀπὸ τὸ ἱερὸ σῶμα τῆς ἁγίας μας Ἐκκλησίας ἑκατομμύρια ἀνυποψίαστους πιστοὺς τοῦ Δυτικοῦ κυρίως κόσμου γιὰ ὁλόκληρους αἰῶνες μέχρι σήμερα; Ἀπὸ τὴν ἄλλη, πῶς νὰ ἀρνηθοῦμε ὅτι τὸ φοβερὸ σχῖσμα τοῦ 11ου αἰῶνος ὁδήγησε σὲ μία ἀνεξέλεγκτη παραγωγὴ αἱρετικῶν δοξασιῶν καὶ διδασκαλιῶν ποὺ διαπότισαν ὁλόκληρη τὴ ζωὴ τοῦ δυτικοῦ χριστιανισμοῦ καὶ τελικὰ παραμόρφωσαν τὸ πρόσωπο τοῦ Χριστοῦ, ἀλλοίωσαν τὸ ἦθος τῆς πίστεως καὶ ἀποδόμησαν τὴν αἴσθηση τοῦ μυστηρίου; Πῶς νὰ ἀρνηθοῦμε τὸ ἀποτέλεσμα, ποὺ ἦταν ἡ πίστη νὰ ἔχει ἐκφυλιστεῖ σὲ παραδοχὴ χριστιανικῶν ἀπόψεων, ἡ κοινωνία τοῦ Θεοῦ νὰ ἔχει ἀντικατασταθεῖ ἀπὸ τὰ κοινωνικὰ ἔργα, ἡ Ἐκκλησία νὰ ἔχει καταντήσει θρήσκευμα, ἡ θεολογία στοχασμός, καὶ ἡ ἀποκάλυψη τοῦ Θεοῦ φραστικὸ ἐπιχείρημα δίχως οὐσιαστικὸ ἀντίκρυσμα;


Δὲν θὰ ἀδικούσαμε τὴν ἀλήθεια, ἂν λέγαμε ὅτι ἡ Δύση μετὰ τὴν διακοπὴ τῆς κοινωνίας της μὲ τὶς Ἐκκλησίες τῆς Ἀνατολῆς, καὶ στὴν οὐσία τὴν ἀπόσχισή της ἀπὸ τὸ ἐκκλησιαστικὸ σῶμα, ἀποξενώθηκε, ἀναπόφευκτα ὁδηγήθηκε σὲ πλάνες, νόθευσε τὴν πίστη καὶ ὡς ὁμολογία καὶ ὡς βίωμα καὶ ἀποδυνάμωσε τὴν ἐνέργεια τῆς χάριτος, ἀφοῦ τὴν ἀντικατέστησε μὲ τὸν ἠθικὸ ἀγῶνα. Αὐτὸς εἶναι ὁ λόγος ποὺ ἅγιοι ὅπως ὁ Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς καὶ ὁ Μᾶρκος ὁ Εὐγενικὸς ἀγωνίστηκαν τόσο γιὰ νὰ τονίσουν τὴ διαφορὰ τῆς Ὀρθοδοξίας ἀπὸ τὶς παπικὲς κακοδοξίες. Ἀπόδειξη δὲ ὅτι ἡ Δύση ἀνυποψίαστη κολυμπάει μέχρι σήμερα μέσα σὲ μιὰ θάλασσα ἀλλοιωμένου ἤθους, πλανῶν καὶ αἱρετικῶν δοξασιῶν εἶναι ὅτι δυσκολεύεται νὰ κατανοήσει τοὺς παραπάνω θεολόγους ἁγίους, ἀλλὰ καὶ τὴν Ὀρθοδοξία, μὲ συνέπεια ἡ ἐπικοινωνία μας νὰ ἀπαιτεῖ ἀτέρμονες διαλόγους μὲ ἀμφίβολο ἀποτέλεσμα. Γι΄ αὐτὸ καὶ πρώτιστη εὐθύνη μας δὲν εἶναι νὰ ἀντιπαρατεθοῦμε ἐμπαθῶς καὶ νὰ καταδικάσουμε τοὺς κληρονόμους τῆς κακοδοξίας, ἀλλὰ μὲ ἀγάπη, πόνο καὶ ταπείνωση νὰ ὁμολογήσουμε καὶ νὰ καταστήσουμε ἐνεργὸ τὴν Ὀρθόδοξη πίστη μέσα μας.


Αὐτὸ ποὺ στὴν οὐσία μᾶς χωρίζει, ἀγαπητοί μου ἀδελφοί, δὲν εἶναι ἡ διεκδίκηση κάποιου πρωτείου, οὔτε οἱ θλιβερὲς συνέπειες ἱστορικῶν ἐκτροπῶν ὅπως οἱ Σταυροφορίες, οὔτε ἀκόμη καὶ τὰ βαθειὰ τραύματα ποὺ προκαλεῖ μέχρι σήμερα ἡ ὀργανωμένη ἐξαπάτηση τῆς Οὐνίας, οὔτε ἴσως οἱ διαφορετικοὶ τύποι κάποιων λειτουργικῶν καὶ μυστηριακῶν πράξεων. Αὐτὰ ὅλα βεβαίως εἶναι μεγάλα ἀτοπήματα ποὺ προκάλεσαν βαθύτατα τραύματα, τὰ ὁποῖα ὅμως θὰ μποροῦσαν κάπως νὰ διευθετηθοῦν μέσα στὴν Ἐκκλησία μας. Γι’ αὐτὸ καὶ πρωτοβουλίες συγχώρησης πρὸς αὐτὴ τὴν κατεύθυνση εἶναι ὁπωσδήποτε εὐλογημένες, ἐφόσον δὲν προσβάλλουν τὴν ἀκεραιότητα τοῦ Ὀρθοδόξου ἤθους καὶ δόγματος. Τὸ χειρότερο εἶναι ὅτι λέξεις ὅπως μυστήριο, χάρις, ταπείνωση, πίστη, ἀγάπη, ἀλήθεια, θεολογία ἀπογυμνώθηκαν ἀπὸ τὸ πνευματικό τους νόημα, στέγνωσαν ἀπὸ περιεχόμενο καὶ ἐκφυλίστηκαν σὲ ἐκκοσμικευμένες ἐκφράσεις μὲ θρησκευτικὸ ἐπίχρισμα. Καὶ τὸ πρόσωπο τοῦ Χριστοῦ παραμόρφωσε ἡ αἵρεση τῆς Δύσης καὶ τὸ πρόσωπο τοῦ ἀνθρώπου ἀσχήμισε ὡς συνέπεια.


Πῶς λοιπὸν αὐτὰ νὰ τὰ παραγνωρίσουμε; Οὔτε μποροῦμε οὔτε πρέπει. Δίπλα ὅμως σὲ ὅλα αὐτὰ ὑπάρχει μιὰ τραγικὴ ἀλήθεια. Ἐξίσου τραγικὴ πρὸς τὴν πλάνη τῆς Δύσεως εἶναι καὶ ἡ ἐκτροπὴ τῆς Ἀνατολῆς. Ἡ Δύση ἔχασε τὴν πίστη της. Ἡ Ἀνατολὴ μέχρι σήμερα κρατᾶ μὲν τὴν Ὀρθόδοξη πίστη, ἀλλὰ διερωτῶμαι πόσο ἐμεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι τὴν ζοῦμε. Κι ἂν ἡ ζωή μας εἶναι ξένη πρὸς τὴν Ὀρθόδοξη πίστη μας, μήπως τελικὰ εἴμαστε χειρότεροι ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἐπειδὴ τὴν ἔχασαν, τὴν ἀγνοοῦν;


Ἀντὶ νὰ φωνάζουμε σὲ ὑβριστικοὺς τόνους κατὰ τῶν Δυτικῶν, μήπως θὰ ἔπρεπε στόχος τοῦ ἐλέγχου μας νὰ εἶναι ὁ ἑαυτός μας; Ἀλήθεια, σὲ τί ὠφελεῖ ὅταν ὑποστηρίζουμε μιὰ πίστη ποὺ δὲν τὴν ἐπιβεβαιώνει ἡ ζωή μας; Τί καλὸ ἔχει ἕνας δριμὺς ἔλεγχος τῶν ἄλλων ποὺ ἔτσι γεννήθηκαν κι ἔτσι μορφώθηκαν, ὅταν δὲν ὑπάρχει ἕνας ἀντίστοιχος ἔλεγχος γιὰ τὴ δική μας ἀσυνέπεια; Σὲ τελικὴ ἀνάλυση, ἴσως αὐτὸ ποὺ κυρίως χρειάζεται στὶς διαχριστιανικὲς σχέσεις, δὲν εἶναι ὁ ἀδυσώπητος ἔλεγχος τῆς «Δυτικῆς πλάνης», οὔτε οἱ πληθωρικὲς ἐκδηλώσεις ἀνώριμης φιλίας, ὅσο ἡ εὐθαρσὴς ὁμολογία τῆς Ὀρθόδοξης πίστης μας καὶ ἡ ταπεινὴ πρόσκληση πρὸς τοὺς Δυτικούς, μήπως τελικὰ αὐτοὶ ζήσουν μὲ περισσότερη συνέπεια ὅ,τι ἐμεῖς κρατήσαμε ὡς πίστη, ἀλλὰ δὲν ἐπιβεβαιώσαμε μὲ τὴ ζωή μας, ὅ,τι αὐτοὶ ἀγνοοῦν ὡς ἦθος καὶ διδασκαλία, ἀλλὰ ἐνδεχομένως ἀναζητοῦν ὡς ἀλήθεια.


Αὐτὸ ποὺ χρειαζόμαστε εἶναι ἡ ἐν ταπεινώσει ἑνότητα τῶν Ὀρθοδόξων καὶ ἡ ἐν ἀγάπῃ ὁμολογία μας στὸν κόσμο τῶν ἑτεροδόξων. Ὄχι τόσο ὁ ἔλεγχος τῶν ἄλλων γιὰ τὶς πλάνες τους, ὅσο ἡ δική μας μετάνοια γιὰ τὸ ἔλλειμμα τῆς βιωμένης μαρτυρίας μας. Ἂν δὲν βλέπουν τὴ διαφορὰ στὴ ζωή μας, τότε πῶς νὰ τὴν ἀναγνωρίσουν στὰ δόγματά μας;


Ἂν ἀφ’ ἑνὸς μὲν ἡ Δύση δὲν ὁμολογήσει ταπεινὰ τὴ δογματικὴ ἐκτροπή της καὶ δὲν αἰσθανθεῖ τὴν ἀνάγκη τῆς ἐπιστροφῆς της «εἰς πᾶσαν τὴν ἀλήθειαν», ἀφ’ ἑτέρου δὲ ἡ Ὀρθόδοξη Ἀνατολὴ δὲν ζήσει τὴν εὐλογία τοῦ θεολογικοῦ πλούτου της ὡς εὐθύνη, ἀλλὰ καὶ δὲν διακρίνει τὴν ἀνάγκη τῆς μετανοίας γιὰ τὴν ἀσυνεπῆ μαρτυρία της, τότε οἱ διάλογοι, οἱ πρόωρες συμπροσευχὲς καὶ οἱ κοινὲς συναντήσεις θὰ ἔχουν χαρακτήρα μόνο κοσμικὸ καὶ ἐπικοινωνιακό, ἐνῶ στὴν οὐσία θὰ βαθαίνουν τὴ σύγχυση καὶ θὰ ἀπομακρύνουν ὅλους μας ἀπὸ τὴν μία καὶ σώζουσα ἀλήθεια.


Ἀδελφοί, «γρηγορεῖτε, στήκετε ἐν τῇ πίστει, ἀνδρίζεσθε, κραταιοῦσθε, πάντα ὑμῶν ἐν ἀγάπῃ γινέσθω» (Α΄ Κορ. ιστ΄ 13, 14).


 Μετ’ εὐχῶν καὶ πολλῆς τῆς ἐν Κυρίῳ ἀγάπης






12 σχόλια:

  1. ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ3 Ιουνίου 2014 στις 6:30 μ.μ.

    Ο Μεσογαιας ειναι καθαρο-αιμος προβατοσχημος αγριο-λυκος. Τετοιους ακριβως θελει η μασονια,δηλ. Οικουμενιστες που να το παιζουν Ορθοδοξοι στις αδελφοτητες προτεσταντικου τυπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "... ὅπως πάντα τὴν ἔνταση τῶν μεταξύ μας διαιρέσεων τὴν διαδέχεται τώρα ἡ πρόκληση τῆς ἑνότητος καὶ κοινῆς προσπάθειας (...) Αὐτὸ ποὺ χρειαζόμαστε εἶναι ἡ ἐν ταπεινώσει ἑνότητα τῶν Ὀρθοδόξων καὶ ἡ ἐν ἀγάπῃ ὁμολογία μας στὸν κόσμο τῶν ἑτεροδόξων "

    Αυτά γράφει ο μ. Μεσογαίας Νικόλαος και ιδού τι είχε πει ο οικουμενικός Αθηναγόρας :

    «Διά της λέξεως Ενότης, η οποία είναι συμφωνοτέρα προς τους παρόντας καιρούς, νοείται η από κοινού συνεργασία εις τους διαφόρους τομείς της κοινωνικής, ηθικής και πνευματικής δράσεως, διά της συμβολής της Χριστιανικής Ανατολής και Δύσεως. Η Ενότης δεν προϋποθέτει την Ένωσιν, η Ένωσις προϋποθέτει δογματικήν ρύθμισιν».

    Στο ίδιο "μήκος κύματος" και οι διάδοχοι, εν οις ο Βαρθολομαίος. Στην Κοινή Δήλωση με τον πάπα Φραγκίσκο ιδού τι εγράφη :

    «Ἡ ἀδελφική ἡμῶν συνάντησις σήμερον εἶναι ἕν νέον καί ἀναγκαῖον βῆμα εἰς τήν πορείαν πρός τήν ἑνότητα (...) Ἐνῷ γνωρίζομεν πλήρως ὅτι δέν ἔχομεν φθάσει εἰς τόν σκοπόν τῆς πλήρους κοινωνίας, ἐπιβεβαιοῦμεν σήμερον τήν δέσμευσίν μας νά συνεχίσωμεν βαδίζοντες ἀπό κοινοῦ πρός τήν ἑνότητα, διά τήν ὁποίαν προσηυχήθη ὁ Κύριος πρός τόν Πατέρα «ἵνα πάντες ἕν ὦσιν»

    Το μάθαμε κι αυτό! Ο Κύριος προσευχήθηκε για την "ενότητα" και όχι για το «ἵνα πάντες ἕν ὦσιν». Τέτοια και τόση είναι η διαστροφή τους, ακόμη και τα ιερά Κείμενα να διαστρεβλώνουν. Διότι αυτό το σκοτασμό του νου τους δίνει το φιλιόκβε. Αν δεν είχε αυτά τα σκοτάδια στην κεφαλήν ο μ. Μεσογαίας, δεν θα έγραφε αυτά που έγραψε. Νουν Χριστού δεν έχει και στολίζει την απάτη με τις γνωστές παπικές ωραιολογίες, ταπεινολογίες, "βιωματολογίες", "εμπειριολογίες" και άλλες πνευματολογίες, που τον έμαθε η θεολογία της ενότητος. Όχι η κατά Χάριν θεογνωσία, η επιβλέπουσα επί των ταπεινών και αγιάζουσα αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ἡ ἀνωτέρω ἐγκύκλιος τοῦ Μεσογαίας κ. Νικολάου εἶναι μνημεῖο καί ἄριστο δεῖγμα! Μνημεῖο ἀπάτης καί διαστροφῆς. Ἄριστο δεῖγμα γραφῆς καί σκέψεως τῶν λεγόντων τό γλυκό πικρόν καί τό πικρόν γλυκό! Δέν ἐπιθυμῶ νά κάνω δίκην προθέσεων γι' αὐτό καί δέν τολμῶ νά ἀποφανθῶ ἐάν ὁ ἐν λόγῳ ἐπίσκοπος πιστεύει ὅσα γράφει ἤ ἐάν γράφει αὐτά πού θέλει οἱ ἄλλοι νά πιστεύσουν! Πάντως μέ λύπη διαπιστώνεται ὅτι τέτοια πρόσωπα σάν τόν κ. Νικόλαο, ὅταν ἐνεργοῦν ἔτσι σέ τόσο σοβαρά θέματα, καί τέτοιες γραφίδες σάν τή δική του εἶναι πιό ἱοβόλα καί θανατηφόρα παρά ἐκεῖνα τῶν Ἀθηναγόρου καί Βαρθολομαίου. Εἶναι τραγικό τό πῶς ἕνας ὑποτίθεται Ἁγιορείτης καί ὀρθόδοξος ἐπίσκοπος μεταποιεῖ καί ἀχρειώνει τήν εὐκαιρία καί τό χρέος του γιά ὁμολογία Πίστεως καί κατά Θεόν χειραγώγηση τοῦ ποιμνίου του - ὅπως αὐτά προέκυψαν ἀπό τήν προδοτική τερατουργία τῶν Ἱεροσολύμων - σέ ἄθλια προπαγάνδα συγχύσεως καί ὀρθοδόξου δογματικοῦ μινιμαλισμοῦ. Ὁ κ. Νικόλαος ἀδικεῖ καί τούς Παπικούς καί τούς Ὀρθοδόξους, διότι ἁπλούστατα δέν ὁμιλεῖ τήν Ἀλήθεια. Δέν κηρύσσει καί δέν προτείνει, ὡς θά ὄφειλε, μετάνοια στούς παπικούς καί πνευματική ἀνασυγκρότηση καί ὁμολογιακό ἀγώνα στούς ὀρθοδόξους. Ἀνατρέπει μέ ἔντεχνο τρόπο, ἀφοῦ δέν εἶναι ἀνόητος ἤ ἀφελής, τήν εὐαγγελική καί ἁγιοπατερική διδασκαλία μέ τό νά δικαιολογεῖ τήν αἵρεση καί νά ἐνοχοποιεῖ τούς ὀρθοδόξους. Ἤ κρίνει ἐξ ιδίων τά ἀλλότρια ἤ ἐπειδεικτικά παραθεωρεῖ τήν δική του ὡς ποιμένος ἁπόλυτη εὐθύνη γιά τήν κατάντια τινῶν κατ' ὄνομα ὀρθοδόξων. Ἡ κρισιμότητα τῶν καιρῶν καί ἡ ραγδαία ἐξάπλωση τῆς λύμης τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐπιβάλλουν τόν αὐστηρό μας λόγο. Ὁ Μεσογαίας Νικόλαος μέ αὐτή τήν Ἐγκύκλιό του ἀποδεικνύεται μισθωτός ποιμήν, ὅν οὐ μέλει περί τῶν προβάτων καί τοι βλέπει τόν λύκον ἐρχόμενον.Καί ἐπιπλέον μετά ἀπό αὐτή τήν κατάπτυστη Ἐγκύκλιο ἀπεκδύεται, ὡς προδίδων, διά παντός τήν ἱερή ἰδιότητα τοῦ Ἁγιορείτου, ἡ ὁποία εἶναι ἀσυμβίβαστος μέ τήν ἀπάτη, τήν πλάνη καί τήν μειοδοσία σέ θέματα Πίστεως. Οἱ πιστοί πρέπει περισσότερο νά προσέχουν, παρά νά προσεύχονται! Γιά πολλούς ἐπισκόπους τά κριτήρια τῆς Ὀρθοδοξίας ἔχουν ἁπωλεσθεῖ! Ἀντί τῆς πνευματικότητος, τῆς κατά Θεόν εἰρήνης καί κατά Χριστόν ἀγάπης καί βεβαίως τῆς Ὀρθοδοξίας, οἱ φερόμενοι ὡς συντηρητικοί μάλιστα ποιμένες του κηρύττουν "πνευματισμό", "εἰρηνισμό", "ἀγαπισμό" καί βεβαίως "ὀρθοδοξισμό", ἅπερ εἰσί ἀνίερες καί δηλητηριώδεις κεφαλές τῆς λερναίας ὕδρας τοῦ ἀντιχρίστου, μασωνικοῦ καί σιωνιστοπρόβλητου Οἰκουμενισμοῦ, τῆς θρησκείας τοῦ Ἀντιχρίστου! Ὁ κ. Νικόλαος ἀποδεικνύεται τουλάχιστον ἐν λόγοις ἕνας ἐπίλεκτος μεγαλόσχημος ὁπαδός του! Δημήτριος Κ. Ἀναγνώστης, ἐκ Καισαριανῆς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μεγας ευσεβοφανης ηγουν υποκριτης στον χειροτονητηριον λογον του φαινεται η υποκρισια του πως να εγκαταλειψω το πετραχειλακη μου πως να με ονομαζουν δεσποτη πως να παιρνω μισθο ενω επαιρνε συνταξη απο την ΝΑΣΑ κλπ και τωρα βολευτηκαμε πεταει καμμια φωτοβολιδα και ολα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο π Νικολαος Επισκοπος Μεσογαιας κ Λαυρεωτικης δεν ειναι οικουμενιστης και αυτο το λεγω μετα λογου γνωσεως και οχι απο ''παπαδικη φοβια''.Η Εγκυκλιος του μας ανεπαυσε ικανως και μας εβγαλε απο την δυσκολη θεση να προσπαθουμε να εξηγησουμε στους Ενοπιτες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάτερ διάβασες όλα τα αρνητικά σχόλια στις Ακτίνες; Τι έχεις να πεις γι αυτά;

      Διαγραφή
  6. Διαβαζω στο http://tvxs.gr/ "Την καθαίρεση του οικουμενικού πατριάρχη Βαρθολομαίου ζητά ο μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως Ιερεμίας επειδή προσευχήθηκε μαζί με τον πάπα Φραγκίσκο.
    «Συμπροσευχή κληρικού με παπικούς επισύρει ποινή καθαιρέσεως», ανέφερε μεταξύ άλλων στο κυριακάτικο κήρυγμά του.

    «Δεν υπάρχει στα ιερά μας κείμενα λόγος των Αγίων Πατέρων που να αγκαλιάζει την παπική πλάνη [...] Τότε, πώς εμείς αγκαλιάζουμε τον Πάπα και τον προσφωνούμε ως "αδελφό" και ως "αγιώτατο" και συμπροσευχόμαστε μαζί του; Δεν είναι αυτό ενάντια τακτική προς την γραμμή των Αγίων Πατέρων;» διερωτήθηκε.

    Καταλήγοντας ανέφερε πως θα ζητήσει συγγνώμη αν κάποιος «αποδείξει από τα ιερά κείμενα» πως «η πίστη των παπικών δεν είναι αιρετική».

    Πρόσκληση Πάπα στον Βαρθολομαίο

    Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με πηγές από το Βατικανό που επικαλείται το Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο Πάπας Φραγκίσκος προσκάλεσε τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο να λάβει μέρος στην προσευχή στη Ρώμη για την ειρήνη στη Μέση Ανατολή.

    Σημειώνεται πως ο Πάπας Φραγκίσκος έχει καλέσει στη Ρώμη για την ημέρα προσευχής, τόσο τον Ισραηλινό Πρόεδρο, Σιμόν Πέρες και τον Πρόεδρο της Παλαιστινιακής Αρχής, Αμπού Αμπάς.

    Η πρόσκληση επισημοποιήθηκε κατά την πρόσφατη επίσκεψη του Πάπα και του Οικουμενικού Πατριάρχη στους Αγίους Τόπους, πριν μια εβδομάδα. «Ο Ποντίφικας επιθυμεί να είναι κοντά του κι ο Οικουμενικός Πατριάρχης. Η άριστη, αδελφική σχέση τους, άλλωστε, είναι γνωστή σε όλους», έλεγαν οι ίδιες πηγές της Αγίας Έδρας.

    Οι λεπτομέρειες της συνάντησης προσευχής θα γίνουν γνωστές τις αμέσως επόμενες ημέρες. Πάντως, από το Βατικανό υπογραμμίζεται ήδη ότι «η όλη πρωτοβουλία, ασφαλώς, δεν θα έχει κανέναν απολύτως πολιτικό χαρακτήρα».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Αγιος Μεσογαίας απέδειξε ακόμη μία φορά το ήθος του και την εκκλησιαστική συγκρότηση που έχει, καθώς και την ικανότητα να εκτιμά πράγματα και καταστάσεις και να τους δίνη τις πραγματικές τους διαστάσεις, χωρίς υπερβολές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όταν οι λέξεις χάνουν το νόημα

    Διαβάσαμε :

    «Τὸ νὰ κηρύττεται ὅτι τὸ σχίσμα ἤρθη (ἐννοεῖ μὲ τὴν ἄρση τῶν ἀναθεμάτων ἀπὸ τοὺς Ἀθηναγόρα καὶ Παῦλο ΣΤ΄) καὶ δὲν ­ἐπακολουθεῖ εὐθὺς ἡ παροχὴ τοῦ Κοινοῦ Ποτηρίου ἀ­­ποτελεῖ προφανῆ ἀντίφασιν καὶ ἐξόφθαλμον ἐμπαιγμόν». (*)

    κχ
    Φυσικά, εμπαιγμός ήταν η άρση των αναθεμάτων, χωρίς να ακολουθήσει το Κοινό Ποτήριο. Ήταν όμως και άκομψη, θα λέγαμε, εφόσον η (παπική) ενότητα βρισκόταν ακόμη στο στάδιο επεξεργασίας της (1960) και η (αγγλικανική) σχέση πρόβαλλε σαν ικανός ανταγωνιστής και αντίπαλος.

    Η παπική δολιότης, την οποία στήριξε και στηρίζει το Φανάρι με τον Αθηναγόρα και τους διαδόχους του, είχε άλλα κατά νούν όσον αφορά στο Κοινό Ποτήριο. Αυτό ήταν η ενότητα. Πρώτα θα μιλάμε διαρκώς για ενότητα (σημ. οι θεολογικοί διάλογοι γίνονται με αυτό το σκοπό) και η ένωση θα έρθει από μόνη της. Τα ορθόδοξα αντανακλαστικά θα αμβλυνθούν - έχει ήδη γίνει - και η ένωση θα πέσει "σαν ώριμο φρούτο".

    Το είχε δηλώσει, άλλωστε, ο Αθηναγόρας : "Η ένωση προϋποθέτει δογματική ρύθμιση", είχε πει, και τη δογματική ρύθμιση, όσοι δεν το κατάλαβαν, ανέλαβε να την κάνει η ενότητα με τη σχετική "θεολογία", που άρχισε να καλλιεργείται.

    Από το άλλο στρατόπεδο, το στρατόπεδο του αγγλικανισμού (προτεσταντισμού), προτιμήθηκε αντί της ενότητας η λέξη σχέση και η αναπτυχθείσα παρεμφερής "θεολογία" (σχεσιολογία). Μετεξελίχθηκε στην "θεολογία" της συνάφειας.

    Για την Ορθοδοξία, την όντως Θεολογία, παρέμεινε και παραμένει ο τίτλος της "ζηλωτικής" θεολογίας, άνευ όμως "ζήλου επιγνώσεως" των εκφραστών της. Η νεοορθοδοξία νίκησε, οι λέξεις έχασαν το νόημα, το πλοίο βούλιξε στο λιμάνι.

    (*) http://aktines.blogspot.gr/2014/06/blog-post_4598.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε γενικές γραμμές δεν αφίσταται της αληθείας το σχόλιο του κ Κyprianos Christodoulides για την χρίση τεχνικών και στρατηγικών για τον έλεγχο των αντιδράσεων του ποιμνίου και την χειραγώγηση του .Θα αναγνωρίσουμε πολλες τεχνικές αν ρίξουμε μια ματιά εδω
    http://www.hellas-now.com/2014/06/blog-post_3.html "Ο Αμερικανός ακαδημαϊκός και στοχαστής, Νόαμ Τσόμσκι, αναλύει τις δέκα τεχνικές για τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης. - See more at: http://www.hellas-now.com/2014/06/blog-post_3.html#sthash.HbnlTODe.9LnEexjq.dpuf
    Η σε ανάλογα κείμενα .
    Θα ήθελα να σημειώσω τις αλαλαγές στους συσχετισμούς στο σώμα των επισκόπων καθηγητών θεολογίας ηγουμένων μονών κτλ όπου προώθησαν είτε μασόνους είτε πρόσωπα που ένεκα "ποινικού μητρώου " μπορούν να ελέγχουν 100%
    Η άνωθεν επιβολή στηρίζεται σε μία πυραμίδα " πνευματικής υπακοής - πνευματικής εξάρτησης " και πραξικοπηματικά περνούν "άνωθεν" τις προαποφασισμένες αλλαγές.
    Το παλαιοημερολογιτικό σχίσμα είναι δουλειά των μασόνων σε μιά τεχνική διαίρει και βασίλευε που χρησιμοποίησαν τα "ενδογενή ανακλαστικά " για να δημιουργήσουν ένα δεύτερο δικό τους πόλο . Οτι ξεφύγει απο την Σκύλα του οικουμενισμού να να το αρπά η Χάρυβδη του σχισματικού παλαιοημερολογιτισμού .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ Sotirio,

