Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2015

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ο Αραβοαιγυπτιος ΑΝΩΝΥΜΟΣ θρασυδειλος ψευτοχριστιανος, το ονομα και πραγμα "Τρελλογιαννης", δικαιολογει τα παντα στους λεγομενους "θεοπτες" γεροντες και τους επιτρεπει να καταπατουν και Αγια Γραφη και Ιερους Κανονες και τα παντα, σκαιοτατα και αναιδεστατα. Ακουστε τον τι ωραια που μας τα λεει, καταφερομενος κατα του Παλαιμαχου Αγωνιστου γεροντος Ιωαννη Διωτη.......Τζιχαϊστικα. Σαν Αραβοαιγυπτιος κατι παραπανω ξερει αυτος :" Πιάνεται ἀπό τόν τύπο τῆς Ἱερᾶς Μονῆς τοῦ Τιμίου Σταυροῦ, πού ἵδρυσε στό Essex τῆς Ἀγγλίας ὁ Γέροντας Σωφρόνιος, μέ ἔγκριση τῆς προϊσταμένης του ἐκκλησιαστικῆς Ἀρχῆς, τύπος πού, ὅπως ὁ ἴδιος ὁ Γέροντας ἔλεγε, ἦταν ἀποτέλεσμα ἀνάγκης σέ ἕναν ὁρισμένο τόπο καί ἕναν ὁρισμένο χρόνο". Ακουσον, ακουσον, τον Αραβοαιγυπτιο. "Αποτελεσμα αναγκης σε ορισμενο τοπο και σε ορισμενο χρονο και με την αδεια της Αιρετικης Οικουμενιστικης του εκκλησιαστικης αρχης". Καποιοι του απηντησαν οτι γιατι δεν εκαμε τα ιδια και ο Εφραιμ της Αμερικης; Δεν υπηρχε ιδιαιτερη αναγκη σε εκεινον τον απομακρον τοπον του πλανητη την ερημο της Αριζονας της Αμερικης; Φαινεται οτι ο Σαχαρωφ ειχε ξεχωριστην ...θεοπτιαν σαν υπερτερος του Μωυσεως που ηταν, για να κτιση το ....ΜΙΚΤΟ μοναστηρι του. Ομως και οι Νικολαϊτες πορνευαν και μοιχευαν και πιστευαν οτι δεν αμαρταναν. Το καταλαβαινεις Αιγυπτιε; Αντε σου ευχομεθα ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΕ Αραβοαιγυπτιε και εσυ να γινης ενας καλος ...θεοπτης Ανωνυμε Τρελοπαντιερα. Καπως ετσι σαν εσενα ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΕ και οι Αγιοι Μαρτυρες ριχνονταν στα λιονταρια ...ΑΝΩΝΥΜΩΣ και ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΩΣ!!!



ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟΝ

ΤΥΧΟΝ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

ΤΟΥ ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ ΣΑΧΑΡΩΦ      


του Παλαιμαχου Αγωνιστου Θεολογου

π. Ιωαννη Διωτη. 

                                 9ον




ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Οι Αγιοι Πατερες με τους Ιερους Κανονες, χαρακτηρισαν ως συνεισακτους τους διαμενοντας μετα γυναικων και επιβαλλουν καθαιρεσεις και αφορισμους.
Ομως ο "θεοπτης" Σαχαρωφ, τους παραβλεπει με προφασεις εν αμαρτιαις και νομιζει οτι δεν τον εγγιζουν.

Νοθεύει τν νοερν προσευχν Σωφρόνιος
«Ν πηρετς τν πίσκοπό σου. Γι ν λάβς τν Χάρη κα ν εναι πηρεσία ατ ν Θε θ πρέπει ν λέγς: ″Κύριε ησο Χριστέ, δι το πισκόπου μου, λέησόν με τν μαρτωλόν» (σελ. 339).
Ατ κατέγραψεν κ. ερόθεος π μίαν συνομιλίαν, τν ποίαν εχε μ τν Σωφρόνιον Σαχάρωφ, κατ τ θέρος το τους 1979.
Εναι φυσιολογικν ν υοθετ κ. ερόθεος κα ν προβάλλ κα ατ τ παραδοξολόγημα το Σωφρονίου Σαχάρωφ, διότι πίσκοπος ατός, σον οδες τερος, ξ σων γνωρίζω, παναλαμβάνει, εκαίρως – καίρως, τι σταται «ες τύπον κα τόπον Χριστο». Μιμεται μως τν Χριστόν; πως κα ἐὰν χ περίπτωσις, εναι κα ποψις το κ. εροθέου, φο λα σα λέχθησαν π το Σωφρονίου τ υοθετε, τ θεωρε τι εναι νός «γίου» κα τ προβάλλει περηφάνως πρς διδαχήν.
Ατ μως συνιστον νόθευσιν κα παραποίησιν τς συνοπτικς κα διαχρονικς νοερς προσευχς: «Κύριε ησο Χριστέ, λέησόν με τν μαρτωλόν».
«Ν πηρετς τν πίσκοπό σου». Δεσποτοκρατικ ντίληψις. ερες εναι ποιμν το λαο κα χι πηρέτης το πισκόπου. πίσκοπος κ. ερόθεος Βλάχος, ατς μάλιστα ποος περτονίζει τι σταται ες «τύπον κα τόπον Χριστο», πρέπει ν μιμται τν Χριστν ν παντ κα ν μ υοθετ ,τι τραγελαφικν κα κτρωματικν λέγει Σωφρόνιος Σαχάρωφ. Χριστς επεν: « Υἱὸς το νθρώπου οκ λθε διακονηθναι, λλ διακονσαι» (Μτθ. κ΄ 28). Δν λθε λοιπν Χριστς ν πηρετηθ, λλ ν πηρετήσ. ναλόγως πρέπει ν συμπεριφέρηται κα ες τύπον κα τόπον Χριστο στάμενος κ. ερόθεος Βλάχος.
Ν λάβ σοβαρς π’ ψιν του κ. ερόθεος, τι ο ερες, ναγνωρίζοντες τν πίσκοπον ς Ποιμενάρχην των, εναι ποχρεωμένοι ν ποιμάνουν τν λαν συμφώνως πρς τ διδάγματα τς γίας Γραφς κα τ ντάλματα τν ερν Κανόνων κα χι ν δέχωνται διαμαρτυρήτως δίκους πισκοπικος διωγμος μ ψευδολογήματα κα συκοφαντήματα, πως συμβαίνει μ τν διωγμν τς ερς Μονς Μεταμορφώσεως το Σωτρος ν Ναυπάκτ, τν ποίαν Ναυπάκτου κ. ερόθεος διώκει δίκως κα γρίως π 15 κα πλέον τη μ νυποστάτους, ψευδολογικς κα συκοφαντικς κατηγορίας.
γιος Γρηγόριος Θεολόγος μάλιστα πισημαίνει τν φθόνον κα τν διαβολν ρισμένων πισκόπων (Θεοδώρ πισκόπ, P.G. 37,84).
«Γι ν λάβς τν Χάρη… θ πρέπει ν λέγς: ″Κύριε ησο Χριστέ, δι το πισκόπου μου, λέησόν με τν μαρτωλόν’’».
Εναι μεγάλη τόλμη κα πρωτοφανς αθαιρεσία το Σωφρονίου Σαχάρωφ ν παραμορφώσ, κατ τ γραφόμενα το Ναυπάκτου, τν ερν νοερν προσευχήν, ποία χει καθολικν ρθόδοξον κρος. Ναυπάκτου υοθετε κα ατν τν κτροχιασμν το Σωφρονίου, δι ν κτοξεύσ, κατ’ ατν τν τρόπον, μηνύματα δεσποτισμο.
περιληπτικ νοερ προσευχ «Κύριε ησο Χριστέ, λέησόν με» νομάσθη κα «εχ το ησο». Εναι δ πολ παλαιά. Δυνάμεθα ν ντοπίσωμεν τν ρχν ατς π τν ποχν το ββ Μακαρίου (Γεροντικν)  300-390 μ.Χ. ταν ρωτήθη ββς Μακάριος «πς φείλομεν προσεύχεσθαι», πήντησεν: «Οκ στι χρεία βατολογεν, λλ’ κτείνειν τς χερας κα λέγειν Κύριε, ς θέλεις κα ς οδας, λέησόν με».
νοερ ατ προσευχ εναι κοιν κα μετάβλητος δι τος πάντας, Κληρικος κα Λαϊκούς. Οδεμία διαφοροποίησις γένετο ποτ δι τος Κληρικούς. Μόνον τ περίεργον, νερμάτιστον, στατον κα κατάστατον δίδυμον Σωφρονίου κα εροθέου νόθευσε κα βεβήλωσε τν ερν ατν Εχήν.
ρωτνται Σωφρόνιος κα ερόθεος· κα ταν πίσκοπος εναι κακόδοξος, ψευδολόγος, συκοφάντης, κδικητικς διακατέχεται κα π λλα πάθη, κα τότε θ πικαλούμεθα ατν ν τ προσευχ μας  μες ο Κληρικο δι ν λάβωμεν τν Χάριν το Θεο; Οτοι θέτουν ς ναγκαιοτάτην προϋπόθεσιν τν πίκλησιν το πισκόπου κατ τν προσευχν μν τν Κληρικν, δι ν λάβωμεν τν Χάριν το Θεο. «Γι ν λάβς τν Χάρη». Καινοφανς κα νεοδίδακτος «ερολογία» το Σωφρονίου Σαχάρωφ κα εροθέου Βλάχου. Λοιπν κα ταν τυχν πίσκοπος εναι διεφθαρμένος, προσευχ μν τν Πρεσβυτέρων, Διακόνων και Μοναχν, μόνον δι τς μεσιτείας κα τν πρεσβειν το ναξίου ατο πισκόπου θ γίνεται εάρεστος ες τν Θεόν; Εγε, Σωφρόνιε!  Μπράβο, ερόθεε !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου