του Χρυσοστόμου
Ο μεγάλος εγωϊστής και υπερόπτης, λεγόμενος αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος, συνεχίζει τον κατήφορό του επί καθημερινής βάσεως.
Το θράσος και η υπεροψία αυτού του ανθρώπου είναι πρωτοφανής.
Θεωρεί τον εαυτό του υπεράνω όλων.
Πιστεύει ότι είναι ο ανώτερος και ο συνετότερος όλων των ανθρώπων της γής.
Και περιφρονεί σκαιότατα την γνώμη των άλλων και θεωρεί σαν σωστή μόνο την δική του γνώμη.
Δεν δίνει το δικαίωμα σε κανένα να θεωρεί λανθασμένη την εκπεφρασμένη άποψί του.
Δεν επιτρέπει σε κανένα να διαφοροποιείται από αυτον και δηλώνει ότι " δεν χρειάζεται τις συμβουλές κανενός".
Πάπας νέος επί της νήσου Κύπρου.
Ξεπέρασε και την υπεροψία του ανεκδιήγητου Μακαρίου Μούσκου, του ολετήρα της Κύπρου.
Που διέλυσε την τοπική Εκκλησία της Κύπρου, ο καθηρημένος αρχιεπίσκοπος Μούσκος.
Που Εκείνος έφθανε στο σημείο να σηκώνη και πιάτα στον αέρα.
Επικοινωνούσε με τα πονηρά πνεύματα και αυτά πειθαρχούσαν στις διαταγές του.
Αυτά κατήγγειλε με βιβλίο του - που κατέχουμε - ο μητροπολίτης Κιτίου Ανθιμος.
Ο οποίος, με τους άλλους δύο Κανονικούς και Νόμιμους μητροπολίτες Κυρηνείας κ. Κυπριανόν και Πάφου κ. Γεννάδιον, καθήρεσαν τον ολετήρα Μούσκο που κάλεσε τις εγγυήτριες δυνάμεις μέσω του ΟΗΕ - και την Τουρκία που ήταν εγγυήτρια δύναμι - να επέμβουν στην Κύπρο και να σώσουν την ....Δικτατορία του.
Που κουβάλησε την εξ Αραβίας ΑΚΡΙΔΑ των ρασοφορούντων και αφού τους τάϊσε καλά και χορτάτα, και τους έδωσε και τα πανάκριβα δώρα τους, έφθασαν στο σημείο να τολμήσουν να καθαιρέσουν τους Κανονικούς μητροπολίτας της Κυπριακής Εκκλησίας και να χειροτονήσουν καποιους μπασταρδεμένους ρασοφόρους και ετσι αλώθηκε και μαγαρίστηκε ολόκληρη η τοπική Κυπριακή Εκκλησία.
Και αυτό το σημερινό Κυπριακό Εκκλησιαστικό σχήμα, αποτελεί ενα μπασταρδεμένο σχήμα με μπασταρδεμένους Αντικανονικούς επισκόπους, με έλειψι της Θείας Χάριτος.
Γι αυτό και υπάρχει μόνιμη κρίσι στην εκκλησία αυτή αφού αποτελεί ένα Αχαρίτωτο Σώμα που παριστάνει την Εκκλησία της Κύπρου.
Η νεώτερη γενεά δεν γνωρίζει αυτά που συνέβησαν στην Κυπριακή Εκκλησία, αλλά για όλα αυτά που εμείς τα ζήσαμε είχε λάβει θέσι καθαρή και κρυστάλλινη ο αγιος και πανέξυπνος Κανονολόγος αρχιμανδρίτης Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, του οποίου η τοποθέτησί του και η κατάθεσί του επί του Κανονικού θέματος της Κυπριακής Εκκλησίας αποτελούν πραγματικά αιωνίου ισχύος εκκλησιαστικά μνημεία.
Τα ειδησεογραφικά πρακτορεία μας δίνουν τις παρακάτω ειδήσεις.
---------------------------------
Κύπρου: "Δεν χρειαζόμαστε συμβουλές από κανέναν για την εκλογή"
Λάδι στη φωτιά έριξε σήμερα με νέες του δηλώσεις ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος, σε σχέση με την πολυσυζητημένη διαδικασία για ανάδειξη νέου Μητροπολίτη Κυρηνείας.
Μετά και τις χθεσινές εκκλήσεις βουλευτών της Κερύνειας προς την Ιερά Σύνοδο, προκειμένου να ακουστεί «η κάλπη» και να εκλεγεί στην θέση του Μητροπολίτη ο Αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος Κυκκώτης, ο Αρχιεπίσκοπος επανήλθε σήμερα διαμηνύοντας πως η Ιερά Σύνοδος δεν χρειάζεται συμβουλές από κανέναν.
Από την πλευρά τους, βουλευτές της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παιδείας τονίζουν πως οι δημόσιες τοποθετήσεις που έγιναν σε σχέση με τις εκλογές που διενεργήθηκαν για ανάδειξη νέου Μητροπολίτη Κυρηνείας εκ μέρους του Αρχιεπισκόπου Χρυστόστομου Β' πλήγωσαν την Εκκλησία, τους θεσμούς και τον κυπριακό λαό
Αρχιεπίσκοπος: «Δεν χρειαζόμαστε συμβουλές από κανέναν για τον νέο Μητροπολίτη»
Κακώς έπραξαν οι τρεις βουλευτές της Κερύνειας, οι οποίοι, με κοινή ανακοίνωση τους, απηύθηναν έκκληση στην Ιερά Σύνοδο να λάβει σοβαρά υπόψη τα αποτελέσματα της εκλογικής διαδικασίας του Σαββάτου για την ανάδειξη του νέου Μητροπολίτη της επαρχίας.
Αυτό δήλωσε στο ΡΙΚ ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος, τονίζοντας ότι η Ιερά Σύνοδος δεν είναι ανώριμη ούτε αφελής. Αντίθετα, πρόσθεσε, ξέρει να κρίνει και να αξιολογεί και δεν χρειάζεται συμβουλές από κανέναν.
Αφού η Ιερά Σύνοδος επιλέγει και αποφασίζει σαν
ΑπάντησηΔιαγραφήτη δική μας ΤΟΤΕ τι τις θέλουν τις εκλογές,για να φαίνονται ότι αγαπούν και υπολογίζουν τη γνώ-
μη του λαού;Όσο για τον κ.Χρυσόστομο έχετε ΑΠΟΛΥ
ΤΟ δίκιο σε όσα αναφέρετε και ΛΙΓΑ είναι!!!!
Από αιώνες, η Εκκλησία της Κύπρου ζει μια ταραχώδη περίοδο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη και η δημιουργία της κατά την Γ΄ Οικουμενική Σύνοδο, οφείλεται στον Αλεξανδρείας Κύριλλο, που την απέσπασε από τον Αντιοχείας Ιωάννη, μετά τα όσα τραγελαφικά συνέβησαν στην Γ΄ Οικουμενική, αλληλοαφορισμοί, ξυλοδαρμοί, φυλακίσεις κ.λπ.
Αλλά και κατά την περίοδο του ύστερου Βυζαντίου, η κατάσταση δεν πήγε καλύτερα: Ο ΚΠόλεως Γερμανός Β΄ το 1230, αρνήθηκε να συγκατανεύσει, ώστε η Εκκλησία της Κύπρου να χαρακτηρισθεί, ως Ορθόδοξη. Τέτοια υπήρξε η διάβρωσή της από τον Παπισμό!
ΙΚ
ΠΕΡι ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ/
Με αφορμή την εκλογή Επισκόπου, στην Κύπρο, είδαν το φως της δημοσιότητας πάλι άρθρα και γνώμες πάνω στην εκλογή αυτή, που δείχνουν, ότι στερούνται γνώσεων Εκκλησιολογίας, Εκκλησιαστικής Ιστορίας, αλλά και του Κανονικού Δικαίου της Εκκλησίας, όπως θα φανεί, πιστεύουμε, στην παρακάτω ανάλυσή μας:
Τα άρθρα αυτά, είναι μια απάντηση κυρίως στο ερώτημα των ανθρώπων, πως πρέπει να διενεργείται η εκλογή του Επισκόπου και η απάντηση είναι, ότι θα πρέπει να γίνεται, όπως ακριβώς λέει ο λόγος του Θεού και όπως αυτός εκφράζεται στους Κανόνες της Εκκλησίας.
Η εκλογή Επισκόπου αναφέρεται μια φορά στην Κ.Δ. κατά την εκλογή του αποστόλου Ματθία, μετά το θάνατο του Ιούδα (Πράξ. 1. 12-26) και είναι όπως ακριβώς αναπτύσσεται στα άρθρα αυτά. Η παραπομπή στο χωρίο αυτό των Πράξεων των αποστόλων σηματοδοτεί και τον τρόπο της εκλογής των Επισκόπων στους αποστολικούς χρόνους. Τα κύρια σημεία της πράξης αυτής είναι δυο. Το πρώτο σημείο είναι η συνάθροιση των πιστών της Εκκλησίας, του κλήρου (των αποστόλων) και του λαού, ανδρών και γυναικών και η πρόταση από αυτούς προσώπων για την κενούμενη θέση. Το δεύτερο σημείο είναι η κλήρωση μεταξύ των προτεινομένων προσώπων για την τελική εκλογή.
Από τις αρχές του 2ου αιώνα ο Επίσκοπος εκλεγόταν από τον κλήρο και το λαό της τοπικής εκκλησίας και χειροτονείτο από πλησιόχωρους επισκόπους, σύμφωνα με το πρότυπο της εκλογής του αποστόλου Ματθία. Επομένως, η συμμετοχή του λαϊκού στοιχείου είχε πρωτεύουσα σημασία στην εκλογή των Επισκόπων και μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις (Αμβρόσιος Μεδιολάνου, Συνέσιος Πτολεμαΐδας, κ.λπ.) εξελέγησαν Επίσκοποι κατηχούμενοι ή και αλλόθρησκοι. Πλην όμως, η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος με τον δ΄ κανόνα άλλαξε την πρακτική αυτή και απέκλεισε την εκλογή από το λαό, όρισε δε ότι αρμόδια για την εκλογή των επισκόπων της επαρχίας είναι η επισκοπική σύνοδος, χωρίς βεβαίως να αγνοείται και η εκπεφρασμένη πολλές φορές γνώμη της τοπικής εκκλησίας (Cod. Just. I, 3, 41. Νεαρές 136, 1. 137, 2), η οποία γίνεται με κατακύρωση της εκλογής από το λαό δια βοής.
Στον ανωτέρω κανόνα δ΄ της Α΄ Οικουμενικής Συνόδου του 325 προστέθηκαν οι κανόνες ιστ΄, ιθ΄, και κγ΄ κανόνες της Συνόδου της Αντιόχειας του 341, οι ε΄, ιβ΄ και ιγ΄ κανόνες της Συνόδου της Λαοδίκειας του 364, ο ιγ΄ κανόνας της Συνόδου της Καρθαγένης του 418 και ο γ΄ κανόνας της Ζ΄ Οικουμενικής Συνόδου του 789. Έτσι, δυο κανόνες οικουμενικών Συνόδων και επτά κανόνες Τοπικών Συνόδων αποκλείουν τη συμμετοχή του λαϊκού στοιχείου στην εκλογή Επισκόπου μιας επαρχίας και έτσι η επαρχιακή σύνοδος παραμένει το κυρίαρχο εκκλησιαστικό όργανο για την εκλογή των επισκόπων. Η συμμετοχή του λαϊκού στοιχείου στην εκλογή των Επισκόπων περιορίζεται στην εκ των υστέρων δια βοής αποδοχή ή μη της εκλογής με την κραυγή «άξιος» ή «ανάξιος».
Όσον αφορά τα της εκλογής Επισκόπου αποκλειστικά από Πρεσβυτέρους διαλαμβάνει ο ιζ΄ κανόνας της ΑΒ΄ Συνόδου του 861 επί Μ. Φωτίου, με πρωτοβουλία του και εξ αφορμής της ανόδου αυτού στον Αρχιεπισκοπικό θρόνο της Κων/πολης απευθείας από την τάξη των λαϊκών. Σύμφωνα με τον κανόνα αυτό απαγορεύεται η εκλογή σε Επίσκοπο λαϊκού ή Μοναχού, αλλά και κληρικού κάτω του βαθμού του Πρεσβυτέρου (πάντοτε αγάμου βέβαια), καθότι θα πρέπει να έχει προηγηθεί η χειροτονία του λαϊκού σε Αναγνώστη, Υποδιάκονο, Διάκονο και Πρεσβύτερο και την παραμονή του σε ένα έκαστο των βαθμών αυτών από επτά 0ημερών έως τριών μηνών, χρόνο ικανό, για να αποδείξει «και την πίστιν και την καλοκαγαθίαν των τρόπων και την στερρότητα της γνώμης του». Ο κανόνας αυτός θεσπίστηκε με πρωτοβουλία του Μ. Φωτίου, για να κατασιγαστεί η αντίδραση του Ρώμης Νικολάου Α΄ για την εκλογή του απευθείας από την τάξη των λαϊκών, καθώς και των Πατριαρχών Νεκταρίου, Ταρασίου και Νικηφόρου. Από αυτούς, αλλά και από άλλους Επισκόπους έχουμε εκλογή από κατηχούμενο όπως οι Νεκτάριος και Αμβρόσιος, αλλά και από ειδωλολάτρες, όπως ο Συνέσιος.
ΙΚ
Β/
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια παράδειγμα, σύμφωνα με τον Τόμο του 1850 και τους κανόνες της Εκκλησίας, η εκλογή του Μητροπολίτη Αθηνών (με τον τίτλο του Αρχιεπισκόπου) πρέπει να γίνεται από τους υπολοίπους Μητροπολίτες της Ελλαδικής Εκκλησίας και μόνον και η εκλογή θα πρέπει να γίνει από Πρεσβύτερο αυτής ή άλλης επαρχίας. Η μετάθεση Επισκόπου από άλλη επαρχία και η εκλογή του στη Μητρόπολη Αθηνών, ούτε από τους Ι. Κανόνες προβλέπεται, αλλά τουναντίον απαγορεύεται από άλλους κανόνες (ιδ΄ Αποστολικός, ιε΄ Α΄ Οικουμενικής Συνόδου, α΄ Συνόδου Σαρδικής). Είναι γνωστό, από την εκκλησιαστική ιστορία, ότι με τον ανωτέρω Τόμο ορίζετο ο Μητροπολίτης Αθηνών και Έξαρχος πάσης Ελλάδος, αργότερα δε (1923) αυτός μετονομάσθηκε σε Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος.
Η μετάκληση στη θέση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών, Επισκόπου άλλης επαρχίας για 3-4 χρόνια έχει προηγούμενο στην εκλησιαστική ιστορία και έχει καταδικαστεί από την Εκκλησία. Συγκεκριμένα, υπήρχαν μερικοί Χριστιανοί στην Εκκλησία της Κορίνθου, οι οποίοι αμφέβαλλαν αν ο Επίσκοπος της Εκκλησίας έπρεπε να έχει μόνιμο αξίωμα ή θα έπρεπε να αντικαθίσταται από άλλον μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, αμφέβαλλαν δηλαδή, για το λεγόμενο «ανεξάλειπτο της Αρχιερωσύνης», γιατί οι Επίσκοποι μιας πόλης κατέχουν μόνιμα το αξίωμά τους και δεν είναι σαν τους κρατικούς λειτουργούς, που μετά από ορισμένα χρόνια υπηρεσίας φεύγουν από τη θέση τους ή μετατίθενται σε άλλη υπηρεσία. Το πρόβλημα το πληροφορήθηκε ο Ρώμης Κλήμης Α΄ (88-97) και απέστειλε την Α΄ προς Κορινθίους επιστολή του, στην οποίαν αναφέρει, ότι κανείς δεν επιτρέπεται να αντικαταστήσει τον Επίσκοπο μιας πόλης, γιατί αυτός έχει κατασταθεί στη θέση αυτή από τους Αποστόλους ή τους διαδόχους τους και είναι μόνιμος στη θέση του αυτή. Η Εκκλησία κατακύρωσε συνοδικά τη θέση αυτή του αγίου Κλήμη περί της ισοβιότητας του Επισκόπου στην επαρχία του.
Από τις ανωτέρω καταγραφές βγαίνει το συμπέρασμα, ότι:
1/ η εκλογή Επισκόπου σε μια πόλη γίνεται αποκλειστικά από τους συνεπισκόπους του και όχι από το λαό,
2/ δεν μπορεί να εκλεγεί στη θέση αυτή Επίσκοπος άλλης πόλης, δια του μεταθετού,
3/ η εκλογή Επισκόπου γίνεται από τους Πρεσβυτέρους της αυτής ή άλλης πόλης και
4/ η θέση του Επισκόπου είναι μόνιμη και επομένως απαγορεύεται η εκ περιτροπής τοποθέτηση Επισκόπου σε μια πόλη.
Στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα, οι όροι που τηρούνται και είναι σύμφωνοι προς τους κανόνες της Εκκλησίας είναι ο πρώτος και ο τέταρτος, ενώ στην περίπτωση του δεύτερου και τρίτου παραβαίνονται σαφώς οι Κανόνες αυτοί.
ΙΚ
Η κατάντια της Εκκλησίας της Κύπρου μας ήταν αναμενόμενο να φτάσει μέχρι εδώ γιατί ο μακάριος μεγαλόβαθμος της Μασωνίας καταστρέψε οτί έκτισαν οι Αγιοί Πατέρες στην Κύπρο συνεχίζει το έργο του καί η παπική συνοδός της Εκκλησίας της Κύπρου αφού έγινε ένα σώμα μία σάρκα με τον Αντίχριστο Πάπα αφού με την ενεργεία τους ολοκλήρωσε τον Γάμο που άρχισε ο μακάριος μούσκος.Δεν βλέπετε οτί δεν υπάρχει χάρη στην Εκκλησία της Κύπρου.Το Αγίο Πνεύμα έφυγε το φώς απο τα προσωπά τους έγινε σκοτάδι καί ζουν μέσα στην δόξα του κόσμου καί τις προσωπικές τους φιλοδοξίες καί αξιώματα.Καί περιμένει καί το ποίμνιο τους σωτηρία απο αυτούς τους ανθρώπους.Δεν είναι άνθρωποι είναι θηρία, ζώα αθεοί πιστεύουν μόνο στο στομάχι τους καί στην φιλαργυρία.Είναι ζώα προς λύπηση.Λύπαμαι που ακόμα ο κόσμος δεν κατάλαβε που οδηγούμαστε ολοί μας με αυτούς τους ποιμένες.Μα πολύ σωστά πουθένα.Οδηγούμαστε στο σκοτάδι και στην απωλεία.Ο Θεός στέλνει αυτό που μας αξίζει καί σαν ποιμένα και σαν βασιλείς και κανένας δεν βλεπεί τι γίνετε είμαστε όλοι τύφλοι με μάτια ανοικτά.Καί αν είδατε τους τρείς υποψήφιους για τον μητροπολιτο θρόνο τους είδατε καλά ο ένας έχει ενα μούστακι γκόμενου που προσπάθει να κερδίσει ενα πιστιρίκι 20 χρονών που είναι η ευσεβεία τους ο άλλος κατάμαυρος απο χάρη Θεού καί ο άλλος ομοίος των ομοιών.Αφού καταμαυρός ειναί και ο αρχηγός τους τι περιμένουμε απο αυτούς.ΤΙΠΟΤΑ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή