του αρχιμ. Δανιηλ Αερακη
Το να διεκδικής νόμιμα δικαιώματά σου, το μισθό για τον τίμιο κόπο και ιδρώτα σου, είναι ανθρώπινο. Το να καταπατής το δικαίωμα του εργαζόμενου για το μισθό του, είναι σκληρό και δαιμονικό, σύμφωνα με το λόγο του Χριστού (Λουκ.ι΄7) και με το λόγο του αδελφοθέου Ιακώβου (ε΄4).
● Το να θυσιάζης το δικαίωμα της μισθοδοσίας σου, αυτό είναι αγγελικό και ουράνιο.
Είπαμε για το «Δεν πληρώνω». Όλοι πληρώνουμε φόρο βλακείας στο Μαμωνά για περιττά και ανόητα, και παριστάνουμε τους επαναστάτες με το «δεν πληρώνω» φόρους στο Κράτος!
Εδώ δεν θα μιλήσουμε για το «Δεν πληρώνω», που, αν δεν προσέξουμε, θα εξελιχθή σε άρνησι κάθε προσφοράς. Θα δούμε το αντίθετο: «Δεν πληρώνομαι!».
● Ευλογημένο σύνθημα! Μόνο ο Χριστός το εμπνέει, αφού ο Ίδιος πλήρωσε, χωρίς να πληρωθή. Κατέβαλε τα λύτρα (Ματθ.κ΄28), το πανάγιο Αίμα Του, τη ζωή Του, για τον κόσμο, και πληρώθηκε με σταυρικό θάνατο.
● «Δεν πληρώνομαι!». Άνθρωπος εφάρμοσε το σύνθημα αυτό; Ναι! Ο απόστολος Παύλος. Δεν αρνείται ο Παύλος για τους άλλους το δικαίωμα να εισπράττουν κάτι για την εργασία τους, χειρωνακτική ή πνευματική (Α΄Κορ.θ΄9). Δεν δέχεται όμως να ισχύη ο νόμος αυτός για τον ίδιον (Α΄Κορ.θ΄15). Για τον εαυτό του κρατάει το δικαίωμα να θυσιάζη το… δικαίωμα αμοιβής: «Ουκ εχρησάμεθα τη εξουσία ταύτη» (Α΄Κορ.θ΄12).
● «Δεν πληρώνομαι!». Όχι διότι δεν μπορώ να πληρώνομαι, αλλά διότι δεν θέλω. Όχι διότι η Εκκλησία μου δεν έχει να με αμείψη, αλλά διότι δεν επιθυμώ να δώσω την παραμικρή αφορμή.
● «Δεν πληρώνομαι!». Έλληνας βρέθηκε ποτέ να τηρήση αυτή την υπερβατική θέσι; Ναι, και μάλιστα πολιτικός, και μάλιστα άρχοντας αυτού του τόπου. Πρόκειται για τον Ιωάννη Καποδίστρια. Να οι λόγοι του στην Δ΄Εθνοσυνέλευσι: «Ελπίζω, ότι όσοι εξ υμών συμμετάσχουν εις την Κυβέρνησιν, θέλουν γνωρίσει μετ’ εμού ότι εις τας παρούσας περιπτώσεις, δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν μισθούς αναλόγως με τον βαθμόν του υψηλού υπουργήματός των, αλλ’ ότι οι μισθοί ούτοι πρέπει να αναλογούν ακριβώς με τα χρηματικά μέσα, τα οποία έχει η Κυβέρνησις εις την εξουσίαν της. Εφ’ όσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν δια να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα, ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν…».
● «Δεν πληρώνομαι!». Μεγίστη θυσία για το Θεάνθρωπο, που αμείφθηκε με τα καρφιά του Σταυρού.
● «Δεν πληρώνομαι!». Μείζων θυσία για τον απόστ. Παύλο, αφού θυσίασε την αμοιβή του χωρίς να έχη «ιδιαίτερα εισοδήματα».
● «Δεν πληρώνομαι!». Μεγάλη θυσία για τον Καποδίστρια, που αρνείται και ένα έστω οβολό από την Πατρίδα.
● «Δεν πληρώνομαι!». Μικρή είναι η θυσία αυτή για τους λειτουργούς του Κράτους και της Εκκλησίας. Μικρή, αφού θα είναι για ένα χρονικό διάστημα. Φανταστήτε, άν όλοι αυτοί έλεγαν:
-Έχουμε δικαίωμα, αλλά δεν θέλουμε από μια ριμαγμένη οικονομία να εισπράττουμε μισθό.
●«Δεν πληρώνομαι!». Καθόλου, θα λέγαμε θυσία δεν είναι το να μη ζητούν χρήματα αφιερωμένοι στην ακτημοσύνη. Αλγεινή εντύπωσι έχει προκαλέσει το εξής γεγονός:
Μοναστηριακό συγκρότημα, που δεν μοιάζει με φτωχό μοναστηράκι ή ασκηταριό, σε εποχή οικονομικής κρίσεως, απέστειλε έκκλησι, ακόμα και σε καλυβάκια μικροσυνταξιούχων, με το σήμα κινδύνου: SOS! Σώστε μας, γιατί κινδυνεύουμε οικονομικά!!!
