Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

ΠΟΥ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ;


του Ομολογητού Θεολόγου κ. Νικολ. Σωτηροπούλου


Προσφάτως μετέβη στ Αγιον Ορος Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαος, καὶ῾Ιερς Μονς το πιφύλαξαν θερμ ποδοχή. ᾿

Ολίγοι μόνο μοναχο διαμαρτυρήθηκαν γι τς δηλώσεις του κα τς νέργειές του σ βάρος τς ᾿Ορθοδόξου Πίστεως.

Βεβαίως Πατριάρχης στ Αγιον Ορος δήλωσε, τι δν πεμπολε τίποτε π τν Πίστι.

᾿Αλλ᾿ ατ δήλωσι φείλεται στ διπλωματία κα διγλωσσία το Πατριάρχου.

Ο Προκαθήμενος τς ᾿Ορθοδοξίας ενε τόσο πολ Οκουμενιστής, στε κα κατ τ διπλωματικ δήλωσί του δν μπόρεσε ν᾿ ποκρύψ τν Οκουμενισμό του.

Διότι μίλησε γι «Ρωμαιοκαθολικ ᾿Εκκλησία» κα γι «νωσι τν ᾿Εκκλησιν».

Παρ τν ποκριτικότητά του δειξε δηλαδή, τι πιστεύει στν παρξι πολλν ᾿Εκκλησιν, χι μις κατ τ Σύμβολο τς Πίστεως, κα τν Παπισμ θεωρε ᾿Εκκλησία.

Πς λοιπν γινε δεκτς π τς Ιερς Μονές, στς ποες μετέβη; Κα πς γούμενοι τν γκωμίασαν;

Η γάπη ενε κορυφαία τν ρετν, μλλον συνισταμένη τν ρετν κα «πλήρωμα νόμου» (Ρωμ. ιγ´ 10).

Κα ρωτομε· Ο μοναχοί, ο ποοι δι το Μοναχισμο πιδιώκουν τν τελειότητα κα λέ γουν, τι μεταξ μοναχο κα λαϊκο πάρχει τεραστία πόστασι, χουν γάπη; ᾿

Αγαπον ελικρινς τν Πατριάρχη;

᾿Ολίγες ξαιρέσεις πάρχουν βεβαίως. ᾿

Αλλ᾿ ο πολλο μοναχο δν γαπον πραγματικς τν Πατριάρχη.

Αν τν γαποσαν πραγματικς, θ τν λεγχαν ς φορέα τς παναιρέσεως κα πανθρησκείας το Οκουμενισμο, γι ν μετανοήσ κα ν σωθ.

Ο ατρός, πο γαπ τν σθεν, δίνει σ᾿ ατν πικρ φάρμακα, γι ν᾿ παλλαγ π τν σθένεια κα ν γίν γιής.

Δυστυχς τ κομποσχονι δν συνυπάρχει πάντοτε μ τν γάπη.

Δυστυχς μοναχοί, μάλιστα ο γούμενοι, πηρετον τ σκοπιμότηταν.

Τ Αγιον Ορος ταν λλοτε ᾿Ακρόπολι τς ᾿Ορθοδοξίας. ᾿

Αλλ τώρα δν δικαιώνει ατ τν ψηλ χαρακτηρισμό.

Δόξα μως τ Θε, διότι στ Αγ. Ορος πάρχουν κα λίγοι μοναχο ξιοι τς μοναχικς διότητός των.

Κα σον λιγώτεροι ενε, τόσον ξιώτεροι ενε.

Παναγιώτατε!

Οσοι σς παινον κα σς γκωμιάζουν, ατο δν σς γαπον μ ληθιν γάπη.

Οσοι λυπονται γι τς παρεκκλίσεις σας π τν Πίστι κα προσεύχονται γι σς κα σς λέγχουν, ατο σς γαπον ελικρινς, διότι θέλουν ν διορθώσετε τν πνευματικ πορεία σας γι τ δόξα τς ᾿Ορθοδοξίας κα γι τ δική σας σωτηρία.

᾿Ορθοποδήσετε πρς τν λήθεια, ρθοτομήσετε τ λόγο τς ληθείας, κα τότε, σοι ληθς σς γαπον, θ εφρανθον, διότι ξ ατίας σας θ δοξασθ Θες κα ᾿Εκκλησία του, κα θ τύχετε κα σες «σωτηρίας μετ δόξης αωνίου» (Β´ Τιμ. β´ 10).


29 σχόλια:

  1. Είναι αλήθεια, ότι η ορολογία "Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία" χρησιμοποιήθηκε από αγίους της Εκκλησίας μας, μετά το Σχίσμα του 1054, κατ' εφαρμογήν της Οικονομίας.

    Ακόμη και ο μεγάλος αντιλατίνος Εφέσου άγιος Μάρκος χρησιμοποιεί, 400 χρόνια μετά το Σχίσμα, τον όρο "αδελφή Εκκλησία", για τη Ρώμη. Συγκεκριμένα:

    Ο ίδιος ο Εφέσου Μάρκος χαρακτηρίζει τις Εκκλησίες Ανατολής και Δύσης ως «Αδελφές Εκκλησίες», οι οποίες πρέπει με τη βοήθεια του Θεού να συμφιλιωθούν και αποκαταστήσουν την ειρήνη μεταξύ των. Έτσι λέγει: «Επειδή τοίνυν δια της εκφωνήσεως ταύτης (ήτοι του filioque) η αγάπη λυθείσα συνδιέλυσε την ειρήνην και από τούτου το σχίσμα παρηκολούθησε, νυν δε ευδοκία Θεού βουληθείσα η ΡΩΜΑΪΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ την ειρήνην ανακαλέσασθαι δια της αγάπης ήρξατο τούτο ποιείν, και αύθις η ημετέρα εκκλησία μετά της αυτής αγάπης προσέδραμε προς την αδελφήν αυτής, μάλλον δε προς αδελφάς. ελπίς έστι άχρι τέλους, του Θεού συνεργούντος, επακολουθήσειν και την ειρήνην και τα σκάνδαλα εκ μέσου γενήσεσθαι, και καθάπερ επί των νοσημάτων, επενεχθήσεσθαι την διόρθωσιν» (Acta Graecorum, σ. 52).

    Επίσης διαλεγόμενος με την προοπτική της αληθινής επανένωσης με τους Λατίνους, τους ωνόμαζε όχι απλά αδελφούς, αλλά φίλους, πατέρες και αγίους (AG σ. 216, Συρόπουλου, Απομνημονεύματα, VIII, 6, σ. 394, IV, 31, σ. 230, επίσης και Βαφείδης Φ.).

    Την ίδια αναφορά για αδελφούς έκανε και ο Πατριάρχης Ιωσήφ Β΄, όταν έμαθε, ότι ο Πάπας ζήτησε να του φιλήσει τον πόδα: «Ουκ οφείλω εγώ τοιούτον ασπασμόν, αλλ’ επειδή αδελφοί εσμέν, δει περιπτύξασθαι και ασπάσασθαι αλλήλους αδελφικώς» (AG σ. 53) (Γ. Λαρεντζάκη, ο άγιος Μάρκος Ευγενικός και η ενότητα των Εκκλησιών Ανατολής και Δύσεως, σ. 59-61).

    Επίσης, ο ίδιος ο άγιος συμμετείχε στην εναρκτήρια τελετή-προσευχή στη Φεράρα, αλλά όχι στο συλλείτουργο με τον Πάπα με το τέλος της Συνόδου Φλωρεντίας (πρακτικά συνόδου Φεράρας-Φλωρεντίας, στήλες 475-478).

    Ας θυμηθούμε επίσης, την προσφώνηση του Εφέσου αγίου Μάρκου στον αιρετικό Πάπα Ρώμης Ευγένιο Δ΄: «Άκουσε σεβάσμιε Πάπα της Ρώμης και διδάσκαλε της Λατινοσύνης…..» και σε άλλη περίπτωση: «Τω Μακαριωτάτω πάπα της πρεσβυτέρας Ρώμης», αλλά και τις προσφωνήσεις του προς τον αυτοκράτορα Ιωάννη Η΄ Παλαιολόγο και τον Πατριάρχη Ιωσήφ Β΄: «Ακούσατε, άγιε αυτοκράτορ κύριε Ιωάννη και άγιε πατριάρχα Ιωσήφ…..» (Ν. Βασιλειάδη, ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός και η Ένωσις των Εκκλησιών, σελ. 91, 93, 245).

    Επίσης, ο ίδιος άγιος δέχεται τους Λατίνους στην Ορθοδοξία με μόνο το Χρίσμα, χωρίς Βάπτισμα καίτοι εγνώριζε τον τύπο ραντισμού του βαπτίσματος των Λατίνων (ίδε Καρμίρη: Τα Δογματικά και Συμβολικά.....).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πώς μετά να μην αφορίσουν τον εκλεκτό ομολογητή αντιαιρετικό θεολόγο οι ένοικοι του Φαναρίου όταν ο εν λόγω ομιλεί με τη γλώσσα της ωμής ειλικρινείας;Κάρφος στα μάτια τους αποτελεί ο λόγος του!Εύγε ομολογητά Νικόλαε Σωτηρόπουλε!
    ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ν'αγιάσει το χέρι σου και το στόμα σου κύριε Νικόλαε Σωτηρόπουλε. Αδελφέ και πατέρα μας, με όλη τη σημασία της λέξεως, ο Θεός νά σε ευλογεί. Αποδείχθηκες γνήσιο τέκνο του μακαριστού αγίου γέροντός σου και τηρείς απαρέγκλιτα την γραμμή και τη διδαχή του. Να είσαι ευλογημένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρέ παιδιά, πού είναι οι άλλοι Θεολόγοι;
    Δεν έχει η Ελλάδα άλλους Θεολόγους;
    Τί είναι αυτοί, ρέ παιδιά;
    Νεκροί, ψόφιοι, ανύπαρκτοι, φαντάσματα, σιώπιοι, τι είναι από όλα;
    Καλά ούτε ένας αλλος δεν μιλάει;
    Ολοι συμμάχησαν με τα σάπια δεσποτικά καθεστώτα;
    Τι πήγαν και σπούδασαν Θεολογία;
    Τι λόγο θα δώσουν στο Θεό για τη σημερινή σιωπή τους;
    Ποιούς μιμούνται όλοι αυτοι και δεν ακούγονται καθόλου;
    Σήμερα που Πίστις εστί το κινδυνευόμενον, θάπρεπε να ξυμνήσουν και να πιάσουν την πέννα.
    Οι Οικουμενισταί όντως οργιάζουν και αυτοί αυτοφιμωμένοι;
    Τι λόγο θα αποδώσουν στο Θεό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κ. ΙΚ τι εννοείτε πιό πάνω, ότι συμφωνείτε με ποιόν?
    Ο Κ. Σωτηρόπουλος στο πιό πάνω άρθρό του είναι ξεκάθαρος.
    Εσείς τι υπονοείτε παρουσιάζοντας, ως δήθεν αυθεντικές κάποιες πηγές σας περί των θέσεων του Αγίου Μάρκου, και συγχωρέστε με για μιά ακόμη φορά.
    Ευλογείτε!!!
    ΒΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. O Σωτηρόπουλος ακολουθεί απαρέγκλιτα την ευλογημένη γραμμή του γέροντά του εν αντιθέσει με τον Φλωρίνης Θεόκλητο που σιωπά σκανδαλωδώς.Αφήστε που τιμά το σκανδαλοποιό πατριάρχη πηγαίνοντας μαζί με άλλους συνεπισκόπους του στις διάφορες υποδοχές του όπως πρόσφατα στα Γρεβενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τόσον ο άγιος Μάρκος, όσον και ο κ. Σωτηρόπουλος είναι ξεκάθαροι, αρκεί να κατανοήσει κανείς το ξεκάθαρον ενός εκάστου.

    Εάν εσείς γνωρίζετε κάποιες πιο αυθεντικές πηγές (και όχι "δήθεν") και δεν σας ικανοποιούν: ο Σίλβεστρος Συρόπουλος, που ήταν παρών στη Σύνοδο της Φλωρεντίας (μετέπειτα Οικ. Πατριάρχης, ως Σωφρόνιος Α΄, 1463-1464), ο Ν. Βασιλειάδης του Σωτήρα ή ο καθ. Ι. Καρμίρης, τότε ευχαρίστως να τις διαβάσουμε.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σαφώς και έχετε την σωστότερη πληροφόρηση, ο τρόπος μερικές φορές δεν βοηθάει στην ορθή κατανόηση. Το ωφελιμότερο δεν βρίσκετε στην ποσότητα.
    Λίγα λόγια για πολλά νοήματα είναι καλύτερα.
    Το ζητούμενο είναι η ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ που παραλάβαμε και πρέπει να διαφυλάξουμε.
    ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ!
    ΒΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η συνεχής επανάληψη του συνθήματος των Εσφιγμενιτών, στη μαύρη σημαία τους, ίσως να καταντάει λίγο κουραστική.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μητέρα της μάθησης η επανάληψη. Δηλαδή προτιμάτε τις βλάσφημες καινοτομίες?
    Ασίζη, Φεράρα και ότι άλλο να πούμε είναι λίγο Αξιότιμε Κ. ΙΚ αγωνοζόμαστε για να κρατήσουμε την Νύμφη του Κυρίου όπως μας παραδόθηκε.
    Οι περισσότεροι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν γνωρίζουν τα βασικά του Δόγματος της Πίστεως μας, περίπου ένα 90%.
    Θεωρείτε εσείς ότι πρέπει να ξεκουραστούμε όλοι μαζί στό καινούργιο Δόγμα της εκκοσμικευμένης Νέας Αντίληψης? Ποιάς, του Κ. Βαρθολομαίου ή της άποψης να κάνουμε υπακοή στους Λατινοσπουδαγμένους Θεολόγους.
    Πρέπει να προσκυνήσω ποιόν τους πλανημένους ή τον Κ. Ημών ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ?
    Πιστεύω ότι και εσείς είστε ένας επαναστάτης για χάρη εκείνου που χώρισε την Ιστορία του Κόσμου στη Μέση.
    Επομένως Άχρι Θανάτου θα τον ακολουθώ και θα προσεύχομαι να με φωτίζει και φωνάζοντας το κουραστικό, αλλά απαραίτητο σε τούτη την εποχή του Οικουμενισμού, ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ!!!
    Εσείς κρατείστε τους Νεωταρισμούς που μας έφεραν σιγά-σιγά στο χείλος της καταστροφής του Έθνους μας.
    Φυσικά το τελευταίο δεν έχει προσωπική αντιστοίχηση σε εσάς Κ. ΙΚ μόνο.
    Ευχαριστώ και Συγγνώμη αν προκαλώ κάποια τυχόν άσχημα συναισθήματα.
    ΒΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν θα πρέπει από το ένα άκρο (τον Οικουμενισμό) να πέσουμε στο άλλο άκρο (τον Ζηλωτισμό).

    Με επίσημες στατιστικές, το 99.9999% δεν γνωρίζουν την Πίστη. Συγκεριμένα: Από τα 10000000 των Ελλήνων -υποτίθεται- Ορθοδόξων, οι 200000 εκκλησιάζονται τακτικά κάθε Κυριακή, δηλ. το 2%. Από αυτούς, το 5% ζει τη μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας, δηλ. 10000 (συμπεριλαμβανομένων και των ιερέων και μοναχών!). Σεβάσμιος αγιορείτης, μας αποκάλυψε, ότι από τους 2000 μοναχούς στο άγιον Όρος, ζήτημα είναι αν μόνον 10 (!) έχουν "φόβο Θεού"!

    Ο πιστός Χριστιανός δεν επαναπαύεται σε κανένα νέο Δόγμα και μάλιστα εκκοσμικευμένης αντίληψης, παρά μόνον στο Δόγμα των Πατέρων και των Συνόδων.

    Τον ποιόν προσκυνάμε, μας το λέγουν τα Πατερικά κείμενα, που βασίζονται στην αγία Γραφή και επομένως, αν έχουμε διάκριση και με τη βοήθεια του αγίου Πνεύματος, μπορούμε να κατατοπισθούμε. Όλα αυτά τα Νέα- και Μετα-πατερικά εκ του πονηρού έχουν την προέλευση.

    Το "ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ή ΘΑΝΑΤΟΣ" δεν είναι απότοκος του Οικουμενισμού, αλλά υπήρχε εξ αρχής από την αυγή της εκκλησιαστικής ιστορίας με τις διάφορες αιρέσεις, η νεώτερη των οποίων σήμερα είναι ο Οικουμενισμός.

    Αν, παρ' όλα αυτά επιμένετε, ότι εμείς προσωπικά νεωτερίζουμε, τότε λυπούμεθα, που δεν μπορούμε να γίνουμε κατανοητοί και πάντως εμείς φταίμε για τούτο.

    Ως προς τα συναισθήματα, αυτά δεν έχουν θέση σε Ορθοδόξους πιστούς (τέτοια λέξη δεν υπάρχει στο Ευαγγέλιο).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνώ σε όλα μαζί σας, τοποθετείστε Ορθόδοξα στα θέματα και σας αναγνωρίζω την Πνευματική σας Γνώση ως υπερεχούσης της εμής.
    Προσπαθώντας να βελτιωθώ πιστεύω ότι παίρνω κάτι και από τις δικές σας Γνώσεις.
    Ο Ζηλωτισμός σε μία παρανομία και δη σε Θέματα Εκκλησιαστικής Τάξης, καί φυσικά κατά πλήρη επίγνωση, παράγει μόνο Θεάραστα αποτελέσματα στον Αμπελώνα του Κυρίου.
    Πολύ περισσότερο όταν έχουμε και Μάρτυρες πού έδωσαν την ζωή τους.
    Ούτε είπα ότι το παραπάνω περί της Ορθοδοξίας είναι κάτι το οποίο προέκυψε τώρα, ίσχυε,ισχύει καί θα συνεχίσει...
    Έργο σημαντικό η εγγρήγορση, η βελτίωση καί οτιδήποτε
    μπορεί να μας μεταβάλλει σε Ουρανοπολίτες.
    Όχι όμως μέτριοι ή αδιάφοροι?
    Εσείς Κ. ΙΚ το λέτε?
    Ο Ζηλωτισμός είναι απολύτως καταστροφικός?
    ΒΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Ζηλωτισμός, ο "μη κατ' επίγνωσιν" είναι καταστροφικός:

    "Ο μη κατ' επίγνωσιν ζηλωτής κέκτηται μεν ζήλον αλλ' ου κατ' επίγνωσιν, πλανάται εν ταις σκέψεσι και ενεργείας αυτού και εργαζόμενος δήθεν υπέρ της δόξης του Θεού παραβαίνει τον νόμον της προς τον πλησίον αγάπης.

    Ο μη κατ' επίγνωσιν ζηλωτής εν τη ζέσει του ζήλου αυτού πράττει τα ενάντια, προς τάς διατάξεις του Θείου νόμου και προς το Θείον θέλημα.

    Ο μη κατ' επίγνωσιν ζηλωτής διαπράττει το κακόν, όπως επέλθη το υπ' αυτού νοούμενον αγαθόν.

    Ο ζήλος του μη κατ' επίγνωσιν ζηλωτού είναι πυρ διαφθείρον, πυρ καταναλίσκον• η καταστροφή προπορεύεται αυτού και η ερήμωσις έπεται αυτώ.

    Ο μη κατ' επίγνωσιν ζηλωτής εύχεται τω Θεώ να ρίψη πυρ εξ ουρανού και να κατακαύση πάντας τους μη δεχόμενους τας αρχάς και πεποιθήσεις αυτού.

    Τον μη κατ' επίγνωσιν ζηλωτήν χαρακτηρίζει μίσος προς τους ετεροθρήσκους ή ετεροδόξους, ο φθόνος και ο επίμονος θυμός, η εμπαθής αντίσταση προς το αληθές πνεύμα του θείου νόμου, η παράλογος επίμονη εν τη υπερασπίσει των ιδίων φρονημάτων, ο παράφορος ζήλος προς κατίσχυσιν εν πασίν, η φιλοδοξία, η φιλονικία, η έρις, και το φιλοτάραχον.

    Ο μη κατ' επίγνωσιν ζηλωτής είναι, άνθρωπος ολέθριος".

    (ΠΗΓΗ: αγίου Νεκταρίου, "το Γνώθι σ' αυτόν", σελ. 179)


    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εν ολιγοίς για την περίσταση εσείς τι γνώμη έχετε για τους Ζηλωτάς Εσφιγμενίτας?
    Η αλλαγή του Εορτολογίου ήτο αναγκαία και σύμφωνα με τους Τυπικούς Κανόνες?
    Ούκ εν τω πολλώ τω εύ...
    ΒΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επειδή ακριβώς "ουκ εν το πολλώ το ευ", επιγραμματικά δηλώνουμε:

    1/ Οι Ζηλωτές Εσφιγμενίτες είναι "ζηλωτές ου κατ' επίγνωσιν".

    2/ Η αλλαγή του Ημερολογίου (και όχι του Εορτολογίου) ήταν αναγκαία και δεν έχει να κάνει με τους Ι. Κανόνες της Εκκλησίας (δηλ. δεν παραβάινεται Κανόνας), ούτε αποτελεί παράβαση απόφασης.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πως στηρίζεις τις απόψεις σου?
    Στο έχω ξαναπεί και σε παλαιότερη παρέμβασή μου, είσαι ανευ επιχειρημάτων.
    Γιαυτό βαδίζουμε προς μία τύπου Παπο-Κεντρική Εκκλησία.
    Οι πραξικοπιματίες Μεταξάκης και Παπαδόπουλος τώρα δικαιώνονται.
    Ας τους κάνουμε και μία Πτωματική Σύνοδο (εσύ σίγουρα γνωρίζεις περί αυτής και να τους βραβεύσουμε).
    ¨Τώρα δε τα Χριστούγεννα μπορείς να τα συνεορτάσεις για μια ακόμη Φορά με τους αδελφούς Πάπες, εκτός Αγίων Τόπων καί λοιπών Πασών άλλων Εκκλησιών ή δεν έχω επίγνωση?
    Επίσης μπορείς να διορθώσεις και το Αιώνιο Πασχάλιο γιατί πρέπει κάτι να αλλάξει συντόμως....
    ΒΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ αδελφέ

    Από τη μία λες: "ουκ εν τω πολλώ τω ευ" και από την άλλη θέλεις ανάλυση. Θα προσπαθήσω:

    1/ Δεν με απασχολεί ο μασόνος Μεταξάκης ή ο Παπαδόπουλος. Με ενδιαφέρει αν το ημερολόγιο που θεσπίστηκε το 1923 είναι ακριβές και σύμφωνο με τις αποφάσεις της Α΄ Συνόδου (δηλ. να εορτάζεται το Πάσχα την 1η Κυριακή μετά την 1η εαρινή Πανσέληνο).

    2/ Πτωματική Σύνοδος δεν έχει γίνει στην Εκκλησία. Πτωματικές καταδίκες όμως έχουν γίνει, όπως στην Ε΄ Σύνοδο, όπου αφορίσθηκαν τα πτώματα των Ωριγένη, Θεόδωρου Μοψουεστίας, Θεοδώρητου Κύρου, Ίβα Εδέσσης κ.ά. (όλα αυτά υπάρχουν στα πρακτικά της Ε΄). Επίσης, ο Παπισμός ξέθαψε το πτώμα του Πάπα Φορμόζου, το 896, το έστησε στο θρόνο με τα άμφιά του, το δίκασε, το καταδίκασε και το ξαναέθαψε και κανείς στην Ανατολή δεν συγκινήθηκε, στην Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, στην εποχή, που και στις δυο πλευρές γινόντουσαν τα αίσχη, στη Δύση με τους πόρνους Πάπες και στην Ανατολή με τον πόρνο Θεοφύλακτο (δες Θ.Η.Ε.).

    3/ Το ξαναλέω (και δυστυχώς εις ώτα αγνοώντων, αλλά και μη ακουόντων). Δεν ακολουθώ το Γρηγοριανό ημερολόγιο (Παπικό), αλλά το διορθ. Ιουλιανό (Νέο) και το ότι κατά σύμπτωση συνεορτάζουμε δεν σημαίνει, ότι ακολουθώ το Παπικό, όπως δεν συνεόρτασα και φέτος (2011) το Πάσχα με τους Παπικούς, μιας και είχαμε την ίδια μέρα Πάσχα με αυτούς (αν το πρόσεξες βέβαια).

    4/ Κατ' αρχήν το αποκαλούμενο αιώνιο Πασχάλιο:
    α/ δεν είναι αιώνιο και δεν βρίσκεται αυτό στην απόφαση της Α΄ Συνόδου (αν την γνωρίζεις, τότε δείξε μου που το λεγει).
    β/ Το Πασχάλιο είναι ένας πίνακας προσδιορισμού του Πάσχα, που συνέταξε η Εκκλησία της Αλεξάνδρειας, κατ' εντολή της Α΄ Συνόδου και δεν το ενέκρινε ποτέ, αλλά άφησε τους αλεξανδρινούς αστρονόμους να συντάξουν τον πίνακα αυτόν, που περιλαμβάνει τους κύκλους του Ηλίου, κατά Σωσιγένη και τους κύκλους της Σελήνης, κατά Μέτωνα και πουθενά δεν αναφέρεται, ότι δεν μπορεί να αλλάξει.
    Ο Αλεξανδρείας Κύριλλος στον Πασχάλιο Πρόλογό του, προσθέτει: «Η Οικουμενική Σύνοδος ομοφώνως εψηφίσατο ότι η Εκκλησία της Αλεξανδρείας ένθα ήσαν έμπειροι περί τας γνώσεις ταύτης θα ήγγελε τη Ρωμαίων Εκκλησία ετησίως την ημέραν του Πάσχα, ήτις θα ανεκοινούτο τούτο» (Σωκράτους, Εκκλ. Ιστ. Ε΄). Επίσης, ο Μεδιολάνων Αμβρόσιος μας πληροφορεί, ότι η εν Νικαία Σύνοδος επί τη βάσει γνωμοδοτήσεως πολλών μαθηματικών απεδέξατο τον Αλεξανδρινόν κύκλον των 19 ετών Μέτωνος, του Ηλίου (Αμβροσίου, Επιστολή προς τους Επισκόπους Εμιλίας).
    γ/ Αν δεν διορθωθεί το Πασχάλιο, τότε θα έχουμε παράβση της απόφασης της Α΄, όπως
    - το 2012, όπου θα εορτασθεί την 2η Κυριακή μετά την 1η (πραγματική πανσέληνο) και όχι την 1η:
    - το 2013 την 1η Κυριακή μετά την 2η (πλασματική πανσέληνο) και όχι μετά την 1η πραγματική πανσέληνο.
    - το 2016, το ίδιο με το 2013
    κ.ο.κ

    Αν έχεις διαφορετικά στοιχεία τα προσκομίζεις. Εγώ μιλώ συγκεκριμένα και όχι νεφελωδώς, γενικώς και αορίστως.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νηστείες μπορείς να καταργήσεις?
    Γιατί δεν άλλαξαν μόνο τις Κινητές και άλλαξαν τις Ακίνητες?
    Τα Χριστούγεννα, Θεοφάνεια και λοιπές άλλες Εορτές γιορτάζονται μετά των Παπικών μόνο.
    Ήταν το πρώτο Διαστροφικό βήμα της Καινοτομίας.
    Ο Μεταξάκης μετάνοιωσε, όπως και ο Παπαδόπουλος οικτρά.
    Στά Αμερικανικά Πανεπιστήμια στην Αστρονομία, όπως έχω αναφέρει, ο πρώτος άνθρωπος που μέτρησε την Ακτίνα της Γης ήταν ο Ερατοσθένης ο 7ος.
    Κατά τις μελέτες του Αγίου Νικοδήμου του Κολλυβά στο Πάσχα συμμετέχει και το άλλο Ημισφαίριο της Γης όπου και εκεί ζούνε άνθρωποι και ώς εκ τούτου για εκείνους ουδέποτε ίσχυσαν αυτά. Μπορώ να σας στείλω και τα σχετικά...
    Τούτο ουδόλως αλλάζει την Ημερολατρεία πού έχει αναπτυχθεί ενώ πασιφανώς παραβιάζονται Νηστείες και μακροπρόθεσμα θα γιορτάζουμε Πάσχα το 15Αύγουστο, με τις συνεχείς επιβεβλημένες αλλαγές που θα πρέπει να γίνονται.
    Εγώ ακολουθώ τους Αγίους Πατέρες όσο κουραστικό και αν είναι αυτό.

    ΒΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητέ αδελφέ

    Από τις απαντήσεις σου καταλαβαίνω, ότι δεν έχεις καταλάβει το θέμα της διόρθωσης του ημερολογίου (και όχι του εορτολογίου):

    1/ Διορθώθηκε το ημερολόγιο και όχι το εορτολόγιο. Δηλ. δεν διορθώθηκε η ημερομηνία των Χριστουγέννων και από 25 Δεκεμβρίου, πήγε 12 Δεκεμβρίου, αλλά διορθώθηκε η 12η Δεκεμβρίου και έγινε 25.

    2/ Με τη διόρθωση του ημερολογίου, τόσο οι ακίνητες, όσο και οι κινητές εορτές έμειναν εκεί που ήταν. Μόνο έγινε μια παραχώρηση, ως προς την εορτήν του Πάσχα, ώστε να μην εορτάζεται διαφορετικά από εκείνους, που το εορτάζουν με το Παλαιό και έτσι και όλες οι κινητές εορτές εορτάζονται με το Παλαιό.

    3/ Οι νηστείς καθορίζονται από τους Ι. Κανόνες και δεν μπορούν να καταργηθούν, χωρίς απόφαση Οικουμενικής Συνόδου.

    4/ Τα Χριστούγεννα και τα Θεοφάνεια εορτάζονται με το Νέο ημερολόγιο και όχι με το Παπικό. Απλώς συμπίπτουν, όπως φέτος (2011) συνέπεσε το Πάσχα Ορθοδόξων και Παπικών. Δηλ. επειδή συνέπεσε, εμείς να μεταθέσουμε το Πάσχα; Η απόφαση μετάθεσης αφορά, μόνο στο εβραϊκό πάσχα. Οι άλλες ακίνητες εορτές, είτε συμπίπτουν, είτε όχι.

    5/ Η απόφαση των Πατέρων της Α΄ Οικουμενικής καθορίζει την εορτή σύμφωνα με τα δεδομένα Ηλίου και Σελήνης του Β. Ημισφαιρίου και όχι του Νοτίου, που τότε ήταν άγνωστο.

    6/ Ο άγιος Νικόδημος αναφέρει σχετικά με την ισημερία: "Η εαρινή λοιπόν ισημερία ..... δεν γίνεται πάντοτε εις μιαν και την αυτήν ημέραν, αλλ’ εις μεν τον καιρόν των αγίων Αποστόλων ήτο εις την κβ΄ του Δύστρου, ήτοι του Μαρτίου, κατά τας διαταγάς των αυτών Αποστόλων ..... εις δε τον καιρόν της οικουμενικής α΄ συνόδου ήτο εις την κα΄ Μαρτίου ....." (Πηδάλιον, Ζ΄ Αποστολικός Κανών, σελ. 9). Έφτασε δε το 1923, στις 8 Μαρτίου και έπρεπε να διορθωθεί και να επανέλθει στις 21 Μαρτίου.

    7/ Υπάρχει πράγματι πρόβλημα, για τους ακολουθούντες το Νέο στις ακίνητες και το Παλαιό, στις κινητές, οπότε μπερδεύονται οι νηστείες. Έτσι:
    Διανύουμε ήδη τον 21ον αιώνα και σύμφωνα με τους κανόνες του Πασχαλίου το Πάσχα φθάνει να εορτάζεται μέχρι τις 8 Μαΐου με συνέπεια να αρχίζει να χάνεται η νηστεία των Αγ. Αποστόλων, όπως το 2002, που η νηστεία αυτή εξαφανίστηκε. Έτσι το 2002: Σύναξη των 12 Αποστόλων και εορτή των Αγ. Πάντων εορτάσθηκαν μαζί στις 30 Ιουνίου. Σύμφωνα λοιπόν με τα αστρονομικά στοιχεία:
    Τον 76ον αιώνα (7500-7599) το Πάσχα θα φθάνει να εορτάζεται μέχρι 20 Ιουνίου, οπότε η Πεντηκοστή θα φθάνει να πέφτει μέχρι 8 Αυγούστου, οπότε θα συνεορτάζεται η εορτή των Αγ. Πάντων με το 15Αύγουστο (εφ’ όσον συμπίπτουν Κυριακή). Αποτέλεσμα είναι να εξαφανιστεί η νηστεία του 15Αύγουστου.
    Άλλο πρόβλημα θα υπάρξει με την συνεχή μετατόπιση της εορτής του Πάσχα και συγκεκριμένα:
    α/ Τι θα γίνει με την εορτή των Αγ. Αποστόλων, που θα συμβαίνει πριν από το Πάσχα; π.χ. τον 89ον αιώνα (8800-8899) το Πάσχα και η εορτή των Αγ. Αποστόλων θα συμπίπτουν στις 30 Ιουνίου. Θα παραμείνει εκεί ή θα μετατίθεται και αυτή, όπως του Αγ. Γεωργίου;
    β/ Τι θα γίνει με την εορτή της Κοίμησης (15 Αυγούστου), όταν θα συμπέσει με την εορτή του Πάσχα τον 151ον αιώνα (15000-15099) και θα πέφτει κατόπιν πριν από αυτό. Θα παραμείνει ή θα μετατεθεί;
    ΔΕν μπορεί ατιμωρητί να ακολουθείς δυο ημερολόγια (όπως και δυο θεούς).

    Το παράδοξο είναι, ότι και εγώ ακολουθώ τους αγίους Πατέρες και δεν μου είναι κουραστικό.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έχω επιστολή του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Κ. Χριστόδουλου που καταλήγοντας λέει:
    ...το λάθος της αλλαγής του Εορτολογίου επιβλήθηκε εξ΄ άνωθεν....
    Εσύ πουλάς τρέλλα και ο Θεός να σε λυπηθεί!
    Μήπως ποιός νομίζει να ασχολείται με όλες αυτές τις ασυναρτησίες σου....

    ΒΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Και τι ήταν ο Χριστόδουλος; Η σοφία των αιώνων;

    Η τρέλλα αγοράζεται από τους ευεπήφορους σ' αυτήν, όσον αφορά δε τον ποιόν να λυπηθεί ο Θεός, αυτός ξέρει.

    Ασυναρτησίες βαπτίζουμε τη δική μας ανικανότητα και πνευματική πτωχεία, για την οποίαν βέβαια υπεύθυνοι είναι οι πνευματικοί μας πατέρες.

    Πάντως, επί της ουσίας μηδέν. Καλά είναι τα κορακίστικά, αλλά είναι για τους αντιλήπτορες.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγγνώμη αλλά είναι πασιφανές ότι Θεωρείς τον εαυτό σου ότι γνωρίζει τα πάντα, αυτό άλλωστε απορρέει και από τις ατέρμονες αμφιταλαντεύσεις σου περί των λανθασμένων υπολογισμών του περί του Πασχαλίου.
    Λάθος από την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο και έρχεσαι να το διορθώσεις εσύ?
    Δηλαδή η εωσφορικότητα μιάς τέτοιας προσωπικής πεποίθησης τι άλλο μπορεί να φανερώνει?
    Όπως και με την αλλαγή του Εορτολογίου χωρίς Ευλογία Συνόδου!
    Κατά τα άλλα εσυ μόνο έχεις επίγνωση και οι Οικουμενιστές και οι δήθεν Αντι-Οικουμενιστές.
    Λογικοφανή τα συμπεράσματα Κ. Κ. ΙΚ.
    Επαναλαμβάνω ότι ούτε ένα ¨ι¨, ούτε μία κεραία δεν πρέπει να αλλαχθεί από τα διατεταγμένα.
    Οι μέγιστοι Επιστήμονες και Νεοφανέντες Φωστήρες της Οικουμένης του 20ου Αιώνα μας δίνουν τα φώτά τους.
    Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω και είμαι ξεκάθαρος, όπως ζητάει και ο Κύριος, το ΝΑΙ να είναι ΝΑΙ και το ΟΥ επίσης.
    Εσύ συνέχισε να προσπαθείς να περιπλέξεις τα πράγματα, είσαι ελεύθερος να το κάνεις, αλλά όχι ότι είσαι και ξεκάθαρος.

    ΒΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Εν οίδα, ότι ουδέν οίδα", αγαπητέ.

    Τα υπόλοιπα είναι δικά σου συμπεράσματα, που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

    Αν πρόσεξες καλά, γιατί δεν προσέχεις, οι υπολογισμοί που αναφέρω (και που δεν είναι δικοί μου) δεν επιδέχονται αμφιταλαντεύσεις. Εσύ είναι, που στηρίζεσαι σε όσα κάποιοι άσχετοι σου έχουν πιπιλίσει το μυαλό.

    Γι' αυτό ανέφερα, ότι δεν καταλαβαίνεις. Δεν είπα ποτέ, ότι η Α΄ Οικουμενική έκανε λάθος. Αυτή, σωστά τα είπε και τα έκανε. Δυο απλά πράγματα είπε: Βρέστε την εαρινή ισημερία, βρέστε την 1η πανσέληνο και την 1η Κυριακή έχουμε Πάσχα. Αν μπορείς να το καταλάβεις, αυτό είπε. Εμείς κάνουμε λάθος. Βρίσκουμε την εαρινή ισημερία και λέμε δεν είναι σήμερα, είναι σε 13 ημέρες. Βρίσκουμε την 1η πανσέληνο και λέμε δεν είναι σήμερα, είναι σε 5 ημέρες. Οι Πατέρες φταίνε γι' αυτό ή εμείς, που μετατοπίζουμε τα ουράνια σώματα, γιατί έχουμε κάλο στο κεφάλι; Έτσι, το 2012, γιορτάζουμε το Πάσχα, όχι την 1η Κυριακή (που μας λένε οι Πατέρες), αλλά τη 2η; Το καταλαβαίνεις αυτό; ΝΑΙ ή ΟΧΙ; Αν δεν το καταλαβαίνεις πες ΟΧΙ, δεν το καταλαβαίνω. Ανθρώπινο είναι να μην καταλαβαίνει κανείς κάτι.

    Χιλιάδες φορές είπα: Δεν έγινε αλλαγή εορτολογίου, αλλά ημερολογίου. Της αγίας Άννας ήταν είναι και θα είναι 9 Δεκεμβρίου, δεν άλλαξε. Το ότι εγώ έχω σήμερα 28 Νοεμβρίου και εσύ 15 Νοεμβρίου, αυτό είναι αλλαγή ημερολογίου και όχι εορτολογίου. Εσύ γιορτάζεις τον άγιο Παϊσιο και εγώ τον άγιο Ειρήμαρχο. Ούτε εσύ άλλαξες εορτή του αγίου Παϊσίου, ούτε εγώ του αγίου Ειρήναρχου.

    Ποια είναι τα διατεταγμένα; Τα γνωρίζεις; Να σου πω ένα, από τα πολλά, για να μην σε ζαλίζω: «Και τη μεν ακινήτω γη καθάπερ τινί κέντρω περιτιθείς ανωτάτω κύκλω, και συνδών πανσόφως δια των μέσων του αεικινήτου ουρανού, ίνα ο αυτός διαμένη κόσμος εστώς ομού και κινούμενος». (άγιος Γρηγόριος Παλαμάς P.G. 151, 80). Λοιπόν ο άγιος λέγει (και άλλοι έξη άγιοι), ότι η γη είναι ακίνητη. Εσύ τι πιστεύεις; Ότι η γη είναι ακίνητη; ΝΑΙ ή ΟΧΙ και όχι υπεκφυγές. Εδώ υπάρχει "ι" ή όχι;

    Αν δεν υπήρχαν αυτοί οι μέγιστοι επιστήμονες, εσύ ακόμη θα νόμιζες ότι ζεις πάνω σε μια πιατέλλα, όπως ψέλνει ο Δαβίδ, αν κατανοείς βέβαια του ψαλμούς, με τα "παραπετάσματα" και τα "δέρματα" (ψαλμός 103).

    Το ίδιο και εγώ είμαι ξεκάθαρος, το ΝΑΙ, ΝΑΙ και το ΟΥ, ΟΥ.

    Αν εσύ έχεις μπλεχτεί άσχημα, εγώ δεν φταίω. Εγώ τουλάχιστον απαντώ συγκεκριμένα, ενώ εσύ ονειροβατείς.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι τόσο δύσκολο να καταλήξουμε, θέλουμε αιώνες με αυτό τον τρόπο.
    Η διπλή Πασχαλιά καταργείται, η Νηστεία των Αγίων Αποστόλων καταργείται και διάφορα άλλα προβλήματα πού δεν απαντούνται και πάλι στα ίδια.
    Υπήρξε Εκκλησιαστική Σύνοδος, δεν απάντησες ποτέ,που να επιλήφθηκε των όποιων αλλαγών?
    ΟΧΙ-ΟΧΙ-ΟΧΙ
    Τότε τι συζητάμε?
    Αυτά δεν είναι σημάδια ταπεινών ανθρώπων, αν μη τι άλλο....
    Εγώ μπλέχτηκα?
    Πρέπει να παραδεχτείς ότι διέπεσε από Σύνδρομο Ανωτερότητας...
    Τι να σου πώ άλλο, εσύ έχεις πάρει λάθος δρόμο και δεν θέλω να σε ξεσκονίσω άλλο.
    Επιτίθεσαι γιατί υπερασπίζεσαι το λάθος κάποιων άλλων ή είσαι ένας υπάλληλος τους?

    ΒΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και βέβαια θέλουμε αιώνες, αφού "εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια" και χωρίς να γνωρίζεις πρόσωπα και πράγματα, παπαγαλίζεις τη γνωστή κασσέτα. Άκου λοιπόν:

    Αν εσύ είσαι φερέφωνο κάποιων, εγώ δεν είμαι και να ξέρεις καλά, ότι ανήκω στην Εκκλησία της Ελλάδος και στη Μητρόπολη Ν. Σμύρνης. Αν ρωτήσω εσένα να μου πεις, σε ποια παλαιοημερολογήτικη παράταξη ανήκεις, δεν θα μου πεις.

    Μάθε λοιπόν, ότι έχω πολύ καλούς φίλους σε όλες τις παρατάξεις, με έγγραφους επαίνους, που θα βρεις στο βιβλίο μου: "Γραμμωτός κωδικός και αριθμός του Αντιχρίστου", 1999, σελ. 366.

    Και εάν σε ενδιαφέρει έχω φίλους ιερείς στου Ματθαϊκούς (του Νικόλαου), είχα μάλιστα συναντηθεί στην Κερατέα με τον μακαριστό Ανδρέα, έχω φίλους στους αποσχισθέντες Ματθαιϊκούς (του Κήρυκου), που δημοσιεύουν άρθρα μου στα ιστολόγιά τους, έχω φίλους στους Φλωρινικούς (του Καλλίνικου), καθηγητές Πανεπιστημίου, και είχα συνατηθεί με τον μακαριστό Χρυσόστομο, στην Πανάχραντο. Έχω φίλους στους Αυξεντιανούς (στο μοναστήρι της Βοστώνης, του Παντελεήμονα). Έχω φίλους στους Ενισταμένους και είχα πολλές συναντήσεις με τον ασθενούντα Κυπριανό στη Φυλή. Έχω φίλους στην Κύπρο, με τους Ματθαιϊκούς του Σεβαστιανού και πολλά άλλα.

    Με όλους αυτού βρίσκομαι σε αγαστή σχέση και συζητάμε και το ημερολογιακό, μιας και τους έχω κάνει κοινωνούς της μελέτης μου: "Ορθόδοξο Ημερολόγιο", το 2005, στο οποίον αποδεικνύω, ότι κανένα ημερολόγιο δεν είναι Ορθόδοξο, εκτός από το "Ημερολόγιο του Θεού".

    Πράγματι, εσύ μπλέχτηκες και αυτό φαίνεται, στα όσα σου παρουσιάζω, όπου δεν υπάρχει αντίλογος και δη τεκμηριωμένος.

    Και οι φίλοι μου το ίδιο έχουν μπλεχτεί και για να ξεμπλεχτούν, έχουν εφεύρει μια παγκόσμια πρωτοτυπία: Ναι, έχουμε πραγματική ισημερία σήμερα, αλλά σε 13 ημέρες θα έχουμε την "πλασματική" ισημερία. Και τι σημαίνει "πλασματική"; Είναι η ισημερία, που πέρνουμε, για να υπολογίσουμε το Πάσχα. Και ποιός το λέει αυτό, ποιός μιλάει για πλασματική ισημερία; Κανένας. Μιλάνε οι Πατέρες; Όχι. Τι λένε οι Πατέρες; Βρέστε την ισημερία και την Πανσέληνο και κανονίστε το Πάσχα. Λένε πουθενά: "αφού το κανονίσατε, αυτό θα παραμείνει αιώνιο και ακλώνητο"; Όχι βέβαια. Αν το βρεις πουθενά, δώστο μου, αν βέβαια το βρεις, γιατί εγώ δεν το βρήκα.

    Περιμένω, να μου πεις πάλι, για σύνδρομο ανωτερότητας.

    Βοήθειά μας

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πιστεύεις ότι ο όρος Αποτείχηση δεν ισχύει για την Εκκλησία μας?
    Το Σχίσμα και η ΑΊΡΕΣΗ ΑΚΟΛΟΥΘΟΎΝ και τους Νεοημερολογίτες και τους Παλαιοημερολογίτες.
    Η σημαντικότερη διαφορά είναι ότι οι Παλαιοημερολογίτες, στο βαθμό που μπορεί να ισχύει αυτό, έχουν αμόλυντο Θυσιαστήριο.
    Ακολουθώ το Πάτριο Εορτολόγιο, όπως αυτό παραδόθηκε από τους Πατέρες, δηλαδή καμμία αλλαγή καινοτομίας μετά το 1920.
    Έχω επικοινωνία με όλες τις Παρατάξεις των Παλαιοημερολογιτών, αλλά προτιμώ να κρατώ αποστάσεις από το σύνολο των ενεργειών της κάθε παράταξης, γιατί και εκεί τα τεκταινόμενα πολλές φορές είναι σε λάθος δρόμο.
    Με την Εκκλησία του Νέου, την καθ' εαυτού και μία, έχω επικοινωνία αλλά χωρίς Μυστηριακή Συμμετοχή. Γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα πολύ καλά και από μέσα.
    Μεγάλωσα στη Μητρόπολη Φλωρίνης-Πρεπών και Εορδαίας και είχα συμμετοχή στα Κατηχητικά του Μακαριστού Κ. Κ. Αυγουστίνου Καντιώτη.
    Κύριε ΙΚ ότι και να λέτε αν δεν καταφέρουμε να επαναφέρουμε την ειρήνη στην Εκκλησία και να προωθήσουμε τον πραγματικό σκοπό της Εκκλησίας μιλάμε εις μάτην.
    Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ!
    Ο κόσμος είναι αδιάφορος, ακατήχητος πείτε μου γιατί?
    Η Ευλογία του Θεού απομακρύνεται συνεχώς και εμείς μιλάμε για το 2800!!!
    Αύριο μπορεί να αναχωρήσουμε από τα εγκόσμια τι θα πούμε στον Κύριο?

    ΒΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Άκουσε αδελφέ.

    Εγώ έδωσα το στίγμα μου και ποιόν έχω Αρχιπίσκοπο. Εσύ, δεν το ομολογείς, όπως το πρόβλεψα.

    Η Αποτείχιση ισχύει σύμφωνα με τον ιε΄ της ΑΒ΄ Συνόδου.

    Αμόλυντο θυσιαστήριο έχουν όλοι ανεξάρτητα από τον μολυσμένο ή όχι ιερέα ή Αρχιερέα και μολυσμός θυσιαστηρίου με την αλλαγή του ημερολογίου (και όχι εορτολογίου) δεν υπάρχει. Αν υπάρχει φέρε τεκμηρίωση.

    Το 1923 (και όχι το 1920) δεν μπήκε καμιά καινοτομία στην Εκκλησία. Αλλάγή του ημερολογίου δεν σημαίνει καινοτομία, δηλ. αίρεση. Η αίρεση αφορά σε δογματικά και σωτηριολογικά θέματα, ενώ το ημερολόγιο δεν είναι θέμα δογματικό ή σωτηριολογικό, αλλά μια απόφαση, αλλιώς τεκμηρίωσέ το.

    Αφού εξυπηρετείσε μυστηριακά, ο Ιερέας σου ποιόν μνημονεύει; Γνωρίζω, ότι δεν θα μου απαντήσεις, όπως δεν απντά κανείς από όους ρωτάω. Είναι μυστικό, είναι ταμπού.

    Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΕΓΙΝΕ ΝΟΜΙΜΑ, αλλά οι πιστοί δεν είναι ακόμη και σήμερα ικανοί να το κατανοήσουν (και του Νέου), ενώ ακόμη δεν κατανοούν ότι ζουν στον κόσμο του Παπισμού και θεωρούν ότι ζουν Ορθόδοξα!

    Ο κόσμος έχει ζυμωθεί με τον Παπισμό επί αιώνες, έχει ποιμένες μισθωτούς (δηλ. μη ποιμένες), αποίμαντος, ακατήχητος, που έχει το Θεό και τους αγίους, για να ιακανοποιεί τις μεταφυσικές του ανησυχίες και τίποτε περισσότερο.

    Όσοι ελάχιστοι είχαν, έχουν και θα έχουν την ευλογία του Θεού, θα την έχουν και πέραν του 2800 ή του 2800000.

    Αυτό που πρέπει να πούμε στον Κύριο είναι ότι εμείς προσπαθήσαμε και είναι γνωστόν, ότι "την πρόθεσιν επαινεί".

    Ειλικρινή Μετάνοια

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αρχιεπίσκοπος ή Κληρικός που μνημονεύει ή συμπροσεύχεται μετά Αιρετικών?
    Εύχομαι να έχουμε όλοι δίκαιο.
    Προτιμώ το κουραστικό ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ και θερμώς προσευχόμενος για όλους!
    Ειλικρινώς μέσα από τα βάθη της ψυχής μου.

    ΒΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σχετικά με το μνημόσυνο του ονόματος Επισκόπου, Μητροπολίτη και Πατριάρχη διαπραγματεύονται οι κανόνες ΙΕ΄ της ΑΒ΄ Συνόδου (861) επί Μ. Φωτίου και ΛΑ΄ των Αγίων Αποστόλων. Σύμφωνα με τους κανόνες αυτούς ρυθμίζονται τα της μνημόνευσης ή μη μνημόνευσης του ονόματος του Επισκόπου κλπ. κατά την θ. μυσταγωγία. Έτσι:

    Α/ Επιβάλλεται η μνημόνευση του ονόματος του Επισκόπου κλπ. κατά τη θ. μυσταγωγία από κάθε Ιερέα, ακόμη και εάν ο Επίσκοπος διέπραξε παράβαση Κανόνα ή εγκληματική πράξη (πορνεία, ιεροσυλία κ.ά.), αλλά δεν έχει κριθεί και τελεσίδικα καταδικαστεί για την παράβαση αυτή από Σύνοδο. Στην περίπτωση αυτή ο Ιερέας ή Αρχιερέας καθαιρούνται από κάθε Ιερατική ή Αρχιερατική ενέργεια, καθότι η μη μνημόνευση του ονόματος του Επισκόπου κλπ. επιφέρει σχίσμα στην Εκκλησία.

    Β/ Επιβάλλεται η μη μνημόνευση του ονόματος του Επισκόπου κλπ. κατά τη θ. μυσταγωγία από κάθε Ιερέα, όταν ο Επίσκοπος κλπ. κηρύττει δημόσια αίρεση καταδικασμένη από τις άγιες Συνόδους ή τους Πατέρες της Εκκλησίας και όταν διδάσκει αυτή την αίρεση στην Εκκλησία («Οι γαρ δι’ αίρεσίν τινα παρά των αγίων Συνόδων, ή Πατέρων, κατεγνωσμένην, της προς τον πρόεδρον κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες, εκείνου δηλονότι την αίρεσιν δημοσία κηρύττοντος, και γυμνή τη κεφαλή επ’ Εκκλησίας διδάσκοντος, οι τοιούτοι ου μόνον τη κανονική επιτημήσει ουχ υπόκεινται προ συνοδικής διαγνώσεως εαυτούς της προς τον καλούμενον Επίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες, αλλά και της πρεπούσης τιμής τοις ορθοδόξοις αξιωθήσονται»)

    Γ/ Επιβάλλεται η μνημόνευση του ονόματος του Επισκόπου κλπ. κατά τη θ. μυσταγωγία από κάθε Ιερέα, όταν ο Επίσκοπος δέχεται μια αίρεση, "την φυλάττει όμως εις το κρυπτόν και δεν την κηρύττει", διότι ενδέχεται αφ’ εαυτού του να διορθωθεί (Πηδάλιο, σελ. 358).

    Ως αίρεση χαρακτηρίζεται κάθε απόκλιση από βασική και θεμελιώδη δογματική διδασκαλία της Εκκλησίας, δηλ. απόκλιση από τους όρους (δόγματα), όπως αυτοί διατυπώθηκαν από τις Οικ. Συνόδους. Μ’ αυτή την προοπτική, κηρύττει κατεγνωσμένη αίρεση ένας που διδάσκει Γνωστικισμό, Σαβελλιανισμό, Μοναρχιανισμό, Μανιχαϊσμό, Δοκητισμό, Χιλιασμό, Μοντανισμό, Αρειανισμό, Απολιναρισμό, Νεστοριανισμό, Πελαγιανισμό, Μονοφυσιτισμό, Μονοθελητισμό, είναι Πνευματομάχος κ.ά.

    Κάθε άλλη περίπτωση παράβασης Κανόνα δεν εμπίπτει σε αίρεση και δεν δύναται να καθαιρεθεί κληρικός που παραβαίνει κανόνα, αν προηγουμένως δεν καταδικαστεί αμετάκλητα από Σύνοδο. Στην περίπτωση αυτή ανήκει η συμπροσευχή με αιρετικό, η επικοινωνία με αιρετικό, η λήψη δώρων από αιρετικό, η βοήθεια σε αιρετικό κ.ά., παραβάσεις που κατά καιρούς διεπράχθησαν από την Εκκλησία ή από Πατέρες της Εκκλησίας προς όφελος της Εκκλησίας, δεδομένου ότι οι Κανόνες δεν υπέρκεινται της Εκκλησίας, αλλά η Εκκλησία υπέρκειται των Κανόνων τους οποίους η ίδια θεσπίζει.

    Αμήν

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου