ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ
ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ
(κατα τον Ιερον Χρυσοστομον)
της ΣΕΡΒΙΑΣ
Οι πιό κάτω εικόνες - κείμενα είναι ακριβής οπτικη περιγραφή της χθεσινης ιστοσελίδας του σέρβικου "πατριαρχείου".
Την καταχωρουμε οπως παρουσιαζεται στην ιδια την ιστοσελιδα της Σερβικης ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΑΣ, για να ....επιβεβαιωθει του λογου μας το αληθες.
Τι βλέπουμε;
Βλέπουμε την πρωτη επετειο του .....Αχυρενιου!!! να την .....εκλαμπρυνουν κάποιοι κληρικοι και η .... ολοκληρωτικη ΑΠΟΥΣΙΑ του ΛΑΟΥ.
Ειδατε πόσος ....λαός τους ακολουθεί;
Ολα τα στασιδια ειναι αδεια στην πρωτη επετειο του Οικουμενιστου ....Αχυρενιου.
Και οι ανθρωποι της δεξιωσης ολοι και ολοι δεκαπεντε ατομα κληρικοι και λαϊκοι.
Ιδου ποση ειναι η εκτιμησι που τρεφει ο λαος απεναντι στο οργανωμενο ΚΑΚΟ της "εκκλησιας" των Σερβων ΠΟΝΗΡΕΥΟΜΕΝΩΝ.
Και υστερα ο αρχιτραμπουκος καραγκιοζης Αθανασιος Γιεφτιτς κατηγορει τον αγιο μητροπολιτη Αρτεμιο οτι δεν τον ακολουθει πολυς λαός.
Δείτε σε επαναληψη και το παρακατω βιντεο που προχθες καταχωρησαμε για να δητε την αγαπη του Σερβικου λαου απέναντι στον αγιο επισκοπο του Θεου.
Μια εικονα ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ.
Και μόνο που πληροφορηθηκαν οτι θα διηρχετο απο τα μερη τους ΛΟΖΝΙΤΣΑ (δύο ώρες από το Βελιγραδι) ο αγιος επισκοπος του Θεου ΑΡΤΕΜΙΟΣ.... πλημμυρισε ο τοπος.
Μέσα στο κρύο και μέσα στα χιονια.
Και εσπευσαν ως διψασμενα ελαφια να τον δουν και να τον ακουσουν.
Και "ηκολουθησαν αυτω οχλοι πολλοί"
( Ματθ.Η΄α΄)
"Αρκει μοι το βλεπειν σε τιμιε πατερ", απαντουσαν στους αγιους ασκητες οι μακρυνοι επισκεπτες τους και απαντουν και σημερα οι επισκεπτες του γλυκυτατου επισκοπου ΑΡΤΕΜΙΟΥ.
Γι αυτο εγραψα οτι ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ στη Σερβια δεν ειναι ο ....Αχυρενιος, αλλα ο ΑΡΤΕΜΙΟΣ.
Ιδου παρακάτω η επισημη ιστοσελιδα τους με την μεταφρασι της γκουγκλ:
Αρχική Σελίδα
Πρώτο έτος μετά την εκλογή του ο Σέρβος Πατριάρχης Ειρηναίος γιόρτασε με μια λειτουργική συγκέντρωση
Σήμερα η Αγία Εκκλησία μας σηματοδοτεί προσευχή για το πρώτο έτος της εκλογής και την ενθρόνιση της Αυτού Αγιότητας του Ειρηναίος, ο Σέρβος Πατριάρχης.
Καθεδρικό Ναό του Αγίου Αρχάγγελου Μιχαήλ στο Βελιγράδι ο Σέρβος Πατριάρχης Ειρηναίος υπηρέτησε τη Θεία Λειτουργία με τη Συλλείτουργο των εφημέριος επίσκοπος του Αθανασίου Hvosno και Πρωτοπρεσβύτερος-staurophor Πέταρ Λούκιτς, ο προϊστάμενος του Καθεδρικού Ναού, ο Δρ Dragan Protic, κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής του Βελιγραδίου, Stojadin Pavlovic, Διευθυντής OHB της SOC, ιεραρχική Αντιπροσώπων Μπράνκο Mitrovic, Dragomir Ubiparovic και Brandon Topalovic, Πρωτοπρεσβύτερος Vitaly Tarasjev, ο επικεφαλής της Podvorye της Ρωσικής Εκκλησίας στο Βελιγράδι, Παναγιώτης Καρατάσιος πρεσβύτερος, ιερέα της Ελληνικής Εκκλησίας πρεσβύτεροι ορθόδοξος, και Σλάβκο Πόποβιτς Νεμπόισα Topolic, γραμματέας του γραφείου του Σέρβου Πατριάρχη, καθώς και Protodeacon Radomir Percevic, Steve Rapajic και διακόνου Αλεξάνταρ Sekulic.
