Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011


Α Ι Σ Χ Ο Σ - Α Ι Σ Χ Ο Σ

=====================


Οι προδόται ....εντός των πυλών....


Αυτό λέγεται κατάντια.

Αγιορείτικη κατάντια και φιλοαγιορείτικη κατάντια.

Διαφημίζουν τον αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο Αγιορείτες μοναχοί.

Οπως ο ...γέροντας Πατάπιος ο Καυσοκαλυβίτης.

Ναι καλά το ακούσατε.

Τι να περιμένουμε, λοιπόν, από τους Αγιορείτες;

Δεν είναι μόνον ενδοτική η ...Ανίερη Κοινότητα.

Δεν είναι μόνον ενδοτικοί, όλοι σχεδόν, οι ηγούμενοι του Αγίου Ορους.

Υπάρχουν και μοναχοί που επιζητούν να προλογίζει τα βιβλία τους ο Αρχιαιρεσιάρχης του Φαναρίου.

Αυτοί δεν ελέγχουν τον Βαρθολομαίο αλλά προσκυνούν και εγκωμιάζουν τον Βαρθολομαίο.

Οι προδόται εντός των πυλών αυξήθηκαν.

Οι λύκοι εν δορά προβάτου πολλαπλασιάστηκαν.

Τι δουλειά έχουν αυτοί οι καλόγηροι και οι φιλοκαλόγηροι του Αγίου Ορους με το Αγιον Ορος και την ιστορία του Αγίου Ορους;

Με τους Aγίους Αγιορείτες Πατέρες που αγωνίζονταν πάντοτε εναντίον των Λατίνων και των Λατινοφρόνων;

Με τους Αγίους Αγιορείτες Πατέρες που κατακρεουργήθηκαν επί μαρμάρου διά πελέκεως ή κατακάηκαν μέσα στους μοναστηριακούς Πύργους, από τους Λατινόφρονες επιδρομείς του Βέκου;

Μακρυά από τα αγιασμένα χώματα του Περιβολίου της Παναγίας μας αυτά τα κακόφημα οντα, που μαγαρίζουν τον τόπο τον Αγιο.

Εγραψα και για κάποιους ....φιλοαγιορείτες.

Ποιοί είναι αυτοί;

Δύο ανώνυμα ιστολόγια "Φιλοαγιορείτικα".

Ετσι αυτοσυστήνονται.

Το ένα λέγεται "Βατοπαίδι".

Και το άλλο "Αγιορείτικο Βήμα".

Τώρα ποιοί διαβόλοι και ποιοί τριβόλοι κρύπτονται πίσω από κάθε τέτοιο ιστολόγιο θα τους αποκαλύψη κάποια μέρα ο κρατικός έλεγχος τον οποίο τρέμουν αυτοί οι ψευτοχριστιανοί της δειλίας και της ανανδρίας.

Και τα δύο ιστολόγια διαφημίζουν το βιβλίο του Βαρθολομαίου και μάλιστα την παρουσίασί του που θα γίνη σε μιά στοά βιβλίου της Αθήνας και στηρίζεται από το διαβόητο Πατρινό ιστολόγιο που ακούει στο όνομα "Φως;;; Φαναρίου"!!!

Τί ντροπή, τι αίσχος.

Εμείς ντρεπόμεθα για λογαριασμό τους και γιά τον μοναχό Πατάπιο Καυσοκαλυβίτη και για τα δύο Αγιορείτικα ιστολόγια.

Στο ιστολόγιο της καλύβας του ...καυσοκαλυβίτου Πατάπιου διαβάζουμε τα παρακάτω.


ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΤΑΠΙΟΥ ΚΑΥΣΟΚΑΛΥΒΙΤΟΥ


Πρόλογος τοῦ οἰκουμενικοῦ πατριάρχη Βαρθολομαίου στό βιβλίο τοῦ μοναχοῦ Παταπίου Καυσοκαλυβίτου, Ὅσιος Μάξιμος ὁ Καυσοκαλύβης.

Ὁ Πρόλογος τοῦ οἰκουμενικοῦ πατριάρχη Βαρθολομαίου στό βιβλίο τοῦ μοναχοῦ Παταπίου Καυσοκαλυβίτου, Ὅσιος Μάξιμος ὁ Καυσοκαλύβης. Ἁγιολογία-Ὑμνογραφία-Τέχνη. Συμβολή στή μελέτη τοῦ ἁγιορειτικοῦ μοναχισμοῦ κατά τό 14ο αἰώνα, ἐκδ. Μυγδονία, Θεσσαλονίκη 2010.


Ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης ἀτενίζει τό βιβλίο Ὅσιος Μάξιμος, ὅ.π., στό βιβλιοπωλεῖο «Παντάνασσα» τῶν Καρυῶν, κατά τό πρόσφατο προσκύνημά του στό Ἅγιον Ὄρος, τόν Ὀκτώβριο τοῦ 2011.

7 σχόλια:

  1. Σιγουρα ο ΙΚ θα βαλει τα πραγματα στην θέση τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλ. όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται;

    Τα πράγματα ήταν ανέκαθεν στις θέσεις τους.

    Ή με τον Οικουμενισμό ή με τον Ζηλωτισμό.

    Μόνο οι Άγιοι πάσχιζαν να είναι κάπου στη μέση.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπερτατο το σχολιο του 2:33,τα ειπε ολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δηλαδη δεν υπηρξαν Αγιοι που σταθηκαν καθετα απεναντι στο καθε ειδους κακο κατεστημενο και υπεστησαν χιλια δυο μαρτυρια,εξοριες,θανατο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι, υπήρξαν άγιοι, που εξάσκησαν την Ακρίβεια, όπως ο άγιος Νικόδημος ή την Οικονομία, όπως ο άγιος Νεκτάριος.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κυριε ΙΚ οι 26 Ζωγραφιτες Οσιομαρτυρες επι Βεκκου τσαμπα μαρτυρησαν κατ΄εσας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν γνωρίζουμε, αν οι 26 Ζωγραφίτες οσιομάρτυρες μαρτύρησαν επί Βέκκου, από τον Βέκκο ή από κάπιον άλλον. Πάντως ο άγιος που ανέφερα (Νεκτάριος) το αμφισβητεί και αντίθετα παραδέχεται, τον Βέκκο, ως ορθοδοξότατο:

    Ο άγιος Νεκτάριος αναφέρει περί Βέκκου: «Ούτε ο Πάπας ούτε ο Πατριάρχης Βέκκος μετέβησαν εις Άθωνα. Εάν ο βασιλεύς εκστρατεύων ποτέ μετέβη ουκ οίδα, διότι ούτε τούτο ιστορείται. Ο Πατριάρχης Βέκκος μετέβη ασθενήσας εις την Μονήν της Λαύρας, αλλ’ ουχί της εν Αγίω Όρει αλλά της του Ανάπλου του εν τω Βοσπόρω. Η εν πολλοίς πολύ άδικος κατά του Βέκκου καταφορά περιέλαβε και τον Βέκκον εις τον διωγμόν κατά των μοναχών και όμως πολύ διαφόρως ομιλεί περί Βέκκου ο αντίπαλός του Παχυμέρης» (Τα αίτια του Σχίσματος, τ. Β΄, σελ. 154) και αλλαχού: «Η ημετέρα γνώμη είναι ότι η διήγησις περί των εν Αγίω Όρει αναιρεθέντων αγίων Πατέρων ιστορικώς δεν είναι ακριβής αλλ’ ουχί και άνευ υποστάσεώς τινος. Φαίνεται ότι τη διαταγή του αυτοκράτορος (Μιχαήλ) μετέβησαν εις το Άγιον Όρος λατινόφρονες ή Λατίνοι, οίτινες τη υποστηρίξει των οργάνων του αυτοκράτορος ήγειραν διωγμόν κατά των μοναχών. τούτου μεταγενέστερός τις περισυλλέξας τας πληροφορίας καλή τη πίστει κατέστρωσεν εις διήγησιν ως ήκουσεν αυτήν. Ίσως δε να συγχέωνται και γεγονότα ολίγον προγενέστερα, το οποίον θεωρώ πιθανώτερον, διότι τω 1259, ως γράφει ο μοναχός Ιβηρίτης, εγένετο φράγκικη επιδρομή κατά του Αγίου Όρους, καθ' ην εσυλήθη και η Μονή των Ιβήρων. Η διήγησις (περί των αναιρεθέντων Πατέρων) είναι ιστορικώς αβάσιμος, διότι από του 1261 Μιχαήλ ο Παλαιολόγος και οι διάδοχοι αυτού έλαβον υπο την προστασίαν αυτών το Άγιον Όρος» (ως ανωτέρω, σελ. 156). Δια τη στάση του Βέκκου αναφέρει: «Ο Βέκκος ουχί παλινωδήσας αύθις επάπισεν, αλλά γενναιόφρων ων ανήρ δεν ηνείχετο να διαπράττωνται υπό των άκρως ζηλωτών δήθεν του δόγματος αδικίαι, να εξορίζωνται και διώκωνται αρχιερείς και ιερείς….. τούτων δε ένεκα εζήτησε να κληθή και απολογηθή αύθις ενώπιον Συνόδου και εάν δόξη καινοφρονών να καταδικασθή, εάν όμως δόξη ορθοφρονών, παύση η κατηγορία η τοσούτων κακών γενομένη αιτία. ούτος είναι ο λόγος δι’ ον εζήτησε να απολογηθή αύθις» (ως ανωτέρω, σελ. 163). Οι συνοδικοί «ηρκέσθησαν εις μόνην την παραίτησιν, η δε Σύνοδος ανεκήρυξεν αυτόν ορθοδοξότατον και ευσεβέστατον δια σημειώματος….. Διότι ουδ’ ο Βέκκος το δοκούν εκείνο ολίσθημα εκ πονηρίας ή κακουργίας ή αλλοτριόφρονος γνώμην έπαθεν, αλλ’ αγωνιζόμενος υπέρ του δεινού πολέμου ανακοπήναι και Ρωμαίων αίματα περιποιηθήναι κινδυνευόντων έπαθεν. εάν ως άνθρωπος ημάρτησε πλανηθείς, η απολογία του όμως ηθώου αυτόν (ως ανωτέρω, σελ. 166-167). Πάντως «Περί της καταδίκης ταύτης (του Βέκκου) δεν έχω ή να εκφράσω την λύπην μου» (ως ανωτέρω, σελ. 164). «Εκείνο το οποίον εποίησε μετά τόσης επιτυχίας είναι ότι εύρεν εύκολον την ένωσιν, και ότι δεν ηδύνατο να μεμφθή τοις Λατίνοις ή την προσθήκην εις το Σύμβολον της Πίστεως. εμνήσθη του χωρίου του Κυρίλλου, όστις λέγει ότι το Πνεύμα το Άγιον εκπορεύεται εξ αμφοτέρων, δηλονότι εκ του Πατρός δια του Υιού. και εκείνο το του Μαξίμου, όστις λέγει εν μια επιστολή του προς τον Ρουφίνον, δι’ ου δεικνύει ότι δεν λέγει ότι ο Υιός είναι η αιτία του Αγίου Πνεύματος, αλλ’ ότι εκπορεύεται δια του Υιού, και του αδιαχωρίστου της ουσίας. Τέλος ο άγιος Αθανάσιος λέγει ότι αναγνωρίζει το Πνεύμα το Άγιον εν τη τάξει των θείων προσώπων και ότι εκπορεύεται εκ του Πατρός δια του Υιού» (ως ανωτέρω, σελ. 131).

    Ώστε, ο ορθοδοξότατος Βέκκος, κακώς κατεδικάσθη!

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου