Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Αποτειχισι: Το κακογουστο και ασεβες θεατρο των Σκιων και των Σκιαμαχουντων συνεχιζεται στην ορθοδοξη Ελλαδα. Οι Σιγονταροοικουμενιστες αποτελουν αναμφισβητητα την πεμπτοφαλαγγα των Οικουμενιστων. Υπαρχει πλεον καποιος που το αμφισβητει;

 

ΗΜΕΡΙΔΑ άπὸ τὴν Μητρόπολη πειραιῶς: "15ος ΚΑΝΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΔΕΥΤΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ". Μερικὲς σκέψεις, πού είθε να διαψευστούν και το... "βατραχάκι".




Ἡ Ἱ. Μητρόπολις Πειραιῶς ἀνακοίνωσε ὅτι πραγματοποιεῖ στὶς 27 Νοεμβρίου 2014 στὸν Πειραιᾶ Θεολογικὴ Ἡμερίδα μὲ θέμα: «15ος Κανὼν τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου καὶ διακοπὴ τῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας».


1. Ἡ Ἡμερίδα πραγματοποιεῖται δύο (2) ἡμέρες πρὶν ἐπισκεφτεῖ ὁ Πάπας τὸ Φανάρι!


2. Ἕνας  (ὁ πρῶτος)  ἀπὸ τοὺς εἰσηγητὲς θὰ εἶναι ὁ ἴδιος ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς, ὁ ὁποῖος ἔχει πάρει θέση σαφῆ περὶ τῆς Ἀποτειχίσεως (δηλαδὴ εἶναι «κατά»). Τοῦτο μᾶς κάνει νὰ ὑποθέτουμε ὅτι θὰ ὑποστηρίξει τὶς ἴδιες θέσεις καὶ θὰ προσπαθήσει νὰ τὶς κατοχυρώσει, ἐφ’ ὅσον ἐν τῷ μεταξὺ δὲν ἔχει δηλώσει κάποια ἀναθεώρηση/διαφοροποίηση τῶν θέσεών του αὐτῶν. Αὐτὴ ἡ ὑπόθεση ἐνισχύεται ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι


α) Δὲν θὰ εἶναι ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς εἰσηγητὴς στὴν Ἡμερίδα, μὲ τὸν ὁποῖο ἀντιλάγησαν διὰ τοῦ ἠλεκτρονικοῦ τύπου οἱ διαφορετικὲς θέσεις [τὸν κάλεσε πρὶν δυὸ χρόνια σὲ μιὰ ἄνιση συζητηση (μόνος ἐναντίον ὅλων) καὶ ὅταν ἔθεσε ὅρους ἰσότητος, τὸν ἀπέκλεισε ἀπὸ τὴν συζήτηση, ματαιώνοντας τότε τὴν Ἡμερίδα!].


β) Ἀντίθετα κάλεσε τώρα νέους ὁμιλητές, ἀφοῦ τότε ἀρνήθηκαν νὰ εἶναι εἰσηγητὲς ὀ π. Γεώργιος Μεταλληνὸς καὶ ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης. Καὶ πῶς νὰ ἐδέχετο ὁ π. Θεόδωρος νὰ κάνει Εἰσήγηση, ἀφοῦ εἶχε πάρει θέση πολλάκις ὑπὲρ τῆς ἀποτειχίσεως; Τῶν δύο νέων εἰσηγητῶν εἶναι γνωστὲς οἱ θέσεις· ὁ ἕνας ἀπὸ αὐτοὺς μάλιστα ἔχει διατυπώσει τὶς ἀντιπατερικὲς θέσεις του περὶ τῆς ἀποτειχίσεως καὶ σὲ βιβλίο, ἔχουν δὲ ἀνατραπεῖ  ἀπὸ πληθῶρα ἄρθρων καὶ βιβλίων τοῦ π. Εὐθυμίου!


3. Ὁ Πειραιῶς, ἀσφαλῶς καὶ θὰ ἀναφερθεῖ στὴν ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα στὸ Φανάρι, εἴτε αὐτοβούλως, εἴτε ἐρωτηθεὶς ἀπὸ τὸ ἀκροατήριο.




Νὰ μαντέψουμε τὴν σκοπιμότητα τῆς διενέργειας αὐτῆς τῆς Ἡμερίδας καὶ τὶς ἀπαντήσεις ποὺ θὰ δοθοῦν;


Ἐφ’ ὅσον ἡ διπλωματία «Βατικανοῦ-Φαναρίου Α.Ε.» δὲν θὰ εἶναι ἀνόητοι νὰ προκαλέσουν τόσο πολὺ τοὺς πιστοὺς καὶ νὰ τοὺς ξεσηκώσουν (μᾶλλον θὰ ἀρκεστοῦν σὲ σημαντικὲς μέν, ἀλλὰ λεκτικὲς διακηρύξεις), ἡ ἀπάντηση τῆς Ἡμερίδος θὰ εἶναι ὅτι, 



ἐφ’ ὅσον δὲν ὑπάρξει «κοινὸ ποτήριο» (ποὺ ὁ Πειραιῶς θεωρεῖ ὡς τὸ κόκκινο σημεῖο), δὲν διακόπτουμε τὸ Μνημόσυνο τῶν Οἰκουμενιστῶν· συνεχίζουμε, λοιπόν, νὰ κοινωνοῦμε μὲ τοὺς παναιρετικοὺς Οἰκουμενιστὲς καὶ ὅσους κοινωνοῦν μαζί τους, καὶ ἐπίσης, συνεχίζουμε τὸν χαρτοπόλεμο τῶν Ἀνακοινώσεων, τῶν Ἡμερίδων καὶ τῶν θεωρητικῶν «Ὁμολογιῶν Πίστεως», ἀλλὰ προδοσιῶν πράξεως!!!



Καὶ ἀναρωτιόμαστε: ποιά θὰ εἶναι ἡ ἀξία τῆς Ἡμερίδας χωρὶς διάλογο καὶ ἀντίλογο;

Εἴτε συνειδητά, εἴτε σκοπίμως, θὰ ἱκανοποιήσει μὲν τοὺς πιστοὺς (κι ἔτσι θὰ ἐκτονωθεῖ ἡ συσσωρευμένη ἀντίδραση) καὶ θὰ περάσει τὸ μήνυμα ὅτι ὁ «γενναῖος» καὶ «λέων» μητροπολίτης Πειραιῶς τὰ βάζει μὲ τὸ Φανάρι, δυὸ μέρες πρὶν τὴν ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα. 

Ταυτόχρονα, ὅμως, θὰ ἐπιτρέψει στὴν διπλωματία «Βατικανοῦ-Φαναρίου Α.Ε.» νὰ κάνει ἕνα ἀκόμα βῆμα ἐπιβολῆς τῆς Ἑνώσεως ὑπὸ τὸν Πάπα, δυναμώνοντας λίγο ἀκόμα τὴν φωτιά, σύμφωνα μὲ τὸ γνωστὸ παράδειγμα μὲ τὸ «βατραχάκι» ποὺ στὴν συνέxεια ξαναδημοσιεύουμε!


(Τὸ ἐκπληκτικῆς ὁμοιότητας παράδειγμα ἀπό ἐδῶ).





Η ΧΥΤΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΒΡΑΖΕΙ.  ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ;

ΤΟ ΒΑΤΡΑΧΑΚΙ, Η ΤΡΙΜΕΡΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΚΑΙ  Ο  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ




βατραχάκι" εναι να θαυμάσιο κείμενο το  συγγραφέα κα φιλοσόφου Olivier Clerc περιγράφει κατ τραγικ τρόπο τν σύγχρονη κατάσταση πο βιώνουμε ς λληνες κα ρθόδοξοι χριστιανοί. Διαβάζοντάς το, κάναμε κάποιες σκέψεις, καταγράψαμε κάποιες ναλογίες κα προχωρήσαμε σ κάποιους συνειρμούς. Πολλο π τος ναγνστες πιστεύουμε πς θ βρον καλύτερες ναλογίες κα συνειρμούς.... μες παραθέτουμε τος δικούς μας.



Παρουσιάζουμε πρτα «μ λίγα λόγια» Τ βατραχάκι το Olivier Clerc:


«Ἕνα βατραχάκι κολυμποῦσε ἀμέριμνο σὲ μία χύτρα μὲ δροσερὸ νερό. Οἱ παρατηρητὲς ἀνάψαν μία χαμηλὴ φωτιὰ κάτω ἀπὸ τὴ χύτρα. Ἡ θερμοκρασία τοῦ νεροῦ ἀνέβαινε ἀργὰ ἀλλὰ σταθερὰ 25..26..27....35 βαθμοί. Τὸ βατραχάκι ἔνοιωθε μία μικρὴ διαφορά, ἀλλὰ αἰσθανόταν ἀκόμα σχετικὰ ἄνετα. 40-45, μία μικρὴ δυσφορία, ἀλλὰ τίποτε τὸ ἀνησυχητικὸ δὲν περνοῦσε ἀπὸ τὸ μυαλό του, μόνο που αἰσθανόταν λίγο κουρασμένο. 50 βαθμοὶ καὶ ἡ ἐνόχληση ἦταν πιὰ μεγάλη, ἀλλὰ καὶ ἡ κούραση ἐπίσης· γι’ αὐτὸ καὶ ὑπομένει καὶ δεν ἀντιδρᾶ. Σὲ λίγο ἡ θερμοκρασία κάνει τὸ βατραχάκι νὰ χάσει τις αἰσθήσεις του καὶ σύντομα βράζει μέσα στὴ χύτρα.

»Ἂν τὸ ἔριχναν ἀπὸ τὴν ἀρχὴ κατ’ εὐθεῖαν στοὺς 40-50 βαθμούς, ὅπως εἶχαν κάνει οἱ παρατηρητὲς νωρίτερα σὲ ἄλλο βατραχάκι, αὐτὸ μ’ ἕνα γερὸ σάλτο θὰ πηδοῦσε ἔξω ἀπὸ τὴ χύτρα.

»Τὸ πείραμα ἀποδεικνύει ὅτι, ὅταν μία ἀλλαγὴ γίνεται μὲ τρόπο ἐπαρκῶς ἀργό, διαφεύγει τῆς συνειδήσεως καὶ στὴν πλειονότητα τῶν περιπτώσεων δὲν προκαλεῖ καμιὰ ἀντιδράση, καμιὰ ἀντίσταση.

»Τὸ ἴδιο συμβαίνει καὶ στην κοινωνία μας μὲ ὅσα ἀργὰ καὶ σταδιακὰ συμβαίνουν σὲ βάρος μας. Γίνονται ἀργὰ ἀργὰ για να τὰ συνηθίζουμε. Αὐτὰ ποὺ μᾶς συμβαίνουν σήμερα, ἂν γινόταν ὅλα μαζὶ πρὶν 20-30-40 χρόνια θὰ μας ἔκαναν νὰ φρίξουμε, νὰ βγοῦμε στοὺς δρόμους, να ἐπαναστατήσουμε. Τώρα ὅμως;

»Τὰ ἄσχημα προγνωστικὰ γιὰ τὸ μέλλον μας, ἀντὶ να προκαλοῦν ἀντιδράσεις καὶ ἐξεγέρσεις, προετοιμάζουν ψυχολογικὰ τὸν κόσμο ὥστε να ἀποδέχεται τὶς δραματικὲς καὶ ἐξαθλιωτικὲς συνθῆκες ζωῆς ποὺ μᾶς ἐπιβάλουν.
»Μήπως είναι η ώρα ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΥΤΡΑ;».

* * *


Δν θ ναφερθομε στ κοινωνικά, πολιτικ κα θνικ πράγματα τς χώρας. λλοι, πλερέστερα νημερωμένοι, χουν μιλήσει κα μιλον.
Θ
μιλήσουμε γι τν κκλησιαστικ κατάσταση. ν θελήσουμε ν παρουσιάσουμε τος συνειρμος κα τς ναλογίες μ τ βατραχάκι, θ λέγαμε πς βρισκόμαστε στ θέση πο ταν τ βατραχάκι, ταν μέσα στν χύτρα πικρατοσαν «50 βαθμο κα νόχληση ταν πι μεγάλη, λλ κα κούραση πίσης· γι’ ατ κα πομένει κα δεν ντιδρ».

Χρόνια τώρα, κάποιοι πισημαίνουν, πς δν φώναζε σκοπα φανατικ π. Παλος, ταν δίδασκε συμβουλεύοντας: «αρετικν νθρωπον μετ μίαν κα δευτέρα νουθεσία παραιτο». Ο σύγχρονοι κκλησιαστικο γέτες, πο μ κοσμικ τρόπο κλογς χουν καταλάβει πισκοπικος κα πατριαρχικος θρόνους, (προωθούμενοι π νεοταξικ κέντρα ξουσίας), διδάσκουν ενοον τν παναίρεση το Οκουμενισμο. Τοτο σημαίνει πς δηγον τν ρθόδοξη κκλησία στν γκαλι το Πάπα, ποος θ παραδώσει τ πάντα στ χέρια το ποιου ντίχριστου.


Τ δράμα, μως, γκειται στ τι, ο πόλοιποι ρθόδοξοι πίσκοποι, ερωμένοι κα θεολόγοι, δυνατον ν κατανοήσουν, ατ πο κατανόησε Olivier Clerc.


τι δηλαδή, τ οκουμενιστικ κέντρα, δ κα δεκαετίες, «ναψαν μία χαμηλ φωτι κάτω π τ χύτρα». Κα ν « θερμοκρασία το νερο νέβαινε ργ λλ σταθερά», μέσα π διαθρησκειακος διαλόγους, «κκλησιαστικ» συνέδρια, μερίδες κα συμπόσια μ τος αρετικούς, οκολογικος διάπλους κα λοιπς νέργειες παγορευμένες π τος γίους Πατέρες, ατο λεγαν κα συνεχίζουν ν λένε, πς ταν φτάσουμε στ «κοιν ποτήριο» κα τ πράγματα θ χουν φτάσει στ προχώρητο,  –ταν δηλαδή, ρχίσουν ν μς βράζουν– τότε θ ντιδράσουμε σν νας νθρωπος ο ρθόδοξοι!


Τὸ πείραμα ὅμως, μὲ τὸ βατραχάκι, προϊδεάζει γιὰ τὸ ἀποτέλεσμα.
Δυστυχῶς, ἔχει σὲ μεγάλο βαθμὸ ἀλλοιωθεῖ τὸ ἐκκλησιαστικὸ ἦθος, ἔχει ἐκκοσμικευθεῖ ἀκόμα περισσότερο ἡ ἐκκλησιαστικὴ διοίκηση, ἔχουν ἀλλάξει πολλὰ βασικὰ στοιχεῖα καὶ παράμετροι τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως καὶ Παραδόσεως. Βρισκόμαστε στὴ φάση ἐκείνη, λίγο πρὶν χάσουμε τὶς αἰσθήσεις μας! Καὶ συνεχίζουμε νὰ κολυμπᾶμε ἐνοχλημένοι, μὰ ἄβουλοι μέσα στὴν χύτρα.
 

Συλλογίζονται τὴν τεράστια εὐθύνη ποὺ ἔχουν οἱ ποιμένες; 
Συλλογίζεται τὴν τεράστια προσωπικὴ εὐθύνη ποὺ φέρει κάθε πιστός;

Ἀλήθεια, μποροῦν ἀκόμα πολλοὶ ποιμένες (χωρὶς ἴχνος αὐτοσυνειδησίας, μὲ μειωμένη ὑπευθυνότητα, χωρὶς ταπείνωση ἐνώπιον τῶν Ἁγίων Πατέρων –ποὺ διδάσκουν ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς) νὰ ἰσχυρίζονται, ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ καὶ χωρὶς θεολογικὰ ἐπιχειρήματα, πὼς ὑπάρχει ἀκόμα χρόνος ἀντίδρασης; Καὶ ποιό εἶναι αὐτὸ τὸ χρονικὸ σημεῖο;  
Ὅταν θὰ χάσουν οἱ περισσότεροι τὶς «αἰσθήσεις» τους;


λήθεια! Δν τρομάζουν μ τν φοβερ λλοίωση το ρθοδόξου φρονήματος, μ τς μέτρητες συμπροσευχς (κόμα κα μ συμμετοχ εδωλολατρν) πο σ καθημεριν βάση πλέον βλέπουμε ν πραγματοποιονται;


Παίρνουν πάνω τους τ αώνιο βάρος ν συμβουλεύουν, πς πάρχει κόμα καιρός;

Θ συνεχίσουν μετανόητα ν σχυρίζονται πς δν εναι κόμα ρα «ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΥΤΡΑ» τς παναιρέσεως;

 
Θεσσαλονίκη, 16 Ἰανουαρίου 2012
 
ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΩΣΙΣ «ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ»





 Ἡ Ἀνακοίνωση τῆς Ἡμερίδος:



ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ   ΗΜΕΡΙΔΑ

15ος ΚΑΝΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΔΕΥΤΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΠΕΜΠΤΗ 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014



ΩΡΑ: 4.00 μ.μ.

ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ «ΠΕΙΡΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ» ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Καραΐσκου 104 και Σωτήρος, Πειραιάς.

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Ι Σ

Η Ιερά Μητρόπολις Πειραιώς σας προσκαλεί

την ΠΕΜΠΤΗ 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014, ώρα 4 μ.μ.

στην αίθουσα του «Πειραϊκού Συνδέσμου»  Πειραιώς

σε Θεολογική Ημερίδα

με θέμα:

15ος ΚΑΝΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΔΕΥΤΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ

ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α

4.00- 5.00 μ.μ. Έναρξη Ημερίδος, Χαιρετισμός και ομιλία του Σεβασμιωτάτου

ΜητροπολίτουΠειραιώς κ. Σεραφείμ με Θέμα:

«Η αποτείχιση υπό το φώς της ζωής και των αγώνων του οσίου

Θεοδώρου του Στουδίτου».

5.00-5.45μ.μ.    Αρχ. Βασίλειος Παπαδάκης, Καθηγούμενος Ιεράς Μονής

Αγίας Αναστασίας της Ρωμαίας Ρεθύμνου.

Θέμα: «Η διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας σύμφωνα

με την Ορθόδοξη Θεολογία και Παράδοση της Εκκλησίας».

5.45-6.30 μ.μ. Πρωτοπρ. π. Ιωάννης Φωτόπουλος, Νομικός, Θεολόγος.

Θέμα: «Aκοινωνησία και αποτείχιση σύμφωνα με την διδασκαλία

και τον βίο των αγίων Πατέρων».

6.30-7.15 μ.μ.  Συζήτηση.

7.15-8.00 μ.μ.  Πορίσματα – Λήξη Ημερίδος.

1 σχόλιο:

  1. ΣΟβαρά, κάλεσαν τον π Θεόδωρο και τον Παπα Γιώργη και αρνήθηκαν ; να είναι εισηγητές;
    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου