Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012
ΙΖ΄Λκ (Μθ 15,21-28) Χαναναίας
Μεγάλη, αδίστακτη πίστη
του αρχιμανδρίτου Αθανασίου Σιαμάκη
Όλες οι κινήσεις του Κυρίου ήταν μελετημένες. Και μ’ όλες απέβλεπε σ’ ένα συγκεκριμένο σκοπό. Και η πεζοπορία του έξω από τα όρια του Ισραήλ, που είδαμε στο ευαγγέλιο, προς τα ΒΔ περίχωρα των ιστορικών μεγαλουπόλεων Τύρου και Σιδώνος της Συρίας ή Φοινίκης, ήταν ενταγμένη μέσα στον ίδιο σκοπό. Για να μάθουν οι άνθρωποι ότι είναι ο λυτρωτής του κόσμου. Δόθηκε δε η ευκαιρία ν’ αναδείξει τη μεγάλη πίστη της Χαναναίας ή Συροφοίνισσας.
Προφανώς η φήμη των σημείων του Χριστού είχε προτρέξει, είχε βγει από τα όρια του Ισραήλ, κι είχε φτάσει και στ’ αυτιά της γυναίκας αυτής, που είχε μεγάλο πόνο για τη δαιμονισμένη κόρη της. Και τώρα εντελώς «ανέλπιστα» ο θαυματοποιός περνάει από μπροστά της. Αρπάζει λοιπόν την ευκαιρία και προβάλλει το αίτημά της. Με αγωνία μη χάσει την ευκαιρία, με αίσθηση έσχατης ανάγκης, με πεποίθηση ότι θα λάβει το αιτούμενο, κραυγάζει· «Γιε του Δαυΐδ, η θυγατέρα μου βασανίζεται φρικτά από δαιμόνιο».
Ο Κύριος, αν και δεν το συνήθιζε, απάντησε επίτηδες σωβινιστικά, ότι τη βοήθειά του την προορίζει μόνο για τους Ισραηλίτες. Λένε ότι το μαστιχόδεντρο όσο πιο βαθιά το μαχαιρώνεις, τόσο πιο πολύ άρωμα βγάζει. Με την απάντησή του ο Κύριος προκαλεί πράγματι βαθειά τομή στη ψυχή της γυναίκας, για να ρεύσει από τα χείλη της το άρωμα της μεγάλης και αδίστακτης πίστεώς της, για να μοσχοβολήσει σ’ όλη την οικουμένη και σ’ όλες τις γενιές.
«Έχω αποστολή μόνο στα λογικά πρόβατα του Ισραήλ, κι όχι στους αλλοεθνείς. Άδικα μ’ ακολουθείς και φωνάζεις», συνέχισε να της λέει κοφτά ο Κύριος. Αλλ’ αν ο Κύριος, σχολιάζουμε εμείς, ενδιαφερόταν μόνο για τους Ιουδαίους, όπως είπε, τότε τί δουλειά είχε εκείνη ακριβώς την ίδια ημέρα ώρα και στιγμή να βρίσκεται έξω από τα σύνορα του Ισραήλ; Και πώς ήταν του χαρακτήρος του να διώχνει τους ανθρώπους, αυτός που διακήρυξε άλλοτε «Τον ερχόμενον προς με ου μη εκβάλω έξω»; «Μπαμ» κάνει η προσποίηση του Κυρίου. Στην πραγματικότητα ο Κύριος πονάει και θέλει όχι μόνο η κόρη της γυναίκας αυτής ν’ απαλλαχθεί από το δαιμόνιο, αλλά και η ίδια να σωθεί και όλοι όσοι είναι στα χέρια του ανθρωποκτόνου σατανά, να λυτρωθούν.
Δεν είναι λοιπόν, αλλά κάνει τον «τοπικιστή» και το σκληρό, όταν λέει στους σκανδαλισμένους μαθητάς του, που συνηγορούν υπέρ αυτής, ότι «Δεν είναι σωστό το ψωμί, που είναι για τα παιδιά, να ριχτεί στους σκύλους»! Αν είναι δυνατόν η ενσαρκωμένη αγάπη να ονομάζει έτσι τους ανθρώπους! όχι, δεν είναι δυνατόν. Ο Κύριος δεν κάνει διακρίσεις και δεν περιφρονεί κανέναν. Αγαπά εξ ίσου όλους τους ανθρώπους, Ιουδαίους και μη. Η αγάπη του είναι σαν ήλιος, που στέλνει τις ζωογόνες ακτίνες του σ΄όλους, καλούς και κακούς. Απλώς τώρα με σφιγμένη καρδιά μπήζει το μαχαίρι βαθιά στο «μαστιχόδεντρο». Και προκαλεί ψυχικό πόνο στη γυναίκα. Ο αληθινός Ιησούς δεν έχει εκδηλωθεί ακόμη· θα εκδηλωθεί αμέσως. Θα φωτίσει θα θερμάνει και θα ζωογονήσει με την αγάπη του. Περιμένετε.
Αυτή η υπερβολή της συμπεριφοράς του Κυρίου έβγαλε πράγματι όλο το άρωμα της ταπεινοφροσύνης, όταν η Συροφοίνισσα απάντησε, και είναι θαυμαστή η ετυμηγορία της πίστεώς της, ότι «Στ’ αλήθεια, είναι σκυλί, κι ότι δεν διεκδικεί μερίδιο από το ψωμί, αλλά ψίχουλα, όπως όλα τα σκυλιά περιμένουν από το τραπέζι του αφεντικού τους». Όταν βγήκε από τα χείλη της αυτή η ταπεινή κουβέντα, «έσπασε» ο Χριστός. Δεν άντεξε άλλο στην προσποίηση. Συγκινημένος φανέρωσε μπροστά σ’ όλους τους παρευρισκόμενους την πίστη της. «Γυναίκα» της λέει «μεγάλη είναι η πίστη σου· ας γίνει όπως θέλεις». Και σημειώνει ο αυτόπτης και αυτήκοος Ματθαίος, ότι ακριβώς την ώρα εκείνη γιατρεύτηκε η κόρη της από το αδυσώπητο δαιμόνιο. Ο ανίκητος νικήθηκε, και η εξουθενωμένη νίκησε!
Που τέτοια πίστη στους Ισραηλίτες; Απιστία, ναι. Απόρριψη, ναι. Δυστυχώς για τους εκλεκτούς αυτούς του Θεού. Αποδείχτηκαν τελευταίοι, ενώ οι τελευταίοι έγιναν πρώτοι. Τέτοια πίστη είχε συναντήσει και άλλοτε ο Κύριος, αλλά και πάλι σε μη Ιουδαίους. Είχε συναντήσει στη Σαμαρείτισσα λ.χ., στην οποία είχε αποκαλύψει τη μεγάλη αλήθεια ότι αυτός που της μιλάει είναι ο Χριστός (= ο μεσσίας), κι ότι ο Θεός είναι Πνεύμα. Επίσης στον ευγνώμονα λεπρό, που μόλις έγινε καλά, γύρισε πίσω, έπεσε στα πόδια του ευχαριστώντας τον. Και ήταν Σαμαρείτης. Τέλος στο Ρωμαίο εκατόνταρχο, που φρονούσε ότι δεν είναι άξιος να τον δεχτεί στο σπίτι του, κι ότι θα μπορούσε από μακριά μ΄ένα λόγο του να κάνει καλά το δούλο του. Και ήταν ειδωλολάτρης και προσήλυτος.
Ο Χριστός δεν είναι στενόκαρδος Ιουδαίος. Είναι για όλους. Όπου συναντά το καλό, το επαινεί, κι όπου το κακό, το ελέγχει. Είναι κοινός σωτήρας όλων των ανθρώπων, όπου γης. Τους μαθητάς του τους έστειλε σ’ όλα τα έθνη. Είναι ο μεγάλος και ο πρώτος και ακαταγώνιστος αντιρατσιστής, ή καλύτερα , είναι ο Θεός της αγάπης, που πονάει όλα τα πλάσματά του, που ήρθε στον κόσμο για να τους ελκύσει κοντά του. Εδώ προβάλλει την πίστη της Χαναναίας, για να μας κάνει να παραζηλώσουμε και να μιμηθούμε την πίστη της και την ταπείνωσή της.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ!!!! Ο ΛΑΦΤΣΗΣ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΧΑΤΗΡΙ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΨΗΤΑ, ας ειναι και Τεσσαρακοστη. Υπουργοί και 21 ...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
ΑΝΘΡΑΚΕΣ Ο ...ΘΗΣΑΥΡΟΣ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΑΔΕΛΦΟΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΕΧΕΙ ΔΙΚΗΟ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ, Ο ΟΝΤΩΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΣΑΣ. Η Π...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
κ. ΙΚ,
ΑπάντησηΔιαγραφήμε αφορμή την εορτή της ενοριας μου πριν καναδυο εβδομαδες, καναμε περιφορα της Εικόνος του Αγίου.
Θελω να σας ρωτησω, επειδή ειχα διαβασε σε προηγουμενο σχολιο σας (δεν θυμαμαι τωρα σε ποια ανάρτηση) -
- οτι η περιφορα εικονων και οι "Λιτανειες" δεν ειναι Ορθοδοξη Παράδοση, αλλα την δανειστηκαμε απο τους Δυτικους.
Επισης ειχατε πει οτι την Μεγ. Πεμπτη και Μ. Παρασκευη δεν θα έπρεπε ουτε ο Ιερεας ουτε ομως οι 'μυροφορες' και γενικα ο κοσμος να φορά 'σκουρα χρωματα', 'χρωματα πενθους'.
Δεδομενου οτι η Μεγ. Παρασκευή ειναι μονο μια φορα τον χρονο - ειναι τόσο κακο, αυτην την μια μερα το Ορθοδοξο Ποίμνιο να πενθει;
Σαφως ο ανθρωπος χρειαζεται - οχι ψυχολογικα τρικ - ομως και ο θάνατος και το πένθος δεν ειναι μεσα στην ζωή ;
Εξαλλου αν προηγηθει ο θάνατος δεν θα εκτιμησει περισσότερο και την Ανάσταση;
Θα χαρω κ. ΙΚ αν πειτε την αποψη σας λιγο αναλυτικα.
Οσο για τις Εικονες νομιζω οτι ειναι ενα καλο στοιχειο της Παραδοσης μας, να μαζευεται ολο το Εκκλησιασμα και με 'οδηγό' τον Αγιο να κανει την περιφορα της Εικονας του!
Βεβαιως συμφωνω μαζι σας, δεν χρειαζονται μπάντες του Δήμου και μπιχλιμπίδια - αυτα προφανως ειναι ξενα προς την Ορθοδοξια!
Μυρμιδόνας
1/ Η Ορθόδοξη Παράδοση δεν συνηγορεί, για περιφορές και λιτανείες εκτός Ι. Ναών. Ακόμη και η περιφορά του Επιταφίου, την Μ. Παρασκευή, γίνεται εντός του Ναού, με περιφορά μόνο του υφάσματος του Επιταφίου, όπως ακριβώς την Μ. Πέμπτη, η περιφορά του Εσταυρωμένου γίνεται εντός του Ναού και όχι εκτός ή κατά την Κυριακή της σταυροπροσκύνησης, όπου περιφέρεατο ο σταυρός εντός του Ναού. Τα υπόλοιπα είναι παπικές επιρροές, όπως μπορεί να τις δει κανείς έντονα σήμερα, στα ουνίτικα ελληνικά νησιά.
ΑπάντησηΔιαγραφή2/ Η Ορθόδοξη Παράδοση θέλει τα άμφια χρωματολογικά να είναι δυο ειδών: τα λευκά και τα πορφυρά. Τα λευκά, για όλες τις περιπτώσεις και τα πορφυρά, για τις χαρμόσυνες εκδηλώσεις, όπως είναι οι ημέρες πένθους. Η ημέρα θανάτου του πιστού αποτελεί τη γενέθλιο ημέρα και είναι χαρμόσυνη ημέρα, γιατί ο πιστός βρίσκεται "στους κόλπους του Αβραάμ". Όλα τα άλλα, πράσινα, κυανά, μαύρα, κίτρινα και πορτοκαλιά είναι ξενόφερτα και δεν αρμόζουν στην Ορθόδοξη Παράδοση. Μόνο το ράσο πρέπει να είναι μαυρο και όχι λευκό, όπως στους Ρώσους, που το πήραν από τη Δύση, όπως και ο Πάπας με το λευκό ράσο και τα κόκκινα παπούτσια, δωρέα -υποτίθεται- του Μ. Κων/νου προς τον Σίλβεστρο (η περίφημη ψευδο-Κωνσταντίνειος δωρεά).
3/ Γιατί χτυπάνε πένθιμα οι καμπάνες την Μεγάλη Εβδομάδα; Γιατί στολίζονται οι Εκκλησιές με πένθιμες κορδέλες; Γιατί φοράνε μαύρα άμφια οι ιερείς; Ποιόν πεθαμένο θρηνούμε; Μήπως τον Κύριο της ζωής και του θανάτου; Αυτό μας διδάσκουν οι Πατέρες μας ή μήπως όλα αυτά είναι ξενόφερτα δυτικά πρότυπα που μπόλιασαν την Ορθόδοξη Παράδοσή μας; Που είναι τα πορφυρά άμφια, που έφεραν οι ιερείς κατά τη χαρμόσυνη αυτή Μ. Εβδομάδα; Σ’ αυτή την εβδομάδα δεν ταιριάζει το πένθος, δεν ταιριάζει ο οδυρμός, δεν ταιριάζει ο συναισθηματισμός. Όλα είναι φωτεινά, όλα είναι χαρούμενα. Ένα είναι το θλιβερό. Οι δικές μας αστοχίες, οι δικές μας αδικίες, οι δικές μας αμαρτίες. Γι’ αυτές υπέφερε Εκείνος, γι’ αυτές σταυρώθηκε Εκείνος. Γι’ αυτές να κλαίμε, όχι για Εκείνον. Η προτροπή του Χριστού σ’ εμάς είναι μια και μοναδική: «μη κλαίετε επ’ εμέ, πλην εφ’ εαυτάς κλαίετε και επί τα τέκνα υμών» (Λουκ. 23. 28). Δεν έχει ανάγκη τη συμπόνια μας, δεν έχει ανάγκη τα δάκρυά μας, εμείς Τον έχουμε ανάγκη, εμείς Τον χρειαζόμαστε. Δεν παύει να υπάρχει και στο Σταυρό και στον Τάφο. Είναι ο Υιός και Λόγος του Θεού και πάντοτε και τώρα και εις τον αιώνα.
ΙΚ
κ. ΙΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ηθελα να σας ρωτησω για την περιφορα Εικονων εξω απο τον Ναό - υπαρχει καποια δυνατό επιχειρημα γιατι δεν ειναι σωστό να γινεται;
Για να λετε οτι ειναι Δυτικη επιρροή, το δεχομαι.
Ομως γιατι να ειναι 'κακό' να συγκεντρωνονται οι πιστοί και να περιφερουνε τον Αγιο που εορταζει γυρω απο τον Ναό;
Οσο για την Μεγ. Εβδομαδα, την Μεγ. Πεμπτη και Μεγ. Παρασκευη - αυτο που γραφετε ειναι αρκετα τολμηρο, με λευκα αμφια, ετσι δεν ειναι;
Θελω να πω, ουτε στο ΑΓιο Ορος δεν φορανε εκεινη την ημερα λευκα άμφια!
Ακομα και στα υπολοιπα Μοναστηρια της πατριδας μας, εκεινες τις Ημερες υπαρχει - οπως και να το κανεις - ενα 'βαρυ κλιμα'.
Οσο για το τριτο κομματι της απαντησης σας:
Δεχομαι απολυτα αυτο που γραφετε: "δεν εχει αναγκη την συμπονοια μας ο Θεός..εμεις Τον εχουμε αναγκη".
Θυμηθηκα πριν χρονια, ειχα διαβασει ενα αρθρο Καθολικων:
ο μοναδικος λόγος που πιστευουνε οι Δυτικοι σημερα στον Χριστιανισμο ειναι για τις ΤΥΨΕΙΣ που ΝΙΩΘΟΥΝΕ επειδή κανανε τον Ιησου Χριστό να πονεσει πανω στον Σταυρό!
Ο μονος λογος που δεν αμαρτάνουνε, ειναι οτι καθε φορα που διαπραττουνε την αμαρτία, ο Χριστός πανω στον Σταυρό ποναει περισσότερο, ειναι σαν να καρφωνεις ενα καρφι ακομα στο σωμα του Κυρίου!
Παρουσιάζουνε δηλ τον Χριστό ως ενα 'ανήμπορο, κακόμοιρο, αξιολυπητο ανθρωπακι' που εχει αναγκη της συμπονοιας και λύπησης μας, 'τον καημένο!'
κύριε ΙΚ,
σας ακουω!
Μυρμιδόνας
Μπορεί να είναι κακό, μπορεί να μην είναι κακό. Τα πάντα επιτρέπονται, τα πάντα όμως δεν συμφέρουν, όπως λέγει και ο Απόστολος.
ΔιαγραφήΌπως γίνεται αυτή η περιφορά σήμερα, κάθε άλλο παρά είναι συμφέρουσα, για τις ψυχές, γιατί είναι μια θαυμάσια ευκαιρία, να κουβεντιάσει κανείς με τους διπλανούς του, για ό,τι τον απασχολεί, τα μνημόνια, τα χαράτσια κ.λπ.
Ως προς τα άμφια, δεν καταλάβατε. Τη Μ. Εβδομάδα δεν φοράμε λευκά, αλλά πορφυρά, λόγω του χαροποιού πένθους, όπως επίσης και στις κηδείες.
Το βαρύ κλίμα, οφείλεται στα δικά μας αμαρτήματα και όχι στα λυπηρά συναισθήματα και τα κλαψουρίσματα, για το Χριστό, που προέρχονται εξ Εσπερίας.
ΙΚ
Κατ' αρχήν σχόλιο επί του κειμένου:Θαυμάσιο,που συγκινεί και συνεγεί
ΑπάντησηΔιαγραφήρει για ταπείνωση και μετάνοια,γιατί πράγματι ΟΛΟΙ είμαστε "κυνάρια"
περιμένοντας τα ψίχουλα δηλαδή το έλεος του Θεού να έλθει σε μας!
Ως προς το θέμα του πένθους της Μ.Εβδομάδος πέρυσι σε πόλη της Χαλ-
κιδικής ΟΛΗ την Μ.Εβδομάδα ο ναός ήταν βυθισμένος στο σκότος ακόμη και ενώπιον του επισκόπου!! Τη Μ.Παρασκευή μετά τις ώρες οι ιερείς
συνέχιζαν να φέρουν κατάμαυρα και το βράδυ στον επιτάφιο κατασκότει-
να και οι ιερείς έφεραν τη μαύρη ιερατική τους στολή και μ'αυτήν πε-
ριέφεραν τον επιτάφιο!Αυτό ΠΡΩΤΗ φορά το είδα και δεν ξέρω ο οικεί-
ος ποιμενάρχης,που είναι και υμέτερος κ.Ο.δε μπορεί να μαζέψει τους παπάδες του και να τους ΠΕΙ πώς θα κάνουν τις ακολουθίες;ΤΙ ΚΑΝΕΙ;
Γιατί,αν θυμάμαι καλά τον κ. Κορακή τον ΕΠΕΒΑΛΕ ο μακαριστός Χριστό-
δουλος κόντρα στις 10.000 υπογραφές του ποιμνίου,που επιθυμούσε ΑΛΛΟΝ!!!!!
Από τη στιγμή που τα θέσπισε η εκκλησία εμείς ποιοί είμαστε που τα αμφισβητούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. Ανώνυμε 9.01
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, μην βαριέστε να γραψετε την σκεψη σας.
Με λιγη καλη προσπαθεια θα καταφερετε να γραψετε μια ολοκληρωμενη προταση!
Τι θεσπισε η Εκκλησια και τι δεν πρεπει να αμφισβητουμε;
Και ποια Εκκλησια; Η Εκκλησια 'των πρώτων χρονων' ή η σημερινη Εκκλησια με τις τοσες αλλαγες που εχει επιβάλλει;
Μυρμιδόνας
Η Παράδοση δεν είναι κάτι το στατικό ΙΚ,που τα βλέπεις όλα στραβά και αντιπαραδοσιακά,αλλά δυναμικό μέγεθος.Να κοιτάμε την ουσία.Ο ΙΚ έχει ξαναγράψει παρόμοια σε άλλη ανάρτηση στο παρελθόν και πήρε πληρωμένη απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό που πήραμε απάντηση και μάλιστα πληρωμένη; Από ανώνυμους, χωρίς τεκμηρίωση; Χαίρω πολύ.
ΔιαγραφήΚαι μια υπενθύμηση: Κάτι, που είναι "μη τοις πατρασιν ειρημένο" είναι καινοτομία, κατά τον άγιο Μάξιμο.
Σιγά-σιγά θα μας φέρετε και τις φανουρόπιτες, ως Παράδοση. Π.χ. η εικόνα της αγίας Τριάδας, που μπήκε με την Άλωση στην Εκκλησία, εδώ και 600 χρόνια δεν αποτελεί Παράδοση, γιατί η απεικόνιση των 3 προσώπων είναι αθεολόγητη και ας υπάρχει εδώ και 6 αιώνες!
ΙΚ
κ. ΙΚ,
Διαγραφήη μονη Ορθόδοξη Παραδοση για την Απεικόνιση των 3 Προσώπων ειναι οι φιλοξενία του Αβραάμ;