Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ
Του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου
____
Ομολογια: Αγιε γεροντα Γιγαντα Αυγουστινε, ζωντανεψε σε παρακαλουμε μονο για μια στιγμη και επισκεψε την Εκκλησια του Χριστου που δεινως χειμαζεται απο την Παναιρεσι του Οικουμενισμου Πανθρησκειασμου για να εκδιωξης τους Λυκους τους Βαρεις Βαρθολομαιους τους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ και λοιπους που κατελαβαν τους θρονους των Αγιων και ΜΑΓΑΡΙΖΟΥΝ τους πιστους και ΜΟΛΥΝΟΥΝ τους παντας και τα παντα.
Οτι εξελιπον προφηται και μεγαλοι ανδρες εν τω οικω Ισραηλ.___
_______
_______
19 Mαίου ημέρα πένθους…ημέρα μνήμης
Tῆς Αργυρώς Ξανθοπούλου
Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου
(1914-1924). Η δεύτερη μεγάλη γενοκτονία του αιώνα (πρώτος των Αρμενίων
και τρίτος των Ασσυρίων) . Περισσότεροι από 350.000 αριθμούν οι νεκροί
μας βρίσκοντας μαρτυρικό θάνατο από τους Νεότουρκους και τους
Κεμαλικούς. Βουνά και χαράδρες του Πόντου γέμισαν από τα πτώματα αθώων
θυμάτων της τούρκικης θηριωδίας.
Με τρίπτυχο «ένα κράτος, μια θρησκεία,
ένας λαός», και έχοντας ως συμβουλάτορες Γερμανούς αξιωματικούς, οι
Νεότουρκοι αρχικά και στη συνέχεια ο Μουσταφά Κεμάλ, σχεδίασαν και
εκτέλεσαν τις δύο πρώτες γενοκτονίες. Το 1915 την γενοκτονία των
Αρμενίων και από το 1914 έως το 1923 τη γενοκτονία των Ελλήνων του
Πόντου. Τρομοκρατία, τάγματα εργασίας (αμελέ ταμπουρού), εξορίες,
κρεμάλες, πυρπολήσεις των χωριών, βιασμοί και δολοφονίες ανάγκασαν τους
Έλληνες του Πόντου να ανέβουν στα βουνά οργανώνοντας αντάρτικο. Τα
θύματα θα ήταν πολύ περισσότερα, αν δεν υπήρχε το επικό αυτό αντάρτικο.
Με την επικράτηση του Κεμάλ οι διωγμοί συνεχίστηκαν με μεγαλύτερη
ένταση. Έτσι με την εξόντωση του μισού πληθυσμού (353.000) και τον
εκτοπισμό-ξεριζωμό του άλλου μισού, τον Αύγουστο του 1923 ο Μουσταφά
Κεμάλ αναφώνησε θριαμβευτικά: «Επί τέλους τους ξεριζώσαμε».
Η ιστορία είναι γνωστή..Για πάνω από 70
χρόνια, η λέξη γενοκτονία ήταν σχεδόν απαγορευμένη προς χάριν της
Ελληνοτουρκικής φιλίας.
Οι Πόντιοι όμως δεν ξεχνάμε ποτέ το
δράμα των προγόνων μας. Πάντα έρχεται στο νου μας η εικόνα των γονιών
και των παππούδων, που όταν ανέφεραν τη λέξη «πατρίδα», γέμιζαν τα μάτια
τους δάκρυα .
Με τον νόμο 2193 της 8/11/3/94, η 19η
Μαΐου, καθιερώνεται ως ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων του
Πόντου. Η ημερομηνία αυτή επιλέχτηκε επειδή ο Μουσταφά Κεμάλ
αποβιβάστηκε στις 19 Μαΐου του 1919 στην Σαμψούντα . Η τελευταία πράξη
του δράματος ξεκινά.
ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ …
Αρκεί μια
μέρα για φόρο τιμής σε αυτούς τους ανθρώπους; τους γονείς, τους
παππούδες μας, τους συγγενείς ή ακόμα και αυτών των άγνωστων ανθρώπων
που ήταν εκεί ,που υπέστησαν όλα αυτά τα δεινά που ξεριζώθηκαν, που
βασανίστηκαν,που θυσιάστηκαν;
Όταν ένας ολόκληρος λαός πέσει θύμα της απανθρωπιάς, είναι η ίδια η ανθρωπότητα που πληγώνεται.
Είναι χρέος και τιμή σε αυτούς τους
ανθρώπους σε αυτούς τους δικούς μας ανθρώπους να μάθουμε, να γνωρίσουμε
την ιστορία τους. Την ιστορία μας. Πρέπει να διδαχτούμε και να διδάξουμε
την ιστορία του Πόντου.
Είναι χρέος και τιμή για αυτούς τους ανθρώπους να αποκαταστήσουμε την μνήμη τους.
Η αδυναμία των τότε ελληνικών
κυβερνήσεων,να κατανοήσουν τη σοβαρότητα των προβλημάτων του Ποντιακού
Ελληνισμού ας σταματήσει εδώ .Είναι αδήριτη ανάγκη η αναγνώριση της
Γενοκτονίας των Ποντίων και από άλλες κυβερνήσεις σε όλα τα μήκη και
πλάτη της γης. Πρέπει επιτέλους η τωρινή και οι μελλοντικές κυβερνήσεις
να αναλάβουν το δύσκολο αυτό έργο.
Πρόκειται για μία από τις πιο μαύρες
στιγμές της Ιστορίας όχι μόνο για τους Έλληνες αλλά και για την
ανθρωπότητα ολόκληρη. Αυτό το ειδεχθεί – προμελετημένο έγκλημα πρέπει
επιτέλους να αναγνωριστεί από ολόκληρο τον κόσμο.
ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ… Σε κάθε ιστορία
που θα λέμε, στο άκουσμα της λέξης πατρίδα, στον ήχο της ποντιακής μας
λύρας, στα τραγούδια του πόνου και της νοσταλγίας που θα τραγουδάμε
,στους χορούς που θα μεταλαμπαδεύουμε από γενιά σε γενιά ….Στον χτύπο
του νταουλιού που θα χτυπάει δυνατά μέσα στις καρδιές μας….
Υ.Γ Θα ήθελα να τονίσω : Η γενοκτονία
αφορά ολόκληρο των ελληνισμό της Ανατολής. Έλληνες του Πόντου-
μικρασιατικός ελληνισμός. Πρόκειται για ένα θηριώδες έγκλημα το οποίο
ακολούθησε ο μεγάλος ξεριζωμός. Αλληλένδετα συμβάντα -τρις θεόρατα
αδικήματα με απολογισμό 1.280.00-1.500.00 ψυχές. Ένα καλά προμελετημένο
σχέδιο αφανισμού των Ελλήνων.
Παρενθεσις: To παρακατω τραγουδι αφιερωνεται και στις "μυροφορες" που διακονουν αγρυπνα και ταπεινα τον γεροντα μας πατερα Ευθυμιο Τρικαμηνα και ιδιαιτερα στις δυο αεικινητες και αγρυπνες αδελφες μας Χριστινα και Γεωργια.
Παρενθεσις: To παρακατω τραγουδι αφιερωνεται και στις "μυροφορες" που διακονουν αγρυπνα και ταπεινα τον γεροντα μας πατερα Ευθυμιο Τρικαμηνα και ιδιαιτερα στις δυο αεικινητες και αγρυπνες αδελφες μας Χριστινα και Γεωργια.
Όμως, ο άγιος γέροντας Φλωρίνης Αυγουστίνος δεν διέκοψε το μνημόσυνο του αρχιαιρεσιάρχη λύκου Βαρθολομαίου επί οκτώ χρόνια, εκτός και εάν ο λύκος αυτός άρχισε να μολύνει την Εκκλησία μετά το 2000.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλτατε σχολιαστά, μπορούν να δοθούν πολλές υποθετικές εξηγήσεις όσο αφορά τον π. Αυγουστίνο. Ο καθένας μπορεί να αποδεχτεί μία ή καμία ή συνδυασμό αυτών ή κάποια άλλη.
Διαγραφή- μια απάντηση είναι ο π. Αυγουστίνος "έσφαλε".
- μια απάντηση είναι ότι ο π. Αυγουστίνος ενσυνείδητα "έτσι έκρινε" διότι δεν είχαν φτάσει τα πράγματα στα άκρα.
- μια απάντηση είναι, ότι γνώριζε πως παρά τους τύπους και τα νομικίστικα, υπερέχει ο Θεός και το Ευαγγέλιο, το οποίο δεν αναγνωρίζει στην Εκκλησία αρχή του ενός, αλλά δημοκρατικό συνοδικό σύστημα ποιμένων και ίσως πιστού λαού. Παρά την "μνημόνευση" που λόγω του Τυπικού έκανε, η διακοπή θα αποτελούσε θεολογικά περισσότερη επισημοποίηση της εκτροπής.
- μια άλλη απάντηση, είναι ότι ήδη είχε πει "αν προχωρήσουν περισσότερο, εγώ στη Φλώρινα θα παύσω το μνημόσυνο του οικουμενικού πατριάρχου". Το λέει στο 5:10 λεπτό, εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=Fd-3se8OFM8
- Και να κάνουμε και μια συζήτηση: μήπως θυμάστε πόσων ετών ήταν ο π. Αυγουστίνος κατά το έτος που επικαλείστε; Ο π. Αυγουστίνος γεννήθηκε το 1907 και το 2000 μ.Χ ήταν 93 ετών. Και στην ηλικία αυτή, αντιμετώπιζε ένα μεγάλο εσωτερικό σκάνδαλο στην αδελφότητά του, τόσο μεγάλο που έχασε το έδαφος κάτω από τα πόδια του. Ελάχιστοι γνωρίζουν επαρκείς λεπτομέρειες, την αλήθεια την γνωρίζει η Ανδρονίκη και ψήγματα αυτής έχει αποκαλύψει στο ιστολόγιό της.
Όλα αυτά είναι ωραία και καλά, αλλά αποτελούν δικαιολογίες, για να απαλλάξουν τον άγιο Φλωρίνης από τον σιγονταρο-οικουμενισμό.
ΔιαγραφήΤο αποτέλεσμα μετράει. Ο άγιος Φλωρίνης μνημόνευε Βαρθολομαίο και επομένως μολύνθηκε και μόλυνε και την Εκκλησία.
Λυπάμαι που διαισθάνομαι ότι ο π. Αυγουστίνος θα μας απαντήσει:
ΑπάντησηΔιαγραφήΏ κόσμε κόσμε, ώ κόσμε κόσμε, ώ ντουνιά ψεύτικε, δεν με κατανοήσατε! Κοντά σας με είχατε αλλά περιφρονήσατε το δογματικά Ορθόδοξο κήρυγμα και την ηθική του Ευαγγελίου που σας χάριζα με τη ρομφαία του γνήσιου θείου λόγου. Δεν με ακολουθήσατε προς το Ευαγγέλιον, δεν τιμήσατε την προφητική χρυσοστομική διδασκαλία. Κάνατε ελεύθερα τις επιλογές σας. Τώρα και να ξαναέρθω, πάλι δεν μπορώ "με το στανιό" να σας οδηγήσω στην οδό. Εξ άλλου, γιατί με ενοχλείτε αφού, άλλους αγίους προσκυνάτε, άλλους γεροντάδες υπακούτε, άλλους διδασκάλους επιλέξατε. Σε εκείνους να απευθυνθείτε. Παίξτε με τα κομποσχοινάκια σας, μελετήστε και καμιά προφητεία και διόραση, προσκυνήστε και τα παπικά λείψανα, κι αφήστε με στην ησυχία μου.
Ανώνυμε σχολιαστή,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι «υποθετικές εξηγήσεις» σου θα είχαν μια κάποια εγκυρότητα και βαρύτητα εάν ήταν επώνυμες. Μην ξεχνάς πως μιλάς για επώνυμο ιεράρχη, αναφέρεσαι σε επώνυμη ιστολόγο και φιλοξενείσαι σε επώνυμο Ιστολόγιο. Είναι προς τιμήν του Οδυσσέα ότι αναγράφει με παρρησία ολόκληρη την ταυτότητα του ιστολόγου με διεύθυνση και τηλέφωνο! Ομολογία όνομα και πράγμα!
Αυτά όλα αποτελούν γνώμη μου και όχι θέσεις του Ιστολόγου ο οποίος βεβαίως φιλοξενεί ανώνυμα σχόλια και δικαίωμά του. Αλλά εξ’ ίσου φιλοξενεί και δικά μας επώνυμα σχόλια διότι αναλαμβάνουμε την απόλυτη ευθύνη των λεγομένων μας με εντιμότητα και αξιοπρέπεια.
Όσο για τις υποθέσεις σου, έχω να μαρτυρήσω, ως πνευματικό του τέκνο, του οποίου την καθομολογουμένη αγιότητα υπερασπίζω με γραπτές μαρτυρίες και καταθέσεις. Ναι, είμαι ένας από αυτούς τους λογικούς, συνειδητούς «τρελλούς» για τους οποίους προφήτευσε: «Μετά το θάνατό μου, θα βγουν κάποιοι τρελλοί να πουν πως είμαι άγιος!» Είναι ΑΓΙΟΣ λοιπόν και ας είναι αυτή η ομολογία «τρέλλα» όπως είναι και «τρέλλα» να λες την αλήθεια επώνυμα και να την υποστηρίζεις δίχως φόβο και πάθος.
Μετατρέπω λοιπόν τις «υποθέσεις» σου σε καταθέσεις και αλήθειες έστω τραγικές. Γράφεις:
1. «Μια απάντηση είναι ο π. Αυγουστίνος "έσφαλε".»
Το «έσφαλε» δεν χρειάζεται να το βάζεις εντός εισαγωγικών. Όντως έσφαλε και αυτό δεν είναι συκοφαντία ούτε αχαριστία που το επισημαίνω. Και οι Απόστολοι έσφαλαν, (προδοσίες, φοβίες, δειλίες – εκτός του Ευαγγελιστού Ιωάννου – διχοστασίες κλπ). Και τα δύο Ιστολόγια, «Ομολογία» και «Αποτείχιση και Πατερική Παράδοση» δημοσίευσαν άρθρο για τα λάθη των Αγίων… Λοιπόν; Θα εξαιρέσουμε τον π. Αυγουστίνο ως άσφαλτο και αναμάρτητο; Ο ίδιος επιθυμούσε, και το δήλωσε δημοσίως, να κάνει κήρυγμα ειδικό με τίτλο: «Τα Σφάλματά μου!»
2. Δεύτερή σου εικασία είναι «ότι ο π. Αυγουστίνος ενσυνείδητα "έτσι έκρινε" διότι δεν είχαν φτάσει τα πράγματα στα άκρα.»
Το «έτσι έκρινε» δεν είναι πάντοτε και το ορθό. Το «έτσι έκρινε» και το «έτσι θέλω» έχουν κοινό παρονομαστή την υποκειμενική τη γνώμη. «Έτσι έκρινε» κατά την κρίση τη δική του, την προσωπική του, όχι όμως κατά την κρίση των Αγίων Πατέρων. Τα πράγματα είδη είχαν φτάσει στα άκρα. Οι Άγιοι Πατέρες δεν επισημαίνουν ως κριτήριο αντιδράσεως την αναμονή μας «μέχρι να έλθουν τα άκρα». Και να μην έλθουν αυτά, φτάνει μονάχα ως επαρκεστάτη προϋπόθεση Διακοπής Μνημονεύσεως και Αποτειχίσεως, η δημόσια αναγνώριση του Αντιχρίστου-Αιρεσιάρχου Πάπα ως «Κανονικού Ποιμένος και Αδελφής Εκκλησίας και Οντολογικού Σώματος του Χριστού», αντί για Δεινής και Καταστρεπτικής Αιρέσεως απωλείας. Αυτά όλα έλαβαν χώρα επί Αθηναγόρα. Ο Παπισμός είναι Αίρεση ΗΔΗ κατεγνωσμένη και χιλιοκαταδικασμένη!
Οι Κανόνες συγκεκριμένα λέγουν: "Οι γαρ, ΔΙ' ΑΙΡΕΣΙΝ ΤΙΝΑ παρά των Αγίων Συνόδων, ή Πατέρων κατεγνωσμένην!» Ο Παπισμός είναι ήδη ΚΑΤΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΜΕΝΗ ΑΙΡΕΣΗ και δεν χρειαζόμαστε να περιμένουμε να επέλθουν κάποια άκρα, κάποιο «Κοινό Ποτήριο» και παπικός ιερέας στην Ωραία Πύλη (αν και ΑΥΤΑ συνέβησαν!). Φτάνει μονάχα αυτό: Είναι ο Παπισμός ΑΙΡΕΣΗ;;; Όταν ο κάθε (αν)επίσκοπος Βόλου ενεργεί ως ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ του Οικουμενικού Θρόνου (ασπάζεται όσα ασπάζεται η «θειοτάτη και ανωτάτη κεφαλή») και δημοσίως δηλώνει κατά πρόσωπον στους Παπικούς-Αιρετικούς πως «ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ!!», τότε έχουμε αυτομάτως και αυθυπάρκτως καταπάτηση τόσων Μεγάλων Αγίων Πατέρων και Διδασκάλων, καταπάτηση τόσων επισήμων αποφάσεων Οικουμενικών και Τοπικών Συνόδων και ανατροπή της ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΑΡΧΗΣ στην Ορθοδοξία, και στη θέση αυτών, αντί του Χριστού (αυτό σημαίνει ΑΝΤΙ-χριστος) και ΑΝΤΙ των Πατέρων, τοποθετούμε το Βαρθολομαίο και τον Ιγνάτιο, τον Ιερώνυμο και τον Οικείο Δεσποτοκράτη, Αριστοκράτη! Όποιος ιερέας η μοναχός ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ αυτή την παράβαση και περιμένει να έλθουν «κάποια άκρα», αυτός αυθαιρετεί, καινοτομεί και κηρύττει ΕΤΕΡΟΝ ευαγγέλιον και είναι ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ στη Συνείδηση του Πιστού Ορθοδόξου Λαού.
(συνεχίζεται...)
Από την άλλη ο «Πιστός Λαός του Θεού» (πλην ελαχίστων, ελαχιστοτάτων και θλιβερών εξαιρέσεων) αρνείται, φοβείται και δειλιάζει να ΕΦΑΡΜΩΣΕΙ τους Κανόνες, την Εντολή των Αγίων Πατέρων και το Θέλημα του Θεού, διότι οι ΠΑΠΑΔΕΣ, (για να μην πω «ΤΟ ΑΑΑΑΘΛΙΟ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!.... που βροντοφώναζε παντού και τοις πάσι ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος) έχουν δέσει ψυχολογικά και έχουν ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ εκκλησιολογικά τους πιστούς λέγοντάς τους πως εάν Αποτειχισθούν, θα «αποκοπούν και εκτοπισθούν» από το Σώμα του Χριστού….» Και οι ανύποπτοι πιστοί, ΤΑ ΧΑΠΤΟΥΝ. Αποδεικνύονται λαγωοί και «κουκοσκιάχτηδες!» (πάλι κατά τον Νικόλαο Σωτηρόπουλο).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέτοιος ήμουν και εγώ πριν Αποτειχιστώ. Δεν γνώριζα (κακό πράγμα η ημιμάθεια) πως αν το έπραττα αυτό, ΔΕΝ ΤΕΛΩ ΣΧΙΣΜΑ, κατά την Ανωτάτη Αρχή της Ορθοδοξίας που είναι οι Σύνοδοι!!! Και νάσου μας έρχονται αυτοί, οι βολεμένοι και συμβιβασμένοι, και ΤΟΛΜΟΥΝ να μας ΜΙΛΟΥΝ (λόγια του αέρα ΛΟΓΙΑ) για «υπακοή!!!!»
ΠΟΙΑ ΥΠΑΚΟΗ παπά μου;;;;
ΠΟΙΑ ΥΠΑΚΟΗ γέροντά μου;
Για ΠΟΙΑ ΥΠΑΚΟΗ μας μιλάς παπα-Αγάθωνα που βάζεις τον «αμερικάνο» ΠΑΝΩ από τις Συνόδους;;; και ΚΑΤΑΦΡΟΝΕΙΣ τον Άγιο Μάρκο τον Ευγενικό, ο οποίος συνοψίζει τέλεια την Ορθόδοξη Διδασκαλία λέγοντας: «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ Σύνοδοι καί πᾶσαι αἱ θεῖαι Γραφαί φεύγειν τούς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καί τῆς αὐτῶν ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΔΙΙΣΤΑΣΘΑΙ» (P.G. 160, σ. 101). Θα το ξαναπώ με αντίκτυπο και αντίλαλο σε ολόκληρο τον Άθω: ΤΗΣ ΑΥΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΔΙΙΣΤΑΣΘΑΙ!!!
Για ΠΟΙΑ ΥΠΑΚΟΗ μας μιλάς παπα-Εφραίμ, που βάζεις τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής;;; Πως λοιπόν να τον ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΩ και εγώ, εν ονόματι των εκ Θεού θείων χαρισμάτων που κατέχεις αλλά ΑΡΝΕΙΣΑΙ να κάνεις υπακοή στους Πατέρες και τις Συνόδους, και ναι μεν, διαπρέπεις εις την πάλη με τους λογισμούς αλλά ΑΠΑΡΝΕΙΣΑΙ, δεν ακούς Άγιο Πατέρα Θεόδωρο Στουδίτη να σου φωνάζει την του Προδρόμου Φωνήν: «οἱ μέν τέλεον περί τήν πίστιν ἐναυάγησαν· οἱ δέ, εἰ καί τοῖς λογισμοῖς οὐ κατεποντίσθησαν, ὅμως τῇ κοινωνίᾳ τῆς αἱρέσεως συνόλλυνται» (P.G. 99, σ. 1164 Α)
Για ΠΟΙΑ ΥΠΑΚΟΗ μας μιλάς παπα-Θεόδωρε Ζήση που επιτρέπεις ΝΑ ΖΗΣΕΙ η Παναίρεση εις τον αιώνα (Ζήτω και πάλι Ζήτω!) και βάζεις το «της αρχιερωσύνης σου μνησθείη Κύριος ο Θεός», ΠΑΝΩ από τις Συνόδους και ΚΑΤΑΠΑΤΕΙΣ τον Μέγα Ἀθανάσιο ο οποίος λέγει: «πᾶς ἄνθρωπος, τό διακρίνειν παρά Θεοῦ εἰληφώς, κολασθήσεται, ἐξακολουθήσας ἀπείρῳ ποιμένι, καί ψευδῆ δόξαν ὡς ἀληθῆ δεξάμενος· τίς γάρ κοινωνία φωτί πρός σκότος;» (Migne, Patrologia Graeca (P.G.), Τόμος 26, σ. 1321) Γίνατε όλοι οι «έμπειροι» στην ουσία άπειροι και άπρακτοι! Γαιτί;;;
Για ΠΟΙΑ ΥΠΑΚΟΗ μας μιλάς παπα-Βασίλειε Βολουδάκη και ΔΙΑΓΡΑΦΕΙΣ τον Μέγα Βασίλειο ο οποίος ιδίως περί σου λέγει: «οἵτινες τήν ὑγιῆ πίστιν προσποιοῦνται ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσι, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν» (P.G. 160, σ. 101). Και θέλεις να σε ονομάζουμε και αδελφό, ποιμένα και διδάσκαλο όταν ΚΟΙΝΩΝΕΙΣ τοις ετερόφροσι και επεκτείνεις τον Οικουμενισμό ανθρώπων επέκεινα;;;;
Για ΠΟΙΑ ΥΠΑΚΟΗ μας μιλάς παπα-Γεώργιε Μεταλληνέ, που αντί να υψώνεις ΜΕΤΑΛΛΟ ΑΤΣΑΛΙΝΟ τον Θεσμό των Συνόδων βάζεις την Πανεπιστημιακή σου ΚΑΡΕΚΛΑ, ώ Σύγχρονοι Εκκλησιολογικοί μας «Καρεκλάδες!» - και να ο Τίτλος για το επόμενο άρθρο…) που βάζεις την καρέκλα λοιπόν, ΠΑΝΩ από τις Συνόδους και τοποθετείς το Φως υπό τον μόδιον και ΣΒΗΝΕΙΣ το Πεφωτισμένο Άγιο Πατέρα Θεόδωρο Στουδίτη ο οποίος διά σε λέγει: «Οὐδ’ ἄν ὅλα τά χρήματα τοῦ κόσμου (Πανεπιστημιακοί Μισθοί ας πούμε) παρέξει τις καί κοινωνῶν εἴη τῇ αἱρέσει φίλος Θεοῦ καθίσταται, ἀλλ’ ἐχθρός. Καί τί λέγω κοινωνίας; Κἄν ἐν βρώματι, καί πόματι, καί φιλίᾳ συγκάτεισι τοῖς αἱρετικοῖς ὑπεύθυνος» (Ἐπιστολαί Θεοδώρου Στουδίτου, ἔ.ἀ., σελ. 298).
(συνεχίζεται...)
Για ΠΟΙΑ ΥΠΑΚΟΗ μας μιλάς Μητροπολίτα Πειραιώς, που βάζεις την του Βοσπορίτου Αυγούστου μοναρχήσαντος απειλή ΠΑΝΩ από τις Συνόδους;;; Και παίζεις ΘΕΑΤΡΟ ΔΙΑΚΩΜΩΔΙΣΤΙΚΟ και το ένα έτος Αναθεματίζεις και το άλλο ΑΠΟΣΥΡΕΙΣ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΑΝΩΔΥΝΑ τα Αναθέματα, λες και είναι «ψύλλου πήδημα» τα Αναθέματα και υπόκεινται στα Δεσποτοκρατικά σας γούστα ως «Μενού» πολυτελείας αριστοκρατικού εστιατορίου… και δεν φυλάγεσαι και δεν φυλάττεις Θερμοπύλες και δεν διαφυλάττεις τους εμπεπιστευμένους σοι πιστούς , μη πειθαρχών των Αγίω Θεοδώρω τω Στουδίτη «φυλάξοιτε ἔτι ἑαυτάς, παρακαλῶ, τῆς ψυχοφθόρου αἱρέσεως∙ ἧς ἡ κοινωνία ἀλλοτρίωσις Χριστοῦ» (Ἐπιστολαί, ἔ.ἀ., σελ. 354) αλλά κατέστης ΜΕΓΑΣ ΔΙΑΦΘΟΡΕΑΣ αυτού και της Αγιοπατερικής Οδού διά της Φαυλοκρατικής σου Ημερίδος;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ΠΟΙΑ ΥΠΑΚΟΗ μας μιλάς, Μητροπολίτα Γόρτυνος, που δικαιολογείς την ΑΚΗΔΙΑ-ΑΠΡΑΞΙΑ-ΑΡΓΟΛΟΓΙΑ σου και λέγεις δημοσίως πως «δεν Διακόπτω τη Μνημόνευση γιατί κόβομαι από την κεφαλή μου!» Ναι;;; Εδώ το θυμήθηκες πως η Μνημόνευση, σύμφωνα με την Διδασκαλία των Αγίων Πατέρων αποτελεί «τήν ἀναφοράν τοῦ ὀνόματος τοῦ ἀρχιερέως ἐνώπιον τῶν ἀδύτων μυστηρίων ὡς τελείαν συγκοινωνίαν και πίστεως αποδοχήν!»;;;; Δηλαδή εσύ διά της Μνημονεύσεώς σου ενώνεσαι με την κεφαλή σου αλλά ο Πατριάρχης διά της Μνημονεύσεώς του, δεν ενώνεται με τον Πάπα; Ανωτέρα είναι η δική σου Μνημόνευση από την δική του; Γιατί ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΣ και ΔΙΠΛΩΜΑΤΕΙΣ και δεν λέγεις ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ στο Ποίμνιο που τάχτηκες μέχρι αυτοθυσίας να υπηρετείς πως ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΟ-ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΩΣ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΑΠΑΝΤΕΣ ΗΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΎ;;;
Και επανέρχομαι τώρα στις αστήρικτες και παράλογες υποθέσεις σου.Η τρίτη σου εικασία λέγει:
3. – «μια απάντηση είναι, ότι γνώριζε πως παρά τους τύπους και τα νομικίστικα, υπερέχει ο Θεός και το Ευαγγέλιο, το οποίο δεν αναγνωρίζει στην Εκκλησία αρχή του ενός, αλλά δημοκρατικό συνοδικό σύστημα ποιμένων και ίσως πιστού λαού. Παρά την "μνημόνευση" που λόγω του Τυπικού έκανε, η διακοπή θα αποτελούσε θεολογικά περισσότερη επισημοποίηση της εκτροπής.
Εδώ, ανώνυμε, γίνεσαι ΑΣΕΒΗΣ, για να μην πως ΘΕΟΜΠΑΙΚΤΗΣ και ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ! Και ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ σε ΒΟΛΕΥΕΙ η Ανωνυμία, για να γλυτώσεις το ρεζίλεμα και τον «ών αυτοκατάκριτος» απ’ αυτά τα φαιδρά που γράφεις! Η Διακοπή Μνημονεύσεως είναι Θεόπνευστη Εντολή από το Άγιο Πνεύμα, Ιερός Κανόνας παρά των Αγίων Πατέρων από Αποστολικές Συνόδους και δεν έχεις ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα ΕΣΥ ανώνυμε, να τα «βαφτίζεις» ως τάχα «νομικίστικα και τύπους»… ΑΥΤΟΙ οι «τύποι» αποτελούν ΤΝΝ ΟΥΣΙΑ της Ορθοδοξίας, η οποία ΧΑΝΑΕΙ την ουσία της όταν δεν κολλάει πιστά στους τύπους.
Κι έρχεσαι ΕΣΥ ο ανώνυμος να μας με υπεροψία διαβολική πως «παρά τους τύπους και τα νομικίστικα, υπερέχει ο Θεός και το Ευαγγέλιο» ενώ οι τύποι αυτοί υπερέχουν ΕΞ’ ΙΣΟΥ διότι ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ το ίδιο το Ευαγγέλιο και είναι Εντολή και Θέλημα Θεού!!!
Δεν θα σου αφήσουμε «να την περάσεις έτσι» και να επιχειρήσεις να ΛΕΡΩΣΕΙΣ το Αγιοπατερικό Μανδύα και Εκκλησιολογικό Ένδυμα Γάμου με τις ΑΚΑΘΑΡΣΙΕΣ τις δικές σου περί εκτροπής! Γράφεις: «η διακοπή θα αποτελούσε θεολογικά περισσότερη επισημοποίηση της εκτροπής.» ΛΑΘΟΣ.
Η Διακοπή θα αποτελούσε Θεολογικά την ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΣΗ της Αγιοπατερικής Οδού, την ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΣΗ της Ανωτάτης Αρχής της Ορθοδοξίας που είναι οι Σύνοδοι, την ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΣΗ της Δυνάμεως της Αληθείας και την ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΣΗ της Δυνάμεως του Κέρατος των Ορθοδόξων! Την Μνημόνευση ο Φλωρίνης ΔΕΝ την έκανε «λόγω τυπικού» αλλά όπως έγραψε ο ίδιος λόγω του ότι «δεν ένβρισκε άλλους δύο επισκόπους…» Η Τριμελής όμως απαρτία επισκόπως ΔΕΝ είναι Διδασκαλία των Αγίων Πατέρων αλλά δική του ευσεβής επινόηση, και όποιος θέλει και όποιος μπορεί, ας μας υποδείξει ποιος Κανόνας λέγει ότι πρέπει να είναι «τρεις» οι επίσκοποι για να είναι έγκυρη μια Μνημονεύσεως Διακοπή!
(συνεχίζεται...)
4 Η τέταρτη σου εικασία είναι: - «μια άλλη απάντηση, είναι ότι ήδη είχε πει "αν προχωρήσουν περισσότερο, εγώ στη Φλώρινα θα παύσω το μνημόσυνο του οικουμενικού πατριάρχου".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ το είπε και ενώ αυτοί όντως προχώρησαν περισσότερο και αισχρότερο, όμως ΔΕΝ το έκανε… Κρίμασι οις οίδε Κύριος. Ο Θεός να τον συγχωρήσει… και περισσότερο να συγχωρήσει ΕΣΕΝΑ που θεωρείς την Εφαρμογή των Θείων και Ιερών Κανόνων και την Διακοπή Μνημονεύσεως ως «νομικίστικη τυπολατρεία» ενώ είναι επίσημη ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ από την Παναίρεση και ΑΡΝΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!!!
(τέλος και τω Θεώ δόξα!!!)
Απάντηση - Από τον σχολιαστή 20 Μαϊου 9:40.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι διότι ο ιστολόγος, τα εναντίον μου υβριστικά σχὀλια τα αποδέχτηκε τόσο απόλυτα, ώστε τα έκανε και κύριο άρθρο παρά το ότι σε αυτό συκοφαντείται και υβρίζεται κάποιος επισκέπτης και ευγενέστατος σχολιαστής του ιστολογίου.
Η αντιπαράθεση απόψεων είναι θεμιτή, όχι όμως και οι ύβρεις και οι χαρακτηρισμοί ή η παρερμηνεία (άλλα αντ΄ άλλων). Σαφώς παρερμηνεύονται τα γραφόμενά μου π.χ. στο σχόλιό μου γράφω:
"Ο π. Αυγουστίνος γνώριζε πως παρά τους τύπους και τα νομικίστικα, υπερέχει ο Θεός και το Ευαγγέλιο, το οποίο δεν αναγνωρίζει στην Εκκλησία αρχή του ενός, αλλά δημοκρατικό συνοδικό σύστημα ποιμένων και ίσως πιστού λαού. Παρά την "μνημόνευση" που λόγω του Τυπικού έκανε, η διακοπή θα αποτελούσε θεολογικά περισσότερη επισημοποίηση της εκτροπής"
Εννοώ τα εξής απλά:
"Τύποι και νομικίστικα" = η αποδοχή από τους ορθοδόξους ενός "πάπα" όλης της οικουμένης.
"εκτροπή" = η μνημόνευση από ορθοδόξους επισκόπους λόγω των "τύπων και νομικισμών", ενός "πάπα" όλης της οικουμένης.
Στον τελείως υποθετικό συλλογισμό μου, δεν "πιάνω" καθόλου το θέμα "αποτείχιση" και "ουσία παύσεως μνημοσύνου". Αλλἀ επισημαίνω την για λόγους ιστορικούς, παραδοσιακούς, δεσποτοκρατικούς, γεωστρατηγικοπολιτικούς, επιμονή στην υποταγή σε ΕΝΑΝ, ενώ η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν έχει έναν άνθρωπο Αρχηγό, έχει αρχηγό τον Χριστό και η διαποίμανση πρέπει να γίνεται Συνοδικά, δημοκρατικά. Αποδεχόμενοι την αρχή του ενός, παπίζουμε. Ασύστολα.