Ο ΑΓΙΟΣ
ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ
ΠΡΟΦΗΤΕΥΣΕ:
"Τα άθεα γράμματα
παραμέρισαν τους αγίους
και τους αγωνιστές
και βάλανε στο κεφάλι του Έθνους
ξένους και άπιστους γραμματισμένους,
που πάνε να νοθέψουνε τη ζωή μας".
Τ' άθεα γράμματα κόψανε το δρόμο του έθνους και τ' αμποδάνε να χαρεί τη λευτεριά του.
Είναι ντροπή μας, ένα γένος που με το αίμα του πύργωσε τη λευτεριά του, που περπάτησε τη δύσκολη ανηφοριά, να παραδεχτή πώς δεν μπορεί να πορπατήσει στον ίσιο δρόμο άμα ειρήνεψε, κι ότι δεν ξέρουμε εμείς να συγυρίσουμε το σπίτι, που με το αίμα μας λευτερώσαμε, άλλά ξέρουν να το συγυρίσουν εκείνοι που δεν πολέμησαν, εκείνοι που δεν πίστευαν στον αγώνα, εκείνοι που πάνε να μας αποκόψουνε από τον Χριστό, και πασχίζουνε να μας ρίξουνε στη σκλαβιά άλλων αφεντικών, που' ναι πιο δαιμονισμένοι από τους Τούρκους.
Γιατί κι εκείνα που εσεβάστηκεν ο Τούρκος, τ' άθεα γράμματα τα πετάνε και πάνε να τα ξερριζώσουνε.
Αφανίζουνε τα μοναστήρια, πομπεύουνε τους καλογέρους και τις καλόγριες, κλέβουνε τ' άγια δισκοπότηρα και τα πουλούνε γι' ασήμι που θα στολίσει τις βρωμογυναίκες.
Αρπάζουνε τ' άγια των αγίων και τα βάζουνε κάτω από τα πόδια της εξουσίας τους, που τα ορίζει κατά τα νιτερέσια της.
Τ' άθεα γράμματα υφαίνουνε το σάβανο του Γένους.
Αυτά λοιπόν τα γράμματα θα μάθουνε τα παιδιά μας;
Κι αν ακόμα συναχτούν όλοι οι άθεοι γραμματισμένοι και στυφτούνε σαν το λεμόνι, δεν θα πετύχουν να γράψουν μια αράδα που ν' αξίζει μια γραμμή από τα ευαγγέλια.
Αλλά τι λέω μια αράδα;
Ούτε μία λέξη που να μοιάζει με μία του Θεοτοκικού αυτού βιβλίου.
Γιατί κάθε τι εκεί μέσα είναι λόγος Κυρίου, είναι σοφία ορθή, και τα όσα λέει το χτίσμα δεν γίνεται να φτάσουν το λόγο του Πλάστη.
Αντίς να μαθαίνουνε στα παιδία μας απ' τ' άγια συναξάρια το πως ζήσανε οι άγιοι της χριστιανοσύνης και το πως μαρτυρήσανε για την αγάπη του Χριστού, τους μαθαίνουνε την ιστορία του κολασμένου κόσμου.
Γιατί δυο λογιών είναι και οι ιστορίες.
Είναι η αγιασμένη και η κολασμένη ιστορία.
Αδιάκοπα φανερώνουμε την κολασμένη εικόνα του κόσμου και σιγά-σιγά καταφέραμε να πιστέψουμε πώς η εικόνα αυτή είναι η γνήσια εικόνα του ανθρώπου και πως όξω απ' αυτήν άλλη ζωή δεν εστάθη.
Όλα τούτα είναι άτιμα ψέματα, είναι τα ζιζάνια που σπέρνουνε στον αγρό του Κυρίου τ' άθεα γράμματα.
Μας μιλάνε για τους αρχαίους.
Κι εγώ ο ταπεινός και αγράμματος κήρυκας του λόγου του Χριστού μας σας λέγω πώς κανένας αρχαίος δεν ξεπερνά σε παλικάρια, σε μεγαλείο και σε δόξα τον Άγιο Κοσμά, τους μάρτυρες και τους μεγάλους ασκητάδες.
Γιατί αν εκείνοι πεθάνανε γιά μια πατρίδα, ο Άγιος Κοσμάς μαρτύρησε για μιαν Ελλάδα του Χριστού, και όχι γιά μιαν Ελλάδα δουλωμένη στον αντίχριστο"
Αποσπάσματα από το βιβλίο του ΚΩΣΤΗ ΜΠΑΣΤΙΑ, «ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ» - ΕΚΔΟΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ 1987
Ε! όχι και άγιος ο Παπουλάκος. Περί αυτό έχει γράψει πολλά και κατατοπιστικά ο Μητροπολίτης Ηλείας Γερμανός. Μπορεί να τον πει κάποιος τον Παπουλάκο ψευτοκαλόγερο ποτέ όμως άγιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστιανός ειμί
Ο Παπουλάκος δεν είναι άγιος. Οι πηγές που έχει χρησιμοποιήσει ο Αρχιμανδρίτης-Πρὀεδρος Πέττας είναι όλες σχεδόν όπως είχε γράψει ο Ηλείας Γερμανός ανύπαρκτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά τους σοβαρούς Μητροπολίτες που ανέφερες αγαπητέ 11:14π.μ. Αν είναι δυνατόν ποτε αυτά τα δύο νούμερα να μιλήσουν γιά τον εθνομάρτυρα Παπουλάκο, που ζεί μέσα στις καρδιές των τίμιων ορθοδόξων ΕΛΛΉΝΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον Ηλειας Γερμανο δεν εχω καλες αναμνησεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα σωματα των ανθρωπων τα χαρακτηριζε σωματα ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ.
Αν κρίνω και την θεσι του απεναντι στον Παπουλακο να την καμνει με την ιδια λογικη τοτε πως ειναι δυαντον να δη την ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ;
Αυτος πανω απο ολα εχει το φιλαδελφο των αρχιερεων.
Ειναι βγαλμενος μεσα απο τα αρχοντοπαλατια των αρχιερεων.
Αληθεια πως αυτοι αναδειχθηκαν επισκοποι που θα επρεπε να βγαινουν μεσα απο τα χαρακωματα του πολεμου και της μαχης;
Γι αυτο παμε πολυ ...καλα.
Δεν κουνιεται πουθενα φιλαρακι.
Ολοι τους περνανε φινα.
Ευφραινομενοι ακθ' ημεραν λαμπρως.
και ο λαος εγκαταλελειμενος και παρατημενος και χωρις Χριστο.
Τα σωματα των ανθρωπων τα χαρακτηριζε σωματα ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ.
ΑπάντησηΔιαγραφήδηλαδη; δεν καταλαβα τίποτα. για εξηγησε μας το. τί το κακό είπε ο άνθρωπος;