    Αν ασχοληθείς λίγο περισσότερο με το λεγόμενο "παλαιοημερολογητικό", θα καταλάβεις ποιοι έκαναν το σχίσμα. Οι μασόνοι μπορεί να ήταν οι εισηγητές - ουσιαστικά ήταν ο πάπας και ο αγγλικανισμός, τα ανέκαθεν αντιμαχόμενα στρατόπεδα - οι αποδέκτες, όμως, της εισηγήσεως ήταν όλοι όσοι είχαν προετοιμασθεί με "τις αλαλαγές στους συσχετισμούς στο σώμα των επισκόπων, καθηγητών θεολογίας, ηγουμένων μονών κτλ., όπου προώθησαν είτε μασόνους είτε πρόσωπα, τα οποία ένεκα "ποινικού μητρώου " μπορούσαν να ελέγχουν 100%", όπως γράφεις.

    Σχίσμα δεν έκαναν οι παλαιοημερολογίτες, όπως δεν έκαναν και οι προτεστάντες, αφού είχε ήδη προηγηθεί και εδραιωθεί η παπική αυθαιρεσία, η οποία μονίμως μας χαρακτηρίζει - τώρα με ήπια γλώσσα - έλλειμμα πίστεως το λέει - αιρετικούς. Όταν παγιωθεί ένα σχίσμα, αποτέλεσμα είναι ο κατακερματισμός του σώματος της Εκκλησίας. Αυτό το γνώριζε ο πάπας, οι μασόνοι και οι σιωνιστές, εξέσουσα θέση των οποίων κατέχει ο αγγλικανισμός και οι αγγλικανοί. Αυτοί επεξεργάστηκαν τελειότερα τον παπισμό και έστησαν το λεγόμενο British Empire με τη σημερινή μορφή της, οικονομικής κυρίως, Pax Americana. Το British Empire καθιερώθηκε με τα United Kingdoms, η Pax Americana με τα United Nations και την ψευδεπίγραφη Democracy του αποκαλούμενου Free World. Και όλα αυτά, εν ονόματι κάποιου ολοκαυτώματος, ή Ολοκαυτώματος, κατά πλαστογραφίαν των Μαρτύρων της Χριστιανοσύνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δε θα ασχοληθώ με την εγκύκλιό του και με τα λεγόμενα του,αλλά με την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
    του και τον ευσεβισμό του! Όταν ανέκυψε το θέμα της καύσης των νεκρών,εισηγήθη-
    κε στην ΔΙΣ ή την ΙΣΙ-δε θυμάμαι-ότι η εκκλησία θα πρέπει να κάνει κατ'οικονομίαν
    τον νόμο τρόπο και να διαβάζει ιδιαίτερη ακολουθία για τους νεκρούς ορθοδόξους,
    που θα επιθυμούσαν την καύση,όπως ΕΓΩ!!!Τότε νόμισα,πως είναι φωτισμένος δε-
    σπότης και ίσως η εκκλησία ακολουθούσε την τακτική του και συνέγραφε κάποιος αυτήν την ιδιαίτερη ακολυθία κι αποχαιρετούσε η εκκλησία με αυτήν του καησομένους! Στη μητροπολιτική του περιφέρεια και συγκεκριμένα στο Μαρκόπουλο,
    ο δήμαρχος-ίσως παρακινηθείς κι από την εισήγηση του επισκόπου του-ξεκίνησε να
    φτιάξει αποτεφρωτήριο!ΑΜΕΣΩΣ αντέδρασε ο μητροπολίτης και το σταμάτησε!!Ε΄
    από τότε-ο Θεός σιχάθηκε εμένα-κι εγώ ΣΙΧΑΘΗΚΑ de pro fundis ΑΥΤΟΝ!!Αν μπο-
    ρούσα, θα τον ΕΦΤΥΝΑ κατά πρόσωπο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου