Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Αναγγέλλουν επίσημα συμπροσευχές την ημέρα του ΠΑΣΧΑ! Το παράδειγμα με το ΒΑΤΡΑΧΑΚΙ.





Μᾶς ἐστάλη χθὲς μὲ e-mail ἡ παρακάτω εἴδηση. Ἀσφαλῶς πρόκειται γιὰ συμπροσευχή, ἡ ὁποία προαναγγέλλεται ὅτι θὰ γίνει τὴν ἡμέρα τοῦ Πάσχα· συμπροσευχὴ ὅμως περιβεβλημένη μὲ ἐπισημότητα καὶ τὸν συμβολισμό, ὅτι ἡ πονηρὴ μεθόδευση γιὰ τὸν κοινὸ ἑορτασμὸ τοῦ Πάσχα Ὀρθοδόξων καὶ Καθολικῶν, ἔχει «ὡριμάσει» πλέον, οἱ ἀντιδράσεις εἶναι ἐλάχιστες καὶ ἀναποτελεσματικές, καὶ ἄρα, βρισκόμαστε λίγο πρὶν τὴν τελικὴ εὐθεῖα τῆς «Ἕνωσης», ἂν συνδυάσουμε αὐτὴ τὴν ἐνέργεια μὲ τὴ συνάντηση Πάπα Πατριάρχη στὰ Ἱεροσόλυμα καὶ τὴν διεξαγωγὴ τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου τὸ 2016. Τὸ παράδειγμα μὲ τὸ ΒΑΤΡΑΧΑΚΙ εἶναι χαρακτηριστικό, καὶ ἐξηγεῖ μοναδικὰ τὰ σχέδια τῶν Οἰκουμενιστῶν. Οἱ μόνοι ποὺ δὲν τὸ καταλαβαίνουν, εἶναι οἱ ἀντιΟἰκουμενιστές! Καὶ κάποιοι ποὺ ἀσχολοῦνται μὲ τὰ κοάσματα τῶν ἄλλων κι ὄχι μὲ τὰ δικά τους, βάπτισαν δὲ τὶς αἱρετικὲς ἐνέργειες «ἀσχήμιες» καὶ νομίζουν ὅτι καθάρισαν!

Τὸ  e-mail

Οι "αντιοικουμενιστές" Αρχιερείς, Γεροντάδες και θεολόγοι, μας οδηγούν στον ουνιτισμό μας!!!

Διαβάστε και κλάψτε:
Ελεύθερη μετάφραση: Ιστορικό γεγονός θα γίνει την Κυριακή του Πάσχα –μεθαύριο– όταν ο Επίσκοπος της Παπικής παρασυναγωγής Robert J. McManus μαζί με τον "Ορθόδοξο" Μητρ. Μεθόδιο της Βοστώνης τον "κλήρο" και τους "ευλαβείς-βλαμμένους" λαϊκούς θα Συλλειτουργήσουν στον Πασχαλινή Λειτουργία της Αγάπης στον Άγιο Σπυρίδωνα της Ελληνικής "Ορθοδόξου" Μητρόπολης της Βοστώνης. (Φαίνεται ὅτι δὲν πρόκειται γιὰ συλλείτουργο, ὅπως ἡ πρόχειρη μετάφραση μᾶς πληροφορεῖ).
Catholic, Greek Orthodox bishops to celebrate Easter service together
WORCESTER — History will be made Sunday when Worcester's Roman Catholic Bishop Robert J. McManus joins Metropolitan Methodios of Boston and clergy of the city's Greek Orthodox Church in celebrating the Easter Agape Service at St. Spyridon Greek Orthodox Cathedral on Russell Street.
 Παραθέτουμε καὶ τὸ κείμενο μὲ τὸ ΒΑΤΡΑΧΑΚΙ, γιὰ ὅσους δὲν τὸ γνωρίζουν.
 
  
 
ΤΟ ΒΑΤΡΑΧΑΚΙ,
Η ΤΡΙΜΕΡΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ 
ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ
Η ΧΥΤΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΒΡΑΖΕΙ.
ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ;
  «Τ βατραχάκι» εναι να θαυμάσιο κείμενο το  συγγραφέα κα φιλοσόφου Olivier Clerc περιγράφει κατ τραγικ τρόπο τν σύγχρονη κατάσταση πο βιώνουμε ς λληνες κα ρθόδοξοι χριστιανοί. Διαβάζοντάς το, κάναμε κάποιες σκέψεις, καταγράψαμε κάποιες ναλογίες κα προχωρήσαμε σ κάποιους συνειρμούς. Πολλο π τος ναγνστες πιστεύουμε πς θ βρον καλύτερες ναλογίες κα συνειρμούς.... μες παραθέτουμε τος δικούς μας.
Παρουσιάζουμε πρτα «μ λίγα λόγια» Τ βατραχάκι το Olivier Clerc:
«να βατραχάκι κολυμποσε μέριμνο σ μία χύτρα μ δροσερ νερό. Ο παρατηρητς νάψαν μία χαμηλ φωτι κάτω π τ χύτρα. θερμοκρασία το νερο νέβαινε ργ λλ σταθερ 25..26..27....35 βαθμοί. Τ βατραχάκι νοιωθε μία μικρ διαφορά, λλ ασθανόταν κόμα σχετικ νετα. 40-45, μία μικρ δυσφορία, λλ τίποτε τ νησυχητικ δν περνοσε π τ μυαλό του, μόνο που ασθανόταν λίγο κουρασμένο. 50 βαθμο κα νόχληση ταν πι μεγάλη, λλ κα κούραση πίσης· γι’ ατ κα πομένει κα δεν ντιδρ. Σ λίγο θερμοκρασία κάνει τ βατραχάκι ν χάσει τις ασθήσεις του κα σύντομα βράζει μέσα στ χύτρα.
»ν τ ριχναν π τν ρχ κατ’ εθεαν στος 40-50 βαθμούς, πως εχαν κάνει ο παρατηρητς νωρίτερα σ λλο βατραχάκι, ατ μ’ να γερ σάλτο θ πηδοσε ξω π τ χύτρα.
»Τ πείραμα ποδεικνύει τι, ταν μία λλαγ γίνεται μ τρόπο παρκς ργό, διαφεύγει τς συνειδήσεως κα στν πλειονότητα τν περιπτώσεων δν προκαλε καμι ντιδράση, καμι ντίσταση.
»Τ διο συμβαίνει κα στην κοινωνία μας μ σα ργ κα σταδιακ συμβαίνουν σ βάρος μας. Γίνονται ργ ργ για να τ συνηθίζουμε. Ατ πο μς συμβαίνουν σήμερα, ν γινόταν λα μαζ πρν 20-30-40 χρόνια θ μας καναν ν φρίξουμε, ν βγομε στος δρόμους, να παναστατήσουμε. Τώρα μως;
»Τ σχημα προγνωστικ γι τ μέλλον μας, ντ να προκαλον ντιδράσεις κα ξεγέρσεις, προετοιμάζουν ψυχολογικ τν κόσμο στε να ποδέχεται τς δραματικς κα ξαθλιωτικς συνθκες ζως πο μς πιβάλουν.
»Μήπως είναι η ώρα ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΥΤΡΑ;»
* * *
Δν θ ναφερθομε στ κοινωνικά, πολιτικ κα θνικ πράγματα τς χώρας. λλοι, πλερέστερα νημερωμένοι, χουν μιλήσει κα μιλον.
Θ μιλήσουμε γι τν κκλησιαστικ κατάσταση. ν θελήσουμε ν παρουσιάσουμε τος συνειρμος κα τς ναλογίες μ τ βατραχάκι, θ λέγαμε πς βρισκόμαστε στ θέση πο ταν τ βατραχάκι, ταν μέσα στν χύτρα πικρατοσαν «50 βαθμο κα νόχληση ταν πι μεγάλη, λλ κα κούραση πίσης· γι’ ατ κα πομένει κα δεν ντιδρ».
Χρόνια τώρα, κάποιοι πισημαίνουν, πς δν φώναζε σκοπα φανατικ π. Παλος, ταν δίδασκε συμβουλεύοντας: «αρετικν νθρωπον μετ μίαν κα δευτέρα νουθεσία παραιτο». Ο σύγχρονοι κκλησιαστικο γέτες, πο μ κοσμικ τρόπο κλογς χουν καταλάβει πισκοπικος κα πατριαρχικος θρόνους, (προωθούμενοι π νεοταξικ κέντρα ξουσίας), διδάσκουν ενοον τν παναίρεση το Οκουμενισμο. Τοτο σημαίνει πς δηγον τν ρθόδοξη κκλησία στν γκαλι το Πάπα, ποος θ παραδώσει τ πάντα στ χέρια το ποιου ντίχριστου.
Τ δράμα, μως, γκειται στ τι, ο πόλοιποι ρθόδοξοι πίσκοποι, ερωμένοι κα θεολόγοι, δυνατον ν κατανοήσουν, ατ πο κατανόησε Olivier Clerc.
τι δηλαδή, τ οκουμενιστικ κέντρα, δ κα δεκαετίες, «ναψαν μία χαμηλ φωτι κάτω π τ χύτρα». Κα ν « θερμοκρασία το νερο νέβαινε ργ λλ σταθερά», μέσα π διαθρησκειακος διαλόγους, «κκλησιαστικ» συνέδρια, μερίδες κα συμπόσια μ τος αρετικούς, οκολογικος διάπλους κα λοιπς νέργειες παγορευμένες π τος γίους Πατέρες, ατο λεγαν κα συνεχίζουν ν λένε, πς ταν φτάσουμε στ «κοιν ποτήριο» κα τ πράγματα θ χουν φτάσει στ προχώρητο,  –ταν δηλαδή, ρχίσουν ν μς βράζουν– τότε θ ντιδράσουμε σν νας νθρωπος ο ρθόδοξοι!
Τ πείραμα μως, μ τ βατραχάκι, προϊδεάζει γι τ ποτέλεσμα.
Δυστυχς, χει σ μεγάλο βαθμ λλοιωθε τ κκλησιαστικ θος, χει κκοσμικευθε κόμα περισσότερο κκλησιαστικ διοίκηση, χουν λλάξει πολλ βασικ στοιχεα κα παράμετροι τς ρθοδόξου Πίστεως κα Παραδόσεως. Βρισκόμαστε στ φάση κείνη, λίγο πρν χάσουμε τς ασθήσεις μας! Κα συνεχίζουμε ν κολυμπμε νοχλημένοι, μ βουλοι μέσα στν χύτρα.
Συλλογίζονται τν τεράστια εθύνη πο χουν ο ποιμένες; Συλλογίζεται τν τεράστια προσωπικ εθύνη πο φέρει κάθε πιστός;
λήθεια, μπορον κόμα πολλο ποιμένες (χωρς χνος ατοσυνειδησίας, μ μειωμένη πευθυνότητα, χωρς ταπείνωση νώπιον τν γίων Πατέρων –πο διδάσκουν πομάκρυνση π τος αρετικος) ν σχυρίζονται, λαφρ τ καρδί κα χωρς θεολογικ πιχειρήματα, πς πάρχει κόμα χρόνος ντίδρασης; Κα ποιό εναι ατ τ χρονικ σημεο; ταν θ χάσουν ο περισσότεροι τς «ασθήσεις» τους;
λήθεια! Δν τρομάζουν μ τν φοβερ λλοίωση το ρθοδόξου φρονήματος, μ τς μέτρητες συμπροσευχς (κόμα κα μ συμμετοχ εδωλολατρν) πο σ καθημεριν βάση πλέον βλέπουμε ν πραγματοποιονται;
Παίρνουν πάνω τους τ αώνιο βάρος ν συμβουλεύουν, πς πάρχει κόμα καιρός;
Θ συνεχίσουν μετανόητα ν σχυρίζονται πς δν εναι κόμα ρα «ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΥΤΡΑ» τς παναιρέσεως;


11 σχόλια:

  1. Καταγγέλουμε τις συμπροσευχές Ορθοδόξων και Λατίνων και καλά κάνουμε, πλην όμως αδιαφορούμε πλήρως για τις συμπροσευχές Ορθοδόξων και Μονοφυσιτών, σήμερα Μ. Σάββατο, στα Ιεροσόλυμα, όπου παρίστανται επίσης Μουσουλμάνοι και Εβραίοι και μάλιστα δίνουμε πρώτα το άγιον Φως στους Μονοφυσίτες, κατόπιν στους Εβραίους και τελευταία στους Ορθοδόξους!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε, ΙΚ,
      Γράφω χωρίς να έχω παρακολουθήσει τι ακριβώς γίνεται στα Ιεροσόλυμα, αλλά συμπεραίνοντας από όσα εσύ γράφεις.
      Επισημαίνει και ο κ. Τσολογιάννης, ότι εκεί ισχύει άλλο καθεστώς. Μπροστά στον κίνδυνο να απολεσθούν τα Ιερά Προσκυνήματα, φαίνεται ότι κάνουν κάποια οικονομία.
      Για εξήγησέ μας, λοιπόν: επί της ουσίας, γίνονται συμπροσευχές; Μόνος του δεν προσεύχεται ο Πατριάρχης και μόνος του παίρνει το Άγιο Φως; Οι ετερόδοξοι και οι αλλόθρησκοι απλώς παρίστανται, όπως γράφεις. Και εφόσον το φώς το παίρνει ο Πατριάρχης, άρα ΠΡΩΤΟΙ το παίρνουν δι΄ αυτού οι Ορθόδοξοι. Κατόπιν το δίδει εξ ευγενείας στους αλλόθρησκους. Μήπως θα έπρεπε να τους έχουμε κάπου στο τέλος, πίσω από τις χιλιάδες λαού;
      Έπειτα το φως του και τις ευλογίες του ο Θεός το δίδει σε όλους τους ανθρώπους. Είναι γνωστό ότι ο άγιος Γεώργιος έκανε θαύματα και σε Μουσουλμάνους, κάποιοι δε Πατριάρχες έδιναν αντίδωρο και σε ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥΣ Μουσουλμάνους και Ετερόδοξους.
      Μήπως μπερδεύεις το άγιο αυτό φως, με το Άκτιστο Φως, που δίδει ο Θεός στους κεκαθαρμένους και φωτισμένους Αγίους Του;
      Κ.

      Διαγραφή
    2. Κανονικά το άγιο Φως δεν πρέπει να δίδετε σε αλλόθρησκους και αιρετικούς. Καμία σχέση με αυτούς δεν πρέπει να έχει το Άγιο Φώς.

      Κακή η κατάσταση και πρέπει να αλλάξει.

      Ναυσίμαχος

      Διαγραφή
  2. Aγαπητε ΙΚ
    καλη Αναστασι με αναστημενα και τα δικα μας μυαλα,
    γιατι οπως παμε εμεις οι σημερινοι χριστιανοι θα χασουμε και την αμαξοστοιχια που ανεβαινει στους Ουρανους.
    Επειδη μελετας την ιστορια δεν μελετησες φαινεται την ιστορια των Ιεροσολυμων.
    Εκει διαμορφωθηκε ανα τους αιωνες μια ιδιομορφη καταστασι.
    Περασαν διαφοροι Βαρβαροι, Μουσουλμανοι, διαφοροι κατακτητες και σημερα ακομα υπερισχυουν εκει οι Βαρβαροι Κατακτητες Ισραηλιτες.
    Και διαμορφωθηκε μια ιδιαζουσα καταστασι και στα Αγια προσκυνηματα απο ολους τους κατακτητες αυτους που μολις και μετα βιας περισωθηκαν και παρεμειναν στα χερια των Ελληνων Ορθοδοξων.
    Και σημερα καθημερινα κινδυνευουν απο διαφορες εξουσιες και τους αλλοδοξους και οι Ορθοδοξοι κατεστησαν φυλακες αγρυπνοι της περισωσης των.
    Μεσα σε ενα ξενο Κρατος υπαρχει πλεον αυτη η ντε φακτο καταστασι.
    Εκει τον εξυπνο δεν μπορει να τον κανη κανεις.
    Αν θελουμε να τα εχουμε δικα μας, οφειλουμε να δεχθουμε τα παγιωμενα πλεον πραγματα οπως εχουν.
    Γιατι, λοιπον, δεν μπορεις να κατανοησης αυτα τα απλα πραγματα και επιμενεις αγκυλωτικα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηθικόν δίδαγμα:

      Οι συμπροσευχές με αιρετικούς απαγορεύονται, εκτός εάν υπάρχει θέμα διαφύλαξης προσκυνημάτων.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    2. Επομένως ΙΚ αν προδίδουν αυτοί τον Χριστό και την ΜΙΑ Αγία Εκκλησία του θα πρέπει να πράξουμε το ίδιο;

      Διαγραφή
    3. Αν στα παγιωμενα πλεον πραγματα ειναι και οι συμπροσευχες,τοτε κ.Τσολογιαννη,εχει δικιο ο κ.Καρδασης!

      Διαγραφή
    4. Δεν απάντησες ΙΚ αν γίνονται συμπροσευχές.
      Κ.

      Διαγραφή
  3. Αγαπητοί αδελφοί

    Ό,τι γράφω είναι περίληψη και προέρχεται από την επίσημη ιστοσελίδα του Πατριαρχείου και ας βγάλει κάποιος τα συμπεράσματά του:
    1/ Στις 11 σφραγίζεται η θύρα του Κουβουκλίου από τον μουσουλμάνο θευρωρό του Ναού της Αναστάσεως.
    2/ Στις 12 ο Πατριάρχης εισέρχεται στι άγιο βήμα του Ναού, όπου εισέρχονται 8 αιρετικοί κληρικοί (4 Αρμένιοι, 2 Κόπτες, 2 ΣυροΙιακωβίτες) ασπάζονται το χέρι του Πατριάρχη και λαμβάνουν "καιρόν".
    3/ Μεταφέρεται η ακοίμητη λυχνία (που είναι συνεχώς αναμμένη και δεν σβύνει ποτέ) από το Σκευοφυλάκιο στον Τάφο, αφού αποσφραγισθεί η θύρα. Ξανασφραγίζεται η θύρα.
    4/ Ο Πατριάρχης με πομπή περιφέρεται 3 φορές γύρω από το Κουβούκλιο, απεκδύεται πάσης στολής, χωρίς να ελεγχθεί, καθώς και ο Αρμένιος. Εισέρχεται στο Κουβούκλιο με 2 αργυρούς πυρσούς και 3 δεσμίδες 33 κεριών εκάστη. Εισέρχεται και ο Αρμένιος με 2 αργυρούς πυρσούς. Γονατίζει ο Ππατριάρχης και διαβάζει την δεητική ευχή υπό το φως της ακοίμητης κανδήλας, ο δε Αρμένιος προσεύχεται στον προθάλαμο.
    5/ Στην ευχή αναφέρεται, ότι ο Πατριάρχης ποιεί "φωτοφάνεια" και λαμβάνει φως από την ακοίμητη κανδήλα και δέεται να καταστεί αυτό το φως "αγιασμού δώρον" και "πάσης χάριτος πεπληρωμένον". Δεν αναφέρεται έλευση φωτός εξ ουρανού. Άλλωστε η ευχή είναι δεητική και όχι ευχαριστιακή.
    6/ Μετά το πέρας της ανάγνωσης ο Πατριάρχης ανάβει τα κεριά και τους πυρσούς και δίνει το φως στον Αρμένιο κληρικό.
    7/ Ο Πατριάρχης δίνει τους 2 πυρσούς με το άγιο φως από τη βόρεια οπή του Κουβουκλίου, στους ορθόδοξους κληρικούς, ο δε Αρμένιος από τη νότια οπή στους αιρετικούς κληρικούς. Ο Ναός πλημμυρίζει με το άγιο φως πριν ο Πατριάρχης εξέλθει του Κουβουκλίου.
    8/ Ανοίγεται η θύρα του Κουβουκλίου και εισέρχονται 1 αιρετικός Κόπτης κληρικός και 1 αιρετικός Σύριος και λαμβάνουν το Φως από τον Πατριάρχη
    9/ Εξέρχεται του Κουβουκλίου ο Πατριάρχης με τις τρεις δεσμίδες και παραδίδει τη μία στον Εβραίο διοικητή της Πόλης και τις άλλες δυο μεταφέρει στο άγιο βήμα. Κατόπιν εξέρχονται οι 3 αιρετικοί κληρικοί.
    10/ Εντός του Ναού ευρίσκονται πιστοί Ορθόδοξοι, Αρμένιοι, Κόπτες, Συροϊακωβίτες, Μουσουλμάνοι, Εβραίοι, αλλά και Λατίνοι, όπως εφέτος.
    Αυτά λέγει η επίσημη πλευρά του Πατριαρχείου. Ανεπίσημα μπορεί να λέγονται πολλά και διάφορα εν πολλοίς ανεύθυνα.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΙΚ μπορεις να γραψεις την διευθυνση που γραφει αυτα γιατι εψαξα στη σελιδα του Πατριαρχειου και δε τα βρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διεύθυνση είναι:

      www.jerusalem-patriarchate.info/gr/agion_fos.htm

      στη στήλη: "Λεπτομερής περιγραφή της συγχρόνου τελετής του Αγίου Φωτός", όπου υπάρχει η περιγραφή σε 4 σελίδες Α4, στο πολυτονικό σύστημα.

      ΙΚ

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου