Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011
Ιδού ο αστήρ ο παμφώτεινος,
ο πρώτου μεγέθους ΑΣΤΗΡ.
Ιδού ο Πρώτος μετά τον Πρώτον.
Ιδού ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ.
Οι αιώνες δεν θα ξαναγεννήσουν νέο Χρυσόστομο.
Γιά ποιόν άλλο άνθρωπο έλεγαν οι άνθρωποι και παρακαλούσαν
"Καλύτερα να σβήση ο Ηλιος,
παρά το στόμα του Χρυσοστόμου;".
Γιά κανέναν άλλο.
Ενας και μόνον Ενας σελαγίζει στο αστρικό στερέωμα ανά τους αιώνες, όσο κανένας αλλος.
Ο Ιωάννης ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ.
Λαοί και Εθνη,
θαυμάσατε, ικετέψατε τον Χρυσόστομο.
Παρίσταται και ζεί, παρά τον θρόνον του Θεού.
Τον αναζητούσαν και τον έψαχναν οι Αγιοι
και δεν τον εύρισκαν.
Και ο Θεός τους απάντησε
ότι παρίσταται παρά τον θρόνον Του.
Ικετέψατέ τον,
πολύ εισακουσθήσεται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ!!!! Ο ΛΑΦΤΣΗΣ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΧΑΤΗΡΙ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΨΗΤΑ, ας ειναι και Τεσσαρακοστη. Υπουργοί και 21 ...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
-
ΑΝΘΡΑΚΕΣ Ο ...ΘΗΣΑΥΡΟΣ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΑΔΕΛΦΟΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΕΧΕΙ ΔΙΚΗΟ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ, Ο ΟΝΤΩΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΣΑΣ. Η Π...
Μια διευκρίνηση:
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν λέμε "ο πρώτος μετά τον πρώτο", ασφαλώς δεν θα εννοούμε, ότι ο Χρυσόστομος είναι μετά το Χριστό, γιατί ο πρώτος μετά το Χριστό είναι ο Παύλος και όχι ο Χρυσόστομος.
Ο Παύλος θεωρείται, ως το στόμα του Χριστού και ο Χρυσόστομος, ως το στόμα του Παύλου.
ΙΚ
Kai oi υπόλοιποι Απόστολοι είναι μετά το Χρυσόστομο κύριε Ι.Κ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς, πρώτα είναι οι Απόστολοι και μετά όλοι οι άλλοι άγιοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Μακρακιστικές θεωρίες περί πρωτου μετά τον ένα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον δυτικόπληκτο ΙΚ. Δεν είναι πρώτη η Παναγία και ο Άγιος Ιωάννης ο Ευαγγελιστής; Ρωτάω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτους πρώτους αιώνες της Εκκλησίας σημειώθηκε μεταξύ των χριστιανών φιλονεικία για το ποιος απ τους τρεις ιεράρχες ήταν ανώτερος.Και η Εκκλησία όρισε οι εν λόγω μεγάλοι άγιοι να εορτάζουν και από κοινού στο τέλος του Ιανουαρίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον Ανατολικόπληκτο ανώνυμο. Απαντάω:
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Παναγία είναι η μεγίστη και πρώτη αγία μετά την αγία Τριάδα και είναι η μόνη, η οποία δεν αναμένει την τελική κρίση. Βρίσκεται ήδη στην Βασιλεία των Ουρανών.
Όλοι οι υπόλοιποι άγιοι ευρίσκονται εν τω Παραδείσω αναμένοντες την τελική κρίση. Πρώτος ο άγιος Ιωάννης ο Βαπτιστής (όχι ο ευαγγελιστής), "ο μείζων εν γεννητοίς", κατόπιν οι Απόστολοι (οι 12 και οι 72), με πρώτον τον Παύλο, κατόπιν οι τρεις μέγιστοι φωστήρες της Τρισηλίου Θεότητος και έπονται όλοι οι υπόλοιποι άγιοι.
ΙΚ
Μα πάλι θα αρχίσουμε τις διαφωνίες; Η Παναγία οπωσδήποτε είναι η Μητέρα του Κυρίου και έχει τη θέση της αλλά είναι η Μία, η Πρώτη, δεν είναι ο Ένας μετά τον Ένα, ο Πρώτος μετά τον Πρώτο, εξάλλου αν και Παν-Αγία (όταν όλοι οι άλλοι είναι Άγιοι), η Παναγία ως γυναίκα είχε την πρέπουσα θέση στην αρχαία Εκκλησία, ούτε ιεροκήρυκας ήταν, ούτε Απόστολος, ούτε θεμελίωσε Εκκλησίες, ούτε χειροτόνησε πρεσβυτέρους και επισκόπους συνεπώς ο αδελφός που χαρακτηρίζει αδίκως δυτικόπληκτο άλλον αδελφό, ας μην υπερτιμά και θέτει την Παναγία σε θέση που την τοποθετούν οι Δυτικοί. Πολλές φορές ακούσαμε τον π.Αυγουστίνο να αποκαλεί "Στόμα μεν Χριστού Παύλος, στόμα δε Παύλου Χρυσόστομος".
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ήθελα μιά διευκρίνηση από τον κύριο Ι.Κ εάν γνωρίζει βεβαίως.Όλοι οι υπόλοιποι χριστιανοί αυτοί που αγωνίστηκαν μεν αλλά δεν ανακυρήχθηκαν άγιοι ακόμη που [τέλος πάντων]όταν ήταν εν τη ζωή έκαναν μέγα αγώνα με τις νηστείες,τις μετάνοιες,την εξαγόρευση λογισμών με την εξομολόγηση,τις πράξεις αγάπης[μοναχούς και λαικούς και κλήρο]πηγαίνουν και αυτοί στον πΑΡΆΔΕΙΣΟ;τι λέν οι γέροντες για αυτό; έχουμε καμμίαν αναφορά πάνω σε αυτό το ζήτημα; και ποιά είναι η δική σας τοποθέτηση παρακαλώ πολύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ !π
Αγαπητέ αδελφέ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν δημοσιεύουμε τη δική μας τοποθέτηση. Δημοσσιοποιούμε την τοποθέτηση της Εκκλησίας, πάνω στο οποιοδήποτε θέμα.
Λοιπόν, η Εκκλησία έχει τοποθετήσει όλους τους Αγίους της, πλην της Παναγίας, στον Παράδεισο, που αποτελεί τον προθάλαμο της Βασιλείας των Ουρανών. Ο προθάλαμος αυτός αποτελεί τον αρραβώνα των αγίων με τον Θεό. Με την τελική κρίση, δηλ. με τον γάμο, οι άγιοι θα μετάσχουν στη Βασιλεία των Ουρανών.
Στον Παράδεισο αυτό μετέχουν όσοι εν ζωή προσπαθούν τουλάχιστον να καθαρθούν και με τις πράξεις ακολουθούν τον Νόμο του Θεού και ζουν μέσα στη θ. χάρη, έχοντας αποδιώξει ηδονή και οδύνη και έχοντες συνεχή μνήμη Θεού και όλα αυτά εν ζωή. Όποιος δεν εισήλθε ζων στη θ. μακαριότητα, μην περιμένει να εισέλθει μετά την κοίμησή του.
Μια ιδέα αποτελεί και η περίφημη και φοβερή επίκληση του ιερέα: "Τα άγια τοις αγίοις", όπου και ο χορός συμπληρώνει: "Εις άγιος, εις κύριος, Ιησουύς Χριστός.....".
Αφού λοιπόν ένας είναι ο άγιος, ο Χριστός, πως πλησιάζουν και κοινωνούν και οι πιστοί που δεν είναι άγιοι;
Και όμως, τη στιγμή αυτή, άγιοι θεωρούνται αυτοί που έχουν το φωτισμό του αγίου Πνεύματος, αυτοί που έχουν καθαρθεί, αλλά και αυτοί που προσπαθούν να καθαρθούν από τα πάθη τους και έτσι μετέχουν και αυτοί στην αγιότητα (κατά την ερμηνεία της θ. λατρείας του αγίου Νικολάου Καβάσιλα).
ΙΚ