Κυριακή 20 Μαρτίου 2011





Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ

ΚΑΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ

ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ

ΜΕ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ


Οι Επίσκοποί μας ασυστόλως πλέον συμπροσεύχονται

Γιά να ξυπνήσουν και οι τελευταίοι δύσπιστοι γιά τα σχέδια εκποιήσεως της Ορθοδοξίας


Ήδη εφαρμόζεται το 3ο στάδιο του σχεδίου


Όταν ο πάπας ήλθε στην Ελλάδα, παίζοντας κρυφτούλι και κρυπτόμενοι πίσω από το δάχτυλό τους, οι σταδιακώς, μεθοδικώς και καλώς εφαρμόζοντες τα οικουμενιστικά σχέδια επίσκοποί μας, προσπαθούσαν να διαψεύσουν ότι έγιναν συμπροσευχές με τον Πάπα.


Εμφανιζόταν, τότε, τόσο ευαίσθητη και υψηλή η ορθόδοξη αυτοσυνειδησία τους, ώστε διερρήγνυαν τα ιμάτιά τους ορκιζόμενοι ότι δεν έγινε καμία συμπροσευχή, ούτε φανερά, ούτε κρυφά.


Έτσι σήμερα, προστέθηκε στους συμπροσευχόμενους με αιρετικούς και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, στην Θ. Λειτουργία στο Φανάρι.


Συμπροσευχόμενοι εκπρόσωποι της «Ρωμαιοκαθολικής, της Συροϊακωβιτικής, της Αρμενικής Εκκλησίας», αλλά και εκπρόσωποι Ι. Μονών του Αγίου όρους:


Μεγίστης Λαύρας,

Βατοπαιδίου,

Διονυσίου,

Παντοκράτορος,

Αγίου Παύλου,

Ξενοφώντος

και Γρηγορίου» (20 Μάρτιος 2011).


Πώς άλλαξαν, όμως, τα πράγματα σε μερικά χρόνια!


Πώς αποδείχτηκε ότι, όλες εκείνες οι αγωνιώδεις προσπάθειες αποκρύψεως των συμπροσευχών τους, ήταν ένα θέατρο και πως ο απώτερος σκοπός τους ήταν να αποκρύψουν από τον λαό, κάτι που ακόμα οι ορθόδοξες συνειδήσεις δεν άντεχαν: την υποταγή της Ορθόδοξης Εκκλησίας στον πάπα;


Και τώρα που κατά τους υπολογισμούς τους «προσαρμόστηκε» ο κόσμος —σύμφωνα με τα σχέδιά τους— και δεν αντιδρά σθεναρά, προχωρούν ακάθεκτοι στην επόμενη φάση, δημοσιεύοντας τις φωτογραφίες των συμπροσευχών τους, που πριν μερικά χρόνια μετά βδελυγμίας εξόρκιζαν.


Ας παραθέσουμε, όμως, κάποια στοιχεία από τα σχέδιά τους για την εκποίηση της Ορθοδοξίας, ώστε να μη νομίζουν κάποιοι ότι όλα αυτά είναι φαντασίες δικές μας.


Ο μητροπολίτης Αχαΐας Αθανάσιος, εκπρόσωπος της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Ένωση απολογούμενος μάλιστα στο Βατικανό, επειδή καθυστερούμε να δηλώσουμε υποταγή(!)– είπε τα εξής εξωφρενικά:


«Στην Ελλάδα βρισκόμαστε μπροστά σε πολύ λεπτή κατάσταση, γιατί, ενώ ο αρχιεπίσκοπος (σ.σ. Χριστόδουλος) και οι μητροπολίτες επιθυμούν να έχουν μια σημαντική συνεργασία με την Καθολική Εκκλησία, (σ.σ. ουδεμία αναφορά για επιστροφής τους στην Ευαγγελική Αλήθεια και αποκήρυξη την αιρέσεων) αυτοί έχουν και ευθύνες προς τον κόσμο, τους πιστούς, πολλοί από τους οποίους δεν είναι προετοιμασμένοι στην προοπτική του διαλόγου, ενώ άλλοι έχουν μια άποψη πιο φονταμενταλιστική για την Εκκλησία.

Αυτό για μας είναι η μεγάλη πρόκληση να προετοιμάσουμε τον κόσμο, να τον διαπαιδαγωγήσουμε, για να μη αντιδράσει επηρεασμένος από τις προκαταλήψεις και πληροφορίες, που δεν ανταποκρίνονται στα γεγονότα... Είναι σημαντικό να κατανοηθεί ότι έχουμε ανάγκη χρόνου, ελπίζω όχι υπερβολικού, για να σχηματίσουμε τη συνείδηση του κόσμου»!!![1]


Αυτές οι δηλώσεις του Αχαΐας Αθανασίου έχουν ιστορία, και η πρόσφατη αφετηρία τους βρίσκεται στις αποφάσεις της Β΄ Συνόδου του Βατικανού(!!!), οι οποίες έγιναν αποδεκτές από τον οικουμενιστή πατριάρχη Αθηναγόρα και όσους τον ακολουθούν.


Την αποκάλυψη, όσων προαποφασίστηκαν από τα οικουμενιστικά κέντρα και προοδευτικά πραγματοποιοῦνται ἐρήμην τοῦ λαοῦ και με την ανοχή των «ορθοδοξούντων» επισκόπων, μας δίνει ήδη από το 1967 ο τότε αρχιμανδρίτης και νυν Μητροπολίτης Τυρολόης Παντελεήμων Ροδόπουλος, παρατηρητὴς της Β΄ Συνόδου του Βατικανού.


Έγραφε:

«Διετυπώθη υπό τινων ΡΚαθολικῶν συνέδρων μία παράδοξος θεωρία περί επιτεύξεως της ενώσεως μεταξύ της ΡΚαθολικής Εκκλησίας και της Ορθοδόξου». Η Ένωση θα «επιτευχθή σταδιακώς και ουχί διά διαπραγματεύσεων εκκλησιαστικο-θεολογικών» σὲ τρία στάδια:


«α) Φιλία και ψυχολογική προπαρασκευή,


β) μερική μυστηριακή κοινωνία και


γ) πλήρης μυστηριακὴ κοινωνία»[2].


Τα γεγονότα αποδεικνύουν πως ήδη βρισκόμαστε στην έναρξη του 3ου σταδίου.


Αυτό επιβεβαιώνουν και άλλοι μελετητές και ιερωμένοι· και ασφαλώς έχει σημασία, ότι τα κείμενα αυτά έχουν γραφεί πριν δεκαετίες. Γράφει, π.χ. ο καθηγούμενος της Ι. Μ. Γρηγορίου π. Γεώργιος Καψάνης:


«Σύμφωνα με όλες τις [τότε] ενδείξεις (το Βατικανό) ...προετοιμάζει μια “ένωση” ουνιτικού τύπου. Στην αρχή θα συμφωνηθή να διατηρήση κάθε εκκλησία τις ιδικές της παραδόσεις (το πρωτείο και το αλάθητο να ισχύει για τη δύσι), οι δε άλλες δογματικές διαφορές να θεωρηθούν ως θεολογούμενα ζητήματα. Σιγά-σιγά όμως το Βατικανό θα αποκτά την αυξανόμενη επιβολή της Ρωμαϊκής κυριαρχίας στην Ανατολή, μέχρι τελείας επικρατήσεώς της»[3].


Επίσης, ο πρώην Αρχιεπίσκοπος Μ. Βρετανίας Μεθόδιος, που μετείχε επί χρόνια στους διαλόγους, διερωτάτο:


«Ποιά είναι τα σχέδια της Ρώμης έναντι της Ανατολής;». Και απαντούσε: «Εφ’ όσον δεν καταργείται η Ουνία, η Ανατολική Εκκλησία θα ευρίσκεται μέσα εις τα σχέδια της απορροφήσεώς της από τη Ρωμαϊκή... Αυτό που γράφουν πως η Ουνιτική Εκκλησία θα καταργηθεί όταν γίνη η ένωσις των Εκκλησιών» είναι αλήθεια, αλλά με την εξής έννοια: θα καταργηθεί με τη σημερινή μορφή της, «εφ’ όσον η Ορθόδοξος Εκκλησία θα μεταβληθή σε Ουνιτική… Αυτό είναι φυσικό, γιατί τότε οι Ουνίτες θα έχουν εκπληρώσει την αποστολή τους»![4]


Ποια ήταν ανέκαθεν η θέση της Ορθόδοξης Εκκλησίας για τις συμπροσευχές;


Παραθέτουμε ενδεικτικά δύο μαρτυρίες, όχι από τους δεκάδες σχετικούς Ι. Κανόνες, αλλά από πρόσφατες αποφάσεις μόνο της Εκκλησίας της Ελλάδος:


«Μας ερωτούν —γράφει το όργανο της Ιεράς Συνόδου περιοδικό ‘‘Εκκλησία’’ (1956)— εάν κανονικώς επιτρέπονται συλλειτουργίαι και συμπροσευχή» μετά ετεροδόξων «ως τούτο φέρεται επισυμβαίνον εν Αμερική. Απαντώμεν καθηκόντως, ότι τούτο και άηθες είναι και αντικανονικόν, ...και συντελούμενον ασκεί ολεθρίαν επίδρασιν…»[5].


Την ίδια θέση βρίσκουμε και σε ανακοίνωση της Ι. Συνόδου της 27η Απριλίου 2001.


Για να δούμε τώρα οι μητροπολίτες που επικοινωνούν με τον αρχιεπίσκοπο και τον πατριάρχη και τον υποδέχτηκαν μετά τιμών στις διάφορες Μητρόπολεις που επισκέφθηκε, θα βγούν να καταγγείλουν το γεγονός;

Θεσσαλονίκη, 20 Μαρτίου 2011

Για την «Φιλορθόδοξο Ένωσι “Κοσµάς Φλαµιάτος”»

Ο Πρόεδρος Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο Ο Γραµµατέας Παναγιώτης Σηµάτης



[1] «Ορθόδοξος Τύπος», 1444, 1/2/2002.

[2] Μπιλλη Σπ., αρχιμ., Ορθοδοξία και Παπισμός, τ. Β΄, σ. 413.

[3] Περιοδ. «Ο ΟΣΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ», περίοδος Β΄, 1981, αριθμ. 6, Εκδ. Ι. Μ. Οσ. Γρηγορίου Αγ. Όρους. —Στο ίδιο συμπέρασμα έχει καταλήξει και ο Φαράντος: «Αυτό θα είναι το μοντέλο ‘‘ενώσεως’’ των Ευρωπαϊκών Εκκλησιών: το Ουνιτικόν. Η Ορθοδοξία θα παραμείνει αλώβητη και ως έχει, όπως οι Ουνιτικές Εκκλησίες, αλλά θα προσαρμοσθεί στα δυτικά δεδομένα, δηλ. θα οικειοποιηθεί το ‘‘χριστιανικό’’ φρόνημα των ‘‘πολιτισμένων’’ δυτικών Εκκλησιών… που συνοδοιπορούν στην νοοτροπία και στην πολιτική της δυνάμεως και της βίας των Δυτικο-Ευρωπαίων» (Αντί-φωνα, σ. 27).

[4] Μεθοδου Φούγια., Μητρ. Πισιδας, Έλληνες και Λατίνοι, 1994, σ. 438.

[5] Μπιλάλη Σπ., όπ. παρ., σ. 390.

13 σχόλια:

  1. Συμπροσευχή με αιρετικό σημαίνει προσευχή μαζί με κάποιον που θεωρώ ως αιρετικό.

    Αν όμως αυτόν με τον οποίον συμπροσεύχομαι δεν τον θεωρώ αιρετικό, τότε απλά δεν συμπροσεύχομαι με αιρετικό.

    Έτσι, ο Ιερώνυμος συμπροσεύχεται με τον Καρδινάλιο, γιατί δεν τον θεωρεί αιρετικό και δεν τον θεωρεί αιρετικό, για τον απλούστατο λόγο, ότι δεν θεωρεί τον Παπισμό ως αίρεση και δεν τον θεωρεί ως αίρεση, διότι δεν καταγράφεται ο ΡΚαθολικισμός ως αίρεση στον σχετικό κατάλογο των αιρέσεων, που τηρεί η Ελλαδική Εκκλησία.

    Από την άλλη, ο ηγούμενος της Μονής Γρηγορίου έγραφε αυτά που έγραφε το 1981. Τι μεσολάβησε από τότε μέχρι σήμερα, δηλ. 30 χρόνια μετά, και δήλωσε την παρουσία του, μέσω εκπροσώπου του, στις συμπροσευχές αυτές; Άλλαξε τίποτε και δεν το ξέρουμε;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΓ

    Στις συμπροσευχές με τον Καρδινάλιο μετέσχε και ο Φλωρίνης Θεόκλητος;

    Που είσαι Αυγουστίνε να δεις τα πανευματικά σου τέκνα, πόσο επάξια συνεχίζουν τον αγώνα σου!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα πήγαινε ποτέ ο αείμνηστος Αυγουστίνος στο Φανάρι σε μία τέτοια συμπροσευχή;Δε σημαίνει ότι επειδή ο χειροτονηθείς νέος επίσκοπος Προύσσης Ελπιδοφόρος έλκει την καταγωγή απ την Πτολεμαίδα πρέπει να τρέχουμε στη χειροτονία του-πανηγύρι.Ο Αυγουστίνος τα απέφευγε αυτά και οι πιστοί εκτίμησαν αυτή την πολιτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάλι δεν βλέπω καμία συμπροσευχή αλλά έναν άνθρωπο άλλου δόγματος(λατίνο κληρικό) απλά να παρίσταται και παρακολουθεί τη θεία λειτουργία ως καλεσμένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε νομίζω ότι ο Φλωρίνης Θεόκλητος γνώριζε εκ των προτέρων ότι θα παρίστατο και καρδινάλιος στη χειροτονία του νέου μητροπολίτη Προύσσης.Άλλωστε είθισται να παρίστανται στις χειροτονίες ορθοδόξων επισκόπων και εκπρόσωποι άλλων δογμάτων εθιμοτυπικά.Δε σημαίνει κάτι τέτοιο αναγκαστικά συμπροσευχή.Ούτε είχε τέτοια πρόθεση ο μητροπολίτης Θεόκλητος.Το θέμα που δημιουργείται σχετίζεται κατά τη γνώμη μου με τη συνεχή συμμετοχή του μητροπολίτη Φλωρίνης στις δεσποτικές φιέστες.Εκεί νομίζω ότι πρέπει να εστιασθεί κυρίως η διαφωνία μας.Έχει ασκηθεί πολλές φορές κριτική επί του προκειμένου χωρίς δυστυχώς ο αποδέκτης να αλλάξει γραμμή πλεύσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ! ΦΑΡΙΣΑΪΣΜΟΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΟΡΤΑΣΑΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΝΤΙΠΑΠΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΓΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΠΑΛΑΜΑ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΕΥΧΗΘΗΚΕ ΝΑ ΟΜΟΙΑΣΕΙ Ο ΝΕΟΧΕΙΡΟΤΟΝΗΘΕΙΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΠΡΟΥΣΣΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο κ. ΙΚ ερεύνησε την ιδιότητα του αιρετικού, του μη αιρετικού αλλά δεν εξέτασε την τρίτη ιδιότητα, την εκδοχή του αρχηγού κράτους ή εκπροσώπου του στο πλαίσιο διπλωματικών και κοινωνικών σχέσεων.

    Σχετική παραπομπή: "Από τα πέντε Ρωμαϊκά Πατριαρχεία Πρεσβυτέρας Ρώμης, Νέας Ρώμης, Αλεξανδρείας, Αντιοχείας και Ιεροσολύμων οι Φράγκοι κατέλαβον, δια της στρατιωτικής βίας, εκείνο της Πρεσβυτέρας Ρώμης, αντικαθιστώντας τους Ρωμαίους Πάπας με Τεύτονας κατά την διάρκειαν ενός αγώνος, ο οποίος ήρχισε το 983 και έληξε το 1046. Ούτως, επεξέτεινον τον έλεγχόν των επί της αποστολικής διαδοχής μέχρις αυτού του Παπικού Θρόνου ως μέρος των σχεδίων των δια παγκόσμιον κυριαρχίαν".

    http://www.romanity.org/htm/rom.e.02.i_thriskeia_einai_neurobiologiki_astheneia.01.htm#10

    Επίσης: Αυτή καθ' αυτή η ύπαρξη των αρχαίων Ελλήνων Ρωμαίων αγνοείται εντελώς από τους ιστορικούς που εξακολουθούν να υποστηρίζουν το Ψέμα του Καρλομάγνου το 794 στο οποίο οφείλεται το ιστορικό δόγμα ότι η ρωμαϊκή γλώσσα ήταν και είναι τα Λατινικά. Παρόλο που οι πηγές μαρτυρούν ότι η πρώτη γλώσσα των Ρωμαίων ήταν τα Ελληνικά. Αυτή η πλαστογράφηση της ιστορίας από τον Καρλομάγνο το 794 έγινε στα πλαίσια της ανάγκης να αποκοπούν οι δυτικοί υπόδουλοι στους Φραγκο-λατίνους Ρωμαίοι από τους ελεύθερους Ρωμαίους της Ανατολής. Ο Φράγκος αυτοκράτορας Λουδοβίκος II (855-875)http://apotixisi.blogspot.com/2011/03/v-behaviorurldefaultvml-o_20.html#comments

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://stratiotis-tou-christou.blogspot.com/2011/03/cia.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χθες αργά το βράδυ επέστρεψα από την Κωνσταντινούπολη.
    Όλα μαρτυρούν πως το Φανάρι θα συνεχίσει να φωτίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι, θα φωτίζει πλέον όπως μία ...πυγολαμπίδα.
    Το φώς το πλούσιο της Ορθοδοξίας στέρεψε εκεί στο Φανάρι.
    Φαίνεται ότι σε θάμπωσαν τα ψεύτικα πολλά ηλεκτρικά φώτα και γύρισες ζαλισμένος, όπως είσαι πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να φωτίζει το Φανάρι ;;;
    Ναί φίλε μου όσο φωτίζει και ο Εωσφόρος = αυτός που φέρνει την αυγή , το φώς.
    Ολα μαρτυρούν πως η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ έχει γενικευτεί πλέον.

    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναι φωτιζει το Εσβεσμενο Φαναρι το σκοταδι το δικο σου αδελφε, μια και ησουν και τοσο!! τυχερος που γυρισες απο εκει, απο την πηγη του σκοτους και του ψευδους, ειναι και αυτος σαν τον προθυπουργο τον ΓΑΠ, βαπτιζει την αληθεια Ψευδος και το αντιθετο, να τους χαιρεσε ολους αυτους, να το θυμασαι στα εναερια Τελωνεια αυτο που εκανες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δηλαδή θέλετε να μας πείτε πως στη Θεία Λειτουργία μπορεί να παρεβρεθεί όποιος θέλει άσχετα απο τα δογματικά του πιστεύω. Κάτι σαν κοινωνική υποχρέωση να πούμε. Καλά δεν ντρέπεστε;
    <> ακόμα και για τους κατηχούμενους και εσείς μιλάτε για καλεσμένους θεατές; Που βρίσκεστε, σε θεατρική παράσταση;
    Κ.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου