Χαρακτήρας | ή Σύμβολο | Τ1 | Τ2 | C
|
|
|
|
|
|
Αριθμός | 0
| 5 | 4 | 7 |
« | 1 | 4 | 4 | 7
|
« | 2 | 3 | 3 | 7
|
« | 3 | 5 | 5 | 7
|
« | 4 | 2 | 4 | 7
|
« | 5 | 3 | 5 | 7
|
« | 6 | 2 | 2 | 7
|
« | 7 | 4 | 4 | 7
|
« | 8 | 3 | 3 | 7
|
« | 9 | 4 | 2 | 7
|
αριστερός | Οριοθέτης | 2 | 2 | 3
|
μεσαίος | « | 2 | 2 | 5
|
Δεξιός | « | 2 | 2 | 3
|
ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
Επειδή ίσως να μην έγινε σαφής η μέθοδος αποκωδικοποίησης ενός γραμμωτού κωδικού μπαρκόουντ καθώς και πώς παραποιείται αυτή, ώστε να βγεί το συμπέρασμα, ότι οι οριοθέτες συμβολίζουν τον αριθμό 6επανερχόμαστε στα της αποκωδικοποίησης μαζί με ένα παράδειγμα αποκωδικοποίησης του αριθμού 5με τη μέθοδο άκρου παρόμοιου άκρου deltadistance
Aποκωδικοποίηση
Όλα τα συστήματα ανάγνωσης γραμμωτού κωδικού περιέχουν ένα λειτουργικό πρότυπο, το οποίον αποκωδικοποιεί την κωδικοποιημένη πληροφορία του συμβόλου. Σε ένα τυπικά σύγχρονο σύστημα ανάγνωσης, αυτή η λειτουργία εκπληρώνεται με ένα λογισμικό, που τρέχει σε ένα μικροϋπολογιστή, οπότε έχουμε τα ακόλουθα στάδια αποκωδικοποίησης:
1.- Προσδιορίζεται εάν το σήμα της συσκευής ανάγνωσης ευρίσκεται πάνω σε μια γραμμή ή ένα διάστημα.
2.- Μετράται το πλάτος κάθε στοιχείου (C), καθώς η συσκευή κάνει την ανάγνωση του συμβόλου. (Στην περίπτωση των συμβολισμών που κωδικοποιούνται καλύτερα με την τεχνική άκρου-παρόμοιου-άκρου, όπως ο ΕΑΝ, προσδιορίζονται με τις αποκαλούμενες Τ-αποστάσεις).
3.- Ποσοτικοποιούνται τα πλάτη του στοιχείου ενός συμβόλου (ή Τ-αποστάσεις).
4.- Αποκωδικοποιούνται οι πληροφορίες των χαρακτήρων του συμβόλου, που έχουν κωδικοποιηθεί με την σύγκριση των ποσοτικοποιημένων πλατών του στοιχείου (ή Τ-αποστάσεων), με τον σχηματισμό ενός πίνακα έγκυρων αξιών για κάθε χαρακτήρα στην ομάδα των χαρακτήρων.
5.- Εάν είναι αναγκαίον, αντιστρέφουμε την σειρά των αποκωδικοποιημένων χαρακτήρων για να φιλοξενήσουμε σύμβολα τα οποία έχουν σαρωθεί από δεξιά προς τα αριστερά.
6.- Διενεργούνται περαιτέρω έλεγχοι για την επιβεβαίωση της αξιοπιστίας του σαρωτή.
7.- Διαβιβάζεται η αποκωδικοποιημένη πληροφορία στο επόμενο λειτουργικό στάδιο του αποκωδικοποιητή.
( R. Palmer. The Bar Code Book. Peterborough N.H. USA 1991, σελ. 96-൯൭).
Αποκωδικοποίηση με την μέθοδο πλάτους χαρακτήρα (width distance)
Για να επιτευχθεί η αποκωδικοποίηση ενός συμβόλου χρειάζεται να υπάρχει ένας αναγνώστης, ο οποίος θα «διαβάσει» τους χαρακτήρες του συμβόλου και θα εξάγει την πληροφορία, η οποία έχει κωδικοποιηθεί στον γραμμωτό κωδικό και θα την μετατρέψει σε ψηφιακά δεδομένα σε ένα συμβατό υπολογιστή. Για να αποκωδικοποιηθεί η πληροφορία που βρίσκεται σ’ ένα σύμβολο γραμμωτού κωδικού, ο αναγνώστης πρέπει να εκπληρώνει επτά συνολικά όρους:
1.- Να ανεύρει τα σωστά στοιχεία.
2.- Να προσδιορίσει το πλάτος κάθε γραμμής και κάθε διαστήματος του συμβόλου.
3.- Να ποσοτικοποιήσει τα πλάτη σε ένα αριθμό κατάλληλο στην απαιτούμενη συμβολογία.
4.- Να εξασφαλίσει, ότι τα ποσοτικοποιημένα πλάτη του στοιχείου είναι σύμφωνα με τους κανόνες κωδικοποίησης για την συγκεκριμένη συμβολογία.
5.- Εάν είναι ανάγκη, να αντιστρέψει την σειρά της πληροφορίας.
6.- Να επιβεβαιώσει, ότι επαρκείς ήσυχες ζώνες υφίστανται και στα δυο άκρα του συμβόλου.
7.- Να επιβεβαιώσει, ότι οι οποιοιδήποτε χαρακτήρες ελέγχου συμφωνούν με την αποκωδικοποιημένη πληροφορία.
Το δεύτερο βήμα δηλ. η μέτρηση του πλάτους του στοιχείου πραγματοποιείται με ένα σύστημα ηλεκτροπτικής σάρωσης, το οποίο είναι συνδεδεμένο με ένα λογισμικό, που «τρέχει» σε ένα μικροϋπολογιστή του αναγνώστη του γραμμωτού κωδικού.
(R. Palmer. Ως ανωτέρω, σελ. 69-70).
Ο σαρωτής καταγράφει τις χρονικές τιμές σε msec (χιλιοστά του δευτερολέπτου), που αντιστοιχούν στις τιμές πλάτους των γραμμών. Έτσι για τα διάφορα πλάτη έχουμε τις κατωτέρω τιμές:
1.- χρονικό πλάτος μιας μαύρης γραμμής ή λευκού διαστ. : 1.3 msec
2.- « « ακραίων οριοθετών : 3.9 «
3.- « « μεσαίου οριοθέτη : 6.5 «
4.- « « αριθμητικού χαρακτήρα : 9.1 «
Παρατηρείται, ότι ο χρόνος αποκωδικοποίησης των οριοθετών είναι διαφορετικός, από ότι των αριθμητικών χαρακτήρων και επομένως ο αριθμός 6 έχει διαφορετικό χρόνο αποκωδικοποίησης, απ’ ότι οι οριοθέτες, οι οποίοι και εξ αυτού του λόγου δεν μπορεί να συμβολίζουν τον αριθμό 6.
Αποκωδικοποίηση με την μέθοδο άκρου παρόμοιου άκρου (delta distance)
Η μέθοδος αυτή αποκωδικοποίησης είναι γνωστή ως μέθοδος αποκωδικοποίησης με αλγόριθμους άκρου παρόμοιου άκρου (decoding with algoritms edge-to similar edge). Αυτή η τεχνική συνεπάγεται μέτρηση αποστάσεων μεταξύ ομοίων άκρων γειτονικών στοιχείων, παρά μέτρηση του πραγματικού πλάτους του στοιχείου. Επειδή πολλά προβλήματα τυπώματος του bar-code αφορούν ομοιόμορφο άπλωμα μελάνης, αυτή η τεχνική αποκωδικοποίησης προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα για την συμβολογία, όπου οι αποστάσεις άκρου-παρόμοιου άκρου είναι μοναδικές για κάθε χαρακτήρα.
Η αποκωδικοποίηση των ψηφίων 1 και 7 καταλήγει στην αυτή απόσταση Τ. Το ίδιο πρόβλημα υφίσταται στα ψηφία 2 και 8. Προς αποφυγή αυτής της ασάφειας, ο αναγνώστης χρειάζεται επίσης να ελέγξει τα πλάτη των στοιχείων, όταν συναντά αυτούς τους προβληματικούς χαρακτήρες.
Ο κωδικός ΕΑΝ αποκωδικοποιείται με την χρησιμοποίηση αλγορίθμων άκρου-παρόμοιου άκρου. Μετράτε το συνολικό πλάτος C του χαρακτήρα και ποσοτικοποιούνται οι δύο αποστάσεις Τ-αποστάσεις σε μοναδιαία πλάτη, βάσει της παραδοχής, ότι το Ρ έχει πλάτος 7 μοναδιαίων γραμμών.
(R. Palmer, ως ανωτέρω, σελ. 157).
Η τεχνική αυτή είναι γνωστή ως Delta-distance και στηρίζεται στην σύγκριση των λόγων των χρονικών μετρήσεων των πρωτότυπων χαρακτήρων, ώστε να επιτευχθεί η αποκωδικοποίηση. Η τεχνική αυτή επιλύει αρκετά προβλήματα, τα οποία παρουσιάζει η προηγούμενη μέθοδος (ολίσθηση του μεγέθους των χαρακτήρων, διασπορά της μελάνης κατά την εκτύπωση της ετικέτας, κ.ά.). Οι αναλογίες των Τ-distances δεν επηρεάζονται από την αλλοίωση των γραμμών λόγω της διασποράς της μελάνης.
Σύμφωνα με την τεχνική αυτή μετρώνται οι αποστάσεις (edge-to-similar-edge) και συγκεκριμένα οι εξής τρεις παράγοντες:
Παράγοντας Τ1: αρχή της πρώτης γραμμής μέχρι αρχή της δεύτερης γραμμής.
Παράγοντας Τ2: τέλος της πρώτης γραμμής μέχρι το τέλος της δεύτερης γραμμής.
Παράγοντας C : αρχή του χαρακτήρα μέχρι την αρχή του επόμενου χαρακτήρα.
Στον κατωτέρω Πίνακα, καταγράφονται οι παράγοντες Τ1, Τ2 και C των οριοθετών καθώς και των χαρακτήρων των αριθμών της ομάδας C (της ομάδας του δεξιά υποπεδίου). .
Σύμφωνα με την τεχνική αυτή φαίνεται, ότι οι οριοθέτες έχουν τις ίδιες Τ-distances με τον χαρακτήρα του αριθμού 6. Ενώ για τους χαρακτήρες 1, 7 και 2, 8 που έχουν τις ίδιες Τ-distances απαιτείται επιπλέον υπολογισμός του πλάτους των γραμμών με την τεχνική width distance για να διαφοροποιηθούν μεταξύ τους, για τους οριοθέτες, που επίσης έχουν τις ίδιες Τ-distances δεν απαιτείται επιπλέον υπολογισμός με την τεχνική width distance, καθότι έχουν διαφορετικό τον παράγοντα C.
Π ί ν α κ α ς
Τιμές των αποστάσεων Τ-distances και της απόστασης C των χαρακτήρων των οριοθετών και των αριθμών της ομάδας C (του δεξιά υποπεδίου):
Χαρακτήρας Τ1 Τ2 C
αριθμός 0 5 4 7
« 1 4 4 7
« 2 3 3 7
« 3 5 5 7
« 4 2 4 7
« 5 3 5 7
« 6 2 2 7
« 7 4 4 7
« 8 3 3 7
« 9 4 2 7
αριστερός οριοθέτης 2 2 3
μεσαίος « 2 2 5
δεξιός « 2 2 3
Στον ανωτέρω πίνακα παρατηρούμε, ότι οι οριοθέτες και ο αριθμός 6 έχουν τους δυο από τους τρεις παράγοντες ίδιους (τους Τ1 και Τ2), ενώ διαφέρουν κατά τον τρίτο παράγοντα C.
Στο σημείο αυτό γίνεται η παραπλάνηση:
Στη Γρηγοριανή μελέτη οι συντάκτες καταγράφουν: «Είναι επίσης αξιοσημείωτο, ότι ενώ για τους χαρακτήρες 1, 7 και 2, 8 που έχουν ίδιες Τ-distances απαιτείται επιπλέον υπολογισμός του πλάτους των μπαρών με την τεχνική width distance για να διαφοροποιηθούν μεταξύ τους, για τους χαρακτήρες ελέγχου, που επίσης έχουν τις ίδιες Τ-distances δεν φαίνεται από την βιβλιογραφία, ότι απαιτείται περαιτέρω διαφοροποίησή τους από τον αριθμό 6. Προφανώς διότι ταυτίζονται με αυτόν τον αριθμό».
Η όλη πρόταση φαίνεται να τίθεται σκόπιμα και με προφανή λόγο να επιβεβαιώσει τις γενικότερες υποψίες των συντακτών και να γιατί: Πράγματι από τον ανωτέρω πίνακα φαίνεται, ότι οι χαρακτήρες 1 και 7 έχουν τις αυτές αποστάσεις Τ1, Τ2 δηλ. 4, 4. Το ίδιο συμβαίνει και με τους χαρακτήρες 2 και 8, όπου έχουν αποστάσεις 3, 3 και επομένως η τεχνική delta distance δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποκωδικοποίησή τους. Άρα, θα πρέπει να επιστρατευθεί η τεχνική width distance, όπου έχουμε διαφοροποίηση των χρονικών πλατών των χαρακτήρων. Για τους οριοθέτες όμως, οι οποίοι επίσης έχουν τις ίδιες T-distances με εκείνες του αριθμού 6, δεν χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί η τεχνική width distance, διότι ακριβώς έχουν διαφορετικό τον παράγοντα C, όπως καταδείχθηκε παραπάνω. Ενώ δηλαδή όλοι οι χαρακτήρες των αριθμών (επομένως και ο 6) έχουν C = 7, οι ακραίοι οριοθέτες έχουν C = 3 και ο μεσαίος C = 5. Αυτός είναι ο λόγος, που δεν απαιτείται περαιτέρω διαφοροποίηση και όχι διότι «προφανώς ταυτίζονται (οι οριοθέτες) με τον αριθμό 6», όπως διατυπώνουν οι συντάκτες, λόγω του συνδρόμου καχυποψίας, που τους διακατέχει και φαίνεται σε όλες τις γραμμές της μελέτης αυτής.
Στα "ΝΕΑ" 10-11-2010 δημοσιεύεται άρθρο με τίτλο "Ιερή Κρητική Επανάσταση υπερ της Κάρτας", "Εκκλησία Κρήτης: Τρομοκρατούν τους πιστούς".
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιλώντας στα «ΝΕΑ» ο Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάννου κ. Ανδρέας, ο οποίος ρωτήθηκε γιατί η ανακοίνωση προτρέπει τον κόσµο να µην τροµοκρατείται από ανεύθυνους, απαντά µε νόηµα πως αυτό έγινε διότι «ακούγαµε πολλά και διαβάζαµε πολλά για το θέµα». Προσθέτει δε πως η απόφαση ελήφθη οµοφώνως από τους 9 ιεράρχες της Συνόδου της Εκκλησίας της Κρήτης.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4603416
«Να µην τροµοκρατούνται από όσα ακούγονται για την κάρτα του πολίτη», καλεί τους πιστούς η Εκκλησία της Κρήτης.
...
Η Σύνοδος, γράφει το ανακοινωθέν, «αναφορικά µε το θέµα της ηλεκτρονικής κάρτας συναλλαγών του πολίτη προτρέπει και παρακαλεί τον Ιερό Κλήροκαι τον ευσεβή Λαό της Κρήτης, να µην τροµοκρατείται από ανεύθυνους, να προσδοκά το Πρόσωπον του Ερχόµενου Κυρίου Ιησού Χριστού.
Υπενθυµίζει δε τα λόγια του διορατικού Γέροντος Πορφυρίου: “... αν εµείς έχοµε µέσα µας τον Χριστό, δεν µπορεί µε τίποτα να µας πειράξει ο αντίχριστος...”».
Φράση που εκτιµάται ότι δεν µπήκε τυχαία στο ανακοινωθέν, αφού οµάδες κληρικών και πιστών συνδέουν την κάρτα µε τον... Αντίχριστο.
γ.Παϊσιος για 666 σε κάρτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτυχε σε συζητήσεις, να παραθέτω την επιστημονική τεκμηρίωση του ειδικού κ. Ι.Καρδάση ότι "δεν υπάρχει το 666 σε κάρτες, τσιπ και στην κάρτα του πολίτη", και να αναφέρεται από τον συνομιλητή ως αντεπιχείρημα το "... μα το είπε και το έγραψε ο άγιος Παϊσιος...". Παραβλέποντας το ότι δεν έχει ανακηρυχθεί επίσημα άγιος, δεχόμενος το ότι όλοι οι πιστοί καλούνται άγιοι, γνωρίζοντας και την εξήγηση της αποτείχισης ότι το βιβλίο της κ.Relfe προφανώς ίσως παρέσυρε και τον γέροντα), ας παρατεθεί και μια απόδειξη ότι ο γέροντας Παϊσιος όχι μόνο δεν ήταν σίγουρος και απόλυτος στο αν υπάρχει ή όχι το 666 στις κάρτες αλλά και δεν προέτρεπε τους προσκυνητές να μην τις πάρουν: !!!
Τι είπε ο ίδιος ο γ.Παϊσιος, σε συζητητές παρόντος μοναχού (μ.Πρόδρομος) ο οποίος τα καταγράφει;
γ.Παϊσιος: "Προσέξτε, δεν μπορεί ο καθενας να κανει ανταρτικο στην εκκλησία και να κανει του κεφαλιού του. Θα μας πει η Εκκλησία τι θα κανουμε.
Μα λενε αυτοί (κάποιοι συνομιλητές). Δεν θα το βρεί η εκκλησία και θα μας φορτώσουν με το 666.
Οποτε τους λεει ειρωνικά:
γ.Παϊσιος: "Καλα η εκκλησία δεν θα το εντοπίσει και θα το εντοπίσεις ΕΣΥ ? Τι ειναι αυτά που λετε? Η Εκκλησία θα βαλει ανθρωπους να ψαξουν τις καρτες, εάν ειναι καθαρες θα κανουμε οτι μας πει. Εάν παρ ελπιδα ειναι τοσο καλα κρυμενο κατι και βρεθεί αργότερα τοτε ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ".
Αυτά τα ακουσα ο ίδιος απο τον γ. Παίσιο.
Δεν θα κρίνω αν ειναι σωστά απλα σας τα παραθέτω για να μην γίνονται παραξηγήσεις στα λεγόμενά του.
μ. Προδρομος
Τα ανωτέρω αντιγραμμένα από
http://www.agiooros.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=12826&start=370
Ι.Μ.
Πράγματι, ο γ. Παϊσιος μετέφερε αρκετά σημεία από το βιβλίο της M. Relfe στο σημείωμά του: "Σημεία των καιρών - 666", όπως το περίφημο "θηρίο των Βρυξελλών" κ.ά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζουμε, ποιός προμήθευσε το βιβλίο αυτό (στα αγγλικά) στο γέροντα, που το είχε στο κελλί του και το έδειχνε.
Πιστεύουμε, ότι προφανώς παραπλανήθηκε.
Όσον αφορά τον ανωτέρω διάλογο, αυτός δείχνει τη σωστή θέση του γέροντα πάνω στο θέμα αυτό.
ΙΚ
Αν ήμασταν όπως θέλει ο Θεός τουλάχιστον στα της Πίστεως δεν θα ανησυχούσα αλλά αυτό δεν ισχύει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ποια είναι η Εκκλησία που θα πει στον λαό τι να κάνει; Η επίσημη Εκκλησία της Ελλάδος που έχει κοινωνία με τον Οικουμενισμό και όλους τους αιρετικούς; Οι Εκκλησίες των Παλαιοημερολογιτών που χειροτόνησαν Επισκόπους και παράλληλη Σύνοδο ενώ ήδη υπήρχαν επίσκοποι στις θέσεις τους και ανήγαγαν το ημερολόγιο σε θέμα Πίστεως ενώ οι του νέου ημερολογίου δεν ακολουθούν το Γρηγοριανό αλλά το Ιουλιανό διορθωμένο;
Ποιος είναι ο φωτισμένος από τον Θεό για να πει τι πρέπει να γίνει;
Ο Αρχιεπίσκοπος που επιδιώκει να τα έχει καλά με την αντίχριστη κοσμική εξουσία ενώ σιωπά ενώ κινδυνεύει η Πίστη και αναγνωρίζει τον αιρετικό Βαρθολομαίο όπως και οι άλλοι Ιεράρχες που αντιδρούν στις μεθοδεύσεις της Παγκοσμιοποίησης και του Οικουμενισμού;
Ο Πειραιώς που έχει υπογράψει κατά του Οικουμενισμού και αντιδρά κατά της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, της Μασονίας κλπ αλλά συλλειτουργεί με τους Οικουμενιστές που έχει αναθεματίσει την Κυριακή της Ορθοδοξίας;
Ο ιδιαίτερα μορφωμένος Μεσογαίας που ήταν μοιχεπιβάτης σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες όπως έχει αναδείξει το παρόν ιστολόγιο;
Οι Χριστιανοί που συνδέουν τη κάρτα του πολίτη με το 666; Οι επιστήμονες που αποδεικνύουν ότι δεν υπάρχει το 666 στη κάρτα του πολίτη αλλά δεν προβληματίζονται για τη παγκόσμια κυβέρνηση που αναδύεται, τη παρακολούθηση και τον έλεγχο που θέλει να ασκεί σε ολόκληρο το κόσμο;
Υπάρχει - δεν υπάρχει; δεν υπάρχει αλλά έτσι διαβάζετε; Μπορεί να προστεθεί μετά ή όχι;
Στο κάτω κάτω της γραφής πώς είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι ερμηνεύουμε σωστά το ΧΞΣ της Αποκάλυψης; Εμένα με προβληματίζει η προφητεία του Οσίου Εφραίμ του Σύρου ότι όλοι οι άνθρωποι θα βαστούν το σημάδι του θηρίου πριν εμφανιστεί δημόσια οπότε τότε θα επιβάλλει το χάραγμα.
μου φέρνει στο νου τη κάρτα του πολίτη το οποίο μπορεί φυσικά και να μην ισχύει αλλά αν ισχύει τελικά;
Εύλογα τα ερωτήματα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρέπει να διακρίνουμε την Εκκλησία του Χριστού από την Εκκλησία του Χρυσού.
Η Εκκλησία του Χριστού είναι η Εκκλησία των Εσχάτων, η Εκκλησία των αγίων, η Εκκλησία εκείνων που θα βλέπουν το Θεό "πρόσωπο προς πρόσωπο", όσοι βεβαίως εν ζωή τον έβλεπαν "δι' εσόπτρου εν αινίγματι".
Η Εκκλησία του Χρυσού είναι η Εκκλησία του Παρακλήτου, με κεφαλή τον μόνο άγιο και αναμάρτητο, τον Χριστό και μέλη όλους τους πιστούς, που είναι εξ ορισμού αμαρτωλοί, άλλος περισσότερο και άλλος λιγώτερο, αλλά όλοι αμαρτωλοί. Μέσα σ' αυτή την Εκκλησία "κινούμεθα και εσμέν". Και μέσα σ' αυτή θα πρέπει να κινηθούμε, ώστε Αυτή να μπορεί να "ορθοτομεί τον λόγον της αληθείας".
Όσο για τον άγιο Εφραίμ και το ρητό του: το χάραγμα θα δοθεί "ως ψήφος εντριβή και εγνωσμένη ανθρώποις" επιδέχεται πολλές ερμηνείες: Μπορεί να σημαίνει: "κρατώ στο χέρι", "μεταφέρω κάτι", "κατέχω κάτι", "υποστηρίζω κάτι", "ανέχομαι κάτι", "φέρω κάτι", "αντέχω σε κάτι", "κρατώ κάτι μυστικό", "αναμένω κάτι", "φυλάγω κάτι", που όλα αυτά και άλλα είναι ερμηνείες του "βαστάζω". Π.χ. λέμε: "δεν το βαστάει η καρδιά μου", που δεν έχει σχέση με το χέρι. "βαστάει μυστικό" και όχι κάτι στο χέρι. "το βαστάει μανιάτικο" και όχι στο χέρι. Και άλλα πολλά.
ΙΚ
Μάλλον ο όσιος Ευφραίμ δεν το εννοεί με την ερμηνεία που παρατίθεται στο ωραίο σχόλιο του αδελφού 11-11 09:47 π.μ. (βέβαια και οι πατέρες ως άτομα δεν ήταν εις πάντα αλάνθαστοι, αλλά μόνο ως Σύνοδοι ή Εκκλησία), με το "εγνωσμένη" κατανοώ ότι οι άνθρωποι θα γνωρίζουν και συνειδητά θα πάρουν η όχι το σφράγισμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ταπεινή μου προσέγγιση είναι ότι η ερμηνεία πως ΟΛΟΙ οι άνθρωποι θα έχουν το σημάδι του θηρίου και μάλιστα πριν να έρθει ο αντίχριστος αντιβαίνει στην Αποκάλυψη, όπως ερμηνεύει και ο κ.Σωτηρόπουλος και άλλοι ερμηνευτές και οι πατέρες που καταγράφονται σε άλλες αναρτήσεις.
Ο κ. Ι.Κ. δίνει πιθανές ερμηνείες στις άλλες λέξεις. Μήπως η ψήφος σημαίνει, προφητικώς, επιλογή; Και η εντριβή μεταφορικώς εκ του ενδιατρίβω, δηλ. όπως λέμε διατριβή, κοπιώδης ενασχόληση και μελέτη του θέματος προ του πορίσματος;;;
Από αρκετούς συνομιλητές μου, σε συζητήσεις, γίνεται το λάθος να μένουν στο "και προσκυνήσουσιν αυτόν πάντες οι κατοικούντες επί της γης" διότι δεν διαβάζουν τη συνέχεια: "ων ου γέγραπται το όνομα εν τω βιβλίω της ζωής ..." δηλ. εννοεί θα τον προσκυνήσουν όλοι όσων το όνομα δεν είναι γραμμένο στο βιβλίο της ζωής .... Άρα; δεν θα τον προσκυνήσουν εκείνοι των οποίων το ονομα είναι γραμμένο στο βιβλίο της Ζωής, του αρνίου! Επίσης στο κεφ. ιγ 14 και 16, από τα συμφραζόμενα και μόνο, οι λέξεις "πλανά" πάντας και "ποιεί" πάντας ίνα ..."δώσουσιν αυτοίς χάραγμα..." σημαίνουν: επιχειρεί, προσπαθεί να τους πλανήσει όλους, αλλά δεν τα καταφέρνει.
Και το ότι δεν τα καταφέρνει ο αντίχριστος, αποδεικνύεται στη συνέχεια, όπου το "σφράγισμα" η "χάραγμα" χξς' θα δοθεί ΜΟΝΟ σε όσους ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ θα προσκυνήσουν τον αντίχριστο ("επλάνησεν τους λαβόντας το χάραγμα του θηρίου και τους προσκυνούντας τη εικόνι αυτού"). Ενώ δεν θα υπάρχει σε όσους "ουκ επροσκύνησαν το θηρίον ούτε την εικόνα αυτού και ουκ έλαβον το χάραγμα..." (οι οποίοι αναφέρονται ως "πεπελεκισμένοι", που υπέστησαν δια τον Χριστόν βασανιστήρια, σωματικά και ψυχολογικά.
Ιωάννης Μ.
Κάποιες προσθήκες στα πολύ ορθά του προλαλίσαντα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Αγία Γραφή δεν ερμηνεύεται παντού ως είναι, κατά γράμμα (όπως κάνουν οι Προτεστάντες). Αλλά και κατά πνεύμα. Και πρέπει να προσέχομε που είναι κατά γράμμα, και που δεν είναι. Διαφορετικά δεν την ερμηνεύομε ορθά. Και λέμε άλλα αντ’ άλλων! «Ει δε ο οφθαλμός σου ο δεξιός σκανδαλίζει σε, έξελε αυτόν και βάλε από σου ..... και ει η δεξιά σου χειρ σκανδαλίζει σε, έκκοψον αυτήν και βάλε από σου» (Ματθ. 5, 29-31). Αν το χωρίο αυτό ερμηνευθεί ως είναι, κατά γράμμα, τότε ερχόμαστε σ’ αντίθεση με την ίδια την Εκκλησία, που επιτιμά αυτόν που ακρωτηριάζεται! (Κανών ΚΔ΄ των Αγίων Αποστόλων) (και το έκαναν ορισμένοι ζηλωτές, γι' αυτό βγήκε ο κανόνας!). Επομένως η ορθή εξήγησή του, είναι η κατά πνεύμα: Άμα ο άνθρωπός σου, πούναι για σένα το δεξί σου χέρι ή φως στη ζωή σου, γίνει εμπόδιο για την Βασιλεία του Θεού, κόψε μαζί του κάθε σχέση! (Ι. Χρυσόστομος, ομιλία ιζ, 3 στο κατά Ματθαίον).
Σε πολλά χωρία της Αγίας Γραφής οι λέξεις «χείρα», «δεξιά σου» κ.ά. έχουν αλληγορική σημασία. Όταν θα’ ρθει ο Κύριος θάχει «όνομα γεγραμμένο» στην Αγία του κεφαλή (Αποκάλυψη 29, 12). Και «επί τον μηρόν αυτού γεγραμμένον βασιλεύς βασιλέων και κύριος κυρίων» (Αποκάλυψη 19, 16). Έτσι θα’ ρθει ο Χριστός; Όχι! Αλλά ... «Ούτως ελεύσεται, ον τρόπον εθεάσασθε» (Πράξεις 1, 11). Θα ξανάρθει, όπως ανελήφθη! Τα ονόματα στο κεφάλι Του και στο μηρό Του έχουν αλληγορική σημασία. Είναι ενδεικτικά της μεγάλης Δόξης του αγίου Σώματός Του και της παντοδυναμίας Του.
Οι δίκαιοι «όψονται το πρόσωπο αυτού και το όνομα αυτού επί των μετώπων αυτών» (Αποκάλυψη 22, 4). Και ’δω η σημασία είναι αλληγορική. Όπως το όνομα «γεγραμμένον» στην αγία Κεφαλή του Χριστού, δηλοί την Θεία Δόξα, έτσι και το όνομα του Χριστού στην κεφαλή των δικαίων δηλοί την δόξα τους. Την μετοχή τους στην δόξα του Χριστού. «Και οι δίκαιοι εκλάμψουσιν ως φωστήρες» (Ματθ. 13, 43). Αλληγορικά, ερμηνεύονται και τα χωρία, που μιλάνε για το σφράγισμα στο μέτωπο των δούλων του Θεού: «άχρις ου σφραγίσωμεν τους δούλους του Θεού ημών επί των μετώπων αυτών» (Αποκάλυψη 7, 3). Και το: «ίνα μη αδικήσωσι, ... ει μη τους ανθρώπους οίτινες ουκ έχουσι την σφραγίδα του Θεού επί των μετώπων αυτών» (Αποκάλυψη 9, 4).
ΙΚ
Ο αγαπητός κ.ΙΚ. στο σχόλιο του (11-11-2010 5:44 μ.μ.) με τις χρήσιμες παρατηρήσεις του, διευρύνει το παρόν θέμα του 666 και του αντιχρίστου κ.λπ. και ανοίγει ένα τεράστιο θέμα (ερμηνεία Αγ.Γραφής), ίσως το πιο κρίσιμο για τη σωτηρία μας, αφού οι αιρεσιάρχες από λανθασμένη ερμηνεία έστω και μιας λέξης της Αγίας Γραφής και επειδή δεν ακολούθησαν την γραμμή της εκκλησιαστικής ιστορικής ερμηνείας, επλανήθησαν. Γι΄αυτό και στο προηγηθέν σχόλιό μου είχα γράψει ότι "η ταπεινή μου προσέγγιση είναι" και όχι ότι "έτσι είναι", διότι μόνο η Εκκλησία ερμηνεύει αυθεντικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤεράστιο θέμα.η ερμηνεία της Αγ.Γραφής. Από όσα διάβασα σε Ορθόδοξο θεολογικό εγχειρίδιο, είναι μη αποδεκτές εκκλησιαστικά η "αρνητική" και η "αλληγορική" ερμηνεία, ως "σχολές". Οι Ορθόδοξοι ακολουθούμε την "εκκλησιαστική-ιστορική" ερμηνεία της Αγ.Γραφής. Αν θα θέλαμε να περικλείσουμε σε μια φράση τις εκατοντάδες σελίδες που θα έπρεπε να γραφούν, για την "εκκλησιαστική - ιστορική" ερμηνεία της Α.Γραφής, θα λέγαμε ότι αυτή ερμηνεύει το "τι θέλει να πει ο συγγραφέας", που συνήθως κυριολεκτεί και εννοεί ότι ακριβώς λέει, άλλοτε όμως χρησιμοποιεί την "ελαστικότητα" του λόγου (π.χ. "οι φαρισαίοι κατεσθίουσι τας οικίας των χηρών", δεν σημαίνει φυσικά ότι με το στόμα τους τρώνε τα σπίτια).
Ειδικά για τι "συμβολικές" εκφράσεις και λέξεις, που κυριαρχούν στις προφητείες, συνεπώς και στην αποκάλυψη, τότε, χρησιμοποιείται η αλληγορία ως εργαλείο της "εκκλησιαστικής-ιστορικής" ερμηνείας.
Στις προφητείες να μην περιμένουμε, πάντοτε, "αυτολεξί" ερμηνεία αλλά κατά νόημα. π.χ. γράφεται στην προφητεία "ιδού η παρθένος εν γαστρί έξει και τέξεται υιόν και καλέσουσι το όνομα αυτού Εμμανουήλ". Επαληθεύθηκε η προφητεία. Η Παρθένος έτεκε υιόν. Αλλά στο όνομα; Ουδέποτε ο Χριστός πήρε το όνομα Εμμανουήλ, ως όνομα. Επαληθεύθηκε η προφητεία στο "τι ήθελε να πει" ο προφήτης, στο νόημα του Εμμανουήλ που σημαίνει "μεθ΄ημών ο Θεός". Δίδαγμα και για όσους βρίσκουν τάχα στα barcode το χξς και το 666 . Πως γνωρίζουν πότε και κυρίως με ποιο τρόπο θα επαληθευθεί το χξς ή 666 της προφητείας;
"Θαρσείτε, εγώ νενίκηκα τον κόσμον"
Ευχαριστώ. Ιωάννης Μ.
Ότι και να αποδεικνύει ο ειδικός επιστήμονας, ότι και να διδάσκουν οι πατέρες, ότι και να προφητεύει η αποκάλυψη, αυτό που είπε η Relfe, αυτό που κηρύττουν οι διαμαρτυρόμενοι και επαναλαμβάνουν οι γεροντάδες, θέλουν πεισματικά να πιστεύουν μερικοί που επ' ότι γράφουν στις σελίδες τους, "έχουν πείσει και την πλειοψηφία των ιεραρχών".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς ελπίσουμε ότι το πνεύμα το άγιο θα φωτίσει την επίσημη εκκλησία ως σώμα, για να αποφασίσει ομοίως με την εκκλησία της Κρήτης και του παλαιού ημερολογίου, που δημοσιεύσατε.
Ελευθέριος.
Μια μικρή λεπτομέρεια στη σωστή ανάλυση της προφητείας του Ησαϊα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην προφητεία παρελήφθησαν δυο λέξεις -επίτηδες-
που παραπλάνησηαν το Σατανά: παρελήφθη το "μεμνηστευμένι ανδρί" και ο Σατανάς έψαχνε σε παρθένους, που δεν ήταν μνηστευμένες.
ΙΚ