Στην Θεία Λειτουργία υπήρξε μια δεξίωση στο σερβικό Πατριαρχείο για όλους τους ιερείς που εξυπηρέτησαν, οι προσκεκλημένοι και οι επισκέπτες μεταξύ των οποίων υπήρχαν και μέλη της οικογένειας του σερβικού τενίστας Νόβακ Τζόκοβιτς και μπασκετμπολίστας Ντέγιαν Τομάσεβιτς.
Ας αντιγράψουμε σκέψεις του π.Δανιήλ Αεράκη με αφορμή την σημερινή ημέρα:
ΑπάντησηΔιαγραφήO Αγ.Γρηγόριος ο Θεολόγος
"Πήρε και τη σφενδόνη του ελεγκτικού λόγου, να πολεμήση με τους δύο «Στηλιτευτικούς λόγους» του τον ασεβή αυτοκράτορα Ιουλιανό και με άλλους καυστικούς του λόγους το επιπολάζον κακό.
•Βλέπει τους ασεβείς να εμπαίζουν τους ευσεβείς και να ειρωνεύονται. Τα ξέρουν όλα! Ποιος όμως επαιρόμενος δεν πέφτει τελικά με «γδούπο» στην απώλεια; Λίγη υπομονή χρειάζεται. Και προ παντός όχι ανοχή. Λέει ο άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος: «Καταγελώνται προς το παρόν ευσεβείς» (Ε.Π.Ε. 6,62).
Καίτοι ρέπει προς απαισιόδοξο θεώρησι των ανθρωπίνων πραγμάτων, όταν βλέπη την ασέβεια υπό το πρίσμα της παντοδυναμίας του Χριστού, αλλάζει συναισθηματικά και προβαίνει σε ενθαρρυντική προτροπή: «Θαρσείτε! Χριστού γαρ η νίκη, του τον κόσμον νικήσαντος» (Ε.Π.Ε. 6,402).
• Βλέπει ο Γρηγόριος τους ασεβείς ως πηγή κάθε κακού. Πολυμήχανο το κακό. «Ευρέτις κακών η ασέβεια και λίαν τολμηρόν εις εγχείρησιν» (Ε.Π.Ε. 6,58).
Πώς είναι δυνατόν να λυπηθούν τους ανθρώπους αυτοί, που δεν λυπούνται, που δεν σέβονται και δεν ντρέπονται το Θεό; Πώς είναι δυνατόν να λυπηθούν τα παιδιά οι ασεβείς, αφού καμμία αναστολή για το κακό δεν διαθέτουν; Πώς είναι δυνατόν να λυπηθούν την Παιδεία, αφού παιδεία Κυρίου δεν έχουν;
• Βλέπει ο Γρηγόριος τους ασεβείς να διαστρέφουν του νόμους της φύσεως. Το κατά φύσιν το λένε παρά φύσιν. Το παρά φύσιν το εμφανίζουν ως κατά φύσιν. Ο άγιος καυτηριάζει «τους γυναικώδεις τε και εν ανδράσιν ανάνδρους, και αμφιβόλους μεν το γένος, προδήλους δε την ασέβειαν» (Ε.Π.Ε. 6,68).
Η αμαρτία είναι πάθος ψυχής.
Η απιστία είναι δράμα ψυχής.
Η ασέβεια είναι διαστροφή ψυχής.
Και μέσα στην Εκκλησία!
Βλέπει ο Γρηγόριος την ασέβεια και σε ανθρώπους της εκκλησίας, του κλήρου! Και κλαίει. «Πολλάκις εδάκρυσα ορών την χύσιν (το άπλωμα) της ασεβείας» (Ε.Π.Ε. 6.72). Το κακό ξαπλώνεται, όπως η επιδημία. Κατρακυλάει, όπως ο χείμαρρος.
"Διαπιστώνει ο Γρηγόριος: «Σοφοί εγένοντο εις το κακοποιήσαι∙ το δε καλόν ποιήσαι ουκ έγνωσαν» (Ε.Π.Ε. 6,70).
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλοί και σήμερα σκανδαλίζονται όταν η ασέβεια εισχωρή και μέσα στον επίγειο παράδεισο, που λέγεται Εκκλησία. Αλλά γιατί; Ένας τέτοιος σκανδαλισμός και την Εκκλησία αδικεί και μικροψυχία και ολιγοπιστία φανερώνει.
• Ποιος σκανδαλίζεται, που στ΄αμπέλι του φύτρωσε και κάποιος ακάθαρτος βάτος;
• Ποιος σκανδαλίζεται, που στ’ άνθη πρόβαλε και κάποιο αγκάθι;
• Ποιος σκανδαλίζεται, που στην Εδέμ διωλίσθησε ο Σατανάς;
• Ποιος σκανδαλίζεται, επειδή μέσα στον κύκλο των Δώδεκα Αποστόλων συγκαταλεγόταν και ο προδότης Ιούδας;
• Ποιος σκανδαλίζεται, επειδή μέσα στον παράδεισο της ψυχής του βλαστάνουν και τα αμαρτωλά πάθη;
Ο άγιος θλίβεται, αλλά δεν σκανδαλίζεται. «Φύεσθαι δε και εν αμπέλω βάτον ηκούσατε∙ και Ιούδας, των μαθητών είς, ο προδότης» (Ε.Π.Ε. 6,60).
Η Εκκλησία δεν αμαρτάνει, πολύ περισσότερο δεν ασεβεί. Υπάρχει ασέβεια από ανθρώπους που φέρονται ως λειτουργοί της Εκκλησίας ή της Θεολογίας. Θεολογία, που απορρίπτει την ηθική του Ευαγγελίου και εισάγει αμοραλιστική «ηθική» είναι σατανική θεολογία!
• Θεολόγους, που αποφαίνονται αντιευαγγελικά, ο Γρηγόριος αποκαλεί «ασεβείς δογματιστάς» (Ε.Π.Ε. 6,70).
• Όσους προσβάλλουν το δόγμα και διδάσκουν αντορθόδοξα, αποκαλεί «προδρόμους του αντιχρίστου» (Ε.Π.Ε. 6,68).
• Όσοι συστηματικά συκοφαντούν την Αλήθεια, θεωρούνται «μισθούμενοι συκοφάνται» (Ε.Π.Ε. 6,72).
Ευαισθησία και αισιοδοξία
Ο άγιος Γρηγόριος, φύσει ευαίσθητος, κάποτε δίνει την εντύπωσι ότι κάμπτεται συναισθηματικά. Νά πως εκφράζεται σε επιστολή, όταν έφυγαν απ΄τη ζωή αυτή φιλικά πρόσωπα και αισθάνθηκε προς στιγμήν να μένη μόνος: «Ερωτάς πώς τα ημέτερα. Και λίαν πικρώς. Βασίλειον, ουκ έχω. Καισάριον, ουκ έχω, τον πνευματικόν αδελφόν και τον σωματικόν. Τα του σώματος πονηρώς έχει, το γήρας υπέρ κεφαλής, φροντίδων επιπλοκαί.
Τα των φίλων άπιστα, τα της Εκκλησίας αποίμαντα. Έρρει τα καλά, γυμνά τα κακά. Ο πλους εν νυκτί, πυρσός ουδαμού. Χριστός καθεύδει» (Ε.Π.Ε. 7,152).
Δεν παραμένει στο αίσθημα αυτό. Δεν κυριαρχεί η στιγμιαία θλίψις. Η ελπίδα στο Θεό τον αναπτερώνει. Και ατενίζει με αισιοδοξία στην τελική νίκη.
Το σάλπισμά του ας ηχή μέσα μας:
«Θαρσείτε! Χριστού γαρ η νίκη του τον κόσμον νικήσαντος» (Ε.Π.Ε. 6,402).