Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Μία ακομα απάντησι στον Αρχιαιρεσιάρχη του Βοσπόρου και στα ...κοπέλια του, του Ουνίτικου Θεολογικού τμήματος της Θεσσαλονίκης



ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

ΚΑΙ «ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ»


ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ

ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑ



του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς



-------------------------------------------------------

Εκεί επάνω, από το πρώην ορθόδοξο και σήμερα Αιρετικό Φανάρι, όπου δεσπόζει και επικυριαρχεί ο Μεγάλος Αιρεσιάρχης Βαρθολομαίος, που αναγνωρίζει τις Αιρέσεις ως Εκκλησίες, σταλθηκε προς την Ιερά συνοδο της Εκκλησιας της Ελλαδος, κείμενο αυθαδέστατο, τραμπούκικο και απειλητικό, εναντίον όσων αντιτοποθετούνται κατά των προδοτικών συζητήσεων με τους Φραγκολατίνους και την Πανσπερμία των ανα τον κόσμο Σατανικών Αιρέσεων.

Βγαίνουν και διαμαρτυρονται εναντιον οσων αρνούνται να συνεχισθούν οι ατερμονες, γελοίοι και αναποτελεσματικοί διαλογοι, αφου δεν προχωράει τίποτα, δεν υπάρχει κανένα περιθωριο συννενόησης με τους αμετανοήτους Παπικούς και οδηγουν στο πουθενά.

Και επειδη αυτοι οι διαλογοι οδηγουν στο πουθενά, ο αρχιαιρεσιαρχης του Φαναριου απελπισμενος κυριολεκτικα, τα βαζει πλεον με τους φανερους Αντιοικουμενιστας και Αντιλατίνους αρχιερεις Πειραιως και Κυθηρων.

Κινητοποιησε μαλιστα και τους γνωστους ...ξεπουπουλιασμενους και ....ξεφτισμένους καθηγητάδες του Θεολογικου της Θεσσαλονικης και εβγαλαν και αυτοί απανταχούσα εναντίον των δυο αρχιερεων, αλλά προχωρούν και υπεραμυνονται οι ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΙ και τους Ληστοσυμμοριτες της Σερβιας και επικροτουν τις αδικες, βαρβαρες και προσκηνοθετημενες πραξεις τους, εναντίον του Αγιωτατου και Εναρετωτατου μητροπολιτου ΑΡΤΕΜΙΟΥ, που αρμοζουν μαλλον σε αγρια θηρια παρά σε ανθρωπους και πολυ περισσοτερο σε επισκοπους.

Δεν ειδαμε μεσα στα ονοματα και το ονομα του ...ζεν πρεμιε πανταλονα Ελπιδοφορου.

Γιατι απουσιάζει η υπογραφούλα του;


Προσπαθει να μας δουλεψη ο ....παρακοιμωμενος;


Κρινουμε σκοπιμο να δημοσιευσουμε ενα κειμενο του Αγιου Ιουστινου Ποποβιτς, σαν απαντησι σε ολους αυτους που προαναφεραμε και παριστανουν τους ορθοδοξους ενω ακολουθουν την γραμμη των Φραγκολατινων, που οι ιδιοι αποκαλυπτουν οτι θελουν την Ενωσι, αλλα εν τη διαφορετικοτητι του ο καθενας.

Αυτο γιατι μας το κρυπτουν ολα αυτα τα λαγωνικα του Αρχιαιρεσιαρχου;

Γιατι κρυπτουν την μεγαλη αυτη ΑΠΑΤΗ;

Οσοι κανουν απατη, λεγονται ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, δεν το ξερουν;

Γινεται ενωσι ΕΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΙ ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ;


Ας χαρουμε ομως εμεις το μεγαλειωδες κειμενο του αρχοντα π. Ιουστινου που αποτελει βομβα μεγατονων εναντιον ολων αυτών των Οικουμενιστων και των Γραικολατινων.


------------------------------------------------------

Πανιερώτατοι Πατέρες,



Την στάσιν της έναντι των αιρετικών - και αιρετικοί είναι όλοι οι μη Ορθόδοξοι - η Εκκλησία του Χριστού έχει καθορίσει άπαξ διά παντός, διά των Αγίων Αποστόλων και των αγίων Πατέρων, δηλαδή διά της αγίας Θεανθρωπίνης Παραδόσεως, της μοναδικής και αναλλοιώτου.



Συμφώνως προς αυτήν την στάσιν, εις τους Ορθοδόξους είναι απηγορευμένη κάθε συμπροσευχή και κάθε λατρευτική επικοινωνία μετά αιρετικών. Διότι «τις μετοχή δικαιοσύνη και ανομία ; τις δε κοινωνία φωτί προς σκότος ; τις δε συμφώνησις Χριστώ προς Βελίαρ ; ή τις μερίς πιστώ μετά απίστου;» (Β΄ Κορινθ. 6, 14-15). Ο 45ος κανών των Αγίων Αποστόλων ορίζει : ”Ἐπίσκοπος ἢ πρεσβύτερος…, αἱρετικοῖς συνευξάμενος μόνον, ἀφοριζέσθω· εἰ δὲ ἐπέτρεψεν αὐτοῖς, ὡς κληρικοῖς ἐνεργῆσαί τι, καθαιρείσθω”. Αὐτὸς ὁ ἱερὸς Κανὼν τῶν ἁγίων Ἀποστόλων δὲν προσδιορίζει ποία ἀκριβῶς προσευχὴ ἢ ἀκολουθία ἀπαγορεύεται, ἀλλὰ ἀπαγορεύει κάθε κοινὴν μεθ’ αἱρετικῶν προσευχήν, ἔστω καὶ τὴν κατ’ ἰδίαν (“συνευξάμενος”). Εἰς δὲ τὰς οἰκουμενιστικὰς κοινὰς προσευχὰς μήπως δὲν γίνωνται καὶ ἁδρότερα καὶ εὐρύτερα τούτων; Ὁ 32ος κανὼν τῆς ἐν Λαοδικείᾳ Συνόδου ὁρίζει· «Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικῶν εὐλογίας λαμβάνειν, αἵτινές εἰσιν ἀλογίαι μᾶλλον ἢ εὐλογίαι». Μήπως ὅμως δὲν συμβαίνει εἰς τὰς κοινὰς οἰκουμενιστικὰς συναντήσεις καὶ συμπροσευχὰς νὰ εὐλογοῦν αἱρετικοὶ ρωμαιοκαθολικοὶ ἐπίσκοποι καὶ ἱερεῖς, προτεστάνται πάστορες, ἀκόμη δὲ καὶ γυναῖκες; (!).



Αὐτοὶ καὶ ὅλοι οἱ ἄλλοι σχετικοὶ κανόνες τῶν ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν ἁγίων Πατέρων ἴσχυον ὄχι μόνον κατὰ τὴν παλαιὰν ἐποχήν, ἀλλ’ ἐξακολουθοῦν νὰ εἶναι ἐν ἀπολύτῳ ἰσχύϊ καὶ σήμερον, δι’ ὅλους ἡμᾶς τοὺς συγχρόνους ὀρθοδόξους Χριστιανούς. Ισχύουν αναμφιβόλως και διά την θέσιν μας έναντι των ρωμαιοκαθολικών και προτεσταντών. Διότι ο μεν ρωμαιοκαθολικισμός είναι πολλαπλή αίρεσις, περί δε του προτεσταντισμού τι να είπωμεν; Καλλίτερον να μη ομιλώμεν. Ήδη ο Άγιος Σάββας εις την εποχήν του, επτάμισυ αιώνας πριν, δεν ωνόμαζεν άραγε τον ρωμαιοκαθολικισμόν «λατινικήν αίρεσιν»; Και πόσα από τότε νέα δόγματα δεν επενόησεν ο πάπας και «αλαθήτως» εδογμάτισε ! Δεν χωρεί αμφιβολία, ότι διά του δόγματος περί του αλαθήτου του πάπα, ο ρωμαιοκαθολικισμός κατέστη παναίρεσις.



Και η πολύ επαινουμένη Β΄ Βατικάνειος Σύνοδος ουδέν ήλλαξεν ούτε όσον αφορά εις την τερατώδη ταύτην αίρεσιν, αλλά, τουναντίον, επεκύρωσεν αυτήν.



Ένεκα τούτου, αν είμεθα Ορθόδοξοι και θέλωμεν να παραμείνωμεν Ορθόδοξοι, τότε οφείλομεν και ημείς να τηρήσωμεν την στάσιν του Αγίου Σάββα, του Αγίου Μάρκου Εφέσου, του Αγίου Κοσμά Αιτωλού, του Αγίου Ιωάννου Κροστάνδης και των λοιπών Αγίων Ομολογητών και Μαρτύρων και Νεομαρτύρων της Ορθοδόξου Εκκλησίας, έναντι των ρωμαιοκαθολικών και των προτεσταντών, εκ των οποίων ούτε οι μεν, ούτε οι δε, δεν πιστεύουν ορθοδόξως εις τα δύο βασικά δόγματα του Χριστιανισμού: εις την Αγίαν Τριάδα και εις την Εκκλησίαν.



Πανιερώτατε και Άγιοι Συνοδικοί Πατέρες,


Έως πότε θα εξευτελίζωμεν δουλικώς την Αγίαν μας Ορθόδοξον Αγιοπατερικήν και Αγιοσαββιτικήν Εκκλησίαν διά της οικτρώς και φρικωδώς αντιαγιοπαραδοσιακής στάσεώς μας έναντι του Οικουμενισμού και του λεγομένου Παγκοσμίου Συμβουλιου Εκκλησιών; Εντροπή καταλαμβάνει πάντα ειλικρινή Ορθόδοξον, ανατραφέντα υπό την καθοδήγησιν των Αγίων Πατέρων, όταν αναγιγνώσκη, ότι οι Ορθόδοξοι Σύνεδροι της 5ης Πανορθοδόξου Διασκέψεως της Γενεύης (8-16 Ιουνίου 1968) σχετικώς προς την συμμετοχήν των Ορθοδόξων εις το έργον του «Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών», έλαβον τότε την απόφασιν «όπως εκφρασθή η κοινή επίγνωσις της Ορθοδόξου Εκκλησίας ότι αύτη αποτελεί οργανικόν μέρος του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών».



Αυτή η απόφασις είναι κατά την ανορθοδοξίαν και αντιορθοδοξίαν της αποκαλυπτικώς φρικαλέα. Ήτο άραγε απαραίτητον η Ορθόδοξος Εκκλησία, αυτό το πανάχραντον Θεανθρώπινον σώμα και οργανισμός του Θεανθρώπου Χριστού να ταπεινωθεί τόσον τερατωδώς, ώστε οι αντιπρόσωποί της θεολογοι, ακόμα δε και Ιεράρχαι, μεταξύ των οποίων και Σέρβοι, να επιζητούν την «οργανικήν» μετοχήν και συμπερίληψιν εις το Παγκόσμιον Συμβούλιον των Εκκλησιών, το οποίον, κατ’ αυτόν τον τρόπον γίνεται εις νέος εκκλησιαστικός «οργανισμός», μία «νέα Εκκλησία» υπεράνω των Εκκλησιών, της οποίας οι Ορθόδοξοι και μη Ορθόδοξοι εκκλησίαι αποτελούν μόνο «μέλη» («οργανικώς μεταξύ των συνδεδεμένα»!); Αλοίμονον, ανήκουστος προδοσία!



Απορρίπτομεν την ορθόδοξον θεανθρωπίνην πίστιν, αυτόν τον οργανικόν δεσμόν μετά του Θεανθρώπου Κυρίου Ιησού και του παναχράντου Του Σώματος – της Ορθοδόξου Εκκλησίας των αγίων Αποστόλων και Πατέρων και Οικουμενικών Συνόδων – και θέλομεν να γίνωμεν «οργανικά μέλη» του αιρετικού, ουμανιστικού, ανθρωποπαγούς και ανθρωπολατρικού συλλόγου, ο οποίος αποτελείται από 263 αιρέσεις, η δε κάθε μία από αυτάς πνευματικός θάνατος!



Ως Ορθόδοξοι, είμεθα «μέλη Χριστού». «Άρα ουν τα μέλη του Χριστού, ποιήσω πόρνης μέλη; Μη γένοιτο!» (Α΄ Κορινθ. 6, 15). Και ημείς τούτο πράττομεν διά της «οργανικής» συνδέσεώς μας μετά του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών, το οποίον ουδέν άλλο είναι ειμή αναβίωσις της αθέου ανθρωπολατρείας – ειδωλολατρείας.



Είναι πλέον έσχατος καιρός, Πανιερώτατοι Πατέρες, όπως η Ορθόδοξος Αγιοπατερική και Αγιοσαββίτικη Εκκλησία μας, η Εκκλησία των Αγίων Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων, των αγίων Ομολογητών, Μαρτύρων και Νεομαρτύρων, παύση να αναμιγνύεται εκκλησιαστικώς, ιεραρχικώς και λατρευτικώς μετά του ούτω καλουμένου Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών και όπως αρνηθεί διά παντός την οιανδήποτε συμμετοχήν εις τας κοινάς προσευχάς και την λατρείαν (η οποία λατρεία εις την Ορθόδοξον Εκκλησίαν είναι όλη οργανικώς συνδεδεμένη εις μίαν ολότητα και συγκεφαλαιούται εις την θείαν Ευχαριστίαν), και γενικώς την συμμετοχήςν εις οιανδήποτε εκκλησιαστικήν πράξιν, η οποία ως τοιαύτη, φέρει εν εαυτή και εκφράζει τον μοναδικόν και ανεπανάληπτον χαρακτήρα της Μίας, Αγία, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, της πάντοτε Μιάς και Μοναδικής.



Μη σμίγουσα εκκλησιαστικώς μετά των αιρετικών, είτε αν είναι αυτοί συγκεντρωμένοι πέριξ της Γενεύης, είτε πέριξ της Ρώμης, η Ορθόδοξος ημών Εκκλησία, κατά πάντα πιστή προς τους αγίους Αποστόλους και τους αγίους Πατέρας, δεν θα αρνηθή διά τούτο την Χριστιανικήν της αποστολήν και το ευαγγελικόν της χρέος : όπως ενώπιον του συγχρόνου κόσμου, όσον του μη ορθοδόξου, τόσον και του απίστου, ταπεινώς αλλά ευθαρσώς μαρτυρή περί της Αληθείας, της Παναληθείας, περί του ζώντος και αληθινού Θεανθρώπου και περί της πανσωστικής και παμμεταμορφωτικής δυνάμεως της Ορθοδοξίας. Οδηγουμένη υπό του Χριστού η Εκκλησία μας, διά του αγιοπατερικού πνεύματος και χαρακτήρος των θεολόγων της, πάντοτε θα είναι «έτοιμη προς απολογίαν παντί τω αιτούντι ημάς λόγον περί της εν ημίν ελπίδος» (Α΄ Πέτρ. 3, 15). Και η Ελπίς ημών νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων και εις όλην την αιωνιότητα είναι μία και μοναδική : Ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός εν τω Θεανθρωπίνω του σώματι, η Εκκλησία των Αγίων Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων. Οι Ορθόδοξοι θεολόγοι οφείλουν να συμμετέχουν όχι εις «οικουμενικάς κοινάς προσευχάς», αλλ’ εις θεολογικούς διαλόγους εν τη Αληθεία και περί της Αληθείας, όπως διά μέσου των αιώνων έπραττον οι άγιοι και θεοφόροι Πατέρες της Εκκλησίας. Η Αλήθεια της Ορθοδοξίας και της Ορθοπιστίας είναι «μερίς» μόνον των σωζομένων» (πρβλ 7ος κανών Β΄ Οικουμ. Συνόδου).



Παναληθές είναι το Ευαγγέλιον του αγίου Αποστόλου: «σωτηρία εν αγιασμώ και πίστει αληθείας» (Β΄ Θες. 2,13). Η θεανθρωπίνη πίστις είναι η πίστις της Αληθείας. Η Ουσία αυτής της πίστεως είναι η Αλήθεια, είναι η μόνη Παναλήθεια, δηλαδή ο Θεάνθρωπος Χριστός. Η δε θεανθρωπίνη αγάπη είναι «η αγάπη της Αληθείας»(Β΄Θες. 2,10). Η ουσία αυτής της αγάπης είναι η Παναλήθεια, δηλ. ο Θεάνθρωπο Χριστός. Και αυτή η Πίστις και αυτή η Αγάπη είναι η καρδία και η συνείδησις της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Πάντα ταύτα διεφυλάχθησαν αλώβητα μόνον εν τη αγιοπατερική Ορθοδοξία, περί της οποίας οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί είναι κεκλημένοι να μαρτυρούν αφόβως ενώπιον της Δύσεως και της ψευδοπίστεώς της και της ψευδοαγάπης της.




Ιερά Μονή Τσελιέ 13/26 Νοεμβρίου 1974


Συνιστά εαυτόν ταις αγίαις αποστολικαίς προσευχαίς

της Υμετέρας Πανιερότητος και των αγίων Πατέρων

της Ιεράς Συνόδου Αρχιερέων, ο ανάξιος


Αρχιμανδρίτης Ιουστίνος (Πόποβιτς)

1 σχόλιο:

  1. Η κατάπτυστη παρέμβαση ενίων καθηγητών του θεολογικού τμήματος της Θεολογικής σχολής του ΑΠΘ καθιστά επίκαιρη την περίφημη ρήση του Μπίσμαρκ:καθηγηταί τρεις κι εχάθη η πατρίς!Δυστυχώς έχουμε ακαδημαικούς θεολόγους-δεκανίκια του εκκλησιαστικού κατεστημένου που όχι μόνο έχουν απαξιώσει θεολογικά τη μαχητικότητα και την αγωνιστικότητα επί θεμάτων πίστεως αλλά και εκτοξεύουν τα ΔΗΘΕΝ επιστημονικά βέλη τους κατά των θεοφιλώς ανθισταμένων στις οικουμενιστικές πρωτοβουλίες των νοθευόντων το ορθόδοξο ήθος εκκλησιαστικών αξιωματούχων.Πότε καυτηρίασαν οι εν λόγω ακαδημαικοί δάσκαλοι τα αίσχη του Μπάλαμαντ,του Πόρτο Αλέγκρε,της Γροιλανδίας,της Ασσίζης;Πόσοι απ τους εν θέματι θεράποντες του οικουμενισμού πιστεύουν ότι οι παπικοί δεν είναι απλά και μόνο σχισματικοί αλλά και αιρετικοί;Πότε έλαβαν κριτική-καταδικαστική θέση απέναντι στα όσα αιρετικά κηρύσσει ο πολύς Περγάμου και ο Προύσσης με τον επισκοποκεντρικό μονισμό τους;Πότε οι θεολογικές σχολές εν Ελλάδι με εξαίρεση την περίοδο Ιερωνύμου του Α' οπότε και καταδίκασαν τον ΑΝ 214/67 περί απωλείας της έξωθεν καλής μαρτυρίας αντιτάχθηκαν στο αλήστου μνήμης εκκλησιαστικό καθεστώς που εγκαθίδρυσε ο Σεραφείμ Τίκας που υπερέβη σε αυταρχισμό και αυθαιρεσία κάθε προηγούμενο;΄Τι θέση έλαβαν οι γενναίοι αυτοί στο μείζον θέμα της εκπτώσεως των 12 μητροπολιτών;Πού η μαχητική αντίδρασή τους στα φλέγοντα ζητήματα των αμβλώσεων,του αυτομάτου διαζυγίου,της εκκοσμίκευσης και του συσχηματισμού με τον κόσμο,της υποβάθμισης του μαθήματος των Θρησκευτικών,του εξοβελισμού των ιερέων-εξομολόγων απ τα σχολεία,της εθνικής μειοδοσίας των πολιτικών εν σχέσει με τα εθνικά θέματα όπως π.χ. στην περίπτωση του επαίσχυντου σχεδίου Ανάν;Πολλά θα μπορούσαν να προσφέρουν οι θεολογικές σχολές στην υπόθεση της προασπίσεως του Ορθοδόξου ήθους που νοθεύεται επικίνδυνα ειδικά στους καιρούς που ζούμε.Αλλά δεν έχουμε μαχητική ακαδημαική θεολογία.Και με βάση την επίσης περίφημη Σαιξπήρια ρήση:όταν η θεολογία απωλέσει τη μαχητικότητά της γίνεται σατανική!
    Λυκούργος Νάνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου