Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Το «ανάθεμα έστω» είναι δυνητικό ή υποχρεωτικό;




Για ποιούς γράφει ο απόστολος Παύλος «αλλά και εάν ημείς ή άγγελος εξ ουρανού ευαγγελίζηται υμίν παρ΄ ο ευηγγελισάμεθα υμίν, ανάθεμα έστω»;
Αυτή η διδασκαλία του, άραγε, δεν ισχύει για τον πατριάρχη Βαρθολομαίο και όλους τους ομοϊδεάτες του (Ζηζιούλας, Σαββᾶτος κ.λπ.); Όλους εκείνους που διδάσκουν περί «αδελφών Εκκλησιών, βαπτισματικής θεολογίας, διηρημένης Εκκλησίας» κ.ά.;
Όλες αυτές οι κακοδοξίες δεν καταλύουν την διδασκαλία της Εκκλησίας περί ΜΙΑΣ Εκκλησίας και περί ΕΝΟΣ βαπτίσματος; Δεν διδάσκουν άλλα «παρ΄ ο ευηγγελισάμεθα υμίν»; Δεν αποτελεί η διδασκαλία τους «ἕτερον εὐαγγέλιον»; Δεν επιδέχονται, όχι ενός, αλλά πολλών ΑΝΑΘΕΜΑΤΩΝ;
 Δικαίωμα επίσημου αναθεματισμού έχει ασφαλώς η Εκκλησία. Εμείς, όμως, αντί ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥ, τι κάνουμε στην πράξη: τους ανεχόμαστε, τους προσκυνάμε, τους υποδεχόμαστε και συγκοινωνούμε τοις έργοις αυτών τοις πονηροίς!
Αντί να τους αναθεματίσουμε λοιπόν, ΜΗΠΩΣ γινόμαστε και εμείς άξιοι ΑΝΑΘΕΜΑΤΟΣ;
Δεν πρέπει να χωριστούμε παρευθὺς απ’ αυτούς;
Το «ανάθεμα έστω» είναι δυνητικό ή υποχρεωτικό;
Ο χωρισμός από την αίρεση είναι υποχρεωτικός ή δυνητικός;
Ο ΙΕ΄ Κανών, λοιπόν, είναι δυνητικός ή υποχρεωτικός;
«Εἴ τις οὐ φιλεῖ τὸν κύριον Ἰησοῦν, ἤτω ἀνάθεμα» (1Κορ. 16, 22).
Οι παραπάνω παναιρετικοί Οικουμενιστές Πατριάρχες και Επίσκοποι «φιλούν κύριον Ιησούν», οταν διαστρέφουν την διδασκαλία Του;
Τους πρέπει το «ανάθεμα»;
Αντι «αναθέματος» κοινωνούμε από τα χέρια τους και τους θεωρούμε εις τύπον Χριστού;
Αυτούς που δεν «φιλούν κύριον Ιησούν»;
Βενιαμίν

