Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Ἐν ὄψει ἀναγνωρίσεως

τῆς Ὀγδόης καὶ τῆς Ἐνάτης


Οἰκουμενικῶν Συνόδων


Οἰκουμενιστικὲς διαπλοκὲς


«ὀρθοδόξων» ἐπισκόπων


Ὅταν οἱ ἐπίσκοποι ἀνοίγουν τὶς κερκόπορτες



Τ γεγονότα εναι γνωστ κα γι τυφλος κόμα ψηλαφίσιμα. Ο γετίσκοι το Οκουμενισμο πατριάρχες, ρχιεπίσκοποι κα πίσκοποι, λαχίστων ντιδρώντων, χουν ποθρασυνθε:


—παραβαίνουν συστόλως ερος Κανόνες·


μνηστεύουν αρετικος κα θέτουν τν αυτό τους π τν προστασία τν αρετικν·


χουν πίσημα ναγνωρίσει τ «βάπτισμα» αρετικν ς σάξιο το νς ρθοδόξου Βαπτίσματος·


χουν συνάψει συμφωνίες μαζί τους, μ τς ποες ποβαθμίζουν τν Μία το Χριστο κκλησία, μετατρέποντάς την σ συμπλήρωμα τν αρετικν κοινοτήτων κα μολογιν·


χουν διατυπώσει αρετικς θέσεις τς ποες συνεχίζουν ν τς διακηρύττουν παρ τν ποδοκιμασία τν πιστν ( –κατ περίσταση– τς νακαλον κα πειτα τς παναφέρουν)·


—συμπροσεύχονται κα συναγελάζονται μ αρετικούς· τος αρετικος ατος πο ο διοι πρν 20 χρόνια συνιστοσαν στ ποίμνιο αστηρς ν τος ποφεύγει, κ.λπ.



Κα ο λλοι συνεπίσκοποί τους, πο δν συμφωνον, μ ποιούς τρόπους κα ποιές προσωπικς θυσίες πολεμον τν αρεση; Πότε κτέθηκαν φανερ πέναντι στος ρχηγούς–πατριάρχες κα ρχιεπισκόπους; Πς ντιδρον, καθ’ ν χρόνον αρεση το Οκουμενισμο –ατ κακοήθης «εροπρεπς» μασκαρεμένη πόφυση το Σιωνισμο κα τς Νέας Τάξης Πραγμάτων– εσδύει ες «πάντα τ ντός μας», «ες νεφρούς, ες ρμούς, ες καρδίαν» το σώματος το Χριστο, τν κκλησία; φ’ σον γνωρίζουν τν αρεση, ποιές προτεραιότητες θέτουν ν καιρ αρέσεως; Μιμονται τος γίους Πατέρες, ο ποοι στ κείμενά τους μς χουν κριβς διδάξει, ποι στάση πρέπει ν χουμε πέναντι στος αρετικούς;



ν κα φορον δεκαετίες τς μίτρες κα τς χρυσοποίκιλτες στολές τους, δν μαθαν κόμα πς τ Α κα τ Ω το πισκοπικο πουργήματος εναι –σ περίοδο αρέσεως– προφύλαξη τν πιστν π τν αρεση, κρίζωση τς αρέσεως, ποία στν ποχή μας τυγχάνει ν εναι Οκουμενισμός;


Δυστυχς, πως φαίνεται, ο πίσκοποι μ τέτοιες λεπτομέρειες δν σχολονται. ντίθετα –πλν λαχίστων ξαιρέσεων– σχολονται μ ταξίδια στς ν τν λλάδα Μητροπόλεις (παρ τν ντίθετη πόφαση τς . Συνόδου), που συγκεντρώνονται κατ δεκάδες σ συλλείτουργα, πανηγύρεις, τελετές, γκαίνια, «πρωτοκλισίες σ δείπνα» κα τς νάλογες «διπλωματικς» συναντήσεις μ τοπικος φορες, πολιτικος κα φοπλιστές, κα λοιπς φιέστες· κα λα ατς τς δραστηριότητες τς προβάλλουν σ στολόγια κα στς λουστρασιν κδόσεις περιοδικν τους. Γι λα ατ χουν χρόνο κα διάθεση, χι μως κα γι τν ντιμετώπιση τς παναιρέσεως το Οκουμενισμο, πο γι’ ατος ποτελε παρωνυχίδα κα χουν πιλέξει ν τν ντιμετωπίζουν δι τς σιωπς.


Πρέπει –ς κ τούτου– ν παρουσιάσουμε συγκεκριμένες νέργειες κα λόγους τους, πο εναι μν γνωστ σ πολλούς, λλ’ μως μι ερύτερη παρουσίαση θ δείξει τ μέγεθος το προβλήματος, θ συμπληρώσει τ πζλ πο πεικονίζει τν ποιότητα τς σύγχρονης εραρχίας. σως τσι κάποιοι ντιληφθον τ πο δηγον τ σκάφος τς κκλησίας αρετικο κα αρετίζοντες «οακοστρόφοι», λλ κυρίως, πάρχει λπίδα ο πιστοί, πιτέλους ν συνειδητοποιήσουν πς εναι καθκον τους, ν παιτήσουν π τος πισκόπους τν φαρμογή, σων ο ερο Κανόνες πιτάσσουν.


1. Τόλμησε πότροφος το Βατικανο, μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος, ηθς κα μ πιμον ν ποστηρίξει, τι κκλησία δν εναι «Μία» –πως μολογομε στ Σύμβολο τς Πίστεως–, λλ «Μία κα διηρημένη». Κατήγγειλε τν αρετικ ατ θέση του νωσή μας κα κατέθεσε Μηνυτήρια ναφορ στν . Σύνοδο, λλ ο περιφρονητς το λαο δεσποτάδες δν καταδέχτηκαν ν τν ξετάσουν, ρνήθηκαν στω κα ν παντήσουν, τν θαψαν, γιατ Μεσσηνίας πολαμβάνει τς ενοίας το Βατικανο, το πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου, το ρχιεπισκόπου κ. ερωνύμου.


πανλθε μετ π μνες μητροπολίτης Κυθήρων κ. Σεραφεμ κα καθηγητής τς Δογματικς κ. Τσελεγγίδης, λλ κα πάλι ρχιεπίσκοπος κ. ερώνυμος μεθόδευσε τ θάψιμο τς ποθέσεως. μητροπολίτης Πειραις κ. Σεραφείμ, λως παραδόξως –διότι ταν μόνος πο πέκρινε ν Συνόδ τν Μεσσηνίας(!)– μίλησε γι παρεξήγηση. Ο δ λλοι μητροπολίτες, λόγιοι κα μ λόγιοι, σιώπησαν γι’ ατ τ καίριο θέμα Πίστεως (γι ν μ δυσαρεστήσουν τ Οκουμενιστικ Διευθυντήριο)· φησαν τσι ν μπεδώνεται στς συνειδήσεις τν πιστν αρετικ «θεωρία τν κλάδων».


2. μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. νθιμος, χει διαπράξει τ μάρτημα τς πνευματικς μοιχείας (μ τς ελογίες, βεβαίως, τς . Συνόδου) μετατιθέμενος π τ μητρόπολη πο το μπιστεύθηκε Θες σ λλη πλουσιότερη, ξευτελίζοντας κάθε ννοια πνευματικς πατρότητος. συνάδελφός του, ττικς κ. Νικόδημος, πρόσφατα το τ πενθύμισε, κι ατός, ντ ν συναισθανθε τν πτώση του, χαρακτήρισε «περφίαλο» τν συνεπίσκοπό του κα κτόξευσε ναντίον του δεσποτικς βρεις, πως τι «βγκε στ ξέφωτο “κακότητα”» το νθρώπου κα πς τ κείμενό το κ. Νικόδημου εναι «κακόηθες κα μοχθηρς κα νθρωποκτόνου φαντασιοπληξίας πότοκο παραλήρημα», κα λλα τιν κακόγουστα εφυολογήματα.


Εναι, πίσης, γνωστ τι κ. νθιμος, παρεμβαίνει πολλάκις –ς τάχα «Μακεδονάρχης»– κα κφέρει γνώμη στ πολιτικο-εθνικς φς ζητήματα, πο οτε ποτελον μεση ρμοδιότητά του, οτε χουν τν πρώτη κα κυρίαρχη θέση στ π’ μβωνος κήρυγμα· ντίθετα, μως, στ θέματα τς Πίστεως πο νήκουν στν κυρίως ρμοδιότητά του, ατ πο πτονται τς ατοσυνειδησίας κα συγκροτον τν ταυτότητα το πισκόπου, κ. νθιμος τηρε σιγν χθύος, σως γι ν μ στενοχωρήσει κείνους πο τν νέδειξαν κε πο κατ παράβαση τν ερν Κανόνων, ς μοιχεπιβάτης, ερίσκεται.


δίως, κ. νθιμος, ρνεται ν πάρει θέση στ κορυφαο θέμα τς αρέσεως το Οκουμενισμο, παρόλο πο γνωρίζει τι πρόκειται γι μίαν αρεση ποία δν προέρχεται π κάποια σωτερικ κκλησιαστικ διαμάχη μφίσημη θεολογικ παρερμηνεία, λλ πρόκειται γι ποχθόνια «αρεση» κατασκευασμένη στ ργαστήρια το σιωνισμο κα το μασωνισμο, ατς τς δύο λληλοπεριχωρούμενες δυνάμεις πο μ δαιμονικ μαεστρία κατάφεραν μετ π μακροχρόνια πομονετικ προσπάθεια, ν πονομεύσουν τν ρθόδοξη Πίστη τν λλήνων κα ν διαβρώσουν τν ρθόδοξη κκλησία. Κα τ φοβερ εναι πς ατ τ πέτυχαν δι τν «ρθοδόξων» πισκόπων πο ο διοι φρόντισαν ν κλεγον στς πιτελικς θέσεις το κκλησιαστικο ργανισμο.


Νά, πς τ επε ατ Αγουστνος Καντιώτης: « Χριστόφορος Καλύβας, µο λεγε πρ τν: “Ρ Αγουστνε, δν κατάλαβες τί θ γίνη; σατανς µετεχειρίσθη λα τ µέσα γι ν διαλύση τν κκλησία. Θ µεταχειριστ ες τος σχάτους καιρος κα να τελευταο πλο: Θ ντύση παπδες κα δεσποτδες πρόσωπα τς ξουσίας του· θ τος φορέση γκόλπια κα θ τος δώση πατερίτσες! Κα δι µέσου ατν τν ρχιερέων θ διαλύση τήν κκλησία”»!


τσι, τ Κάστρο τς ρθοδοξίας πο στήριζε τος λληνες κατέστη τοιμόρροπο, εκολη λεία στ χέρια τς νεοεποχίτικης «Νέας Τάξης».


προβαλλόμενος, λοιπόν, ς γωνιστς κ. νθιμος, ς πρς τν οκουμενιστικν αρεση, χι μόνον ρνήθηκε τ καθκον του, χι μόνον τήρησε «κρα το τάφου σιωπή», λλ κα ξυπηρέτησε παρασκηνιακς τ οκουμενιστικ συμφέροντα, μ σα τελευταα χει δηλώσει περ Παπισμο κα Προτεσταντισμο· πισφράγισε δ τν φιλοοικουμενιστικ πιλογή του, μ τν πρόσφατη προσωπικ παρουσία του σ οκουμενιστικ μερίδα στ Θεσσαλονίκη, δίπλα στν παπικ πίσκοπο, παρ τς ντιδράσεις πο κδηλώνονται ναντίον ατν τν συνεδρίων π τος πιστούς.


3. — ερ Μητρόπολις Κερκύρας, νοιξε «κοινωνικ παντοπωλεο» στ πλαίσια τς ποιμαντικς φροντίδος γι τ λαό. Γι τν λειτουργία του, μως, ζήτησε τν συνδρομ κα τν αρετικν παπικν «τς ρχιεπισκοπς τν ν Κερκύρ Ρωμαιοκαθολικν», λλ κα δύο ρθόδοξων χριστιανικν δελφοτήτων, γιατί, πως επε χαρακτηριστικ κ. Νεκτάριος, « νάγκη δν χει ν κάνει μ τ δόγμα, λλ μ τν γάπη πο λοι καλούμαστε ν δείξουμε». κολουθία τν γκαινίων, «μ γιασμ πο τέλεσε Σεβ. Κερκύρας κ. Νεκτάριος... γινε τν Κυριακ 19 ουνίου 2011... Χαιρετισμος πηύθυναν κπρόσωπος το ρχιεπισκόπου τν ν Κερκύρ Ρωμαιοκαθολικν» (romfea.gr).


Ρωμαιοκαθολικ πανήγυρη τς «γίας Δωρες» γιορτάστηκε στην Κέρκυρα. Μπροστ στ Ρωμαιοκαθολικ Να φτασαν ν πομπ « Ρωμαιοκαθολικς ρχιεπίσκοπος κ. ωάννης Σπιτέρης, μ τος φημερίους του» κα ο ...ρθόδοξοι «ερες τς . Μητροπόλεως Κερκύρας τος ποίους πέστειλε Μητροπολίτης κ. Νεκτάριος ς κπροσώπους του». κ. Σπιτέρης πηύθυνε δέηση... «κολούθησε νάγνωση το χαιρετισμο το Μητροπολίτη Κερκύρας κ. Νεκταρίου π τν κπρόσωπό του» (aktines.blogspot.com, 6 ουνίου 2010).


κολουθία τς ναστάσεως 2009. Παρν παπικς ρχιεπίσκοπος Κερκύρας κ. ωάννης Σπιτέρης μ τν λαμπάδα του· νταλλάσσει τ ναστάσιμο φιλ τς γάπης στν ξέδρα, που πρν λίγο «ρθόδοξος» πίσκοπος Κερκύρας κ. Νεκτάριος κφώνησε τ «Χριστς νέστη».


—Τ δια κα χειρότερα συμβαίνουν στν . Μητρόπολη Σύρου κα Τήνου, μ πρωταγωνιστς τν «ρθόδοξο» μητροπολίτη κ. Δωρόθεο Πολυκανδριώτη κα τν παπικ πίσκοπο κ. Νικόλαο.



τσι λοιπόν, κατορθώνουν ο σύγχρονοι ποιμένες ν «χουμε τ πάντα κοιν» μ τος αρετικούς, κάτι πο δν «κατάφεραν» ν πραγματώσουν ο πόστολοι κα ο γιοι.


4. Κα ρχόμαστε στν ρχιεπίσκοπο κ. ερώνυμο, ποος λα τ παραπάνω τ νέχεται κα ν πολλος τ χειροκροτε. λήθεια τί ν πρωτοπομε: τι συμβιβάσθηκε κατ πάντα μ τς ξουσίες το κόσμου τούτου; τι γι χάρη τν κυβερνώντων μεθόδευσε τν σιωπ τς . Συνόδου (χωρς ν παραθεωρεται μεγάλη εθύνη το συνοδικο σώματος) στ μεγάλα θέματα, μ τ ποα ατ ρθε ντιμέτωπη, πως τν Κάρτα το Πολίτη, τς μεταμοσχεύσεις, τ μάθημα τν θρησκευτικν, τν σχέση μ τος τερόδοξους, κ..; Δν θ τ παναλάβουμε. Μένουμε μόνον σ να θέμα, στ ποο γίνονται τ «ποκαλυπτήρια» το ρχιεπισκόπου κα στ ποο μπλέκονται –κτς π τν διο– κα κάποιοι λλοι πίσκοποι, τσι στε ν ναφωνε παξιωτικ κανες γι τος ποιμένες μας: «μορφος κόσμος θικός, γγελικ πλασμένος».


Τ παπικ «μοναστήρι» το Bose εναι χι μόνο μι οκουμενιστικ σφηκοφωλιά, λλ εναι κα μικτό· σ’ ατ δηλαδή, γκαταβιώνουν κα μοναχο κα μοναχές. Ο νοικοί του, λοιπόν, ποτελον μι παρ φύση πρότυπη «οκουμενιστική Κοινότητα» ( Ονία στν πράξη), φο συγκατοικον κα «συμπνευματίζονται» κε Παπικοί, Προτεστάντες κα ρθόδοξοι!


Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε στ Bose οκουμενιστικ Συμπόσιο. Μ πιστολ πο στειλε ρχιεπίσκοπος «συγχαίρει τος διοργανωτς κα προσεύχεται μ νθερμες προσευχές, πως ησος Χριστς ελογε τς ργασίες το Συμποσίου», δίνοντας τσι «δι πρώτην φορν τόσον ντονον φιλοοικουμενιστικν στίγμα» (ρθόδοξος Τύπος, 16/9/2011). Βέβαια, τ «μοναστήρι» το Bose χουν πισκεφθε (κα συμπροσευχηθε) κα λλοι πίσκοποι (π.χ. πατριάρχης Βαρθολομαος, Δημητριάδος γνάτιος, Νικοπόλεως Μελέτιος, Καλαβρύτων μβρόσιος, πρ. Θεσσαλιώτιδος Θεόκλητος Κουμαριανός, Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος Σαββτος· νας δέ, Σηλυβρίας Αμιλιανός, ταν μόνιμο μέλος του ς «μοναχς» τς παπο-οκουμενιστικς κοινότητος το Bose κα ταυτόχρονα φιλοξενούμενος κα συλλειτουργς (ως τν κοίμησή του) το Καλαβρύτων μβρόσιου, ποος μ μάδα φημερίων τς μητροπόλεως Καλαβρύτων παρευρέθη στ Bose κατ τν παράδοση Οκουμενιστικο Βραβείου(!!!) στν Σηλυβρίας Αμιλιανό (www.monasterodibose.it/content/view/1861/122/lang,it/). Κατ τν κηδεία μάλιστα το Σηλυβρίας Αμιλιανο, παρέστη στ Αγιο, ς κπρόσωπος τς μονς Bose (μονς τς «μετανοίας»(!) το Αμιλιανο) καθολικς π. Lino.



λήθεια! Εμαστε μι «ραία», οκουμενιστικ οκογένεια!


Σημαντικότατη λεπτομέρεια τς φιλο-οκουμενιστικς ταυτότητος το ρχιεπισκόπου κα δεγμα ποκρισίας: Πέρυσι στ Bose παρέστη κα τόλμησε ν κοινωνήσει τν παπικ στια ερέας τς ρχιεπισκοπς θηνν, π. Παλος Κουμαριανός. Τ γεγονς κατήγγειλε στν . Σύνοδο Μητροπολίτης Γλυφάδας κ. Παλος κα ζήτησε (τν κατ τος . Κανόνες) καθαίρεση το ερέως. ρχιεπίσκοπος, μως, προστάτευσε τν συνεργάτη του π τν καθαίρεση, πως τν προστάτευσε τ 2009, τότε πο π. Κουμαριανς εχε παρευρευθε σ οκουμενιστικ μερίδα τς Θεσσαλονίκης ς κπρόσωπος το κ. ερώνυμου, κα κε εχε πε τ νατριχιαστικό: πρέπει πρτα ν νωθομε μ τος αρετικος Παπικος (χωρς ατο ν πορρίψουν τς αρέσεις τους), κα μετ ν συνεχίσουμε τν θεολογικ διάλογο!


Κανες δν μφισβητε τι πολλο πίσκοποι ξεκίνησαν μ καλς προθέσεις κα προϋποθέσεις τν ερατική τους διακονία. Στ δρόμο μως βραχυκυκλώθηκαν κα κκοσμικεύθηκαν. Κα κκοσμίκευση, πέρα π τος λλους καιρικος παράγοντες, «διευκολύνθηκε» κα προωθήθηκε τ μέγιστα π τν Οκουμενισμό. Κα τώρα, σ’ ατ τ κρίσιμο σταυροδρόμι πο βρέθηκε λλάδα κα ρθοδοξία, δν χουν τ θικ νάστημα ν μπον μπροστάρηδες στν γνα κατ τς πλήρους ξαθλιώσεως το λληνικο λαο, πο ποτελε τ ποίμνιό τους. Δν χουν τ κουράγιο ν πον τ γενναο ΟΧΙ στν γέτη τς παναιρέσεως το νεοταξικο Οκουμενισμο, τν πατριάρχη Βαρθολομαο, πο μπαινοβγαίνει στν λλάδα μολύνοντάς την μ τ παναιρετικ μίασμά του· δν χουν τ κουράγιο ν γνοήσουν τν παρελκυστικ τακτικ το ρχιεπίσκοπου ερώνυμου, δι τς ποίας προσέφερε πολύτιμες πηρεσίες ναντίον το λαο κα πρ τς πηρέτριας τς παγκοσμιοκρατικς Τρόϊκας (ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ), τς κυβερνήσεως Παπανδρέου· κα ς κ τούτου, δν χουν πειστικό, νυπόκριτο κα παρηγορητικ λόγο γι τ λαό, πο πορεύεται πογοητευμένος κα πελπις ς «μ χων ποιμένας».


Αριο συνέρχεται σ Σύνοδο εραρχία τς κκλησίας τς λλάδος.


—Θ τολμήσει ν καταγγείλει λόγοις κα ργοις τν δωσιλογικ κυβέρνηση γι τ ντιχριστιανικ μέτρα πο λαμβάνει, βάζοντας στν γωνία τν κκλησία, θ σκεφθε τι μι τέτοια ντιπαράθεση πρ το λαο θ στοιχίσει στν δεσποτοκρατία προνόμια κα φέλη;


—Θ πάρει ποφάσεις γι τ καίρια θέματα τς Πίστεως, θ περασπιστε μόνον τν περιουσία της, τος μισθος κα τς μετοχές;


—Θ τολμήσει –δείχνοντας πρώτη μετάνοια κα καλ παράδειγμα– ν προτείνει στν κυβέρνηση τν συγχώνευση κκλησιαστικν θέσεων;


—Θ τολμήσει ν ζητήσει, μισθς (χι τν παπάδων λλ) τν κατ τος ερος Κανόνες κτημόνων πισκόπων, ν περιορισθε τουλάχιστον στ μισυ;


τέλος, (πως πρότεινε χθς στν φημ. «Τ Βμα» καθηγητς . Κονιδάρης) θ τολμήσει ν ζητήσει τν κατάργηση μικρν Μητροπόλεων, φο λοι ο κκλησιαστικο πάλληλοι πληρώνονται π τν κρατικ κορβαν (στω κι ν ατ γίνεται π τ εδικ καθεστς τς παραχωρηθείσης στ Κράτος περιουσίας της);


Τν Πέμπτη, πίσης, στν Σύνοδο τς εραρχίας, θ γίνουν κα δυ εσηγήσεις π τος μητροπολίτες Ναυπάκτου κα Γόρτυνος. Τ θέμα εναι: «Περ τς ναγνωρίσεως τν ν Κωνσταντινουπόλει ν τει 879/880 κα 1351 μ.Χ. συγκληθεισν Συνόδων ς γδόης κα νάτης Οκουμενικν». φ’ σον ποφασισθε κα πισήμως ναγνώριση τν δύο Συνόδων ς Οκουμενικν, ατομάτως, πολλς π τς παραπάνω ντικανονικς νέργειες τν πισκόπων, ποκτον λλη βαρύτητα, πολλ π τ πρς συζήτησιν θέματα τν Διαχριστιανικν Διαλόγων, παύουν ν εναι διαπραγματεύσιμα, πως κακς διατείνονται ς τώρα ο οκουμενιστές.



ς κ τούτου λύνονται τ χέρια τς ερς Συνόδου ν πε στος παρανομοντες πισκόπους, στν πατριάρχη Βαρθολομαο: χι λλοι νούσιοι Διάλογοι γι τ δη λελυμένα θέματα τς ρθοδόξου Πίστεως, χι λλες κοινς συναντήσεις κα συμπροσευχς μ μετανόητους αρετικούς· τοτο παγορεύεται π τος ερος Κανόνες, π τν γδόη κα νάτη Οκουμενικς Συνόδους.


ν λάβουμε π’ ψιν λες τς παραπάνω νέργειες, πο καταδεικνύουν τν λλοίωση το ρθοδόξου φρονήματος τν πισκόπων, πς ν πιστέψουμε τν κφορ νς τέτοιου ΟΧΙ;


Εελπιστομε, μως, κα εχόμαστε, ν χι λοι, τουλάχιστον κάποιοι μητροπολίτες, ν πετάξουν π πάνω τους τς δεσμεύσεις, ν θυμηθον τν ποστολικ λόγο «πειθαρχεν δε Θε μλλον νθρώποις», ν κμεταλλευτον τν τελευταία σως εκαιρία πο τος δίνεται, ν ψηφίσουν τς ποιες συνέπειες κα ν κάνουν τν κατ Θεν πανάσταση-νάσταση πρ τς ρθοδόξου Πίστεως, φήνοντας τν συνέχεια στ παντοδύναμα χέρια Του.


Θεσσαλονίκη, 3 κτωβρίου 2011


Γιὰ τὴν «Φιλορθόδοξο Ἕνωσι “Κοσµᾶς Φλαµιᾶτος”»

Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο

Γραµµατέας Παναγιώτης Σηµάτης

14 σχόλια:

  1. Όλα αυτά ωραία και καλά και γνωστά, αλλά μόνον στους ακαδημαϊκούς κύκλους, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των πιστών κοιμάται ύπνον βαρούχιον!

    Από τους 200000 τακτικά εκκλησιαζόμενους, ζήτημα είναι αν ένα ποσοστό 1%, δηλ. 2000 πιστοί γνωρίζουν τα τεκταινόμενα και τα κατανοούν. Οι υπόλοιποι 198000 ούτε γνωρίζουν, ούτε καταλαβαίνουν, ούτε διανοούνται ότι συμβαίνουν αυτά τα πράγματα και αν προσπαθήσει κανείς να τους εξηγήσει, είτε θα αρνηθούν ότι συμβαίνουν αυτά, είτε θα δυστροπίσουν, είτε θα σας περάσουν για παλαιοημερολογίτες.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλά τά γράφετε καί πολύ καλά ἐπισημαίνετε καί ἐλέγχετε τίς οἰκουμενιστικές παρεκτροπές τῶν σημερινῶν Ἐπισκόπων τῆς νεοημερολογιτικῆς οἰκουμενιστῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καί ὄχι μόνον. Αλλά γιατί δέν διευκρινίζετε ὅτι ολες αυτές οἱ οἰκουμενιστικές ἐνέργειες, ειναι "δικαιολογημένες", ἀφοῦ ἐκ τῶν προτέρων ἔχουν ἐπενδυθεῖ καί "εὐλογηθεῖ" μέ ἐπίσημον Πατριαρχικόν "Συνοδικόν" κῦρος ἀπό τοῦ ἔτους 1920, διά τῆς παναιρετικῆς 'Εγκυκλίου τοῦ 1920, ἡ ὁποία ειναι ὁ Καταστατικός Χάρτης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἐν συνεχεία προωθήθησαν διά τοῦ ψευδοπανορθοδόξου κατ' ουσίαν Μασωνικοῦ Συνεδρίου τῆς Κωνσταντινουπόλεως (1923) καί τέλος ἐφηρμόσθησαν ἐν τῆ πράξει μέ πρῶτον βῆμα τήν ἀποδοχήν τοῦ καταδεδικασμένου νεοημερολογιτισμοῦ καί τά ἑπόμενα: Τό "Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν", τήν "αρσι τῶν ἀναθεμάτων (1965), τούς ψευδοθεολογικούς διαλόγους, τίς συμπροσευχές, τίς ἀλλληψευδοαναγνωρίσεις μέ τήν πανσπερμία τῶν αἰρετικῶν, τόν πανθρησκειακόν οἰκουμενισμόν, καί ἄλλα τῆς νέας ἐποχῆς τοῦ ἀντιχρίστου ὧν οὐκ ἔστιν ἀριθμός; Καί διατί παραβλέπετε ἐπίσης καί δέν λαμβάνετε ὑπ'ὄψιν, διά τά καθ' ὑμᾶς τί ὁ ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης λέγει καί διά τούς αἱρετικούς καί διά τούς κοινωνοῦντας μετ' αυτῶν; «Ἐχθρούς γάρ τοῦ Θεοῦ, ὁ Χρυσόστομος, οὐ μόνον τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί τούς τοῖς τοιούτοις κοινωνοῦντας μεγάλῃ καί πολλῆ τῆ φωνῆ ἀπεφήνατο» (P.G. 99. 1049 Α). Ἐν προκειμένω κοινωνοῦντες μετά αἱρετικῶν δέν ειναι μόνον οἱ σημερινοί Επίσκοποι τῆς νεοημερολογιτικῆς Ἐκκλησίας, ἀλλά καί οἱ ἀπό τοῦ 1920 μή διαχωρίσνατες τάς εὐθύνας των καί κοινωνήσαντες, ἔστω καί "διαμαρτυρόμενοι" τῆ παναιρέσει τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῆ καινοτομία τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ, διότι ἀπό τότε ναί ἀπό τότε καί ὄχι μόνον σήμερον:«Οἱ μέν τέλεον περί τήν πίστιν ἐναυάγησαν΄ οἱ δέ, εἰ καί τοῖς λογισμοῖς ού κατεποντίσθησαν, ὅμως τῆ κοινωνία τῆς αἱρέσεως συνόλλυνται» (αὐτόθι); Δέν ἀμφιβάλλει κανείς ὅτι παρόμοιαι ἐνέργειαι εσημειώθησαν καί πρό τοῦ 1920, ὅπως δικαιολογοῦν τινές, οἱ ὁποῖες ὅμως ἀφ' ἑνός ἦσαν μεμονωμένες, ἀφ' ἑτέρου ἀντιμετωπίζοντο ὁμολογιακῶς. (Επίσκοπος Κήρυκος, Μητροπολίτης Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς ἀκαινοτομήτου γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα σας καί όπως ανάφερε καί ο Σεβασμιότατος Επίσκοπος κ.κ. Κηρύκος πολύ σωστά τα λέτε.Όλα αυτά καλά πραξείς δεν βλεπούμε!!!Σας εμπιστευτηκάμε την σωτηρία μας την σωτηρία του ποιμνίου του λαού του χριστιανικού πληρώματος της Ορδοθοξου εκκλησίας καί τι έγινε τίποτα!!!Μας πουλήσατε τίς ψύχες μας για τριάντα αργυρία η καλυτέρα για αμετρητά ευρουλακία!!.Γίνατε όλοι εσείς η δηθέν εκκλησία καί ιεραρχία της μία ενωμένη ομάδα εναντίον του Κυρίου Ιησού Χριστού!!Αλλά δεν φοβόμαστε τίποτα γιατί ο Κυρίος φυλάει καί καθοδήγα τους εκλεκτούς του στην οδό της σωτηρίας καί δεν χρειαζόμαστε ταύτους για την σωτηρία μας!!!
    Εμείς που αρχίσαμε να τηρούμε την εντολή του Αγίου Γερμανού Β να μένουμε στα σπιτιά μας καί να προσευχόμαστε για την σωτηρία καί για όλους τους ευσέβεις Πατέρες ,Αρχιέρεις ,Χριστιάνους ανα την οικουμένη!!!Ευχαριστώ καί ο Θέος μαζί μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καί επειδή ὑπάρχουν καί ἐκεῖνοι οἱ ὁποῖοι θέλουν νά ξεχωρίσουν τόν Νεοημερολογιτισμό ἀπό τόν Οἰκουμενισμό, προσθέτω στό ανωτέρω σχόλιό μου καί τά ἀκόλουθα, γνωστά μέν, ἀλλά ἀπαραίτητα πρός ὑπόμνησιν:

    1) Τό σχίσμα τοῦ 1924 δέν ἔγινε ἀπό τούς λεγομένους "παλαιοημερολογίτας", ἀλλά ἀπό τήν τότε ῾Ιεραρχίαν τῆς ᾿Εκκλησίας τῆς ῾Ελλάδος. ῾Η ἀπόφασις περί τῆς ἐφαρμογῆς τοῦ νέου Παπικοῦ ἡμερολογίου ἐλήφθη ὑπό τῆς Ε' ῾Ιεραρχίας κατά Δεκέμβριον τοῦ 1923, ὑπό συνθήκας ἀνομολογήτους, ἀφοῦ τά πάντα ρυθμίζει ἡ ἀντικανονικῶς συγκροτηθεῖσα πενταμελής ἀριστίνδην Σύνοδος, ἡ ὁποία ἐξελίχθη εἰς μονοκρατοριιίαν τοῦ ᾿Αθηνῶν Χρυσοστόμου. Δηλαδή ἐπί συνόλου 40 ῾Ιεραρχῶν τῆς ᾿Εκκλησίας τῆς ῾Ελλάδος, ὡς ῾Ιερά Σύνοδος ἐνεφανίζοντο μόνον πέντε, ἐκ τῶν ὁποίων ἀπεφάσισαν οἱ τρεῖς (ψῆφοι τρεῖς ἔναντι δύο), οἱ ὁποῖοι τελικά ἀνέθεσαν τό θέμα τῆς ἐπιβολῆς τοῦ παπικοῦ Γρηγοριανοῦ ῾Ημερολογίου εἰς τόν ἕνα, ἤτοι εἰς τόν τότε ᾿Αρχιεπίσκοπον ᾿Αθηνῶν καί πάσης ῾Ελλάδος Χρυσόστομον Παπαδόπουλον. Οὗτος, χωρίς νά συγκαλέσῃ πλέον τήν ῾Ιεράν Σύνοδον, ἐνήργησε τά πάντα καί καθαρά ἀντικανονικά καί ἀντιδεοντολογικά, καί παρά πᾶσαν ἔννοιαν Κανονικῆς τάξεως καί ᾿Ορθοδοξίας, ἐπέβαλεν, ὑπό τό ψευδώνυμον "διωρθωμένον ᾿Ιουλιανόν", τόν Παπικόν Νεοημερολογιτισμόν. Δηλαδή ὁ Νεοημερολογιτισμός, ἐπεβλήθη ἐξ ἐπόψεως διαδικασίας, καταφώρως ἀντικανονικά καί πραξικοπηματικά. ῾Η ἐνέργεια, ὅμως, αὐτή ὑπῆρξεν ὄχι μόνον πραξικοπηματική - ἀντικανονική, ἀλλά καί ἀντορθόδοξος καί ὅλως ἀντιεκκλησιαστική, λαμβανομένου ὑπ᾿ ὄψιν, ὅτι ἡ παπική ἑορτολογική καινοτομία ἔχει καταδικασθεῖ, μετ᾿ ἐπιτιμίου καί ἀναθέματος, ὑπό τριῶν Πανορθοδόξων Συνόδων, συνελθουσῶν εἰς τήν Κωνσταντινούπολιν κατά τά ἔτη 1583, 1587 καί 1593"(Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. (Συνέχεια εκ προηγουμένου σχολίου)

    2) ῾Η νεοημερολογιτική αὐτή ἑορτολογική παπική καινοτομία ἐπιβληθεῖσα, ὡς εἴπομεν, μετά ἀπό σειράν ἀντικανονικῶν καί ἀντορθοδόξων ἐνεργειῶν, καί ἐπί καταπατήσει τῶν Πανορθοδόξων Συνόδων τοῦ 16ου αἰῶνος, εἶχε ἔνα καί μοναδικόν σκοπόν, τήν οἰκουμενιστικήν "ΠΑΓΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΝ ΕΝΩΣΙΝ", δηλαδή τήν ἕνωσιν τῆς ᾿Ορθοδοξίας, ἤτοι τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, μέ τάς ἄλλας "χριστιανικάς ἐκκλησίας" καί "ὁμολογίας", δηλαδή μέ τάς αἱρέσεις, ὡς εἶναι ὁ παπισμός, ὀ προτεσταντισμός κλπ. Τοῦτο προκύπτει ἀπό τήν οἰκουμενιστικήν ᾿Εγκύκλιον τοῦ Φαναρίου τοῦ ἔτους 1920, ἡ ὁποία εἶναι ὁ καταστατικός χάρτης τοῦ νεοημερολογιτισμοῦ οἰκουμενισμοῦ, ἔνθα ρητῶς ἀναφέρεται, ὅτι ἡ "οἰκουμενιστική ἕνωσις" θά ἐπιτευχθῆ: α) Διά τῆς παραδοχῆς ἑνιαίου ῾Ημερολογίου πρός ταυτόχρονον ἑορτασμόν τῶν μεγάλων χριστιανικῶν ἑορτῶν ὑπό πασῶν τῶν ᾿Εκκλησιῶν". Κατά συνέπειαν ἡ ἐνέργεια αὐτή τῆς εἰσαγωγῆς τοῦ παπικοῦ ἡμερολογίου ἦτο ὄχι μόνον καταφώρως ἀντικανονική, καί ἀντιεκκλησιαστική, διά τόν τρόπον δηλαδή πού ἐπεβλήθη, καί διότι κατεπατήθησαν καί ἀποφάσεις Πανορθοδόξων ῾Αγίων Συνόδων, ἀλλά καί ὡς ἐκ τοῦ σκοποῦ της, διότι ἦτο ἐνέργεια εὐθέως στρεφομένη κατά τῆς ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησίας καί ὑπέρ τῆς παναιρέσεως τοῦ προτεσταντικοῦ καί παπικοῦ Οἱκουμενισμοῦ. ῾Η ἐνέργεια αὐτή τοῦ 1924, δηλαδή ἡ ἐπιβολή τοῦ νεοημερολογιτισμοῦ, ἔχει ἐν ἑαυτῇ τό σχίσμα καί τήν αἵρεσιν, εἶναι δηλαδή μία βαρείας μορφῆς σχισματοαίρεσις. (῾Ο ἐπιθυμῶν νά ἐνημερωθῇ πληρέστερον ἐπ᾿ αὐτοῦ τοῦ θέματος δύναται νά μελετήσῃ καί τό βιβλίον "ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΤΙΣΜΟΣ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ" τοῦ μακαριστοῦ μον. π. Παύλου Κυπρίου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. (Συνέχεια ἐκ προηγουμένου σχολίου)

    3) Εἰς τήν ὡς ἄνω πραξικοπηματικήν, ἀντικανονικήν, καί ἀντορθόδοξον, ἀντιεκκλησιαστικήν ἐνέργειαν τοῦ Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου ἐστοίχησαν, εἴτε ἀπό δειλίαν, εἴτε ἀπό κακοδοξίαν, εἴτε δι᾿ ἄλλους λόγους καί οἱ λοιποί τότε Μητροπολῖται τῆς ᾿Εκκλησίας τῆς ῾Ελλάδος, ἀλλά βραδύτερον, κατά τό ἔτος 1935, τρεῖς Μητροπολῖται ὁ Δημητριάδος Γερμανός, ὁ πρώην Φλωρίνης Χρυσόστομος καί ὁ Ζακύνθου Χρυσόστομος, μεταμεληθέντες, ἐπέστρεψαν (Μάϊος 1935), εἰς τήν ᾿Ορθόδοξον ᾿Εκκλησίαν, συνεκρότησαν τήν ῾Ιεράν Σύνοδον τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν Γ.Ο.Χ., καί ἐχειροτόνησαν καί ἄλλους ᾿Αρχιερεῖς. Αὐτή ἡ ἐνέργεια τῆς ἐπιστροφῆς τῶν τριῶν καί τῆς χειροτονίας ᾿Αρχιερέων διά τήν συνέχισιν τῆς ᾿Αποστολικῆς Διαδοχῆς ἐν τῆ ᾿Ορθοδόξῳ ᾿Εκκλησίᾳ τῆς ῾Ελλάδος, ὑπῆρξεν καίριον πλῆγμα κατά τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ, ὁ ὁποῖος ἐπίστευε, ὅτι τό πλήρωμα τό ὁποῖον ἔμεινε πιστόν εἰς τήν ἀκαινοτόμητον ᾿Εκκλησίαν, ὁσημέραι θά διελύετο λόγῳ ἐλλείψεως ῾Ιερέων καί ᾿Επισκόπων. ᾿Ενωρίτερον, καί δή καί ἀπό τῆς πρώτης στιγμῆς, εἶχε σημειωθεῖ μεγάλη ἀντίδρασις ἐκ μέρους τῶν πιστῶν, τόσον τῶν Κληρικῶν, ὅσον καί τῶν λαϊκῶν. ᾿Ιδιαιτέρως ἐξῆλθον Κληρικοί ἐκ τοῦ ῾Αγίου ῎Ορους, οἱ ὁποῖοι ἡνώθησαν μετ᾿ ἄλλων Κληρικῶν καί λαϊκῶν εἰς ὅλην τήν Χώραν, ἐστηλίτευσαν τήν κακοδοξίαν καί ἀπετέλεσαν τό πιστόν "λεῖμμα" τῆς ᾿Ορθοδοξίας εἰς τήν Πατρίδα μας. ῎Εκτοτε ἡ Γνησία ᾿Ορθόδοξος ᾿Εκκλησία (Γ.Ο.Χ.) τηροῦσα ἀπαρασάλευτον τήν Κανονικήν Τάξιν, τήν ᾿Αποστολικήν Πίστιν καί ᾿Αποστολικήν Διαδοχήν ἀντιμετωπίζει τήν λαίλαπα τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ - Οἰκουμενισμοῦ μέ στόχον τήν ἐπιστροφήν ὅλων τῶν ῾Ιεραρχῶν τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ εἰς τήν ᾿Εκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ, ἀφ᾿ ῟Ης αὐτοεξεβλήθησαν. ῎Εχει καί διατηρεῖ ἀνοικτήν τήν ὁδόν τῆς ἐπιστροφῆς, τήν ὁποίαν ἐβάδισαν πρῶτοι οἱ τρεῖς μνημονευθέντες ᾿Αρχιερεῖς.

    4) ῾Ο ὅρος "Γνήσιοι ᾿Ορθόδοξοι Χριστιανοί" (Γ.Ο.Χ.) χρησιμοποιεῖται χάριν ἀντιδιαστολῆς τῶν ᾿Ορθοδόξων, οἱ ὁποῖοι "ἀκαινοτομήτως καί ἀμειώτως" συνεχίζουν τήν ᾿Αποστολικήν Πίστιν καί Παράδοσιν, καί διά τοῦτο εἶναι γνήσια τέκνα τῆς ᾿Εκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, πρός ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι ἐνόθευσαν, πρός χάριν τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τήν γνησιότητα τῆς ἀμωμήτου ὀρθοδόξου ἡμῶν πίστεως, διά τῆς καταδεδικασμένης ἑορτολογικῆς καινοτομίας, παραβαίνοντες καί καταλύοντες οὕτως, ὄχι μόνον τήν Κανονικήν τάξιν καί τάς παραδόσεις, ἀλλά καί αὐτό τό δόγμα τῆς ᾿Ορθοδόξου ᾿Εκκλησιο
    λογίας, καί παρά ταῦτα διεκδικοῦν καί διατηροῦν τούς ὅρους "᾿Ορθόδοξος" καί "᾿Ορθόδοξος ᾿Εκκλησία", ἐνῶ δέν εἶναι.
    (Από τόν Πρόλογον του Επισκόπου Κηρύκου Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας εἰς μίαν ἀπό τάς ἐπανβεκδόσεις τῆς μελέτης "Η Πραγματική 'Αλήθεια περί τοῦ Ἐκκλησιαστικῦ Ἡμερολογίου", τοῦ νομικοῦ Γ. Εὐστρατιάδη, Δντοῦ καί ἐκδότου τοῦ Σκρίπ, Α΄ ἔκδοσις 1929").

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σεβασμιώτατε

    Όλες αυτές οι οικουμενιστικές παρεκτροπές δεν ξεκίνησαν μετά την εγκύκλιο του 1920. Προϋπήρχαν αυτής επί αιώνες και ειδικά μετά το Σχίσμα του 1054.

    Πριν το Σχίσμα, όλη την 1η χιλιετία, το πρωτείο εξουσίας του Πάπα Ρώμης αναγνωριζόταν de facto, από Οικουμενικές (Γ΄ και Δ΄ κατά τον άγιο Νεκτάριο) και τοπικές Συνόδους (Σαρδικής, Καρθαγένης, Ιγνατιανή κ.ά.). Επίσης αναγνωριζόταν και από αγίους της Εκκλησίας μας, ορισμένοι εκ των οποίων, ως Πάπες, φρόντιζαν να το εξασκούν (Κλήμης Α΄, Ανίκητος, Στέφανος Α΄, Ιερώνυμος, Αυγουστίνος, Κελεστίνος Α΄, Κύριλλος Α΄, Λέων Α΄, Ανατόλιος, Αγαπητός Α΄, Γρηγόριος Α΄, Μαρτίνος Α΄, Αγάθων, Θεόδωρος Στουδίτης, Ιγνάτιος ΚΠόλεως, Φώτιος Α΄). Οι δε αυτοκράτορες, σχεδόν όλοι, είτε ήταν παπόφιλοι, είτε παπόδουλοι, ο δε Ιουτινιανός Α΄καθιέρωσε το πρωτείο με την 131 Νεαρά. Και όλα αυτά μέχρι το Σχίσμα.

    Μετά το Σχίσμα του 1054 έχουμε πληθώρα συλλείτουργων με τους παπικούς, από πολλούς Πατριάρχες με τη στήριξη ή τον καταναγκασμό των παπόδουλων αυτοκρατόρων. Π.χ. ο Αλεξανδρείας Νικόλαος Α΄+1230 χειροτονούσε λατίνους ιερείς και έστειλε αντιπρόσωπό του στη Σύνοδο Λατερανού, το 1215. Η Αντιόχεια και τα Ιεροσόλυμα προσχώρησαν στο Σχίσμα 200 χρόνια αργότερα και η Αλεξάνδρεια 300 χρόνια (Ράνσιμαν). Οι Πάπες έγινα δεκτοί και ως αρχηγοί του Ρωμαϊκού κράτους, στις Ζ΄ και Η΄ Οικουμενικές Συνόδους! Τα συλλείτουργα με τους παπικούς υπήρξαν σ' όλη την περίοδο μετά το Σχίσμα, τόσο επίσημα, π.χ. άγιος Ιωάννης Γ΄ Δούκας Βατάτζης, όσο και ανεπίσημα, από τις Ορθόδοξες Εκκλησίες κατά την Τουρκοκρατία. Πόσοι δε Οικουμενικοί Πατριάρχες τότε δεν αναγνώρισαν τον Πάπα σαν αρχηγό της Εκκλησίας; (Βακαλόπουλος). Αλλά και οι συμπροσευχές τον 19ο αιώνα έδιναν και έπαιρναν.

    Αλλά και ο άγιος Θεόδωρος Στουδίτης, που φέρνετε σαν παράδειγμα, αποδέχτηκ τον Ρώμης, ως τον τελικό κριτή κάθε αναφυομένης αίρεσης (και όχι τη Σύνοδο): «Επειδήπερ Πέτρω τω μεγάλω δέδωκε Χριστός ο θεός μετά τας κλεις της βασιλείας των ουρανών και το ποιμνιαρχίας αξίωμα, προς Πέτρον ήτοι τον αυτού διάδοχον οτιούν καινοτομούμενον εν τη καθολική εκκλησία παρά των αποσφαλλομένων της αληθείας αναγκαίον αναφέρεσθαι…..» (Επιστολή προς Λέοντα Γ, Φατούρος, σελ. 91, 5).

    Και όλα αυτά και άλλα πολλά έγιναν χωρίς καμία οικουμενιστική εγκύκλιο και από καμία νεοημερολογίτικη εκκλησία.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επανερχόμεθα:

    Δεν είναι ακριβέ, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος υιοθέτησε το Γρηγοριανό ημερολόγιο, αλλά υιοθέτησε το διορθ. Ιουλιανό, που καμία σχέση δεν έχει με το Γρηγοριανό. Αντίθετα η Ελληνική Πολιτεία υιοθέτησε πράγματι το Γρηγοριανό το 1923, αλλά η Εκκλησία όχι:

    Α/

    1/ Από το επίσημο δελτίο της Εκκλησίας της Ελλάδος: «Εκκλησία» Α΄, σελ. 371:
    Εγκύκλιος (3.3.24) του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χρυσόστομου προς τους Σεβ. Αρχιερείς: «Η Εκκλησία της Ελλάδος, συμφώνως τη αποφάσει της Ιεράς Συνόδου, απεδέχθη την ορισθείσαν υπό του Οικουμ. Πατριαρχείου διόρθωσιν του Ιουλιανού ημερολογίου, καθ’ ην η 10 Μαρτίου του εορτολογίου θα λογισθή και θα ονομασθή 23».

    2/ Το διορθωμένο Ιουλιανό ημερολόγιο. Από το βιβλίο: Η Οδύσσεια των ημερολογίων, των Θεοδοσίου Στρ. και Δανέζη Μαν. Καθηγητών Αστροφυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, τ. Β΄ Αστρονομία και Παράδοση, Κεφάλαιο: Η μεταρρύθμιση του ημερολογίου, παράγραφος: Η Ορθόδοξη αντίδραση στο Γρηγοριανό ημερολόγιο, σελ. 146):

    «Δηλαδή το νέο διορθωμένο Ιουλιανό ημερολόγιο υιοθετήθηκε την 10η Μαρτίου του 1924, που θεωρήθηκε 23η Μαρτίου 1924. Ημερομηνίες που φυσικά αποδέχτηκε αμέσως η Εκκλησία της Ελλάδος, η οποία είχε εισηγηθεί τη συμβιβαστική αυτή πρόταση διατηρώντας ταυτόχρονα τόσο το Οικουμενικό Πατριαρχείο, όσο και η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ελλάδος τον ακριβέστατο ημερολογιακό κύκλο των 900 ετών». Και παρακάτω:
    «Η Εκκλησία της Ελλάδος αναγνώρισε τη συμβολή του Καθηγητή Δ. Αιγινήτη στη διόρθωση του Ιουλιανού ημερολογίου. Ο τότε αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος στη μελέτη του «Η διόρθωση του Ιουλιανού ημερολογίου εν τη Εκκλησία της Ελλάδος» (1933), αναφέρει για το Δ. Αιγινήτη: «Σπουδαιοτάτη υπήρξεν η συμβολή του Δ. Αιγινήτη εν τω ζητήματι της διορθώσεως του Ιουλιανού ημερολογίου. Δια συγγραφών και υπομνημάτων δεν υπεστήριξεν μόνον την επιστημονικήν άποψιν του ζητήματος αλλά και απέδειξεν επί τη βάσει αυθεντικών κειμένων την υπ’ αυτών των εκκλησιαστικών διατάξεων επιβαλλομένην διόρθωσιν του ημερολογίου».

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Β/

    Εκτός των ανωτέρω επίσημων αναφορών για το διορθωμένο Ιουλιανό ημερολόγιο, καταγράφουμε, άλλες τέσσερις μαρτυρίες από άλλες συγγραφές:

    1/ Ίδρυμα «Άγιος Επιφάνιος Αρχιεπίσκοπος Σαλαμίνος Κύπρου»: «Η Πραγματική αλήθεια περί του εκκλησιαστικού εορτολογίου» (1997): Αναφέρεται σε μελέτη δημοσιευθείσα το πρώτον εις την εφημερίδα «ΣΚΡΙΠ» το 1928 υπό του δικηγόρου δημοσιογράφου Γρηγορίου Ευστρατιάδου. Μεταξύ των άλλων καταγραφομένων, στο κεφάλαιον Α΄, «Η μεταβολή του ημερολογίου» ευρίσκεται η εγκύκλιος 430/1.3.24 του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χρυσόστομου προς όλους τους Ιεράρχες «εξ ονόματος της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος». Η εγκύκλιος αναφέρει στα της επερχόμενης αλλαγής του ημερολογίου και καταγράφει: «….. απεφασίσθη η άρσις της διαφοράς των 13 ημερών, αποτελούσα την βάσιν της διορθώσεως του Ιουλιανού Ημερολογίου. Επετεύχθη δε αύτη δια της αποφάσεως του Οικουμενικού Πατριαρχείου, όπως η κατά το Ιουλιανόν Ημερολόγιον 10 Μαρτίου του έτους τούτου λογισθή, ονομασθή και εορτασθή ως 23 Μαρτίου…..» (σελ. 65). Το κεφάλαιο αυτό περατούται με τις κρίσεις του συγγραφέα: «Εν τούτοις το πραξικόπημα εγένετο. Και από της 23 Μαρτίου 1924 η Διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος «προσήγγισεν εις την Δυτικήν» και έκτοτε προσεχώρησεν εις το Εκκλησιαστικόν εκείνης ημερολόγιον» (σελ. 73). Το τελευταίον, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος προσεχώρησεν εις το Εκκλησιαστικόν ημερολόγιον της Δυτικής Εκκλησίας δεν είναι αληθές, καθότι το διορθωμένο Ιουλιανό ημερολόγιο έχει διαφορετική βάση υπολογισμού από ότι το Γρηγοριανό.

    2/ Δ. Κοκόρη: «Ημερολόγιο – Εορτολόγιο» (1998). Στο κεφάλαιο Γ4 καταγράφεται: «Περί τα τέλη του 19ου αιώνος άρχισε να ωριμάζει στον Ορθόδοξο χώρο η ιδέα της διορθώσεως του ημερολογιακού σφάλματος. Και η διόρθωσις συνίστατο στην αφαίρεσι 13 ημερών από το ισχύον πολιτικό ημερολόγιο το καλούμενο Ιουλιανό, ώστε να συμβαδίζει με το τροπικό και να επανέλθη στα ισχύοντα επί Α΄ Οικ. Συνόδου. Σε τίποτε δεν συμφωνεί με το Γρηγοριανό ή Παπικό, όσον και αν συκοφαντούν οι Γ.Ο.Χ. πρόκειται για διορθωμένο Ιουλιανό (σελ. 115).

    3/ Στράτου Θεοδοσίου και Μάνου Δανέζη (καθηγητών Αστροφυσικής Πανεπιστημίου Αθηνών). «Νέο διορθωμένο Ιουλιανό Ημερολόγιο». Άρθρο της εφημερίδας «Καθημερινή», ένθετο περιοδικό «ΕΠΤΑ ΗΜΕΡΕΣ» (8.4.2001). Το άρθρο ξεκινάει ως εξής: «Τα ημερολόγια που ακολουθεί ο χριστιανικός κόσμος δεν είναι μόνο το Ιουλιανό και το Γρηγοριανό, αλλά και το ακριβέστερο του κόσμου, το Νέο Διορθωμένο Ιουλιανό ημερολόγιο» και παρακάτω: «Η απόφαση του Συνεδρίου ήταν ότι δεν θα υιοθετείτο το Γρηγοριανό ημερολόγιο και υπεδείχθη νέος ημερολογιακός κύκλος 900 ετών, ακριβέστερος του γρηγοριανού κύκλου των 400 ετών. Η νέα ημερολογιακή πρόταση που έγινε από τον Σέρβο αστρονόμο Μιλούτιν Μιλάνκοβιτς, όριζε ότι από τα έτη που δείχνουν αιώνες (επαιώνια έτη) δίσεκτα θα θεωρούνται μόνον εκείνα των οποίων ο αριθμός των αιώνων διαιρούμενος δια 9, δίνει υπόλοιπο 2 ή 6. Για τα άλλα έτη ισχύει ο ιουλιανός κανόνας….. δηλαδή το σφάλμα του είναι περίπου 2.03 δευτερόλεπτα ετησίως, που σημαίνει ότι αστρονομικά είναι το ακριβέστερο από όλα τα προταθέντα μέχρι σήμερα ημερολογιακά συστήματα. Εάν τώρα δεν έχει υιοθετηθεί από τις άλλες χριστιανικές εκκλησίες οι λόγοι ασφαλώς δεν είναι επιστημονικοί». Οι αναφορές των δυο αυτών καταξιωμένων καθηγητών (γνωστών και από τις τηλεοπτικές εκπομπές των, με θέμα «το Σύμπαν») δεν επιδέχονται καμιάς αμφισβήτησης, στο ότι υπάρχει και τρίτο ημερολόγιο, το αποκαλούμενο «διορθωμένο Ιουλιανό», το οποίον δεν έχει σχέση με τα άλλα δυο Ιουλιανό και Γρηγοριανό.

    4/ Ιωήλ Γιαννακόπουλου, Αρχιμανδρίτου. «Παλαιόν και Νέον Ημερολόγιον (2002): Αντικρούει θέσεις παλαιοημερολογίτη Θεολόγου Μοναχού και προς το τέλος της μελέτης (στα Συμπεράσματα), αναφέρει: «Συμπέρασμα Πρώτον: Συγχέεις το Νέον Ημερολόγιον με το Γρηγοριανόν. Ιδού η εσφαλμένη σου βάσις. Σου απέδειξα ότι το Νέον Ημερολόγιον δεν είναι το Γρηγοριανόν από ημερολογιακής και εκκλησιαστικής απόψεως, αλλά το διορθωμένον Ιουλιανόν με τας ημερομηνίας της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου. Άρα το Ημερολόγιον που ακολουθούμεν είναι πράγματι το παλαιόν Ιουλιανόν Ημερολόγιον».

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ Ι.Κ. εχετε πράγματι πλούσια ἐπιχειρηματολογία, ἀλλά οὐχί πάντοτε πειστική, διότι ἑρμηνεύετε τά γεγονότα ορθολογιστικά καί ἀποκεκομμένα ἀπό τήν ἱστορική τους συνάφεια. Θά σᾶς πώ μόνο ενα παράδειγμα: Γράφετε ὅτι μετά τό σχίσμα εσημειώθησαν συλλείτουργα κλπ. Εχετε δίκιο. Οπως π.χ. εχομεν τά δύο κορυφαία προδοτικά συλλείτουργα κατά τάς Ἑνωτικάς Συνόδους 1) τῆς Λυῶνος (1272) καί 2) τῆς Φερράρας - Φλωρεντίας. Ἀλλά διατί ἀποφεύγετε νά γράψετε πώς τά ἀντιμετώπισεν ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία Γιατί δέν λαμβάνετε ὑπ' ὄψιν ὅτι τά συλλείτουργα αὐτά ἀπεδοκιμάσθησαν, κατεκρίθησαν, εστηλιτεύθησαν καί ἀναθεματίσθηκαν ὑπό τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας; Ὅσον ἀφορᾶ διά τό ποιό Ἡμερολόγιο ἐδέχθη ἡ Νεοημερολογιτική Ἐκκλησία τό Γρηγοριανό ἤ τό Διορθωμένο Ἰουλιανό, ὑπάρχει ἀνηρτημένη στό Διαδίκτυο ἡ ἐπ' αὐτοῦ τοῦ θέματος ἀπαντητική μελέτη τοῦ ἁγίορείτου Μοναχοῦ Αρσενίου Κοττέα, ὑπό τόν τίτλον: ;"ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΣΥΣΤΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ὁ 'Επίσκοπος Κήρυκος Μητροπολίτης Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς ἀκαινοτγομήτου Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας προσθέτει εἰς τό προηγούμενος σχόλιον τό ἑξῆς: Ο πλήρης τίτλος τῆς ἀπαντητικῆς μελέτης τοῦ ἁγιορείτου Μοναχοῦ Αρσενίου Κοττέα τοῦ Ρουμάνου ειναι: "ΑΝΤΕΛΕΓΧΟΣ ΑΒΑΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣΥΣΤΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΑΘΗΝΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ". Εκδοσις τοῦ "ΚΗΡΥΚΟΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ", Αθῆναι 1932.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1/ Τα συλλείτουργα αυτά όντως καταδικάστηκαν επίσημα από την Ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά πλεόν ου. Η καταδίκη έμεινε στα χαρτιά. Στην πράξη ποτέ δεν σταμάτησαν και το τρομερό είναι η επίσημη ουνίτικη λειτουργία στην Αγία Σοφία στις 12.12.1452 με την παρουσία του ουνίτη αυτοκράτορα Κων/νου και όπου διαβάστηκε ο όρος της συνόδου Φλωρεντίας και όπου μνημονεύθηκε ο Ρώμης Νικόλαος Ε΄ και ο δραπετεύσας πρώην ΚΠόλεως Γρηγόριος Γ΄ Μάμμας (ο μοναδικός Πατριάρχης των Ορθοδόξων, αλλά και των Λατίνων!).

    2/ Όσον αφορά τα συλλείτουργα Ορθοδόξων και Παπικών κατά την Τουρκοκρατία, μια ματιά στο βιβλίο "Ιστορία του νέου Ελληνισμού" του καθ. Απ. Βακαλόπουλου, όπου εκεί αναφέρονται και οι Πατριάρχες, που αναγνώρισαν τον Πάπα, ως αρχηγό της Εκκλησίας, θα σας πείσει.

    3/ Το ποιό ημερολόγιο δέχτηκε η Εκκλησία της Ελλάδος αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωσή της Εκκλησίας την οποίαν μεταφέρει και ο νομικός Ευστρατιάδης, αλλά και όλοι οι ορθόδοξοι Έλληνες αστρονόμοι (Αιγινήτης, Κοντόπουλος, Κωτσάκης, Κατσής, Χασάπης, Θεοδοσίου, Δανέζης κ.ά).

    4/ Την ημερομηνία εορτής του Πάσχα καθόρισε, κατόπιν εντολής της Α΄ Συνόδου, ο αλεξανδρινός αστρονόμος - Επίσκοπος Χωνών Αχιλλέας Τάτιος, ο οποίος υπήρξε μέλος της Συνόδου. Αυτός χρησιμοποίησε το τότε εν χρήσει Ιουλιανό ημερολόγιο, με τις τότε ατελείς μετρήσεις. Το 1923 οι μετρήσεις τελειοποιήθηκαν και η εορτή προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα. Βλέπετε λοιπόν, ότι εκτός από το θεολογικό μέρος της εορτής (Κυριακή, μετά το πάσχα των εβραίων) υπάρχει και το τεχνολογικό (ισημερία, πανσέληνος), που δεν μπορεί να αγνοηθεί.

    5/ Το γρηγοριανό του 1572 καμία σχέση δεν έχει με το διορθ. ιουλιανό του 1923, γιατί το πρώτο βασίζεται σε κύκλο 400 ετών, ενώ το δεύτερο σε κύκλο 900 ετών. Έτσι η πρώτη ασυμφωνία θα συμβεί το 2800, όπου την ίδια ημέρα:

    Το ιουλιανό θα δείχνει 10 Φεβρουαρίου,
    το γρηγοριανό 29 Φεβρουαρίου και
    το διορθ. ιουλιανό 1 Μαρτίου.

    6/ Με την σημερινή εμμονή εορτασμού του Πάσχα με το ιουλιανό ημερολόγιο καταστρατηγείται η απόφαση της Α΄ Συνόδου:

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 7/ Εισήγηση καθηγητή της Αστρονομίας Γ. Κοντόπουλου στο Πανορθόδοξο Συνέδριο της Γενεύης (1977): μεταξύ των άλλων αναφέρει: «………. Ο υιοθετηθείς κανόνας από την Α’ Οικουμενική Σύνοδο ήταν ο ακόλουθος: «Το Πάσχα θα πρέπει να εορτάζεται την 1η Κυριακή μετά την 1η πανσέληνο της εαρινής ισημερίας»….. «την εποχή της Συνόδου της Νικαίας το χρησιμοποιούμενο ημερολόγιο ήτανε το Ιουλιανό. Το Ιουλιανό ημερολόγιο, όμως, υποθέτει την κατά μέσο όρο διάρκεια του έτους ίση με 365.25 ημέρες. Γνωρίζουμε όμως ότι αυτό δεν είναι σωστό….. Η διαφορά αυτή Ιουλιανού – Τροπικού συμποσούται σε μια ολόκληρη ημέρα κάθε 128 έτη………. Μια άλλη διαφορά οφείλεται στον κανόνα που εφαρμόζεται για τον υπολογισμό της πανσελήνου. Ο σωστός τρόπος θα ήταν να υπολογισθεί η πανσέληνος από ακριβείς αστρονομικές παρατηρήσεις………. Κάθε 307 έτη το σφάλμα (της πανσελήνου) συμποσούται σε μια ημέρα. Έτσι έχουμε σήμερα ένα λάθος 5 ημερών στον υπολογισμό της πανσελήνου………. Γι’ αυτούς τους λόγους, ο σημερινός υπολογισμός του Πάσχα των Ορθοδόξων περιέχει δυο σφάλματα: 1. Η υπολογισθείσα ημερομηνία της ισημερίας συμβαίνει 13 ημέρες αργότερα από την πραγματική και 2. Η υπολογισθείσα ημερομηνία της πανσελήνου συμβαίνει 5 ημέρες περίπου αργότερα από την αντίστοιχη πραγματική………. Αυτή η διαφορά θα αυξάνει στο μέλλον. Ας δώσουμε ένα ακραίο παράδειγμα: Μετά κάποιες χιλιάδες χρόνια το Ορθόδοξο Πάσχα, εάν ακόμα υπολογίζεται με την ίδια μέθοδο, θα συμβαίνει το καλοκαίρι και αργότερα το φθινόπωρο, κ.λπ. Το συμπέρασμα είναι ότι ο παρών υπολογισμός της ημερομηνίας του Πάσχα από την Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι σε συμφωνία με το γράμμα της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου. Δεν είναι ακόμη σε συμφωνία ούτε και με το πνεύμα της, το οποίον είναι όλοι οι Χριστιανοί να εορτάζουν το Πάσχα την ίδια ημέρα».

    8/ Εσφαλμένη η ημερομηνία εορτασμού του Πάσχα: «Επομένως, ο υπολογισμός της ημερομηνίας του Πάσχα καθορίζεται σωστά από τους Καθολικούς και τους Διαμαρτυρόμενους και εσφαλμένα από τους Ορθόδοξους (το «σωστά» ή αντίστοιχα το «εσφαλμένα» αναφέρεται στην αστρονομική άποψη του θέματος), που στηρίζονται στον κύκλο του Μέτωνα και στην πανσέληνο που συμβαίνει μετά την εαρινή ισημερία και υπολογίζεται σύμφωνα με το Ιουλιανό……….Πράγματι, οι Ορθόδοξοι εορτάζουν το Πάσχα συνήθως την 1η Κυριακή μετά την 2η εαρινή πανσέληνο και αρκετές φορές τη 2η Κυριακή, αντί να γιορτάζουν την 1η Κυριακή μετά την 1η εαρινή πανσέληνο………. Το Πάσχα των Ορθοδόξων του 1992 γιορτάσθηκε την 2η Κυριακή μετά τη 2η εαρινή πανσέληνο………. Το Πάσχα των Ορθοδόξων το 1993 γιορτάσθηκε την 2η Κυριακή μετά την εαρινή πανσέληνο» (Στρ. Θεοδοσίου – Μάνος Δανέζης. Η Οδύσσεια των ημερολογίων. Αθήνα, 1995, τ. Β΄, σελ. 169).

    9/ Το λάθος του Ιουλιανού και επομένως και η καταστρατήγηση της απόφασης της Α΄ Συνόδου μπορεί να διαπιστωθεί εύκολα και από έναν αδαή. Αρκεί να παρατηρήσει μια Πανσέληνο. Αν ακολουθεί το διορθ. ιουλιανό πράγματι αυτό που βλέπει είναι η Πανσέληνος. Αν ακολουθεί το ιουλιανό, θα βλέπει Πανσέληνο, αλλά δεν θα είναι. Σύμφωνα με το ημερολόγιο που ακολουθεί αυτό (η Πανσέληνος) θα συμβεί σε 5 ημέρες!

    10/ Δεν γνωρίζουμε αν ο αγιορείτης μοναχός Αρσένιος Κοττέας εκτός από θεολόγος, ήταν και αστρονόμος.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου