Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

ΠΡΟΓΑΜΙΑΙΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ «ΑΔΙΑΒΛΗΤΑ ΠΑΘΗ» - Πρωτ. Βασίλειου Βολουδάκη. "Πορνεια ου γαμος ουδε γαμου αρχη". Μεγας Βασιλειος. Με αφορμη τις δηλωσεις του π. Φιλ. Φαρου δημοσιευουμε κειμενο του π.Βασιλ. Βολουδακη το οποιο απαντα στις πλανες των Νεονικολαϊτων.

ΠΡΟΓΑΜΙΑΙΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ «ΑΔΙΑΒΛΗΤΑ ΠΑΘΗ» - Πρωτ. Βασίλειου Βολουδάκη.

"Πορνεια ου γαμος ουδε γαμου αρχη". Μεγας Βασιλειος.

Με αφορμη τις δηλωσεις του π. Φιλ. Φαρου δημοσιευουμε κειμενο του π.Βασιλ. Βολουδακη το οποιο απαντα στις πλανες των Νεονικολαϊτων.


Ο μητροπολίτης Τρίκκης και Σταγών κ. Χρυσόστομος ευλόγησε τη χρονιά των Ρόταρυ!



Μητροπολίτης Τρικκής και Σταγών Χρυσόστομος

… Την καινούρια Ροταριανή χρόνια ευλόγησε ο πατήρ Βασίλειος του Αγ. Κων/νου ως εκπρόσωπος του Μητροπολίτη μας

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr
Τι έχουν πάθει οι μητροπολίτες της Θεσσαλίας και υποτάσσονται στις επιδιώξεις των Ρόταρυ; Είχαμε το μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου και τώρα έχουμε τον Τρίκκης και Σταγών, που διά των ιερέων τους ευλογούν τη χρονιά των Ρόταρυ. Μη χειρότερα! Εκτός βέβαια αν τους συνδέει και κάτι περισσότερο…
Δεν γνωρίζει ο μητροπολίτης εκεί στα Τρίκαλα ότι στο «Μήνυμα της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος προς τον ευσεβήν Ελληνικόν λαόν» της 29ης.11.1958 μεταξύ άλλων θεμάτων αναφέρονται και τα εξής για τους Ροταριανούς; ‘‘… Η Οργάνωσις αυτή έχει χαρακτήρα διεθνή, στηριζόμενη επί αφηρημένων ηθικών φιλοσοφικών αρχών. Δεν δέχεται την ηθικήν ζωήν και την φιλανθρωπίαν ως καρπούς της Ορθοδόξου Χριστιανικής Πίστεως, τουτέστι της Ελληνοχριστιανικής παραδόσεως… Πάσα ηθική και κοινωνική κίνησις και ζωή εκτός του Χριστού καθιστά την Εκκλησίαν εφεκτικήν (=επιφυλακτικήν) και την εφεκτικότητα αυτήν έκρινεν η Ιεραρχία να τηρήση και απέναντι της Ροταριανής Οργανώσεως και να συστήση εις τους Κληρικούς να απέχουν των συνεστιάσεων αυτής…’’». 

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020




“Τα χαλασμένα ΑΥΓΑ” 

(Τα παραμύθια της 

Χαλιμάς).







Θα ζητήσουμε συγγνώμην από τους χιλιάδες αναγνώστες, που για πολλοστή φορά αναγκαζόμαστε να επανέλθουμε και να απαντήσουμε για δημοσιεύματα σε γεγονότα που από την πρώτη στιγμή ήταν ένα ΨΕΜΑ, χρυσωμένο και ωραιοποιημένο, πλασμένο με συμβατική αλήθεια και σε επιφανειακή ομορφιά, προσφέροντας στο λαό μια αλλοιωμένη εικόνα της πραγματικότητας και χαράσσοντας παραπλανητικές κατευθύνσεις από τα πραγματικά συμβάντα.
Δεν προλάβαμε να απαντήσουμε στην έγκριτο εφημερίδα της 24ης Δεκεμβρίου 2019 (παραμονή Χριστουγέννων) για το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα με τίτλο: «Στη Μητρόπολη η βιβλιοθήκη του μακαριστού Θεολόγου» και πέντε ημέρες μετά, μέσα στις άγιες ημέρες της ενσάρκωσης του Κυρίου μας και στην ανατολή του νέου έτους, ο αρθρογράφος προσπάθησε να αλλάξει τη βελόνα στο πικ-απ των προ τριακονταετίας συμβάντων, αφήνοντας όμως την πλάκα με την κατεστραμμένη εγγραφή.
Τίτλος κατάλληλος των ημερών: “«Αμαρτίες» - μαρτυρίες πιστών τε και «απίστων»”. Είναι μια αφήγηση προσωπικής του εμπειρίας η οποία του άφησε αποτυπώματα… Εμείς θα προσπεράσουμε όλες τις “τυχαίες” συμπτώσεις που περιγράφει. Θα σταθούμε όμως στην αναπαραγωγή και αναμετάδοση των πλαστών στοιχείων που είχαν γραφεί εκείνες τις μέρες και παραχάραξαν ανθρώπινη προσωπικότητα.
Θα περιμέναμε όμως κάποτε να σταματήσει αυτός ο μύθος και να αποκατασταθεί η ιστορική αλήθεια· να πάψει η παραπληροφόρηση του λαού και να διακοπεί η σπορά του ψεύδους. Αλλ’ αυτό δεν έγινε. Τρεις δεκαετίες κρατήθηκαν οι μύθοι όρθιοι για να “δικαιώσουν” τις πράξεις της ντροπής και της παραφροσύνης, ώστε να ξεφτίσουν τις διαμαρτυρίες του πληρώματος της Εκκλησίας, αναμασώντας και μηρυκάζοντας τα περί “χαλασμένων αυγών”, πετρών, κερμάτων, αναπτήρων, από υποτιθέμενους χριστιανούς «διαδηλωτές της νομιμότητας». Ακόμα και οι μικρές επιχειρήσεις που στήνονταν έξω από τους ναούς σε δοξολογίες, μυστήρια και πανηγύρια και γι’ αυτά… έφταιγαν “οι διαδηλωτές της νομιμότητας” (!), οι ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ, δηλαδή.
Το δημοσίευμα αυτό μας αιφνιδίασε και μας προβλημάτισε διότι ο αναγνώστης διαβάζοντάς το το θεωρούσε πραγματικό και επηρεάστηκε βαθύτατα.
Από την πρώτη στιγμή ένιωσα να τα έχω χαμένα. Συμπίεσα τη μνήμη μου, να με βοηθήσει να ξεδιαλύνω εικόνες και περιστατικά ώστε να πληροφορήσω τους ανθρώπους με κάθε ειλικρίνεια και ν’ αφυπνίσω συνειδήσεις.
Ξεθάπτοντας το αποθηκευμένο αρχείο με τις 356 πρωτόδικες και δευτεροβάθμιες δικαστικές υποθέσεις δεν βρήκα ούτε μία καταδίκη για “εκσφενδονισμό χαλασμένων – και μη - αυγών”. Ερευνώντας επίσης τις πάνω από 7.000 σελίδες δικόγραφα (μαρτυρίες, καταθέσεις, αποφάσεις, παραπομπές, πρακτικά κ.ά.) δεν συνάντησα πουθενά να αναφέρουν τη λέξη “ΑΥΓΑ”.
Γιατί άραγε; Δεν τα είδαν; Μήπως ξέχασαν οι μάρτυρες αστυνομικοί να τα καταθέσουν; Ένα τέτοιο επιχείρημα θα απευθύνονταν μάλλον σε στερούμενους στοιχειώδους νοημοσύνης. Παρ’ όλα αυτά και αγνοώντας ότι διαθέτουμε πλήρως ενημερωμένο αρχείο, πριν από εσάς συνάδελφός σας αστυνομικός θέλοντας να εξυπηρετήσει κάποιους, κι αυτός στο ίδιο μοτίβο με σας, αναφέρθηκε σε… «αυγοπόλεμο», σε «λερωμένες στολές αστυνομικών από σπασμένα αυγά»… αναγκάζοντάς μας να απαντήσουμε στο κατάπτυστο δημοσίευμά του με τα παρακάτω εν συντομία κατατοπιστικά, περιμένοντας να σταματήσει αυτό το παραμύθι, αλλά δυστυχώς φαίνεται ότι ξέχασαν ν’ αλλάξουν το δίσκο κι αυτός περιστρεφόμενος επαναλαμβάνει τα ίδια.
Ακολουθεί η απάντησή μας:
Ιδου η καταντια του ψευδομενου πρωθυπουργου να ευχεται και να επικαλειται εναν αιρετικο, αλλοδοξο και αλλοθρησκο ψευτοαγιο της αρχαιοτητας που γιορταζαν οι αρχαιοι Ρωμαιοι προς τιμην του Νεβρωδ ή Βααλ ή Βαλεντινου. 
Τα Ψευδη του σε καθε ομιλια του ειναι εμφανεστατα.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ.
Ειναι κατασκευασμα των Φραγκολατινων και των διεφθαρμενων δημοσιο-καφρων των κατευθυνομενων 
καναλιων.


Κατόπιν πρωτοβουλιών του δήμου Λέσβου και οικονομικών φορέων του νησιού μας, ορθόδοξοι χριστιανοί πολίτες του δήμου Λέσβου, μας προέτρεψαν να τοποθετηθούμε επί του θέματος. Ως εκ τούτου είμαστε υποχρεωμένοι ως Ένωση Θεολόγων Λέσβου, να θέσουμε δημόσια ορισμένα ζητήματα που εύλογα προκύπτουν από αυτές τις εκδηλώσεις.


Προς τους οργανωτές των εκδηλώσεων:


1. Υπήρξε ποτέ στη χριστιανική συνείδηση του λαού της Λέσβου, η τιμή ως αγίου του επονομαζόμενου Παπικού «αγίου» Βαλεντίνου; Τιμήθηκε δηλαδή, ποτέ μέχρι σήμερα, η μνήμη αυτού του «αγίου» στη Μυτιλήνη ή τώρα προσπαθούμε να την καθιερώσουμε μεθοδευμένα και βεβιασμένα με τη διοργάνωση φεστιβάλ; Η Ορθόδοξη Εκκλησία με φεστιβάλ γιορτάζει τους Αγίους της;


2. Για ποιο λόγο γίνονται τόσες απέλπιδες προσπάθειες καθιέρωσης Παπικής εορτής στο νησί μας; Μήπως για το οικονομικό κέρδος που τυχόν θα ήθελε προκύψει; Έχουμε αναλογισθεί την πιθανότητα να υπάρξει, τελικά, μαζί με κάποιο οικονομικό όφελος, και πολλαπλάσια πνευματική ζημιά από αυτό το φεστιβάλ, δημιουργώντας προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν; Άραγε, η πλειοψηφία των κατοίκων του δήμου Λέσβου, συμφωνεί με τη διασπάθιση του δημόσιου χρήματος σε τέτοιου είδους αμφιβόλου ποιότητος και αποτελεσματικότητας εγχειρήματα που κινούνται μακριά από τον χώρο της πίστης τους, καθόσον μάλιστα, πραγματοποιούνται 3 ημέρες πριν την μεγάλη τοπική λεσβιακή εορτή του Αγίου Θεοδώρου του Βυζάντιου του πολιούχου της Μυτιλήνης και της Λέσβου;



3. Οι οργανωτές των παραπάνω εκδηλώσεων, έχουν άραγε, αντιληφθεί ότι παραπλανούν τον λαό, ασκώντας προπαγάνδα του χειρίστου είδους, όταν αποκρύπτουν και δεν αναφέρουν ότι το πρόσωπο που θα «προεξάρχει», θα «χοροστατήσει» των εκδηλώσεών τους, δεν έχει σχέση με την Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία; Γιατί δεν αναφέρουν ότι «ο Αρχιεπίσκοπος Νάξου, Τήνου, Άνδρου, Μυκόνου και Μητροπολίτης παντός Αιγαίου κ. Νικόλαος», ανήκει στους Ρωμαιοκαθολικούς-Παπικούς;

Προς το δήμαρχο Λέσβου:
1. Πολλοί συμπολίτες μας, μεταφέρουν και προς τα μέλη της Ενώσεώς μας, την απογοήτευσή τους, βλέποντας τον τοπικό δημοτικό άρχοντα που εξέλεξαν, να μη συμμετέχει σχεδόν σε καμιά ορθόδοξη χριστιανική λατρευτική σύναξη, αλλά, αντίθετα, να θέτει υπό την αιγίδα του κάθε αλλόθρησκη, αλλόδοξη ή ακόμα και αιρετική εκδήλωση και αναρωτιούνται δικαιολογημένα, γιατί να συμβαίνει αυτό;
Προς όλους τους ενδιαφερόμενους:
1. Η γιορτή του «Αγίου» Βαλεντίνου ως προστάτη των ερωτευμένων είναι ανορθόδοξη και ξενόφερτη. Η γιορτή αυτή είναι αναβίωση μιας ειδωλολατρικής αισθησιακής γιορτής που γινόταν αιώνες προ Χριστού και κατά την οποία οι Ρωμαίοι γιόρταζαν προς τιμήν του Νεβρώδ ή Βάαλ ή Βαλεντίνου (η λέξη Valentinus προέρχεται από το επίθετο values που σημαίνει «ισχυρός»), ή Λούπερκους, κυνηγού λύκων και την ονόμαζαν Λουπεργκάλια (Lupercalia). Το έθιμο ανταλλαγής δώρων μεταξύ των «αγαπημένων» συνηθίζονταν από εκείνη την εποχή, όπως και η χρήση του συμβόλου της καρδιάς(Βαλ στη γλώσσα των Βαβυλωνίων σημαίνει «καρδιά» και ήταν το σύμβολο του αιμοδιψή ειδωλολατρικού θεού Βάαλ).
2. Υπενθυμίζουμε στους Ορθοδόξους συμπολίτες μας πως, σύμφωνα με την Πατερική Ορθόδοξη θέση και τακτική, δεν επιτρέπεται να συμμετάσχουμε σε εκδηλώσεις που είναι κατάλοιπα της Ειδωλολατρίας, όπως αυτές που διοργανώνει ο δήμος Λέσβου για τη γιορτή του «Αγίου» Βαλεντίνου και, πολύ περισσότερο, δεν επιτρέπεται να συμπροσευχόμαστε με εκκλησιαστικά «ακοινώνητους» αδελφούς.
3. Αξίζει, τέλος, να επισημάνουμε, προς όλους τους ενδιαφερόμενους, ότι, στην Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία επειδή οι χριστιανοί γνωρίζουν και τη σημασία των εννοιών(πχ αλήθεια, αγιότητα, αγάπη, έρωτας, πίστη, κ.ά.) αλλά επίσης, και να χρησιμοποιούν τη διάκριση στην ιεράρχησή τους, δεν χρειάζονται κανέναν «άγιο» του έρωτα, διότι πάνω και πρώτα απ΄ όλα, έχουν τον Θεό της αγάπης, τον Χριστό, ο οποίος, μάλιστα, θυσιάστηκε για να μας σώσει, νικώντας τον Θάνατο και διά της Αναστάσεώς Του άνοιξε σε όλους τους ανθρώπους που μετανοούν την πόρτα της αιωνίου ζωής.
Για το ΔΣ
της Ένωσης Θεολόγων Ν. Λέσβου
ο Πρόεδρος Γραμματέας
Παναγιώτης Τσαγκάρης   
6080089
Στις 3 και 4 Φεβρουαρίου 2004 στη Λαύρα της Αγίας Τριάδος και του Αγίου Σεργίου πραγματοποιήθηκε η 8η Παγκόσμια Ρωσική Λαϊκή Σύναξη αφιερωμένη στο θέμα «Η Ρωσία και ο Ορθόδοξος κόσμος».
Στις εργασίες της Συνάξεως συμμετείχε και ο εκπρόσωπος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως Μητροπολίτης Γαλλίας κ. Εμμανουήλ.
Έπειτα από κάποιο διάστημα παρελήφθη από την Κωνσταντινούπολη η επιστολή υπ᾽ αριθμ. 238 με ημερομηνία 27ης Μαΐου 2004, υπογεγραμμένη από τον τότε Αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως Μητροπολίτη Φιλαδελφείας Μελίτωνα, με αποδέκτη τον Πρόεδρο του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας Μητροπολίτη Σμολένσκ και Καλίνινγκραντ Κύριλλο (νυν Πατριάρχη), αποσπάσματα της οποίας παρατίθενται κατωτέρω: (το πλήρες κείμενο εδώ)
«Σεβασμιώτατε,
Τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον μετά πολλῆς χαρᾶς ἐχαιρέτισε τήν σύγκλησιν τῆς 8ης Παγκοσμίου Συνάξεως τῶν Ρώσσων μέ θέμα «Ἡ Ρωσσία καί ὁ Ὀρθόδοξος κόσμος», ἀποστεῖλαν καί ἐπίσημον ἀντιπροσωπείαν εἰς αὐτήν…
Παρά ταῦτα καί μετά πολλῆς ὀδύνης εἴδομεν καί ἠκούσαμεν ξενίζοντά τινα κατά τήν προαναφερθεῖσαν Σύναξιν ὑμῶν, ἥκιστα οἰκοδομοῦντα τήν ἐκκλησιαστικήν εἰρήνην καί τήν μεταξύ ἡμῶν ἀγάπην, ἀθεολόγητα ὅλως καί κανονικῶς ἀπαράδεκτα καί ἀστήρικτα, μηδεμίαν δικαίωσιν εὑρίσκοντα οὔτε ἐν τῇ ἱστορίᾳ, οὔτε ἐν τῷ δόγματι, οὔτε ἐν τῇ ἱερᾷ παραδόσει, οὔτε ἐν τῇ συγχρόνῳ πραγματικότητι, οὔτε κἄν ἐν τῇ κοινῇ λογικῇ».
Στη συνέχεια ο Μητροπολίτης Μελίτωνας διευκρινίζει περί τίνος πρόκειται και ισχυρίζεται ότι:
«Ὁ Μακαριώτατος Πατριάρχης κ. Ἀλέξιος εἰς τήν εἰσαγωγικήν αὐτοῦ ὁμιλίαν ὑπεγράμμισε τήν ἡγετικήν θέσιν τῆς Ρωσσικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ὡς «Κέντρου τῆς Παγκοσμίου Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας», ὑπῃνίχθη τήν διάσπασιν τῆς Ὀρθοδοξίας καί τήν θέλησιν τῆς Ρωσσικῆς Ἐκκλησίας νά ἀναλάβῃ τό ἔργον τῆς ἑνότητος τῆς παγκοσμίου Ὀρθοδοξίας. Εἶπε δέ ὅτι ἡ ἔλλειψις τῆς ἑνότητος τῆς Ὀρθοδοξίας ὑπηγόρευσε τήν ὀργάνωσιν τῆς περί ἧς ὁ λόγος Συνάξεως, πρός συζήτησιν τῆς Ὀρθοδόξου ἑνότητος…
Ὑμεῖς προσωπικῶς, ἅγιε Σμολένσκ, μόλις ἐλάβετε τόν λόγον ἐτονίσατε ἀπεριφράστως ὅτι «ἡ Ρωσσική Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία κατέχει de facto ἡγετικήν θέσιν μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν λόγῳ μεγέθους, πνευματικότητος, ἠθικῶν ἀρχῶν, παραδόσεως καί πολιτικῆς ἐπιρροῆς».
Ἀκόμη ὅτι ἡ Ἐκκλησία ὑμῶν «ἐκφράζει ὅλους τούς Ρώσσους εἰς ὅλον τόν κόσμον, περί τά 350 ἑκατομμύρια (sic)».
Ἀκόμη ὅτι «ἀσκεῖ ἐπιρροήν εἰς ὅλας τάς Ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας τῶν Βαλκανίων, καθώς καί εἰς ὅλας τάς Ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας, αἱ ὁποῖαι εἶναι μειονότητες εἰς ἄλλας χώρας (sic)». Προσέτι ὅτι ὑμεῖς εἶσθε «οἱ κληρονόμοι τῆς πνευματικότητος τοῦ Βυζαντίου».
Ἡ Ἀντιπρόεδρος τῆς Κοινοβουλευτικῆς Ἐπιτροπῆς ἐτόνισεν ὅτι «μόνον ἡ Ρωσσική Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία δύναται νά ἡγηθῇ τῆς πανορθοδόξου ἑνότητος λόγῳ τοῦ πολυεθνικοῦ χαρακτῆρος τῆς Ρωσσίας. Δι᾽ αὐτόν τόν σκοπόν χρειάζεται ἡ 3η Ὀρθόδοξος Πρωτεύουσα, τήν ὁποίαν εἶχε προφητεύσει ὁ ἅγιος Σεραφείμ τοῦ Σαρώφ».
Ὁ κ. Tubin, περαιτέρω, παρά τῶν προηγουμένων χωρῶν, ἤ μᾶλλον τό παρά πάντων ὑπαινισσόμενον ἀποκαλύπτων, εἶπεν ὅτι πρέπει νά προχωρήσητε «εἰς τήν ἐγκαθίδρυσιν τῆς Γ´ Ρώμης, ἡ ὁποία εἶναι ἱστορική ἀναγκαιότης» (sic), ἐνῷ ὁ ἐκπρόσωπος τῆς Palestinian Emperial Society ἐτόνισεν ὅτι «ἡ Γ´ Ρώμη – Μόσχα εἶναι ἤδη ἱστορική πραγματικότης» (sic).
Ὁ ἐκπρόσωπος τοῦ Μητροπολίτου Ὀδησσοῦ, τέλος, π. Milan Gerkas, δέν ἐδίστασε νά τονίσῃ «Ἡ Ρωσσία εἶναι ἡ Γ´ Ρώμη … Ἡμεῖς εἴμεθα οἱ ἡγέται τῆς Ὀρθοδοξίας καί πρέπει νά τό δείξωμεν».
Εκθέτοντας τη θέση του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως επί του θέματος, ο Μητροπολίτης Μελίτων αναφέρει:
«Τρίτη Ρώμη, Σεβασμιώτατε, δέν ὑπάρχει…Ὑπάρχει μόνον ἡ Παλαιά Ρώμη, ἡ ὁποία, κρίμασιν οἷς οἶδεν ὁ Κύριος, ἀπεκόπη τοῦ σώματος τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ ἐπί μίαν σχεδόν ἤδη χιλιετίαν, ἡ ὁποία οὐκ ὀλίγα προβλήματα καί αὐτήν τήν στιγμήν δημιουργεῖ εἰς τήν Ἁγιωτάτην Ἐκκλησίαν τῆς Ρωσσίας, τόσον ἐν Οὐκρανίᾳ, ὅσον καί ἐν αὐτῇ τῇ κυρίως Ρωσσίᾳ.
Μετ᾿ αὐτῆς εὑρισκόμεθα εἰς θεολογικόν διάλογον καί εὐχόμεθα νά εὐλογήσῃ ὁ Κύριος νά ἐπανευρεθῶμεν ὁμοῦ εἰς τήν πρό τοῦ 1054 κατάστασιν τῆς ἑνότητος.
Ὑπάρχει καί ἡ Νέα (οὐχί Δευτέρα!) Ρώμη, ἡ Κωνσταντινούπολις, ἡ ὁποία ὠνομάσθη οὕτως, ὡς γνωρίζουν οἱ μελετῶντες Ἱστορίαν, διότι ὁ Μέγας ἐκεῖνος ἐν Βασιλεῦσι καί Ἅγιος Κωνσταντῖνος δέν μετέφερεν εἰς τό Βυζάντιον μόνον τήν πρωτεύουσαν αὐτοῦ, ἀλλ᾿ αὐτήν τήν πόλιν τῆς Ρώμης: Σύγκλητος, προύχοντες, ἄνθρωποι τῶν γραμμάτων, τῶν τεχνῶν, τοῦ ἐμπορίου, καλλιτέχναι, σοφοί, τό «ἀφρόγαλα» τῆς Ρωμαϊκῆς κοινωνίας, μετεκόμισεν εἰς τήν νέαν Πόλιν.
Ἐν τῇ παλαιᾷ Ρώμῃ ἀπέμειναν οἱ τῆς κατωτέρας τάξεως πολῖται, οἱ πένητες, οἱ ἐπαῖται, αἱ ἱερόδουλοι, οἱ φανατικοί τῆς εἰδωλολατρίας, οἱ κατάδικοι καί τινες τοῦ χύδην ὄχλου.
Ὁ λαός τῆς Ρώμης μετεκόμισεν ἐνταῦθα. Διά τοῦτο ὠνομάσθη νέα Ρώμη ἡ πόλις ἡμῶν, διότι οἱ Ρωμαῖοι ἦλθον καί ἐγκατεστάθησαν ἐνταῦθα καί ἐρριζώθησαν καί παρήγαγον πολιτισμόν. Παρόμοιόν τι δέν συνέβη μετά ταῦτα.
Οἱ Ρωμαῖοι δέν μετεκόμισαν ὁμοθυμαδόν οὐδαμοῦ διά νά δημιουργήσουν μίαν τυχόν νεωτέραν (πολλοῦ γε καί δεῖ Τρίτην!) Ρώμην. Πόθεν, λοιπόν, οἱ λῆροι περί Γ´ Ρώμης-Μόσχας;

ΚΟΝΑΝΙΣMΟΣ – ΓΙΑΝΝΑΡΙΣΜΟΣ

  


Εἶναι πολλοὶ αὐτοί, ποὺ δὲν ξαφνιάστηκαν ἀπὸ τὸ πρωτοσέλιδο δημοσίευμα τοῦ «Ο.Τ.» γιὰ συγκεκριμένο κληρικὸ ‘πλανώμενο καὶ πλανῶντα’ πολὺ νεαρὸ κοσμάκη καὶ ὁδηγοῦντα πολλοὺς στὸν ἐφησυχασμό τοῦ ‘δὲν συμβαίνει τίποτε μὲ μία σχέση τεσσάρων χρόνων’. Γιὰ ὅσους γνωρίζουν πρόσωπο καὶ καταστάσεις ὁ κληρικὸς αὐτὸς ἀποτελεῖ – δυστυχῶς – κλασσικὸ παράδειγμα κληρικοῦ πρὸς ἀποφυγήν. Ἡ ἱκανότητά του νὰ παράγει ἀπερίσκεπτη κενολογία καὶ ἀγαπολογικὴ ἀδολεσχία, ποὺ γαργαλάει αὐτιὰ – καὶ ὄχι μόνο – ὁδηγεῖ νέους κυρίως σὲ ἀπώλεια ψυχῆς καὶ θέτει ἕνα πρόβλημα γιὰ τὴν Ἐκκλησία: Ὥς πότε ἀκατάρτιστοι κληρικοὶ θὰ ἁρπάζουν ἕνα πετραχήλι, θὰ φοροῦν τὰ ‘διάσημα’ τοῦ Ἀρχιμανδρίτη – Ἀρχιμανδρίτης, καλέ, ὁ ‘πάτερ’ – καὶ θὰ παρουσιάζονται ὡς Στάρετς ὁλκῆς, ποὺ ξέρουν νὰ παίζουν τὴν ἁγιότητα στὰ δάχτυλα; Ὥς πότε ἄμοιροι θεολογικῆς παιδείας καὶ παντελῶς ἀμέτοχοι ἁγιοπνευματικὴς ἐμπειρίας θὰ ἐμφανίζονται μπροστὰ σὲ νέους κολακεύοντας τὰ πάθη τους καὶ ἀνάβοντας φωτιὲς στὶς ψυχές τους; Πότε οἱ ἄνθρωποι αὐτοὶ ἔκαναν ὑπακοὴ σὲ Γέροντα καὶ ἔγιναν καὶ δάσκαλοι τῆς ὑπακοῆς; Γνώρισαν ποτὲ τί σημαίνει πτωχεία Μοναχοῦ αὐτοί, ποὺ εἰσπράττουν μισθοὺς ἀπὸ καθηγητηλίκια καὶ ἐφημεριακὴ θέση καὶ τυχερά; Ἡ ζωή τους γεμάτη ταξίδια, βολάν, πλοῦτο, καλοπέραση, γνωριμίες καὶ δημόσιες σχέσεις γιὰ ἀναρρίχηση! Πότε πρόλαβαν καὶ ‘ψήθηκαν’ στὸν ἀγώνα γιὰ νέκρωση τῶν παθῶν καὶ ἀπὸ ποιοὺς κρίθηκαν ἱκανοὶ νὰ καθοδηγήσουν καὶ ἄλλους; Ρηχοί, ἐπιδερμικοὶ καὶ τυφλοὶ οἱ ἴδιοι χωρὶς πνευματική, ἁγιοπατερικὴ κατάρτιση, χωρὶς ἀσκητικὴ ἐμπειρία, χωρὶς μαθητεία σὲ Γέροντα σίγουρα θὰ ὁδηγήσουν καὶ ἄλλους ἐκεῖ, ποὺ πορεύονται οἱ ἴδιοι: Στὴν πτώση καὶ τὴν ἀμετανοησία μὲ τὴν ἐγωιστικὴ ψευδαίσθηση ὅτι εἶναι οἱ τέλειοι, τοὺς ὁποίους πολεμοῦν κάποιοι… “κολλημένοι”.
Ὁ αὐθεντικὸς κληρικὸς δὲν χρειάζεται αἰθέρια ἔλαια, γιὰ νὰ ἀρωματίζει τὰ ράσα του, ὅταν αὐτὰ ἀπὸ μόνα τους ἀποπνέουν τὸ ἄρωμα τοῦ θυμιάματος τῆς Προσευχῆς. Σήμερα συναγωνίζεται τὴ χυδαιότητα τοῦ Γιανναρισμοῦ ἡ κιβδηλότητα τοῦ Κονανισμοῦ, ποὺ γίνεται πιὸ ἐπικίνδυνη, γιατί κρύβεται πίσω ἀπ’ τὸ τιμημένο ράσο. Τὸ κονανικὸ ‘κήρυγμα’ ἀσχολεῖται μὲ τὴν κυτταρίτιδα τῶν γυναικῶν! Τί δουλειὰ ἔχει ὁ ἄγαμος κληρικὸς καὶ κάνει … σπουδὲς σὲ φαινόμενα, ποὺ παρουσιάζονται στὰ γυναικεῖα σώματα; Ὁ κονανισμὸς ἔχει μετρήσει καὶ τὸν χρόνο τῆς μετάνοιας: πέντε μόλις λεπτά! Τύφλα νὰ ἔχουν ἐκεῖνοι οἱ Καθηγητὲς τῆς ἐρήμου τῶν πόλεων καὶ τῶν ὀρέων, ποὺ διακηρύσσουν ἀπὸ ἐμπειρία ὅτι ἡ μετάνοια εἶναι ἀγώνας καὶ ἀγώνισμα ἐφ’ ὅρου ζωῆς. Νὰ τὸ ποῦμε ξεκάθαρα: Ὁ κονανισμὸς εἶναι λοιμική, ποὺ ἀποκοιμίζει ἀνυποψίαστους νέους καὶ τοὺς μετατρέπει σὲ ὀπαδούς! Ἡ κενὴ ἀπάτη τῆς ἰδιοτελοῦς πανουργίας καὶ τῆς ἀγαπολογίας τοῦ κονανισμοῦ τὸ πολὺ πολὺ νὰ φτάσει στὸ μέτρο τῆς φλύαρης ἀγαπολογίας τοῦ Λέο Μπουσκάλια. Μέχρι ἐκεῖ. Τίποτε περισσότερο. Καμία Ὀρθόδοξη πνευματική, πατερικὴ καὶ ἁγιοπνευματικὴ ἰκμάδα. Καμία γνησιότητα. Γιατί λείπει ἡ κάθαρση, ἡ ἄσκηση, ἡ ἀληθινὴ Μετάνοια. Ὁ κονανισμός, φουσκωμένος ἀπὸ τὰ χειροκροτήματα, ξεσκούφωτος καὶ μὲ ‘ἐπηρμένην ὀφρῦν’ εἶναι ἡ ἐνσάρκωση τοῦ Κυριακοῦ Λόγου: ‘Τυφλὸς τυφλὸν ἐὰν ὁδηγῆ ἀμφότεροι εἰς βόθυνον πεσοῦνται’ (Ματθ. ΙΕ,14).
Συγχαρητήρια στὸν Συνεργάτη σας, ποὺ τόσο ὡραῖα παρουσίασε μία πτυχὴ τοῦ κονανισμοῦ. Μπορεῖ κάποιοι νὰ καταλάβουν τὴν ἀξία τῶν ἐγκεφαλικῶν ὑποπροϊόντων καὶ τῶν ξυλοκεράτων τοῦ κονανισμοῦ.-
Πέτρος Κάτσιος

Μια αφίσα που συνεχίζει 


να εμπνέει θετικά


της Ρόη Δ. Παντελίδου, καθηγήτριας του Αστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Δ.Π.Θράκης

Πριν από μερικές εβδομάδες πληροφορήθηκα ότι μια αφίσα κατέβηκε από το μετρό, επειδή είχε το εξής περιεχόμενο : Στο κέντρο, μια φωτογραφία, προφανώς από υπέρηχο, κυοφορουμένου εμβρύου στην 10η εβδομάδα της κυοφορίας. Πέριξ της αφίσας: Ήξερες ότι το αγέννητο παιδί από τη 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του, από τη 42η ημέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύτταρα, από την 8η εβδομάδα ΟΛΑ τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί, από τη 10η εβδομάδα νιώθει πόνο; Διάλεξε τη ζωή – Κίνημα υπέρ της ζωής -Αφήστε με να ζήσω. Προσωπικώς έμαθα το περιεχόμενο, αφού κατέβηκε η αφίσα.
Επειδή έχω ασχοληθεί σχετικώς πρόσφατα, από την ίδια θέση (BHMA-2.8.2019) με συναφές θέμα, με αφορμή την καθιέρωση ημέρας προστασίας του αγέννητου παιδιού, ας μου επιτραπεί να προσθέσω λίγες σκέψεις.
1. Κατά το άρθρο 2 § 1 του Συντάγματος, O σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας. Παγίως γίνεται δεκτό από τη νομική επιστήμη ότι το άρθρο 2 § 1 Συντ προστατεύει καταρχάς και την αγέννητη ζωή, αφού και αυτή έχει εν δυνάμει ανθρώπινη αξία, επομένως και το κυοφορούμενο.
2. Κατά το άρθρο 14 § 1, 2 του Συντάγματος, Καθένας μπορεί να εκφράζει και να διαδίδει προφορικά, γραπτά και διά του τύπου τους στοχασμούς του τηρώντας τους νόμους του Κράτους. O τύπος είναι ελεύθερος. H λογοκρισία και κάθε άλλο προληπτικό μέτρο απαγορεύονται. Από το συνδυασμό των δύο αυτών βασικότατων διατάξεων του Συνταγματός μας για την προστασία της αξίας του ανθρώπου και της ελευθερίας εκφράσεως, προκύπτει ότι η συγκεκριμένη αφίσα είναι απολύτως νόμιμη και επαινετή ως προς το περιεχόμενο. Η αφίσα προσπαθεί με θετικό τρόπο να κρατήσει στη ζωή μια ανθρώπινη ζωή. Επειδή μάλιστα ως προστασία του τύπου εννοείται η προστασία με ευρεία έννοια, η αφίσα υπάγεται και στην έννοια αυτή. Αντιθέτως, αφίσες με αρνητικό αποτέλεσμα ως προς την ανθρώπινη ζωή και αξία, θα ήταν απαράδεκτες. Για παράδειγμα, αφίσα που παρακινεί στην αυτοκτονία, αφίσα που διαφημίζει αμβλωτικά μέσα ή όπλα, αφίσα που διαφημίζει το κάπνισμα.

Τὸ oὐκρανικὸν δὲν ἀφορᾶ εἰς τὴν Οὐκρανίαν



Τοῦ κ. Παναγιώτου Κατραμάδου


Ἔχει δοθῆ ἡ λανθασμένη ἐντύπωσις εἰς τὸ εὐρὺ κοινὸν ὅτι τὸ οὐκρανικὸν ἀφορᾶ κάποιους ἄλλους, τοὺς Οὐκρανούς, τοὺς Ρώσους κ.ἄ. ἢ πρόκειται γενικῶς καὶ ἀορίστως διὰ γεωπολιτικὰ συμφέροντα, εἰς τὰ ὁποῖα καλύτερα εἶναι ἡ Ἑλλάς νὰ μὴ ἐμπλέκεται. Ὑπαίτιοι δι’ αὐτὴν τὴν εἰκόνα εἶναι ἐν πολλοῖς δημοσιογράφοι ἄσχετοι μὲ τὰ ἐκκλησιαστικά, οἱ ὁποῖοι ἐνῶ δὲν δύνανται νὰ κατανοήσουν ποία εἶναι ἡ οὐσία τοῦ ζητήματος, ποὺ ἀφορᾶ ἄμεσα ὅλους μας, διαμορφώνουν τὴν κοινὴν γνώμην.
Δυστυχῶς, ἡ ἐσφαλμένη αὐτὴ ἀντίληψις συνεπικουρεῖται καὶ ἀπὸ ἀντιοικουμενιστικοὺς κύκλους, οἱ ὁποῖοι παρὰ τὴν φιλότιμον καὶ ἀξιέπαινον προσπάθειαν νὰ καταδείξουν τὰς παραβάσεις τῶν Ἱ. Κανόνων καὶ νὰ στηλιτεύσουν τὰς ἐνεργείας τοῦ Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, παρουσιάζουν τὸ ὅλον θέμα ὡς νὰ εἶναι θεωρητικὸν καὶ νὰ ἀφορᾶ μία θεολογικὴν μάχην μὲ τὸν οἰκουμενισμὸν πού, βεβαίως, εἶναι ἀτέρμων.
Πολὺ ὀρθῶς παρουσιάσθησαν ἐξαντλητικῶς ἱστορικὰ τεκμήρια ποὺ μὲ ἀδιάψευστον τρόπον ἀποτελοῦν κραυγαλέας μαρτυρίας διὰ τὴν ἀλήθειαν τῶν πραγμάτων, ποὺ ἀφήνουν ἔκθετον καὶ ἀναπολόγητον τὸν Πατριάρχην Βαρθολομαῖον. Μόνον ἡ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος παρέμεινεν ἀσυγκίνητος διὰ τοὺς γνωστοὺς ἰδιοτελεῖς λόγους τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καὶ ἕνεκα τῆς θεολογικῆς ἀπαιδευσίας ἐνίων Ἀρχιερέων, οἱ ὁποῖοι πιστεύουν ὄντως ὅτι ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησιολογία προβλέπει τὴν ὕπαρξιν ἑνὸς Πάπα εἰς τὸ πρόσωπον τοῦ Κωνσταντινουπόλεως. Δὲν μᾶς ἐκπλήσσει πλέον τίποτε, ἐφόσον οἱ ἴδιοι οἱ Μητροπολῖται αὐτοκαταργοῦνται στερούμενοι ἑκουσίως τὸ μόνον δικαίωμα ποὺ ἔχουν εἰς τὸ συνοδικὸν σύστημα: νὰ ψηφίζουν ἰσοτίμως διὰ κάθε ἀπόφασιν.
Πῶς μᾶς ἀφορᾶ;

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020

Eπιτιμον το ατιμον;



Ο διαβοητος ιδιομορφος Φιλοκαζαντζακικος Σταμουλης η αισχυνη της Θεολογικης σχολης Θεσσαλονικης.


ΠΟΙΟΝ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΤΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΘ; 

ΚΥΠΡΙΟ ΠΟΙΗΤΗ, ΠΡΟΒΟΛΕΑ ΤΟΥ ΗΔΟΝΙΣΜΟΥ!


ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΜΑ 
ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΘ!

ΘΑΥΜΑΣΙΟ, ΜΥΡΙΑΚΙΣ ΘΑΥΜΑΣΙΟ, το κείμενο του κ.Πολυχρονιάδη, πρέπει να το διαδώσουμε παντού.
Αποκαλύπτει την κατάντια του τμήματος Θεολογίας, που φημολογείται ότι πρόκειται να επιτιμοποιήση τον ποιητή, του οποίου τα κατάπτυστα ποιήματα που μας παρέθεσε ο κ.Πολυχρονιάδης, κάνουν και αυτόν τον ηλεκτρονικό χάρτη, να ερυθριά από ντροπή!
Αυτή η ντροπή, δεν φαίνεται, να σχηματίζεται στις παρειές κάποιων προφεσσόρων, που σκέπτονται να προβούν στη βδελυκτή αυτή πράξη...
Αντιθέτως είδαμε, το γνωστό και μη εξαιρετέο "ερωτοθεολόγο" Σταμούλη, να εκθειάζει τα προιόντα της γραφίδος του εν λόγω ποιητή. Και πιθανότατα, με πρωτοβουλία του Σταμούλη, να επίκειται και η επιτιμοποίηση του ποιητή..., προς καταισχύνη του τμήματος Θεολογίας...Διαβαστε και αηδιαστε...



Επιμένει ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων: Στις 25 Φεβρουαρίου η συνάντηση στο Αμμάν

Βαλίτσες για να ταξιδέψουν στην Ιορδανία φαίνεται πως ετοιμάζουν ο Πατριάρχης Μόσχας και πασών των Ρωσιών Κύριλλος, ο Πατριάρχης Αντιοχείας Ιωάννης, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ο Πατριάρχης Σερβίας Ειρηναίος και ο επικεφαλής της Ορθοδόξου Εκκλησίας Τσεχίας και Σλοβακίας
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ethnos.gr, ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Θεόφιλος έστειλε και δεύτερη επιστολή στους Προκαθημένους των Ορθοδόξων Εκκλησιών, με την οποία τους καλεί από τις 25 έως τις 27 Φεβρουαρίου στο Αμμάν της Ιορδανίας.

Ατυχής ανάμιξη 


στο Ουκρανικό

Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ"

            


Ατυχής ήταν η έμμεση αλλά σαφής ανάμιξη του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Πρ. Παυλόπουλου στο Ουκρανικό εκκλησιαστικό ζήτημα. Σημειώνεται ότι αυτό έχει σοβαρές γεωπολιτικές προεκτάσεις, με ενεργό ανάμιξη των κυβερνήσεων της Ρωσίας από τη μία πλευρά και των ΗΠΑ, των χωρών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Βατικανού από την άλλη. Στο θέμα ορθώς δεν έχουν αναμιχθεί οι κυβερνήσεις της Ελλάδος και της Κύπρου και φρονίμως ποιών έχει αποστασιοποιηθεί ο νέος Πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντιμίρ Ζελένσκι, σε αντίθεση με τον προκάτοχό του Πέτρο Ποροσένκο, ο οποίος, σε συνεργασία με τον Οικ. Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο, προκάλεσε το όλο πρόβλημα. 

            Ο κ. Παυλόπουλος κατά την επίσκεψή του στο Ισραήλ επισκέφθηκε τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλο και απαντώντας στην προσφώνηση του Πατριάρχου είπε: «Προσβλέπομε Μακαριώτατε, αναφέροντες ως κορυφαίον παράδειγμα εκείνο της Εκκλησίας της Ελλάδος, εις την αμέριστη στήριξή σας προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τον Οικ. Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο δια την εκπροσώπηση και στήριξη των απανταχού Ορθοδόξων Χριστιανών ιδίως στους σημερινούς χαλεπούς και ταραγμένους καιρούς μας».
            Ο κ. Πρόεδρος αναφέρει ως κορυφαίο παράδειγμα υποστήριξης του Οικ. Πατριαρχείου την Εκκλησία της Ελλάδος. Η υποστήριξη Αυτής υπήρξε στο Ουκρανικό εκκλησιαστικό ζήτημα και προκάλεσε την διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας με τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο και τους Μητροπολίτες που τάχθηκαν υπέρ της αναγνωρίσεως της Εκκλησίας των σχισματικών στην Ουκρανία. Η παρότρυνση του κ. Παυλόπουλου προς τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων μπορεί, εκ των πραγμάτων, να θεωρηθεί από ειρωνική έως προσβλητική προς αυτόν.
            Πρώτον το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων είναι η πρώτη ιδρυθείσα Εκκλησία και είναι το τέταρτο πρεσβυγενές Πατριαρχείο. Επομένως δεν έχει ούτε τη θέση ούτε τη σχέση που έχει η Εκκλησία της Ελλάδος με το Φανάρι. Δεύτερον το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων έχει λάβει θέση – και ο κ. Παυλόπουλος θα έπρεπε να το γνωρίζει – αντίθετη από αυτή του Φαναρίου στο Ουκρανικό και υπήρξε αλληλογραφία για το θέμα μεταξύ των δύο Πατριαρχών, που αποδεικνύει την αντίθεσή τους. Και τρίτον στην Εκκλησία κάθε υποστήριξη  δεν βασίζεται στη φυλετική σχέση ή σε κοσμικό υπολογισμό, αλλά στην Αλήθεια και στους Ιερούς Κανόνες. Ο κ. Παυλόπουλος πριν συμβουλεύσει τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων θα έπρεπε να αναρωτηθεί γιατί οι Έλληνες Αρχιεπίσκοποι Αλβανίας και Κύπρου δεν έχουν ακολουθήσει το Φανάρι στο Ουκρανικό, και γιατί την ενέργεια του κ. Βαρθολομαίου υποστηρίζουν μόνο τρεις από τις δεκατέσσερις τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες.
            Ο κ. Παυλόπουλος έκαμε και ένα ακόμη ατόπημα. Απευθυνόμενος στον Πατριάρχη Ιεροσολύμων μίλησε για το Φανάρι και δεν είπε ούτε μία λέξη συμπαθείας για το δοκιμαζόμενο εκεί Πατριαρχείο και για τους Έλληνες - μέλη της Αγιοταφιτικής Αδελφότητας -, που φυλάνε εκ μέρους όλου του χριστιανικού κόσμου τα Πανάγια Προσκυνήματα. Σημειώνεται ότι πέντε ημέρες προ της επισκέψεως του κ. Παυλόπουλου το Πατριαρχείο καταδίκασε τη σε βάρος του άσκηση βίας εκ μέρους των Αρμενίων στο Σπήλαιο της Γεννήσεως, στη Βηθλεέμ.-            

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020


EΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΘ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΙΕΡΩΝΥΜΟ.

Του Αγωνιστου ιατρου Λυκουργου Νανη

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ), ο μοναδικός αξιόπιστος φορέας εκπροσωπήσεως και αντιπροσωπεύσεως, του πολυπληθούς σώματος των Ελλήνων θεολόγων, εν αντιθέσει προς της θλιβερή μειοψηφική δράκα των γνωστών διασπαστών-ανατροπέων του "ΚΑΙΡΟΥ", και αφού η κατάσταση με την περίπτωση του  κρίμασιν οις οίδε Κύριος κατέχοντος  την καθ Ελλάδα αρχιεπισκοπική καθέδρα, έφθασε στο απροχώρητο, άσκησε ήπια και σχετικά ευγενική μεν, επιβεβλημένη δε, κριτική, των επιεικώς απαράδεκτων απόψεών του, των σχετικών με το μάθημα των Θρησκευτικών.
Ο γράφων, θεωρεί, πως, εν προκειμένω, απαιτείται σκληρότερη γλώσσα και ένταση της σφοδρότητος, της ασκουμένης κριτικής., σε βάρος του αναξίου, της ιεράς και υψηλής αποστολής του, αρχιεπισκόπου Αθηνών, και των εξ ίσου αναξίων ιεραχών, των συνοδοιπορούντων αυτώ.
Ο υποτιθέμενος ηγήτωρ της Ελλαδικής Εκκλησίας, όπως και οι ομόφρονες και ομότροποί του μητροπολίτες, εδώ και πολύ καιρό, έχουν καταπροδώσει το θεοφιλή αγώνα, τόσο της ΠΕΘ, όσο και των ορθοφρονούντων γονέων, των μαθητών-θυμάτων του ελεεινού και τρισαθλίου "προγράμματος σπουδών", των εκτρωματικών και μεταλλαγμένων," καιρίτικης" κοπής και  προελεύσεως, "νέων Θρησκευτικών".
Παρέπεμψαν το όλο ζήτημα, σε μία τριμελή εξ αρχιερέων επιτροπή, η οποία, εξ ονόματος της Εκκλησίας της Ελλάδος,  ανέλαβε, να διαπραγματευθή το περιεχόμενο του μαθήματος που επρόκειτο να διδαχθή, με τους καθ ύλην αρμοδίους εκπροσώπους, της κατ επίφασιν χριστιανικής Πολιτείας, με αντικειμενικό σκοπό και στόχο, την κατοχύρωση του ορθοδόξου προσανατολισμού και χαρακτήρα, του πολύπαθου μαθήματος.
Το αποτέλεσμα που προέκυψε, από τη σχετική δραστηριότητα της εν λόγω επιτροπής, είναι γνωστό. Η επιτροπή απέτυχε παταγωδώς να διαχειρισθή το όλο ζήτημα, επ ωφελεία των θέσεων της Εκκλησίας και της υγιώς φρονούσης μερίδος της ελληνικής κοινωνίας.
Ειδικά, ο πρόεδρός της, μητροπολίτης Ύδρας Εφραίμ, όχι μόνο προέβη σε σχετικές, λίαν απαράδεκτες δηλώσεις, αλλά, επιπλέον, απέσπασε τα εύσημα του γνωστού και μη εξαιρετέου υπουργού Γαβρόγλου, του ολετήρα της πάλαι ποτέ, εθνικής μας παιδείας...
Επιπροσθέτως, οι μεγάλοι ένοχοι της παραμορφώσεως του γνήσιου χαρακτήρα του μαθήματος, οι "καιρίτες" -"συναξιακοί",( πολλοί από δαύτους πλαισιώνουν το αποδομητικό του ορθοδόξου ήθους, γνωστό και μη εξαιρετέο, νεοορθόδοξο περιοδικό "ΣΥΝΑΞΗ")..., δηλαδή, αντί να συγκεντρώσουν τη συνοδική, καθολική  αποδοκιμασία των ιεραρχών μας, την ομόθυμη, από μέρους τους, καταδίκη και τον ομόφωνο, από την πλευρά τους,  στιγματισμό, του ιδιαζόντως ειδεχθούς, πνευματικού τους εγκλήματος, θεωρήθηκαν, ακουσον, άκουσον!!!, ισότιμοι, προς την ΠΕΘ, συνομιλητές της ΔΙΣ!
Και εσχάτως,εκδηλώθηκε, πανηγυρικώ τω τρόπω, το αποκορύφωμα, της προδοτικής στάσεως, της πειθήνιας, στη στρεβλή θέληση του κ.Ιερωνύμου, λεγόμενης Διαρκούς Ιεράς Συνόδου.
Όπως τυγχάνει ευρέως γνωστό, το ΣΤΕ, με ιστορικές του αποφάσεις, κατάφερε ισχυρό ράπισμα στις επηρμένες παρειές των ενόχων του αποχρωματισμού και της απογυμνώσεως των Θρησκευτικών (Γιαγκάζογλου και...σία), από τον ορθόδοξο χριστιανικό τους χαρακτήρα, υποχρεώνοντας τη διοίκηση σε απόλυτη συμμόρφωση προς αυτές, καθό διαλαμβάνει και σχετική συνταγματική επιταγή.
Και η αρμόδια υπουργός Κεραμέως, ακόμη δεν συμμορφώθηκε, ως ώφειλε, με τις σχετικές αποφάσεις. Αρνήθηκε, επιπλέον, να δεχθή σε ακρόαση την ΠΕΘ, η οποία εκπροσωπεί 2500 Έλληνες θεολόγους!Αυτή είναι η δημοκρατία τους, κατά τα άλλα...
Θεοφιλής, δε, πρωτοβουλία βουλευτών του κυβερνώντος κόμματος, υπό τη μορφή σχετικής  καταθέσεως επερωτήσεως στη Βουλή των Ελλήνων, σκανδαλωδέστατα, παρεμποδίστηκε, και εν τέλει ματαιώθηκε, με πρωτοβουλία του βουλευτή Καλαφάτη (ας τον έχουν υπ όψιν τους οι ψηφοφόροι της Θεσσαλονίκης στις επόμενες εκλογές...), αφού, πρώτα, καθό διαλαμβάνει σχετικό ρεπορτάζ, εξεμάνη η υπουργός Κεραμέως...
Πού καταντήσαμε! Αντί να εκμανούν οι κύριοι βουλευτές, και προπαντός οι ψηφοφόροι, που εξαπατήθηκαν, κατά τρόπο επιεικέστατα αήθη,εν προκειμένω,εξεμάνη η υπουργός Κεραμέως...
Και αυτό ήρκεσε, προκειμένου να μην κατατεθή η ομαδική επερώτηση...
Αυτή είναι η καρικατούρα της δημοκρατίας στον τόπο μας...
"Δειμοκρατία", θα έπρεπε να ονομάζεται, και όχι δημοκρατία!
Ε λοιπόν! Ενώ συνέβησαν, τα κραυγαλέα αυτά γεγονότα, τα αποκαρδιωτικά, τα εξοργιστικά, τα προκαλούντα τον εύλογο αποτροπιασμό και τη δίκαιη αγανάκτηση, των υγιώς φρονούντων, η επίσημη Εκκλησία σκανδαλωδέστατα σιώπησε! Οι "άγιοι"-σιώπιοι...
Οι αξιωματικοί που βλέπουν τον εχθρό, όχι μόνο να εφορμά, αλλά και να εκπορθεί και να καταλαμβάνει τα ιερότατα φρούρια της παιδείας, θεώνται απαθώς τα όσα γίνονται. Και συνεχάρησαν, και από πάνω, την υπουργό Κεραμέως, για την απόφασή της, σχετικά με την εορτή των Τριών Ιεραρχών! Προτάσσουμε το έλασσον και παραθεωρούμε το μείζον! Αυτοί είναι οι συνοδικοί μας, ΠΛΗΝ ΕΥΑΡΙΘΜΩΝ ΕΠΑΙΝΕΤΕΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ, ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΞΙΟΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ!
Ολίγιστοι, ανεπαρκείς,ανάξιοι της αποστολής τους, ανίκανοι να υπερασπίσουν τα δίκαια της Εκκλησίας, πτήσσοντες λαγωοί, αντί λέοντες, πυρ πνέοντες, έχοντες, επί κεφαλής τους, το μέγα λαγωό, το χάρτινο επιτελάρχη...
Επισκοπίδια, μάλλον, παρά επίσκοποι!
Τους είδαμε, άλλωστε, και με τη στάση τους στην ψευδο-σύνοδο της Κρήτης, και στην περίπτωση του Ουκρανικού...

Τέρπος: “ο πρώτος Πατροκοσμάς”, κήρυκας κατά Τούρκων, Ισλάμ και υποταγμένων


Ο ιερομόναχος π. Νεκτάριος Τέρπος υπήρξε μια ξεχωριστή προσωπικότητα των προεπαναστατικών χρόνων και δίκαια χαρακτηρίζεται ως ο πρόδρομος του Πατροκοσμά του Αιτωλού. Γεννήθηκε στη Μοσχόπολη της Βορείας Ηπείρου πιθανώς το 1675.
Δεν υπάρχουν επαρκείς πληροφορίες για τη ζωή του. Γνωρίζουμε ότι εκάρη μοναχός και μόνασε στο Άγιο Όρος. Αργότερα έγινε ηγούμενος στην Ιερά Μονή Παναγίας Αρδενίτσας στην σημερινή Αλβανία. Από εκεί ξεκίνησε το ιεραποστολικό του έργο θέλοντας να σταματήσει τους εξισλαμισμούς που κατέστρεφαν τον ελληνισμό.
Αντίθετα με τον Αγιο Κοσμά τον Αιτωλό ο πατήρ Νεκτάριος κήρυττε σε ιδιαίτερα σκληρή γλώσσα κατά των Τούρκων και του Ισλάμ για αυτό όχι άδικα η δράση του θεωρείται και εθνική και όχι μόνο θρησκευτική. 
Κάποια στιγμή, το 1724, στο χωριό Τραγότι επιτέθηκε τόσο άγρια στον ψευτοπροφήτη και μαθητή του αντιχρίστου Μωάμεθ, ώστε δέχτηκε επίθεση από δύο Τούρκους που τον άφησαν ημιθανή. Επέζησε αλλά με μόνιμη βλάβη στο αριστερό χέρι.
Να πως περιγράφει ο ίδιος την περιπέτειά του: «Ύστερον δε το έμαθαν δύο αδέλφια Αγαρηνοί, οι οποίοι ήσαν σουμπασάδες, το πως εκήρυξα ομολογώντας τον Χριστόν Θεόν αληθινόν, και την Θεοτόκον Μητέρα και Παρθένον, τον δε Μωάμεθ ψεύστην και πλάνον, και έναν πρώτον μαθητήν του αντιχρίστου. Ήλθαν και με ηύραν εις το σπήτι του παπά, και είχεν ο καθ’ ένας από ένα κοντόξυλον… και κτυπώντες επάνω μου ανελεήμονα… με έδερναν όπου έφθανε ο καθ’ ένας… τόσον συχνά με έκρουξαν…
“Εις όλα τα μέρη με εβάρεσαν, αλλού το κορμί μου εκοκκίνισε, και εις περισσοτέρους τόπους εμαύρισε… και χάριτι Χριστού ιατρεύθηκα, όμως το ζερβόν μου μπράτζο έμεινε βλαμμένο, και ποτέ δεν ημπορώ να αναπαυθώ εις αυτό το μέρος».
Με αφορμή το γεγονός αυτό συνέγραψε το μοναδικό του έργο το βιβλίο «Πίστης» που πραγματοποίησε τον αριθμό ρεκόρ για την εποχή των 12 εκδόσεων στο διάστημα 1732 – 1818. 

«Το λοιπόν ετούτο το Βιβλιάριον, το επονομαζόμενον Πίστις, δεν το εσύνθεσα δι τους σοφος και γραμματισμένους ανθρώπους, αλλά διά τους αγραμμάτους και χωρικούς, επειδή εις ετούτα τα μέρη της Τουρκίας ευρισκόμενοι χριστιανοί, πολλοί επλανέθηκαν, και πλανούνται από ολίγην ανάγκην και δόσιμον του χαρατζίου, και αρνούνται (φεύ) τον Χριστόν, και παραδίδονται εις τας χείρας του διαβόλου», ανέφερε στον πρόλογο του βιβλίου του. Για την έκδοση ταξίδεψε στη Βενετία όπου και εκδόθηκε για πρώτη φορά το βιβλίο.
https://katohika.gr/wp-content/uploads/2020/02/vivlio.jpgΟ ίδιος ξεφεύγοντας από την επίσημη πολιτική της Εκκλησίας που κήρυττε τον κατευνασμό του τούρκικου θηρίου έλεγε μιλούσε ανοικτά κατά των Τούρκων και της πίστης τους: «Αλήμονον εις εκείνον τον άνθρωπον, όπου θέλει να αποθάν εις την πεπλανημένην θρησκείαν του πλάνου, και αποστάτου του Μωάμεθ, και του γαμβρού αυτού Αλή, οι οποίοι είναι, και ευρ-σκονται πάντοτε εν τω μέσω του πυρός της κολάσεως, ομού με τον πατέρα τους τον διάβολον.
“Μην τολμήση λοιπν τινς να λέγη ότι τους Τούρκους ο Θες τους έκαμε, και τους έδωσε βασιλείας και εξουσίαν…. Τοιού¬τη λογίς είναι και οι Τούρκοι απάνω μας. Θηρία λογικά, Λύκοι ανήμεροι, Όχεντραις φαρμακεραίς, Βασιλίσκοι βλαπτικοί». 

Τα λεγόμενά του ερχόταν σε ευθεία αντίθεση με την επικρατούσα πρακτική και είναι απορίας άξιο ότι επέζησε και των Τούρκων και δεν αφορίστηκε. Στα βήματα πάντως του π. Νεκταρίου Τέρπου βασίστηκε ο Εθναπόστολος Κοσμάς ο Αιτωλός μερικά χρόνια αργότερα. Ο π. Νεκτάριος κοιμήθηκε το 1740 ή 1741.

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

ΠΡΩΗΝ ΚΝΙΤΗΣ... Σχεδίασε το σήμα της Επιτροπής 1821...;;; Είναι Eμπνευσμένο από την ΕΣΣΔ...;;;


 Γιατί, εάν της το έχουν πει, τότε, υπάρχει θέμα…

Τι εννοούμε;

Επειδή έχει γίνει πολύς ντόρος και στο twitter γίνεται πάρτι, το σήμα φαίνεται πως είναι εμπνευσμένο από την ΕΣΣΔ!








Αμ δεν ήταν τυχαία, η φωτογραφία της Γιάννας, με τον Κουτσούμπα... 


Καλλιόπη Σουφλή 



Δεν γνωρίζουμε εάν η Γιάννα Αγγελοπούλου είχε ενημερωθεί σχετικά… Λογικά, δεν θα είχε ενημερωθεί, όταν της έδειξαν το νέο σήμα της “Ελλάδας 2021”. 

Γιατί, εάν της το έχουν πει, τότε, υπάρχει θέμα…

Τι εννοούμε;

Επειδή έχει γίνει πολύς ντόρος και στο twitter γίνεται πάρτι, το σήμα φαίνεται πως είναι εμπνευσμένο από την ΕΣΣΔ!


Ναι, καλά διαβάσατε!

Για την ακρίβεια, από… αφίσα που αφορούσε την επέτειο των 40 χρόνων της Νίκης στον Μεγάλο Πατριωτικό Πόλεμο 1941-1945!

Μάλιστα, εκείνη την εποχή δημιουργήθηκε με διάταγμα του Προέδρου του Ανώτατου Σοβιέτ της ΕΣΣΔ ένα μετάλλιο, που εκδόθηκε στις 12 Απριλίου του 1985 για να τιμήσει την επέτειο των 40 χρόνων της Νίκης επί των Γερμανών στον Μ.Π.Π.

Πάμε να δούμε πώς δημιουργήθηκε το σήμα της “Ελλάδας 2021″…





Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου