Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Ω τάλα, υμνητά ανθρώπων,

Ιωσήφ Χαρκιολάκη!!!



Μετά από τέτοιες γελοιότητες

πως είναι δυνατόν

να μην νομίζει ο ...πενέστερος

των του Χριστού πενήτων,

ότι είναι ο ...Τσέγκις Χάν;


Πρό ημερων, εγραψε ....ΕΡΩΤΙΚΟ ποίημα προς την Παναγία. Σήμερα επλεξε πρωτοφανές εγκώμιο στον πάσχοντα από πνευματικό Αλτσχαϊμερ Βαρθολομαίο Αρχοντώνη. Ενα ποίημα για γέλια και γιά κλάμματα. Αυτοί είναι οι ...περιφερόμενοι Φαναριώτες, δεν εχουν με τι να ασχοληθούν και ασχολούνται με ....ανεμομαζώματα!!!! Εμείς πάντως αναγουλιάσαμε με το διθυραμβικό ...κολάκευμα!!!

Κρήτες αεί ψεύτες,

κακά θηρία (απόστολος Παύλος)


Ευκλεούς εικοστής αμφιετηρίδος προσφώνημα.


Βήμα
σημειωτόν στο μετερίζι της Παραδόσεως

Βήμα ταχύ στο μακρύ δρόμο της Αγάπης

Βήμα αλαφροπάτητο στη διακονία του Μυστηρίου.

Αγκάλιασμα ιεροπρεπές όλης της Οικουμένης

Αγκάλιασμα στοργής της φύσης και του περιβάλλοντος

Αγκάλιασμα των ονείρων κάθε μικρού και λησμονημένου.

Ράβδος δυνάμεως του Πνεύματος

Ράβδος επιστηρικτική των κουρασμένων γονάτων της Ομογένειας

Ράβδος καθοδηγητική των διψασμένων για Αλήθεια.

Θέληση χαλύβδινη για συνέχεια της ιερής μαρτυρίας

Θέληση για να τηλαυγίζει πάντα το Φανάρι της Πίστης

Θέληση για να μη σωθεί το έλαιο της Ελπίδας.

Όλος φως και πείσμα Ζωής

Όλος δύναμη αντλημένη απ’ το βαθύ φρέαρ των πατρίων

Όλος όνειρο για ένα αύριο καλλίτερο απ’ το χθες.

Λάλημα τρίτης αλεκτοροφωνίας στ’ αυτιά των επιλησμόνων

Λάλημα υπομνηστικό από το αγιοφάραγγο της ιστορίας του Γένους

Λάλημα ισχύος λόγου του τρίτου ουρανού.

Ονείρων κατανύξεως κι ελπίδας συνισταμένη,

Ονείρων γενεών ευσεβούντων εν ευγενεία,

Ονείρων παιδιών απειροκάκων και γερόντων αποκαμωμένων.

Μνήμη λαού χάριτος σε χρυσόχλωρο φύλλο

Μνήμη μεγαλείων περασμένων και προσδοκωμένων

Μνήμη του χρέους για τον Άνθρωπο και τη Δημιουργία όλη.

Αναβαθμός αξιοπρέπειας της Ρωμηοσύνης

Αναβαθμός αγιασμού των ελπίδων

Αναβαθμός υψώσεως του κέρατος των Ορθοδόξων.

Ιδέα ένσαρκη αρχαίων θησαυρισμάτων του πάλαι Βυζαντίου

Ιδέα ελληνοπρεπής βαπτισμένη στ’ Αγιάσματα της Πόλης

Ιδέα πίστης θυσιαστικής διερχόμενη από άγια πύλη κεκλεισμένη.

Όρθιος πάντοτε απέναντι στον ήλιο

Όρθιος μπρος στη φωνή του χθες, στο κέλευσμα του σήμερα

στο κάλεσμα του αύριο

Όρθιος με το χέρι ψηλά να ευλογεί και να δείχνει αέναα την όγδοη ημέρα την ανέσπερη.

Στύλος και στυλογράφημα υπομονής και άνθρωπιάς

Στύλος δογμάτων αληθείας και αγάπης εκτενώς ενεργουμένης

Στύλος ακλόνητος Εκκλησίας Μεγάλης εν ασθενεία ισχυρώς τελειουμένης.

Αυτός είναι Βαρθολομαίος ο Α

Αυτός είναι ο Πρώτος της Ορθοδοξίας

Αυτός είναι ο Ύπατος του Γένους, όπως τον ζούμε είκοσι χρόνια στο μέγα πηδάλιο.

+ Ο Μητροπολίτης Προικοννήσου Ιωσήφ Xαρκιολάκης


Και ενα σχόλιο επισκέπτη μας:

Καταγγέλω ενώπιον των αναγνωστών του μπλογκ σας το γλοιωδέστατο και εμετικό ποίημα-εγκώμιο του μητροπολίτη Προικονήσου Ιωσήφ προς τον πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίο.

Καλώ τους αναγνώστες του μπλογκ να αναγνώσουν το εν λόγω ποίημα-ύμνο προς τον Πάπα της Ανατολής.

Επιτρέπεται ένας ιεράρχης του οικουμενικού λεγομένου θρόνου να αναλίσκεται σε εγκώμια προς τον πατριάρχη κατ αυτόν τον τρόπο;

Στέκει κάτι τέτοιο ευαγγελικώς και αγιοπατερικώς;

Άκόμη και δίκαιο να χε στα εγκώμιά του επ ουδενί νομιμοποιείται να προβαίνει σε τέτοιες,εξευτελιστικές του εκκλησιαστικού ήθους ενέργειες,ζώντος του τιμωμένου προσώπου.

Αίσχος και ντροπή!

11 σχόλια:

  1. Εχει φωλιασει στο Πειραια και εχει καταστει ατυπα βοηθος Επισκοπος του Πειραιως,με τις ευλογιες του Πειραιως φυσικα.Κριμα.
    Αλεκος Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν και ξανασχολιάστηκε:

    Ένας π.Αυγ.Καντιώτης, ένας Νικ.Ψαρουδάκης, ένας Αρχιεπ.π.Ειρηναίος, ένας π.Δαν.Αεράκης καταρρίπτουν το ρητό.

    Ο Απ. Παύλος χρησιμοποιώντας το ρητό, αναφέρεται σε υπερθετικό βαθμό (μάλα - μάλλον - "μάλιστα") για ορισμένους Ιουδαίους Κρήτες, εκ περιτομής, και λιγότερο για ορισμένους Έλληνες Κρήτες. Αυτό φαίνεται καθαρά στο χωρίο Τιτ. 10-11 (...ματαιολόγοι και φρεναπάται, "μάλιστα οι εκ περιτομής"). Επίσης Τίτ.14 "μη προσέχοντες Ιουδαϊκοίς μύθοις"... (φυσικά οι ιουδαίοι Κρήτες, οι εκ περιτομής, θα παρασυρόταν από ιουδαϊκούς μύθους, πού να τους ήξεραν τους ιουδαϊκούς μύθους οι Έλληνες Κρήτες;).

    Το "Κρήτες αεί ψεύσται κ.λπ.", λοιπόν, που δεν το ενστερνίζεται για όλους τους Κρήτες ο Απ. Παύλος, δεν το πρωτοδιατύπωσε και ο ίδιος, αλλά παιδαγωγικά παραθέτει ένα απόφθεγμα που είπε 600 χρόνια πριν απ' αυτόν ο Επιμενίδης, "ίδιος των Κρητών ποιητής".

    Η πρώτη Εκκλησία της Κρήτης και καλά πήγαινε και δεν είχε τα σκάνδαλα άλλων τοπικών εκκλησιών, και φυσικά μεταξύ των μελών της ήσαν χριστιανοί σωστοί άνθρωποι και ευσεβείς Κρητικοί "χωρίς κατηγορίες, ως Θεού οικονόμοι, όχι αυθάδεις, όχι οργίλοι, όχι οινοπότες, όχι μαχητικοί, όχι αισχροκερδείς, αλλά φιλόξενοι, φιλάγαθοι, σώφρονες, δίκαιοι, όσιοι, εγκρατείς..." από τους οποίους Κρητικούς, επειδή ήξερε ότι υπάρχουν, σε συνδυασμό με άλλες προϋποθέσεις (αποδεδειγμένη ικανότητα ανατροφής πιστών παιδιών, σύζυγοι μιας γυναικός) συνέστησε ο Απ.Παύλος να επιλεγούν οι πρεσβύτεροι.

    Φυσικά, η οινοποσία, η εριστικότητα, η ψευδολογία και το φιλοπόλεμο, υπάρχουν εκ παραδόσεως ή επίκτητα σε μη χριστιανούς αλλά και σε ακατήχητους χριστιανούς, σε αρκετά μέρη, και στην Κρήτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το κείμενο που ο προορισμός του είναι τα σκουπίδια, εσείς το ονομάζετε ποίημα; Απορώ με την ευγένια και ανοχή σας. Τελικά, πνευματικό Αλτσχαϊμερ δεν έχει μόνο ο Βαρθολομαίος. Κόλλησαν και οι παρατρεχάμενοί του.
    Προσωπικά δεν άντεξα να διαβάσω όλο το ποίημα. Μου θυμίζει τον Γιάννη Ρίτσο, που έγραφε ποιήματα στον πατερούλη Στάλιν. Αλλά τουλάχιστον ο Ρίτσος δεν ήταν άμουσος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς πάνω στα μαργαριτάρια του Χαρκιολάκη;Τις κοτσάνες που γράφει για το μετερίζι των παραδόσεων ή την αρλούμπα για το μακρύ δρόμο της αγάπης;Ποια παράδοση τηρεί ο Βαρθολομαίος;Τους ιερούς κανόνες και την εν γένει ιερά παράδοση ή τη Φαναριώτικη παράδοση;Για ποια αγάπη μιλά ο κόλακας επίσκοπος;Την αγάπη που εκδηλώθηκε με την εκπαραθύρωση του Μεθοδίου Φούγια,του Σπυρίδωνα Παπαγεωργίου,τον αφορισμό του Νίκου Σωτηρόπουλου;Δεν ντρέπεται να προσβάλει τη νοημοσύνη μας ο ποίητής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μία παρέμβαση από τη μακρινή Αυστραλία.
    Θέλω να τονίσω κάτι που δεν επισημάνθηκε ακόμη. Τα κίνητρα για τη σύνταξη ενός τέτοιου εμετικού ποιήματος εξηγούνται από τη φιλοδοξία του κόλακος Επισκόπου να διαδεχθεί τον ήδη ασθενούντα Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας Στυλιανό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Χαρκιολάκης πάντως βρήκε υποστηρικτή του τον Τελεβάντο που επ ευκαιρία εξήμεσε οχετό ύβρεων εναντίον του άξιου κληρικού π.Μελετίου.Μήπως είναι καιρός να παρέμβει η δικαιοσύνη για να κλείσει το στόμα του άθλιου συκοφάντη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σου κι ο Χαλκίδος που τίμησε τον κοσμικό μουσικοσυνθέτη Ξαρχάκο για την προσφορά του όπως είπε στον ελληνικό πολιτισμό.Τώρα τι σόι θρησκευτική προσωπικότητα είναι ο Ξαρχάκος αυτό δε φαίνεται να πολυαπασχολεί τον Χαλκίδος.Εδώ ο Βαρθολομαίος είχε τιμήσει τον Πλέσσα και τόσους άλλους κοσμικούς και δε θα τον μιμούνταν οι δικοί μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Gee = επιφώνημα έκπληξης ή θαυμασμού = Χριστούλη μου!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σήμερα στη Φλώρινα έγινε το τριετές μνημόσυνο του μακαριστού Φλωρίνης Αυγουστίνου στη μονή του αγίου Αυγουστίνου στο οποίο χοροστάτησε ο γνωστός ποιητής-υμνητής του πατριάρχη Βαρθολομαίου μητροπολίτης Προικονήσου Ιωσήφ που προορίζεται για διάδοχος του αιρετικού αρχιεπισκόπου Αυστραλίας. Αύριο με τη συμμετοχή δεκάδων μητροπολιτών θα τελεσθεί Θεία Λειτουργία στο μητροπολιτικό ναό του Αγίου Παντελεήμονος και μετά θα αποκαλυφθεί προτομή του μακαριστού. Καλές και άγιες οι εκδηλώσεις τιμής προς τον αοίδιμο ιεράρχη αλλά μεγάλη παραφωνία η συμμετοχή οικουμενιστών και εκκοσμικευμένων δεσποτάδων και η έλλειψη πνεύματος λιτότητας και σεμνότητας.
    Παρατίθεται ένα αλλοπρόσαλο ποίημα του κ.Ιωσήφ με το οποίο υμνεί κατά τρόπο επιεικώς προκλητικό τον αιρεσιολογούντα πατριάρχη.
    http://apotixisi.blogspot.gr/2011/10/blog-post_6967.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου