Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Στη Ρωσία ψήφισαν νόμο για τον "χημικό ευνουχισμό" των παιδόφιλων.

Θυμάστε πριν λίγους μήνες, όταν ο Κουτρουμάνης ήθελε να τους δώσει επίδομα αναπηρίας;




Θυμάστε το ντόρο που είχε προκληθεί πριν από λιγότερο από δύο μήνες, -όταν την ώρα που έκοβαν το επίδομα στους πολύτεκνους-, είχε δημοσιευτεί στην εφημερίδα της κυβερνήσεως απόφαση του υπουργού Εργασίας, Γιώργου Κουτρουμάνη, να εντάξει στα άτομα με αναπηρία ανθρώπους με σεξουαλικές και άλλες διαστροφές.


Διαβάστε τι απόφαση πήρε για το
θέμα των παιδόφιλων η Ρωσική κυβέρνηση: ο Ρώσος πρόεδρος Ντ. Μεντβέντεφ επικύρωσε σήμερα νόμο που επιτρέπει την καταδίκη σε χημικό ευνουχισμό παιδόφιλων που κρίνονται ένοχοι για τη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών μικρότερων από 14 ετών.


Για την καταδίκη δράστη τέτοιου είδους σεξουαλικού εγκλήματος, θα απαιτείται η γνωμάτευση εμπειρογνωμόνων.

7 σχόλια:

  1. Το ερώτημα είναι ττ θέση έλαβε η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία; Συγκατένευσε, αδιαφόρισε ή αντέδρασε;

    Και ερωτούμε, διότι ο κάθε είδους ευνουχισμός απαγορεύεται από τους Κανόνες της Εκκλησίας, ο δε ευνουχιστής και γενικότερα ο μη αρτιμελής δεν επιτρέπεται να ιερωθεί.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ.ΙΚ

      αν καποιος ειναι παιδόφιλος...φανταζομαι το τελευταιο που θα του επιτραπει θα ειναι να γινει Ιερεας, ετσι δεν ειναι;

      Ηδη απέκλεισε εαυτον απο την ιερωσύνη - οπότε το να ειναι ευνουχισμενος ή οχι ειναι δευτερευούσης σημασίας νομιζω.

      Μυρμιδόνας

      Διαγραφή
    2. Όχι δεν είναι έτσι.

      Αν βέβαια ένας που θέλει να ιερωθεί εξομολογηθεί στον πνευματικό του, ότι είναι παιδόφιφος δεν θα ιερωθεί αν δεν μετανοήσει και υποστεί το σχετικό επιτίμιο και θα κριθεί κατόπιν ανάλογα.

      Ο διαφθαρείς από παιδόφιλο δύναται να ιερωθεί εάν "εδέχθη την ρεύσιν του σπέρματος μόνον εις τα μηρία του, χωρίς να έμβη δηλαδή ο καυλός εις τον αφεδρώνα του", άλλως δεν μπορεί να ιερωθεί κατά τον ιθ΄ κανόνα αγίου Ιω. Νηστευτή.

      Ως προς τους ευνουχισθέντες: αν ευνουχίσθησαν χωρίς τη θέλησή τους, δύνανται να ιερωθούν, αν όμως ευνουχίσθησαν με τη θέλησή τους δεν γίνονται, σύμφωνα με τον κα΄ Κανόνα των αγίων Αποστόλων. Βέβαια ο Ωριγένης, αν και ευνούχισεν εαυτόν έγινε ιερέας, ο δε Θεοφύλακτος, τον οποίον ευνούχισε ο πατέρας του, για να τον κάνει μοναχό, έγινε Οικουμενικός Πατριάρχης.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    3. "δεν θα ιερωθεί αν δεν μετανοήσει και υποστεί το σχετικό επιτίμιο και θα κριθεί κατόπιν ανάλογα".

      Δηλαδή Κε ΙΚ, ενώ κάποιος ἀντρας που είχε κατα φύσιν γενετήσια σχέση εκτός γαμου με γυναίκα, αποκλείεται δια βίου από την ιερωσύνη, ο παιδόφιλος αν μετανοήσει δύναται να ιερωθεί;! (Δεν νομίζω, γνωρίζουμε παραδείγματα, που δεν έγιναν ιερείς ή ιερομόναχοι και παρέμειναν μοναχοί, διότι είχαν υποπέσει σε παιδεραστία).

      Και, αν ιερωθεί ο μετανοήσας παιδεραστής, οι γονείς θα του εμπιστεύονται τα παιδάκια να τα κατηχεί, ενώ είχε τέτοια έξι έστω και αν μετανόησε; Πω πω που φτάσαμε, και νόμιζα ότι μόνο οι παπικοι τα κάνουν αυτά. Νομίζω ότι είναι κώλυμα ιερωσύνης. Αν δεν είναι κώλυμα ιερωσύνης, ή αν είναι και καταπατείται, κακώς γίνεται, αλλά αν έχετε την δυνατότητα σας παρακαλώ ας μας το διευκρινίσετε. Σας ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  2. κ. ΙΚ,

    μπερδευτηκα λιγο.
    Αναφερομαι στην πρωτη παράγραφο του σχολιου σας.

    Εαν καποιος ειναι παιδόφιλος - και εξομολογηθει, ενδεχομενως να γινει Ιερεας;

    Θελω να πω, ειναι παιδόφιλος μονο στην τάση, στα λογια, εχει μια ροπή;

    ή ειναι παιδόφιλος στην πράξη;

    Διοτι αν ειναι παιδοφιλος στην πράξη , και να εξομολογηθει, δεν μπορει να γινει κληρικος, ετσι δεν ειναι;

    Αναλόγως προς τον πορνο - ο πόρνος και να εξομολογηθει, δεν μπορει να γινει ιερεας.

    Εκτος...αν η πορνεια ειναι μεγαλυτερο αμαρτημα απο την παιδοφιλία.

    Μυρμιδόνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα αμάρτημα μπορεί να είναι "έργω, λόγω ή διανοία".

      Σύμφωνα λοιπόν με τον θ΄ Κανόνα της Συνόδου της Νεοκαισρείας, το "έργω" αποκλείει την χειροτονία, αλλά ακόμη και εάν έχει επέλθει χειροτονία, ο ιερεύς καθαιρείται. Ως "έργω" εννοείται ο συγκυλυσμός, δηλ. οι πράξεις με άνδρα ή γυναίκα. Τα "λόγω ή διανοία" οικονομούνται διαφορετικά, με επιτίμιο, εάν δε το έχει πράξει ήδη ιερέας δεν καθαιρείται, αλλά τίθεται σε αργία, καθότι η χειροτονία λύει το αμάρτημα, ενώ όταν είναι "έργω" δεν το λύει.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για την απάντηση και τις όπως τις περιμέναμε διευκρινίσεις, Κε ΙΚ.

      Αν και μάλλον απαντήσατε στον κ.Μυρμιδόνα, απαντήθηκε και διευκρινίσθηκε και το δικό μου ανώνυμο σχόλιο.

      Ο σχολιαστής 08:09

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου