Μήνυμα απέστειλε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος στη Σύνοδο Ρωμαιοκαθολικών “Επισκόπων” για τα 50 χρόνια της Β΄ Βατικανής Συνόδου που πραγματοποιήθηκε στη Λούρδη από 24 - 25 Μαρτίου του 2012.
Ανάμεσα στα άλλα ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος τονίζει:
-«Προσευχόμαστε…. προκειμένου να αναπτυχθούν οι σπόροι της Β΄ Βατικανής Συνόδου..»
-«Οι προσευχές μας σας συνοδεύουν με την ελπίδα ότι η χριστιανική ενότητα θα έρθει μόνο μέσω του Χριστού και του Αγίου Πνεύματος, με πνεύμα αδελφικής αγάπης...".
Ποιά χριστιανική ενότητα πας να κάνης Αρχιαιρεσιάρχα;Οι Φραγκολατίνοι είναι πιό ειλικρινείς από σένα.
Και ομολογούν δημόσια οτι θα ....ενωθειτε, αλλα ...θα διατηρηση την ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ο καθενας.
Θα γινετε ενα αηδιαστικο μωσαϊκο, δηλαδη.
Τι ενωσι θα ειναι αυτή;
Και με ποιό δικαιωμα τα κανεις αυτα;
Και με ποιο δικαιωμα τολμας τα ατολμητα;
Δικη σου ειναι η Ορθοδοξος Πιστις;
΄Η του Ιησου Χριστου του Ναζωραιου;
Τι ενωσι ειναι αυτη που θα κανεις, Αιρεσιαρχα;
Μακρυα απο την Εκκλησια του Χριστου, βεβηλε.
Όσο γεμίζετε τα παγκάρια των οικουμενιστών και των μνημονευτών τους τόσο αυτοί θα κάνουν ταξίδια και θα συλητουργούν με αιρετικούς καλά να πάθετε...Ποια είναι η εκκλησία του Χριστού;Μην μου πείτε ότι μέσα στην ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ όντας και με όλα τα αναθέματα στα κεφάλια τους είναι Εκκλησία Χριστού.Οπου δεν υπάρχει Όρθή πίστη δεν είναι Εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ψυχή θα παραδώσουνε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈγινε από το1965η Ένωση των Εκκλησιών!του Αθαν.Σακαρέλλου
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.scribd.com/doc/50617854/%CE%95%CE%93%CE%99%CE%9D%CE%95-%CE%91%CE%A0%CE%9F-%CE%A4%CE%9F-1965-%CE%97-%CE%95%CE%9D%CE%A9%CE%A3%CE%97-%CE%A4%CE%A9%CE%9D-%CE%95%CE%9A%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%99%CE%A9%CE%9D
Απάντηση στην επιστολή που απέστειλε η Ενωση Αθέων στον Αρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος
ΑπάντησηΔιαγραφήΑξιότιμη κα Ραπακούλια,
Διαβάσαμε στο διαδίκτυο την επιστολή που απέστειλε η Ένωση Αθέων στον Αρχηγό του Πυροσβεστικού Σώματος, Αντιστράτηγο κύριο Παναγιώτη Μπονάτσο, στις 5 Μαρτίου 2012, διαμαρτυρόμενη για την ημερήσια διαταγή του Αντιστρατήγου για την 25 Μαρτίου, στην οποία περιλαμβανόταν παρότρυνση για την διατήρηση της Ορθόδοξης Πίστης.
H Πολιτική Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» αισθάνεται την ανάγκη να σας απευθύνει την δική της απάντηση αναφορικά με το θέμα:
Η Ελλάδα επισήμως είναι Ορθόδοξο Κράτος με βάση το Σύνταγμα. Επίσης το Σύνταγμα ορίζει ότι Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.
Το Κράτος λοιπόν οφείλει να προστατεύει και να διατηρεί τις Ελληνορθόδοξες Παραδόσεις, αλλιώς είναι αντίθετο με τον ρόλο του και μπορεί να χαρακτηριστεί ως προδοτικό αφού δεν θα υπάρχει υπέρ του Έθνους.
Έχετε κάθε δικαίωμα να πιστεύετε ότι θέλετε, έχετε κάθε δικαίωμα να ιδρύετε Ενώσεις όλων των λογιών, ανάλογα με τα πιστεύματά σας αλλά δεν έχετε κανένα δικαίωμα να υποδεικνύετε στο Κράτος να μην υπηρετεί τον Ελληνικό λαό. Και οι Αρχηγοί των Σωμάτων Ασφαλείας είναι Κράτος και έχουν ευθύνη έναντι του λαού.
Όποιος προσβάλλεται από την Ορθοδοξία τότε να αναζητήσει άλλη Πατρίδα. Γιατί η Ελλάδα είναι Ορθόδοξη είτε σας αρέσει είτε όχι!
Γραφείο Τύπου
Πολιτικής Παράταξης ΚΟΙΝΩΝΙΑ
O Πειραιώς Σεραφείμ, θεωρεί καθήκον του, (μάλλον τον ελέγχει η συνείδηση)να αναθεματίσει τους σύγχρονους αιρετικούς Οικουμενιστές και πολύ καλά έκανε. Όμως... κάνει μισές δουλειές...Τί θα πεί ανάθεμα στους Οικουμενιστές; Δεν έχουν όνομα; Στο Συνοδικό σήμερα ακούσαμε να αναθεματίζονται Πατριάρχες με το όνομα τους :
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναστασίω, Κωνσταντίνω και Νικήτα τοις επίτων Ισαύρων κατάρξασι των αιρέσεων, ως ανιέροις και οδηγοί απωλείας,
Ανάθεμα. γ΄.
Θεοδότω, Αντωνίω και Ιωάννη τοις αλληλοπροξένοις των κακών, και ετεροδιαδόχοις την δυσέβειαν,
Ανάθεμα. γ΄.
Παύλον τω εις Σαύλον αποστρέψαντι και Θεοδώρω, τω επικαλουμένω Γάστη και Στεφάνω τω Μολύτη, έτι δε και Θεοδώρω τω κριθίνω, και Λουλουδίω τω Λέοντι...
Ανάθεμα. γ΄.
Γεροντίω τω εκ Λάμπης...
Ανάθεμα. γ΄.
Βαρλαάμ και Ακινδύνω, και τοις οπαδοίς και διαδόχοις αυτών
Ανάθεμα. γ΄.
Αρείω τω πρώτω θεομάχω...
Ανάθεμα. γ΄.
Πέτρω τω Κναφεί...
Ανάθεμα. γ΄.
Νεστορίω τω θεηλάτω...και Ουαλεντίνω...
Ανάθεμα. γ΄.
Παύλω τω Σαμοσατεί και Θεοδοτίωνι...συν άλλω Νεστορίω,
Ανάθεμα. γ΄.
Πέτρω Δειλαίω του αιρετικού, τω και Λυκοπέτρω επονομαζομένω, Ευτυχίω τε και Σαββελίω..
Ανάθεμα. γ΄.
Ιακώβω Αρμενιω τω Ζανζάλω, Διοσκόρω Πατριάρχη Αλεξανδρείας και Σεβήρω τω δυσσεβεί, άμα Σεργίω, Παύλω και Πύρρω τοις ομόφροσι, συν Σεργίω μαθητή του Λυκοπέτρου,
Ανάθεμα. γ΄.
Κανονικά θα έπρεπε να πεί τα ονόματα των Οικουμενιστών αιρετικών: Βαρθολομαίω Αρχοντώνι, Οικουμενιστή Πατριάρχη και... Ανάθεμα. γ΄.
Όμως δυστυχώς, ξέρει πολύ καλά τί κάνει. Αναθεματίζοντας τον προκαθήμενο και Πατριάρχη του, ενώ έχει κοινωνία μαζί του, θα έχει ασφαλώς και την ίδια μοίρα του αναθεματισμού...
Οι Αγιοι μας όταν αναθεμάτιζαν διέκοπταν παράλληλα και την Εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς.
Φυσική συνέπεια ενός ΑΝΑΘΕΜΑΤΟΣ είναι η διακοπή πνευματικών και Εκκλησιαστικών σχέσεων με αυτόν που αναθεματίζεις. Στην περίπτωση του Πειραιώς συμβαίνει το εξής: Αναθεματίζει την Αίρεση αλλά είναι ένα με τους Αιρετικούς!
Θέλουμε να κάνουμε έναν αγώνα αναίμακτο, να μην πονέσουμε, να πολεμάμε εκ του ασφαλούς...Να καθησυχάσουμε την συνείδηση μας!
Όμως δεν είναι έτσι τα πράγματα, δεν μπορούμε να χαράζουμε καινούργιες οδούς, νέους τρόπους αντιμετώπισης των αιρέσεων τραγελαφικές.
http://orthodoxianthanatos.blogspot.com/2010/02/blog-post_4502.html
Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ 1583
ΑπάντησηΔιαγραφή.....Ὅποιος δέν ἀκολουθεῖ τά ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, καθώς αἱ ἑπτά Ἅγιαι Οἰκουμενικαι Σύνοδοι ἐθεσπισαν καί τό ῞Αγιον Πάσχα καί τό Μηνολόγιον καλῶς ἐνομοθέτησαν νά ἀκολουθῶμεν καί θέλει νά ἀκολουθῆ τό νεοεφεύρετον Πασχάλιον καί Μηνολόγιον τῶν ἀθέων ἀστρονόμων τοῦ Πάπα, καί ἐναντιώνεται εἰς αὐτά ὅλα, καί θέλει νά ἀνατρέψῃ καί νά χαλάσῃ τά πατροπαράδοτα δόγματα καί ἔθιμα τῆς Ἐκκλησίας, ἄς ἔχει τό ἀνάθεμα καί ἔξω τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας, καί τῆς τῶν πιστῶν ὁμηγύρεως ἄς εἶναι.....
῎Ετους ἀπό Θεανθρώπου αφπγ (1583) Ἰνδικτιῶνος ΙΒ΄ Νοεμβρίου Κ΄.
Ὁ Κωνσταντινουπόλεως ΙΕΡΕΜΙΑΣ
Ὁ Ἱεροσολύμων ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ
Ὁ Ἀλεξανδρείας ΣΙΛΒΕΣΤΡΟΣ
Καί οἱ λοιποί Ἀρχιερεῖς τῆς Συνόδου παρόντες».
Η οργή του Θεού έχει καταλάβει την Εκκλησία εδώ και πολλές δεκαετίες. Ο Παπισμός και ο Οικουμενισμός θριαμβεύουν. Τότε ο Μ. Αθανάσιος και οι άλλοι Πατέρες κατενόησαν τον κίνδυνο, που περιέγραφε το όραμα του Μ. Αντωνίου. Τώρα βλέπουμε να μολύνονται οι ναοί και τα θυσιαστήρια από συμπροσευχές και συλλείτουργα με τους «αλόγους» αιρετικούς και ενισχύουμε την μόλυνση και την επαινούμε, συλλακτίζοντες κι εμείς μέσα εις τα Άγια των Αγίων. Αν παρακολουθήσει κανείς οικουμενίστικα συλλείτουργα και συμπροσευχές, σαν αυτό που έγινε στην Καμπέρα, στην Ζ’ Γενική Συνέλευση του Παγκόσμιου Συμβουλίου των δήθεν Εκκλησιών, και σαν αυτά που γίνονται συχνά με τη συμμετοχή ιερέων ομοφυλοφίλων που τολμούν και κρατούν το Άγιο Δισκοπότηρο και γυναικών επισκόπων και ιερειών, η εικόνα υπερβαίνει και το όραμα του Μ. Αντωνίου. Μόνη ελπίδα για να επανεύρει η Εκκλησία την ομορφιά της είναι η σύσταση και συμβουλή του Μ. Αντωνίου: «Μόνον μη μιάνετε εαυτούς μετά των Αρειανών». Μόνο να μη μιανθούμε από την κοινωνία μας με τον Παπισμό και Οικουμενισμό, με τους φιλοπαπικούς και οικουμενιστάς Ορθοδόξους. Επειδή μέχρι τώρα δεν το επράξαμε δυναμικά και αποφασιστικά, γι’ αυτό παρατείνει ο Θεός επί έτη την οργή του, την αιχμαλωσία των Ορθοδόξων στην παναίρεση του Οικουμενισμού. Μέχρι πότε επίσκοποι, ιερείς, μοναχοί και λαϊκοί θα επιτρέπουμε τα άλογα κτήνη, τους αιρετικούς, να λακτίζουν και να μιαίνουν τα Ιερά και τα Άγια της Ορθοδοξίας; Όσο απρακτούμε και βρίσκουμε διάφορες προφάσεις πνευματικοφανείς, το βδέλυγμα της ερημώσεως θα ίσταται εν τόπω αγίω».
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λέξη ανάθεμα προέρχεται από το ρήμα ανατίθημι και σημαίνει προσφορά και αφιέρωση στο Θεό. Η λέξη περιέπεσε στην κακή σημασία του απόβλητου, του αφορισμένου, του ανθρώπου που χωρίζεται από μια κοινωνία ανθρώπων, ο καταραμένος. Η λέξη χρησιμοποιείται τόσο σε κείμενα της Κ.Δ. όσο και στους Ι. Κανόνες της Εκκλησίας, όπου αφορά τον αφορισμένο από την εκκλησιαστική κοινωνία, τον στερημένο της θ. Χάρης. Ανάθεμα και αφορισμός είναι ένα και το αυτό και συνιστά την βαρύτερη των εκκλησιαστικών ποινών, όπου το μέλος της Εκκλησίας αποκόπτεται από την εκκλησιαστική κοινωνία και στερείται του παρεχόμενου αγιαστικού μέσου και της μέσω αυτού ψυχικής σωτηρίας. Έτσι, ο αναθεματισθείς τίθεται εκτός Εκκλησίας. Ο αναθεματισμός ταυτίζεται με τον μεγάλο αφορισμό, σε αντίθεση με τον μικρό αφορισμό, που είναι η μικρότερη ποινή του προσωρινού αποκλεισμού από την Εκκλησία. Η ποινή του αναθέματος ή αφορισμού ισοδυναμεί με θανατική ποινή και έχει συνέπειες και μετά θάνατον (απουσία χριστιανικής ταφής και μνημοσύνων). Άρση αναθέματος τελείται, όταν υπάρξει ειλικρινής μετάνοια του αφορισθέντα και δύναται να γίνει και μετά θάνατο, όπως επίσης μπορεί να επιβληθεί αναθεματισμός και μετά θάνατον.
Η ποινή του αναθέματος ή αφορισμού επιβάλλεται κυρίως στους αρνητές και αποστάτες από την χριστιανική πίστη (αιρετικούς ή σχισματικούς) και σ’ αυτούς που διέπραξαν βαρύτατα ηθικά εγκλήματα. Επομένως, ο αναθεματισμός ή αφορισμός επιβάλλεται υπό της Εκκλησίας σε εκείνα από τα μέλη της, που παρεκκλίνουν από την Ορθόδοξη Πίστη και τους Ιερούς Κανόνες και δεν αφορά ανθρώπους, που δεν υπήρξαν ποτέ μέλη της, καθότι τέτοιος αναθεματισμός δεν θα είχε νόημα. Το ανάθεμα αφορά πρόσωπα και όχι οργανισμούς ή ομάδες ή ετεροδόξους και αλλοθρήσκους.
Την έννοια του αναθέματος την βρίσκουμε στον Παύλειο αφορισμό: «ει τις ου φιλεί τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, ήτω ανάθεμα, μαράν αθά» (Κορ. Α΄ 16. 22), δηλ. να είναι αναθεματισμένος και αιωνίως χωρισμένος από την θ. κοινωνία εκείνος ο οποίος, αφού γνώρισε τον Ιησού Χριστό αρνείται την πίστη σ’ αυτόν και επομένως δεν τον αγαπά και απιστεί στο αξίωμα, ότι «ο Θεός αγάπη εστί και ο μένων εν τη αγάπη εν τω Θεώ μένει και ο Θεός εν αυτώ» (Ιω. Α΄ 4. 16). Και μέχρι να έρθει ο Κύριος πάλι («μαράν αθά») παραδίδεται στο έλεός του, καθότι αυτός θα είναι ο τελικός κριτής.
Ανάλυση του ανωτέρω χωρίου βρίσκουμε επίσης στον Ιω. Χρυσόστομο, «στην επιστολή Α΄ Κορινθίους», ομιλία ΚΔ΄ PG 61.377, καθώς και στην Θ.Η.Ε. τ. Β΄, σελ. 469-473 με ανάλυση από τον καθηγητή Αμίλκα Αλιβιζάτο.
Βάσει λοιπόν των ανωτέρω εκτεθέντων δεν έχει νόημα αναθεματισμός ανθρώπων εκτός Εκκλησίας, δηλ. μη μελών της (π.χ. Βενέδικτος) ή ήδη αναθεματισμένων προσώπων και όχι γενικά και αόριστα των Μονοφυσιτών ή αλλοδόξων, που δεν υπήρξαν ποτέ μέλη της Εκκλησίας, όπως Εβραίων ή Μουσουλμάνων επειδή δεν δέχονται την Τριαδικότητα ή την Θεότητα του Χριστού. Ένας τέτοιος αφορισμός και αναθεματισμός προφανώς δεν συμφωνεί με τη διδασκαλία της Εκκλησίας σχετικά με τους εκτός αυτής, τους οποίους απλώς παραδίδει στο έλεος του Θεού, αλλά δεν τους αναθεματίζει.
ΙΚ