Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2009










Διαλεγόμεθα. Λέει ΨΕΥΔΩΣ, ο Βαρθολομαίος.

Αυτό που όλοι βλέπουμε
με τα μάτια μας

είναι διάλογοι ή συλλειτουργία
;

ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΦΟΔΡΗ ΕΠΙΘΕΣΙ
ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ
ΠΡΟΣ ΟΣΟΥΣ
ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ



Μεταφέρουμε απόσπασμα της χθεσινής ομιλίας του Πατριάρχη Βαρθολομαίου προς τη Σύναξη των Ιερέων της Ελασσόνας :

“ Ἐπίσης ἔχομεν τὴν εὐθύνην (ενν. το Οικουμενικό Πατριαρχείο) τῆς προβολῆς τῆς Ὀρθοδοξίας πρὸς τοὺς ἔξω, τοὺς μὴ Ὀρθοδόξους καὶ τοὺς μὴ Χριστιανούς.
Εἶναι ἕνα ἐπιτακτικὸ καθῆκον, εἰς τὸ ὁποῖον προσπαθοῦμε νὰ ἀνταποκριθοῦμε μὲ τοὺς Θεολογικοὺς ἤ ἁπλῶς ἀκαδημαϊκοὺς Διαλόγους, ὥστε νὰ γνωρίσουν τὸ ἀληθινὸν φῶς τῆς πίστεως ὅσον τὸ δυνατὸν περισσότεροι συνάνθρωποί μας, καὶ νὰ δοξάζεται ἔτσι τὸ ὄνομα τοῦ Θεοῦ.
Πολλοὶ μᾶς παρεξηγοῦν καὶ νομίζουν ὅτι κάμνομεν ἀβαρίας καὶ ἐκπτώσεις εἰς θέματα πίστεως.
Μέγα λάθος καὶ μέγα ψέμμα!
........
Γνωρίζομεν πολὺ καλὰ τὸ καθῆκον μας καὶ μέχρι ποῦ πρέπει νὰ κινηθοῦμε χωρὶς νὰ περάσωμε τὴν «κόκκινην γραμμήν»!
Τὴν Ὀρθοδοξίαν κηρύττομεν, τὴν Ὀρθοδοξίαν προβάλλομεν, τὴν Ὀρθοδοξίαν ὑπερασπιζόμεθα, εἰς τὴν Ὀρθοδοξίαν μένομεν ἀμετακίνητοι καὶ ἀδιάσειστοι, ἀλλὰ μὲ ἀγάπην πρὸς ὅλους τοὺς μὴ Ὀρθοδόξους, διότι αὐτὸ ἀπαιτεῖ τὸ χριστιανικό μας καθῆκον.
Οἱ φανατισμοί, τὰ ἀντάρτικα, αἱ ἐξαλλοσύναι, αἱ κατάραι καὶ τὰ τοιαῦτα, δὲν ἔχουν καμμίαν σχέσιν μὲ τὸ πνεῦμα τοῦ Χριστοῦ!”


Ο Πατριάρχης κατηγορεί τους αγωνιστές κληρικούς που ελέγχουν τον οικουμενισμό του ότι κάνουν «λάθος» και λένε «ψέμματα».
Ο ίδιος όμως ψεύδεται.
Εμφανίζεται ως υπερασπιστής της Ορθοδοξίας, αμετακίνητος και αδιάσειστος υποστηρικτής της και μας λέει ότι ποτέ δεν ξεπέρασε την «κόκκινη γραμμή» και δεν έκανε «αβαρίες και εκπτώσεις» σε θέματα πίστεως.
Τον ερωτούμε:

1. Δεν είναι έκπτωσις η συμπροσευχή μετά των παπικών και παντός είδους διεστραμμένων προτεσταντών;

2. Δεν είναι έκπτωσις η αναγνώριση των αιρετικών ως «αδελφών Εκκλησιών»;

3. Δεν είναι έκπτωσις η καταπάτησις των Ιερών Κανόνων;

4. Δεν είναι έκπτωσις η πολεμική του εναντίον των αγωνιστών πιστών;

Ας πάψει ο Βαρθολομαίος τα οικουμενιστικά του παραληρήματα και όλοι θα είμαστε μαζί του.

Ας πάψει τα φιλοπαπικά του ανοίγματα και κανείς δεν θα τον κρίνει σκληρά.

Ας σταματήσει επιτέλους να κατηγορεί τους ελέγχοντας αυτόν για «εξαλλοσύνες, κατάρες και αντάρτικα» και ας συνταχθεί με το πνεύμα των αγίων Πατέρων και τότε όλοι θα χαίρουμε μαζί του για την αληθινή υπεράσπιση της Ορθοδοξίας.


Όσο όμως παραμένει υπηρέτης του Οικουμενισμού, θα ακούει ισχυρή τη φωνή των ελεγχόντων αυτόν για τις αποκλίσεις του από την Ορθοδοξία.

Κι αν επιμείνει στην οικουμενιστική γραμμή τότε γρήγορα και με εκκλησιαστικό τρόπο θα τεθεί ο ίδιος και οι περί αυτόν εκτός της Ορθοδόξου Εκκλησίας
.

Από τα Thriskeftika







Οι Χριστιανοί

διώκονται.


Συλλήψεις
στην Ελασσόνα.

ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΤΗΣ «ΑΓΑΠΗΣ»

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η «ΔΕΟΥΣΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ» ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ
ΚΑΤΑΛΥΕΤΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΑΣΣΩΝΑ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚ. ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ
ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ο ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ

Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ ΣΥΝΕΛΑΒΕ
ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΝΩΣΕΩΣ «ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ»
ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΑΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΓΙΑ
ΤΙΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ

Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ
ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΤΗ ΦΙΜΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΦΩΝΗΣ

Έξι μέλη (3 άντρες και 3 γυναίκες) της «Φιλορθοδόξου Ενώσεως “Κοσμάς Φλαμιάτος”» (ΦΕΚΦ) συνελήφθησαν στην Ελασσόνα, όπου πραγματοποιεί 4ήμερη επίσημη επίσκεψη ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, το βράδυ της Παρασκευής (18/9, ώρα 11:30΄ μ.μ.) και κρατήθηκαν παρανόμως τρεις ώρες στο Αστυνομικό Τμήμα, γιατί μοίραζαν το έντυπο της Ενώσεως, «Ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος ψεύδεται και λοιδορεί τον λαό του Θεού»........

Οι τοπικές Αστυνομικές Αρχές —σύμφωνα με τις εντολές που είχαν και καταπατούντες κάθε έννοια δημοκρατίας, ελευθεροτυπίας και ελευθερίας διακινήσεως των ιδεών— διάβασαν, έκριναν και αποφάσισαν την κατάσχεση του εντύπου ως ακατάλληλο προς διάδοση(!), κατά παράβαση και υπέρβαση των νομίμων αρμοδιοτήτων τους.
Και μάλιστα μεσούσης της προεκλογικής περιόδου!
Αλλά οι ενέργειές τους συνδέονται με τα εξής γεγονότα:
Τα αυτοκίνητα των μελών της ΦΕΚΦ παρηκολοθούντο σε όλη τη διαδρομή από τη Λάρισα μέχρι την Ελασσόνα.
Μόλις άρχισαν την διανομή του εντύπου εμφανίσθηκε η Αστυνομία και τους συνέλαβε.
Μετά την προσαγωγή τους στο Αστυνομικό Τμήμα εμφανίσθηκαν εκεί μέλη της προσωπικής ασφαλείας του κ. Βαρθολομαίου, που ζητούσαν την απόσυρση του εντύπου.
Δεν εμφανίσθηκε η εισαγγελική Αρχή της Ελασσόνας, παρόλο που εζητήθη αυτό από τον δικηγόρο των συλληφθέντων.
Διεξήχθησαν επί μακρόν διαβουλεύσεις των Αστυνομικών Αρχών με «άγνωστους» φορείς και πρόσωπα.

Τελικά, κατόπιν της σθεναρής στάσεως των συλληφθέντων και του δικηγόρου τους, αφέθησαν ελεύθεροι, τους επεστράφησαν τα έντυπα και επετράπη η διανομή τους, υπό την διακριτική παρακολούθηση αστυνομικών οργάνων.

Ο κ. Βαρθολομαίος ήρθε πάλι στην Ελλάδα —καταχρώμενος της θέσεώς του και της ατύπου-παρανόμου καταργήσεως του Αυτοκεφάλου της Εκκλησίας της Ελλάδος— και τον υποδέχτηκαν οι επίσημοι πολιτικοί και θρησκευτικοί παράγοντες της Ελασσόνας με πλήθος λαού.

Αυτή είναι η βιτρίνα.
Πίσω από τη βιτρίνα, όμως, λειτούργησαν μέθοδοι που θύμιζαν «δικτατορικές-ολοκληρωτικές πρακτικές» ή, πιο ρεαλιστικά, τα αστυνομικά ήθη του φασιστικού καθεστώτος της Τουρκίας, της οποίας πολίτης είναι και ο Πατριάρχης του «Γένους»!...

Άλλωστε, φασιστικού χαρακτήρα είναι η χρονική μετάθεση του Αγιασμού της νέας σχολικής χρονιάς στην Ελασσόνα, ώστε να τελεσθεί «μαζικά» από τον κ. Βαρθολομαίο!...

Όμως ο κ. Βαρθολομαίος δεν είναι ένα είδος ιερού τοτέμ, το οποίο δεν εγγίζεται, ούτε κάποιο είδος γκουρού ή σαμάνου για το πρόσωπο και τις ενέργειες του οποίου απαγορεύεται ο έλεγχος και η κριτική.

Κριτική κατά της παναιρέσεως του Οικουμενισμού και του Παπισμού, που με φανατισμό δι’ έργων και λόγων διακονεί ο κ. Βαρθολομαίος.

Κριτική που επιβάλλεται από το ιερό Ευαγγέλιο, την ιερά Παράδοση, τους αγίους και θεοφόρους Πατέρες της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας και είναι επιτακτικό καθήκον και απαράγραπτο δικαίωμα των μελών της.


Στην Ελληνική Δημοκρατία, παρά τα τόσα ελαττώματά της, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο Πρωθυπουργός, οι Υπουργοί, ο Αρχιεπίσκοπος, δέχονται ακόμη και την πιο κακοπροαίρετη κριτική με ανοχή και συγκατάβαση.
Κριτική που διασφαλίζεται από το σύνταγμα και τους νόμους της δημοκρατικής χώρας μας.

Μόνον ο κ. Βαρθολομαίος δεν ανέχεται και δεν αντέχει την κριτική.
Κάθε φορά που έρχεται στην Ελλάδα φυλακίζονται και δικάζονται Έλληνες πολίτες που θίγουν τις ψεύτικες, κακόγουστες και εμετικά δουλοπρεπείς φιέστες υποδοχής του.


Ως ελεύθεροι πολίτες και ως «Φιλορθόδοξη Ένωση “Κοσμάς Φλαμιάτος”» καταγγέλλουμε αυτή την απίστευτη αυθαιρεσία και παρανομία και καλούμε τους δημοκρατικούς πολίτες, οργανώσεις, κόμματα και τους Ορθοδόξους Χριστιανούς να διαμαρτυρηθούν, την δε Πολιτεία να φροντίσει ώστε να μην επαναληφθούν παρόμοια φαινόμενα που αμαυρώνουν και διασύρουν και εν τέλει καταλύουν την Ελληνική Δημοκρατία.


Για την «Φιλορθόδοξη Ένωση “Κοσμάς Φλαμιάτος”»

Ο Πρόεδρος Ντετζιόρτζιο Λαυρέντιος
Ο Γραμματέας Σημάτης Παναγιώτης


ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ

ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ


ΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ

ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΠΑΝΤΟΥ

ΚΑΤΕΛΥΘΗ

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ

ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ


Αυτήν την στιγμή 12,51 μ.μ. την νύχτα, πληροφορούμεθα ότι στην Ελασσόνα συνελήφθησαν 10-15 χριστιανοί και κρατούνται στα κρατητήρια της ασφαλείας επειδή διένειμαν το φυλλάδιο του συλλόγου "Κοσμάς Φλαμιάτος" που δημοσιεύσαμε και στο blog μας και περιγράφει την ανακολουθία και ψευδολογία του Ουνίτου Πατριάρχου Βαρθολομαίου στον τρόπο της αντιεκκλησιαστικής ζωής του, που εμπαίζει τούς πάντας και τα πάντα, ακόμα και τον ίδιο του τον εαυτό.

Η πράξι αυτή των αστυνομικών αρχών είναι παράνομη και καλούνται όλοι οι δημοκρατικοί πολίτες να διαμαρτυρηθούν άμεσα και έντονα και εν ονόματι της ελευθερίας του λόγου και της ελευθερίας της έκφρασης που μας δίνει το Σύνταγμα να απελευθερωθούν άμεσα οι κρατούμενοι χριστιανοί.


Είναι ΝΤΡΟΠΗ , είναι ΑΙΣΧΟΣ, σήμερα που ζούμε σε δημοκρατική χώρα, να προσπαθούν καποιοι, βιαίως και δικτατορικώς, να φιμώσουν και να σταθμίσουν την αναπνοή των Ελλήνων πολιτών.


Ο Ουνίτης Πατριάρχης Βαρθολομαίος μετέφερε το Φασιστικό Κράτος της Μογγολοτουρκίας μέσα στην καρδιά της Ελλάδος.


Μέσα από το φιλελεύθερο blog apotixisi εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας και απαιτούμε από ΟΛΟΥΣ, ιδιαίτερα τις αρχές του Κράτους, τον σεβασμό και την τήρησι του Ελληνικού Συντάγματος.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2009





Διαλεγόμενοι...


αλλά με ποιες


προϋποθέσεις


Μεταφέρουμε απόσπασμα είδησης :

«Διαλεγόμενοι δεν προδίδουμε την Ορθοδοξία»,
τόνισε ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος, κληθείς να σχολιάσει αντιδράσεις στην Ελλάδα κατά της προσέγγισης Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών με αφορμή και τη συνάντηση της Μεικτής Επιτροπής Θεολογικού Διαλόγου στην Κύπρο από 16-23 Οκτωβρίου.

Ο Κύπρου Χρυσόστομος ήταν λακωνικός :
« Ο διάλογος δεν κάνει κακό», είπε και υπενθύμισε ότι ο θεολογικός διάλογος με τους Ρωμαιοκαθολικούς άρχισε και διεξάγεται με απόφαση των Συνόδων όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών και ότι πριν ένα χρόνο οι Προκαθήμενοι τους εξέφρασαν την επιθυμία να συνεχιστούν, παρά τις όποιες δυσκολίες, οι θεολογικοί και διαθρησκειακοί διάλογοι."


Το δικό μας σχόλιο

"Διαλεγόμενοι προδίδετε την Ορθοδοξία" Μακαριώτατε.

Διότι διεξάγετε τους διαλόγους με όρους όχι ορθοδόξους αλλά οικουμενιστικούς.


Διαλέγεσθε συμπροσευχόμενοι και καταπατείτε τους ιερούς Κανόνες.


Υπογράφετε στα πλαίσια των Διαλόγων κείμενα που απέχουν από την αλήθεια της

Ορθοδοξίας.


Διαλέγεσθε χωρίς να λαμβάνετε υπόψη την ανησυχία του πιστού λαού και τις

επισημάνσεις ορθοδόξων κληρικών και λαϊκών.

Και ερωτούμε........

1. Θα αποφύγετε στην Κύπρο κάθε συμπροσευχή τον Οκτώβριο;

2. Λάβατε υπόψη σας το πλήθος των υπογραφών της "Ομολογίας Πίστεως" πριν

προχωρήσετε στους Διαλόγους με τον Κάσπερ και τους παπικούς;


3. Μελετήσατε τις Επιστολές του κ. Τσελεγγίδη που αυτές τις ημέρες απέστειλε στη

Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος και το Άγιον Όρος;


Τι απαντάτε σε όσα ερωτήματα θέτει;


4. Θα υπερασπιστείτε την ορθόδοξη θέση απόρριψης κάθε είδους πρωτείου για τον

Πάπα ή θα αποδεχθείτε τον Οκτώβριο "πρωτείο διακονίας" για τον Πάπα

προδίδοντας την Ορθόδοξη Θεολογία και Πίστη;



Όλοι είμαστε υπέρ του Διαλόγου, όταν όμως αυτός θα γίνει με προϋποθέσεις

Ορθοδοξίας.

Δυστυχώς οι οικουμενιστές του σήμερα, και εσείς Μακαριώτατε Κύπρου,

διαλέγεσθε προδίδοντες την Ορθοδοξία.








γελάει για τα ....χάλια του.

γελάει και για την ....ανοησία μας
να τον υποδεχώμαστε!!!



O ΕΦΙΑΛΤΗΣ

ΞΑΝΑΡΧΕΤΑΙ



Ερχεται και πάλι ο …μεγάλος πειρασμός των Ορθοδόξων.
Ερχεται ο αρχιαιρεσιάρχης Βαρθολομαίος που πιστεύει και αποδέχεται και διακηρύττει στεντορεία τη φωνή ότι οι πανάθλιοι αιρετικοί Παπικοί και Προτεστάντες αποτελούν Εκκλησίες και μαζί με τους Ορθοδόξους, απαρτίζουν την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία.
Και μόνο ένας αρχιαιρεσιάρχης δεν θα τάλεγε αυτά;
Μπορείτε να φαντασθητε τους Πατέρες, να εκστομίζουν τέτοιες πρωτοφανείς βλασφημίες;
Ερχεται ο Εφιάλτης των Ορθοδόξων που εξύβρισε χυδαία τους Αγίους Πατέρες μας, αφού τους χαρακτήρισε «θύματα του αρχεκάκου όφεως», ενώ ΤΟΙΟΥΤΟΣ είναι ο ίδιος.
Ερχεται ο Λατινόφρονας, που συμμετέχει στις τράπεζες των δαιμονίων και συλλειτουργεί συνεχώς και αδιαλείπτως στις δαιμονολατρείες των αιρετικών Ανατολής και Δύσεως.
Ερχεται για να μαγαρίση ακόμα περισσότερο τα θυσιαστήριά μας και να εκδιώξη διαπαντός τον άγγελον της Εκκλησίας μας.
Ερχεται για να δεχθή και να απολαύση τα χειροκροτήματα των κοσμικών και των αχριστιάνων, της αθλιωτάτης σκολιάς και διεστραμένης γενεάς μας.
Όμως, ποια αξία έχουν, οι τιμές και τα χειροκροτήματα των πολλών;
Ουδεμία αξία έχουν.
Και ιδού τι μας λέγει γι αυτούς, το χρυσούν ουράνιον στόμα:

«Τι δε η παρα των πολλών τιμή;
Ουδέν.
Ει γαρ αυτοί, οι την τιμήν παρεχόμενοι απόλλυνται, πολλώ μάλλον η τιμή.
Ο τιμήν παρέχων ετέρω, εαυτώ πρότερον οφείλει παρασχείν.
Ει δε μη παρέχοι εαυτώ, πώς αν ετέρω παρέξοι;
Νυν δε και τας τιμάς ζητούμεν εξ ευτελών και ευκαταφρονήτων ανδρών, ατίμων όντων και επονειδίστων.
Ποία ούν αύτη τιμή; »
(ΕΠΕ ιερός Χρυσόστομος, 21,12).

Κάπως έτσι υποδέχονταν και ο διεστραμμένος φτηνολαός της Ρώμης τον πυρομανή και διεφθαρμένο Νέρωνα και τον Καλιγούλα.
Με παλλαϊκές υποδοχές και επισκέψεις.
Με εορτασμούς, δείπνα και φαγοπότια.
Με πανό και με σημαιοστολισμούς.
Με κλείσιμο καταστημάτων για να συμμετάσχη στην «αυθόρμητη» αποθέωσι.
Με μουσικές και οργανωμένους χορούς και πανηγύρια.
Με προσφωνήσεις και αντιφωνήσεις και τιμητικές διακρίσεις.
Με προσκυνήματα και τεμενάδες.

Διέρχεται ο …αυτοκράτορας.
Αλλωστε και η εξωτερική του εμφάνισι είναι αυτοκρατορική-βασιλική.
Δούλοι, προσκυνήσατέ τον.
Εμφανίζεται ο Μέγας Ιεροεξεταστής.
Για να σας ευλογήση και για να σας συγχωρήση τα πάντα.
Ναι, τα πάντα.
Είναι πολύ φιλάνθρωπος. Απέραντα συγκαταβατικός.
Κύψατε τα γόνατα, κλίνατε την σπονδυλική σας στήλη.
Θα διέλθη από μπροστά σας ο Μέγας Αρχιτέκτονας των ουρανίων, των επιγείων και των καταχθονίων.

Κατά τα άλλα αυτός ο άνθρωπος πάντοτε θρηνολογεί και κλαίγεται ότι είναι …«αιχμάλωτος» των γκρίζων λύκων.
Μα είναι δυνατόν οι γκρίζοι λύκοι να αντιπαρατίθενται έναν παρόμοιό τους λύκο;
Και κάποια άλλα κατάμαυρα παπαγαλάκια επαναλαμβάνουν τις ίδιες ανοησίες και τις ίδιες γελοιότητες.
Για να τον συμπαθήσουμε και να τον λυπηθούμε.
Τον καϋμένο και κακόμοιρο!!!
Και επειδή είναι …αιχμάλωτος και ταλαιπωρημένος, τρέχει και δεν φτάνεται, αλωνίζει συνεχώς ανατολή και δύσι, βορρά και νότο, χωριά, πόλεις και μεγαλουπόλεις, κράτη και ηπείρους, πλανήτες και γαλαξίες του ορατού στερεώματος.
Και ιδού δεν παρήλθον ολίγες ημέρες και ξαναεπανήλθε για να ξαναδή τα προσφιλή μας πρόσωπα.
Αλλωστε μας τόπε και ο ίδιος. «Θα με βαρεθήτε να με βλέπετε…».
Ερχεται και πάλι ο αιρεσιάρχης για να μολύνη και να μαγαρίση την αγία Εκκλησία μας και τα άγια θυσιαστήριά μας.
Ως πότε θα τον επιτρέπουμε να διέρχεται συνεχώς, από τις λεωφόρους και από τους δρόμους, από τα χωριά και από τις πόλεις μας;
Για να σκορπά την κατάρα και την ευλογιά;
Να προκαλή λίβα και ανεμοθύελλα.
Αυτός από όπου διέρχεται, καίγονται και τα σπαρτά.
Αυτός από όπου περνάει, ξηραίνεται και η χλόη των αγρών.

Το μέλλον της Αγίας μας Εκκλησίας, διαμορφώνεται αόρατον και αδιαφανές.
Ο λαός, υπνοί ύπνον βαρούχιον και πυρσός ουδαμού.
Όταν ο λαός στεφανοί, τους προδότες της Πίστεως, δεν προοιωνίζεται κανένα μέλλον καλό ούτε δια την Εκκλησίαν, ούτε δια τον τόπο.
Το μέλλον ευρίσκεται και διαμορφώνεται μόνον από έναν πιστό και μετανοημένο λαό.
Αυτό και πάλι μας το διαβεβαιώνει ο ιερός Πατήρ:
«Μανθανέτωσαν Ιουδαίοι και Ελληνες, ότι σωτήρες εισί της πόλεως οι χριστιανοί.
Και μανθανέτωσαν αυτό τούτο οι ακόλαστοι και διεστραμμένοι» (P.G. 49,32).

Ο Θεός να ελεήση, την Αγίαν Του Εκκλησίαν.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2009




















Ο Οικ. Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος ψεύδεται
και λοιδορεί τον λαό του Θεού

Ο κ. Βαρθολομαίος προάγει την αίρεση του Οικουμενισμού
και «απειλεί» τους πιστούς που διαμαρτύρονται.

Ωστόσο Μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος τον προσκαλούν
διοργανώνοντας φιέστες υποδοχής, όπου ο κ. Βαρθολομαίος
παρουσιάζει το άλλο, το «ορθόδοξο» πρόσωπό του.

Είναι γνωστό ότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, ως απάντηση στις διαμαρτυρίες των πιστών που τελευταία εντείνονται για την ολοφάνερη αντι-Πατερική τακτική του στους Διαλόγους και την εμπλοκή του στην Οικουμενιστική αίρεση, χρησιμοποιεί όχι τη γλώσσα των Πατέρων, αλλά τη γλώσσα της εκκοσμικευμένης λογικής και ρωτά με περισσή «αφέλεια»: μα πώς είναι δυνατόν «στον 21ο αιώνα, να μέναμε απομονωμένοι μέσα στο κέλυφός μας ο καθένας με αυτάρκειαν και αυταρέσκειαν, χωρίς να επικοινωνούμε, χωρίς να διαλεγόμεθα;» Και μόνο αυτή η απάντησή του, όμως, αποτελεί διαστροφή των λόγων όσων πιστών εναντιώνονται μετά λόγου γνώσεως στην προώθηση του Οικουμενισμού από το Φανάρι.

Γιατί διαστρέφετε, «Παναγιώτατε», όσα σας καταμαρτυρούν οι ορθόδοξοι πιστοί (οι «υπερ-ορθόδοξοι», όπως υποτιμητικά τους χαρακτηρίζετε); Αυτοί δεν αρνούνται ούτε τον Διάλογο ούτε την επικοινωνία με τους άλλους, αλλά σας υπενθυμίζουν τον τρόπο, το περιεχόμενο και τη διάρκεια του Διαλόγου που —όπως γνωρίζετε— ο Χριστός και η Εκκλησία μάς παρέδωσαν. Διάλογος ναι, αλλά Χριστομίμητος και εκκλησιαστικός, όχι κοσμικός. Διάλογος που μιμείται τους Αγίους ναι, αλλά όχι Διάλογος που μιμείται τους διαπλεκόμενους πολιτικούς και διεθνιστικούς μηχανισμούς. Οι Πατέρες διελέγοντο, αλλά είχαν απαγορεύσει αυστηρώς τις συμπροσευχές με τους αιρετικούς, εφόσον επέμεναν στην αίρεση.

Όμως, μ’ αυτό το κείμενό μας, δεν θα παρουσιάσουμε πατερικές θέσεις και Ιερούς Κανόνες που ο Πατριάρχης παραβαίνει, αφού αυτά τα ερμηνεύει και τα εξηγεί όπως θέλει, αλλά θα παρουσιάσουμε κάποια αναμφισβήτητα ντοκουμέντα-γεγονότα του πρόσφατου παρελθόντος, στα οποία ο ίδιος ο Οικ. Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος αποκαλύπτει τον Οικ. Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο να ψεύδεται, όχι στιγμιαίως αλλά με πράξεις διαρκείας, και ως εκ τούτου μας παρουσιάζει έναν Οικ. Πατριάρχη αναξιόπιστο.

Το 1999 ο Πατριάρχης είχε αποστείλει στους Αγιορείτες Μοναχούς Επιστολή, για να κατασιγάσει τις αντιδράσεις τους, επειδή αυτοί του άσκησαν δριμύτατη κριτική δι’ Επιστολής τους. Σ’ αυτή καυτηρίαζαν τις οικουμενιστικές αντιλήψεις του και εξέφραζαν την οδύνη τους για τις συμπροσευχές, που το Πατριαρχείο επέτρεπε να γίνονται. Στην απαντητική Επιστολή του ο κ. Βαρθολομαίος διαβεβαίωνε τους μοναχούς, πως είναι αντίθετος με τις συμπροσευχές μεταξύ ορθοδόξων και αιρετικών (παπικών και προτεστανών), όχι μόνο με εκείνες που γίνονταν σε ναούς, αλλά είναι αντίθετος με τις συμπροσευχές ακόμα και στις κατ’ ιδίαν συναντήσεις.[1]

Δυστυχώς, όμως, αυτές οι διαβεβαιώσεις του Πατριάρχη ήταν και, βέβαια, από καιρό ελέγχονταν ως αναληθείς, όμως αυτό το πατριαρχικό ψέμα διαπιστώνεται πλέον και οπτικά σε φωτογραφίες και σε Video, που έχει ανεβάσει το You Tube, στο οποίο βλέπει κανείς τον Πατριάρχη να συμπροσεύχεται με αιρετικούς «επισκόπους» και «επισκοπίνες», να συνευλογεί ένα πολυποίκιλο ετερόδοξο εκκλησίασμα μέσα σε ναό ετεροδόξων, παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις του. Αυτό επιτρέπει να σκέφτεται κανείς: Πώς να δώσω εμπιστοσύνη στα λόγια και τις υποσχέσεις ενός Πατριάρχη που μετέρχεται αυτές τις πρακτικές και πώς να εμπιστευθώ την σωτηρία της ψυχής μου στα χέρια αυτού και των ομοϊδεατών του.

Γιατί, «Παναγιώτατε», άλλα πιστεύετε, άλλα λέτε και άλλα κάνετε; Τόσο σεβασμό έχετε προς τον Πανάγιο Θεό και τις Εντολές Του, αλλά και προς τον Λαό του Θεού;

Μέχρι τώρα, ο σεβασμός προς τον θεσμό του Πατριαρχείου και οι συμβουλές των πνευματικών για αγώνα, αλλά με διάκριση, μας απέτρεπε να μιλήσουμε τόσο ανοικτά. Όμως, επειδή τα πράγματα έχουν φτάσει σε οριακό σημείο και «ο καιρός συνεσταλμένος εστί», αναγκαζόμαστε να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους και να παρουσιάσουμε μια πτυχή του μεγάλου αυτού σκανδάλου, που εντοπίζεται σε τρία επίπεδα.

1. Ο Πατριάρχης αποκρύπτει την αλήθεια: Συμπροσευχόταν πανηγυρικά με αιρετικούς, ενώ διαβεβαίωνε τους Αγιορείτες Πατέρες εγγράφως και επισήμως, ότι είναι αντίθετος με τις συμπροσευχές, γιατί απαγορεύονται από τους Ιερούς Κανόνες! Και ενώ διαβεβαίωνε αυτή του την αντίθεση με τις συμπροσευχές, και πριν στεγνώσει το μελάνι των διαβεβαιώσεών του, άρχιζε νέο ευρύτερο κύκλο συμπροσευχών, καταρρακώνοντας και το τελευταίο ίχνος της αξιοπιστίας του και ευτελίζοντας ακόμη περισσότερο τον θεσμό του Οικ. Πατριάρχη.

2. Δηλώνει, ότι οι συμπροσευχές αντιβαίνουν προς τις Εντολές του Χριστού και τους Ιερούς Κανόνες, και παρά ταύτα, όχι μόνο παραβαίνει το καθήκον του, που είναι η διαφύλαξη των Ι. Κανόνων, αλλά παραβαίνει και ο ίδιος αυτούς τους Ι. Κανόνες!

3. Παραπλανά τους πιστούς, προσθέτοντας στην πρώτη αναλήθεια και μια υποκριτική δήλωση, δια της οποίας παρουσιάζεται ως ο πρωτοπόρος στην υπεράσπιση των Ιερών Κανόνων, «καρφώνοντας» ταυτόχρονα κάποιους άλλους, οι οποίοι επεδίωξαν να οικειοποιηθούν (όπως λέει) αυτή την… πρωτοβουλία(!) του για τη διαφύλαξη των Ι. Κανόνων περί συμπροσευχών!!!

Συγκεκριμένα: Ο κ. Βαρθολομαίος, ενώ διαβεβαιώνει τους Αγιορείτες ότι είναι εναντίον των συμπροσευχών (1999), στην πραγματικότητα είχε ήδη συμπροσευχηθεί πολλές φορές σε αιρετικό Ναό, όπως ενδεικτικά φαίνεται από τις τρεις παρακάτω περιπτώσεις:

α) Στην Ουψάλα της Σουηδίας στις 22/8/1993 ήταν παρών σε «Θ. Λειτουργία» με Παπο-Λουθηρανούς. Είχε μιλήσει επίσημα από τον άμβωνα του Ναού τους, και στεκόταν δίπλα στην «αγία τράπεζα» των αιρετικών. Ο κ. Βαρθολομαίος, επίσης, παρά την απαγόρευση των Ι. Κανόνων, προσέφερε δώρο στον Αρχιεπίσκοπο των Λουθηρανών ένα ασημένιο άγιο ποτήριο, που χαρακτήρισε ως «ποτήριο της συμφιλιώσεως» και το οποίο ο Λουθηρανός Αρχιεπίσκοπος το χρησιμοποίησε αμέσως στην «Θ. Λειτουργία» τους.

Έλαβε μέρος στην «μικρά είσοδο» του Ευαγγελίου, ακολουθούμενος από τη συνοδεία του. Απήγγειλαν όλοι μαζί το «Πιστεύω» και αντάλλαξαν «λειτουργικό ασπασμό» ειρήνης, που εξέπεμπε το συμβολικό ενωτικό μήνυμα: «όλοι μαζί είμαστε η Εκκλησία του Χριστού».

«Την ώρα που οι Λουθηρανοί “κοινωνούσαν” συνέβη το εξής εκπληκτικό. Επίσκοποι, ιερείς και ιέρειες, όχι μόνο Λουθηρανοί, αλλά και Αγγλικανοί και Μεθοδιστές, εστάθησαν σε διάφορα μέρη του τεράστιου Ναού για να κοινωνήσουν τους λαϊκούς, και ξαφνικά, μια ομάδα νεαρών μαύρων χορευτών με συνοδεία μουσικής άρχισε να χορεύει σάμπα», για να καλύψουν το κενό! Σάλος και πανδαιμόνιο επικράτησε στον Ναό, ακριβώς εκείνες τις στιγμές, που θα έπρεπε να επικρατεί κατάνυξη και ησυχία. «Κάπου εκεί οι Ορθόδοξοι (προσευχόμενοι;) διήνθιζαν την “ποικιλία εν τη ενότητι”».

Και το αποκορύφωμα του οικουμενιστικού αυτού θεάτρου της Ουψάλας. Ο κ. Βαρθολομαίος, εν μέσω των Λουθηρανών, Αγγλικανών και άλλων αιρετικών «επισκόπων» απήγγειλε εμμελώς, όπως όταν λειτουργεί σε Ορθόδοξο Ναό: «Η χάρις του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και η αγάπη του Θεού και πατρός… μετά πάντων ημών». Στην κατάληξη της φράσεως αυτής οι τρεις ετερόδοξοι «επίσκοποι» και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, σήκωσαν από κοινού το δεξί τους χέρι και ευλόγησαν ταυτοχρόνως τους «πιστούς»!

Σε όλη την «ιερή ακολουθία» των ετερόδοξων ο Πατριάρχης ήταν παρών χωρίς λειτουργικά άμφια, γεγονός που δεν επηρέασε βέβαια τους ετερόδοξους να φερθούν προς αυτόν ως προς συλλειτουργό τους, ούτε απέτρεψε να περάσουν στο πλήθος τα οικουμενιστικά μηνύματα.

β) Επίσης, στον Παπικό Ναό Αγίας Μαρίας Τραστεβέρε στη Ρώμη (Ιούνιος 1995), ο Οικουμενικός Πατριάρχης ήταν παρών, ομίλησε, συμπροσευχήθηκε και συνεόρτασε με στους παρόντες Παπικούς πιστούς, απευθυνόμενος προς αυτούς ως να επρόκειτο για μέλη της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Είχε πει: «Τέκνα της Εκκλησίας ευλογημένα και αγαπητά, ομού μετά του σεβασμίου επισκόπου της πόλεως ταύτης αγαπητού ημίν αδελφού Πάπα Ιωάννου Παύλου Β΄ και ολοκλήρου της Εκκλησίας Ρώμης, θέλομεν συνεορτάσει την ιεράν ταύτην εορτήν και μεγάλην πανήγυριν. Λοιπόν την εορτάζομεν η Ανατολή και η Δύσις. Θεού το δώρον. Εορτάζομεν διότι είμεθα οι επί γης πορευομένη κοινωνία των αγίων».

γ) Και σε άλλη ευκαιρία, συμπροσεύχεται μετά αιρετικών, απαγγέλλοντας από κοινού με τους «επισκόπους» και τους πιστούς τους το «Πάτερ ημών».[2]

Δίνουμε έμφαση στο ψέμα και στην αυτοδιάψευση του Πατριάρχη, γιατί απευθυνόμαστε και σε εκείνους τους πιστούς που η οικουμενιστική πλύση εγκεφάλου τους έχει πείσει μεν, ότι για χάρη της «αγάπης» συγχωρείται η παράβλεψη κάποιων Ιερών Κανόνων, όμως δεν συγχωρούν με τίποτα σ’ έναν Πατριάρχη να ψεύδεται και να παραβαίνει τους εκκλησιαστικούς νόμους, που ο ίδιος θεωρεί έγκυρους και δηλώνει ότι τους τηρεί!

Και προσοχή: Δεν μιλάμε εδώ για όσα αντικανονικά διέπραξε μετά το 1999 ο Πατριάρχης —γιατί θα μπορούσε διπλωματικά να ισχυρισθεί, ότι οι συγκυρίες και τα γεγονότα που τρέχουν τον ανάγκασαν να ενεργήσει «κατ’ οικονομίαν» διαφοροτρόπως— αλλά για συμπροσευχές που είχε διαπράξει ΠΡΙΝ το 1999 (ημερομηνία αποστολής της Επιστολής), και που εν τούτοις δεν δίστασε, τότε, να διαβεβαίωσει τους Αγιορείτες, ότι τίποτε από όσα τον κατηγορούν δεν διέπραξε. Αντίθετα με περισσό «θάρρος» τούς εδήλωνε, ότι πιστεύει και κηρύττει ό,τι και οι Ιεροί Κανόνες και τους έψεγε μάλιστα, διότι τόλμησαν να διανοηθούν, ότι ήταν δυνατόν ένας Πατριάρχης να παρανομεί!!!

Μετά από αυτά —και πέρα από τις ψευδέστατες διαβεβαιώσεις του Πατριάρχη— αποδεικνύεται πλέον, πως είναι πέρα για πέρα αληθινά όσα έχουν διαπιστώσει και καταγγείλει θεολόγοι, ιερωμένοι κ.ά. και το κείμενο που η Ι. Μονή Παντοκράτορος (Μελισσοχωρίου) φιλοξένησε στον ιστότοπό της:

«Ο κ. Βαρθολομαίος και πολλοί εγχώριοι επίσκοποι, είναι θερμοί εκπρόσωποι μιας φοβερής αίρεσης: της αίρεσης του Οικουμενισμού», την οποία αδίστακτα προωθούν έστω και αν χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν το ψεύδος, προκειμένου να θολώσουν τα νερά.

Ομως, ο κ. Βαρθολομαίος, μη αντέχοντας όσα του καταμαρτυρούν και την κριτική που του ασκείται από πολλές μεριές, καθώς εξαντλήθηκαν πλέον και τα ελάχιστα όρια υπομονής, ανοχής, οικονομίας, ανακοίνωσε (31/8/2009) την πρόθεσή του να δώσει «την δέουσαν απάντησιν» στους «υπερ-ορθόδοξους», όπως ονομάζει όλους εκείνους που δεν ανέχονται άλλο την κοροϊδία και την αθέτηση της Πίστεως. Και, όπως εκκλησιαστικοί αναλυτές επισημαίνουν, η «δέουσα απάντησις» δεν θα είναι κάποια τεκμηριωμένη θεολογικά απάντηση, αλλά η επιβολή κυρώσεων στους πιστούς εκείνους που αντιδρούν και εκφράζουν ελεύθερα, όχι την δική τους «υπερ-ορθόδοξη» τοποθέτηση —όπως διατείνεται ο Πατριάρχης— αλλά, τις θέσεις των Πατέρων της Εκκλησίας που εκείνος παραβαίνει.

Παραθέτουμε το επίμαχο σημείο της δηλώσεώς του και περιμένουμε την απάντηση του Πατριάρχη, ελπίζοντες ότι θα διαψεύσει τις παραπάνω εκτιμήσεις: «Τελευταίως …εκυκλοφόρησαν μιαν “Ομολογίαν Πίστεως”, εις την οποίαν …λένε ότι αυτοί που δεν υπογράφουν αυτήν την Ομολογίαν, αυτοί που έχουν διαλόγους και επικοινωνίαν με τους ετεροδόξους, αυτομάτως θέτουν εαυτούς εκτός Εκκλησίας. Τους ευχαριστούμε πολύ διότι μας εξωεκκλησιάζουν. Προσεχώς θα πάρουν την δέουσαν απάντησιν από το Οικουμενικόν Πατριαρχείον, διότι αυτά τα πράγματα είναι απαράδεκτα… Πώς μπορεί ένα άτομο ή πλείονα άτομα να διαφοροποιούνται από τας αποφάσεις των Συνόδων των Εκκλησιών των και να επικρίνουν τας Συνόδους και τους Προκαθημένους ότι έχουν αποκλίνει από την Ορθόδοξον πίστιν;» Ασφαλώς, τις όποιες αποφάσεις για την «δέουσαν απάντησιν» θα τις λάβει η Σύνοδος των Επισκόπων, της οποίας ο ίδιος προΐσταται και εκφράζει το δικό του οικουμενιστικό-αιρετικό πνεύμα.

Ωστόσο, όπως πολύ καλά γνωρίζει ο κ. Βαρθολομαίος, μία Σύνοδος δεν έχει καμιά εκκλησιαστική ισχύ, αν δεν συμφωνεί απόλυτα με το πνεύμα και ενίοτε και με το γράμμα των προηγούμενων Συνόδων και της διδασκαλίας των Πατέρων της Εκκλησίας μας. Απέναντι σε τέτοιες Συνόδους ο πιστός Λαός στο παρελθόν όχι μόνο διαφοροποιήθηκε, αλλά και κατεδίκασε ως ψευδοσυνόδους και τους Επισκόπους της ως ψευδεπισκόπους, αφού αντί για φύλακες της Εκκλησίας, της αυθεντικότητας και ακεραιότητας της Ορθοδόξου Πίστεως, είναι αυτοί που την διαβρώνουν εκ των έσω και κατατρώγουν τις σάρκες της. Τούτο έχει ξανασυμβεί στην ιστορία της Εκκλησίας από πατριάρχες (δες Καλέκας, Βέκκος, Πύρρος), οι οποίοι φυλάκισαν και καθήρεσαν αγωνιστές πιστούς, ακόμα και αγίους (Γρ. Παλαμά, Μάξιμο Ομολογητή κ.ά.).

Και επίσης μη ξεχνάμε, ότι τις μεγαλύτερες αιρέσεις και τις αναστατώσεις στην Εκκλησία δεν τις προξένησαν απλοί πιστοί, αλλά Πατριάρχες και Επίσκοποι, όταν ακολουθούσαν αιρετικές ατραπούς περιφρονώντας και μη εφαρμόζοντας τους Ιερούς Κανόνες, όπως ακριβώς πράττει σήμερα ο κ. Βαρθολομαίος. Και, βεβαίως, όλοι αυτοί καταδικάστηκαν στη συνείδηση της Εκκλησίας και από Συνόδους που ακύρωσαν τα αιρετικά έργα τους, όπως με τη χάρη του Τριαδικού Θεού μας θα συμβεί και με τον κ. Βαρθολομαίο και την οικουμενιστική συνοδεία του.[3]

Για την «Φιλορθόδοξη Ένωση “Κοσμάς Φλαμιάτος”»

Ο Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο

Ο Γραμματέας Παναγιώτης Σημάτης


[1] Γράφει ο κ. Βαρθολοµαίος (1999): «Περί των συµπροσευχών µετά των ετεροδόξων υπενθυµίζοµεν υµίν ότι ήδη από του έτους 1952 το Οικουµενικόν Πατριαρχείον δια της από 31.1.1952 Εγκυκλίου αυτού εδήλου ότι φρονεί ότι “…δέον ίνα οι Ορθόδοξοι Κληρικοι Αντιπρόσωποι ώσιν όσω το δυνατόν εφεκτικοί εν ταις λατρευτικαις µετά των ετεροδόξων συνάξεσιν, ως αντικειµέναις προς τους Ιερούς κανόνας και αµβλυνούσαις την οµολογιακήν ευθιξίαν των Ορθοδόξων, επιδιώκοντες ίνα τελώσιν, ει δυνατόν, καθαρώς ορθοδόξους ακολουθίας και τελετάς…”. Συνεπώς, είναι άδικον να αποδίδωνται ευθύναι εις το Οικουµενικόν Πατριαρχείον διά, τυχόν, παραβιάσεις της συστάσεως αυτού αυτής υπό διαφόρων κληρικών και δη κατά το πλείστον ανηκόντων εις άλλας Εκκλησίας… Σηµειωτέον ότι… κατά την Διορθόδοξον Συνάντησιν της Θεσσαλονίκης της 29/4-2/5/1998 απεφασίσθη, κατόπιν πρωτοβουλίας της αντιπροσωπείας του Οικουµενικού Πατριαρχείου, καίτοι καί τινες άλλοι ηθέλησαν να οικειοποιηθούν την πατρότητα της προτάσεως, όπως οι ορθόδοξοι Σύνεδροι, οι µέλλοντες να συµµετάσχουν εις την εν Χαράρε Η΄ Γενικήν Συνέλευσιν του Παγκοσµίου Συµβουλίου Εκκλησιών, µη συµµετάσχουν εις οικουµενικάς λατρευτικάς συνάξεις, κοινάς προσευχάς, λατρείας και άλλας θρησκευτικάς τελετάς διαρκούσης της Συνελεύσεως, τούτο δε αποτελεί εκδήλωσιν της ισχύος της σταθεράς γραµµής της ως άνω Εγκυκλίου του 1952, η οποία ουδέποτε ανεκλήθη, έστω και αν, άνευ συναινέσεως του Οικουµενικού Πατριαρχείου, παρεβιάσθη ενίοτε, ή ηρµηνεύθη άλλοτε συσταλτικώς ως αφορώσα µόνον εις την µη συµµετοχήν εις την εν στενή έννοια λατρείαν (θείαν Λειτουργίαν)».

[2] Η φωτογραφία από ανάρτηση video στο You Tube στην ιστοσελίδα http:// agiooros.freeforums.org/enhme-binteo-t3172.html. Δεν διευκρινίζεται ο τόπος όπου βρίσκεται ο Ναός.

[3] Τα στοιχεία ελήφθησαν από τις ιστοσελίδες: www.impantokratoros.gr, www.clubs. pathfinder.gr/orthodoxy/208670.




Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2009

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ:

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ-ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΒΡΑΙΟΚΡΑΤΕΙΑΣ

ΤΗΣ 17-2-2009,

που δημοσιοποιήθηκε

ΣΤΙΣ 26-6-2009 !!!

Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

του ΛΟΝΔΙΝΟΥ


Της 17 Φεβρουαρίου 2009

Μερικά από τα κυριότερα σημεία
Αναμέτρηση με τον Αντισημιτισμό

  • Οι Βουλευτές θα καταδεικνύουν δημόσια, θα προκαλούν και θα απομονώνουν πολιτικούς παράγοντες που εμπλέκονται στο μίσος εναντίον των Εβραίων και στοχεύουν κατά του Κράτους του Ισραήλ ως Εβραϊκή συλλογικότητα.
  • Οι Βουλευτές θα πρέπει να παίρνουν θέση κατά του αντισημιτισμού και της κάθε φυλετικής διάκρισης που στρέφεται εναντίον οποιασδήποτε μειονότητας, και να είναι σε επιφυλακή εναντίον κάθε υπεκφυγής, δισταγμού και δικαιολόγησης των εκφράσεων μίσους.
  • Οι Κυβερνήσεις πρέπει να προκαλούν κάθε ξένο ηγέτη, πολιτικό ή δημόσιο πρόσωπο που αρνείται, υποβαθμίζει ή ευτελίζει το Ολοκαύτωμα και πρέπει να ενθαρρύνουν την κοινωνία των πολιτών να επαγρυπνεί και ανοικτά να καταδικάζει αυτό το φαινόμενο.
  • Οι Βουλευτές πρέπει να προτρέψουν τις Κυβερνήσεις τους να υποστηρίξουν τις διεθνείς δεσμεύσεις για την καταπολέμηση του αντισημιτισμού- συμπεριλαμβανομένης της Διακήρυξης του Βερολίνου του ΟΑΣΕ (Οργανισμού για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη, OSCE) και των οκτώ κύριων αρχών της.
  • Οι Κυβερνήσεις και ο ΟΗΕ πρέπει να αποφασίσουν ότι ποτέ ξανά οι θεσμοί της διεθνούς κοινωνίας και ο διάλογος των εθνικών κρατών δεν θα χρησιμοποιηθούν καταχρηστικά στην προσπάθεια νομιμοποίησης του αντισημιτισμού, συμπεριλαμβανομένης και της απομόνωσης του Ισραήλ για πολιτικές διακρίσεων στη διεθνή σκηνή και ότι ποτέ δεν θα γίνουμε μάρτυρες ή συμμέτοχοι σε άλλη συνάντηση όπως εκείνη του Ντάρμπαν του 2001.
Απαγορεύσεις
· Οι Βουλευτές θα πρέπει να θεσμοθετήσουν αποτελεσματική νομοθεσία για τα εγκλήματα μίσους αναγνωρίζοντας το μίσος ως επιβαρυντικό στοιχείο και, όπου είναι σύμφωνο με τα τοπικά νομικά δεδομένα να συμπεριλάβουν το αδίκημα της «υποκίνησης μίσους» και να επιτρέψουν στους φορείς επιβολής του νόμου να καταδικάζουν.
· Οι Κυβερνήσεις που έχουν υπογράψει το Πρωτόκολλο για το Λόγο Μίσους της «Σύμβασης για το Έγκλημα στον Κυβερνοχώρο», του Συμβουλίου της Ευρώπης (και το «Πρόσθετο Πρωτόκολλο της Σύμβασης για το Έγκλημα στον Κυβερνοχώρο, σχετικά με την ποινικοποίηση πράξεων ρατσιστικής και ξενοφοβικής φύσης που διαπράττονται μέσω συστημάτων Η/Υ») θα πρέπει να θεσπίσουν σχετική εσωτερική νομοθεσία εφαρμογής.
Αναγνωρίζοντας την απειλή
· Οι Βουλευτές θα πρέπει να επανέλθουν στο νομοθετικό έργο τους, των Κοινοβουλίων ή Συνελεύσεων, και να θεσπίσουν ομάδες διερεύνησης που καθήκον θα έχουν τον καθορισμό της υπάρχουσας φύσης και του καθεστώτος του αντισημιτισμού στις χώρες τους και την εκπόνηση συστάσεων προς τις κυβερνήσεις και την κοινωνία των πολιτών ώστε να δράσουν κατάλληλα.
· Οι Κυβερνήσεις πρέπει να επεκτείνουν τη χρήση του «βασικού ορισμού» του αντισημιτισμού του EUMC προς ενημέρωση της πολιτικής των εθνικών και διεθνών οργανισμών και ως βάση εκπαιδευτικού υλικού για χρήση από τις υπηρεσίες απονομής ποινικής Δικαιοσύνης.
Παιδεία, ενημέρωση και εκπαίδευση
· Οι Κυβερνήσεις θα πρέπει να καταρτίσουν εκτενώς τους αστυνομικούς, τους εισαγγελείς και τους δικαστές. Η κατάρτιση είναι ουσιώδης προκειμένου οι δράστες αντισημιτικών εγκλημάτων μίσους να συλληφθούν επιτυχώς, να διωχθούν δικαστικά, να καταδικαστούν και να τους επιβληθούν ποινές. Το Πρόγραμμα Επιβολής του Νόμου LEOP του ΟΑΣΕ είναι μία πρότυπη πρωτοβουλία που συνίσταται από ένα διεθνές κλιμάκιο ειδικευμένων αξιωματικών της αστυνομίας, οι οποίοι εκπαιδεύουν άλλους αστυνομικούς σε αρκετές χώρες.
· Οι Κυβερνήσεις θα πρέπει να αναπτύξουν εκπαιδευτικό υλικό στα θέματα του Ολοκαυτώματος, του ρατσισμού, του αντισημιτισμού και των φυλετικών διακρίσεων, τα οποία εντάσσονται στο εθνικό σχολικό πρόγραμμα. Όλο το εκπαιδευτικό υλικό οφείλει να είναι βασισμένο στις αξίες της κατανόησης, της ένταξης, της αποδοχής και του σεβασμού και πρέπει να είναι σχεδιασμένο ώστε να βοηθά τους μαθητές στην αναγνώριση και αντιμετώπιση του αντισημιτισμού και όλων των μορφών του λόγου μίσους.
  • Οι Κυβερνήσεις θα πρέπει να περιλάβουν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης στο Σύστημα Ποινικής Δικαιοσύνης χρησιμοποιώντας προγράμματα όπως το πρόγραμμα Επιβολής του Νόμου LEOP.
==================================
Αυτό το κατάπτυστο μανιφέστο του διεθνούς σιωνισμού, τα παρέλαβαν όλες οι κυβερνήσεις, συμπεριλαμβανομένης και της κυβέρνησης Καραμανλή, του Υποψήφιου Παπανδρέου, του ΣΥΡΙΖΑ και του ΛΑ.Ο.Σ.
Τώρα ξέρεις τα πάντα. Ακόμα και στα βιβλία, αποδεικνύεται ποιοι επιβάλουν και σε ποιους, για το τι θα γραφτεί.
Οι Σιωνιστές κόβουν και ράβουν την ιστορία στα μέτρα τους. Οι εσωτερικοί μασόνοι εκτελούν.

ΞΥΠΝΗΣΤΕ

ΕΛΛΗΝΕΣ

ΞΥΠΝΗΣΤΕ

ΠΗΓΗ: Από την επίσημη σελίδα του Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδος !!!!!



Το σχέδιο του Carrey(φωτο πρώτη από κάτω)

Υποθέτουμε ότι το αέτωμα ήταν κάπως έτσι (φωτο πρώτη από πάνω)

Η διάταξη των σωζόμενων μορφών από τα αριστερά προς τα δεξιά είναι η εξής: Κηφισός, Κέκρωψ - Πάνδροσος, Ερμής, Αθηνά, Ποσειδών, Αθηνά, Ίρις, Αμφιτρίτη, Ωρείθυια, δύο γυναικείες μορφές, Ιλισός, Καλλιρόη (φωτο δεύτερη από πάνω)


Και όμως ο Γαβράς

έκανε λάθος


Και όμως ο Κώστας Γαβράς έκανε λάθος.
Η περιβόητη σκηνή που κόπηκε από το φιλμάκι του δείχνει κάποια μαυροντυμένα ανθρωπάκια να γκρεμίζουν το άγαλμα της Αθηνάς από το δυτικό αέτωμα της εισόδου του Παρθενώνα γύρω στο 500 μχ.

Ο ίδιος διευκρίνισε ότι τα μαυροντυμένα ανθρωπάκια είναι «ρασοφόροι ζηλωτές».
Να όμως που ατύχησε, διότι διασώζεται γραφική απεικόνιση του Παρθενώνα από το ζωγράφο Ζακ Κάρρευ (J. Carrey) από το 1674 κατά παραγγελία του τότε Γάλλου πρέσβη στην Κωνσταντινούπολη De Nointel.

Το σχέδιο εμφανίζει το άγαλμα της Αθηνάς στη θέση του και το αέτωμα σχεδόν ακέραιο.
Άλλωστε ολόκληρος ο Παρθενώνας διατηρείτο ακέραιος τότε και ο Γάλλος πρέσβης τον περιέγραψε ως «θαύμα θαυμάτων».

Δεκατρία χρόνια αργότερα τον κατέστρεψε ο Μοροζίνι

Το δυτικό αέτωμα σωζόταν σχεδόν ακέραιο μέχρι το 1674, χρονολογία που το σχεδίασε ο J. Carrey.
Μετά την έκρηξη της οβίδας του Μοροζίνι και μέχρι την αρπαγή των γλυπτών από τον Έλγιν αρκετά αγάλματα κομματιάστηκαν.
Ο Έλγιν αφαίρεσε τα περισσότερα αγάλματα και άφησε το σύμπλεγμα του Κέκροπα με την Πάνδροσο και την Καλλιρρόη.

Ο Ιλισός, δύο κομμάτια από δύο γυναικείες μορφές και κάποια θραύσματα από τα πρόσωπα των αλόγων είχαν ήδη πέσει και βρέθηκαν αργότερα κατά τη διάρκεια των ανασκαφών.

Για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία, ο Maxime Collignon, καθηγητής Αρχαιολογίας στον Πανεπιστήμιο της Σορβόννης γράφει ότι τα σχέδια του Κάρρευ έχουν μεγάλη αξία για την αποκατάσταση των γλυπτών του Παρθενώνα.

«Ο Παρθενώνας διατηρείτο σχεδόν ακέραιος όταν ο βενετικός στρατός του Μοροζίνι και του Konigsmark πολιόρκησαν την Ακρόπολη (1687)....» (http://www.oldandsold.com/articles11/culture-25.shtml)


Τα ίδια επιβεβαιώνει και το εγκυρότατο JSTOR http://www.jstor.org/pss/624555

Σημειώνουμε τέλος ότι με μια απλή έρευνα στο Διαδίκτυο διαπιστώσαμε ότι ιστορικοί και Αρχαιολόγοι χρησιμοποιούν ως σημείο αναφοράς τα σχέδια του Κάρρευ.

Δείτε πάλι και το φιλμάκι http://www.youtube.com/watch?v=1rFgq7MsRe8&feature=related



ΠΗΓΗ:www.antinews.gr

Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2009





















Εσχισαν


το


παληόχαρτο


οι Αγιορείτες


Υπέγραψαν οι Οικουμενιστές;

Δηλαδή και τί έγινε;


"Φταρνίστηκε η φοράδα στ' αλώνι".

========================

Ιδού το φρικτό εξευτελιστικό Οικουμενιστικό παληόχαρτο που υπογράφτηκε στις 22 Σεπτεμβρίου 2004 στη Γερμανία όπου μας ανεκήρυξαν ένα με τους Προτεστάντες.

Εμείς αηδιάζουμε. Αηδιάστε και εσείς.

Και ρίψατέ το εις τον κάλαθον των αχρήστων και βρωμερών αντικειμένων ή εις την παμφάγον πυράν.


«Παρ’ ότι ανάμεσα στις Εκκλησίες μας δεν υφίσταται ακόμη Εκκλησιαστική Κοινωνία, θεωρούμε τα μέλη των Κοινοτήτων μας, εκάστης πλευράς, ως ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΑ και αρνούμεθα σε περίπτωσι αλλαγής ομολογίας να προβούμε σε νέο βάπτισμα.

Οι συμμετέχοντες στον Διάλογο χαιρετούν τις προσπάθειες και των άλλων Εκκλησιών στη Γερμανία (Ομάδα εργασίας Χριστιανικών Εκκλησιών), που αποβλέπουν σε μια συνεννόησι ως προς την αλληλοαναγνώριση του Βαπτίσματος».


Ποιοι οι υπογράφοντες;


Μητροπολίτης Γερμανίας Αυγουστίνος

Μητροπολίτης Ηλιουπόλεως Αθανάσιος

Διάκονος Ελπιδοφόρος Λαμπρυνιάδης

Γρηγόριος Λαρεντζάκης

Γεώργιος Μαρτζέλος

Κων. Δεληκωνσταντής

Αθανάσιος Μπασδέκης

Κων. Βλιαγκόφτης


Τι μας λένε οι παραπάνω υπογράφοντες φωστήρες Οικουμενιστές;

Μας λένε, λοιπόν:

Η Ορθοδοξία δεν διαφέρει πλέον σε τίποτα με τις αιρέσεις.

Είμαστε όλοι το ίδιο.

Είμαστε το ίδιο με τον Παπισμό.

Είμαστε το ίδιο με τον Προτεσταντισμό.

Ναι, είμαστε το ίδιο.

Ομοιοι και απαράλλακτοι.

Είμαστε όλοι ένα.

Μία Εκκλησία.


Αυτά υπέγραψαν και αυτά μας τα βεβαίωσαν οι παραπάνω Προτεσταντόφιλοι Φαναριώτες ρασοφόροι και τα φερέφωνά τους οι ανωτέρω αναφερόμενοι προτεσταντόπληκτοι υποχείριοι «Καθηγητές».


Ποιος επέτρεψε στους παραπάνω να υπογράψουν τέτοια παληόχαρτα, εκ μέρους ολόκληρης της Εκκλησίας;

Ποιος τους εξουσιοδότησε να το πράξουν;


Και με ποιά από τις χίλιες και μία αιρέσεις των Προτεσταντών είμαστε ένα;

Δεν μας το λένε και δεν μας το συγκεκριμενοποιούν.

Μάλλον μας το λένε και μας το διαβεβαιώνουν.

Με ΟΛΕΣ.

Με ΟΛΕΣ τις χίλιες και μία αιρέσεις τους.


Αυτό αποφάσισαν οι παραπάνω για μας.

Χωρίς να μας ρωτήσουν, χωρίς να μας δώσουν λογαριασμό, χωρίς να το θεωρήσουν υποχρέωσι να το πράξουν, υπέγραψαν και για μας, χωρίς εμάς.

Χωρίς να αισθάνονται ότι πρέπει να μας εξηγήσουν το παραμικρό, ούτε κάν μας δίδουν το δικαίωμα να τους παρατηρήσουμε, πολύ περισσότερο δεν μας δίδουν την ευχέρεια κάν να τους ελέγξουμε και να τους ζητήσουμε να λογοδοτήσουν σ’ αυτά που υπέγραψαν για μας, χωρίς εμάς.


Και μόνον εμάς δεν ρώτησαν;

Δεν ρώτησαν ούτε την διαχρονική Εκκλησία.

Δεν ρώτησαν ούτε την Ιστορία.

Ούτε τους Πατέρες της Εκκλησίας.

Κανένα δεν ρώτησαν.

Μόνο τους ομοίους τους ρώτησαν.

Τους ξεπουλημένους και χρεωκοπημένους Οικουμενιστές της εποχής μας.

Ομορφος κόσμος, ηθικός, οικουμενιστικά πλασμένος και δημιουργημένος!!!

Αβδουλχαμίτικος κόσμος.


Αυτοί πιστεύουν ότι είναι στο απυρόβλητο.

Είναι πλήρως ανεξέλεγκτοι.

Ελαβον "θεόθεν" την εξουσία να αυθαιρετούν, όπου θέλουν και όσον θελουν.

Αυταρχικά και στανικά.

Φραγκολατινική η νοοτροπία τους.

Πλήρως παπική.

Κυκλώπεια.

Δεσποτική και σατραπική.


Και εμείς οι άλλοι, «ο λαός του Θεού ο κατ’ αυτούς ηγαπημένος»;

Τα «τέκνα τους τα αγαπητά»;

Ο «φιλόχριστος λαός»;

Τίποτα. Ένα τίποτα. Ένα μηδέν.

Πληβείοι. Είλωτες. Μουζίκοι. Παρίες. Μηδαμινοί. Ασήμαντοι. Αμελητέα ποσότητα.


Υπέγραψαν, λοιπον, οι οργανοπαίκτες του παναιρετικού Οικουμενισμού τις παραπάνω βδελυρές και κατάπτυστες γελοιότητες.

Ομως και τι με αυτό;

Ουδείς τις εφήρμοσε και ουδείς πρόκειται να τις εφαρμόση.

Όπως λέει θυμόσοφα ο περιφρονημένος από αυτούς πανέξυπνος λαός :


«Φταρνίστηκε η φοράδα στο αλώνι».


Και ιδού η παρακάτω είδησι πέρασε στην καθημερινή ειδησεογραφία, μαζί και με τις ανάλογες φωτογραφίες, και έφυγε σχεδόν απαρατήρητη.

Μονο παρουσιάστηκε σαν καταγεγραμμένο γεγονός, αλλά δεν σχολιάστηκε.

Συνέβη πρόσφατα στο περιβόλι της Παναγίας μας, στο Αγιον Ορος, στην Ιερά Μονή του Δοχειαρίου.

Οι Αγιορείται πατέρες αγνόησαν και περιφρόνησαν - και άριστα έπραξαν - το επαίσχυντο κείμενο και προχώρησαν στην ορθόδοξι βάπτισι του προτεστάντη.


«Το Σάββατο 8-8-2009 στην Ιερά μονή Δοχειαρίου στο Άγιον Όρος, μέσα σε κατανυκτική ατμόσφαιρα, ο Γερμανός Dominik Weiel 40 χρονών Γεωλόγος, αποποιήθηκε τον Προτεσταντισμό και προσήλθε στην Ορθοδοξία, παίρνοντας με το Βάπτισμα το όνομα Μιχαήλ.
Ο Μιχαήλ γνώρισε τον Άθωνα και την Ορθοδοξία, με την επικοινωνία που είχε μέσω ασυρμάτου με τον Ραδιοερασιτέχνη αδελφό της Μονής π. Απολλώ SV2ASP/A που ξεκίνησε από το 1991. Ο έμπειρος Γερμανός Ραδιοερασιτέχνης DL5EBE, φοιτητής τότε, όταν άκουσε για πρώτη φορά τον άπειρο Αγιορείτη μοναχό με το ασθενές του σήμα να κάνει κλήση, έσπευσε να επικοινωνήσει μαζί του και να τον βοηθήσει. Αυτό ήταν η πρώτη αφορμή να έλθει στον Άθωνα να γνωρίσει αυτό τον μοναχό και να οργανώσει τον σταθμό. Η επίσκεψή αυτή έγινε σταθμός στην ζωή του. Γνώρισε τον Γέροντα Γρηγόριο, Καθηγούμενο της Μονής και τους αδελφούς, τους αγάπησε και συνέχισε να επισκέπτεται τη Μονή ακολουθώντας το όλο το καθημερινό πρόγραμμα της.
Όταν τελείωσε τις Πανεπιστημιακές του σπουδές τον προσέλαβε μια Γερμανική εταιρία πετρελαιοειδών με δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο. Για πολλά χρόνια εργάζεται στην Μόσχα και ένεκα τούτου είχε αρκετά χρόνια να επισκεφθεί τον Άθωνα, χωρίς παρόλα αυτά να κόψει την επικοινωνία του. Όλο αυτό το διάστημα πάλευε μέσα του για την αλλαγή του και αποφασισμένος πλέον για το Βάπτισμα πήρε τον δρόμο για τον Άθωνα. Τις ημέρες αυτές συνέπεσε να έχομε πολλές εργασίες στις οποίες συμμετείχε και ο ίδιος. Οι ημέρες περνούσαν και αγωνιούσε για να βαπτιστή. Την Παρασκευή τον ρώτησε πλέον ο Γέροντας, «θέλεις να βαπτιστής»; «Θα ήταν μεγάλη μου χαρά» του απάντησε και αμέσως έλαμψε το πρόσωπό του. Τότε καλέσαμε τον κ. Σταύρο Πωμάκη Αξιωματικό στην Αεροπορία Στρατού, Ραδιοερασιτέχνη, πνευματικό τέκνο της Μονής, ο οποίος αν και ήταν μακριά από το σπίτι του, ολοπρόθυμα δέχθηκε να γίνει ανάδοχος. Σε πολύ λίγο διάστημα όλα ήταν έτοιμα και έτσι το πρωί του Σαββάτου μετά την Θεία Λειτουργία έλαβε το Άγιο Βάπτισμα στο λιμάνι της Μονής εν μέσω όλης της αδελφότητος και των προσκυνητών και πανευτυχής επέστρεψε πλέον στην εργασία του.
Ας ευχηθούμε ο Αρχάγγελος Μιχαήλ, ο προστάτης της Μονής μας, του οποίου το όνομα έδωσε ο Γέροντας, να τον στηρίζουν στο δύσκολο δρόμο της ζωής που καθημερινά παλεύει».


Και με τους ανωτέρω επαίσχυντους Οικουμενιστάς τι θα πρέπει να γίνη;

Ποια είναι η ιστορική πρακτική της Εκκλησίας μας;

Μα αυτό ακριβώς που συνέβη το 1440 μετά την προδοτική σύνοδο της Φεράρας-Φλωρεντίας.

Όπως τότε οι Λατινόφρονες αποδοκιμάστηκαν αγρίως από τον ορθόδοξο λαό στην αποβάθρα της Κωνσταντινουπόλεως, έτσι ακριβώς να γίνη και σήμερα.

Να αναγκασθούν οι προδότες κατησχυμμένοι να φωνάξουν όπως και εκείνοι:


"Η δεξιά αύτη υπέγραψε, κοπήτω. Η γλώσσα ωμολόγησεν εκριζούσθω. Την πίστιν ημών πεπράκαμεν…».


Αυτή θα πρέπει να είναι η τύχη τους.

Σας παροτρύνουμε, όπου τους συναντάτε να τους αποδοκιμάζετε, παντοιοτρόπως και ποικιλοτρόπως.


Αιδώς αναίσχυντοι Γραικολατίνοι!

Αιδώς!