Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
1995: ΙΔΟΥ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΑΠΕΙΛΗ ΝΕΑΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ. ΕΠΕΣΕ ΦΟΒΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ & ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Έ ρευνα: πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου (χημικός) Εισαγωγικά Σε παλιότερες δημοσιεύσεις αναφερθήκαμε στις δυτικές επιδράσεις π...
-
Έτσι θα καταντήσουμε αν δεν ξυπνήσουμε ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ! Ο δήµαρχος του Λονδίνου είναι ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ Ο δήµαρχος του Μπέρµιγχαµ είναι ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟ...
-
Θεια λειτουργια σημερα στον αγιο Μαρκο Ευγενικο Σουρωτης Θεσσαλονικης. Ο αρχιμανδριτης Ευθυμιος Τρικαμηνας θα τελεσει σημερα Σαββατο του αγι...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
-
Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Κατραμάδος, θεολόγος Τὰ τελευταῖα ἔτη ὑφίσταται ἐν ἐξελίξει εἷς ἄτυπος διαγωνισμὸς κολακείας τοῦ Ἀρχιεπισκόπου ...
ΖΗΤΩΜΕΝ ΕΝΙΑΙΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖητῶμεν ἕνα ἑνιαῖο ἐκκλησιαστικὸ καθεστώς μέσα στὸ ἕνα ἑνιαῖο Ἑλλαδικὸ Κρᾶτος, χωρὶς δυνατότητα παρεμβάσεων ἀπὸ ἐξωχώριες ἑστίες ἐξουσίας, ἰδίᾳ ὅταν ἐκεῖναι διατελοῦν ὑπὸ κοσμικὸν καθεστώς ἀνελευθερίας καὶ ἁλλοθρησκείας. Ἡ Ὀρθοδοξία δὲν εἶνε παπισμός ὥστε νὰ διοικῆται ὑπὸ ἑνὸς "πάπα τῆς Ἁνατολῆς", ἀλλὰ ἔχει Συνοδικὸν Σύστημα διαχρονικῆς διοικήσεως, ὑπὸ τὴν προοπτικὴν ὅτι ἡ διοικητικὴ διάρθρωσις τῆς Ἐκκλησίας συμβαδίζει μὲ τὴν πολιτικήν διάρθρωσιν τοῦ πολιτικοῦ Κράτους.
Μήτηρ Ἐκκλησία στὴν πραγματικότητα εἶνε ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος (μὲ τὰ ποικῖλα Ἐκκλησιαστικὰ καθεστῶτα) διότι ἤδη ἁπὸ τῶν ἐτῶν τῶν ἀποστόλων τοῦ Κυρίου, ἱδρύθησαν ὑπὸ τῶν ἰδίων τῶν ἀποστόλων καὶ δὴ τοῦ Παύλου, καὶ ἐπανδρώθησαν ὑπὸ ἀποστολικῶν πατέρων, ὡς ἐπισκόπων, οἱ ἀρχαιότατες τῶν Ἑκκλησιῶν (Φιλίππων, Θεσσαλονικέων, Βεροίας, Κρήτης, Ἀθηνῶν, Κορίνθου κ.ἄ.) μερικοὺς αἰῶνες πρὸ τῆς ἱδρύσεως τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κωνσταντινουπόλεως. Ἄς μὴν πιστεύομεν στὸν μῦθον ἄλλης δῆθεν μητρός ἐκκλησίας, καθ' ὄσον καὶ ἡ περίπτωσις τοῦ τιμητικοῦ πρωτείου τῆς Ἐκκλησίας τῆς πρωτευούσης τοῦ Κράτους, μετεβιβάσθη πλέον ἐκ τῆς Κωνσταντινουπόλεως εἰς τὴν Ἀθήνα.
Ἡ Ἐκκλησιαστικὴ περιουσία ἀνήκει στὸν λαό, διότι ἡ Ἐκκλησία εἶνε ὁ λαός (καὶ ὁ κλῆρος ἀσφαλῶς) ὁ λαός ὡς Ἐκκλησία εἶνε ὁ ἰδιοκτήτης τῆς Ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας καὶ πρέπει ὁ λαός νὰ ἕχῃ λόγον στὴν διαχείρισι, νομή, ἐπικαρπία τῆς τεράστιας Ἐκκλησιαστικῆς περιουσίας. Ἐκκλησία δὲν εἶναι (μόνον) οἱ ἑκατό ἑπίσκοποι καὶ πέντε δέκα ἡγούμενοι μονῶν, ποὺ, ἀκτήμονες ὄντες θεωρητικῶς, ἐρήμην τοῦ ΣΥΝΟΛΟΥ τοῦ λαοῦ τῆς Ἑλλάδος διαχειρίζονται προσοδοφόρα προσκυνήματα καὶ τὴν περιουσίαν ὡς γαιοκτήμονες καὶ εἰσοδηματίες.
Γιατί μας βάζετε Βαρθολομαίο; Τί να τον κάνουμε τον Βαρθολομαίο;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο άσχετος είσαι αγαπητέ ανωνυμε για την εκκλησία της κωνσταντινουπόλεως. Πολύ πριν ο απόστολος παυλος έρθει στην ελλαδική χερσόνησο, ο απόστολος άνδρες βρισκόταν στην περιοχή της κωνσταντινουπόλεως ιδρύοντας θυσιαστήριο. Όλα τα άλλα προέρχονται από άγνοια και φαρμακειδια επιρροή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤὸ πρῶτον καὶ οὑσιῶδες, φίλτατε εἷνε νὰ συμφωνήσουμε ὅτι δέν ὑφίσταται πάπας τῆς Ὁρθοδοξίας καὶ κάκιστα προωθοῦν αὐτὴ τὴν αἵρεσι ὅσοι θεωροῦν ὅτι πρέπει νὰ ὑπάρχει ἔνας πρῶτος τῆς ἀνατολῆς. Ἑλπίζω νὰ μὴν εἶσθε κι` ἐσεῖς παπόφρων (τί ἀνατολῆς, τί δύσεως, ἡ αἵρεσις τοῦ πρωτείου εἶναι ἠ ἰδία).
ΔιαγραφήΔεύτερον: Οὐσιωδέστατο εἶνε νὰ συμφωνήσουμε στὸ συμβαδίζειν τῶν θεμάτων τῆς Ἑκκλησιαστικῆς χωροταξικῆς διοικήσεως μὲ τὰ τῆς πολιτικῆς κυριαρχίας καὶ διαιρέσεως τοῦ Κράτους. Τοῦ νῦν ἑλευθέρου Ἑλληνικοῦ Κράτους, ὄχι τοῦ ὑπόδουλου μέχρι τὸ 1821 καὶ 1912. Στὸ ἕνα Ἑλλαδικό Κρᾶτος πρέπει νὰ ὑπάρχει μία Ὲκκλησία. Τί θὰ πεῖ ...καθεστώς νέων χωρῶν καί Κρήτης καί νήσων! Γιὰ νὰ ἔχουν ἐπιχειρήματα καὶ ὁρέξεις οἱ Τοῦρκοι ἐπί Ἑλλαδικῶν ἐδαφῶν ἢ γιὰ νὰ προωθοῦν ... αὐτονομία τῆς Κρήτης οἱ ἐρασταί τῶν ὑδρογονανθράκων καὶ τοῦ γεωστρατηγικοῦ ρόλου της;
Ἑπιπλέον, ἡ μήτηρ Ἑκκλησία, ἂν μᾶς ἑνδιαφέρει οὑσιαστικῶς, εἶναι ἡ τῶν Ἱεροσολύμων.
Σοῦ ἑπιστρέφω ἐπίσης, τὸ ἄσχετος, μέχρις ἀποδείξεως τῶν ἱσχυρισμῶν σου. Ὄχι ἀπὸ μῦθους καίἁπό δῆθεν παραδόσεις, ἀλλὰ ἀπό ἱστορικά ντοκουμέντα. Καί γιά τήν ἑποχή ἐκείνη τῶν ἀποστόλων, ἡ μόνη ἔγκυρη Ἑκκλησιαστική Ἱστορία κατεγράφη στὴν Καινή Διαθήκη. Ἐπειδή νομίζω ὅτι εἶναι ἀσέβεια ἔναντι τῆς θεόπνευστης Καινῆς Διαθήκης ἡ ἀμφισβήτησι τῶν ἱστορικῶν στοιχείων πού περιγράφει, σέ προσκαλῶ νὰ παραθέσεις σέ ποῖο σημεῖο τῶν Πράξεων τῶν ἀποστόλων ἀναφέρονται ὅσα πρεσβεύεις. ΠΟΥΘΕΝΑ!
Ἁντιθέτως, ἐγώ παραθέτω ἐπιπλέον τῶν Πράξεων καί τίς ἐπιστολές τῆς Καινῆς Διαθήκης. Δηλαδή, ὑπάρχει ἡ ξεκάθαρη ἀναφορά τῶν Πράξεων γιὰ τήν ἵδρυση τῶν Ἑκκλησιῶν τῶν Φιλίππων, Θεσσαλονίκης, Βεροίας, Ἀθηνῶν, Κορίνθου, Κρήτης, ἡ συγγραφὴ τῆς Ἀποκαλύψεως στὴν Πάτμο κλπ. Ὑπάρχουν οἱ δύο θεόπνευστες Ἑπιστολές πρὸς Θεσσαλονικεῖς, Α καὶ Β, πρὸς Κορινθίους Α καὶ Β, Πρὸς Τῖτον στήν Κρήτη, ἡ ἀναφορὰ τῆς Ἁποκαλύψεως ὅτι συνεγράφη στὴν Πάτμο.