Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Πριν διαβασει την κριτικη του π. Διωτη, γραφει ο ανυπομονος και υπεροπτης Τρελλογιαννης:Κι’ αὐτή ἡ «ὑφισταμένη θεία ἀποκάλυψι», μιά φορά δόθηκε, σύμφωνα μέ τήν ἀντιευαγγελική γνώμη του, καί δέν ὑπάρχει λόγος νά ξαναδοθεῖ. Καταγράφηκε ἀπ’ τούς ἀποστόλους." Ολοι οι Τρελλογιανηδες και οι ...Μεθυσμενοι δεν διαβασατε την Αγια Γραφη που λεει " Τη ΑΠΑΞ παραδοθειση τοις Αγιοις Πιστει" (Ιουδα 3); Τι κουραφεξαλα τσαμπουνατε,...υποθεοπτες του Σωφρονιου; Αλλα αυτα παθαινει οποιος παθει .... Γεροντοπληξια...



 ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟΝ


ΤΥΧΟΝ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

ΤΟΥ ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ ΣΑΧΑΡΩΦ      


του Παλαιμαχου Αγωνιστου Θεολογου

π. Ιωαννη Διωτη.                            

              Συνεχεια 7η


«Στ κείμενο ατ γραφα γι τν κοίμηση το Γέροντος Σωφρονίου πο ταν φάμιλλη μ τν κοίμηση τν Πατριαρχν κα Πατέρων, γι’ ατ κα τν νόμαζα ″νέον Πατριάρχην τς θείας Χάριτος στν νέον λαν το Θεο’’» (σελ. 491).

Ναυπάκτου ερόθεος Βλάχος, μ πρωτοφαν θρασύτητα, ποτιμ τν νοημοσύνην παντς σκεπτομένου νθρώπου, διότι χει τν ντύπωσιν κα τν οκτρν πλάνην τι δν γίνεται ντιληπτ προσπάθειά του ξαπατήσεως τν ναγνωστν του. Ηξήθη λοιπν χορς τν «Πατριαρχν κα Πατέρων» κατ να «νέον Πατριάρχην τς θείας Χάριτος», κούοντα ες τ νομα Σωφρόνιος Σαχάρωφ.

γαπητο ναγνσται, γ δυσκολεύομαι. Σες ννοετε τί ννοε Δεσπότης ερόθεος Βλάχος, ταν γράφ «νέος Πατριάρχης τς θείας Χάριτος στν νέον λαν το Θεο»; Κατ’ ντιδιαστολν ποίων παλαιν Πατριαρχν Πατριάρχου εναι «νέος» Πατριάρχης Σωφρόνιος Σαχάρωφ ; π ποίαν δ ννοιαν Σωφρόνιος Σαχάρωφ χαρακτηρίζεται ς «Πατριάρχης τς θείας Χάριτος»;  πίσης, ποος το «παλαις λας το Θεο» κα ποος εναι «νέος λας το Θεο»; συγκράτητος γελοιοποιητικς κατήφορος φροσύνης το ψευδοκορυφαίου θεολόγου πισκόπου εροθέου Βλάχου.

*

« μακάριος οτος νρ ηλογήθη τ μάλα παρ το γίου Θεο κα ξιώθη ο μόνον διελθεν κα φθάσαι ες τ κρον ωτον τς κατ Χριστν σκήσεως, ν βαθυτάτ μετανοί κα συντριβ, λλ’ ναβναι κα ν ατ τ ρει τ γί, τουτέστιν τ τς θεοπτίας ρει, κα δεν τν δόξαν το κτίστου Φωτς ν τ τεθεωμέν σαρκ το Λόγου, γενόμενος οτως κραιφνς μπειρικς θεολόγος, κατ τν λόγον το γίου Γρηγορίου το Θεολόγου ερηκότος: ″τ περ Θεο φιλοσοφεν… ο πάντων μέν, τι τν ξητασμένων κα διαβεβηκότων ν θεωρί κα πρ τούτων κα ψυχν κα σμα κεκαθαρμένων καθαιρομένων, τ μετριώτατον’’» (σελ. 477).

Διανοητικ κα ψυχικ τύφλωσις σκοπιμότητος. Κα πάλιν κατήφορος ! Κατήφορος !  Κατήφορος  κα βάραθρον νυποληψίας.

*

« δύναμη το θεολογικο λόγου το Γέροντος Σωφρονίου εναι πράγματι να δυνατ σπέρμα στν γ, κατ τν λόγο το Προφητάνακτος Δαβίδ: ″Δυνατν ν τ γ σται τ σπέρμα ατο, γενε εθέων ελογηθήσεται’’» (Ψαλμ. 111, 2), σελ. 493.

Τίς στιν οτος Σωφρόνιος Σαχάρωφ; Κατ τν τς Ναυπάκτου Δεσπότην κα Ποιμενάρχην, «φωστήρ» στιν οτος τς φηλίου, «σπέρμα γρ ες τν γν θεολογικς ατο λόγος». κ δ το σπέρματος ατο πολλ τ θεολόγητα κα νόητα. Ατς λοιπόν, κατ τν Ναυπάκτου (ς νω), εναι « νέος Πατριάρχης τς θείας Χάριτος στν νέον λαν το Θεο» κα ναβάτης «ν ατ τ ρει τ γί, τουτέστιν τ τς θεοπτίας ρει».

Ναυπάκτου διέβη τ ρια πάσης περβολς κα δεύει πρς νεξέλεγκτον θεολογικν χάος. Πς σκέπτεται λοιπν Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ναυπάκτου κα γίου Βλασίου κ. ερόθεος Βλάχος ξ ωαννίνων; Σκέπτεται μως;

θεολόγητος «θεολόγος» κα νήσυχος «συχαστής»

Αθαιρεσία κα πιπολαιότης. Τρες «θεολόγους» χει ρθοδοξία, τν γιον νδοξον κα πανεύφημον πόστολον κα Εαγγελιστν ωάννην τν Θεολόγον, τν γιον Γρηγόριον τν Θεολόγον κα τν γιον Συμεν τν Νέον Θεολόγον. Ες οδένα τερον κκλησία δωκε τν προσωνυμίαν ατήν. γιος Συμεν διαφοροποιεται π τος λλους δύο Θεολόγους ς «Νέος Θεολόγος». «θεολόγος» το Ναυπάκτου πς διαφοροποιεται; «βυσσος βυσσον πικαλείται» (Ψαλ. 41, 8).

Ναυπάκτου δν δίστασε ν δώσ ες τν ερομόναχον Σωφρόνιον Σαχάρωφ τς προσωνυμίας το «θεολόγου» κα το «συχαστο», ς γραψεν ες τν πότιτλον το βιβλίου του.

Μετ π δέκα (10) αἰῶνας, π τς ποχς γίου Συμεν το Νέου Θεολόγου, νεφανίσθη πίσκοπός τις, νόματι ερόθεος Βλάχος, κα πέδωκε τν προσωνυμίαν το «Θεολόγου» ες τινα κοινν ερομόναχον, δεινν παραβάτην τν ερν Κανόνων, κακόδοξον κα μωρολόγον, κατ περιφρόνησιν κορυφαίων κα διακεκριμένων γίων προσωπικοτήτων τς κκλησίας, ναδειχθέντων πολλν τοιούτων ες λους τος διαρρεύσαντας 20 αἰῶνας το Χριστιανισμο. Πρέπει ν ντραπ πολ Δεσπότης τς Ναυπάκτου κ. ερόθεος Βλάχος δι’ ατν τν προκλητικν κα θεολόγητον νέργειάν του.

Μ σα θεολόγητα το ερομονάχου Σωφρονίου Σαχάρωφ παρουσιάσθησαν (πάρχουν κα πολλ λλα τοιατα), οτος μφανίζεται ς θεολόγητος «θεολόγος». Κα μως, Ναυπάκτου δν πέδωκε μόνον τν πλν προσωνυμίαν το «θεολόγου» ες τν Σωφρόνιον Σαχάρωφ, λλ’ γραψεν τι ατς εναι «θεόπτης» κα «θεόπνευστος θεολόγος» (σελ. 461 κ..). Πάλιν προβάλλει τ ρώτημα: Πς σκέπτεται νθρωπος ατός, ταν γράφ;

Τ δ τραγικν εναι, τι Μητροπολίτης τς Ναυπάκτου πέδωκεν ες τν ν λόγ θεολόγητον θεολόγον κα τν προσωνυμίαν το «συχαστο»!!! Οτε ατ τ δικαίωμα εχεν Ναυπάκτου κα τν τοιαύτην εχέρειαν. Ατ εναι λεπτ ζητήματα μ κίνδυνον ν δηγήσουν κα ες τν γελοιότητα. π πο «συχαστής» Σωφρόνιος Σαχάρωφ;

στο επομενο η συνεχεια 
περι του πρακτορα Μπαλφουρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου