Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ!!!! Ο ΛΑΦΤΣΗΣ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΧΑΤΗΡΙ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΨΗΤΑ, ας ειναι και Τεσσαρακοστη. Υπουργοί και 21 ...
-
Ένα αξιόλογο παλιότερο κείμενο προβληματισμού. Δημοσιεύτηκε τον Ιούνιο του 2016. Ο αντι-οικουμενισμός είναι ένα κίνημα το οποίο διαφων...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
ΑΦΟΡΗΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ! ΑΙΣΧΟΣ ΜΥΡΙΑΚΙΣ. ΟΙ ΑΧΡΕΙΟΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ στο Αρτεσιανο Καρδιτσας ΑΝΕΓΕΙΡΟΥΝ ΠΡΟΤΟΜΗ ΣΤΟΝ ΣΦΑΓΕΑ ΤΩΝ 12 ΕΚΛΕΚΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ...
-
ΑΝΘΡΑΚΕΣ Ο ...ΘΗΣΑΥΡΟΣ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΑΔΕΛΦΟΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΕΧΕΙ ΔΙΚΗΟ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ, Ο ΟΝΤΩΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΣΑΣ. Η Π...
-
Επειδή αναγνώστες του ιστολογίου διαφώνησαν με τα γραφόμενά μου τα σχετικά με τις εκκοσμικευμένες πρακτικές διαμαρτυρίας των χριστιανών...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου Εισαγωγικά Στην πρόταση για μόνιμη καθιέρωση του εορτασμού του Πάσχα από τους Ορθόδοξους και ...
-
Στο ιστολόγιο -ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ-δημοσιεύτηκε άρθρο του Καππαδόκη (;;;) με τίτλο - Οἱ θεολογικὲς προϋποθέσεις τοῦ μητροπολίτου Περιστερίου ε...
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
Φοβάμαι ότι θα πιάσει ο αφορισμός μετά αυτά που έκαναν στους Ναούς των Ορθόδοξων να τους κλείσουν ακόμα και την Μεγάλη Εβδομάδα και ακόμα και το Πάσχα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΓΕ στον Αμβρόσιο!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ίνα και οι λοιποί φόβον έχωσι".
Αληθεύει ότι σήμερα η Σύνοδος είπε ότι ο αφορισμός του μητροπολίτη Αμβρόσιου είναι άκυρος;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα έλεγε η προσκυνημένη ΔΙΣ;
ΔιαγραφήΤο θέμα είναι ότι χωρίς να συνεδριάσει η Σύνοδος έβγαλε ανακοινωθέν.
Μήπως ο Ναυπάκτου την έκανε τη δουλειά;
Τυπικά ο αφορισμος γίνεται απο τον επίσκοπο της Μητρόπολης που βρίσκεται το πρόσωπο που αφοριζεται. Δηλαδή ο Αθηνών είναι ο αρμόδιος να αφορίσει κάποιον που ανήκει στην δικαιοδοσία του. Βέβαια ο Θεός δεν δεσμεύεται αν κάποιος ενεργήσει τον αφορισμό αν έχει δίκαιο και έχει την Αλήθεια. Δεν αφοριζει εύκολα επίσκοπος γιατί αν δεν έχει την Αλήθεια και το δίκαιο γυρίζει ο αφορισμος στον ίδιο. Θα δείξει. Πάντως αν έχει την Αλήθεια και το δίκαιο ο επίσκοπος το πιθανότερο είναι να μπει σε άμεση ενεργεία ο πνευματικός νόμος, και μόνο η μετάνοια του αμάρτησαντος μπορεί να σταματήσει τις συνέπειες ούτε καν αν ο κατά νόμον αρμόδιος μητροπολίτης άρει τον αφορισμο. Καμμία δοιηκιτικη πράξη δεν σταματάει τον πνευματικό νόμο. Μόνο η μετάνοια. Ειναι δύσκολα θέματα.
ΔιαγραφήΑληθευει. Ταχυτητα αντιδρασης πρωτοφανης μετα απο τοσο καιρο. Στα θεματα που μας καινε σιωπουν. Στο θεμα αυτο θιχτηκαν που τους πειραξαν τους αγαπημενους τους κ εσπευσαν να βγαλουν ανακοινωση. Ευτυχως δεν τους αγιοποιησαν...
ΔιαγραφήΟ Ιουλιανός (331–363 μ.Χ.) υπήρξε αυτοκράτορας του βυζαντινού κράτους, ο οποίος πήρε τα προσωνύμια Αποστάτης ή Παραβάτης λόγω της προσπάθειάς του να αναβιώσει την εθνική θρησκεία σε βάρος του Χριστιανισμού. Το έργο του διακόπηκε όταν σκοτώθηκε κατά τη διάρκεια της εκστρατείας του εναντίον των Περσών στις 26 Ιουνίου του 363 μ.Χ. Σύμφωνα με τις πηγές, ο αυτοκράτορας κτυπήθηκε από ακόντιο ιππέα με φορά από αριστερά και άνω προς τα δεξιά και κάτω, τραυμάτισε το δεξί χέρι, διαπέρασε τα πλευρά, έτρωσε τον κατώτερο λοβό του ήπατος και διέταμε τα υποκείμενα έντερα, ενώ στην πληγή παρουσιάστηκε κοπρανώδες περιεχόμενο αμέσως μετά τον τραυματισμό. Ο Ιουλιανός έχασε τις αισθήσεις του, και η φρουρά του, χρησιμοποιώντας την ασπίδα του ως φορείο, μετέφερε αυτόν στη σκηνή του, όπου δέχθηκε την ιατρική φροντίδα του προσωπικού του ιατρού, του Ορειβάσιου. Κάποιοι χρονικογράφοι αναφέρουν ότι ο αυτοκράτορας πέθανε την τρίτη ημέρα μετά τον τραυματισμό του, ενώ οι περισσότεροι παραθέτουν ότι πέθανε τα μεσάνυχτα της ίδιας νύκτας. Από τη στιγμή του τραυματισμού μέχρι την ώρα του θανάτου του ο Ιουλιανός ανένηψε, ανέκτησε δυνάμεις και πνευματική διαύγεια, λαμβάνοντας μέρος, λίγο πριν από τον θάνατό του, σε φιλοσοφική συζήτηση περί της αθανασίας της ψυχής. Κατά τη διάρκειά της, άνοιξε το τραύμα, η αναπνευστική συχνότητα μειώθηκε, και ζητώντας λίγο κρύο νερό, πέθανε τα μεσάνυχτα. Οι χριστιανοί χρονικογράφοι αναφέρουν την παρουσία της θείας δύναμης με τη μορφή θείας δίκης για τον θάνατό του, καταγράφοντας οράματα, στρατολογήσεις προφητών και αγίων, προσδίδοντας ακόμη και σε φυσικά γεγονότα υπερφυσικές διαστάσεις για να τονίσουν την ουράνια παρέμβαση για τη θεία τιμωρία του αποστάτη αυτοκράτορα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι εκτός τόπου και χρόνου ορθολογιστή ανώνυμε 9:02 μμ
Διαγραφή