ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ: O εικονιζομενος ρασοφορος, ονομαζεται πατηρ Γαβριηλ και εμφανιζεται στην λεγομενη Ιερα (Ο Θεος να την καμη) Κοινοτητα του Αγιου Ορους, υποκλεπτοντας την εκπροσωπησι της κανονικης Ιερας Μονης Εσφιγμενου ως αντιπροσωπος αυτης, ενω ειναι αντιπροσωπος των ΠΕΝΤΕ Κουτσουλιερηδων που ειναι οι εκλεκτοι του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου.
Για να δητε ποιους εστειλε ο Αρχιαιρεσιαρχης για να φτιαξουν την νεα "μονη Εσφιγμενου"ακουστε την συνεντευξι για να βγαλετε τα συμπερασματα σας.
Βεβαια ειναι κακη η ακουστικη της, ομως καποιοι αδελφοι εκαμαν ακριβη απομαγνητοφωνησι.
Για να δειτε τι ...μπουμπουκια εισηλασαν στο Αγιον Ορος και τι αντιπροσωπευουν μεσα εκει στην λεγομενη ιερα κοινοτητα.
Τον Αρχιαιρεσιαρχη πατρωνα τους και Αλλοτριοεπισκοπο τους Βαρθολομαιο τον Παγκακιστο και την ΟΥΝΙΑ ΤΟΥ ή την Αγια Ορθοδοξια μας;
Οντως το Αγιον Ορος ΕΑΛΩ απο τον Αρχιαιρεσιαρχη και τα ΚΟΠΕΛΙΑ ΤΟΥ.
Καλα θα κανουν οι ορθοδοξοι χριστιανοι να αποφευγουν να πηγαινουν εκει οπου πλεον δεν ακουγεται η φωνη της Ορθοδοξιας αλλα η φωνη των Αιρετικων και των Αιρεσεων.
Δοξα τω Θεω εδω στην Ελλαδα μας εχουμε παμπολλα ορθοδοξα μοναστηρια.
Ας πηγαινουν εκει μονον οι ...αλλοδαποι ή οι πεινασμενοι για να κορεσουν την πεινα τους απο τα ετοιμα φαγητα των Αγιορειτων που ακοπως τα βγαζουν αφου τα βρηκαν ολα ετοιμα απο τους προγονους τους.
=================================
Παρακολουθήσαμε το βίντεο με τον π. Γαβριήλ και θα σχολιάσουμε κάποια σημεία που μας έκαναν εντύπωση. Δεν θα σχολιάσουμε τα περί Εσφιγμένου, αλλά περί του Πατριάρχη.
Κατ΄
αρχάς συγχαίρουμε τον π. Γαβριήλ δια την ειλικρίνειά του! Εννοούμε ότι ο
άνθρωπος τα βλέπει όλα ''Ορθόδοξα'' εκτός..........από τους
Εσφιγμενίτες!
Λέγει ο π. Γαβριήλ εις το 11.38:
«Δεν
έχουν γίνει συλλείτουργα έχουν γίνει κάποιες συμπροσευχές οι οποίες
έχουν σκοπό να μαρτυρηθεί η Ορθοδοξία, να ομολογηθεί ποιά είναι η
αληθινή πίστη, και οπωσδήποτε να υπάρξει και μια καλή επικοινωνία μεταξύ
ανθρώπων οι οποίοι έχουν κάποια κοινά ενδιαφέροντα σε θέματα κοινωνικά,
παγκόσμια και λοιπά»
Αυτά μας λέγει ο π. Γαβριήλ!
Άραγε
επιτρέπονται οι συμπροσευχές;
Τι μας λένε οι Κανόνες της Ορθοδόξου
Εκκλησίας;
Δεν μας λέγει κάτι δι΄ αυτό ο π. Γαβριήλ. Μάλλον θα εννοεί
εάν είναι για καλό σκοπό τότε....''ο σκοπός αγιάζει τα μέσα''!
Είναι
έτσι όμως;
Για να δούμε την ''μαρτυρία της Ορθοδοξίας'' κ.λπ.
Όλοι
θυμάσθε τον Πάπα να κάθεται εις τον Ναό του Αγ. Γεωργίου περιχαρής δια
όσα διαδραματίστηκαν εκεί. Ποιά ήταν όμως η μαρτυρία του Πατριάρχη;
====================================================
Ερωτά ο κ. Σούρλας εις το 12.00 και μετά:
«η προσέγγισις αυτή είναι επιτρεπτή; η αγγίζει τα όρια του Οικουμενισμού;»
και απαντά ο π. Γαβριήλ:
«η προσέγγισις αυτή είναι εκκλησιαστικώς επιβεβλημένη! όχι απλώς επιτρεπτή!»
Δηλαδή θέλει να μας πεί ο π. Γαβριήλ ότι
οι συμπροσευχές είναι όχι μόνο επιτρεπτές αλλά και επιβεβλημένες; Είναι
επιβεβλημένο να θεωρείς τον Πάπα ως ''Αγιώτατο Επίσκοπο Ρώμης; Να
θεωρείς το Κοράνι ως ''Άγιο''; Τις Συναγωγές ως ''ευλογημένες'' που
μάλιστα επιτελούν και μεγάλο έργο;;;
Λέγει ο π. Γαβριήλ:
«Εμείς ευχόμαστε καθημερινά εις την Θ. Λειτουργία ''υπέρ της των πάντων ενώσεως''»
Εις
αυτό το σημείο ο π. Γαβριήλ ερμηνεύει όπως και οι Οικουμενιστές ότι το
''υπέρ της των πάντων ενώσεως'' αναφέρεται εις τους αιρετικούς και
ετεροδόξους! Έτσι το ερμηνεύουν και οι Οικουμενιστές! Όμως δεν είναι
έτσι! Τούτη η ευχή αναφέρεται είς
τους πιστούς, και προσευχόμεθα εδώ για την ένωσι πάντων των πιστών έν τή
Θεία Ευχαριστία με τον Χριστόν ο Οποίος είναι η Εκκλησία αλλά και ο
ακρογωνιαίος λίθος Αυτής. Διά τους έξω της Εκκλησίας, τους μή πιστούς, ο
ιερεύς προσεύχεται μυστικώς, λέγων «τους εσκορπισμένους επισυνάγαγε, τους πεπλανημένους επανάγαγε και σύναψον τή αγία σου καθολική και αποστολική εκκλησία»!
Λέγει π. Γαβριήλ:
«πως θα γίνει αυτή η ένωσις μαγικά; η με έναν τρόπο που δεν μπορούμε να φαντασθούμε;»
Θα γίνει με τον ΔΙΑΛΟΓΟ πάτερ
μου, και όχι με τις συμπροσευχές, όχι με αναγνωρίσεις των αιρετικών ως
''Εκκλησίες'', με αναγνώριση των αιρετικών ''Επισκόπων'' ως να είναι
Ορθόδοξοι, με μετάδοση των Μυστηρίων εις τους αιρετικούς κ.λπ.! Μπορείτε
να συνδιαλέγεσθε όσο θέλετε σε ένα τραπέζι και όσες ώρες θέλετε ή και
χρόνια ακόμα, όχι όμως αλλάζοντας και αλλοιώνοντας το φρόνημα των
Ορθοδόξων! Κάντε πρώτα διάλογο δια να δείτε εάν αναγνωρίζουν ή
αποδέχονται οι αιρετικοί τα Ορθόδοξα Δὀγματα, και θα λάβετε την απάντησή
από τους ίδιους δεόντως!
«Η Ορθοδοξία μαρτυρούσε την αλήθεια παντού...!»
Η
Ορθοδοξία ναί! βεβαίως! Και οι Ορθόδοξοι! Δια τούτο τους έκοψαν τα
κεφάλια, και εορτάζουμε τόσους και τόσους μάρτυρες! Όμως ποιάν αλήθειαν
της Ορθοδοξίας μαρτυρούν οι Οικουμενιστές Επίσκοποι, κληρικοί και
λαικοί; Μήπως το ότι όλες οι «Εκκλησίες» είναι ΙΣΟΤΙΜΕΣ; Μήπως ότι ΟΛΕΣ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ; Μήπως ότι «ΟΛΑΙ ΑΙ
ΘΡΗΣΚΕΙΑΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ. (ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ, ΙΑΚΩΒΟΣ ΚΟΥΚΟΥΖΗΣ)
ΟΛΑΙ ΟΜΟΥ ΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΩΜΕΝ ΤΗΝ ΜΙΑΝ ΑΓΙΑΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ. (ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ 1952)
Ο ΑΙΩΝ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΠΑΡΗΛΘΕΝ. (ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ, ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 29-6-1963)
ΑΠΑΤΩΜΕΘΑ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΑΝΩΜΕΝ, ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΩΜΕΝ ΟΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΙΣ ΚΑΤΗΛΘΕΝ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΑ. (ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ, ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΡ.94, ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 1968)
Η ΠΕΠΟΙΘΗΣΙΣ ΕΚΑΣΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΟΤΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΗ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ, ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟΝ... Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΔΕΝ ΖΗΤΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ. (ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ ΜΑΞΙΜΟΣ, ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟ 1973, ΒΛ. ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΠΑΠΙΣΜΟΣ, ΣΕΛ.39)
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΕΙΔΙΚΩΤΕΡΑ ΔΟΓΜΑ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΗ ΣΗΜΕΡΑ. (ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ NEW YORK TIMES 25-9-1967)
O ΚΑΛΑΒΡΙΑΣ ΑΙΜΙΛΙΑΝΟΣ, ΝΥΝ ΚΩΟΥ, ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΜΕ' ΚΑΝΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΑΓΑΠΗΣ, ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΥΠ ΑΥΤΟΥ Η ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ. ( ΠΕΡ. ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΤΕΥΧΟΣ 14, 15-7-1967, ΣΕΛ.400)
Ο ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΙΑΚΩΒΟΣ ΙΔΡΥΣΕΝ ΕΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΡΕΙΣ ΣΥΝΑΓΩΓΑΣ (ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ) ΑΔΟΓΜΑΤΙΣΤΟΥΣ... ΟΠΟΥ ΚΑΘΕ ΦΥΛΗ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΛΑΤΡΕΥΗ ΕΝΑ ΘΕΟΝ ΑΟΡΙΣΤΟΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝ ΑΓΑΠΗ ΟΡΙΖΟΜΕΝΟΝ (ΕΦΗΜ. ΕΣΤΙΑ 17-8-1972, ΣΕΛ.2)
ΠΑΡΗΛΘΕΝ Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΝΑΡΚΙΣΣΕΥΟΜΕΝΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΒΛΕΠΟΜΕΝ ΕΙΣ ΕΝ ΜΕΛΛΟΝ
ΕΝΟΤΗΤΟΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΑΙ ΠΑΓΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ (ΠΕΡΓΑΜΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΗΖΙΟΥΛΑΣ,
ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΤΕΥΧΟΣ 1-5-1988, ΣΕΛ.260)
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ <<ΤΕΙΧΗ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ>>
(ΠΕΡ. ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ 15-7-1989)
ΕΙΜΕΘΑ ΟΛΟΙ ΜΕΛΗ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΩΜΑ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙΝΗ ΚΤΙΣΙΣ, ΕΦ ΟΣΟΝ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΜΑΣ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ. (ΠΕΡ. ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ ΑΡΙΘ. 370/15-1-1987, ΣΕΛ. 8-13. << Η ΕΒΔΟΜΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΣΤΗ ΓΕΝΕΥΗ. ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΑΝΤΙΟΧΕΙΑΣ Κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ).
ΟΦΕΙΛΟΜΕΝ ΝΑ ΕΙΜΕΘΑ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΩΜΕΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩΜΕΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ, ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΙΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΟΡΙΩΝ, ΠΡΟΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑΥΤΙΖΟΜΕΝ ΤΗΝ ΜΙΑΝ, ΑΓΙΑΝ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ...(ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΕΛΒΕΤΙΑΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ, <<ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΕΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ>> ,ΠΕΡΙΟΔ. ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ, ΑΡΙΘ. 260/15-10-1981, ΣΕΛ. 13-14)
<<Είμεθα όλοι παιδιά του ιδίου Ουρανίου Πατρός. Τού ενός Θεού. Ο ένας τον βλέπει έτσι ο άλλος αλλιώς>> ( ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ, 8.1.1999, σελ.5).
7. Βαρθολομαίος πρός πάπαν. <<Δοξάσωμεν τον Θεόν ότι, μετά παρέλευσιν αιώνων διχασμού και φανατισμού σήμερον ΕΝ ΕΣΜΕΝ... ζώμεν σήμερον εν θαύμα <<ο ετέραις γενεαίς ούκ εγνωρίσθη τοίς υιοίς των ανθρώπων>>
8. Ο Βαρθολομαίος χαρακτηρίζει τούς Ιερούς κανόνες ως ΤΕΙΧΗ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ ΩΝ ΦΟΒΕΡΩΤΕΡΟΝ ΤΟ ΧΩΡΙΖΟΝ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ (<<Επίσκεψις>>, αρ.423, 15.7.1989, σ. 6-7).
9. Βαρθολομαίος. <<Δεν δύνανται να εφαρμοσθούν σήμερον και πρέπει να
τροποποιηθούν αι διατάξεις αι κανονίζουσαι τας σχέσεις των Ορθοδόξων Χριστιανών
πρός τούς ετεροδόξους καί ετεροθρήσκους. Δεν δύναται η Εκκλησία να έχει
διατάξεις απαγορευούσας την είσοδον εις τούς ναούς των ετεροδόξων και την μετ
αυτών συμπροσευχήν (Βαρθολομαίου Αρχοντώνη, Περί την κωδικοποίησιν των Ιερών
Κανόνων και των Κανονικών Διατάξεων εν τη Ορθοδόξω Εκκλησία, Ανάλεκτα Βλατάδων,
Αριθ. 6, Πατριαρχικόν Ιδρυμα Πατερικών μελετών, Θεσσαλονίκη 1970 σ.)
Αυτές (και λίγες παραθέσαμε) είναι οι ''Μαρτυρίες'' υπέρ της Ορθοδοξίας σήμερα;
«Αν
εμείς κλεισθούμε μέσα σε ένα καβούκι, είτε από φόβο, είτε αποστροφή
δεν.... Αυτό είναι και το κριτήριο με το οποίο κινείται και το Οικ.
Πατριαρχείο»
Μάλιστα! Τόσα έτη λοιπόν οι άγιοι Πατέρες εκλείσθησαν εις το ''καβούκι'' τους, και ήρθε σήμερα η ώρα που πρέπει να εξέλθουμε εμείς από αυτό; Οι άγιοι όντως είχαν εξέλθει όχι από ''καβούκι'' αλλά από τα πάθη τους, και δια τούτο με σθένος μαρτυρούσαν την ορθή πίστη δίχως ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ! Οι άγιοι ΜΑΡΤΥΡΟΥΣΑΝ, και δια λόγου, αλλά και δια πράξεως (μάρτυρες), δεν έκαναν ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ! Η Ορθοδοξία μαρτυρεί την Πίστη της, δεν την διαπραγματεύει!
Ας δούμε και ένα παράδειγμα μαρτυρίας και μη!
Αυτή είναι πραγματική ομολογία πίστεως και τέτοια θαύματα (και μεγαλύτερα) θα γίνονταν εάν υπήρχε η αληθινή πίστη των αγίων μας!!
Ταις του αγίου μάρτυρος Βασιλίσκου πρεσβείαις, Χριστέ ο Θεός ελέησον ημάς!
Η συνεντευξι και τα λοιπα κειμενα ληφθηκαν απο το ιστολογιο ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ
Μάλιστα! Τόσα έτη λοιπόν οι άγιοι Πατέρες εκλείσθησαν εις το ''καβούκι'' τους, και ήρθε σήμερα η ώρα που πρέπει να εξέλθουμε εμείς από αυτό; Οι άγιοι όντως είχαν εξέλθει όχι από ''καβούκι'' αλλά από τα πάθη τους, και δια τούτο με σθένος μαρτυρούσαν την ορθή πίστη δίχως ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ! Οι άγιοι ΜΑΡΤΥΡΟΥΣΑΝ, και δια λόγου, αλλά και δια πράξεως (μάρτυρες), δεν έκαναν ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ! Η Ορθοδοξία μαρτυρεί την Πίστη της, δεν την διαπραγματεύει!
Ας δούμε και ένα παράδειγμα μαρτυρίας και μη!
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΕΔΩΛΙΟ ΤΗΣ «ΜΗΤΕΡΑΣ ΓΗΣ» ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΣΤΗΝ ΓΡΟΙΛΑΝΔΙΑ
Εις τον βίο του αγίου μάρτυρος Βασιλίσκου διαβάζουμε τα εξής:
«Ο ήγεμών προσέταξε νά οδηγήσουν αυτόν (τον άγιο) ευθύς εις τόν ναόν του Απόλλωνος, ίνα θυσιάση εις τά είδωλα και αν δέν ύπακούση, νά τόν θανατώσουν συντόμως.... ο δέ ΄Αγιος, πλησιάσας εις τόν βωμόν, ήρώτησε τους ίερείς πώς ώνομάζετο ο θεός των. Έκείνοι δέ είπον «Απόλλων». Και ο ΄Αγιος συνεπλήρωσεν «Ή επωνυμία του θεού σας σημαίνει την απώλεια εκείνων, οϊτινες πιστεύουσιν εις αυτόν. Διότι όσοι τόν προσκυνούσιν, άπόλλυνται αιωνίως».... Ο άγιος προσηυχήθη, κατήλθεν εξ ουρανού πυρ, όπερ κατέκαυσε τόν ναόν και συντρίψαν τό είδωλον του ψευδωνύμου θεού ως άμμον διεσκόρπισε. Βλέπων ο ήγεμών τό γενόμενον, εξήλθε του ναού, ενώ άπασα ή πόλις κατεταράχθη έκ του φόβου.... Ο Άγιος είπε: «Έγώ δεν προσκυνώ βδελύγματα άψυχων, άλλά τόν Θεόν μου τόν έπουράνιον....». Όθεν οι δήμιοι παρέλαβον αυτόν διά νά τόν θανατώσουν έξω της πόλεως, ευθύς δέ ως έφθασαν εις τόπον τινά Διοσκόρου καλούμενον, έκοψαν τήν τιμίαν αύτού κεφαλήν εις τάς κβ' (22) του μηνός Μαΐου».
«Ο ήγεμών προσέταξε νά οδηγήσουν αυτόν (τον άγιο) ευθύς εις τόν ναόν του Απόλλωνος, ίνα θυσιάση εις τά είδωλα και αν δέν ύπακούση, νά τόν θανατώσουν συντόμως.... ο δέ ΄Αγιος, πλησιάσας εις τόν βωμόν, ήρώτησε τους ίερείς πώς ώνομάζετο ο θεός των. Έκείνοι δέ είπον «Απόλλων». Και ο ΄Αγιος συνεπλήρωσεν «Ή επωνυμία του θεού σας σημαίνει την απώλεια εκείνων, οϊτινες πιστεύουσιν εις αυτόν. Διότι όσοι τόν προσκυνούσιν, άπόλλυνται αιωνίως».... Ο άγιος προσηυχήθη, κατήλθεν εξ ουρανού πυρ, όπερ κατέκαυσε τόν ναόν και συντρίψαν τό είδωλον του ψευδωνύμου θεού ως άμμον διεσκόρπισε. Βλέπων ο ήγεμών τό γενόμενον, εξήλθε του ναού, ενώ άπασα ή πόλις κατεταράχθη έκ του φόβου.... Ο Άγιος είπε: «Έγώ δεν προσκυνώ βδελύγματα άψυχων, άλλά τόν Θεόν μου τόν έπουράνιον....». Όθεν οι δήμιοι παρέλαβον αυτόν διά νά τόν θανατώσουν έξω της πόλεως, ευθύς δέ ως έφθασαν εις τόπον τινά Διοσκόρου καλούμενον, έκοψαν τήν τιμίαν αύτού κεφαλήν εις τάς κβ' (22) του μηνός Μαΐου».
Φαντάζεστε τον Πατριάρχη εις το Διαθρησκειακό συμπόσιον να ομολογούσε λέγοντας και πράττοντας τα εξής:
«οδήγησαν αυτόν (τον Πατριάρχη) ίνα συμπροσευχηθή εις το είδωλο της «Μητέρας γης».... ο δέ Πατριάρχης, πλησιάσας εις τόν βωμόν, ήρώτησε τους ίερείς πώς ώνομάζετο η θεότητα του ειδώλου. Έκείνοι δέ είπον «Μητέρα γη». Και ο Πατριάρχης συνεπλήρωσεν «Ή επωνυμία της θεότητός σας σημαίνει τoν τόπον εις τον οποίο μονίμως θα μείνετε! (εις την γήν θα μείνετε και τα πάθη αυτής, και γή θα γίνετε, και όχι εις τον ουρανό ως ουράνιοι-πενευματικοί άνθρωποι), οϊτινες πιστεύουσιν εις αυτήν. Διότι όσοι προσκυνούσιν, θα μείνουν εις την γή ως (χοικοί άνθρωποι) αιωνίως».... Ο Πατριάρχης προσηυχήθη, κατήλθεν εξ ουρανού πυρ, όπερ κατέκαυσε και συντρίψαν τό είδωλον της ψευδωνύμου θεότητος ως άμμον διεσκόρπισε. Βλέπων οι παρισταμένοι τό γενόμενον, εξήλθαν, ενώ άπασα ή πόλις κατεταράχθη έκ του φόβου.... Ο Πατριάρχης είπε: «Έγώ δεν προσκυνώ βδελύγματα άψυχα, άλλά τόν Θεόν μου τόν έπουράνιον....».
«οδήγησαν αυτόν (τον Πατριάρχη) ίνα συμπροσευχηθή εις το είδωλο της «Μητέρας γης».... ο δέ Πατριάρχης, πλησιάσας εις τόν βωμόν, ήρώτησε τους ίερείς πώς ώνομάζετο η θεότητα του ειδώλου. Έκείνοι δέ είπον «Μητέρα γη». Και ο Πατριάρχης συνεπλήρωσεν «Ή επωνυμία της θεότητός σας σημαίνει τoν τόπον εις τον οποίο μονίμως θα μείνετε! (εις την γήν θα μείνετε και τα πάθη αυτής, και γή θα γίνετε, και όχι εις τον ουρανό ως ουράνιοι-πενευματικοί άνθρωποι), οϊτινες πιστεύουσιν εις αυτήν. Διότι όσοι προσκυνούσιν, θα μείνουν εις την γή ως (χοικοί άνθρωποι) αιωνίως».... Ο Πατριάρχης προσηυχήθη, κατήλθεν εξ ουρανού πυρ, όπερ κατέκαυσε και συντρίψαν τό είδωλον της ψευδωνύμου θεότητος ως άμμον διεσκόρπισε. Βλέπων οι παρισταμένοι τό γενόμενον, εξήλθαν, ενώ άπασα ή πόλις κατεταράχθη έκ του φόβου.... Ο Πατριάρχης είπε: «Έγώ δεν προσκυνώ βδελύγματα άψυχα, άλλά τόν Θεόν μου τόν έπουράνιον....».
Αυτή είναι πραγματική ομολογία πίστεως και τέτοια θαύματα (και μεγαλύτερα) θα γίνονταν εάν υπήρχε η αληθινή πίστη των αγίων μας!!
Ταις του αγίου μάρτυρος Βασιλίσκου πρεσβείαις, Χριστέ ο Θεός ελέησον ημάς!
Η συνεντευξι και τα λοιπα κειμενα ληφθηκαν απο το ιστολογιο ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ
Ανταλλαγές μοναχών, η επικοινωνιακότητα της νέας εκκλησιαστικής τάξης πραγμάτων
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ο οικουμενισμός έχει πολλές μορφές" (13:33΄) : Την καλή της οικουμενικότητας και την κακή, δηλαδή του οικουμενισμού".
Με άλλα λόγια ο πάτερ "οπωροφύλαξ" μας λέει ότι και η αίρεση, η οποιαδήποτε αίρεση, έχει την καλή της μορφή, έχει όμως και την κακή ανάλογα με το πώς την ερμηνεύει κανείς". Μπράβο του!
"Το άγιον Όρος είναι ανοικτό και οικουμενικό στους πάντες (15:02΄). Ένα κλασσικό παράδειγμα, που είναι και η αντίληψη του Βυζαντίου (16:01΄), είναι και ο εκχριστιανισμός των Ρώσων. Όταν πήγε μια αντιπροσωπεία τους στο Βυζάντιο, στην Κων/πολη, τους βάλανε μέσα στην αγία Σοφία την ώρα της Λατρείας. Αυτοί είδαν το μεγαλείο και τη λαμπρότητα με την οποία τελείτο η Ακολουθία και αποφάσισαν να γίνουν Χριστιανοί. Η επικοινωνία λοιπόν των ορθοδόξων μετά των άλλων έχει αυτό το σκοπό".
Προφανώς, ήταν επικοινωνιακοί οι λόγοι της αντιπροσωπείας των Ρώσων και γι΄ αυτό τους έβαλαν μέσα στην Αγιασοφιά οι Βυζαντινοί. Δεν μας είπε όμως αν τους έδωσαν στο τέλος και Αντίδωρο. Αυτό θα μας το πουν οι νεότεροι ιστορικοί ερευνητές. Εν πάση περιπτώσει, ατυχές το παράδειγμα. Οι Ρώσοι (σημ. ο εκχριστιανισμός των Ρως έγινε το 988), παγανιστές ως επί το πλείστον και μη έχοντας ιδέα από θρησκεία, είχαν δυο επιλογές : ή τον Πατριάρχη ή τον πάπα. Προτίμησαν τον Πατριάρχη επειδή οι ναοί του Βυζαντίου ήταν ομορφότεροι από τους ναούς των Φραγκογερμανών. Αυτά λέει το Πρώτο Χρονικό, γράφτηκε στις αρχές του 12 αιώνα, και άλλα λέει το αραβικό χρονικό, συνταχθέν από λογίους Άραβες κατά την εποχή του Βασιλείου του Βουλγαροκτόνου.
Αυτά σχετικά με την Ιστορία και τους επικοινωνιακούς λόγους, που επικαλείται ο πάτερ "οπωροφύλαξ". Εμείς, το επικοινωνιακό που έχουμε να συμπληρώσουμε είναι τούτο : Όπως έχουμε τις ανταλλαγές φοιτητών, κατά τον ίδιο τρόπο ο οικουμενικός Βαρθολομαίος μετά της Ιεράς Επιστασίας του αγ. Όρους να εφαρμόσει και τις ανταλλαγές μοναχών. Να έρχονται, ας πούμε, οι μοναχοί σαολίν, κουνγκ-φου και λοιπά, στο άγιον Όρος κι εμείς να στέλνουμε τους δικούς μας στο Θιβέτ ή αλλού. Για να τους δείξουμε και να τους διδάξουμε την οικουμενικότητα της ορθοδοξίας και την υπεροχή της δικής μας επικοινωνιακότητας. Ειλικρινά, δεν γνωρίζω πόσο αποτελεσματικοί μπορεί να είμαστε, καθόσον, ως γνωστόν, οι άλλοι σπάνε τούβλα με το κεφάλι ενώ οι δικοί μας όχι.
Αὐτή εἶναι ἡ δύναμη τῆς πραγματικῆς ἀληθείας: Νά ἀκοῦς τούς ἴδιους τούς διώκτας σου καί νά ἐξάγεται ἐκ τῶν λόγων των ἀβιάστως ἡ ἀλήθεια. Ἐκ τοῦ στόματός του λοιπόν κρίνεται ὁ μοναχός Γαβριήλ. Ὅπου ὑποκρίνεται τόν καταλαβαίνεις, ὅπου ὑπερασπίζεται τούς ὁμόφρονές του ἀναδεικνύεται ἡ ἔνδεια σοβαρῶν ἐπιχειρημάτων, ὅπου ὑπερασπίζεται τόν οἰκουμενιστή "Πατριάρχη" του ἀκόμη περισσότερο φανερώνεται καί ἀπό τήν "γλῶσσα τοῦ σώματος" τό ἄχαρο ἔργο τῆς δικαιολογήσεως τῶν ἀδικαιολογήτων προδοσιῶν του, κ.ο.κ. Πιστεύω ὅτι τέτοιες συνεντεύξεις βοηθοῦν πολύ περισσότερο ἀπό τίς δικές μας προσπάθειες ὑπερασπίσεως τόν ἱερό Ἀγῶνα τῆς Μονῆς Ἐσφιγμένου καί τῆς ἡρωϊκῆς Ἀδελφότητός της. Ἐάν ὁ "ἀντίπαλος" δέν ἔχει ἐπιχειρήματα, φαίνεται ὅτι ὑπερασπίζεται τό ψεῦδος καί ὅλα μά ὅλα τά στηρίζει στό μόνο ἐναπομείναν στήριγμα-δόγμα τῶν οἰκουμενιστῶν καί τῶν συνοδοιπόρων τους, ΤΟΤΕ ἀκούγοντάς τους λές ὁ Θεός νά μᾶς κρατᾶ ἀνοικτά τά μάτια τῆς ψυχῆς καί ἡ σκέπη τῆς Παναγίας νά μᾶς προστατεύει. Ποιό εἶναι τώρα αὐτό τό μοναδικό κατ' ούσίαν στήριγμα-δόγμα τῶν ὁπαδῶν τοῦ πάπα τῆς Ἀνατολῆς Βαρθολομαίου; Μά, ποιό ἄλλο; ἡ μεταξύ τους διοικητική ἑνότητα, κοινωνία καί ἀναγνώριση! Δηλαδή ἐκεῖ κατήντησαν νά μή ἐνδιαφέρονται γιά τήν ἀλήθεια, παρά μόνο γιά τήν συνοδοιπορία στήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αγιον Ορος βεβαια δεν καταφευγει σε marketing προκειμενου να αυξεισει τους επισκεπτες του και οι Μονες εχουν θεσει ενα ανωτατο αριθμο σχετικα με τους εισερχομενους στο αγιον Ορος τον οποιον οι προσκυνητες δεν μπορουν να υπερβουν εκτος και προκειται για προσκυνητες που εναι καλεσμενοι σε μια συγκεκριμενη μονη.Οι τελευταιοι μπορει να ειναι απροσδιοριστος αριθμος.Συνεπως το αγιον Ορος εκ των πραγματων δεν χρειαζεται τις υπηρεσιες του Δημητρη η του Κυπριανου.Αλλωστε δεν τους καλεσε κανεις εκει.Οι δηλωσεις τωρα του π.Γαβριηλ (εφ'οσον δεν ειναι αλλοιωμενες)ειναι σπανιες δηλωσεις που ολοι γνωριζουμε γιατι εχουν γινει.Αν ο Ιουδας ο οποιος "κλεπτης ην και το γλωσσοκομον εβασταζεν"απετελει το 8% περιπου των μαθητων και κανεις δεν κατηγορει τους Αποστολους γιαυτο,κατ'αναλογια θα "μπορουσαμε"να εχουμε 200 μοναχους με τις ανωτερω πλανες κλπΑυτο βεβαια δεν ειναι δικαιολογια για τον π.Γαβριηλ αλλα το αναφερω μηπως βοηθεισω καποιον καλοπροαιρετο.Φυσικα οι δυο πρωτοι σχολιαστες γνωστοι για τα γραφομενα τους,δεν ανηκουν στην προηγουμενη κατηγορια.Και αν μεν ηταν μονο αυτο ,μικρο ..,....το κακο.Διοτι ζηλωτες οντες,αν ανηκουν σε αλληλοκαθερουμενες παραταξεις δεδομενο οτι δεν θα κοινωνουν μεταξυ τους θα πρεπει να .......συμφωνησουν ποιος απο αυτους θα παει στον Παραδεισο,οπωτε ο αλλος αναγκαστικα θα παει στην κολαση,και αν υπαρχει και επισκεπτηριο εκει ισως θα μπορουσαμε να τον βλεπουμε ενιοτε.Η μπορει να βρουν μια αλλη συμφωνια πχ εναλλαγη ανα εξαμηνο.Θα δουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Φυσικα οι δυο πρωτοι σχολιαστες γνωστοι για τα γραφομενα τους,δεν ανηκουν στην προηγουμενη κατηγορια (σ.σ. των καλοπροαίρετων).Και αν μεν ηταν μονο αυτο, μικρο το κακο. Διοτι ζηλωτες οντες, αν ανηκουν σε αλληλοκαθαιρουμενες παραταξεις, δεδομενο οτι δεν θα κοινωνουν μεταξυ τους, θα πρεπει να ... συμφωνησουν ποιος απο αυτους θα παει στον Παραδεισο." (σ.σ. έγιναν μερικές ορθογραφικές διορθώσεις στο άτονο απόσπασμα)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΧ
Οι διαφορές μεταξύ των παρατάξεων, και το ποιος θα πάει στον Παράδεισο, είναι το θέμα ή μήπως οι "πομφόλυγες" του πατρός Γαβριήλ; Ο οποίος, προκειμένου να καλύψει τα χαίνοντα θεολογικά κενά του, βρήκε να μας θυμίσει πώς έγινε ο εκχριστιανισμός των Ρως.
Για το τεράστιο αυτό θέμα επικαλέσθηκε λόγους επικοινωνιακούς πετώντας στα άχρηστα το ενδεχόμενο - εκ μέρους των Ρως - του "μαθητεύσατε πάντα τα έθνη, βαπτίζοντες αυτούς εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, διδάσκοντες αυτούς τηρείν πάντα όσα ενετειλάμην υμίν".
Ποιος μπορεί να αποκλείσει αυτό το ενδεχόμενο, όταν ο Βλαδίμηρος Α΄ πήρε την απόφαση (988 μ.Χ.) να καθιερώσει τη Χριστιανοσύνη του Ορθόδοξου Βυζαντίου, και όχι των Δυτικών Φράγκων, ως την επίσημη θρησκεία του κράτους των Ρως; Οι πάπες της Δύσης βάπτιζαν στο όνομα του Πατρός, του Υιού και του εκπορευομένου αγίου Πνεύματος εκ Πατρός και Υιού εισάγοντας διθεΐα και αχρηστεύοντας την καθ΄ υπόσταση θεότητα του αγίου Πνεύματος. Το αντικαθιστούσε η θεότητα του πάπα!
Αυτά, ούτε καθ΄ υπόθεση τέθηκαν εκ μέρους του - δεν του το επιτρέπουν άλλωστε οι αγαπητικοί διάλογοι - αλλά ούτε ακόμη και κατά εικασία πίστεως εις " Ένα Θεόν (...) ορατών και αοράτων". Τα αόρατα του πατρός Γαβριήλ είναι τα ορατά της επικοινωνιακότητας. Αυτή τα εξηγεί όλα.
Για οποιον θελει να λαμβανει υπ' οψιν του τους Ιερους Κανονες οι ......διαφορες μεταξυ των παραταξεων,δεν ειναι...."διαφορες",αλλα θεμα ζωης η θανατου.Αν εσυ θελεις να κανεις μεταθεση του προβληματος σου στον π. Γαβριηλ,μηπως και με τον τροπο αυτο λυθη (εννοω το δικο σου το προβλημα),αμ δε....Ισχυουν αυτα που εγραψα.Αλλωστε εγω δεν υποστηριξα τον π.Γαβριηλ,αλλα εθεσα το θεμα στις σωστες του διαστασεις.Οι πατερες που τοσο επικαλειστε προκειμενου να εμβολησετε ο ενας την παραταξη του αλλου(εδω εισουν ειλικρινεις στον χαρακτηρισμο,την παραταξη)μας λενε οτι οταν εχουμε νεκρο στο σπιτι μας δεν πηγαινουμε να κλαψουμε τον νεκρο του γειτονα.
ΑπάντησηΔιαγραφή- "Οι πατερες που τοσο επικαλειστε προκειμενου να εμβολησετε ο ενας την παραταξη του αλλου μας λενε οτι οταν εχουμε νεκρο στο σπιτι μας δεν πηγαινουμε να κλαψουμε τον νεκρο του γειτονα"
ΑπάντησηΔιαγραφή- KX
Όπως οι Φαρισαίοι, έτσι κάνεις κι εσύ : "ὅτι ἀποδεκατοῦτε τὸ ἡδύοσμον καὶ τὸ ἄνηθον καὶ τὸ κύμινον, καὶ ἀφήκατε τὰ βαρύτερα τοῦ νόμου, τὴν κρίσιν καὶ τὸν ἔλεον καὶ τὴν πίστιν". Αφήνεις τα βαρύτερα και αποδεκατείς το ηδύοσμον.
Δεν γνωρίζω, ούτε πρόκειται να ασχοληθώ με το ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ των παρατάξεων. Αν είναι όμως όπως γράφεις και δεν αφορούν στο Δόγμα, πράγμα που κατά τη γνώμη μου δεν ισχύει, τότε με βρίσκεις σύμφωνο.
Γνωστό είναι ότι οι παρατάξεις έχουν εκκλησιολογικές (σημ. το "εκκλησιολογικές" διότι μας προέκυψαν ποικίλες εκκλησιολογίες, όπως και θεολογίες, μετά το παπικό Σχίσμα) διαφορές, όχι σαν αυτή που επικαλείσαι. Αν αυτές συνεπάγονται εκτροπή από το Ορθόδοξο Δόγμα, τότε να καθίσουν κάτω και να το ψάξουν. Ικανούς γνώστες της Θεολογίας έχουν, μπορούν να βγάλουν άκρη.
Εν πασι περιπτωσι αν σου αρεσει ο συνκεκριμενος τροπος που ενεργεις σημερα μεν δεν στο απαγορευει κανεις(ες αυριον τα σπουδαια....) σιγουρα ομως το Αγιον Ορος δεν θα σε λαβει καθολου υπ' οψιν(πρωτα πρωτα δεν κοινωνουν μαζι σου)αλλα ουτε εμεις οι προσκυνηται σε χρειαζομεθα σαν συμβουλατορα.Αυτο μας ελειπε. τελος σχολιου.
ΑπάντησηΔιαγραφή