Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011





ΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ

Τα κυβερνητικα ανδρεικελα του ΠΑΣΟΚ ψηφισαν την καταστροφη των Ελληνων και της Ελλαδος.

Κρεμαλα στους προδοτες.

Aυτοι οι βρωμανθρωποι πρεπει να γκρεμοτσακιστουν το ταχυτερο απο τα ιερα αυτα χωματα.

Πρεπει να εξαφανιστουν.

Οπου τους συναντατατε να τους φτυνετε.

Οπου τους συναντατε να τους μουτζωνετε.

Οπου τους συναντατε να τους διαπομπευετε.

Οπου τους συναντατε να τους αποδοκιμαζετε.

Μην τους αφηνετε σε χλωρο κλαρι.

Φτυνετε τους συνεχεια.

Δεν ειναι αμαρτια.

Ειναι πραξι αγια και ιερη.

Την ευλογει και ο Θεος της Ελλαδος που ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ πανε να τον εξοβελισουν απο τις ψυχες των Ελληνων και απο την Ελλαδα μας.

Εξω τα κοπροσκυλα αυτα.

14 σχόλια:

  1. Προκλητικότερο ανδρείκελο απ τον Αθανασιάδη δεν έχω ξαναδεί.Έσκουζε τόσες μέρες κατά του μνημονίου και τελικά υπάκουσε στα κελεύσματα του εθνοπροδότη και πρύτανη της πολιτικής απατεωνιάς Παπανδρέου.Ανθρωπάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα ήθελα να δημοσιευτεί το σχόλιό μου για προφανείς λόγους, δεν αφορά άλλωστε την ανάρτηση, αλλά, με όλο τον σεβασμό, θα ήθελα να εκφράσω την απορία μου γιατί αφήνετε τον "ΙΚ' να αναπαραγει χωρίς απάντηση την παπική προπαγάνδα. Το διαδίκτυο είναι γεμάτο με τις ανοησίες των απολογητών του Βατικανού και καταντάει λίγο αφόρητο να τις συναντάμε και σε ορθόδοξα ιστολόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πούμε εμείς όταν ίδιος ο πρώην Πρόεδρος της Γαλλίας Ζισκάρ Ντ΄Εστέν, αναφωνεί: ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΑ! βλ. στην Καθημερινή online 29 Ιουνίου 2011 ώρα 15:31 άρθρο με τίτλο "Ζισκάρ Ντ' Εστέν: Παράλογο αυτό που ζητάμε από την Ελλάδα".

    Μεταξύ των άλλων ο Ζισκάρ Ντ΄Εστέν υποστηρίζει:

    "...οι μεταρρυθμίσεις και τα μέτρα λιτότητας στην Ελλάδα συνιστούν στην ουσία υποτίμηση μέσω των περικοπών των μισθών και της αύξησης της παραγωγικότητας που θα βοηθήσουν την οικονομία να ανακάμψει.

    Ωστόσο, πρόσθεσε, η Ελλάδα «αποπληρώνει τα χρέη της σε ένα ισχυρό νόμισμα, το οποίο είναι τρέλα».«δεν είναι ρεαλιστικό να προσθέτουμε χρέος σε ένα βάρος που ήδη είναι μη βιώσιμο…οι κερδοσκόποι και οι τράπεζες γνώριζαν ότι αναλάμβαναν κίνδυνο όταν αγόραζαν ελληνικά ομόλογα».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα τα μπλογκς βράζουν από αγανάκτηση για το βρωμομνημόνιο κι ο βόθρος της Πάτρας αλληθωρίζει στα άθλια πολτιστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο εν λόγω, μήπως είναι προμηθευτής της ΔΕΗ, με λιγνίτη από τα ΣΚΟΠΙΑ;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δημοσιευω το σχολιο σου γιατι ειναι ημιανωνυμο, ενα ονομα Ιωαννης δεν λεει τιποτα, αλλα θελω να μου κανης διευκρινισεις.
    Που ο ΙΚ αναπαραγει την παπικη προπαγανδα;
    Που τον βγαζεις ως απολογητη του βατικανου;
    Μηπως γιατι ελεγχει εμας τους ορθοδοξους που παπιζουμε σε ολα μας, που παψαμε να ειμαστε ορθοδοξοι και ο ΙΚ αυτα τα αισχη μας τα επισημαινει;
    Θελω φιλε Ιωαννη συγκεκριμενα σημεια του ΙΚ για να τα κακισω και εγω.
    Ειμαστε Ορθοδοξοι και θελουμε να παραμεινουμε Ορθοδοξοι μεχρι του θανατου μας.
    Αλλοιμονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το 15ο σχόλιο, για παράδειγμα, στην ανάρτηση για την κλήση των πρώτων μαθητών δεν είναι η παπική θέση περί Ρώμης κατά την πρώτη χιλιετία μ.Χ. για να στηριχτεί το δήθεν πρωτείο εξουσίας του πάπα? Εσείς συμφωνείτε με τα εκεί γραφόμενα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρατηρήσεις πάνω στο 15ο σχόλιο της κλήσης των πρώτων μαθητών:

    1/ Απ' ότι φαίνεται, τόσον ο ΙΚ, όσον και ο Αρχιμανδρίτης π. Αθανάσιος Σιαμάκης (ο οποίος καταγράφει πρώτο τον απόστολο Πέτρο και δεύτερο τον απόστολο Ανδρέα) είναι πράκτορες του Βατικανού.

    2/ Επίσης πράκτορες του Βατικανού, οι οποίοι προσπαθούν να στηρίξουν το πρωτείο εξουσίας του Πάπα, είναι και οι κάτωθι:

    α/ ο άγιος Διονύσιος Αρεοπαγίτης, ο οποίος αναφέρει, ότι ο Πέτρος είναι ο μέγιστος θεολόγος των 12 Αποστόλων.

    β/ Ο Μ. Βασίλειος, ο οποίος θεωρεί τον Πέτρο ποιμένα της Εκκλησίας, τον οποίον άφησε "στο πόδι" του.

    γ/ Ο Ιω. Χρυσόστομος, ο οποίος θεωρεί τον Πέτρο προστάτη της Οικουμένης και θεμέλιο της Εκκλησίας.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι σχέση έχει αν πρωτόκλητος είναι ο Ανδρέας ή ο Πέτρος, με την Εκκλησία της Ρώμης, που απαρτίσθηκε αρχικά απο μετακινούμενους εμπόρους και επαγγελματίες χριστιανούς και ο πρώτος Απόστολος που πήγε ήταν ο Παύλος;

    Δεχόμασε ότι ούτε ο Ανδρέας ούτε ο Πέτρος ήταν ο ... πρώτος Πάπας. Ότι μας λένε θα πιστεύουμε;

    Συνεπώς εγώ να πώ ότι... και οι δύο προλαλήσαντες Ιωάννηδες προωθούν την παπική δοξασία;

    Πριν από την επίσημη κλήση, υπήρχε γνωριμία και συναναστροφή του Ιησού και με τον Ανδρέα και με τον Πέτρο, χωρίς να ξέρουμε ποιον γνώρισε πρώτον, ή αν και τους δύο. Στην επίσημα καταγεγραμμένη προσφώνηση, ίσως λόγω του "βροντερού" χαρακτήρος και δυναμικής συμπεριφοράς, προσφώνησε πρώτα τον Πέτρο. "Βοανεργές" γαρ. Συμβαίνει συχνά. Οι συγγραφείς, μετά την πολύχρονη συναναστροφή (3 έτη στον κύκλο του Ιησού και έπειτα στην Εκκλησία) αναφέρουν πρώτα τον "δυναμικό", μη δίνοντας σημασία στην "πρωτοκαθεδρία" που ο ίδιος ο Κύριος αποδοκίμασε, όταν τον παρακάλεσαν οι μαθητές.

    Ιωάννης (3ος σχολιαστής)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν ο πρώτος απόστολος στη Ρώμη ήταν ο Παύλος, τότε πως ο Πέτρος χειροτόνησε τον Κλήμη στη Ρώμη;

    Α/

    1.- Στις Αποστολικές Διαταγές, όπου κατά τον άγιο Νικόδημο αγιορείτη «ουδέν άτοπον ή νενοθευμένον φαίνεταί μοι να περιέχουν» (Πηδάλιο, ερμηνεία β΄ κανόνα της Πενθέκτης, σελ. 221) φέρεται ο Πέτρος να δηλώνει: «Όταν επήγα εις την Σαμάρειαν, εκεί ευρέθη ένας μάγος Σίμων, όστις ιδών τα θαύματα της Χάριτος του Κυρίου, εζήτησε να εξαγοράση την Χάριν δια χρημάτων. Κλείσας όμως εγώ το στόμα αυτού, τον ηνάγκασα να φύγη εις Ιταλίαν. Όταν επήγα και εγώ εις Ρώμην δια να κηρύξω τον Λόγον του Κυρίου, παρουσιάζεται Σίμων ο μάγος και αφού άρχισε να καταφέρεται εναντίον μου αγρίως δια των ψευδοθαυμάτων του προσεπάθη να πλανήση τους ανθρώπους κερδίζων αυτούς» (Βιβλίο ΣΤ΄, περί Σχισμάτων, VII, VIII, IX, ΒΕΠΕΣ σελ. 97-99).

    2.- Στο Πασχάλιο Χρονικό της Εκκλησίας Ιεροσολύμων καταγράφεται: «τω αυτώ έτει ο άγιος Ιάκωβος ο απόστολος και Πατριάρχης Ιεροσολύμων, ον ενεθρόνισεν ο άγιος Πέτρος εις τον τόπον εαυτού ανιών επί την Ρώμην, ετελεύτησε και παρέλαβε το σχήμα της επισκοπής Ιεροσολύμων Συμεών ο και Σίμων, και γέγονε Πατριάρχης» (έκδοση Βόννης α΄, 460).

    3.- Επιστολή του Ρώμης Κλήμη Α΄ προς τον Ιεροσολύμων Ιάκωβο: «Γνώριμόν έστω σοι, κύριέ μου, ότι ο Σίμων ο δια την αληθή πίστιν και την ασφαλεστάτην αυτού της διδασκαλίας υπόθεσιν της Εκκλησίας θεμέλιος είναι λίθος ορισθείς και δι’ αυτό τούτο υπ’ αυτού του Ιησού αψευδεί στόματι μετονομασθείς Πέτρος, η απαρχή του Κυρίου ημών, ο των αποστόλων πρώτος, ω πρώτω ο πατήρ τον υιόν απεκάλυψεν….. ο της Δύσεως το σκοτεινότατον του κόσμου μέρος (δηλ. την Ρώμη) ως πάντων ικανώτερος φωτίσαι κελευσθείς και κατορθώσαι δυνηθείς…..» (έκδοση Dressel κεφ. 1).

    4.- Ο Κύπρου Επιφάνιος αναφέρει σύγγραμμα του Ρώμης Κλήμη Α΄ «περίοδος Πέτρου», καταστραφέν από τους Εβιωναίους, όπου καταγράφεται η περίοδος του Πέτρου στη Ρώμη (περί της αιρέσεως των Εβιωναίων, κεφ. 15).

    5.- Ο Ευσέβιος καταγράφει: «Λίνος δε, ου μέμνημαι συνόντος επί Ρώμης αυτώ (δηλ. τον Παύλο) κατά την δευτέραν προς Τιμόθεον επιστολήν, πρώτος μετά Πέτρον της Ρωμαίων Εκκλησίας την επισκοπήν ήδη [πρότερον] κληρωθείς δεδήλωται. αλλά και Κλήμης, της Ρωμαίων Εκκλησίας τρίτος επίσκοπος καταστάς, Παύλου συνεργός και συναθλητής γεγονέναι προς αυτού μαρτυρείται» (Βιβλίο ΙΙΙ, κεφ. δ΄). Ο Ευσέβιος λοιπόν αναφέρει στην Ιστορία του, ότι ο Πέτρος μετέβη στη Ρώμη και χειροτόνησε πρώτον επίσκοπο Ρώμης τον Λίνο και εθανατώθη επί Νέρωνος στη Ρώμη (Βιβλίο ΙΙ, κεφ. κε΄). Και αλλαχού: «Λίνος δε ου μέμνηται συνόντος επί Ρώμης (δηλ. τον Παύλο) πρώτος μετά Πέτρον της Ρωμαίων Εκκλησίας την επισκοπήν ήδη πρότερον κληρωθείς μετά Πέτρον» (Βιβλίο ΙΙΙ, κεφ. δ΄).

    6.- Ο Λουγδούνου Ειρηναίος καταγράφει: «Θεμελιώσαντες ουν και οικοδομήσαντες οι μακάριοι απόστολοι (δηλ. οι Πέτρος και Παύλος) την Εκκλησίαν (της Ρώμης), Λίνω την της επισκοπής λειτουργίαν ενεχείρισαν» (Ευσεβίου Ιστορία, Βιβλίο VI, κεφ. στ΄) και αλλαχού: «ο μεν δη Ματθαίος εν τοις Εβραίοις τη ιδία διαλέκτω αυτών και γραφήν εξήνεγκεν ευαγγελίου, του Πέτρου και του Παύλου εν Ρώμη ευαγγελιζομένων και θεμελιούντων την Εκκλησίαν. Μετά δε την τούτων έξοδον Μάρκος, ο μαθητής και ερμηνευτής Πέτρου, και αυτός τα υπό Πέτρου κηρυσσόμενα εγγράφως ημίν παρέδωκε» (Βιβλίο VI, κεφ. η΄) και «εκύρωσε την γραφήν ο απόστολος Πέτρος» (Βιβλίο ΙΙ, κεφ. ιε΄).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Β/

    7.- Ο Κορίνθου άγιος Διονύσιος (29 Νοεμβρίου), περί το 170, γράφει προς τον Ρώμης Σωτήρα: «ότι την υπό Πέτρου και Παύλου φυτείαν γεννηθείσαν Ρωμαίων τε και Κορινθίων συνεκεράσατε. και γαρ άμφω και εις την ημετέραν Κόρινθον φυτεύσαντες ημάς ομοίως εδίδαξαν, ομοίως δε και εις την Ιταλίαν ομόσε διδάξαντες εμαρτύρησαν κατά τον αυτόν καιρόν» (Ευσεβίου Ιστορία).

    8.- Γάϊος ο πρεσβύτερος σε επιστολή προς τον Κων/πόλεως άγιο Πρόκλο (20 Νοεμβρίου) το 434, γράφει περί των τροπαίων (αλύσεων) των αποστόλων (Πέτρου και Παύλου) στη Ρώμη.

    9.- Ο άγιος Θεόδωρος Στουδίτης σε επιστολή του προς τον πάπα Πασχάλη Α΄ μεταξύ άλλων αναφέρει: «Άκουε, αποστολική κάρα, θεοπρόβλητε ποιμήν των Χριστού προβάτων, κλειδούχε της ουρανών βασιλείας, πέτρα της πίστεως, εφ’ ή ωκοδόμηται η καθολική εκκλησία. Πέτρος γαρ συ, τον Πέτρου θρόνον κοσμών και διέπων…..» (Επιστολή 271. Φατούρος σελ. 400, στιχ. 17).

    10.- Ο Συναξαριστής καταγράφει: «Πέτρος ο Απόστολος, και πρώτος των μαθητών πρότερον το Ευαγγέλιον κηρύξας εν Αντιοχεία, έπειτα εν Πόντω και Γαλατία και Καππαδοκία, Ασία τε και Βιθυνία, κατήλθε μέχρι Ρώμης αυτής. Και δια το παρευδοκιμήσαι αυτόν εν τοις θαύμασι τον Μάγον Σίμωνα, υπό Νέρωνος σταυρωθείς κατά κεφαλήν τελειούται» (Συναξάριον των πρωτοκορυφαίων 29 Ιουνίου).

    11.- Απολυτίκιον: «Την Ρώμην μη λιπών, προς ημάς επεδήμησας, δι’ ων εφόρεσας τιμίων αλύσεων, των Αποστόλων πρωτόθρονε. ας εν πίστει προσκυνούντες δεόμεθα, ταις προς Θεόν πρεσβείαις σου, δώρησαι ημίν το μέγα έλεος» (απολυτίκιον 16ης Ιανουαρίου).

    12.- Το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας καταγράφει στην Ιστοσελίδα του: «Περίπου δέκα χρόνια αργότερα, όπως αναφέρεται στην προς Κολοσσαείς Επιστολή του Απ. Παύλου (Κολ. 4. 10) ο Μάρκος βρέθηκε στη Ρώμη μαζί με τον Απόστολο Πέτρο» (www.greekorthodox-alexandria. org, 17.12.07).

    13.- Το Πατριαρχείο Αντιοχείας καταγράφει στην Ιστοσελίδα του: «Insomuch as Peter emerged from Antioch in 53 A.D. to establish the see of Rome where he fell martyr during the reign of Nero, Paul and Barnabas among other many apostles emerged from Antioch to all countries worldwide to preach the new religion», δηλαδή: «Όταν ο Πέτρος έφυγε από την Αντιόχεια το 53 για να ιδρύσει την επισκοπική έδρα της Ρώμης, όπου μαρτύρησε κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Νέρωνα, ο Παύλος και ο Βαρνάβας μεταξύ άλλων πολλών αποστόλων έφυγαν από την Αντιόχεια σε άλλες χώρες για να κηρύξουν τη νέα εκκλησία» (www.antiochpat.org, 17.12.07).

    14.- Η Σύνοδος Κων/πόλεως του 1722 στην εγκύκλιο προς τους Ορθοδόξους Αντιοχείς αναφέρεται: «….. Προς δε τούτοις φαίνεται, ότι και ο Πέτρος τον Κλήμεντα εχειροτόνησεν επίσκοπον Ρώμης και όχι της οικουμένης, καθώς ο ίδιος Κλήμης ομολογεί εις την επιστολήν, όπου γράφει προς Ιάκωβον των Ιεροσολύμων επίσκοπον λέγων. «μια συνηθροισμένων των αδελφών πάντων, της χειρός μου λαβόμενος, στας εν μέσω τη εκκλησία, ακούσατέ μου, (ο Πέτρος) έφη, τέκνα και αδελφοί. του μεν εμού δρόμου το τέλος εγγύς. Τούτο γαρ και ήδη μοι έγνωσται. Κλήμεντα δη τούτον επίσκοπον υμίν χειροτονώ σήμερον, ώ και την εμήν των λόγων επίστευσα καθέδραν» (Ρωμανίδη Ι. Δογματική Θεολογία, τ. Β΄, σελ. 436-437).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό αναρωτιέμαι κι εγώ, "Ιωάννη 3ε σχολιαστή", πως γίνεται ενώ το θέμα που θέτω προς συζήτηση αφορά το ποιος είναι ο πρωτόκλητος, να λαμβάνω σε απάντηση από τον "ΙΚ" μια σειρά επιχειρημάτων σχετικών με την πρωτοκαθεδρία του Πέτρου και να καταλήγω να συζητώ για αν η Ρωμη δέχτηκε τον 28ο κανόνα της 4ης Οικουμενικής Συνόδου.

    Αυτό πάντως που ισχυρίστηκα είναι πως δεν μπορεί να υπάρχει στην αφήγηση των ευαγγελιστών το σχήμα πρώτα γνωριμία/συναναστροφή - κατόπιν κλήση και πως οι ευαγγελιστές αφηγούνται τις κλήσεις των αποστόλων. Διότι εάν ο Ιωάννης αφηγείται απλά μια γνωριμία, (δηλαδή τι, πήγαν ο Κύριος και ο Ανδρέας για καφέ, και, ας πούμε ότι πήγαν, γιατί θα έπρεπε να το εντάξει στην αφήγησή του ο Ιωάννης?) τότε αρνούμαστε την ορθόδοξη παράδοση που αναγνωρίζει τον απόστολο Ανδρέα ως πρωτόκλητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δημοσιεύθηκε στην αποτείχιση επόμενο πρόσφατο άρθρο του π. Αθανασίου Σιαμάκη όπου αναφέρει επί λέξει

    "Κι αφού ο Πέτρος υπήρξε κατ’ αυτούς ο ιδρυτής της εκκλησίας της Ρώμης (που δεν υπήρξε, (έχω δημοσιεύσει ειδικό αποδεικτικό άρθρο)"...!!!

    Αν δεν έχει δημοσιευτεί στην αποτείχιση η έρευνα του π.Αθανασίου Σιαμάκη, παρακαλούμε ή αν είναι εφικτό, ας δημοσιευτεί, θα έχει ενδιαφέρον! ή ας μας παραπέμψετε στην πηγή, πού να διαβάσουμε το άρθρο, ή, αν ο πατήρ Αθανάσιος μας διαβάζει, αν επιθυμεί ας μας διαφωτίσει με σχόλιό του, επί του θέματος που συζητούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και έτσι κατορθώνουμε να κοροϊδέύουμε το πλήρωμα της Εκκλησίας μας ψάλλοντες: "¨Την Ρώμην μη λιπών.....", αλλά και να γράφουμε στα παλαιότερα των υποδημάτων μας τους πατέρες της Πανορθοδόξου Συνόδου του 1722, που γράφουν, ότι ο Πέτρος χειροτόνησε Επίσκοπο Ρώμης τον Κλήμη.

    Τι να συμπεράνουμε λοιπόν; Ότι ζούμε μέσα στα ψέμματα;

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου