Μᾶς ἐστάλη χθὲς μὲ e-mail ἡ παρακάτω εἴδηση. Ἀσφαλῶς πρόκειται
γιὰ συμπροσευχή, ἡ ὁποία προαναγγέλλεται ὅτι θὰ γίνει τὴν ἡμέρα τοῦ
Πάσχα· συμπροσευχὴ ὅμως περιβεβλημένη μὲ ἐπισημότητα καὶ τὸν συμβολισμό, ὅτι ἡ
πονηρὴ μεθόδευση γιὰ τὸν κοινὸ ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα Ὀρθοδόξων καὶ Καθολικῶν, ἔχει
«ὡριμάσει» πλέον, οἱ ἀντιδράσεις εἶναι ἐλάχιστες καὶ ἀναποτελεσματικές, καὶ
ἄρα, βρισκόμαστε λίγο πρὶν τὴν τελικὴ εὐθεῖα τῆς «Ἕνωσης», ἂν συνδυάσουμε αὐτὴ
τὴν ἐνέργεια μὲ τὴ συνάντηση Πάπα Πατριάρχη στὰ Ἱεροσόλυμα καὶ τὴν διεξαγωγὴ
τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου τὸ 2016. Τὸ παράδειγμα μὲ τὸ ΒΑΤΡΑΧΑΚΙ εἶναι
χαρακτηριστικό, καὶ ἐξηγεῖ μοναδικὰ τὰ σχέδια τῶν Οἰκουμενιστῶν. Οἱ μόνοι ποὺ
δὲν τὸ καταλαβαίνουν, εἶναι οἱ ἀντιΟἰκουμενιστές! Καὶ κάποιοι ποὺ ἀσχολοῦνται
μὲ τὰ κοάσματα τῶν ἄλλων κι ὄχι μὲ τὰ δικά τους, βάπτισαν δὲ τὶς αἱρετικὲς
ἐνέργειες «ἀσχήμιες» καὶ νομίζουν ὅτι καθάρισαν!
Τὸ e-mail
Οι
"αντιοικουμενιστές" Αρχιερείς, Γεροντάδες και θεολόγοι, μας οδηγούν
στον ουνιτισμό μας!!!
Διαβάστε και κλάψτε:
Ελεύθερη μετάφραση: Ιστορικό γεγονός
θα γίνει την Κυριακή του Πάσχα –μεθαύριο– όταν ο Επίσκοπος της Παπικής
παρασυναγωγής Robert J. McManus μαζί με τον "Ορθόδοξο"
Μητρ. Μεθόδιο της Βοστώνης τον "κλήρο" και τους
"ευλαβείς-βλαμμένους" λαϊκούς θα Συλλειτουργήσουν στον Πασχαλινή
Λειτουργία της Αγάπης στον Άγιο Σπυρίδωνα της Ελληνικής "Ορθοδόξου"
Μητρόπολης της Βοστώνης. (Φαίνεται ὅτι
δὲν πρόκειται γιὰ συλλείτουργο, ὅπως ἡ πρόχειρη μετάφραση μᾶς πληροφορεῖ).
Catholic, Greek Orthodox
bishops to celebrate Easter service together
WORCESTER — History will be
made Sunday when Worcester's Roman Catholic Bishop Robert J. McManus joins
Metropolitan Methodios of Boston and clergy of the city's Greek Orthodox Church
in celebrating the Easter Agape Service at St. Spyridon Greek Orthodox
Cathedral on Russell Street.
Παραθέτουμε καὶ τὸ κείμενο μὲ τὸ ΒΑΤΡΑΧΑΚΙ, γιὰ ὅσους δὲν τὸ γνωρίζουν.
ΤΟ
ΒΑΤΡΑΧΑΚΙ,
Η ΤΡΙΜΕΡΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ
Η ΧΥΤΡΑ
ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΒΡΑΖΕΙ.
ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ;
«Τὸ βατραχάκι» εἶναι ἕνα θαυμάσιο κείμενο τοῦ
συγγραφέα καὶ φιλοσόφου Olivier Clerc περιγράφει κατὰ τραγικὸ τρόπο τὴν σύγχρονη κατάσταση ποὺ βιώνουμε ὡς Ἕλληνες καὶ Ὀρθόδοξοι χριστιανοί. Διαβάζοντάς το, κάναμε κάποιες σκέψεις,
καταγράψαμε κάποιες ἀναλογίες καὶ προχωρήσαμε σὲ κάποιους
συνειρμούς. Πολλοὶ ἀπὸ τοὺς ἀναγνῶστες πιστεύουμε πὼς θὰ βροῦν καλύτερες ἀναλογίες καὶ συνειρμούς....
Ἐμεῖς παραθέτουμε
τοὺς δικούς μας.
Παρουσιάζουμε
πρῶτα «μὲ λίγα λόγια» Τὸ βατραχάκι τοῦ Olivier Clerc:
«Ἕνα βατραχάκι κολυμποῦσε ἀμέριμνο σὲ μία χύτρα μὲ δροσερὸ νερό. Οἱ παρατηρητὲς ἀνάψαν μία χαμηλὴ φωτιὰ κάτω ἀπὸ τὴ χύτρα. Ἡ θερμοκρασία τοῦ νεροῦ ἀνέβαινε ἀργὰ ἀλλὰ σταθερὰ 25..26..27....35 βαθμοί. Τὸ βατραχάκι ἔνοιωθε μία μικρὴ διαφορά, ἀλλὰ αἰσθανόταν ἀκόμα σχετικὰ ἄνετα. 40-45, μία μικρὴ δυσφορία, ἀλλὰ τίποτε τὸ ἀνησυχητικὸ δὲν περνοῦσε ἀπὸ τὸ μυαλό του, μόνο που αἰσθανόταν λίγο κουρασμένο. 50
βαθμοὶ καὶ ἡ ἐνόχληση ἦταν πιὰ μεγάλη, ἀλλὰ καὶ ἡ κούραση ἐπίσης· γι’ αὐτὸ καὶ ὑπομένει καὶ δεν ἀντιδρᾶ. Σὲ λίγο ἡ θερμοκρασία κάνει τὸ βατραχάκι νὰ χάσει τις αἰσθήσεις του καὶ σύντομα βράζει μέσα στὴ χύτρα.
»Ἂν τὸ ἔριχναν ἀπὸ τὴν ἀρχὴ κατ’ εὐθεῖαν στοὺς 40-50 βαθμούς, ὅπως εἶχαν κάνει οἱ παρατηρητὲς νωρίτερα σὲ ἄλλο βατραχάκι, αὐτὸ μ’ ἕνα γερὸ σάλτο θὰ πηδοῦσε ἔξω ἀπὸ τὴ χύτρα.
»Τὸ πείραμα ἀποδεικνύει ὅτι, ὅταν μία ἀλλαγὴ γίνεται μὲ τρόπο ἐπαρκῶς ἀργό, διαφεύγει τῆς συνειδήσεως καὶ στὴν πλειονότητα τῶν περιπτώσεων δὲν προκαλεῖ καμιὰ ἀντιδράση, καμιὰ ἀντίσταση.
»Τὸ ἴδιο συμβαίνει καὶ στην κοινωνία μας μὲ ὅσα ἀργὰ καὶ σταδιακὰ συμβαίνουν σὲ βάρος μας. Γίνονται ἀργὰ ἀργὰ για να τὰ συνηθίζουμε. Αὐτὰ ποὺ μᾶς συμβαίνουν σήμερα, ἂν γινόταν ὅλα μαζὶ πρὶν 20-30-40 χρόνια θὰ μας ἔκαναν νὰ φρίξουμε, νὰ βγοῦμε στοὺς δρόμους, να ἐπαναστατήσουμε. Τώρα ὅμως;
»Τὰ ἄσχημα προγνωστικὰ γιὰ τὸ μέλλον μας, ἀντὶ να προκαλοῦν ἀντιδράσεις καὶ ἐξεγέρσεις, προετοιμάζουν
ψυχολογικὰ τὸν κόσμο ὥστε να ἀποδέχεται τὶς δραματικὲς καὶ ἐξαθλιωτικὲς συνθῆκες ζωῆς ποὺ μᾶς ἐπιβάλουν.
»Μήπως είναι η ώρα ΝΑ
ΠΕΤΑΧΤΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΥΤΡΑ;»
* * *
Δὲν θὰ ἀναφερθοῦμε στὰ κοινωνικά,
πολιτικὰ καὶ ἐθνικὰ πράγματα τῆς χώρας. Ἄλλοι,
πλερέστερα ἐνημερωμένοι, ἔχουν μιλήσει καὶ μιλοῦν.
Θὰ μιλήσουμε γιὰ τὴν ἐκκλησιαστικὴ κατάσταση. Ἂν θελήσουμε νὰ παρουσιάσουμε τοὺς συνειρμοὺς καὶ τὶς ἀναλογίες μὲ τὸ βατραχάκι, θὰ λέγαμε πὼς βρισκόμαστε στὴ θέση ποὺ ἦταν τὸ βατραχάκι, ὅταν μέσα στὴν χύτρα ἐπικρατοῦσαν «50 βαθμοὶ καὶ ἡ ἐνόχληση ἦταν πιὰ μεγάλη, ἀλλὰ καὶ ἡ κούραση ἐπίσης· γι’ αὐτὸ καὶ ὑπομένει καὶ δεν ἀντιδρᾶ».
Χρόνια τώρα,
κάποιοι ἐπισημαίνουν, πὼς δὲν φώναζε ἄσκοπα ἢ φανατικὰ ὁ ἀπ. Παῦλος, ὅταν δίδασκε συμβουλεύοντας: «αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέρα
νουθεσία παραιτοῦ». Οἱ σύγχρονοι ἐκκλησιαστικοὶ ἡγέτες, ποὺ μὲ κοσμικὸ τρόπο ἐκλογῆς ἔχουν καταλάβει ἐπισκοπικοὺς καὶ πατριαρχικοὺς θρόνους,
(προωθούμενοι ἀπὸ νεοταξικὰ κέντρα ἐξουσίας),
διδάσκουν ἢ εὐνοοῦν τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Τοῦτο σημαίνει πὼς ὁδηγοῦν τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία στὴν ἀγκαλιὰ τοῦ Πάπα, ὁ ὁποῖος θὰ παραδώσει τὰ πάντα στὰ χέρια τοῦ ὅποιου Ἀντίχριστου.
Τὸ δράμα, ὅμως, ἔγκειται στὸ ὅτι, οἱ ὑπόλοιποι ὀρθόδοξοι ἐπίσκοποι, ἱερωμένοι καὶ θεολόγοι, ἀδυνατοῦν νὰ κατανοήσουν, αὐτὸ ποὺ κατανόησε ὁ Olivier Clerc.
Ὅτι δηλαδή, τὰ οἰκουμενιστικὰ κέντρα, ἐδῶ καὶ δεκαετίες, «ἄναψαν μία χαμηλὴ φωτιὰ κάτω ἀπὸ τὴ χύτρα». Καὶ ἐνῶ «ἡ θερμοκρασία τοῦ νεροῦ ἀνέβαινε ἀργὰ ἀλλὰ σταθερά», μέσα
ἀπὸ διαθρησκειακοὺς διαλόγους, «ἐκκλησιαστικὰ» συνέδρια, ἡμερίδες καὶ συμπόσια μὲ τοὺς αἱρετικούς, οἰκολογικοὺς διάπλους καὶ λοιπὲς ἐνέργειες ἀπαγορευμένες ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Πατέρες, αὐτοὶ ἔλεγαν καὶ συνεχίζουν νὰ λένε, πὼς ὅταν φτάσουμε στὸ «κοινὸ ποτήριο» καὶ τὰ πράγματα θὰ ἔχουν φτάσει στὸ ἀπροχώρητο, –ὅταν δηλαδή, ἀρχίσουν νὰ μᾶς βράζουν– τότε θὰ ἀντιδράσουμε σὰν ἕνας ἄνθρωπος οἱ Ὀρθόδοξοι!
Τὸ πείραμα ὅμως, μὲ τὸ βατραχάκι, προϊδεάζει γιὰ τὸ ἀποτέλεσμα.
Δυστυχῶς, ἔχει σὲ μεγάλο βαθμὸ ἀλλοιωθεῖ τὸ ἐκκλησιαστικὸ ἦθος, ἔχει ἐκκοσμικευθεῖ ἀκόμα περισσότερο ἡ ἐκκλησιαστικὴ διοίκηση, ἔχουν ἀλλάξει πολλὰ βασικὰ στοιχεῖα καὶ παράμετροι τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως καὶ Παραδόσεως. Βρισκόμαστε στὴ φάση ἐκείνη, λίγο πρὶν χάσουμε τὶς αἰσθήσεις μας! Καὶ συνεχίζουμε νὰ κολυμπᾶμε ἐνοχλημένοι, μὰ ἄβουλοι μέσα στὴν χύτρα.
Συλλογίζονται τὴν τεράστια εὐθύνη ποὺ ἔχουν οἱ ποιμένες;
Συλλογίζεται τὴν τεράστια προσωπικὴ εὐθύνη ποὺ φέρει κάθε
πιστός;
Ἀλήθεια, μποροῦν ἀκόμα πολλοὶ ποιμένες (χωρὶς ἴχνος αὐτοσυνειδησίας,
μὲ μειωμένη ὑπευθυνότητα,
χωρὶς ταπείνωση ἐνώπιον τῶν Ἁγίων Πατέρων –ποὺ διδάσκουν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς) νὰ ἰσχυρίζονται, ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ καὶ χωρὶς θεολογικὰ ἐπιχειρήματα, πὼς ὑπάρχει ἀκόμα χρόνος ἀντίδρασης; Καὶ ποιό εἶναι αὐτὸ τὸ χρονικὸ σημεῖο; Ὅταν θὰ χάσουν οἱ περισσότεροι τὶς «αἰσθήσεις» τους;
Ἀλήθεια! Δὲν τρομάζουν μὲ τὴν φοβερὴ ἀλλοίωση τοῦ ὀρθοδόξου φρονήματος, μὲ τὶς ἀμέτρητες συμπροσευχὲς (ἀκόμα καὶ μὲ συμμετοχὴ εἰδωλολατρῶν) ποὺ σὲ καθημερινὴ βάση πλέον βλέπουμε νὰ πραγματοποιοῦνται;
Παίρνουν ἐπάνω τους τὸ αἰώνιο βάρος νὰ συμβουλεύουν, πὼς ὑπάρχει ἀκόμα καιρός;
Θὰ συνεχίσουν ἀμετανόητα νὰ ἰσχυρίζονται πὼς δὲν εἶναι ἀκόμα ἡ ὥρα «ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΟΥΜΕ
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΥΤΡΑ» τῆς παναιρέσεως;
Καταγγέλουμε τις συμπροσευχές Ορθοδόξων και Λατίνων και καλά κάνουμε, πλην όμως αδιαφορούμε πλήρως για τις συμπροσευχές Ορθοδόξων και Μονοφυσιτών, σήμερα Μ. Σάββατο, στα Ιεροσόλυμα, όπου παρίστανται επίσης Μουσουλμάνοι και Εβραίοι και μάλιστα δίνουμε πρώτα το άγιον Φως στους Μονοφυσίτες, κατόπιν στους Εβραίους και τελευταία στους Ορθοδόξους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Κύριε, ΙΚ,
ΔιαγραφήΓράφω χωρίς να έχω παρακολουθήσει τι ακριβώς γίνεται στα Ιεροσόλυμα, αλλά συμπεραίνοντας από όσα εσύ γράφεις.
Επισημαίνει και ο κ. Τσολογιάννης, ότι εκεί ισχύει άλλο καθεστώς. Μπροστά στον κίνδυνο να απολεσθούν τα Ιερά Προσκυνήματα, φαίνεται ότι κάνουν κάποια οικονομία.
Για εξήγησέ μας, λοιπόν: επί της ουσίας, γίνονται συμπροσευχές; Μόνος του δεν προσεύχεται ο Πατριάρχης και μόνος του παίρνει το Άγιο Φως; Οι ετερόδοξοι και οι αλλόθρησκοι απλώς παρίστανται, όπως γράφεις. Και εφόσον το φώς το παίρνει ο Πατριάρχης, άρα ΠΡΩΤΟΙ το παίρνουν δι΄ αυτού οι Ορθόδοξοι. Κατόπιν το δίδει εξ ευγενείας στους αλλόθρησκους. Μήπως θα έπρεπε να τους έχουμε κάπου στο τέλος, πίσω από τις χιλιάδες λαού;
Έπειτα το φως του και τις ευλογίες του ο Θεός το δίδει σε όλους τους ανθρώπους. Είναι γνωστό ότι ο άγιος Γεώργιος έκανε θαύματα και σε Μουσουλμάνους, κάποιοι δε Πατριάρχες έδιναν αντίδωρο και σε ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥΣ Μουσουλμάνους και Ετερόδοξους.
Μήπως μπερδεύεις το άγιο αυτό φως, με το Άκτιστο Φως, που δίδει ο Θεός στους κεκαθαρμένους και φωτισμένους Αγίους Του;
Κ.
Κανονικά το άγιο Φως δεν πρέπει να δίδετε σε αλλόθρησκους και αιρετικούς. Καμία σχέση με αυτούς δεν πρέπει να έχει το Άγιο Φώς.
ΔιαγραφήΚακή η κατάσταση και πρέπει να αλλάξει.
Ναυσίμαχος
Aγαπητε ΙΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλη Αναστασι με αναστημενα και τα δικα μας μυαλα,
γιατι οπως παμε εμεις οι σημερινοι χριστιανοι θα χασουμε και την αμαξοστοιχια που ανεβαινει στους Ουρανους.
Επειδη μελετας την ιστορια δεν μελετησες φαινεται την ιστορια των Ιεροσολυμων.
Εκει διαμορφωθηκε ανα τους αιωνες μια ιδιομορφη καταστασι.
Περασαν διαφοροι Βαρβαροι, Μουσουλμανοι, διαφοροι κατακτητες και σημερα ακομα υπερισχυουν εκει οι Βαρβαροι Κατακτητες Ισραηλιτες.
Και διαμορφωθηκε μια ιδιαζουσα καταστασι και στα Αγια προσκυνηματα απο ολους τους κατακτητες αυτους που μολις και μετα βιας περισωθηκαν και παρεμειναν στα χερια των Ελληνων Ορθοδοξων.
Και σημερα καθημερινα κινδυνευουν απο διαφορες εξουσιες και τους αλλοδοξους και οι Ορθοδοξοι κατεστησαν φυλακες αγρυπνοι της περισωσης των.
Μεσα σε ενα ξενο Κρατος υπαρχει πλεον αυτη η ντε φακτο καταστασι.
Εκει τον εξυπνο δεν μπορει να τον κανη κανεις.
Αν θελουμε να τα εχουμε δικα μας, οφειλουμε να δεχθουμε τα παγιωμενα πλεον πραγματα οπως εχουν.
Γιατι, λοιπον, δεν μπορεις να κατανοησης αυτα τα απλα πραγματα και επιμενεις αγκυλωτικα;
Ηθικόν δίδαγμα:
ΔιαγραφήΟι συμπροσευχές με αιρετικούς απαγορεύονται, εκτός εάν υπάρχει θέμα διαφύλαξης προσκυνημάτων.
ΙΚ
Επομένως ΙΚ αν προδίδουν αυτοί τον Χριστό και την ΜΙΑ Αγία Εκκλησία του θα πρέπει να πράξουμε το ίδιο;
ΔιαγραφήΑν στα παγιωμενα πλεον πραγματα ειναι και οι συμπροσευχες,τοτε κ.Τσολογιαννη,εχει δικιο ο κ.Καρδασης!
ΔιαγραφήΔεν απάντησες ΙΚ αν γίνονται συμπροσευχές.
ΔιαγραφήΚ.
Αγαπητοί αδελφοί
ΑπάντησηΔιαγραφήΌ,τι γράφω είναι περίληψη και προέρχεται από την επίσημη ιστοσελίδα του Πατριαρχείου και ας βγάλει κάποιος τα συμπεράσματά του:
1/ Στις 11 σφραγίζεται η θύρα του Κουβουκλίου από τον μουσουλμάνο θευρωρό του Ναού της Αναστάσεως.
2/ Στις 12 ο Πατριάρχης εισέρχεται στι άγιο βήμα του Ναού, όπου εισέρχονται 8 αιρετικοί κληρικοί (4 Αρμένιοι, 2 Κόπτες, 2 ΣυροΙιακωβίτες) ασπάζονται το χέρι του Πατριάρχη και λαμβάνουν "καιρόν".
3/ Μεταφέρεται η ακοίμητη λυχνία (που είναι συνεχώς αναμμένη και δεν σβύνει ποτέ) από το Σκευοφυλάκιο στον Τάφο, αφού αποσφραγισθεί η θύρα. Ξανασφραγίζεται η θύρα.
4/ Ο Πατριάρχης με πομπή περιφέρεται 3 φορές γύρω από το Κουβούκλιο, απεκδύεται πάσης στολής, χωρίς να ελεγχθεί, καθώς και ο Αρμένιος. Εισέρχεται στο Κουβούκλιο με 2 αργυρούς πυρσούς και 3 δεσμίδες 33 κεριών εκάστη. Εισέρχεται και ο Αρμένιος με 2 αργυρούς πυρσούς. Γονατίζει ο Ππατριάρχης και διαβάζει την δεητική ευχή υπό το φως της ακοίμητης κανδήλας, ο δε Αρμένιος προσεύχεται στον προθάλαμο.
5/ Στην ευχή αναφέρεται, ότι ο Πατριάρχης ποιεί "φωτοφάνεια" και λαμβάνει φως από την ακοίμητη κανδήλα και δέεται να καταστεί αυτό το φως "αγιασμού δώρον" και "πάσης χάριτος πεπληρωμένον". Δεν αναφέρεται έλευση φωτός εξ ουρανού. Άλλωστε η ευχή είναι δεητική και όχι ευχαριστιακή.
6/ Μετά το πέρας της ανάγνωσης ο Πατριάρχης ανάβει τα κεριά και τους πυρσούς και δίνει το φως στον Αρμένιο κληρικό.
7/ Ο Πατριάρχης δίνει τους 2 πυρσούς με το άγιο φως από τη βόρεια οπή του Κουβουκλίου, στους ορθόδοξους κληρικούς, ο δε Αρμένιος από τη νότια οπή στους αιρετικούς κληρικούς. Ο Ναός πλημμυρίζει με το άγιο φως πριν ο Πατριάρχης εξέλθει του Κουβουκλίου.
8/ Ανοίγεται η θύρα του Κουβουκλίου και εισέρχονται 1 αιρετικός Κόπτης κληρικός και 1 αιρετικός Σύριος και λαμβάνουν το Φως από τον Πατριάρχη
9/ Εξέρχεται του Κουβουκλίου ο Πατριάρχης με τις τρεις δεσμίδες και παραδίδει τη μία στον Εβραίο διοικητή της Πόλης και τις άλλες δυο μεταφέρει στο άγιο βήμα. Κατόπιν εξέρχονται οι 3 αιρετικοί κληρικοί.
10/ Εντός του Ναού ευρίσκονται πιστοί Ορθόδοξοι, Αρμένιοι, Κόπτες, Συροϊακωβίτες, Μουσουλμάνοι, Εβραίοι, αλλά και Λατίνοι, όπως εφέτος.
Αυτά λέγει η επίσημη πλευρά του Πατριαρχείου. Ανεπίσημα μπορεί να λέγονται πολλά και διάφορα εν πολλοίς ανεύθυνα.
ΙΚ
ΙΚ μπορεις να γραψεις την διευθυνση που γραφει αυτα γιατι εψαξα στη σελιδα του Πατριαρχειου και δε τα βρηκα
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διεύθυνση είναι:
Διαγραφήwww.jerusalem-patriarchate.info/gr/agion_fos.htm
στη στήλη: "Λεπτομερής περιγραφή της συγχρόνου τελετής του Αγίου Φωτός", όπου υπάρχει η περιγραφή σε 4 σελίδες Α4, στο πολυτονικό σύστημα.
ΙΚ