● Η Εκκλησία δεν λέει SOS! Η Εκκλησία δεν ζητάει σωσίβιο. Είναι το σωσίβιο για τόσους φτωχούς και πονεμένους, αλλά και πλανεμένους.
Πού να συγκριθούν με τον αείμνηστο Καποδίστρια τα σημερινά πολιτικά μηδενικά!
ΑπάντησηΔιαγραφήα) Ο Καποδίστριας μάλλον ήταν κάτι παραπάνω από Κυβερνήτης, αφιλοχρήματος (ανάργυρος) που δολοφονήθηκε από τις ξένες δυνάμεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ιστοσελίδα της Ελληνικής Πρεσβείας στη Ρωσία, Μόσχα, http://www.hellas.ru/sections/culture/kapodel.shtml αναδεικνύει ότι ο Ιωάννης Καποδίστριας ήταν πρωτεργάτης και οργανωτής της Επανάστασης του 1821, και της Φιλικής Εταιρείας, μοναχός, αφιερωμένος στο σκοπό αυτό.
Γράφει μεταξύ άλλων: Η επίσημη εκδοχή για τα γεγονότα που συνδέονται με την αναγέννηση της Ελλάδας γράφθηκε έτσι ώστε να εξυπηρετηθούν οι πολιτικές σκοπιμότητες των δυνάμεων εκείνων που απέκτησαν τον έλεγχο του «ανεξάρτητου» ελληνικού κράτους μετά την δολοφονία του Καποδίστρια... Έγινε κάθε προσπάθεια για να αποκρυβεί το γεγονός ότι ...αυτός που υλοποίησε το όραμα της Απελευθέρωσης της Ελλάδας, που σχεδίασε και διηύθυνε την Επανάσταση ήταν ο Ιωάννης Καποδίστριας... Η επιτυχία της Μεγάλης Επανάστασης του 1821 οφείλεται στο ότι σχεδιάστηκε, με πλήρη γνώση της διεθνούς πολιτικής, με βάση τα στρατηγικά δεδομένα στην περιοχή και στηρίχθηκε αποκλειστικά σε ελληνικές δυνάμεις. Η επιτυχής Ελληνική Επανάσταση – γιατί προϋπήρξαν δεκάδες αποτυχημένες εξεγέρσεις, όπως το κίνημα των αδελφών Ορλώφ το 1769 – χαρακτηριζόταν από ιδιοφυή σχεδιασμό και προσεκτική επιλογή του χρόνου εκδήλωσής της... Ο μόνος Έλληνας που ήταν σε θέση να σχεδιάσει αυτές τις κινήσεις, γιατί γνώριζε τα γεωπολιτικά δεδομένα, τις εξελίξεις στις ρωσσο-τουρκικές σχέσεις και που μπορούσε να επηρεάσει τη διεθνή πολιτική ήταν ο κόμης Ιωάννης Καποδίστριας, Υπουργός επί των Εξωτερικών του Τσάρου Αλεξάνδρου Α’ από το 1815 ως το 1822...
Η μεγάλη Ελληνική Επανάσταση συνδέεται άμεσα με το κίνημα του Ρήγα...Είναι αυτονόητο ότι ο Ιωάννης Καποδίστριας ανέλαβε το ιερό χρέος ολοκλήρωσης της Μεγάλης Ιδέας. Μόλις πήγε στην Πετρούπολη, έφτασε δίπλα του ο Μητροπολίτης Ιγνάτιος. Ακολουθώντας τους συνωμοτικούς κανόνες ...ίδρυσε στη Βιέννη τη Φιλόμουσο εταιρεία που ήταν «μετωπική οργάνωση». Στη Βιέννη φαίνεται ότι ανέλαβε και τυπικά το υψηλό του καθήκον, που τον υπέβαλε στο μοναχικό σχήμα. Λίγο μετά συναποφασίζει την ίδρυση του «στρατιωτικού βραχίονα»: Της Φιλικής Εταιρείας. Το ότι περιεβλήθη το μοναχικό σχήμα φαίνεται – όχι μόνο φυσικά από τα μαύρα ρούχα που φόραγε μονίμως – αλλά από την αιφνίδια ανακοίνωσή του στη Ρωξάνη Στρούτζα ότι δεν μπορεί να την παντρευτεί, ενώ όλη η ρωσσική αυλή περίμενε αυτό τον γάμο. Όπως γράφει η καθηγήτρια Ελένη Κούκου, της είπε: «Πρέπει να προσφέρω τον εαυτό μου θυσία στους Αγώνες για την πατρίδα μας, για την Ελλάδα και αυτόν τον δρόμο της θυσίας πρέπει να τον βαδίσω μόνος μου».
β) Ο Καποδίστριας είχε ήδη την εμπειρία του Πρωθυπουργού της Ιονίου Πολιτείας, του Αρχιστράτηγου της Λευκάδας και του επικεφαλής της Αντικατασκοπίας της ρωσσικής Στρατιάς που αντιμετώπισε τον Ναπολέοντα και τη μεγάλη πείρα του Υπουργού Εξωτερικών της Ρωσσίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρουμε ήδη ποιος σκέφθηκε τους δύο αντιπερισπασμούς και ποιος και γιατί επέλεξε την Πελοπόννησο ως κύρια εστία της Επανάστασης. Ξέρουμε και με ποιους μηχανισμούς (Ιγνάτιος, πνευματικός ηγέτης Σουλιωτών) πείστηκαν οι Τζαβελαίοι και οι Μποτσαραίοι να συμπολεμήσουν με τον σφαγέα των Σουλιωτών Αλή-Πασά. Ξέρουμε ακόμα από τα αρχεία της αυστριακής μυστικής αστυνομίας ότι ο Γεώργιος Σταύρου, συνεργάτης του Καποδίστρια, ήταν ο μυστικός εκπρόσωπος του Αλή στη Βιέννη. Αυτό είναι ένα απ’ τα κλειδιά για να καταλάβουμε την Επανάσταση του Αλή-Πασά...Ένα δεύτερο κλειδί είναι οι συμβουλές των Ελλήνων του περιβάλλοντός του, τους οποίους καθοδηγούσε ο Δ. Ρώμας.
Η Μεγάλη Ελλάδα
Το σχέδιο του Καποδίστρια που έχει εκφραστεί στο υπόμνημά τους προς τις Μεγάλες Δυνάμεις ήταν η ελευθερία της Μεγάλης Ελλάδας. (Πελοπόννησος, Ήπειρος, Μακεδονία, Κρήτη, Σμύρνη). Πίστευε ότι θα μπορούσε αξιοποιώντας τη θέση του να πετύχει στα συνέδρια του Τροπάου ή αργότερα της Βερόνας να επιβληθεί η αυτονομία της Ελλάδας με τη βοήθεια του Τσάρου. Όταν κατάλαβε ότι αυτό ήταν αδύνατο, πήγε στη Γενεύη (που του χρώσταγε πολλά) και διηύθυνε απ’ εκεί, σαν πραγματικά μεγάλος ηγέτης της «εξόριστης Κυβέρνησης», τον Αγώνα της Ελλάδας οργανώνοντας και τη διεθνή βοήθεια και το κίνημα του Φιλελληνισμού...
...Όταν η Επανάσταση πέτυχε με διπλωματικά μέσα (Πρωτόκολο του Λονδίνου της 6ης Ιουλίου του 1827 που υπέγραψαν Ρωσσία, Αγγλία και Γαλλία), ο Καποδίστριας ανέλαβε Κυβερνήτης του μικρού Κράτους που δημιουργήθηκε.
Σε όλες τις επαναστάσεις του κόσμου, σε όλη την γραπτή ιστορία οι ηγέτες των επαναστατικών κινημάτων, όταν επικρατούν, αναλαμβάνουν τη διοίκηση του κράτους.
Μόνο στην επίσημη ελληνική ιστορία γράφεται (από τους συνεργάτες των ξένων), ότι ο κυβερνήτης δεν ήταν και ο αρχηγός της Επανάστασης.
γ) Ο θάνατος του μεγάλου ηγέτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις 29 Σεπτεμβρίου 1831 με το Γρηγοριανό ημερολόγιο /11 Οκτωβρίου με το Ιουλιανό, ο δημιουργός της σύγχρονης Ελλάδας, ο πρώτος Κυβερνήτης της ο Ιωάννης Καποδίστριας, δολοφονήθηκε στο Ναύπλιο μπροστά στην εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα.
Πέρασαν ...(180 το 2011) χρόνια από αυτήν την πολιτική δολοφονία, που έγινε για να ανακοπεί η πορεία που είχε χαράξει ο Ιωάννης Καποδίστριας για το ελληνικό Έθνος και ο φάκελος στα Βρεττανικά αρχεία που περιέχει τα σχετικά με τη δολοφονία του Καποδίστρια έγγραφα, παραμένει άκρως απόρρητος, ενώ η ελληνική επίσημη ιστορία επαναλαμβάνει άκριτα τις παραβλέψεις της «επίσημης ανάκρισης» του 1831.
...ακόμα λέγεται ότι τον δολοφόνησαν οι Μαυρομηχαλαίοι στέκονταν μακριά του, ενώ βλήθηκε εξ επαφής, όπως περιγράφεται στη νεκροψία, ενώ το μαχαίρι του Γιώργου Μαυρομηχάλη – που βρίσκεται στα όργανα του εγκλήματος – είναι προφανώς μικρότερο από το τραύμα που διεπίστωσαν οι γιατροί που έκαναν τη νεκροψία[v].
Είναι καιρός πια, ... να αποκαλυφθεί σε όλη της την έκταση η οργανωμένη επιχείρηση συγκάλυψης, αποσιώπησης και παραποίησης της ιστορικής αλήθειας σε ό, τι αφορά τον Καποδίστρια η οποία άρχισε αμέσως μετά τον θάνατό του και που συνεχίζεται ως και σήμερα.
Γαιτί χωρίς φωτογραφία η ανάρτηση του π. Δανιήλ;
ΑπάντησηΔιαγραφή