ΚΕΙΜΕΝΑ:
* «Πᾶσαι δὲ αἱ αἱρέσεις, αἵ τε ἤδη πρότερον κατεκρίθησαν, καὶ αἵτινες ἐὰν καινότεραι γένωνται, ἐναντίαι τυγχάνουσαι
τῆς ἐκτεθείσης ταύτης γραφῆς, ἀνάθεμα ἔστωσαν».
* «Ἐρώτ. ργʹ. Τί λέγει· “Εἴ τις οὐ φιλεῖ τὸν Κύριον
ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστὸν, ἤτω ἀνάθεμα, Μαρὰν ἀθά;”
Ἀπόκ. Τουτέστι· Χωρίσατε αὐτὸν ἀπὸ τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῶν πιστῶν, καὶ ἔστω κεχωρισμένος ἀπὸ τοῦ λαοῦ ὁ μὴ πιστεύων».
* Ὥστε είναι φυσικό «μηδ' ἐπισκόποις μηδ' ἄρχουσιν μηδὲ διδασκάλοις προσέχειν, εἰ τὸν ἀληθῆ τῆς πίστεως διαστρέφοι τις αὐτῶν λόγον, διαστελλόμενος».
* «Ἔστωσαν τοίνυν ὑμῖν ἀνάθεμα διὰ τὸ «κεκαπηλευκέναι τὸν λόγον» τῆς ἀληθείας· ἀποστολικὸν ἔστι παράγγελμα· “εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω”. τούτοις μηδένα κοινωνεῖν παραγγείλατε· τούτους πάντας μακρὰν ποιεῖτε. καὶ φυλάξασθε, ἀγαπητοί, μήτε γράφειν πρὸς αὐτοὺς μήτε γράμματα παρ' αὐτῶν δέχεσθαι».
* Και εάν κάποιος «ἄλλο τι διδάσκει ἢ εὐαγγελίζεται, παρ' ὃ παρελάβομεν, ἀνάθεμα ἔστω. ἡμεῖς γὰρ πᾶσι τοῖς ἐκ τῶν θείων γραφῶν παραδεδομένοις ὑπό τε προφητῶν καὶ ἀποστόλων ἀληθινῶς τε καὶ ἐμφόβως καὶ πιστεύομεν καὶ ἀκολουθοῦμεν».
* «Εἰ δέ τις παρὰ ταύτην τὴν πίστιν διδάσκει ἢ ἔχει ἐν ἑαυτῷ, ἀνάθεμα ἔστω».
* «Οἳ μήτε τὸν Θεὸν ἐφοβήθησαν λέγοντα· Μὴ μέταιρε ὅρια αἰώνια, ἃ ἔθεντο οἱ πατέρες σου· καὶ, Ὁ κακολογῶν πατέρα ἢ μητέρα θανάτῳ τελευτάτω· οἳ μήτε τοὺς Πατέρας ᾐδέσθησαν, παραγγείλαντας ἀνάθεμα εἶναι τοὺς τὰ ἐναντία φρονοῦντας τῆς ὁμολογίας αὐτῶν».
* «Οὓς καὶ ὑμῖν φυλάξασθαι, ὡς ἀλλοτρίους τῆς εὐαγγελικῆς καὶ ἀποστολικῆς πίστεώς τε καὶ ἀγάπης, ἀναγκαῖον· μεμνῆσθαι δὲ τοῦ Ἀποστόλου εἰπόντος· Ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς, ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω· ἵνα τηροῦντες κἀκεῖνο τὸ, Προσέχετε ἀπὸ τῶν ψευδοπροφητῶν· καὶ τὸ, Στέλλεσθαι ὑμᾶς ἀπὸ παντὸς ἀδελφοῦ ἀτάκτως περιπατοῦντος, καὶ μὴ κατὰ τὴν παράδοσιν, ἣν παρέλαβον παρ' ἡμῶν, στοιχῶμεν τῷ κανόνι τῶν ἁγίων».
* «Ἂν ἡμεῖς αὐτοί, ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν, παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. Ἐξ ὧν παιδευόμεθα, ὅτι, κἂν πολὺ γνήσιός τις ᾖ, κἂν ὑπερβαλλόντως ἔνδοξος ὁ κωλύων τὸ ὑπὸ τοῦ Κυρίου προστεταγμένον, ἢ προτρέπων ποιεῖν τὸ ὑπ' αὐτοῦ κεκωλυμένον, φευκτὸς ἢ καὶ βδελυκτὸς ὀφείλει εἶναι ἑκάστῳ τῶν ἀγαπώντων τὸν Κύριον».
* «Εἰ δέ τι παρ' ἐντολήν ἐστιν, ἢ τὴν ἐντολὴν παραβλάπτει, κἂν ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ, ἤ τις τῶν ἀποστόλων ἐπιτάσσῃ, κἂν ζωῆς ἐπαγγελίαν ἔχῃ, κἂν θανάτου ἀπειλὴν, οὐδαμῶς ἀνέχεσθαι χρή,
τοῦ Ἀποστόλου εἰπόντος· Κἂν ἡμεῖς αὐτοὶ, ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω».
* «Εἴ τις οὐ φιλεῖ τὸν Κύριον Ἰησοῦν Χριστὸν, ἔστω ἀνάθεμα· τοῦ δὲ μὴ φιλεῖν τὸν Κύριον τί μεῖζον ἂν γένοιτο τεκμήριον, ἀλλ' ἢ ὅταν τοὺς ἀποκτείνοντας αὐτὸν (σ.σ. Ἰουδαίους-Ραββίνους) κοινωνοὺς ἔχῃ τις τῆς ἑορτῆς;».
* «Ἀλλὰ καὶ ἄλλος εἴ τις εἴη τούτοις ὁμώνυμος, ὅμως αἱρετικὸς κατὰ τὴν ἐκείνων αἵρεσιν ἢ ἑτέραν, κἂν ἐπίσκοπος, κἂν ἀσκητής, κἂν ὁστισοῦν, ἀνάθεμα ἔστω. ἀλλὰ καὶ εἴ τις μὴ ἀναθεματίζοι εὐκαίρως κατὰ τὸ ἀναγκαῖον πάντα αἱρετικόν, εἴη τῆς αὐτῶν μερίδος».

10 σχόλια:

  1. Διαβαστε να δειτε τι ισχυει για το καθαιρεσθω για το αφοριζεσθω και για το αναθεμα-εσθω. Δυναμει και Ενεργεια.
    Ιερο Πηδαλιο : σελ. ( 4, 5, 14, 35, 45, 396, 620, 661, 662 ).
    Επιτομη Ιερων Κανονων : σελ. απο 148 εως 163, και απο 167 εως 182.
    Πρεπει να δειτε και να μαθετε τι λεει
    το ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ και η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και οχι οτι του κατεβαινει του καθενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι κ Βενιαμίν . Ετσι είναι γενικώς και είδικώς και εξειδικευμένα
    Α) Γενικώς Βασή της πίστης μας η ελεύθερη βούληση , η προαίρεση , το να θέλουμε τον Ιησου .
    Είναι σαφώς δυνητικό κατα το " Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτόν καί ἀράτω τόν σταυρόν αὐτοῦ καί ἀκολουθήτω μοι .." (Μάρκ. η΄ 34).

    Είναι σαφές οτι οστις ου Θέλει δεν το κάνει . Υποχρεώνει ο Ιησούς κανένα ?
    Σαφώς όμως οστις ου θέλει πάει κόλαση .
    Δεν σε υποχρεώνει να σωθείς . Αν θέλεις σώζεσαι . επιλογή σου είναι και ο παράδεισος και η κόλαση . Ολα είναι στην προαίρεση πλην όμως δεν συμφέρουν ολα.

    Ο Κύριος μας δεν λέει Ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, ἀκολουθήτω μοι αλλά παρεμβάλει το "ἀπαρνησάσθω ἑαυτόν καί ἀράτω τόν σταυρόν αὐτοῦ "

    Ολοι ξέρουν την θεωρία οταν όμως έρθει η ώρα η θεωρία να γίνει πράξη, και αυτό απαιτεί αυταπάρνηση (ἀπαρνησάσθω ἑαυτόν ) και θυσία (ἀράτω τόν σταυρόν αὐτοῦ) εκεί όποιος δεν θέλει να ζυμώσει χίλια χρόνια κοσκινίζει και όσα δεν φτάνει η αλεπού τα λέει αγουρίδες !
    Και ξεχνά το : Το «ὅστις λύσῃ μίαν τῶν ἐντολῶν τούτων τῶν ἐλαχίστων, ἐλάχιστος κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν».
    Και ξεχνά το : Δεν θέλει εισέλθει εις την βασιλείαν των ουρανών πας ο λέγων προς εμέ, Κύριε, Κύριε, αλλ' ο πράττων το θέλημα του Πατρός μου του εν τοις ουρανοίς. 22 Πολλοί θέλουσιν ειπεί προς εμέ εν εκείνη τη ημέρα, Κύριε, Κύριε, δεν προεφητεύσαμεν εν τω ονόματί σου, και εν τω ονόματί σου εξεβάλομεν δαιμόνια, και εν τω ονόματί σου εκάμομεν θαύματα πολλά; 23 Και τότε θέλω ομολογήσει προς αυτούς ότι ποτέ δεν σας εγνώρισα· φεύγετε απ' εμού οι εργαζόμενοι την ανομίαν
    Αρα γενικώς στο ερώτημα : δυνητικό ή υποχρεωτικό η απάντηση είναι δυνητικό αλλά είμαι υπόλογος για την επιλογή μου και πάω κόλαση αν δεν θέλω να το κάνω .

    β ) ειδικώς
    Αρμόδιος και υπόλογος να εκτελέσει μια εντολή είναι αυτός στον οποίο εδόθη η εντολή

    Οσες εντολές δόθηκαν απο τον Ιησού στο στενό κύκλο των αποστόλων , η απο τους αποστόλους (πχ προς Τίτον " στους επισκόπους σαφώς η αρμοδιότητα και το καθήκον είναι στους διαδόχους των αποστόλων τους επισκόπους.

    Οσες όμως εντολές δόθηκαν απο τον Ιησού οχι στο στενό κύκλο των αποστόλων , η απο τους αποστόλους (πχ προς Τίτον " στους επισκόπους ΑΛΛΑ σε όλους σαφώς η αρμοδιότητα και το καθήκον δεν είναι ΜΟΝΟι στους διαδόχους των αποστόλων τους επισκόπους ΑΛΛΑ και σε όλους τους χριστιανούς ειδικά μάλιστα οταν οι αποστολοι μιλάνε στον κόσμο για τους "διαδόχους " τους επισκόπους που θα αποκλίνουν απο την πίστη και σαν ψευδοδιδάσκαλοι σαν λύκοι βαρείς θα λυμαίνονται τους επικοπικούς θρόνους .

    Την Κυριακή της Ορθοδοξίας ολοι δεν λέμε Εστω Ανάθεμα
    Τι λέμε ? Ανάθεμα , ανάθεμα , ανάθεμα
    Και το κάνουμε αναθεματίζοντες ΔΙΚΑΣΜΕΝΟΥΣ και ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΥΣ αιρετικούς σε ανάθεμα .
    Ο παπισμός , ο μονοφυσιτισμός κτλ είναι καταδικασμένος σαν αίρεση αλλά και σαν πρόσωπα .Και όχι μόνο τα πρόσωπά εκείνης της εποχής αλλά και οι διάδοχοι τους , οι συνεχιστές τους στην αίρεση και όσοι ενώνονται με αυτούς με διαφόρους τρόπους.
    Και μάλιστα με την μνημόνευση και τα κοινά μυστήρια σε πολιτική ενότητας .
    συνεχίζεται ....


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν κ. Βενιαμίν δεν έχεις εκκλησιαστικη κοινωνια με τους μη αποτειχισμενους αντιοικουμενιστες,είσαι σχισματικος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την ερώτηση "Το «ανάθεμα έστω» είναι δυνητικό ή υποχρεωτικό;"
    την απαντάνε οχι με το δυνητικό η το υποχρεωτικό αλλά και το απαγορευμένο και
    το αναρμόδιο .

    Και μιλάμε για αναστήματα Επισκόπων ,Ιερέων , πανεπιστημιακών διδασκάλων , ηγουμένων που ξεχνούν και διαστρεβλώνουν την εκκλησιαστική ιστορία και μας λένε ουτε λίγο ουτε πολύ :
    Ναι ο Βαρθολομαίος οχι μονο παραβίασε κανόνες αλλά και αποφάνθικε και για αυτούς και για όσους τους νομοθέτησαν οτι είναι θύματα τάχα του αρχεκάκου όφεως ...Ναι δεν δέχονται 8η και 9η οικουμενικη .. Ναι ο Βαρθολομαίος κηρύττει αίρεση γυμνή τη κεφαλή .. ναι μνημόνευσε και μνημονεύει Πάπα σε μία πολιτική ενότητας κοινών μυστηρίων .... ναι ..ναι....ΑΛΛΑ είναι υπόλογος σε μέλλουσα σύνοδο και μέχρι τότε έχει έγκυρα μυστήρια και εμείς που τον κοινωνούμε καλά κάνουμε ΚΑΙ εσεις που διακόψατε την μνημόνευση σχίζετε την εκκλησία και βλασφημάτε τον θεό οταν αναφέρεστε απαξιωτικά στα μυστήρια του Βαρθολομαίου .

    Και προσθέτου μάλιστα και το : Ο Βαρθολομαίος είχε την έκκριση συνόδου πριν τα πράξει , είχε την επιδοκιμασία συνόδου μετά που τα έπραξε είτε ρητώς είτε κατα το "ο σιωπών δοκει συναινείν "
    Λένε :Ποιος είσαι εσύ που λές :αγράμματε λαϊκέ που την βρίσκεις την αυθάδεια ι και μπαίνεις σε θέση συνόδου και αναθεματίζεις τον Πατριάρχη και όλους εμάς ?

    Τότε μάλιστα έλεγαν και το για δείξε μας ένα επίσκοπο , ένα Ιερέα ένα λαϊκό πάντες ἐξέκλιναν ἅμα ἠχρεώθησαν· οὐκ ἔστιν ποιῶν χρηστότητα, οὐκ ἔστιν ἕως ἑνός και εσύ τι είσαι ? Πως το παίζεις ?

    Τότε δεν υπήρχε ουτε ο π Αρτέμιος , ούτε ο π Τρικαμηνάς ουτε γνώριζα έστω έναν λαϊκό . Ακόμα και σήμερα όσους ξέρω και από ότι ξέρω , αν αφαιρέσετε τον π Χρυσόστομο Σπύρου έχουν αποτειχιστεί μετά απο μένα .
    συνεχίζετε ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βενιαμιν για τα επιτιμια τα υπο κανονων διιριζομενα διαβασε στην αρχη του Πηδαλιου στα "Προλεγομενα εν γενει περι των Ιερων Κανονων" σελις ιθ' παραγραφος ι' που παραπεμπει στην υποσημειωση του γ' Απιστολικου.Την αιρεσι (που το αναφερεις στην αναρτηση με ερωτηματικο κλπ) την χωριζομεθα υποχρεωτικος οχι δυνητικος εφ'οσον βεβαια η "εκκλησια"αυτη εχει σαφη αιρετικη τοποθετηση (π.χ. η Ουνια κλπ) Στην περιπτωση ομως που εχουμε μεμονομενες περιπτωσεις (π.χ.του Δημητριαδος) εκει χρησιμοποιουμε δυνητικως τον 15 της Α/Β μονι γιαυτον οποιος κληρικος θελει πλαισιουμενος με λαικους που τον ακολουθουν.Αν π.χ. ειναι καποιος κληρικος σε μια τετοια Μητροπολη και προκειται να επαναευαγγελησει χιλιαδες ανθρωπους και πολλους αλλους να βαπτισει (υπαρχουν μερη τετοια) μπορει να περομενει αφου εχει βαλλει βεβαια καποιες κοκκινες γραμμες.Η υποχρεωτικοτης θα ωφελουσε τους οικουμενιστες διοτι θα εφευγαν απο την Εκκλησια οι πιο ευσεβεις και εκεινοι θα εκαναν την δουλεια τους πλεον ανενοχλητοι.Γιαυτο ο Πατριαρχης ελεγε σε αυτους που ειχαν βγαλει την "ομολογια" και τον κατηγορουσαν : "αν ειναι ετσι γιατι δεν φευγετε";;;(δηλαδη,για να με αφησετε να κανω ο,τι θελω...)Αλλοι βεβαια αυτα τα ερμηνευουν τελειως διαφορετικα και μιλουν καθ για συνυπαρξη μολισμου και μυστηριων (...αν ειναι δυνατον)ενω αλλο πραγμα εννοει ο αγ. Θεοδωρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε "Ανώνυμος6 Ιουλίου 2014 - 8:57 π.μ." λέτε :" ... Στην περιπτωση ομως που εχουμε μεμονομενες περιπτωσεις ..."
      Δεν έχομε κύριε μεμονωμένες περιπτώσεις , που κάποιος κάπου κάποτε επειδή έτσι του κάπνισε μνημόνευσε , συνλειτούργησε κτλ αλλά πολιτική παγίωσης της μνημόνευσης στα πλαίσια μυστηριακής επικοινωνίας και αμοιβαίας "αναγνώρισης" .
      Αλλά όποιος δεν θέλει να ζυμώσει χίλια χρόνια κοσκινίζει
      Τούς έχω όμως και εναλλακτική πρόταση !
      Ας μνημονεύουν αλλά όπως έλεγε ο Κάτων " Δέον όπως καταστραφεί η Καρχηδών " σε κάθε λόγο του έτσι ας λένε σε κάθε , μα σε κάθε κήρυγμα "δέον να καθαιρεθεί ο αιρετικός Βαρθολομαίος που μνημόνευσε τον πάπα και έδωσε την Θεία Κοινωνία στα αιρετικά σκυλιά ..."
      Το κάνουν ? Οχι βεβαίως βεβαίως αλλά τον γλύφουν από τον άμβωνα !
      Αϊ του ιδίου φυράματος είναι δεν περιμένω χαΐρι απο λεχρίτες .

      Διαγραφή
  6. Εστειλα το πρωι ενα σχολιο σχετικα με θεματα που στο κατω-κατω η ιδια η αναρτηση ρωτουσε και δεν δημοσιευθησαν (ισως γιατι δεν συμφερει...)Κατα τα αλλα.....κατα τα αλλα παμε ντουγρου για τον Παραδεισο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Ἡ στάσις τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἔναντι τῶν φιλοπαπικῶν Πατριαρχῶν (Βαρθολομαίου και άλλων) καί τοῦ οἰκουμενισμοῦ http://www.orthodoxostypos.gr/Photos/Pages/2025.pdf , από την Εφημερίδα "Ορθόδοξος Τύπος", 6 ιουνίου 2014. Γράφει ο Γέρων Σάββας της Ιεράς Μονής Μεγίστης Λαύρας Αγίου Όρους".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κραυγή ἀγωνίας Ἁγιορειτῶν Πατέρων ?
    Τί να πώ για αυτή την κραυγή ?
    Κάτι τρέχει στα γύφτικα?
    ή
    Σιγά μη στάξει η ουρά του γαϊδάρου.?
    ή
    Ας γυρίζει ο μύλος, κι ας τρώει ο χοίρος ?
    ή
    Το χωριό καιγότανε κι η νύφη στολιζότανε.?
    ή
    Χ........ η γαϊδάρα μας στο αλώνι?

    Τί να πώ για αυτή την κραυγή ?

    Οτί αν δεν αναθεματίσετε τον παπικό Βαρθολομαίο τον εχθρό του Θεού σε λίγο η "κραυγή " σας θα είναι άφωνη σαν του Έντβαρντ Μουνκ τον πίνακα " Η κραυγή " ?

    Απο την στιγμή που μνημονεύουν τον Παπικό Βαρθολομαίο τον αιρεσιάρχη τον εχθρό του Θεού είτε φωνάζουν είτε δεν φωνάζουν θα υποστούν κατ΄ ανάγκη όσα επιβάλει ο Αντίχριστος το καινούργιο αφεντικό τους .
    Και λίγα είναι όσα μας λένε ! Κάθε μέρα που περνά θα προσθέτονται και άλλα που ούτε να τα φανταστούν μπορούν .
    Ο σατανάς είναι σκληρό και απάνθρωπο αφεντικό ...τους χορεύει και θα τους χορέψει στο ταψί .... και αν κατήφορος έχει τέλος αυτό θα είναι στής κόλασης τον πάτο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και σωστά λέει ι ὁ Γέρων Σάββας τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Μεγίστης Λαύρας Ἁγ. Ὄρους "... Ὅμως καὶ οἱ λοιποὶ ἀντιοικουμενιστὲς πατέρες τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας ἂς κόψουν τὸ μνημόσυνο τῶν μὴ ὀρθοτομούντων τὸν λόγο
    τῆς ἀληθείας, νὰ σταματήσουν τὰ συλλείτουργά τους μὲ τοὺς οἰκουμενιστές, καὶ μετὰ ἂς μλήσουν καὶ γιὰ τὸ Ἅγιον Ὄρος.
    Σὲ αὐτὰ τὰ χρόνια τὰ ἀποκαλυπτικά, δὲν περιμένουμε καμμία σύνοδο νὰ καθαιρέσει τὸν Βαρθολομαῖο καὶ τὸ συνάφι του, γιὰ αὐτὸ καὶ ὁ καθένας μας πρέπει νὰ πάρει τὴν εὐθύνη τῆς ὁμολογίας του, καὶ νὰ συνταχθεῖ εἴτε μὲ τὸν Χριστό, εἴτε μὲ τὸν ἀντίχριστο χωρὶς διπλωματίες,
    Ἵνα ἐν ὁμονοίᾳ ὁμολογῇ Πατέρα, Υἱὸν καὶ Ἅγιον Πνεῦμα, Τριάδα ὁμοούσιον καὶ ἀχώ-
    ριστον. "

    Πλήν όμως ο ίδιος αποτάχτικε και αναθεμάτισε τον Παπικό Βαρθολομαίο τον παν αιρεσιάρχη τον εχθρό του Θεού ?
    Η μήπως τον μνημονεύει ?
    Γιατί αν τον μνημονεύει και λέει τέτοια μου θυμίζει αυτόν που με το κλεμμένο καρπούζι υπό μάλης μιλά γία τιμιότητα
    για να μη πώ για την παλιά π........ που φωνάζει για την "τιμή" της ...για την παρθενία της !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου