Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010



Αποκαλύπτουμε

το όνομα

του μαγαρισμένου

ιερέα

που "κοινώνησε"

με τούς Λατίνους

όστια:


Είναι ο πρωτοπρεσβύτερος Παύλος Κουμαριανός,
συντάκτης του επίσημου περιοδικού της Εκκλησίας της Ελλάδος "Εφημέριος", εφημέριος κεντρικού ναού των Αθηνών, ο γνωστός από την ημερίδα της Θεσσαλονίκης που εμφανίσθηκε ότι εξουσιοδοτήθηκε ΨΕΥΔΩΣ από τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο Λιάπη και εκείνος αντί να τον τιμωρήση τον κάλυψε.
Είναι εκείνος που πρότεινε να ενωθούμε πρώτα με τους Λατίνους και μετά να συζητήσουμε τις διαφορές μας.
Είναι εκείνος που είναι ο εκλεκτός όχι μόνον του Ιερωνύμου Λιάπη, αλλά ιδιαίτερα του διαβόητου ...κρυπτοκαρδιναλίου Ιωάννου Ζηζιούλα.
Και ιδού η συνέχεια της πτώσεώς του....

Ο Γλυφάδας ζητά

την καθαίρεση ιερέα.

Την καθαίρεση ορθόδοξου ιερέα ο οποίος κοινώνησε όπως οι καθολικοί ζητεί με επιστολή του προς τον Αρχιεπίσκοπο και πρόεδρο της Ιεράς Συνόδου κ. Ιερώνυμο, ο μητροπολίτης Γλυφάδας Παύλος.

Ο ιεράρχης έχει αποστείλει επιστολή στον κ. Ιερώνυμο και του αναφέρει ότι κατά την 18ην Διεθνή Οικουμενική Σύνοδον Ορθοδόξου Πνευματικότητος, την διεξαχθείσαν εν τη Διορθοδόξω Μονή Bose Ιταλίας, από 8 ως 11 Σεμπτεβρίου, ορθόδοξος ιερεύς εγγεγραμμένος εν τη δυνάμη των κληρικών της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών (σ.σ. αναφέρεται το όνομά του) κεκοινώνηκεν μετά των παπικών όστιαν εν τη υπό των Λατίνων τελεσθείσαν λατρευτικήν σύναξιν, παρουσία Ελλήνων ορθο δόξων αρχιερέων και καθηγητών πανεπιστημίων».

Η λέξη όστια είναι ιταλική και σημαίνει «άζυμος άρτος», δηλαδή ψωμί που φτιάχνεται χωρίς προζύμι.

Η όστια είναι αγιασμένος άρτος που μοιράζει η ρωμαιοκαθολική Εκκλησία στους πιστούς της κατά τη μετάληψη, αφού έχει καταργήσει τη μετάληψη οίνου.

Ο μητροπολίτης στην επιστολή του ζητεί το θέμα να συζητηθεί στην Ιερά Σύνοδο του Οκτωβρίου και καταλήγει: «Δια τους διαπράξαντας κληρικούς το ανωτέρω ολίσθημα-πλάνη, οι ιεροί κανόνες είναι αυστηρότατοι και ορίζουν καθαίρεσιν».

Ο συγκεκριμένος ιερέας που υπέπεσε σε αυτό το ολίσθημα είναι ιερατικός προϊστάμενος σε πολύ γνωστή εκκλησία του κέντρου των Αθηνών και κατά καιρούς έχει ενοχλήσει με κάποιες απόψεις του εκκλησιαστικούς κύκλους της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Μάλιστα κάποιοι υποστηρίζουν – χωρίς, βέβαια να υπάρχουν στοιχεία - ότι ο συγκεκριμένος κληρικός ανήκει στους ελληνόρρυθμους (ουνίτες), δηλαδή ιερείς της Παπικής Εκκλησίας με εμφάνιση κληρικού της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Από την Ρομφαία

30 σχόλια:

  1. Στον Γλυφάδας δεν είχε πει ο Ζακύνθου να πάει να παίξει με τις κούκλες του;!!ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ;!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Ζακύνθου καλόν θα είναι να κοιτάξει τα χάλια του και να αφήσει ήσυχος τους άλλους μητροπολίτες!Η όζουσα δυσοσμίας φήμη του έχει διαπεράσει τα όρια της πατρίδας μας και διαχύθηκε ανά την οικουμένη.Δε φθάνει που είναι διαβεβοημένος,είναι και θρασύς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή είναι η Εκκλησία του Ιερωνύμου Λιάπη.Γέμισε ο τόπος ψευτοπροοδευτικούς νεοορθόδοξους οικουμενιστές.Να δούμε,το αίτημα του Γλυφάδας θα το υποστηρίξουν οι άλλοι δεσποτάδες ή θα το κάνουν γαργάρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν τον Αττικής τον καθαίρεσαν , τι πρέπει να κάνουν με δαύτον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να μια άριστη ευκαιρία για το συνοδικό μητροπολίτη Φλώρινας Θεόκλητο να αποδείξει ότι είναι άξιος διάδοχος του Αυγουστίνου Καντιώτη.Περιμένουμε στεντορεία τη φωνή στην παρούσα ΔΙΣ να υποστηρίξει το αίτημα του Γλυφάδας.Θα είναι το καλύτερο μνημόσυνο του π.Αυγουστίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περίμενε ανώνυμε 1:59μμ! Καλό ύπνον με αυτό το πλευρό...

    Παλαιός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η Ιεραρχια που θα συνελθει την επομενη εβδομαδα
    θα ασχοληθη με ΄΄σ ο β α ρ ο τ ε ρ α ΄΄ θεματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα απ'αυτά θα είναι και ο καταρτισμός τον προς αρχιερατείαν εκλογίμων προκειμένου μόλις αδειά-
    σουν-επίκειται όριο ηλικίας- οι μητροπόλεις
    να συνέλθουν εκτάκτως και να τις πληρώσουν με τη συνήθη σπουδή,αλλά και πρακτική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. π. ΛΑΜΠΡΟΣ "ΜΠΑΙΡΑΚΗΣ"2 Οκτωβρίου 2010 στις 6:48 μ.μ.

    O συγκεκριμένος κληρικός (π. Παύλος Κουμαριανός) είναι εκείνος που σε συνάντηση προέδρων εκκλ. συμβουλίων της Ιεράς Αρχιεπισκοπής παρόντος του Αρχιεπισκόπου είχε υπερασπιστεί "το δικαίωμα" να τελεί γάμους την Παρασκευή και μάλιστα με μεταφρασμένες τις ευχές. Είχε προηγηθεί αντίδραση ιερέων για την τέλεση μυστηρίων γάμου ημέρες νηστείας σε ναούς της Αρχιεπισκοπής. Η αντίδραση του Αρχιεπισκόπου στις τραγικές θέσεις του π.Π.Κουμαριανού; "Θα τα δούμε αυτά..." λες και θα αλλάξουμε τους ιερούς κανόνες για να εξυπηρετούν την "πελατεία" τους οι ναοί που τελούν σωρηδόν τους γάμους. Αλήθεια, ποιά η σχέση του π.Παύλου με τον καθηγητή Πανεπιστημίου π. Θεόδωρο Κουμαριανό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποιός κανόνας λέει ότι απαγορεύονται οι γάμοι την Παρασκευή; Ποιός κανόνας λέει ότι απαγορευονται οι γάμοι στη Δημοτική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι αδέλφια αλλά η μέρα με τη νύχτα. Ο π. Θεόδωρος είναι παραδοσιακότατος. Είναι πνευματικοπαίδι του παπα Σαράντου και του παπα Κώστα του Στρατηγόπουλου... δύο αγίων γερόντων του 21ου αιώνα. Ο Παύλος, Παναγία μου! Θεός φυλάξοι! Δεινός θεολόγος και οξύτατη πένα μεν αλλά επαναστάτης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ακόμη και εάν δεν είναι τόσο σοβαρό θεολογικώς εκκλησιαστικώς το ατόπημα (περί αυτού δεν έχω λόγο), η λήψη κοινωνίας κατά το καθολικό δόγμα σκανδαλίζει βαρέως. Γι'αυτό απαιτείται εξήγηση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. π. ΛΑΜΠΡΟΣ "ΜΠΑΙΡΑΚΗΣ"4 Οκτωβρίου 2010 στις 2:58 μ.μ.

    Χρειάζεται κανόνας για να αντιληφθεί κανείς ότι Γάμοι Παρασκευή και Τετάρτη δεν συνάδουν αφού είναι ημέρες πένθους για την Εκκλησία; Δεν υπάρχει νηστεία αυτές τις ημέρες; Μόνο τυφλός "πνευματικά" θα μπορούσε να μην αντιλαμβάνεται τα αυτονόητα. Και το πιο απλό; Ας ρωτήσει κανείς κάποιον πιστό που να έχει έστω και μικρή σχέση με την Εκκλησία αν θεωρεί σωστό γάμο την Παρασκευή και θα πάρει απάντηση. Αν βέβαια απευθυνθούμε σε κυρίες από Κολωνάκι μέχρι Εκάλη που ο θρησκευτικός γάμος θεωρείται Φολκλόρ και must και που η απόδοση των ευχών στη δημοτική φέρνει δήθεν την Εκκλησία κοντά στο λαό γιατί μέχρι τώρα αυτό και καλά τους εμπόδιζε να έλθουν θα εισπράξουμε επευφημίες και κολακευτικά σχόλια. Άφήστε δε που ο λόγος που επιθυμούν οι πλούσιοι τους γάμους Παρασκευή είναι γιατί κλείνουν την Εκκλησία για πάρτη τους μόνο. Δηλάδή δεν μπαίνει κανένα άλλο μυστήριο και έχουν την εκκλησία prive. Όσο για την απήχηση των ευχών στην δημοτική δοκιμάσαμε και είδαμε τα αποτελέσματα όταν ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος είχε τολμήσει την μετάφραση του Αποστόλου και του Ευαγγελίου. Ούτε έξι μήνες δεν άντεξε το μέτρο γιατί ο κόσμος αντιδρούσε. Πάντως την παραπάνω ερώτηση "ποιός κανόνας λέει ότι απαγορεύονται οι γάμοι την Παρασκευή....." την είχε διατυπώσει απαράλαχτα ο π. Παύλος στον Άγ. Διονύσιο. Τυχαίο "ανώνυμε" ; Δεν νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΓΙΑΝΝΟΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΙΝΟΣ4 Οκτωβρίου 2010 στις 4:21 μ.μ.

    Αδελφοί παρακαλώ μην κάνετε φασαρία γιατί η διοικούσα εκκλησία κοιμάται. Εδώ δεν έχει πάρει θέση σε πιο σύνθετα πράγματα όπως η εξωσωματική γονιμοποίηση που βασανίζει χιλιάδες ζευγάρια περιμένετε να πάρει θέση για τους γάμους την Παρασκευή; Η κλήση σας θα μείνει αναπάντητη. Εδώ απαγόρευσε τους γάμους στα "κτήματα" και μετά από ένα - δύο χρόνια μπήκε στο συρτάρι αθόρυβα και σήμερα τελούνται κανονικά σε κτήματα - επιχειρήσεις, στα προαύλια των ναών και όπου τέλος πάντων θέλει ο πελάτης. Και ντυμένος όπως θέλει ειδικά οι νύφες και οι κουμπάρες ("ντυμένες" σχήμα λόγου"). Άλλωστε μην ξεχνάμαι ότι έχει πάντα δίκιο ο "πελάτης". Γι αυτό μην μας ξαφνιάσει άμα δούμε και γάμους Μεγάλη Σαρακοστή ή και γιατί όχι Μεγάλη Εβδομάδα!Δεν νομίζω να υπάρχει κανόνας που να το απαγορεύει. Έτσι δεν είναι "ανώνυμε";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εξαρτάται, πως μετράει κανείς την Παρασκευή. Από "λυχνικού εσπέρας" (κατά το εβραϊκό ημερολόγιο, το οποίον ακολουθούν οι διάφορες ακολουθίες) ή από το μεσονύκτιο (κατά το ρωμαϊκό ημερολόγιο, που ακολουθούν οι νηστείες);
    (Σύμφωνα με τον Ι. Φουντούλη).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΓΙΑΝΝΟΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΙΝΟΣ4 Οκτωβρίου 2010 στις 7:34 μ.μ.

    Έλεος αδελφέ! Διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλο; Ή έχουμε όρεξη για άνευ σοβαρού λόγου διάλογο; Τι υποκρισία είναι αυτή! Όπως μερικοί που προσπαθούν να κερδίσουν δευτερόλεπτα νηστείας με ζήτημα αν μπορούμε μετά τα μεσάνυκτα να φάμε. Μήπως θυμόμαστε ότι παλαιότερα γάμοι τελούνταν μόνο Κυριακή (όχι μόνο όταν ήταν συνδεδεμένοι με τη Θ. Λειτουργία αλλά και μετέπειτα) γιατί οι μελλόνυμφοι έπρεπε να προετοιμαστούν πνευματικά και να κοινωνήσουν πριν το μυστήριο του γάμου. Αργότερα λόγω "οικονομίας" επετράπη και το Σάββατο και σιγά σιγά η εκκλησιαστική οικονομία ακολουθεί την τραγική κατάληξη της κρατικής οικονομίας. Τα περί "λυχνικού εσπέρας και μεσονυκτίου" αφορούν το τυπικό των εκκλησιαστικών ακολουθιών και όχι αυτό που συζητάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φαίνεται, ότι ο αείμνηστος καθηγητής της Λειτουργικής, Ι. Φουντούλης, διύλιζε τον κώνωπα και κατάπινε την κάμηλο!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το πρόβλημα είναι ηθικό: το ζευγάρι δεν πρέπει να συνευρεθεί ούτε το βράδυ της Παρασκευής, διότι είναι Παρασκευή, ούτε το βράδυ του Σαββάτου διότι ξημερώνει Κυριακή. Άρα μπορούν να παντρευτούν Κυριακή βράδυ, με την προυπόθεση ότι ο γάμος δεν θα έχει τελεσθεί εντός της Λειτουργίας, διότι θα πρέπει να κοινωνήσει το ζευγάρι, και την ίδια μέρα της Θείας Μεταλήψεως απαγορεύεται η συνέυρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΓΙΑΝΝΟΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΙΝΟΣ5 Οκτωβρίου 2010 στις 11:05 π.μ.

    Αγαπητέ ΙΚ δυστυχώς διαστρεβλώνεις εσκεμμένα την κατάσταση για την δημιουργία εντυπώσεων. Ο αείμνηστος Ι.Φουντούλης μιλά περί εκκλησιαστικών ακολουθιών όχι για τη νομιμοποίηση των γάμων. Ως εκ τούτου "ουαί υμίν"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γιατί εγώ τί έγραψα;

    Που το είδατε το "νομιμοποίηση των γάμων";

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Βρε παιδιά, κάνουμε κύκλους χωρίς νόημα. Το πρόβλημα το έχουν λύσει οι γεροντάδες. Τετάρτη και Παρασκευή όχι μόνο γάμοι δεν επιτρέπονται αλλά και τα έγγαμα ζευγάρια τα Ορθόδοξα, που ζουν πνευματικά, δεν πρέπει να έχουν επαφές. Επιπλέον πρέπει να μην έχουν επαφές το Σάββατο βράδυ διότι ξημερώνει Κυριακή, κατά την οποία επίσης δεν πρέπει να έχουν συνεύρεση διότι είναι η ημέρα της Αναστάσεως και πρέπει να είναι ως άγγελοι εν ουρανώ. Ο πατήρ Θεόδωρος Ζήσης τα έχει αναπτύξει αυτά με ειδικά άρθρα του στο περιοδικό ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ. Αυτή η εγκράτεια, που δεν είναι καθόλου αυστηρή, διότι τα ζευγάρια δύνανται ανεμπόδιστα να έχουν επαφές την Δευτέρα, την Τρίτη και την Πέμπτη,αυτή η εγκράτεια δίνει στα Ορθόδοξα ζευγάρια την δυνατότητα να ζήσουν ασκητικά και με τον λίγο αυτό αγώνα να αξιωθούν και αυτοί τα αγαθά της μοναστικής ζωής και της νήψεως και να γίνουν θεόπται! Τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα όταν το ζεύγος επιθυμεί να μεταλαμβάνει συχνά διότι τότε θα πρέπει 3 μέρες πριν και 1 μέρα μετά τη Θεία Μετάληψη να απέχει της συζυγικής κοίτης. Δηλαδή αν πρόκειται να μεταλάβουν την Κυριακή δεν μπορούν να συνευρεθούν ούτε την Πέμπτη ούτε την Δευτέρα. Μένει όμως η Τρίτη! Ας μην παραπονιέστε οι έγγαμοιδιότι εμείς οι μοναχοί δεν πλησιάζουμε ποτέ θήλυ και εγκρατευόμαστε και όλα είναι μιά χαρά! Εσείς έχετε και δυό τρεις μέρες την εβδομάδα να "χαλαρώσετε" και νομίμως να απολαύσετε τα της σαρκός. Βέβαια, αν θέλετε να ανέλθετε εις όρος υψηλόν, κανείς δεν σας εμποδίζει να ασκήσετε απόλυτη εγκράτεια, να ζήτε "σαν αδέλφια" και να απολαμβάνετε τις ανώτερες ηδονές της θεοπτίας. Τα λέει πολύ ωραία και σύγχρονος πατήρ της Εκκλησίας, ο μοναχός Μωϋσής στο βιβλίο του για τους εγγάμους αγίους και ο γέρων Εφραίμ, ο άγιος αντώνιος της σύγχρονης ερήμου της Καλιφορνίας στο βιβλίο του με πνευματικές συμβουλές. Αναβαίνετε αδελφοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΙΑΝΝΟΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΙΝΟΣ5 Οκτωβρίου 2010 στις 7:10 μ.μ.

    Aγαπητέ ΙΚ μετά την τελευταία απάντηση σας η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά! Εάν δεν εννοούσατε με την επίκληση του Φουντούλη την "νομιμοποίηση" της τέλεσης γάμων την Παρασκευή, τι άραγε εννοούσατε; Δυστυχώς παίζετε "εν ου παικτοίς".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν παίζουμε "εν ου παικτοίς", αλλά φαίνεται, ότι εσείς δεν καταλάβατε:

    Αναφέραμε, ότι ο Ι. Φουντούλης καταγράφει, ότι η Εκκλησία μας ακολουθεί δυο ημερολόγια: Το εβραϊκό ημερολόγιο με το οποίον τελούνται οι ακολουθίες και το ρωμαϊκό, με το οποίον τελούνται οι νηστείες.

    Αυτό είπαμε και τίποτε άλλο, ούτε υπονοήσαμε τίποτες άλλο, ούτε μιλήσαμε για "νομιμοποίηση γάμων".

    Όσον αφορά τον οσιώτατο μοναχό, θα θέλαμε να ρωτήσουμε, σε ποιό κανόνα της Εκκλησίας μας αναφέρεται, ότι η εγκράτεια προ της θ. κοινωνίας είναι τρεις ημέρες πριν και μια μετά.

    Η γνώμη του κυρ-Λουκά (Χρυσοβέργη) δεν αποτελεί κανόνα της Εκκλησίας, ούτε και η παραίνεση του αγ. Νικοδήμου, για επτά ημέρες πριν (υποσ. στον ιγ΄ της Πενθέκτης), οπότε αντίο τεκνογονία!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΓΙΑΝΝΟΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΙΝΟΣ5 Οκτωβρίου 2010 στις 8:36 μ.μ.

    Ευχαριστώ αδελφέ ΙΚ για την ξεκάθαρη απάντησή σας. Ο Θεός μαζί σας ειλικρινώς και με αγάπη Χριστού. Γ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. π. ΛΑΜΠΡΟΣ "ΜΠΑΙΡΑΚΗΣ"5 Οκτωβρίου 2010 στις 9:04 μ.μ.

    Γέροντα την ευχή σας! Με όλη την αγάπη του Χριστού μας και το σεβασμό στο πρόσωπό σας θα συμφωνήσω με τον ΙΚ στα περί συνευρέσεως των ζευγαριών. Σίγουρα θα πρέπει να υπάρχει ο κανόνας της εγκράτειας αλλά σαν πνευματικός θεωρώ ότι η κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή. Άλλο είναι ζευγάρι χωρίς παιδιά άλλο ζευγάρι με ένα ή δύο παιδιά και άλλο ζευγάρι με πολλά παιδιά. Όπως επίσης παίζει ρόλο η ηλικία των παιδιών, η πνευματική ωριμότητα του ζευγαριού κ.α. Επίσης η διάθεση και οι συνθήκες για συνεύρεση δεν είναι πάντοτε δεδομένες Δευτέρα ή Τρίτη ή Πέμπτη. Μακάρι η πνευματική πρόοδος ενός ζευγαριού να είναι τέτοια που να δίνει ο ένας το σώμα του στον άλλο εν πνεύματι Αγίω και όχι με διάθεση διαστροφής. Όσο για τους γεροντάδες, εκείνοι προσπάθησαν να λύσουν το πρόβλημα αλλά κάποιοι άλλοι "γεροντάδες" το έχουν κάνει γόρδιο δεσμό "εισχωρώντας" στις κρεβατοκάμαρες των ζευγαριών για το πότε και το πως των συνευρέσεων. Επομένως Γέροντά μου το θέμα δεν είναι ηθικό αλλά καθαρά πνευματικό. Και τελευταία για το βιβλίο του π. Μωυσή "οι έγγαμοι άγιοι της Εκκλησίας" αποτελεί για μένα θρησκευτική παραπλάνηση ο τίτλος καθώς όταν στην νεότητα μου είχα το δίλημμα ανάμεσα στην αγαμία και το γάμο ότι είχε πρωτοκυκλοφορήσει. Το διάβασα την ίδια μέρα κιόλας. Δοκίμασα όμως μεγάλη απογοήτευση όταν είδα ότι ο π. Μωυσής ανέφερε περιπτώσεις "εγγάμων" Αγίων που είτε πριν είτε μετά το γάμο έφυγαν για το μοναστήρι, είτε παντρεύτηκαν και μετά συμφώνησαν και οι δύο να γίνουν μοναχοί, είτε μετά τη χηρεία του ενός ο άλλος έφυγε για το μοναστήρι και αγίασε, κτλ. Για αγώνα πνευματικό μέσα στο γάμο ελάχιστα εώς καθόλου. Σαν να μου έλεγε μην παντρευτείς ν αγιάσεις ή άμα είσαι παντρεμένος περίμενε να φύγει οάλλος και μετά στο μοναστήρι. Το καλό είναι ότι με πείσμωσε και συνέβαλε στο να επιλέξω το γάμο που "ασήκωτος" παρά τη "βαριά" καλογερική. Το βιβλίο του π. Εφραίμ δεν το γνωρίζω αλλά εκείνον και κάθε μοναχό που δίνει "μαρτυρία Χριστού" στο δύσκολο αυτό κόσμο και τον αγαπώ και τον σέβομαι. Συγχώρα με γέροντα και ευλόγησον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Το θέμα του Κουμαριανού το δημοσίευσε πρώτη η Εσπρέσσο. Χωρίς φόβο και πάθος όπως πάντα. Και καλό είναι όσοι ασχολούνται με τα Εκκλησιαστικά θέματα να διαβάζουν την εφημερίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είναι αλήθεια. Ο δημοσιογράφος Κώστας Ζαφειρίου είναι από εκείνους που γράφουν την αλήθεια. Παρακολουθώ τα κείμενά του χρόνια τώρα και είναι από τους καλύτερους στα εκκλησιαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Διάβασα στην Εσπρέσο ότι τέθηκε σε αργία ο παπά Παύλος Κουμαριανός που κοινώνησε με όστια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το ότι δεν αναρτάτε τα σχόλιά μου αποδεικνύει πόσο άσχετος είστε με την αγάπη του Χριστού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γιατί αναρτάτε αυτό και όχι και τα προηγούμενα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου