Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2016

Αλλα και σημερα νεα καθαρματα "καθαιρουν" ιερεις και ιερομοναχους που αγωνιζονται για την καθαροτητα της Ορθοδοξου Πιστεως και την Αποτειχισι απο την Σατανικοτατη Παναιρεσι του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. Ομως ολες αυτες οι ..."καθαιρεσεις" ειναι εκ προοιμιου ανυπαρκτες και ανευ σημασιας, αλλα μαλλον αποτελουν εντροπη και ονειδος για τους εν δυναμει καθηρημενους ...καθαιρετες τους, τα ρασοφορα καθαρματα.

70 ρασοφορα καθαρματα, με 29 ψευδεις κατηγοριες, "ΚΑΘΗΡΕΣΑΝ" τον Αγ. Ιωαννη τον Χρυσοστομο.

Τα ιδια επραξαν και πραττουν και πολλα σημερινα ρασοφορα καθαρματα με ...αγγελικα προσωπα.

Καρατομησαν και σφαγιασαν με ψευδεις κατηγοριες φθονου και κακιας 12 σεμνους μητροπολιτες και δεν τους αποκατεστησαν μεχρι το τελος τους, οπως τον τελευταιο παντων, προ ολιγου κοιμηθεντα λογιον μητροπολιτην Αττικης και Μεγαριδος κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΝ απο φθονερα και βρωμερα με μεταξωτα ρασα εσχατογηρα καθαρματα.

 Αλλα και σημερα νεα καθαρματα "καθαιρουν" ιερεις και ιερομοναχους που αγωνιζονται για την καθαροτητα της Ορθοδοξου Πιστεως και την Αποτειχισι απο την Σατανικοτατη Παναιρεσι του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. 

Ομως ολες αυτες οι ..."καθαιρεσεις" ειναι εκ προοιμιου ανυπαρκτες και ανευ σημασιας, αλλα μαλλον αποτελουν εντροπη και ονειδος για τους εν δυναμει καθηρημενους ...καθαιρετες τους, τα ρασοφορα καθαρματα.  

Δοξα δε, τιμη και αμαραντινος στεφανος για τους αδικως ..."καθαιρεθεντες". 

================== 

"Αδίκως της ποίμνης απελαθείς, θλίψεσι και πικραίς εξορίαις...".

 



6 σχόλια:

  1. Ασ αξιώσει Ο Θεός κι εμας τέτοια καθαίρεση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέσα στους 70 ρασοφόρους δεν αναφέρετε, ότι συμπεριλαμβάνονται 7 άγιοι της Εκκλησίας (6 ρασοφόροι και 1 αυτοκράτορας). Στους ρασοφόρους συμπεριλαμβάνονται οι άγιοι:
    ΚΠόλεως Αρσάκιος
    ΚΠόλεως Αττικός
    Αλεξανδρείας Κύριλλος
    Κύπρου Επιφάνιος
    Αυγουστίνος
    Ιερώνυμος και ένας μη ρασοφόρος
    αυτοκράτορας Αρκάδιος (κατά την Εκκλησία των Ιεροσολύμων).

    Όλοι αυτοί οι άγιοι, που εδίωξαν τον Χρυσόστομο, εορτάζουν κανονικότατα από την Εκκλησία ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητε δεν ηταν κακοβουλοι διωκτες σαν τον Θεοφιλο Αλεξανδρειας τον Χρυσομανη και τους Αφρικανους ...κανιβαλους που κουβαλησε. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα.
    Οταν καποιος γινεται διωκτης εν αγνοια της πραγματικοτητας ζηταει μετανοια οταν μαθει την αληθεια οπως εκανε ο Αγιος Επιφανιος.
    ΜΗν βγαζουμε συμπερασματα ευκολα υστερα απο 1600 χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Επιφάνιος δεν ζήτησε συγγνώμη από τον Χρυσόστομο. Όταν αρνήθηκε να επικοινωνήσει μαζί, πήρε το πλοίο και έφυγε για την Κύπρο. Εκεί μέσα στο πλοίο απεβίωσε. Από ποιόν ζήτησε συγγνώμη, από τον Χρυσόστομο ή από τον Θεό; Δίνει ο Θεός συγγνώμες, χωρίς επανόρθωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για την καταδίκη του ΚΠόλεως Ιωάννη συνέβαλαν αποφασιστικά: ο Αλεξανδρείας Θεόφιλος, πρόεδρος της Συνόδου στη Δρυ (αντικανονική σύνοδος, όπου σε ξένη επαρχία προήδρευε αλλότριος Επίσκοπος και όχι ο επιχώριος), ο διάκονός και ανιψιός του Κύριλλος, ο μετέπειτα Αλεξανδρείας άγιος Κύριλλος (μνήμη 18 Ιανουαρίου), ο Κύπρου άγιος Επιφάνιος (μνήμη 12 Μαΐου), ο άγιος Ιερώνυμος (μνήμη 30 Σεπτεμβρίου), φίλος και συνομώτης μετά του Θεοφίλου, αλλά και ο άγιος Αυγουστίνος (μνήμη 15 Ιουνίου) (π. Γ. Φλωρόφσκυ, όπου οι δυο τελευταίοι άγιοι ζήτησαν μετ’ επιτάσεως, από τον Ρώμης Ιννοκέντιο Α΄, τη διαγραφή του Ιωάννη από τα δίπτυχα της Εκκλησίας). Το Μάρτιο του 403, έφτασε στην ΚΠολη ο Επιφάνιος, που αντικανονικά και προσβλητικά αρνήθηκε τις τιμές από τον Χρυσόστομο, την φιλοξενία του και την κοινωνία με αυτόν, έχοντας υιοθετήσει όσα κατηγορούσαν τον Χρυσόστομο στην ΚΠολη οι εχθροί του και ο Αλεξανδρείας Θεόφιλος. Θεωρούσε τον Χρυσόστομο ακόμα και αιρετικό. Τότε ο Χρυσόστομος υποχρεώθηκε να τηρήσει αυστηρή στάση έναντι του Επιφανίου, ο οποίος όμως είχε τώρα την ευκαιρία να διαπιστώσει, από τις εξηγήσεις των «Μακρών αδελφών», ότι δεν ήταν ωριγενιστές. Έτσι, διαπίστωσε, ότι ο αγώνας του πλέον δεν είχε λόγο παρά μόνο τα σχέδια του Θεόφιλου, του οποίου μάλλον υποψιάστηκε ότι έγινε όργανο. Γι’ αυτό σε λίγους μήνες, χωρίς να κοινωνήσει με τον Χρυσόστομο, εγκατέλειψε την ΚΠολη και πέθανε στο ταξίδι, πριν πατήσει την γη της Κύπρου (Παπαδόπουλου Στ. Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, σελ. 46).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση του Αλεξανδρείας αγίου Κυρίλλου, ο οποίος και αυτός είχε συμβάλλει στην εκθρόνιση και εξορία του Ιωάννη στη Δρυ, όπου είναι ο τελευταίος που δέχτηκε με την θεία ενέργεια να τον εγγράψει στα δίπτυχα, καθότι αρνιόταν πεισματικά να τον δεχτεί. Είναι χαρακτηριστική η αναφορά του στο θέμα αυτό: «εάν περιλάβετε τον Ιωάννην μεταξύ των επισκόπων διατί δεν περιλαμβάνετε και τον Ιούδα μεταξύ των Αποστόλων;» (Χρ. Κρικώνη. Καθηγητή ΑΠΘ: Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και οι περί ιερωσύνης λόγοι του. Αποστολική Διακονία, σελ. 45). Τελικά, κατόπιν οράματος που του απεκαλύφθη ότι δεν έπραττε ορθώς, δέχθηκε να τον αναγράψει στα δίπτυχα της Εκκλησίας και να τον μνημονεύει το 417. (Συναξ. Τόμ. ΣΤ΄, γ΄ έκδ. σελ. 105-109).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου